Obavijesti

Lifestyle

Komentari 3

Talijani obožavaju modernu kuhinju s hrvatskim potpisom

Talijani obožavaju modernu kuhinju s hrvatskim potpisom

Konceptualna kuhinja premijerno je predstavljena na prestižnom milanskom sajmu 'Eurocucine' gdje je prepoznata kao jedan od najinovativnijih projekata

Kad se spoje legendarni slavonski hrast, tople pastelne boje i identitet slavonske kuće nastaje kuhinja “Slavonika”, plod suradnje mladih hrvatskih dizajnera i tvrtke Ancona iz Đakova.

Kuhinja je izvrstan spoj tradicije i modernog dizajna – ona je reinterpretacija emotivne dimenzije atmosfere tradicionalne slavonske kuhinje kao središnjeg mjesta za druženje te kuhanja i druženja na otvorenom.

Iza nje stoje mladi hrvatski dizajneri Nataša Njegovanović, Karla Paliska i Tvrtko Bojić, koji su pod vodstvom Nikole Radeljkovića, koji je vodio strateški razvoj proizvoda, osmislili koncept kojim se kroz karakteristične boje, mirise i materijale oživljava identitet slavonske kuće i samoga geografskog podneblja toplim pastelnim bojama i znamenitim slavonskim hrastom.

“Slavonika” je izrasla iz tipologije tradicionalne slavonske kuhinje čiji su sastavni elementi bili stol za pripremu jela i objedovanje, kredenc i ormar za pohranu posuđa te polica koja se nalazila u smočnici, a u kojoj se čuvala zimnica i delicije.

Njihovom reinterpretacijom pridružen im je i novi element, poput modularnih ormarića, neizbježnih za funkcionalnost suvremene kuhinje.

- Konceptualna kuhinja ‘Slavonika’ prva je suradnja slavonske tvrtke Ancona Grupa s hrvatskim dizajnerima započeta u nastojanju da se naše postojeće tehnološke mogućnosti kao proizvođača namjenski projektiranog namještaja za sektor opremanja usmjere u stvaranje proizvoda veće dodane vrijednosti.

S obzirom na to da Ancona Grupa posjeduje i svoj brend kuhinja Moon, odlučili smo iskoračiti iz stereotipnog pristupa kuhinjama i okrenuti se dizajnu pri stvaranju jednog novog pogleda na kuhinje, a gradeći na slavonskoj baštini, tj. okruženju iz kojeg djelujemo - istaknuo je Markica Stanušić, predsjednik uprave Ancona Grupe.

Nakon poticajnog nastupa na milanskom sajmu, Ancona Grupa nastavit će s razvojem proizvoda iz koncepta “Slavonika” u svrhu pripreme proizvoda za tržište, a u sljedećih pola godine planira se i otvaranje showrooma u Zagrebu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
Evo kako rade dućani u nedjelju
DETALJAN POPIS

Evo kako rade dućani u nedjelju

Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti. Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom pogledajte u našem detaljnom vodiču