Šaptač psima priprema se za ulazak na kinesko tržište, a brendiranje uključuje prikazivanje showa, prevođenje knjiga, prodaju proizvoda s njegovim logom ...
Cesar Millan će preodgojiti 30 do 60 milijuna kineskih pasa
Cesar Millan, poznati šaptač psima nakon SAD-a i Europe priprema se na osvajanje kineskog tržišta.
Produkcijski tim koji je stvorio brend Cesar Millan, nakon polaganog pada popularnosti u SAD-u prvo je show iz SAD-a preselio u Europu, a logičan korak dalje bio je osvojiti Kinu.
Cesar Millan postaje kineska celebrity zvijezda
Činjenica da u Kini živi između 30 i 60 milijuna pasa kućnih ljubimaca, a o njihovim vlasnicima po Europi i SAD-u kruže priče da uglavnom jedu pse ili ih pak iskorištavaju za borbe kao stvorena je za dolazak 'šaptača psima' koji će preodgojiti Kineze i njihovo tržište te promjeniti općenitu sliku o kineskim vlasnicima pasa.
- Ovo je prava prilika za Kinu, da ne napravi grešku kao neke države na svijetu čiji stanovnici misleći da vole pse ustvari ne znaju što ta ljubav znači za samog psa - rekao je Millan koji svojem ulasku na tržište najmnogoljudnije države na svijetu daje isključivo obrazovni karakter.
Prema pisanju New York Timesa šaptač psima uskoro bi u Kini trebao postati najjači celebrity brend, ali osim prilike da educira vlasnike, analitičari koji prate kinesko tržište u prvi plan stavljaju potencijal financijskog iskorištavanja njegovog imena i prezimena.
Kinesko brendiranje
Kinesko brendiranje Cesara Millana uključuje prikazivanje njegovog TV showa , prevođenje knjiga, otvaranje nove web stranice i naravno jako puno reklama i proizvoda na kojima se nalazi logo Cesar Millan, naravno sve prilagođeno kineskom tržištu.
Turneja Cesara Millana u Kini očekuje se krajem ove ili početkom iduće godine.