Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 98
Foto: OPG Kalić
DJED MATO KAO INSPIRACIJA

'Htio sam pokazati svojim primjerom da se u Slavoniji može dobro raditi i živjeti'

Nakon završenog studija, ali i zbog tužnih okolnosti, kao što je djedova bolest, Zvonimir je odlučio vratiti se u rodnu Slavoniju i nastaviti raditi na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu te unaprijediti sve ono što su baka i djed počeli

Sadržaj donosi: A1 Hrvatska

Nakon završene srednje škole Zvonimir Kalić odlučio je iz rodne se Slavonije preseliti u Zagreb i upisati studij Međunarodnih odnosa i diplomacije. Iako su mnogi mislili da će karijeru početi u struci, on je ipak odlučio vratiti se u Slavoniju i nastaviti tradiciju djedova OPG-a. Djed se cijeli život bavio poljoprivredom. Istina je da su, kaže nam Zvonimir, na to sve utjecale okolnosti djedove bolesti, kroz koju su i upoznali industrijsku konoplju, sve njezine blagodati te koju su na kraju posijali na vlastitoj zemlji i krenuli baviti se ekološkom proizvodnjom svima dobro poznate, ali i zanimljive biljke.

'Ovaj posao moraš voljeti'

Svaki je početak težak, a takav je bio, priznaje Zvonimir, i njihov. No kad postoji obiteljska podrška, nekako je lakše, dodaje, prevladati probleme i poteškoće te se nositi s njima. 

- Ta podrška i dan danas traje, na čemu sam neizmjerno zahvalan svojim roditeljima, majci Zvjezdani, ocu Zdravku, te svojoj dragoj teti Jasni, s kojima razvijam naš obiteljski posao. Ja sam u proizvodnji ove vrijedne i kvalitetne biljke, industrijske konoplje, kao i nositelj OPG-a zadnjih deset godina. Uz obiteljske vrijednosti i uz malo volje, želje i rada može se uspjeti i nešto postići - kaže nam Zvonimir. 

Svoj posao gospodarstvenika opisuje kao izazovan i zanimljiv. Smatra da se taj posao jednostavno mora voljeti, a kad tu ljubav prema radu prepoznaju kupci i potrošači, misija je uspješno izvršena te je treba samo znati nastaviti i održavati.

- Moj 'drive' naše obiteljske priče je moj djed Mato. Odlučio sam da ću sve ono što su djed i baka za života stvorili je nastaviti i oploditi našim obiteljskim radom. Nakon njih ostalo je vrlo mnogo praznog prostora i zgrada. Danas su to sve pogoni i skladišta za preradu naše ekološke industrijske konoplje. Zanimljivo je i to što smo nekad garažni prostor pretvorili u prelijepu prodavaonicu na kućnom pragu te smo je povezali u edukativno-prodajni prostor za svoje proizvode. A sve to sam htio napraviti u rodnoj Slavoniji, da svojim primjerom pokušam nekako pokazati da ne moramo svi otići iz nje i da možemo živjeti dobro i od plodova vlastitog rada na zemlji  - ističe Zvonimir.

Spoj tradicije i modernog

Osim što se na uzgoj industrijske konoplje odlučio zbog djedove bolesti, iznimno su ga privukle njezine hranjive vrijednosti. 

- Drago mi je vidjeti kako se mnogi oduševe kad uđu i zateknu uredan, klimatiziran prostor, gdje se mogu educirati o našim proizvodima, kušati i vidjeti ukupnu ponudu proizvoda, doživjeti taj odraz kvalitete industrijske konoplje, a to su omege, vitamini, minerali, proteini, vlakna i druge nutritivne vrijednosti, što one znače i koliko su važne za život čovjeka - ističe sugovornik.

U ponudi imaju više od 40 prehrambenih i kozmetičkih proizvoda, a njihov brend Croaticanna je, kaže naš sugovornik, spoj tradicije i modernog, hrvatskog i izvornog. 

- Mi vjerujemo kako je industrijska konoplja čudesna biljka i biljka budućnosti. Osim za prehrambene ili kozmetičke proizvode, industrijsku konoplju možemo koristiti u tekstilnoj, građevinskoj, automobilskoj i mnogim drugim industrijama. Od nje možemo proizvoditi više od 50.000 proizvoda - ističe Zvonimir. 

Digitalni kanali olakšavaju poslovanje

Ovaj mladi poljoprivrednik svjestan je koliko mu danas digitalni kanali, poput društvenih mreža, mogu pomoći u plasmanu proizvoda. 

- Tehnologija je uvelike uznapredovala i jednostavno vas gura kao korisnika da budete u tijeku s njom. Važno je imati i podršku teleoperatera, kao što je A1 Hrvatska, tako da mi je način komunikacije olakšan da u samo nekoliko sekundi mogu staviti jednu sliku i napisati nekakvu obavijest za nju ili najaviti putem kratkog storyja zanimljiv događaj, koji će na kraju vidjeti više ljudi u vrlo kratkom vremenu - kaže naš sugovornik. 

Takve ga prilike dodatno motiviraju i svakom objavom nastoji biti što zanimljiviji u promociji proizvoda, a trudi se steći i što više pratitelja. Zbog toga ne čudi, kaže i sam Zvonimir, da je postao influencer za vlastiti brend Croaticanna, a zbog prirode posla i velike angažiranosti, u poslovanju su im vrlo važni stalna umreženost i zajednička komunikacija. 

- Kao obitelj imamo uređaje koje koristimo preko A1 fiksne i mobilne mreže. Znamo se po nekoliko puta na dan čuti, prokomentirati određene situacije, raspraviti o nekim aktivnostima, jednostavno podijeliti sve ono što radimo. Sve to pridonosi lakšem vođenju i organizaciji jedne male obiteljske proizvodnje koja se provodi kao velika proizvodnja - dodaje sugovornik. 

A kako bi što više olakšali poslovanje malim poduzetncima, A1 Hrvatska ima novu ponudu! Dostupna je opcija A1 Net Protect za sigurniji pristup internetu, MultiSIM za povećanje produktivnosti, više roaming minuta, podatkovni roaming u regiji i A1 Wallet, virtualni digitalni novčanik. Sve navedene usluge zadržavaju već dobro poznati MOZAIK sustav ušteda, a više informacija možete saznati na A1 web stranicama

Malo poduzetništvo, ali i rad u poljoprivredi može biti odlična "odskočna daska" za nešto veće i bolje, istaknuo je na kraju naš sugovornik.

- Tome svakako prethode ideje, alati za realizaciju ideja, mogućnost korištenja EU fondova, poticaja i raznih natječaja, sposobnost i dobri geni poduzetništva. Nije sramota zaprljati ruke zemljom i nešto od nje poslije proizvesti kad znaš da će na kraju tvoj proizvod biti nekom od velike koristi - zaključuje mladi poljoprivrednik Zvonimir Kalić. 

Sadržaj donosi: A1 Hrvatska

Komentari 98
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Čak 56% maturanata ide na pripreme za maturu, a polovica ih koristi privatne instrukcije
UPISI PRED VRATIMA

Čak 56% maturanata ide na pripreme za maturu, a polovica ih koristi privatne instrukcije

Upisi u srednju školu i na fakultet stresni su za učenike, ali i za roditelje. Da bi postigli što bolji uspjeh i povećali šansu za upis u željenu školu, učenici idu na instrukcije te upisuju pripreme za državnu maturu

Budući punac Baby Lasagne za 24sata:  'Marko najviše voli kad Elizabeta kuha, ali ne lazanje...'
SNIMAO S NJIMA I SPOT

Budući punac Baby Lasagne za 24sata: 'Marko najviše voli kad Elizabeta kuha, ali ne lazanje...'

Njegov budući punac Josip Pino Ružić, koji u Istri već tridesetak godina ima tvrtku za montažu, snimanje i promotivne filmove, sa suprugom i kćerkom dat će podršku Baby Lasagni
Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić