Što nekoga čini užasnim šefom? Nepristojan pristup ili nepoštovanje prema radnicima. Uz to, ako se vaš šef iskaljuje na vama i krivi vas za nešto ispred svih, a ne nasamo, također je jedna od karakteristika
Tri osobine šefa zbog kojih će većina zaposlenika brzo otići
Bez obzira upravljate li ljudima virtualno ili ne, postoje uobičajeni obrasci i osobine toksičnog upravljanja koje radnici baš i ne obožavaju.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Ove tri najveće pogreške šefovi čine zbog kojih radnici često davaju otkaze:
1. Mikroupravljanje
Koja je jedna pogreška koju šefovi čini češće od ostalih? Mikroupravljanje se smatra pogreškom broj 1. Šef nekome zadaje određeni rok za zadatak, a zatim nastavlja 'provjeravati' i neprestano ga nadzirati kako bi se uvjerio da se stvari kreću. U pravilu, to nije dobro. Dobri menadžeri osnažuju svoje zaposlenike tako što im daju mogućnosti za napredak dok loši menadžeri onesposobljavaju svoje zaposlenike gomilanjem tih mogućnosti.
Kod mikroupravljanja najčešće nedostaje:
- Izraz kreativnosti ili slobodnog protoka ideja
- Otvorena i transparentna grupna rasprava ili doprinos odluci
- Motivacija tima
Doduše, mikroupravljači su ljudi poput svih nas i vrijedni profesionalci s uglavnom dobrom namjerom. Ono što im nedostaje je svjesno svakodnevno razumijevanje onoga što je potrebno za motiviranje ljudi iznutra. Sveukupno žive u drugom svijetu. Na kraju, mikroupravljači djeluju na svoj način jer ih zanima moć. Kada se moć pojavi onda se pojavljuje i kontrola.
2. Nepoštovanje prema radnicima
Što nekoga čini užasnim šefom? Nepristojan pristup ili nepoštovanje prema radnicima. Uz to, ako se vaš šef iskaljuje na vama i krivi vas za nešto ispred svih, a ne nasamo, onda je on definitivno loš šef. Tu se još može dodati i okrivljavanje drugih radnika za vlastite neuspjehe, odnosno nepravednost.
3. Njihova je uvijek zadnja
Toksični šefovi djeluju pod pretpostavkom da su glavni te moraju imati zadnju riječ u svemu. Takva osoba ima vrlo nisku emocionalnu inteligenciju. Kada šef ne prikuplja mišljenja drugih i ne sluša kolektivni glas tima u provođenju određene strategije ili vizije, ljudi se ne osjećaju poštovano, a ni cijenjeno. Slijedom toga, mnogi se nakon nekog vremena odlučuju za otkaz, piše Inc.