Iskopali volve I mercedese, aj neka netko nadje jugica sa milijunom u guzici. To je za clanak.:)
ch
child
21.6.2014.
Odustani
prije nego se pocnes sprdati bilo je i toga, i ljudi su dobijali nove stojke i jugice, bilo je toga po medijima a i sad zna bit po autoklubu kad je neka obljet
nica ....zapravo svi motori bili su im izuzetni osim 45ice koja bila promasaj ostali su bili tipicni odlicni motori fiatove skole, a fiat je specijalist za napraviti dobar motor malog obujma
Prikaži još ↓
Kr
Kranjac
21.6.2014.
Odustani
znaju da yugo sa miljom ne postoji...kod njih je uspjeh 100 000 :)
Dk
Deaktivirani korisnik
21.6.2014.
Odustani
child"svi motori su im bili izuzetni",na čemu si ti ???Dobri su bili samo talijanski motori,tamo negdje do 1979,oni su prelazili do 200tkm.Sve ostalo je bilo kr
agujevačko smeće.I 55,60,65ks.Jedva da su dolazili do 100tkm.karter gas je počeo na 60tkm.a preređeni fićo motor sa lancem u razvodu se raspadao na 70tkm.Provjereno.Toliko o kvaliteti motora."Kvaliteta" podvozja i ostalog je vjerujem,svima poznata...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
21.6.2014.
Odustani
fićo motor je 45,da ne bude zabune
ma
macakani1403
21.6.2014.
Odustani
Ajde child da je I tako ali kako je napisao kokot oni sto su se radili u kragujevcu recimo oko 60000 na pumpi uredno uz benzin sipas I ulje koliko je trosio ulj
a. Toliko o kvaliteti. Ali I da je tako razmisli sta bi bilo sa ostakom, karoserijom, kokpitom to bi se sve raspalo.
Prikaži još ↓
ch
child
21.6.2014.
Odustani
kokot ja sam imao 55icu sa 300 tisuca prijedjenih bez problema, 88 godiste, vozi i danas na selu...motor nikad dirnut,redovito odrzavan, ulje je trosio toliko d
a se ne treba dolijevati izmedju servisnog intervala, a takvih vlasnika ima dosta :) intervencija na ovjesu nula, koliko se sjecam na stotinjak je prozujao alternator tj. lezajevi i to je bila jedina intervencija na njemu! to sto ih ljudi sprdaju iz politike i inih razloga sasvim je druga stvar....kao sto sam rekao max 100 su prelazili 45ice koji su imali lanac i bregastu u bloku, ostali su bili odlicni mali motori (uz dobro odrzavanje) pa cak i ovi iz zastave
Prikaži još ↓
no sleep
21.6.2014.
Odustani
u novom jugiću su vrata odpadala.. a unutra poruka: "kakva plata (plaća) takva vrata"
ma
macakani1403
21.6.2014.
Odustani
Moji su 88g kupili jugica,cim smo ga dobili nije radio pokazivac goriva (ili je pokazivao full puno ili prazno) I otpadala nam je rucica podizaca suvozacevih vr
ata. Kada smo reklamirali na glanc novim kolima, rekli su samo da sta mi mislimo da smo kupili mercedesa??
Prikaži još ↓
ch
child
21.6.2014.
Odustani
je kad se sjetim i ja sam imao taj problem sa rucicom, ali ne kod novog nego nakon 5-6 godina :D ma bilo je u slampavosti i smijesnih stvari, posebno kada su ra
dnici bojkotirali proizvodnju zbog niskih placa i slicno. ali mehanika im je osim u 45ici bila stvarno dobra, svatko i malo stariji tko to zna iz prve ruke toga je svjestan
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
21.6.2014.
Odustani
Reci ti meni child na koliko km si odpojio crijevo od karter gasa(koje je bilo spojeno na filter zraka)i kud si to crijevo stavio.Ako si samo spustio prema dolj
e,onda ti je smrdilo u kabinu,posebno po zimi kad je bilo uključeno grijanje.Ako ga nisi odpojio,onda je veliki karter gas gušio motor.Provjereno.Potrošio sam dvije 55mašine,radio servise svakih 10tkm,ali sa nijednom nije bilo sreće.O sponama,zglobovima,letvi volana,AC pumpi,kablovima,kvakama,ručicama... da i ne pričam.Samo,problem je što čovjek lako zaboravi takve stvari,posebno kad dođu godine pa postane star.A u ono vrijeme je bio mlad i sve je bilo lijepo i dobro(vjerovatno zbog godina)LP
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .