Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Normalno kad su svi ti auti 4 ili 6 cilindraši neki i 8 bez turbo punjača i ostalih pizdarija, zašto se honda i dan danas najmanje kvare od svih ( dokazano ) zato jer su ostale na vtec tehnologiji koju su koristili i prije 25 godina samo su je eto do dan danas svake godine usavršavali..
D14A3
Svaka čast, japanski motori su općenito najizdržljiviji. Meni nitko ne vjeruje da moja civic 6.gen 1.4 ima približno 500.000 1997,.g na vuri piše 310.000 "piše" Prikaži još ↓
Se
ima i turbo motora koji mogu izdrzati dosta km. JZ i EJ serije (Toyota i Subaru) su klasicni primjeri. Od europljana osim Porsche Turbo vrlo dobar je stari Saab Prikaži još ↓
Dk
normalno, svi ti izdržlivi turbaci su oni koji nisu previše opterećeni , npr 2,0 184ks iz bmw-a odličan benzinac ikao neisplativ pored 2,0 dizela, sa takvima mo Prikaži još ↓
D14A3
Možemo mi tvrdit svašta. A svi znamo da su naizdržljivije mašine od autobusa i šlepera. WHY? neka extra fizika?? ne...jednostavno...mali broj okretaja. Tako vri Prikaži još ↓
Se
Nm krivulja nije jednakomjerno rasporedena vec je power-band vrlo uzak. moderni turbo-benzinci se voze ko dizelasi. turbokompresori su malog obujma i niskog pot Prikaži još ↓
D14A3
Ma kako god...činjenica da u SAD-u slobodno imaš V8 sa 8 fergi i sa 8 cijevi od 40cm uperene u nebo bez katalizatora i tih pročišćivaća. Možda griješim ispravit Prikaži još ↓
Se
europski ford mustang dolazi u 2 varijante: SVTov fenomenalni 5L Coyote (Prvi Mustangov V8 DOHC motor jos od Cobre SVT iz 2004 te prvi Mustangov V8 motor sa var Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .