ovako,pohvalno je konačno da ste na strani strojovođe al ponavljam ono što sam i jučer rekao:zna se signalni pravilnik-u slučaju kvara cestovnog prijelaza strojovođa dobiva PISMENI NALOG u kolodvoru prije..u tom nalogu jasno piše koji je prijelaz naispravan i u kojem km položaju...stoga je strojovođa dužan zaustavit čelo vlaka prije prijelaza,svirat i oprezno prijeć prijelaz ne večom brzinom od 5 km/h...to je procedura
zv
zvalen98
5.8.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
to je uredu ali jednostavnije je poslat policiju da regulira sat dva dok se ne popravi prijelaz imaju vremena na pretek ovak vlak kasni i opet je strojevoda kri
v!
Prikaži još ↓
Kr
Kranjac
5.8.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
ma sve to ok,al to je normalna pojava i to je procedura dok se ne popravi prijelaz
li
linkil
5.8.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
nikakav zakon ni pravilnik ne predviđa da policija to mora raditi...Kranjac vas lepo uči ...on je strojovođa i zna što treba raditi po zakonu i pravilniku, a st
rojovođa je vjerovatno kriv jer je morao stati prmema pismenom nalogu ,a nije
Prikaži još ↓
bb
bbbdado
5.8.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
Ljudi poslušajte Kranjca , čovjek je strojovođa radi na želj i zna bolje od nas , koji bi skupa samnom htjeli da strojovođa nema nikakve odgovornosti
Dk
Deaktivirani korisnik
5.8.2013.
Uređivanje komentaraOdustani
Je sve ok,trebao je stati itd. ali dali je trebalo ekipi za popravak signlizacije 1 dan da dođu?Da nije bilo nesreće kolko bi im stvarno trebalo da dođu i to po
prave?Zato ja **bem mamu tim *******!!!!!! zbog ljenosti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .