Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

1000 kn kazne ako ne vozite djecu u sjedalici i ne vežete se

Uvodi se i povećanje negativnih prekršajnih bodova, povećanje sigurnosnog razmaka na cesti, obavezni liječnički pregled starijima od 67 godina i snimanje vozačkih ispita

Komentari 303 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - 7vuk777
    7vuk777

    ove mjere su donesene samo zbog punjenja proračuna,a tko piše zakon ništa nije pismeniji od autora ovog članka

    35 Srijeda, 05.12.2018. u 17:39
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: pa tko god želi biti id*ot u prometu nek puni i proračun... nemam ništa protiv... jedino što imam protiv je da bi kazne trebale ići po imovini/plaći pojedinca, a ne ovako fiksno, jer meni je 10 000kn puno, ali nekom ...prikaži još! milijunašu je to kap u moru.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:25
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: takav zakon mogu napisati samo hohštapleri feudalci kojima fali lova pa navali na kmetove, a kmetovi šute kao P i plaćaju

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:25
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: A u čemu je problem da se voziš po propisu i ne platiš niti jednu kaznu?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:29
    • Avatar MODERN TALKING

      MODERN TALKING: @twister.. hrvatski nas je specifikum mnogo puta dosad naucio da "copy paste" europskih pravnih propisa kod nas jednostavno-ne funkcionira. kako cete oduzeti automobil najtezim prekrsiteljima kada isti najcesce nije njihova imovina vec vlasnistvo roditelja, prijatelja, poznanika...? ili kako ce sud ...prikaži još! odmjeriti kaznu na osnovu primanja, odnosno osobnog dohotka kada su i vlasnici nekih uglednih firmi u njima prijavljeni na minimalac? ostale firme pogotovo...

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:44
    • Default avatar - toma789

      toma789: A daj ne seri. Vozi se po propisu i nečeš plaćati nikakve kazne i punit proračun. Treba primitivce koji krše propise još i više kazniti

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:48
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Kako te mogu kazniti kad ne kršiš propise?!

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:58
    • Avatar dosla.mala

      dosla.mala: cuj njega... kmetovi sute.... treba jos vise povecat kazne pa budi baja a onda budi glasan kak to nije fer pa plati jos vise

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:06
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Upravo to, apsolutno se ništa neće promjeniti kaj se sigurnosti na cesti tiče, samo će sirotinja za minorne prekršaje morati dizati kredite da bi platili kazne. Glavni uzrok nesreća je brzina, a većina tih divljaka na cesti su bogatunčići u ...prikaži još! nabrijanim autima kojima apsolutno ništa ne znači da li će platiti 10 ili 20 tisuća kuna kaznu i onda će opet sjesti u auto i ubiti nekoga. Jedina prava kazna je dugotrajno oduzimanje vozačke dozvole za divljanje na ceti. Na dugotrajno mislim od 3 godine na dalje, zavisi o brzini. Jedino tako će se ti napuhani krelci smiriti kad jednom ostanu bez vozačke. I vožnja bez vozačke direkt u zatvor i to onoliko dugo na koliko je vozačka oduzeta. Bez mogućnosti smanjivanja kazne, bez olakotnih okolnosti i bez ikakvog suđenja nego po kratkom postupku. To je jedini način da se uvede nekakav red na cesti. Nikakvo oduzimanje auta, kad si lako kupi novi. Glupost.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 21:59
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: hanson666 zašto kršiš propise? kako bi to oduzimanje vozačke spriječilo nekoga da ne vozi ako ga nisu spriječili prometni propisi?!

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:02
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Kako si ti iz mog komentara skužio da ja kršim propise?! Gdje piše išta tome slično? Uopće se ne žalim na visinu kazni nego samo velim da to ništa neće promjeniti. Jesi ti uopće pročitao moj komentar? Neće ga spriječiti ...prikaži još! oduzimanje vozačke ,ali če ga spriječiti zatvor ako ga se uhvati bez vozačke. Koji ti dio nije jasan?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:19
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: A kako si ti došao do zaključka da sirotinja krši propise i da će biti kažnjavana i da će morati dizati kredite?! Zašto bi se trebao bojati vožnje bez vozačke i zatvora ako ga uhvate, a ne boji se kazne ...prikaži još! zbog divljanja po cesti i obijesne vožnje koja se kažnjava zatvorskom kaznom u trajanju do 3 godine?! Zato je moje pitanje - kako će ga to oduzimanje vozačke spriječiti da ne vozi. Jesi li sada uspio shvatiti?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:33
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: ja mislim da će promijeniti... ali slažem se da kazne trebaju ići po imovini pojedinaca, a ne ovako. u svakom slučaju prometna kultura na cestama nam je nula, e pa kad neće ljudi lijepo, onda nek plaćaju...

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:39
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Krše propise svi, nevezano uz imovinu koju posjeduju, ali sirotinji će biti puno teže platiti i najmanju kaznu za npr pojas ili ako malo prekorači brzinu, nego nekom lovatoru 20000 kn. Jer malo prekoračenje brzine ne ubija, ubija brzina 100+ ...prikaži još! u naseljenom području. Uz to omjer tih sitnih prekršaja kojim se puni proračun i onih krupnih koji ubijaju ljude je otprilike 1:1000 u korist ovih sitnih prekšaja. A sad mi ti reci ko je završio u zatvoru zbohg objesne vožnje? Poznaješ li takav slučaj? Kod nas zakon ne vrijedi isto i za bogate i za siromašne i onaj ko je bogat sigurno neće završiti u zatvoru jer zna da će tata srediti pa se nema čega ni bojati. Kad bi bilo ovako kako sam ja napisao onda bi se ipak malo više bojali. A za novčanu kaznu ih zaboli. Nekome je platiti 20000 kn ko meni 20. Znači oduzeta ti je vozačka npr na 5 godina jer si vozio više od 50km/h od dozvoljenog i onda se ipak voziš i uhvate te bez vozačke i ideš direkt u zatvor na 5 godina bez mogućnosti ikakvog pomilovanja ili smanjenja kazne. I bez mogućnosti da te tatek izvuče van i dan prije nego prođe tih 5 godina. Jesi li sad shvatio razliku?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 23:00
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: hanson... niš od toga u HR... kako će se onda zlatna mladež voziti i biti po zatvorima? što ti je... to bi bila sramota za HDZ

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 23:41
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Znam, utopija. Ali evo ja sam dao jedino pravo riješenje za smanjnje divljanja na cesti i manje smrtnih slučajeva. Jer i do sad su se kazne povećavale pa to nikad nije urodilo plodom, osim kaj je državna blagajna punija, a ...prikaži još! a divljaka sve više i više skupa sa prometnim nesrećama sa smrtnom posljedicom.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 01:21
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: Osobno, podržavam punjenje blagajne na ovaj način... Ako netko misli divljati nek to i masno plaća... Ali da, kazna bi trebala izgledati točno ovako kako si i sam rekao, no, ja bih ostavio i novčane kazne visokima, ali naplaćivao bih ...prikaži još! po postotku imovine/plaće pojedinaca. Ovo nije ni porez, ni namet i ne morate platit jednu jedinu lipu, samo se držite prometnih pravila.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 01:40
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: hanson666 - kakva je razlika između (nepostojeće) kazne oduzimanja vozačke i kazne za obijesnu vožnju, za onoga tko je uhvaćen u prekršaju?

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 07:15
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Najiram, koliko god se trudio ne mogu shvatiti tvoje pitanje... IIItwisterIII ok punjenje proračuna, ali to opet nebi trebala biti krajnja svrha kažnjavanja nego sigurnost i sprečavanje nesreća sa tragičnim posljedicama. A to se neće dogoditi povećanjem novčanih kazni. Pa ...prikaži još! zar vi mislite da bi jednog kameničkog spriječilo da divljha po cesti ubbije dvije osobe da je u zakonu bila predviđena kazna 20000 kn umjesto 10000? Kako ne shvaćate da je takvoj ekipi to sitniš i da ih to povećanje kazni neće spriječiti da i dalje gaze po gasu

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 10:32
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: najarim i tebi slični, nemojte biti smješni sa tom objesnom vožnjom, kad je iko završio u zatvoru zbog objesne vožnje? Evo npr onaj lik kaj je prije dvije godine na ilici na nogostupu umalo zgazio oca i dijete u kolicima ...prikaži još! napuhao je 1,77 i na kraju dobio samo prekršajnu prijavu i kaznu od 18000 kn. Koja je njemu ko direktoru velike tvrtke možda ni pola plaće. Sitniš. Nije čak ni kaznenu prijavu dobio. Tako da je ta objesna vožnja mrtvo slovo na papiru. Pročitaj si ponovo moj post i moj prijedlog za sprečavanje smrti na cestama pa češ valjda skužiti razliku izmđu mog prijedloga i te fantomske objesne vožnje

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 10:46
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: hanson666 a zašto bi onda itko ikada trebao završiti u zatvoru zbog toga jer vozi dok mu je oduzeta vozačka? Vidiš li kakve nebuloze pišeš. A to da ne možeš shvatiti što ti je netko napisao nije ništa čudno kad ...prikaži još! vidimo kakve glupe prijedloge imaš.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:39
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: hanson ima odlične prijedloge... to je jedna od mjera nad kojom bi se zamislilo puno divljaka na cesti... pa i oni s parama.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:55
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: A kako se ne zamisle kad prebrzo voze pa ih zaustave zbog obijesne vožnje?

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:59
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Pa ja ovo ne vjerujem. Kak ne kužiš da su zakoni pisani na taj način da se oni povlašteni uvijek izvuku bez prave kazne. Problem je u zakonima kaj uvijek piše da možeš dobiti DO nekoliko godina zatvora. A ne ...prikaži još! piše OD koliko. I onda naravno ide bezbroj olakotnih okolnosti, dijete iz imućne obitelji, dijete branitelja i ko zna kaj još i naravno da ne dobije nikakav zatvor i opet je sve po zakonu. Za objesnu vožnju se može dobiti do tri godine zatvora. Znači po zakonu možeš ići mjesec dan, godinu, dvije ili tri, a možeš i proći bez zatvora, kaj je kod nas u 99% slučajeva. E kad bi u zakonu pisalo da dobije zatvorsku kaznu točno onoliko na koliko mu je vozačka bila oduzeta, ni više ni manje, bez mogućnosti ikakvih olakotnih okolnosti, onda nebi bilo prostora za popust i manipulacije. Valjda si shvatio, al bojim se da nisi

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 00:36
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: I u čemu je problem ako piše do 3 godine i dobije jednu?!? A može i dvije i tri?!? Svi imaju pravo na olakotne okolnosti jer i to piše u zakonu i tako treba i biti. Još uvijek ne shvaćaš ...prikaži još! da tvoj "zakon" krši pravo po Ustavu. Očito nisi dovoljno pametan.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 18:42
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Problem je u tome jer ne dobije ni jednu. Ne nijednu godinu nego ni jedan mjesec, a ni jedan dan. Jer zna da neće dobiti ni dan zatvora jer je povlašten jer će tatica srediti. Kod nas su olakotne okolnosti ...prikaži još! ako si iz dobrostojeće obitelji. Ili ako si dijete branitelja. Bezbroj je takvih primjera. Znači ako si jedan iz te skupine imaš veća prava ubijati ljude na cesti nego netko ko nije iz te skupine? Zar to nije kršenje ustava u kojem piše da smo svi jednaki pred zakonom? A ti si očito jedan iz te privilegirane skupine pa si ovako protiv ovoga kaj pišem, jer zadirem u tvoj povlašteni status... Sve jasno

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 02:10
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: A zašto bi trebao dobiti po tvojem "zakonu"?. Zato se tako stupidni zakoni ni ne donose.

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 13:59
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Pa zato kaj po takvom zakonu nebi bilo mogućnosti manipulacije i nebi bilo privilegiranih. Al tebi je to stupidno. Nego bolje da imamo fantomski zakon objesne vožnje po kojem niko nikad nije završio u zatvoru i bolje je da nabrijania ...prikaži još! klinčadija u skupim autima nesmetano ubija ljude na cesti.

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 15:59
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: Od kuda ti znaš da ne bi sudac tatinom sinu oprostio i progledao kroz prste? Tako se i sada radi. Daj prestani lupati gluposti. Zakoni su dobri, uostalom prepisani iz njemačkog zakonika, ako nisi znao.

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 16:58
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Badave nam njemački zakoni kad nam je mentalitet balkanski. U jednom od postova sam napisao bez suđenja. Kratki užurbani postupak. Fiksna kazna koja je nepromjenjiva i bez prava na žalbu. Znam da je to utopija, ali to je jedini način. ...prikaži još! I veliš dobri su nam zakoni, a zašto imamo onda toliko mrtvih na cestama ako su zakoni dobri? Pa jedino se zakonima to može spriječiti/ublažiti. I zašto ih onda sad mjenjaju ako su dobri?

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 19:14
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: Opet lupetaš gluposti. Tvoji "zakoni" krše Ustav, druga je stvar što to tebi ne može doprijeti do mozga, ali to ti je jer nisi dovoljno obrazovan i pametan. Zakoni su dobri. Druga je stvar što se ne provode, ni to ...prikaži još! nisi u stanju shvatiti, a znamo zašto. Ne mijenjaju sve zakone nego postrožuju pojedine. I opet isti razlog zašto ti se mora sve objašnjavati.

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 19:21
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Ustav ionako krše suci pošto nismo svi jednaki pred zakonom, što je zajamčeno ustavom. Ok možda sam pretjerao sa ovim bez prava na žalbu. Užurbani potupak nije kršenje ustava., ja sam osobno zbog jednog jointa dobio 8 mjeseci uvjetno na ...prikaži još! rok kušnje od dvije godine. Užurbanim postupkom, bez suđenja. Zato ne vidim neko drugo kršenje ustava. Ovakvo vcrijeđanje na osobnoj razini samo pokazzuje kakva si osoba. A to pokazuješ i time kaj sam sebi daješ lajkove. Mislim da niže ne može. Sa ovakvima više ne raspravljam, to vrijeđa moje dostojanstvo.

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 19:36
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: A tako, znači i ti si kriminalac i kršiš propise. Ti si onda zadnji koji bilo kome možeš išta prigovoriti. Kako uopće možeš predlagati nekakve svoje "zakone", a sam ih kršiš?!?

      Odgovori Subota, 08.12.2018. u 20:00
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Ako sam zbog jednog jointa kriminalac, neka ti bude onda jesam. Sad tek vidim s kakvim ispranim mozgom imam posla. I jasno mi je i čiji si glasač i da si ti također jedan od tih koji divljaju po cesti ...prikaži još! i skrivaju se iz maminih i tatinih skuta pa ti naravno smeta ovakav moj rigorozan pridjelog zakona. Svaka rasprava ovdje postaje besmislena. Sretno ti bilo u životu i lajkanju svojih komentara

      Odgovori Nedjelja, 09.12.2018. u 01:05
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: Naravno da si kriminalac, danas joint, sutra teške droge. Kršiš propise u prometu i ugrožavaš sve ostale na cesti. Glasaš za lopovski HDZ. Pravi si Hrvat Katolik.

      Odgovori Nedjelja, 09.12.2018. u 01:36
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Je sa 666 u nicku sam baš pravi katolik ahahahhahah. Inteligencija sva pršti iz tebe. I po čemu si zaključio da glasam za hdz, da si ikad pogledao moj neki post prije vidio bi kolko pljujem po zločinačkoj. I po ...prikaži još! čemu si zaključio da kršim proipise u prometu? Zapravo sad sam gotovo siguran da su ajmeeee i najarim zapravo jedno te iste osobe, vjerovatno psihopatski trol kojem se smisao cijelog života svodi na trolanje po 24 sata. Potpuno isti vokabular i lajkanje svojih postova. Svaka sličnost bila bi previše slučajna

      Odgovori Nedjelja, 09.12.2018. u 01:58
  • Default avatar - Paleontolog
    Paleontolog

    Nevjerojatno kako se kaznama brinete za nase zivote, a od bolesti i gladi umiremo

    3 Srijeda, 05.12.2018. u 17:33
    • Avatar ichbin2

      ichbin2: uništavaju slavoniju a uvoze zadnju klasu njemačke hrane, kako nas time ubijaju nikoga nie briga a ovo je pravi primjer kako puniti državnu kasu jer skoro svugdje u evropi su to kazne od oko 20 do 50 evra, ali ima ...prikaži još! a i gorih od nas ali puno manje. ovi naši se trude pobrat sve najgore od te eunije u koju se kunu

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 17:38
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: brinu se oni za proračun i svoje guzice,snimanje polaganja vozačkih ispita pa to samo budali može pasti na pamet

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 17:41
    • Default avatar - quazequatl1

      quazequatl1: ,ali iako gladan taman još imaš snage da cijeli dan pišeš komentare na ineternetu..šmrc.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:19
  • Avatar SveUSvemu
    SveUSvemu

    40 posto ljudi na prednjim sjedalima se ne veže? To mora da je ona ekipa šta vjeruje u reinkarnaciju. Vežem sebe i svoju djecu taman da nam vožnja traje s jednog parkirališta na parkiralište prek puta. Ne zbog kazne, nego ...prikaži još! zato jer imam jedan život.

    15 Srijeda, 05.12.2018. u 18:12
    • Default avatar - space2

      space2: bravo za komentar! ja se vežem ne iz razloga "da ne platim kaznu" nego zbog vlastite sigurnosti

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:26
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Ne kužim kak komentirate i lovite se na pojas? Bez pogovora vjerujem da taj pojas spašava u večini slučajeva, ali kaj netko ima od toga (osim policije i onih na državnim jaslama), ak se ja ne vežem?????

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:04
    • Avatar guldukat

      guldukat: Sico slazem se sa tobom. To sam da nam pare uzmu il da im ne pokvaris statistiku. Pojas pomaze kod dosta udesa ali kod nekih i odmaze pa da me se pita, nek se veze ko hoce a ko nece njegov zivot.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:20
    • Avatar SveUSvemu

      SveUSvemu: Vezanje na stražnjem sjedalu nužno je ako si ne želiš ubiti dijete koje sjedi pored tebe u sjedalici dok ti postaješ projektil od tone prilikom frontalnog sudara. Pa eto, zato kazna. Jer si moron. Koji nije vlastito dijete zaštitio od sebe.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:25
    • Avatar guldukat

      guldukat: Ja svoje dijete vezem ali ima situacija kad ih pojas ubije ako nisi znao takav pametan u p.m.. kod osijeka su mi od poznanika prije 10-tak god djeca 20-tak g. vezana sletjela u baru pa su se nazalost oba zivota ...prikaži još! ugasila zbog tog famoznog pojasa koji bi ti trebao pomoc a ne ugusit te u vodi

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:33
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Imam u familiji osobu, koja je ispala van iz vozila kod prevrtanja, jer ih je budala izgurala s ceste. On nije bil vezan i tim se spasil jer je sjedil napred di se auto spljoštil, dok nažalost osoba iza nije ...prikaži još! bila vezana ispala iz auta i poginula zbog udarca u kamen. I sad ja vas pitam, ko ima pravo odlučivat o nečijem životu?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:48
    • Avatar guldukat

      guldukat: To ja i govorim cijelo vrijeme. Dobijem kaznu da meni neko odlucuje dal je meni dobar pojas ili ne? Nema smisla, al treba uzet pare nekako. Da se vezem gurtnom za sjedalo koja je jaca od pojasa duplo opet bi ...prikaži još! dobio kaznu jel to nije pojas nego gurtna

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 21:32
    • Avatar SveUSvemu

      SveUSvemu: Stvar je statistike, ti čovječe sa školom života. Što misliš, zašto se bebe voze unazad? To je vrlo nesigurno ako dođe do sudara zguza. Ista je stvar i s vezanjem. U članku lijepo stoji da bi se spasilo 10 posto ...prikaži još! života da se koristio pojas. Al da, na tih 10 posto jedan promil se ne bi spasio pa zašto da se itko veže?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:14
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: SveUSvemu: Ja nisam ni ne ću biti statistika. Shvačam, priznam i poštivam da pojas u velikoj večini pomaže, u jako malom postotku odmaže, ali o tome želim ja odlučit. Oče li zakonodavac platit ogromnu odštetu, ako netko pogine zbog pojasa? ...prikaži još! Sad da i tebe pitam kad spominješ promile i postotke. Prilikom sudara 30.000 ljudi je bilo vezano, jedan poginul ostali preživjeli. Ili prilikom sudara 30.000 nije bilo vezano, jedan preživjel ostali poginuli. Taj jedan je tvoj brat, roditelj, djete, žena, cura.... neko najbliži, u kojoj bi ga situaciji rađe videl?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 23:01
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: najžešći su ovi pametnjakovići koji uporno tvrde da ima situacija "gdje pojas ubija, a ne spašava život"...A koliko je takvih, manje od 1%? Bravo biseri, statistika je na vašoj strani. Treba uvesti i kazne trgovinama koje prodaj one lažne umetke ...prikaži još! umjesto pojasa, samo da auto ne "pišti" dok se ne vežeš. Vežem se i za preparkiravanje od 10m, jer kad vidim koliko budala u prometu, neda mi se riskirati radi IQ<sobna temperatura.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 08:18
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Tomina_1 Ajde reci ti meni kaj imaš ti od toga vežem li se ja ili ne? Jel se tolko prašine diže oko biciklističkih kaciga, koje ni u jednom promilu nemogu naštetit. Kaj tebe i slične boli vežem li se ja ...prikaži još! ili ne, jel te možda je time ugrožavam? Mogu shvatit da se za to ovak srčano zalažu oni koji su na državnim jaslama, pa imaju korist od toga, ostali nisu baš čisti.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa ako ti želiš biti samoubojica u automobilu - samo daj, nemam ja ništa protiv toga hahaha...Komentirao sam ta pametnjakoviće koji tvrde da postoje situacije da te pojas ubije. Da-postoje i situacije kad hodaš po pruzi i vlak ide na ...prikaži još! tebe, ti legneš na prugu i ne pogineš. Trla baba lan da joj prođe dan. Ili kmećimo radi kazne zbog nevezanja. Puno puta čujem "kme kme i državi, išao sam samo 50m sa autom i dobio kaznu radi nevezanja"...Zakon postoji da ga se pridržava - ili kriš. Ako krišiš - priznaj, plati i svi sretni i zadovoljni. U 11 g vozačkog iskustva imam samo jednu opomenu. Fala, laku noć. Vozim da se dovezem, a ne da glumim frajera.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 08:02
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Jasno da nemaš, niti trebaš imat protiv tog. I ne shvatljivo mi kad se neko pjeni da se mora plaćat kazna ak nisi vezan? Koja korist imaju/te od toga? Jedino ak ste na plaći iz proračuna. Kolki neznani tebi ili ...prikaži još! takvima su poginuli zbog pojasa, dal ste ih oplakivali, žalili, donirali obitelj...? Jasno da niste, s toga čemu priče oko toga. Proučite koliko ljudi godišnje nastrada zbog pojasa, a koliko od pušenja koje šteti i mnogima oko tog pušača. Imaju li te kazne onda logiku, ili samo pobiranje love?

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 09:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: https://www.24sata.hr/news/zabili-se-u-stijenu-kod-buzeta-putnik-poginuo-vozac-u-bolnici-603639 Nažalost jel ovaj bio vezan? Nije mi nitko poginuo zbog pojasa, a niti sam vidio ikakav članak "poginuo jer je bio vezan". To može eventualno da izletiš u vodu sa autom pa se utušiš radi pojasa. Ne razumijem kako ...prikaži još! ko netko može kontru bacati za nešto što se zna da nije sigurno? Ja sam isto pušač, pa ne kenjam da cigarete nisu štetne. Niti išta komentiram oko toga. Krepat ću tak i tak, radi stresa zbog IQ ovaca hdz sdp ne želim.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 12:09
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Napisal sam ti gore da imam u familiji osobu koja je ostala živa, samo zato kaj nije bila vezana. I po neznam koji put pokušavam objasnit da poštujem, prihvačam, cijenim pojas kao pomagalo, ali ne zakon koji te zbog njega ...prikaži još! kažnjava i ljude koji se iz petnih žila bore da se kažnjava. Zato jer postoji mogučnost, nebitno u kojem omjeru ali postoji, da nastradaš zbog njega. Veliš da si pušač. Kak bi se osječal da se ja borim svim sredstvima, da se vas zbog toga kažnjava? Uzmi u obzir da svojim pušenjem ne truješ samo sebe.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 14:35
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nije nikada problem bio u visini kazni, već što ih pojedinci, a ti upravo najčešće i prave prekršaje, nisu plaćali, zatvorske i novčane. Spominjali su kazne od 5.000kn - 20.000kn, pa di Europi v ima da ti kazna bude 4mj ...prikaži još! primanja!? A tek ova studija tzv stručnjaka da će se broj poginulih b smanjiti za 10% vezanjem b pojasa. Meni su na moju plaću i dosadašnje kazne bile ogromne. Uvijek im je sigurnost nit vodilja, osim kada treba učiniti autoceste pristupačnijima.

    Srijeda, 05.12.2018. u 17:50
  • Avatar trpaj_sirotinju
    trpaj_sirotinju

    ok ovo je za nas sirotinju i stoku,kakve su promjene u zakonu za podobne bogatune i njihovu djecu

    3 Srijeda, 05.12.2018. u 17:32
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: e pa sirotinja i stoka mora kopirati francuze i reći robovlasnicima da je dosta više

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:27
    • Avatar dosla.mala

      dosla.mala: ovo je za stoku koja ne postuje prometna pravila.... stoku koja ugrozava druge u prometu, vlastitu djecu i sebe (al to je manje bitno)

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:07
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: Veži se ..i nećes biti dio te stoke.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:17
  • Default avatar - Pazinjan_1
    Pazinjan_1

    opet kazne se dižu za sirotinju,što ne uvedete na postotak primanja što bi bilo najpoštenije. zar ne vidite ko pravi probleme oni koji imaju para i poznanstva njima zakoni nevrijede a 1000 kuna lako plate.

    14 Srijeda, 05.12.2018. u 18:12
    • Default avatar - toma789

      toma789: Nisi previše inteligentna osoba, jelda? Pa ako ta "sirotinja" neće raditi prekršaje neće niti plaćati kazne. Ako misle da mogu kršiti propise onda ih i treba kazniti

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:50
    • Avatar dosla.mala

      dosla.mala: nek se onda "sirotinja" pocne vozit kako treba ako nista drugo zato da sacuvaju novce

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:08
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Ne mogu to napraviti jer su svi koji imaju novaca, npr. vlasnici firmi, prijavljeni na minimalac, a njima to nije važno jer imaju zaradu od firme.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:16
    • Default avatar - fazer

      fazer: Sirotinja i prevaranti ako niste znali ni ne plačaju kazne dobe po dva tri dana rad za opće dobro i odrađuju kazne evo recimo kod nas u firmi imamo ih na desetke godišnje.Za jedan dan 1000 kuna im se računa.Znači ...prikaži još! recimo kazna od 3000 kuna iznosi tri radna dana.Neki dođu a neki samo po potvrdu da su to odradili i fučka se njima.A vi ostali koji imate posao i primanja ako kaznu dobijete a ne platite sjednu vam na račun.I opet su najviše nahebu oni koji pošteno rade kao i uvijek u ovoj državi

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:27
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Kako te mogu kazniti kad ne kršiš propise?!

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:31
    • Avatar Karadarko

      Karadarko: Ajmee što si naivan.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:25
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Karadarko - ti očito nisi pametan.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:28
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Postotak primanja nema smisla jer gomila balavaca u skupim autima ništa ne radi i nema nikakva primanja nego im tatek da. E sad po vrijednosti auta to već može. Pogotovo jer su skuplji auti puno opasniji jer na nekoj bemburi ...prikaži još! i možeš puno jače potegnuti nego u nekom cliu. A da ne govorim o mentalnom sklopu ljudi koji voze takve jurilice...

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:08
    • Avatar purger2017

      purger2017: ajmeee...pa ako imaš priziv savjesti na ograničenje brzine koje je premalo s obzirom na prometnicu ili možda to da je uvijek isto ograničenje bez obzira da li je sunčani ljetni dan, magla ili led na cesti bez obzira da li ...prikaži još! je gužva ili je prazna cesta na znaku uvijek isto ograničenje.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 00:11
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: purger2017 - nije istina, postoje svjetleći paneli i znakovi na kojima piše ograničenje.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:42
    • Avatar purger2017

      purger2017: aj mi reci gdje to?

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 20:10
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Na autocesti.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 20:21
    • Avatar purger2017

      purger2017: A po gradovima toga ne treba?

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 20:24
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Ti se pozivaš na nekakav priziv savjesti o brzini koji ja uopće nisam spomenuo. Ne znam o čemu lupetaš. I ne, ne treba po gradovima.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 20:32
  • Avatar maxim m
    maxim m

    i vlast je opasno sredstvo ako se ne koristi na primjeren način...dokazano x puta...

    Srijeda, 05.12.2018. u 18:05
  • Default avatar - Slapac
    Slapac

    Ove kazne su za punjenje proračuna a ne za sigurnost. Kad bi se oni koji rade probleme na cesti kažnjavali drastično i bez iznimke i po važećem zakonu bi pola polupismenih novopečenih bogataša završilo zatvoru zajedno s nebrojenom tzv. zlatnom ...prikaži još! mladeži. No naše sudstvo je glavni krivac za ovo kaj se dešava na cestam. A policija sigurno ne rydi svoj posao jer kad si čul da je neko kažnjen zbog vožnje slaloma ili ne davanja žmigavca pri promjeni vozne trake a da ne velim o ubacivanju bez žmigavca na pol metra ispred vozila u drugoj traki gdje onda cijela kolona naglo koči spašavajući živu glavu. A da ne spominjem zaustavljanje automobila na sred Ilice ili drugih prometnica kako bi se otišlo u pekaru ili banku,,,,to su izuzetno drski i bezobzirni prekršaji koje svakodnevno gledam no od policije i Bandićevih redara ništa, baš ništa. Dakle počnite provodit postojeće zakone i sve će bit puno bolje.

    1 Srijeda, 05.12.2018. u 18:00
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Sve si točno rekao osim ovog o stajanju nasred ilice, jer bilo gdje imaš pravo zaustaviti auto na tri minute i uključiti sva četiri i to nije nikakav prekšaj. Naravbno ako je do tri minute

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:12
  • Avatar John Doe Jr.
    John Doe Jr.

    ¸ok slažem se, a sad ulovite ljude (političare&guzne uvlakače) koji su u 27 godina opljačkali hrvatsku

    3 Srijeda, 05.12.2018. u 17:58
    • Avatar dosla.mala

      dosla.mala: ti si pobrkao loncice jako... nece tebe nitko pokrast... vozi po propisima i nebus jednu kunu dao.... uz ove kaj oljackaju cijelu drzavu treba polovit i ove kaj po cesti ubijaju slucajne prolaznike

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:10
    • Default avatar - PetarRadonjic

      PetarRadonjic: Bolje da povecaju kazne nije pljacka vec sigurnije za narod piju svi a voze treba ztavit 100000 kn za kazne nek onda sa 2-3promila voze i po selima ogranjcenje 40 a voze po 150km

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:43
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: PetarRadonjic - kako si im izmjerio brzinu?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:16
  • Avatar nori 🖖
    nori 🖖

    Pješaku koji prijeđe na crveno oduzet će cipele a drugi put i štrumfe

    2 Srijeda, 05.12.2018. u 19:19
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: ee pa to bi bile prave kazne.. da te izuju iz cipela.. pa ti vidi kad ćeš opet na crveno.. doobro si se sjetio..

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:29
    • Avatar purger2017

      purger2017: ili ako ga udaripš kad ide na crveno ili na mjestu koje nije označeno pješačkim prijelazom da ti plati štetu na autu i duševne boli

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 00:12
  • Avatar caliper
    caliper

    Zašto moram voziti dijete ako nemam ni njega ni sjedalicu?

    Srijeda, 05.12.2018. u 21:22
  • Default avatar - gogs0302
    gogs0302

    Naravno da drastične kazne neće smanjiti broj mrtvih na cestama.I sad je kazna za ubojstvo u prometu od 3-12 god.a zna se kako se bogati, pijani, društveno bogati vozači izvlače s uvjetnim ili kaznama ispod zak.minimuma. Npr.recidivist Mačešić koji je ...prikaži još! s 1,89 al.velikom brzinom projurio kroz crveno i usmrtio mladića od 22 god. Mačešić je već imao 35 prekršaja, ali sutkinja Pražetina Kaleb je uvažila sve olakotne koje je Pavasović naveo, a otežavajuće nije pronašla. I Mačešić je za ubojstvo mladića bio u Puli samo 13 mjeseci. Kakvu poruku je sutkinja poslala ovom sramotom kaznom svim pijanim i bahatim vozačima? A naši suci su puni samilosti prema vozačima koji su nekom nedužnom sudioniku u prometu oduzeli pravo na život- pa Pražetina Kaleb je najbolji primjer za to- treba se upitati zašto je tajkunu Mačešiću dala kaznu ispod zak.minimuma?

    Srijeda, 05.12.2018. u 22:28
  • Avatar Don Promillo
    Don Promillo

    Prvo stavite normalna ograničenja brzine, autocestom skoro da i nemaš više gdje voziti 130. Zakonom bi trebalo zabraniti naplatu cestarine ako ta dionica nije projektirana za min. 130 km/h.

    16 Srijeda, 05.12.2018. u 18:34
  • Avatar jedan od pametnih..12
    jedan od pametnih..12

    Puni proračun mala☺️☺️☺️ samo ne znam ko ce ga uskoro i punit. Jedino redovna linija Osijek Munchen 😂😂

    Srijeda, 05.12.2018. u 20:09
  • Avatar tocilo
    tocilo

    Popravite lokalne ceste,smanjite cijenu cestarine i namete na nova vozila jer nam je vozni park star preko 14godina i bit će sve stariji i stariji.Smanjit će se drastično broj nesreća. Set dobrih novih guma,košta kao pola vrijednosti automobila koji vozi ...prikaži još! većina građana.U tom je najveći problem.No naravno u tom slučaju bi država trebala odriješit kesu kako bi se povećala sigurnost,što naravno ne dolazi u obzir. Povećanje kazni neće bitno popravit sigurnost u prometu.

    4 Srijeda, 05.12.2018. u 22:02
    • Avatar Karadarko

      Karadarko: E da je samo starost auta u pitanju a ne vožnja iznad svojih mogućnosti.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 05:40
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: S novim ili starim autom , idiot bu auto zapeljal u zid , kod budala ne pomaze nista .

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 14:02
    • Avatar tocilo

      tocilo: Slazem se,kod budala nista ne pomaže ,tako neće ni kazne,međutim na cesti ima 50% vozila koja su sigurna samo kad su parkirana,a u normalnoj državi bi išla pod presu.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 14:12
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: Meni je 75 godina , ali u takav auto nebi nikada sjeo .

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 15:18
  • Avatar Rafo
    Rafo

    Hoće li se vozilo oduzimati vozačima ili vlasnicima vozila?

    17 Srijeda, 05.12.2018. u 18:32
    • Avatar najirаm 10

      najirаm 10: Onome tko vozi. Piše. Pročitaj.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:41
    • Avatar Rafo

      Rafo: A ako taj koji vozi nije vlasnik vozila? Ako je vozilo od rent-a-cara, od firme, obiteljsko vozilo, posuđeno vozilo, u lizingu?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 18:47
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Nema veze. Moraju znati kome posuđuju vozilo. I oduzima se tek ako je napravio treći isti prekršaj.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:04
    • Avatar nori 🖖

      nori 🖖: Hoće li i mobitele oduzimati?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:22
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Zašto bi?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:25
    • Avatar Rafo

      Rafo: Ajmee - kako će recimo rent-a-car firma znati da vozač koji želi unajmiti vozilo ima već dva teška prekršaja?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:04
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Biti će povezana s MUP-om? Ili nazove i provjeri? Mislim, halo, živimo u 21. stoljeću u dobu računala i interneta.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:08
    • Avatar Rafo

      Rafo: Da, baš će svakoga provjeravati u MUP-u... Osim toga, jesmo u 21. stoljeću, ali u HR takve stvari još ne funkcioniraju kako bi trebalo.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:32
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Ma nemoj, a kako od doma možeš dobiti u nekoliko sekundi potvrdu da se protiv tebe ne vodi kazneni postupak? Pojma nemaš i lupetaš gluposti. Da je informiraj prije sljedećeg glupog komentara.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:36
    • Avatar Rafo

      Rafo: A ti malo provjeri kako se radi u našim rent-a-car poslovnicama. Ti i ja možemo (i imamo vremena) tražiti takve informacije na internetu, ali službenici na šalterima to sigurno neće raditi. Osim toga, mislim da takvi podaci nisu opće dostupni drugim osobama.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:43
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Nemaju par sekundi?! Hahahahaha, daj ne lupaj gluposti. Rent-a-carovi se moraju modernizirati, odrediti im rokove, koji to ne naprave zatvoriti ga. Kako takvi podaci ne bi bili dostupni drugima? Daj mi svoje podatke i pogledat ću vodi li se protiv ...prikaži još! tebe kazneni postupak. Jesi li ikada čuo za e-građani?!Tamo možeš dobiti hrpu potvrda za koje si prije morao ići u te institucije i čekati da ti je napišu, sada je sve automatizirano i dobiješ je na e-mail za minutu. Možeš i zatražiti promjenu putovnice, osobne itd. Daj se informiraj malo dijete.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 20:49
    • Avatar Rafo

      Rafo: e-građani koristim od početka, ali u moje podatke pristup imam samo ja. Prijavu vršim tokenom i naravno da ga neću davati nikome drugome, a i ne nosim ga okolo sa sobom. Prema tome, u moje podatke nema i ne može ...prikaži još! imati pristup nekakav službenik u nekoj poslovnici. Da se ne bismo dalje prepucavali bez veze, vidjet ćemo tko će biti u pravu. Volio bih da ja nisam.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 21:16
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: A kako unajmiš auto u rent-a-caru? Ne ostavljaš im svoje podatke? Daju ti ga na lijepe oči?! Daj se prestani sramotiti. Lupetaš gluposti i pojma nemaš.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 21:40
    • Avatar Rafo

      Rafo: Daješ na uvid vozačku, ali ne daješ svoj PIN, lozinku, token, korisničko ime i t.d. Daješ li ti bilo kome svoj PIN za kreditnu ili debitnu karticu? Vjerojatno ne daješ ni za pristup na e-građani. A pošto si počeo i ...prikaži još! vrijeđati (nazvao si me glupim i .t.d.) nemamo više što raspravljati.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:14
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Njima ni ne treba pin, tvoj token ni korisničko ime. Daj uključi mozak. Naravno da si glup. Treba im vozačka i osobna, koju si zaboravio spomenuti. To je dovoljno da provjere jesi li imao prekršaja.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:19
    • Avatar Rafo

      Rafo: Pa ti si spomenuo e-građani. A tamo u svoje podatke mogu samo ja ući ako se prijavim.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 22:39
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Da spomenuo sam e-građani da ti ja uđem u podatke. Uglavnom može se provjeriti ima li netko kaznu prije nego mu se iznajmi rent-a-car.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:50
  • Default avatar - stari mudrac
    stari mudrac

    a da počnete poklanjati autosjedalice? gledajući pred vrtićem, najčešće su bez istih vozači terenaca, audija, beemveja i merđi. a vi provjerite.

    7 Srijeda, 05.12.2018. u 17:43
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: A ti prijavi ako znaš da je tako.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:06
    • Default avatar - stari mudrac

      stari mudrac: neka odrede postotak od kazne, pa ću slikati sve i jednog bez sjedalice. a ovako, da ja radim đaba posao za koji je netko plaćen?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:34
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Ne može policija biti na svakom mjestu cijelo vrijeme, toliko si valjda pametan da bi to mogao shvatiti. Osim toga imaš i građansku dužnost prijaviti sve nepravilnosti koje uočiš, tvoj problem je što misliš da imaš samo prava, a ne i dužnosti.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:41
    • Default avatar - stari mudrac

      stari mudrac: gle lumen, svaka policijska postaja ima u nadležnosti barem jednu školu i vrtić. i barem jedno raskrižje. na te tri lokacije svaka postaja bi mogla (i morala!) zaraditi svoje plaće. za to je dovoljan jedan policajac.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:48
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Još jednom, jer vidim da ipak nisi baš bistar, ne može policija biti na svakih 100 m ceste cijelo vrijeme.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:55
    • Default avatar - stari mudrac

      stari mudrac: ne mora biti cijelo vrijeme. pred vrtićem od 6:30 do 7:30, pred školom od 7:30 do 8:00, a na križanju kad je kraj radnog vremena po firmama -- od 15:00 do 17:00. jedan policajac u tjedan dana prikupi svakako platni ...prikaži još! fond svoje postaje. mjesec dana takvog drilanja i prometna kultura se popravi za 200%. eto ti si bistar, pa si toga i svjestan, ali tipkaš iz dosade. kao i ja, ali nisam bistar, samo mi je dosadno.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 21:18
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Nisi bistar, to se vidi.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 21:42
  • Default avatar - torente2
    torente2

    I onda npr. Bandic pijan skrivi nesrecu, pobjegne i policajac dobije otkaz, ako se sjecate toga. Ali sve ove kazne su jer nam vlada zeli samo najbolje.

    6 Srijeda, 05.12.2018. u 18:40
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ma vraga je njima stalo do života ljudi, to je njima samo izlika da poprave punjenje proračuna iz kojega svi uhljebi i popadija sišu lovu ko nekad materino mlijeko.

    Srijeda, 05.12.2018. u 20:03
  • Default avatar - ikik_1
    ikik_1

    Kakva glupost, nažalost ništa drugo nije ni za očekivati od ove vlade.

    Srijeda, 05.12.2018. u 20:13
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message