Žene svoje zdravlje rijetko kada stavljaju na prvo mjesto, ali zato se brinu o zdravlju obitelji, roditelja i sasvim sigurno najbolje prijateljice. Cilj kampanje #Pinkypromiss upravo je bio sklopiti dogovor s prijateljicom o redovitom samopregledu dojki
Premda znaju da jesu važni, zbog straha i nedovoljne osviještenosti žene ne obavljaju redovite samopreglede i ne stavljaju svoje zdravlje na prvo mjesto. Iz tog razloga pokrenuta je kampanja #Pinkypromiss, koja poziva žene da sklope pakt s prijateljicom i obećaju jedna drugoj da će si biti podrška te da će redovito podsjećati jedna drugu na samopregled dojki.
Upravo je ta usmjerenost na drugu osobu, najbolju prijateljicu, i njezino zdravlje, ono što ovu kampanju čini posebnom. Žene koje sklope #Pinkypromiss tijekom cijele godine svaki mjesec dobivaju personalizirane e-mail podsjetnike za pregled i ohrabrenje u vidu osobnih priča žena koje su preživjele rak dojke.
Kampanja je dosad ostvarila hvale vrijedan uspjeh - ciljevi za 12 mjeseci trajanja kampanje premašeni su u samo 4 mjeseca. Microsite je pogledalo 225.000 posjetitelja, a članci su pročitani više od 200.000 puta. Osim toga, vijest o kampanji prenijeli su brojni domaći mediji čime je ostvareno oko milijun kuna bruto besplatnog medijskog prostora. U nastavku pročitajte što je još kampanja do sad ostvarila.