Obavijesti
komentari
SUDAR S BUSOM Istraga: Pritvor za strojovođu, znao je da signalizacija ne radi
Piše 24sata,
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Kr
ovako,pohvalno je konačno da ste na strani strojovođe al ponavljam ono što sam i jučer rekao:zna se signalni pravilnik-u slučaju kvara cestovnog prijelaza strojovođa dobiva PISMENI NALOG u kolodvoru prije..u tom nalogu jasno piše koji je prijelaz naispravan i u kojem km položaju...stoga je strojovođa dužan zaustavit čelo vlaka prije prijelaza,svirat i oprezno prijeć prijelaz ne večom brzinom od 5 km/h...to je procedura
zv
to je uredu ali jednostavnije je poslat policiju da regulira sat dva dok se ne popravi prijelaz imaju vremena na pretek ovak vlak kasni i opet je strojevoda kri Prikaži još ↓
Kr
ma sve to ok,al to je normalna pojava i to je procedura dok se ne popravi prijelaz
li
nikakav zakon ni pravilnik ne predviđa da policija to mora raditi...Kranjac vas lepo uči ...on je strojovođa i zna što treba raditi po zakonu i pravilniku, a st Prikaži još ↓
bb
Ljudi poslušajte Kranjca , čovjek je strojovođa radi na želj i zna bolje od nas , koji bi skupa samnom htjeli da strojovođa nema nikakve odgovornosti
Dk
Je sve ok,trebao je stati itd. ali dali je trebalo ekipi za popravak signlizacije 1 dan da dođu?Da nije bilo nesreće kolko bi im stvarno trebalo da dođu i to po Prikaži još ↓
Š1
Ja mislim da se radi o brzini koraka ! :)
u1
Kranjac ,..ne sramoti više strojovođe,...
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .