Velika većina motorista pogiba zbog vlastitih grešaka - najčešće brzine. Žalosno da su drugi sudionici tamo zbog "krivog vremena na krivom mjestu". Mali dio otpada na nesreće koje prouzroče nesvjesni vozači automobila, pa svojom radnjom/nepažnjom ne uoče motor na vrijeme. Pa zar je tako teško provjeravati 2 puta za vrijeme toplih mjeseci - od biciklista, skuteraša pa do "teškaša"? I zar je tako teško uzet motor i otići na Grobnik ili neko slično mjesto pa tamo izazivati sreću i sudbinu?
M1
Mille_1
1.4.2019.
Odustani
Abas....u statistici za 2017 god Vozači motocikala i mopeda prouzročili su 1321 ili 52,3 posto od 2526 prometnih nesreća u kojima su sudjelovali. Dakle nije rij
eč o “velikoj većini” niti “mali dio otpada” na nesreće koje su prouzročili nesavjesni vozači. Prijedlog za Grobnik je dobar mada se isti nebi trebao odnositi samo na motocikliste.
Prikaži još ↓
zg
zgb2zoran
1.4.2019.
Odustani
Mile, ostavi se statistike, pogotovo prometne
zg
zgb2zoran
1.4.2019.
Odustani
Po statistici je horvatinčić uzoran vozač, nikad mu nije oduzeta dozvola
M1
Mille_1
1.4.2019.
Odustani
Zorane...a čega bi se trebao uhvatiti? Mišljenja poput Abasova ili tvojega?
Captain Obvious
1.4.2019.
Odustani
Upravo to Mille_1, koji relevantan podatak uzeti osim statistike?
M1
Mille_1
1.4.2019.
Odustani
Capt.....nemam ideju sto bi u ovom slucaju bilo relevantnije od MUP-ove statistike. Oni su ti koji rade izvide. Iako vozim automobile, motocikle i brodice vec 3
0-tak godina ne smatram da su moja osobna iskustva relevantna u sirem kontekstu. Za siru sliku potrebno je vise podataka.
Prikaži još ↓
zg
zgb2zoran
1.4.2019.
Odustani
vidi mile, bio sam svjedok nesreće gdje je pješak pretrčavao cestu i pogodio ga je motor i statistički je kriv pješak, ali se motorist vozio preko 90km/h, a ogr
aničenje je 40km/h, ali nije bilo moguće izmjeriti brzinu jer je motorist pao. ne kažem da je pješak amnestiran od krivnje, ali je motorist debelo prekršio ograničenje koje nije postavljeno bez veze već radi škole i da se držao približno ništa se ne bi desilo. na sudu je u potpunosti kriv pješak i naravno statistički je motorist vozio ispravno...
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
1.4.2019.
Odustani
zgb....MUP radi invide a ne vozaci prolaznici. Podaci koje sam naveo odnose se na 2526 obradjenih nesreca u 2017 godini. U kontekstu brojeva i kvalitete obzerva
cija mislim da su MUP-ovi podaci mnogo relevantniji od onih tipa "bio sam jednom....".
Prikaži još ↓
zg
zgb2zoran
1.4.2019.
Odustani
mille, mup radi da ima što manje otvorenih slučaja i zatvoriti će ih bez obzira na stvarno stanje nego na način za koji ima najbolje papire. mislim da nema više
potrebe o tome razgovarati jer ili ne znaš metodologiju kojom se koristi policija općenito, ne samo prometna, ili jednostavno sviraš
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
2.4.2019.
Odustani
Zgb....dakle “bio sam svjedok nesreće” je relevaniji podatak od izvoda nesreće, jer MUP radi da “ima najbolje papire”!? Ili imaš u rukama kvalitativnu analizu r
ada izvida obavljenih u 2017, ili pišeš bedastoće. Rekao bih ovo drugo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .