Obavijesti

News

Komentari 1

'COOLEST BRANDS AWARDS' – Koje brendove najviše lajka generacija Z?

'COOLEST BRANDS AWARDS' – Koje brendove najviše lajka generacija Z?

Koje brendove najviše 'lajka' generacija Z? Koju kavu najradije piju, koji sok će radije odabrati i kakav novi mobitel kupiti? Sve to je u najnovijem istraživanju doznao JoomBoos, najpopularniji medijski brend za mlade u Hrvatskoj

VIDEO

U istraživanju su IPSOS i JoomBoos generaciju Z ispitali ponešto o najvažnijim aspektima njihova života – medijskim navikama, praćenju videa i influencera, korištenju mobitela i različitih aplikacija, o kupnji i stavovima prema određenim brandovima, a na kraju su 'Gen Z-eri' otkrili koji su im baš onako najcool brendovi! 

Sad kad mi znamo tko se generaciji Z najviše sviđa, to ćete moći doznati i svi vi, a najboljim će brendovima biti dodijeljene i nagrade 'Coolest Brands Awards' na online eventu ove srijede u 14:00 sati. Livestream dodjele nagrada tako možete pratiti na Facebooku JoomBoosa i 24sata, kao i na Coolest Brand Awards službenoj stranici. Na dodjeli će biti premijerno proglašeni rezultati velikog istraživanja o generaciji Z te proglasiti najcool brendovi koje su izabrali upravo oni.

Nagrade će biti dodijeljene u ukupno 15 kategorija, a evo koje su to: Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar.

Tko je generacija Z?

Sigurno se pitate – pa tko je uopće generacija Z? Oni imaju između 13 i 21 godinu, prva su 'digital native' generacija, imaju sasvim jedinstvena očekivanja, ciljeve, snove, a zahvaljujući digitalu, koji im je blizak od početka odrastanja, obrađuju informacije drugačije i razmišljaju na različit način od svojih prethodnika. 

Mi smo sad iz prve ruke doznali što im je cool, što vole, što im se sviđa, a odgovarali su pripadnici generacije Z od istočne Hrvatske, preko Zagreba pa sve do južne Hrvatske.

Najviše vole gledati – JoomBoos

Još jedna zanimljivost o generaciji Z jest i to da od uređaja kojima surfaju internetom većina njih odabire mobitele, a čak 84 posto njih na mobitelu provede više od dva sata dnevno. Koriste ga najviše za komunikaciju s frendovima, surfanje i društvene mreže. Od društvenih mreža, YouTube i Instagram su im prvi izbor i koriste ih gotovo svakodnevno. 
A koga najviše gledaju kad su na YouTubeu i za koga misle da ima najcool video sadržaj? Okej, okej, otkrit ćemo vam unaprijed... U ovom su nam istraživanju rekli da najviše vole gledati video sadržaje koje radi JoomBoos

A ostalo ćemo vam otkriti u srijedu...

Budite s nama u 14 sati na JoomBoos i 24sata Facebook stranicama ili na stranici 'Coolest Brand Awards'.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'
FELJTON: ČERNOBIL, 2. DIO

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'

Hrvatski znanstvenik Zdenko Franić posjetio je Černobil i stajao na mjestu s kojeg su stanovnici Pripjata promatrali plamen nakon eksplozije u nuklearnoj elektrani. Svi ti ljudi s mosta završili su u agoniji...
Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'
NAKON SJEDNICE VLADE

Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'

Šef HDZ-a i tehnički premijer Andrej Plenković drži presicu nakon sjednice vlade. Istaknuo je da je HDZ-ova borba protiv korupcije snažna.