Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Braću eutanazirali, nisu mogli podnijeti da se više ne vide

Blizanci Marc i Eddy Verbessem zajedno su radili kao postolari i dijelili su stan. Komunicirali su posebnim znakovnim jezikom, poznatim samo njima i obitelji

Komentari 157 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - zlatno srce
    zlatno srce

    Bili su gluhi, a sada bi bili i slijepi... Pa to je za njh i njihovu povezanost gore od same smrti. Ja ih mogu razumjeti i ni malo ih ne osuđujem.!

    17 Utorak, 15.01.2013. u 20:14
    • Default avatar - gasi_cajke

      gasi_cajke: mislim da bi ih svi trebali razumjeti,njih i slične slučajeve eutanazije..

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:29
    • Default avatar - vidum

      vidum: Mislim da je gluhoća bila to što ih je dodatno povezivalo, i za to sljepoću nisu mogli prihvatiti

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:36
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: I ja ih ne osuđujem, ali u životu ne treba nikad gubiti nadu i odustati od života. Helen Keller bila je gluho-slijepa gotovo od rođenja, ali je postigla jako mnogo u životu. Postala je književnica, socijalna radnica i doktorirala filozofiju. ...prikaži još! Ovi jadni ljudi od djetinjstva nisu bili pravilno pripremljeni za život. Roditelji i društvo trebali su ih barem naučiti komunicirati s drugima, a ne samo međusobno. zato njih smatram odgovornima za ovo što se na kraju dogodilo. Osuđujem takav zakon. Ježim se od njega. Mislim da se veterinar ne osjeća dobro kad uspavljuje životinju, a kako je tek liječniku koji bi trebao spašavati živote kad daje smrtonosnu injekciju. Plašim se da će se kroz godine zakon sve više liberalizirati pa će se početi ubijati mentalno zaostale, ljude s anomalijama, starce o kojima se nema tko brinuti, beskućnike, narkomane, sve koji su na teret društvu... stvorrit će savršeno društvo iz horrora. Na kraju će se za svako ubojstvo pronaći neko opravdanje. Gospodar života i smrti je samo jedan, a to je dragi Bog. Osim toga, mnoge neizlječive bolesti izliječene su vjerom, ali treba uistinu vjerovati.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:00
    • Default avatar - zlatno srce

      zlatno srce: Vjerujem: Kad netko izgubi vid u 45-toj, a tišinu već imaju.. odjednom tišina i mrak.. meni je je strašna i pomisao na tako nešto...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:13
    • Default avatar - taraba

      taraba: Vjerujem@,ostavi svoju propagandu u svojoj kući,a nas poštedi svojih naklapanja!! Kad bi gospodar svega bio bog na kojeg se pozivaš,trebalo bi ga najstrože kazniti za mnoge nepravedne ili prerane smrti,ili za tuđom nebrigom uništene i unesrećene živote"" Pa ti onda ...prikaži još! odluči da li ćeš ga kažnjavati ili uzdizati,i zašto! A dotle,moli se doma, to ja tebe molim.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:22
    • Avatar penny123

      penny123: Vjerujem, lijepo je što ti vjeruješ u sve to, ali... bez uvrede, ajde se malo spusti na zemlju.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:36
    • Default avatar - KRADEM PO ITALIJI

      KRADEM PO ITALIJI: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:40
    • Default avatar - tessa 10

      tessa 10: To je bila njihova želja i to treba poštivat!!!

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 22:34
    • Default avatar - Ivo Lola Ribar

      Ivo Lola Ribar: e bas tako. ja niti ne razmisljam niti mogu posve realno razmisljati o ispravnosti njihove odluke ali ju postujem jer jedino oni imaju pravo o tome odlucivati. cestitam im i na hrabrosti!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:17
    • Default avatar - irrmaa

      irrmaa: E da... To je njihova odluka.. I ne osudjujem ih. Brate mili svi radimo sto mislimo da je bolje za nas. Ne podrzavam.. Ali opet ponavljam, njihov zivot, njihova odluka. A uostalom tko smo mi da bilo kome sudimo ;)

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:23
    • Default avatar - SamuelKamndžić

      SamuelKamndžić: Vjerujem - totalno si u pravu, a ti taraba takvog čovjeka s takvim razmišljanjem kao ti bi baš volio uopznat, odvratno kakve stvari pričaš, i tebi neko daje pluseve, pa nije ni čudo di ovaj svijet ide kad je sve ...prikaži još! puno ateista i ostalog šlja..ma, ovaj život je kratkog vijeka i brzo če završit i znat češ o čem ti pričam, al to češ saznat tek na drugoj strani, tu drugu stranu sam okusio na svojoj koži i tako nešto lijepo i nešto loše, odvratno kao što je tamo na drugoj strani ovaj svijet nepoznaje niti na ovom svijetu tako nešt možeš naći !!!!!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:53
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Taraba, a i ostali koji ne dopuštate iznošenje mišljenja onima koji drugačije misle, a govorite o pravednosti i toleranciji. Kako ne vjerujete u Boga, tako ne vjerujte ni u njegova ljutitog protivnika koji je samo zlo, Đavla. On je uzrok ...prikaži još! svih onih nevolja u svijetu o kojima pišete, a Bog je sama ljubav. Borba između dobra i zla stalno se vodi preko nas ljudi. Ali, pobjednik se unaprijed zna. Ispričavam se svima koje sam uvrijedila svojim komentarima. Nije mi bila namjera.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 03:48
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: taraba-Samo još nešto o mojoj propagandi. Moja propaganda bori se za život, a Vaša za smrt.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 03:51
    • Default avatar - željkop

      željkop: Što bi se sad svi gluhi i slijepi trebali ubit? To je rješenje? Mislite li da nema ljudi koji možda prolaze i veće patnje od gluhoće i slijepoće? Velik dio takvih se na kraju rehabilitira i ima život. Što je ...prikaži još! s takvima? Da li bi i oni trebali tražit eutanaziju? Opasne su to ideje. Što bi na kraju živi trebali ostat samo mladi, lijepi i zdravi?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 16:14
    • Avatar user_140683

      user_140683: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Ovo vam je treća lakša opomena u posljednjih tjedan dana te smo zbog toga blokirali vaš korisnički račun na rok od 24 ...prikaži još! sata. Bit će vam ponovno dostupan za 24 sata.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 17:16
    • Default avatar - zlatno srce

      zlatno srce: željkop: Ovakvi slučaji su rijetki. Niste ni Vi ni ja bili u njihovoj "koži". Ako su oni odlučili.. nitko ih nebi zaustavio... Ja sam uvjerena da bi oni sami napravili suicid, da su im odbili eutanaziju.. vjerojantno su to svima nagovijestili.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 17:19
    • Default avatar - željkop

      željkop: giirica ja sam nažalost bio u situaciji da "važem" između odlaska ili ostanka. Imao sam jednu tešku saobračajku i prognoze su bile strašne. Ostatak života u kolicima, epilepsija, rezat će nogu itd. Tad sam imao 18god. prije saobračajke bio sportski ...prikaži još! tip a oni bi mi rezali nogu. U jedno trenutku našao sam se na vazi. Srećom odlučio sam se za život. Povjerovao sam da će mi tamo gore netko pomoć. Poćeo se gibat, kretat unatoč strogoj liječničkoj zabrani. Uglavnom potpuno sam se oporavio. Spasio sam i nogu. Vratio se na fakultet i diplomirao. A sve sam to tad mogao riješit u bolnici.... o tom ti govorim. Dobro sama kažeš da nisi isprobala pa ne možeš ni znati.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 18:01
  • Default avatar - ftw-wtf
    ftw-wtf

    razumijem ih! zamisli život, gluh i slijep! ne vidiš nikoga, ne čuješ nikoga, samo čekaš u toj praznini da te netko dodirne,a nemaš pojma tko je! sam sa svojim mislima u velikoj praznini! strašno! u toj praznini možeš samo poluditi! R.I.P.

    15 Utorak, 15.01.2013. u 20:21
    • Default avatar - andelko4

      andelko4: svakako se slažem da je to nezamislivo teško,ali kao vjerniku mi je to neshvatljivo...strašno

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:25
    • Default avatar - bukamismeta

      bukamismeta: U potpunosti se slažem s tobom.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:29
    • Default avatar - ftw-wtf

      ftw-wtf: mislim da tu vjera ne igra ulogu! nekada je i časno umrijeti! kako da vjera osudi ženu koja umire da bi rođeno dijete živilo?!? takvih slučajeva je puno! mogli su se i sami ubiti, a onda bi ih osudili da ...prikaži još! su kukavice i da to rade slabići. za ovaj slučaj jednostavno nema osude, jer to nije nikakav život! možda su i oni vjernici, tko zna!?

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:30
    • Default avatar - andelko4

      andelko4: ja se nadam da su to učinili čiste savjesti,i da su već sada u nebu u koje su htjeli ići...nisam ih mislio osudivati,samo oni znaju koliko im je bilo teško...al mislim da su izabrali krivi put,posebno mislim da je u ...prikaži još! njihovom slučaju najviše zakazala njihova obitelj..da su oni osjećali da njih još netko voli i treba nebi oni to učinili...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:45
    • Default avatar - taraba

      taraba: ftw,i ja tako mislim...možda su se i do sada donekle osjećali izolirano,pa su zato bili i više povezani...sad su shvatili da bi im život bio još više osiromašen,a još relativno mladi to nisu htjeli proživljavati...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:57
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Bog ispunjava svaku prazninu, a Njegov je dodir nježniji i blaži od bilo čijeg dodira. Samo ga treba poznavati i željeti. Neka počivaju u miru! Nije njihov grijeh, već onih kojima je bilo teško pravilno ih pripremiti za život. Vjerojatno ...prikaži još! su se od djetinjstva osjećali teretom svima osim jedan drugome.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:10
    • Default avatar - taraba

      taraba: Vjerujem@,odakle ti pravo da tako bezobrazno nagađaš i sipaš nevjerojatne uvrede na račun tebi sasvim nepoznatih ljudi i njihovih obitelji?? Prenosiš li ti to ovdje svoja razmišljanja i iskustva koja si sam/sama vidjela u svojoj obitelji?? Zar ti nije (kao ...prikaži još! veeeelikim vjerniku,čini mi se) na pamet nije mogla pasti ni jedna bolja i poštenija pomisao???

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:15
    • Default avatar - KRADEM PO ITALIJI

      KRADEM PO ITALIJI: A kao ljudi ovdje nisu sljepi i gluhi kad ih isti jebu godinama a oni ne osjecaju?

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: obozavam ljude koji stalno prozivaju druge i prave se tolerantni a ne podnose nikoga oko sebe

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 22:16
    • Default avatar - ftw-wtf

      ftw-wtf: pričajte što hoćete, ja ih razumijem i odobravam im to! njihova želja i odluka! ja ne bih htio isto tako živjeti! ne mogu zamisliti da više ne vidim ili ne čujem svoju djecu, jednog dana unuke! čemu takav život??? da ...prikaži još! bi drugi bili sretni što sam tu, da me ne moraju oplakivati??? ne pitate se kako bi meni tada bilo??? vjera definitivno nema veze sa ovime!

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 23:59
    • Default avatar - SamuelKamndžić

      SamuelKamndžić: Ta dvojica su sad u većoj patnji nego da su normalno odživili svoj život, da su se bojali Boga nebi to napravili !!!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:57
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: taraba, i svi ostali komentatori, napisala sam vjerojatno, a ne sigurno, ali sad se ispričavam i vama i obitelji koju sam povrijedila iako znam da oni ovo neće pročitati. Ponovo sam pročitala članak i shvatila da se dio o posebnoj ...prikaži još! komunikaciji koju ne zna nitko osim obitelji ne odnosi na cijeli njihov život, već samo na dio života otkad su slijepi. Shvatila sam da su komunicirali i sa drugima i išli u školu ako su uspjeli izučiti postolarski zanat. Moj grijeh, žao mi je. Ali ipak ne odobravam eutanaziju.Mislim da su mogli pronaći smisao.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 03:34
    • Default avatar - Barby562

      Barby562: @Vjerujem, ocito OPET nisi dobro procitala clanak.. Nisu bili slijepi!!! Trebali su postat slijepi.. -.-''.. Nauci citat.. Nisu bili POTPUNO slijepi.. U tome je razlika..

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 05:47
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Barbiy562-Da, nisu bili u potpunosti slijepi, ali kao da jesu. Jer ako se nisu mogli sporazumijevati s ostalima s kojima su se ranije sporazumijevali, nego samo sa užom obitelji posebnim znakovima, znači da zaista nisu gotovo ništa vidjeli. Mislila sam ...prikaži još! na to, samo sam se pogrešno izrazila. Hvala Vam na brizi za mene. Pokušat ću naučiti bolje čitati u svojoj 48. godini. Možda negdje pročitam da su se pravila bontona promijenila pa nekome s kime prvi puta komuniciramo možemo reći Ti.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2013. u 13:50
    • Default avatar - Barby562

      Barby562: @Vjerujem.. U tome i je car interneta!! ;))..

      Odgovori Petak, 14.06.2013. u 02:09
  • Avatar No Name_6
    No Name_6

    Pretužna priča :(

    2 Utorak, 15.01.2013. u 20:08
  • Avatar Brčak
    Brčak

    Teško je pisat o nečemu što ne poznaš....ali ako je to njihov izbor,onda mi nemamo pravo da ih sudimo.

    Utorak, 15.01.2013. u 20:04
  • Default avatar - vidum
    vidum

    Knedla mi u grlu. Rijetko tužna priča. Počivali u miru.

    2 Utorak, 15.01.2013. u 20:33
    • Default avatar - taraba

      taraba: slažem se...ipak su patili u dosadašnjem životu,imali su premalo drugih razloga za život...tko zna,možda je i depresija bila prisutna...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:55
    • Default avatar - SamuelKamndžić

      SamuelKamndžić: Opet neostoji razlog da si oduzmeš vlastiti život !!!! to su obični šup....cii

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:58
  • Default avatar - stew
    stew

    Žalosno :(((((((((((

    Utorak, 15.01.2013. u 19:52
  • Default avatar - darabubamara
    darabubamara

    ne znam što bih rekla. o ovome mogu razmišljati i shvatiti samo osobe slične sudbine. mojoj mami je prijetila sljepoća, jedva je našla oftalmologa koji ju je pristao operirati, drugi su joj rekli da će čekati dok potpuno oslijepi, pa ...prikaži još! da će onda pokušati, jer u tom slučaju ništa ne gubi. ta mogućnost potpunog gubitka vida moju je majku užasavala više od pomisli na smrt. pred operaciju je nazirala samo sjene, i to joj je bilo grozno. da operacija nije uspjela, ne znam što bi ona napravila, ali bojim se da ne bi bila daleko od ovakvog sličnog scenarija.

    1 Utorak, 15.01.2013. u 20:26
    • Default avatar - taraba

      taraba: možda bi ipak,da je loše ispalo, poslije prvih muka i šoka,našla razloga vrijednih za život,i to baš u vama,svojoj obitelji...ljudi ponekad misle da su došli do ruba,ali krenu dalje,i uspiju...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:03
  • Avatar ŽUTI SMAJLEK
    ŽUTI SMAJLEK

    Prestrašno :-( :-(

    Utorak, 15.01.2013. u 19:53
  • Default avatar - glupan još veći
    glupan još veći

    Eh što ti je Evropa. Ubiješ se ko čovjek i ajd bog. Kod nas moraš štrika vezat, s mosta skakat, pištolja na crno kupovat, ..................

    2 Utorak, 15.01.2013. u 20:03
  • Default avatar - Prvi Pravednik
    Prvi Pravednik

    Misljenja sam kako svatko ima pravo na svoj put. Gdje i kada ce ga zavrsiti ovisi o samoj osobi, nikako o "visim silama". Svi mi imamo svoj zivot te samo odlucujemo hocemo ili ne piti, pusiti,konzumirati droge ili zivjeti zdravo ...prikaži još! pa si produziti zivot. Pocivali u miru braco...

    Utorak, 15.01.2013. u 20:26
  • Default avatar - nefertiti90
    nefertiti90

    Nitko ne zna kako je njima bilo, tako da ih nitko nema pravo osuđivati. Neka odmaraju u zasluženom miru.

    4 Utorak, 15.01.2013. u 20:41
  • Default avatar - Ubananismo
    Ubananismo

    tužno, prežalosno.

    1 Utorak, 15.01.2013. u 20:31
  • Default avatar - verudela
    verudela

    gdje je tu ljubav prema bližnjima? Pa imali su brata i roditelje, na njihovu patnju i žalost nisu imali snage misliti? A tko sam ja da im sudim? Svejedno, strašno je i protivim se ovakvom načinu ubijanja, jer to jest upravo to :-(((

    Utorak, 15.01.2013. u 21:14
  • Default avatar - GoFgO
    GoFgO

    Hellen Keller je uspjela na svu sreću

    1 Utorak, 15.01.2013. u 20:55
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Imala je od djetinjstva brigu i poticaj svoga oca koji, kad je sve izgledalo bezizlazno nije digao ruke od nje. I izvrsnu učiteljicu. Tome služe roditelji, da nauče djecu komunicirati i s ostatkom društva, a ne izolirati ih od ostalih ...prikaži još! i prepustiti ih jednog drugome. Da su imali podršku od djetinjstva, ovo se ne bi dogodilo. Pa to su mladi ljudi! Život je još bio pred njima.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:17
  • Avatar m@rin@c
    m@rin@c

    Živjeti u situaciji kad vam je svaki dan gori od pakla ili skratiti muke na ovaj human način je samo izlaz iz užasa koji neki svakodnevno proživljavaju a nema načina da to zaustave. Ovo je u Hrvatskoj potrebito. Jedino što ...prikaži još! mi se nesvidja to da nitko od familije ne može prisustvovati tom činu. To me podsjeća na kradljivce duša.

    2 Utorak, 15.01.2013. u 23:30
    • Default avatar - SamuelKamndžić

      SamuelKamndžić: Daj nepričaj gluposti, kako tako nest možeš uopce izjavit ??? Svaki čovjek bez obriza na problem, bolest ili bilo šta mora odživit svoj život do kraja pa taman to bio pakao od života!!! Nikad nebi dopustio da me ubiju pa ...prikaži još! taman proživljavo nezz ni ja šta iako mi se ni sad neživi nikad al baš nikad to nebi dopustio to dopuštaju go..na, pič..., šlja..., i ostali talog ljudskog roda !!!!!!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:45
    • Avatar m@rin@c

      m@rin@c: Javore....a tko si ti da određuješ pravila života?..samo jedna kap u moru. Svaki čovjek ima pravo živjeti pa i umrijeti ako mu se ne živi, bez obzira na razlog.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2013. u 20:41
  • Default avatar - miny99
    miny99

    strasno,bas me rastuzila ova prica :(

    Utorak, 15.01.2013. u 21:05
  • Default avatar - tomas9d
    tomas9d

    mislim da o smrti može i treba odlučivati onaj ko je i dosad, nikako čovek

    13 Utorak, 15.01.2013. u 20:12
    • Default avatar - taraba

      taraba: A tko je to dosad - odlučivao?

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:23
    • Default avatar - tomas9d

      tomas9d: he he, pametna taraba. ne znam tarabo, možda ti znaš

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:37
    • Default avatar - taraba

      taraba: Do sada su prečesto odlučivali (a i u buduće,nažalost,hoće) prepijani ili prebahati vozači,agresivni muževi (rijeđe žene),nasilnici raznih vrsta...također i neizlječive bolesti,nestručna ili nepravodobna liječenja,nebrojene vrste nesretnih slučajeva...Ako ti ovo nije dosta,onda dodaj još i boga,što si možda i htio ...ali,kako ...prikaži još! bi on određivao nekome smrt,pa on ionako čini samo dobro,zar ne?

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 20:46
    • Default avatar - tomas9d

      tomas9d: svi ovi , koje si ti nabrojao, ne odlučuju niti o jedan posto svih smrti (osim boga, ali s dotičnim sam ja odavno na ti i ne verujem mu baš mnogo). sva nauka ovog sveta još uvek tapka u mraku ...prikaži još! u kad je u pitanju život i smrt. tako da stvarno nisam mislio na nikoga konkretnog.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:11
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: taraba, i ja bih možda mogla reći ponešto "pametno" o razbijanju atoma i velikom prasku, iako je moje znanje o njima milijun svjetlosnih godina daleko od dovoljnog. Toliko je od dragog Boga udaljeno Vaše znanje o njemu .

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:26
    • Default avatar - taraba

      taraba: Da,još se sumnja u neke teorije o nastanku svijeta,jer neke tvrdnje trebaju dublje i snažnije dokaze.Ali,znanost toliko brzo napreduje da će se dokazi pojaviti,i to,vjeruj mi,još za našeg života!! Tome u prilog idu i vrlo uspješni,epohalni i genijalni pronalasci,kao što ...prikaži još! je DNA,i svi na tom tragu,koji nama nisu poznati.Ovo što sam ti rekao brzo ćeš zaboraviti,ali će se ipak dogoditi...eh,kad bi se tada bar mene sjetio...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:32
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: tomas, slažem se sa Vašim prvim komentarom. Već u drugom ste se zapetljali sami o sebe i svoje riječi. Mislim da ste mislili o nekom konkretnom, ali ste se predomislili zbog tarabe. Žao mi je što Bogu ne vjerujete, jer ...prikaži još! on je još jedini kojem možete u potpunosti vjerovati. Pogotovo ako ste s njim na Ti.

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:36
    • Default avatar - taraba

      taraba: Vjerujem@,moje znanje o bogu je vrlo blizu tvojemu,pretpostavljam,znam sve što je dostupno i moguće znati,ali me baš to i odvratilo od "njega",i zbog toga nikad nisam niti ću požaliti!

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:37
    • Default avatar - taraba

      taraba: P.s....s tom razlikom što ja vjeru nisam proučavao kao vjernik,za što sam zahvalan svojim nenametljivim liberalnim starcima, već kao svoj apsolutno slobodan izbor,slično kao što sam se uhvatio i učenja stranih jezika,proučavanje povijesnih ili književnih epoha,slikarstva...možda samo željan novih spoznaja...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:48
    • Default avatar - andelko4

      andelko4: taraba- kažeš znaš o Bogu sve što je dostupno i moguće znati,samom tom izjavom si rekao da o Bogu u biti neznaš ništa...kao što u ostalom ni ja neznam puno o Bogu iako mi je On ispred svega,,,do unazad par ...prikaži još! godina sam i ja bio tu gdje si ti sada i nisam vjerovao u Boga,vjerovao sam samo u logiku i u stvari koje su materijalno dokazane...ali hvala Bogu pa sam preživio jednu naizgled bezizlaznu životnu situaciju koja mi je pokazala kako sam sve to vrijeme pogrešno vjerovao...al to je sad već neka druga priča...jednog dana ćeš i ti vidjeti kako si pogrešno vjerovao...nije bitno dali si ateista ili vjernik dokle god si dobar čovijek...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 21:59
    • Default avatar - taraba

      taraba: Anđelko,tako bi trebalo biti,samo dobar čovjek,sve drugo je sporedno,odnosno nadovezuje se na to...Ovo što si opisao(nešto kao otkriće vjere) možda je rezultat straha od teškog ishoda neke naizgled bezizlazne situacije.Strah je, uz nerazumijevanje nekih pojava koje nam djeluju nadnaravno,često pokretač ...prikaži još! novih duhovnih previranja,pa i preokreta u stavovima...Psiha je naša još prilično neistražena priča...

      Odgovori Utorak, 15.01.2013. u 22:17
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: taraba- Sve znanje o vjeri naučeno iz knjiga nije ništa u usporedbi sa iskustvenim znanjem, znanjem srca. To je takvo znanje koje donosi toliko dobrih plodova da se život okreće 100% na bolje, da se ljude oko sebe gleda drugačije, ...prikaži još! , kao obitelj, da se gubi sva prethodna ogorčenost i mržnja prema bilo kome.... To je takav doživljaj kojeg ne može zamisliti nitko tko ga nije doživio.Možete iz knjiga naučiti sve pokrete i tehnike plivanja, možete naučiti kako pravilno disati, možete znati sva svojstva vode, ali dok se u nju ne bacite i ne pokušate plivati, u stvari ništa ne znate. Tako vam je to i sa vjerom. Zato sam ja sretna, jer plivam. Doduše, još uvijek sporo i sa šlaufićem, ali plivam. A žao mi je onih koji se, usprkos svemu znanju, boje vode i ne žele zaplivati. To bi im jednoga dana, u nekom nemirnom moru, mogao biti jedini spas. Javore, voljela bih saznati više o Vašem iskustvu o kojem ste pisali.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 04:18
    • Default avatar - ivona10

      ivona10: a gdje u bibliji išta piše o sakramentima, ljudi su ozdravljali i bili spašeni u Isusovo vrijeme bez sakramenata i bez katoličke crkve.. Odgovori mu isus: " Zaista, zaista, kažem ti :tko god se ne rodi nanovo odozgor, ne može ...prikaži još! e vidjeti kraljevstva Božjega" ...trebamo se obratiti to kaže Bog , a ne ja

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 15:14
  • Default avatar - Job
    Job

    Zdrav čovjek sam sebe nikad neće osuditi na smrt! Bolesnog treba razumjeti ali i shvatiti da je bolest faktor koji jako utiče na donošenje odluka! No, svatko od nas i naravno zajednica je obvezna bilesniku pružiti adekvatno liječenje i sve ...prikaži još! što je potrebno da se bolesnik lakše nosi sa svojom bolešću! Da su ova dva blizanca imali potporu obitelji i zajednice pogotovo da su imali stručno i humano liječenje siguran sam da bi njihova odluka bila ŽIVOT a ne smrt. Živimo u materijalističkom svijetu skoro bez osjećaja za druge i nije nimalo čudno što su se blizanci odlučili na ovakav kraj. Budimo realni, da su zdravi život nebi imao alternative! Jesmo li svi odgovorni prepuštajući BOLESNOM da odlučuje! Gospodo, zakazali smo na svim područjima pa se pravdamo "njihovim" izborom!!!!!!!!!!!!!!

    Srijeda, 16.01.2013. u 10:23
  • Default avatar - LudZbunjenNormala
    LudZbunjenNormala

    Stvarno diriljiva priča... Toliko ljubavi i povezanosti između njih dvojce,neviđeno... Dečki,svaka vam čast na svemu što ste sami postigli uz tu gluhoću! Nadam se da Vam je lijepo gore i da ste opet zajedno a sigurno jeste! Počivali u miru! :(((((((((

    Srijeda, 16.01.2013. u 08:36
  • Avatar ilmare
    ilmare

    Ljudi se ubijaju zbog besparice,dugova ...sve ono što je još kako tako riješivo,i nitko ih ne osuđuje. A za ovakav slučaj je opet teško procijeniti,kako je njima bilo u životu . I ...umorili su se . Preumorni da se opet ...prikaži još! t bore sa neizvjesnošću....RIP....

    1 Utorak, 15.01.2013. u 23:26
    • Default avatar - SamuelKamndžić

      SamuelKamndžić: Sve te koji se sami ubiju iskreno nisu vrijedni da ih se ikad spominje !!! Neka im Bog oprosti, al to je stvarno najgore, najodvratnije i najbolesnije što čovjek može napravit dignit ruku na sebe !!!! strašno odvratno

      Odgovori Srijeda, 16.01.2013. u 01:47
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message