Koliko je shopping ženama zaista važan, najbolje pokazuje podatak da kod čak 67 posto ispitanica kupovina izaziva osjećaj zadovoljstva i ugode
Znate li što za vrijeme Božića Hrvatice vole više od seksa?
Zamisliti život bez shoppinga gotovo je nezamislivo, a posebice u predblagdansko vrijeme. Kupujemo svakoga dana, a pri kupnji najvažniji nam je osjećaj povjerenja i dobrog korisničkog iskustva; osjećaj da je dobivena vrijednost za novac. Razmislite je li tako prije nego li ovih dana provučete karticu
Blagdani su pred vratima i gotovo da nema Hrvata i Hrvatice koji ovih dana neće u šoping. Bez obzira na krizu i besparicu, čaroliji božićne kupnje ne može se odoljeti, a da je tako potvrđuje procjena da će Hrvati ove godine u božićnom šopingu potrošiti oko 11,5 milijardi kuna što je čak pola milijarde kuna više nego prošle godine. Kupujemo svi, bez obzira na dob i spol, i to svakoga dana. Živimo u potrošačkom društvu koje nam nameće potrebe, ali i nudi rješenja kojima ne možemo odljeti pa čak ako to znači živjeti u minusu i na rate.
Razvoj tehnologije uvelike mijenja kupovne navike. Informacije o proizvodima i uslugama ponajviše tražimo na internetu. Za čak 64,3% Hrvatica, pokazalo je jedno istraživanje, internet je osnovna baza informiranja; 21,8 % informira se tijekom same kupnje, 8,6 % traži savjet od prijateljice, a 5,19 % to ne radi ni na jedan način.Većini Hrvatica, točnije za njih 50,8 %, najvažnija je kvaliteta proizvoda, a potom i cijena.
Većina ispitanica (70,9%) provodi oko dva sata tjedno ili više u kupovini, a 29 % njih pokušava na to potrošiti što je moguće manje vremena. Koliko je shopping zaista važan, najbolje pokazuje podatak da kod čak 67 posto ispitanica kupovina izaziva osjećaj zadovoljstva i ugode. A da bi se kupac osjećao kao kralj, najvažniji je osjećaj povjerenja i dobrog korisničkog iskustva, osjećaj da je dobivena vrijednost za novac.
Upravo tim kriterijima vodio se Hrvatski Telekom kreirajući nove pojednostavljene tarifne pakete za poslovne korisnike, s inovativnim uslugama i punom konvergencijom mobilne i fiksne mreže. Smart Office paketi namijenjeni su svim poduzetnicima, bez obzira na veličinu i djelatnost, a karakterizira ih sigurnost pristupa Internetu, 4G backup i jednostavna nadogradnja novim linijama ili uslugama. Može se birati između pet Smart Office paketa: Start, Superfast, Balance, Balance+ te Smart.
Svi paketi uključuju
internetsku zaštitu, flat internet promet i brzine pristupa do 200 Mbit/s, te
mogućnost 4G backupa. Cijene paketa počinju već od 259 kuna s PDV-om mjesečno,
a svaki paket lako se može nadograditi dodatnim telefonskim linijama, dodatnim
minutama uključenima u pretplatu ili većom brzinom pristupa internetu.
Evo kako rade dućani u nedjelju
Muževi Zodijaka: Evo kakav je svaki, koji je za vas idealan?
Božićne dekoracije koje možete sami napraviti za pet minuta