"neki čak i bez izmjene motora" O čemu se tu u stvari govori ??? Kad auto pređe milijun km BEZ generalke,onda je to za svaku pohvalu.Kod tog Mercedesa 240D možeš napraviti generalki kolko ti je volja,pošto su tvornički uprešane "pikse"u cilindrima,koje se onda izvade,pa se uprešaju nove(zatim se honuju), stave se standard klipovi i eto ti novog motora(naravno,brusi se radilica na prvu specijalu)Zbog toga bi JEDINA mjera trebala biti ORIGINALNI MOTOR,bez generalke.Sve ostalo su prevare,mazanje očiju i jeftina reklama...
ch
child
21.6.2014.
Odustani
pa poneki su presli i toliko bez ikakvih intervencija na motoru...pada mi sada napamet corsa iz clanka u autoklubu prije 15ak godina i vise, gdje je ekipa sa 3c
ilindarskim 1.0 presla negdje 700 000 u jedno 6-7 godina....mladi bracni par s djetetom proputovlai su citavu uzduz i poprijeko nekoliko puta :D
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
21.6.2014.
Odustani
Prihvaćam da su prešli 700tkm,ja znam za jedan Civic koji je prešao preko 800tkm,ali ovi sa MILIJUNIMA mi nisu jasni da ga hebeš.Osim ako su radili generalke,al
i kao što sam rekao,onda to nije to.
Prikaži još ↓
kmarus
22.6.2014.
Odustani
Pitanje , ako ti se pokvari anlaser zamjeniš četkice ili automat itd , a ako se pokvari motor,zamjeniš karike , gumice ventila,ventile itd. da ne nabrajam , pa
zašto je ono prvo O.k. ,a ovo drugo nevrijedi . Pa bitno je da je isti motor . Nevaljaju amortizeri idu novi , nevaljaju karike idu nove ....contaš....
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
22.6.2014.
Odustani
kmarus,ak tak gledamo na to,onda sve to nema smisla.U tom slučaju ti može ostati samo kučište tj blok motora,ostalo možeš promijeniti i još se hvaliti sa prijeđ
enim kilometrima.Kod starijih tipova,recimo Mercedesa ne radi se specijala,već se mijenjaju stubline.To možeš napravitii 10-ak puta,pa onda reći motor je prešao nekoliko milijuna...kod novijih auta je to nemoguće,tamo treba raditi specijalu(brusiti cilindre),a to je moguće obično 3 puta,pošto postoje klipovi za treću specijalu(ali to danas niko ne radi).Uglavnom,sve je to relativno,ali jedina prava mjera je po meni koliko je TVORNIČKI motor prešao kilometara(bez mijenjanja stublina,klipova,karika,letećih ležajeva...)Onda je to ok podatak.Mjenjanje svega ostalog ne može se uspoređivati sa tim,jer to spada u servisno održavanje,pa se tako mijenja recimo razvodni remen na 90tkm,)sa vod.pumpom,španerima...)raz.lanac na 200tkm,disk pločice na 70tkm,diskovi na recimo 120tkm,amortizeri na...ali to spada u TEKUĆE servisno održavanje,a mijenjanje karika ili brušenje cilindra ili radilice NE spada.U tom grmu leži zec,moj kmaruse LP
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .