hm... ovo je enormni ulog u biznis koji domaća scena (osobito slastičarska) ne može popratiti... to je investicija koja zahtjeva odradu ozbiljnog "poslovnog pla
na" i sagledavanja očekivanog roka povrata investicije... i taj plan se mora radit prije ulaska na tržište, a ne na izlasku s njega, pa onda plakat po medijima... svakom laiku je jasno da za povrat samo gole investicije trebaš prodat 100.000 kolača po 3.5€, cijeni koja je već sama po sebi luksuz za domaćeg gosta, koji si taj luksuz priušti samo u posebnim prilikama... uz to si svaki mjesec opterećen redovnim rashodima - troškovima plaća zaposlenika, režija, poreza, fiskalnih nameta i sl... po meni je rok isplate takve investicvije u tom segmentu tržišta, 10+ godina... al baš bih rado volio vidjeti taj ambiciozni poslovni plan vlasnika s kojim se odlučio na naše tržište uz toliki ulog... uvjeren sam da je negdje opako pogriješio s decimalnim zarezima!
Prikaži još ↓
an
ante717
14.9.2024.
Kakav Zagreb i ugostiteljstvo,radnički grad,spavas i radis i jedva prezivljavas.
u.
u.m.b.r.e.l.a
15.9.2024.
350000 tisuća eura u slastičarnicu hahaha koja igra mladog tigra
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .