Skoko je u kontroverznoj modnoj kampanji Diva za Perwoll FASHION.HR prikazao tri različite generacije velikih diva u suradnji s make up brandom Illamasqua
U provokativnoj kampanji Ivice Skoke ulogu ima i drag queen
Poznati hrvatski modni dizajner Ivica Skoko novom je kampanjom "Diva" kojom će se predstaviti na Perwoll.FASHION.HR-u svakako privukao pozornost javnosti. Osim zanimljivog dizajna, neobičan je i odabir protagonistica kampanje, pa se u Skokinim kreacijama predstavlja prva hrvatska drag queen kao Diva Galaksija, 84-godišnja Bessie Antoaneta Milić te mlada Neva Cirkveni. Make up kampanje potpisuje brand Illamasqua, a za fotografiju je zaslužan Šime Eškinja.
- Nisam se puno odmaknuo od svog bazičnog izričaja, no ubacio sam nekoliko boja tako da ovoga puta moji modeli nisu u crnim večernjim haljinama iako su mi one najdraže i moj zaštitni znak. Koristio sam trodimenzionalnu čipku i aplikacije iste što je pridonijelo finoći modela. Ovoga puta vratio sam se voljenim divama... Danas u 21. stoljeću želim predstaviti divu kao senzualnu i ženstvenu bez obzira koliko godina ima, čime se bavi, kakav joj je lifestyle ili je možda drag queen... Ovom kolekcijom slavim ženu i njezinu ljepotu u svim generacijama. Logičan odabir za make up kolekcije DIVE upravo je Illamasqua zbog slične filozofije koja slavi posebnost, individualizam i toleranciju - kaže Skoko.