Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

'Djeca nisu kofer da ih možete spakirati i ponijeti sa sobom!'

Trojica očeva kojima su majke odvele djecu na konferenciji Hrvatske udruge za ravnopravno roditeljstvo govorili su o problemima s kojima su se susretali. Smatraju da zakon nije jednak za sve...

Komentari 217 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Iskrena mala
    Iskrena mala

    Podrška pravim očevima! Borite se za svoju djecu protiv tih ............. ne smijem napisati dalje.

    14 Utorak, 06.02.2018. u 14:42
    • Avatar mladić_zg

      mladić_zg: evo meni izbrisali komentar da te koje ne daju viđati djecu očevima ne škodi njihova alimentacija..

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:33
    • Avatar Iskrena mala

      Iskrena mala: Žensko sam ali mi se gade te ............ koje tako manipuliraju djecom kao da su kamenje. Samo mi nije jasno kako su tako bez srca i duše da mogu gledati svoje vlastito dijete kako pati?

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:34
    • Avatar DALMATINKA

      DALMATINKA: I od mene ++++ za vas kom pozz

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zasto ne smijes napisati dalje? Ja cu umjesto tebe; ...protiv tih bescutnih, sebicnih, bezobzirnih stvorenja koje uskracuju vlastitoj djeci pravo na kvalitetan zivot koja ta djeca zasluzuju. Uskracivat svojevoljno djetetu vidanje drugog roditelja znaci samo jedno, biti plitak, hladan, frigidan, ...prikaži još! bezobrazan, neodgojen i nekulturan pa cak i monstruozan. Takvim osobama je mjesto na odijelima psihijatrija, al nazalost zbog takvih osoba posteni ljudi oboljevaju.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:46
    • Avatar Hardcore1950_1

      Hardcore1950_1: Micek smiri hormone mengu ćeš dobit haha

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 16:03
    • Default avatar - siberiana

      siberiana: Meni samo nije jasno, razmišljaju li te žene što će biti kad djeca odrastu, kada ta djeca počnu postavljati pitanja sami sebi je li to tako bilo kako ih je mama učila, je li ih tata stvarno nije želio vidjeti ...prikaži još! i slično... Razmišljaju li one što će se dogoditi ako dijete čuje i drugu stranu priče ili svjesno pristaju na činjenicu da ih djeca (kad odrastu) možda zbog takvih stvari više neće htjeti vidjeti?

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 16:49
    • Avatar Hardcore1950_1

      Hardcore1950_1: Djeca sama shvate kad porastu ko je kakav nisu mutava baš toliko

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 16:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne, one ne razmisljaju. Cak i govore protiv oceva svoje djece i jos vise od njih prave tuznije i depresivnije osobe. Al vrhunac svega je kad se uz sve to jos upetljaju punice i svekrve.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 16:55
    • Avatar Ruzjica

      Ruzjica: zalosno je samo da se i ovdje u clanku koristi "konvencija" ... pa nije valjda da ce sve na noge podici samo da bi to progurali. inace podrzavam oceve. jednakost za sve!

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 16:59
    • Avatar Hardcore1950_1

      Hardcore1950_1: Ja ne podržavam očeve jer da su nečem valjali nebi ih žena ni ostavila amen a danas su očevi ko pikse to jest cure samo što ne zatrudne sve bi ja to u vojsku na čeličenje

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 17:02
    • Avatar cedevitammm

      cedevitammm: Ja bih uvela zakon, da one majke koje ocevima ne daju da vidja dijete, nemaju pravo na alimentaciju. Pa ako ne valja otac, ne valja ni njegov novac. Naravno, sve to ako se pokaze da otac zaista nije nasilan i ...prikaži još! nastran, nego normalan otac koji ima pravo i zeli iskoristiti to pravo, da se vidja sa svojim djetetom.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 17:09
    • Avatar Iskrena mala

      Iskrena mala: micek2 hvala na dopunjenom tekstu

      Odgovori Srijeda, 07.02.2018. u 08:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hardcore 1950, znaci ni vi nista ne vrjedite kad vam je grad okrenuo leda i oduzeo ono malo dostojanstva koje imate sa pivama u ruci na Matejusci pored Fife. Dopustaju da se gusite u smradu s Karepovca. Eto vam vase ...prikaži još! oluje sa sjevera. A sad u krevet i sanjaj kad ce Ajduk postat prvak.

      Odgovori Srijeda, 07.02.2018. u 19:36
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    sve one žene koje otmu djecu od očeva treba uskratiti alimentaciju,ako nisu sposobni da brinu o djeci i nesmiju ih viđati onda nema ni plačanja......čist račun ,duga ljubav.......

    4 Utorak, 06.02.2018. u 14:54
    • Default avatar - Visok_1

      Visok_1: Minus ti je udarila neka zena izgleda jer na ovaj tekst ne znam kako udarit minus.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Visoki.....ne dira me i boli me briga što neku ženu dira istina,mnoge nisu ni zaslužile biti majke......

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:14
    • Default avatar - Visok_1

      Visok_1: Ooo da kao ni ocevi ali majke su postale drugacije nego prije. Puno drugacije. Pa nrke imaju djecu s nekima samo da bi kasnije imali alimentaciju znam i takve slucaje.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:43
    • Avatar Cipelcug

      Cipelcug: Kolegice za komentar +++++++++++++++++++++++.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 17:34
  • Default avatar - Visok_1
    Visok_1

    U Hr su muski odnosno ocevi u podredjenom polozaju. To nije ni malo dobro za djecu. Znam obitelji gdje su ocevi puno vise vezani za djecu i puno vise se brinu o svemu a u slucaju razvoda bili bi na ...prikaži još! margini. Ako se netko razvede ok ali djeca da ispastaju idiotizam. Kad cujem alimentacija odmah se najezim ne zato sto treba placat narsvno da dijete ima potrebe koje treba financirati. Ali ta alimentacija sluzi vise manje za prepucavanje i ucjenjivanje u 99% muskog roda. Dijete ravnopravno kod oba roditelja i to je to. Nek se dogovore oko djeteta najbolje rijesenje. Dijete treba i mamu i tatu podjednako ( osim i rijetkim slucajevima kad je neki problem kod clana obitelji alkohol, nagla osoba itd.)

    Utorak, 06.02.2018. u 15:10
  • Default avatar - Obitelj je blago
    Obitelj je blago

    E o tome ja govorim. Nazalost sudovi i centri za soc skrb ne rade dobro svoj posao. Znam jednu zenu koja ima 4 djece od razlicitih muzeva. Od svakog se rastala i dobila skrbnistvo. Ona ne zaposlena, bez kuce, bez ...prikaži još! icega, zivi za petak i subotu da djecu nekome da na cuvanje pa da ona moze izlaziti i opijati se. A svaki njezin bivsi muz je zaposlen sa dobrom placom, kuca, auto, ali mislite da je to netko provjeravao. Naravno da nije, nitko joj nista ne govori sto su joj djeca zapustena jer alimentacije trosi na svoje krpice. Znam da je u clanku rijec o otmici, ali zelim reci da su ocevi uglavnom ti koji zajedno sa djecom ispastaju. Djeci su potrebna oba roditelja, a to sto se majke ne mogu pomiriti sa cinjenicom da ce ocevi dobiti skrbnistvo im ne daje za pravo oteti dijete. Ja sam zena, imam dvoje djecice i vidim da su moja djeca jednako vezana za mene i za supruga. U ovakvim slucajevima sam na strani oceva, zasto bi oni bili zakinuti u odgoju svog djeteta? Svaku zenu koja si uzme za pravo oteti dijete, eto jer je ona majka, treba zatvoriti, jer tim cinom nece unistiti bivseg koliko ce unistiti dijete.

    2 Utorak, 06.02.2018. u 15:14
    • Default avatar - Visok_1

      Visok_1: Svaka cast na komentaru. Dijete treba imat oba roditelja a ako oni ne mogu zajedno onda sve uciniti da dijete pati sto manje. Ali sluzbe ne gledaju tko se kako brinio o djeci i kako bi se brinio o djeci. ...prikaži još! Jer puno puta su muzevi odnosno ocevi ti koji se vise brinu za dijete

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:53
    • Default avatar - Belzi

      Belzi: Slazem se.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 16:27
  • Avatar ZGfloki
    ZGfloki

    Podrška udruzi i očevima i bilo bi lijepo da kao društvo prvo mislimo na djecu i roditelja bez obzira na spol. mislim da je sasvim pogrešno s jedne strane govoriti o ravnopravnosti žena a da se muškarci iz istog razloga ...prikaži još! stavljaju u sličan položaj žena kao prije 50-70 godina. žao mi je što muškarci šute i što su tako iskrivljeno odgojeni

    Utorak, 06.02.2018. u 14:57
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    bravo teaa, jako pametno. Znači samo zato što rađate možete raditi što hoćete.

    2 Utorak, 06.02.2018. u 14:53
    • Default avatar - Obitelj je blago

      Obitelj je blago: Ma bas joj to i ja kazem. Ne cini samo porod zenu majkom, niti muskarca sto je napumpao zenu ocem. Za to je potrebno puno vise.

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 15:29
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: A kad im netko ironično nabaci da su "za rađanje" onda se uvrijede

      Odgovori Utorak, 06.02.2018. u 17:52
  • Avatar bijesna baba
    bijesna baba

    Ne razumijem kako roditelji mogu to raditi svojoj djeci z ovom slucaju majke. Dijete ima pravo na mamu i tatu u svom zivotu ovo mi je suludo

    Utorak, 06.02.2018. u 14:56
  • Avatar Hunter.S.Thompson
    Hunter.S.Thompson

    ehh pajdasi borite se sa vjetrenjacama, ne bih vam bio u kozi, ako nisi dobro potkovan s parama dijete ide 100% materi pa makar ona bila totalno nesposobna u vodenju tog djeteta kroz zivot. Meni osobno ne smeta jer nisam ...prikaži još! za ravnopravnost spolova, svakome njegovo.

    Utorak, 06.02.2018. u 14:48
  • Default avatar - Hellboy_2
    Hellboy_2

    Tea, tako mi odvratno zvucis u glavi poput moje bivse zene da cak mislim da i jesi ona. Majka je majka i nista je zamijenit ne moze ali kad majka radi sranja okolo dok nema muza pored nje, sexa se ...prikaži još! sa svakim koji pita, pravi muza budalom u cijelom mjestu gdje zive i jos pored toga dok muz cuva djecu i brine se doslovce o svemu u njihovom zivotu, obavezama, potrebama djece, skola, treninzi itd.itd. a mama samo manikura pedikura, pumpanje usana i silikone koje su placali jebaci a uopce ne poznaje zivotne navike ni potreba i obaveze svoje djece, jel to ista ona majka koja bi trebala dobiti djecu i da joj se placa alimentacija???? To bi bila Alimentacija za neciji promiskuitet jer sigurno ne bi na djecu trosila. Tada ne bi platio ni lipe, radije sagnjiti u zatvoru

    Utorak, 06.02.2018. u 16:58
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Malo realnih komentara, danas se podržavaju očevi i pljuje po majkama, sutra će neki otac napraviti isto, odvesti dijete, pa će ti isti podržavati majke. Istina je uvijek negdje u sredini, problem nije crno- bijeli, kompleksan je. Sebičnih roditelja ima ...prikaži još! a s obje strane, inata, smetaju im novi partneri u životu onog drugog. Najgore od svega je da niti jedan kad se rastaju ne razmisle iz kojeg su se razloga vjenčali, ili počeli zajednički život, zašto i u kom trenutku su postali krvni neprijatelji sad kad se rastaju, a sva paljba se radi preko nevine djece. Zapravo mnogi bi se to trebali pitati prije nego naprave djecu.

    Utorak, 06.02.2018. u 17:12
  • Default avatar - helgin hogar
    helgin hogar

    svi trube o ravnopravnosti spolova, a u nas po pravilu dijete pripadne majci!

    Utorak, 06.02.2018. u 16:13
  • Default avatar - Belzi
    Belzi

    Draga Teaa ako nema ravnopravnog roditeljstva ( s cime se s bioloske strane mogu sloziti) onda je vrlo ispravno i pozeljno cak, da zena koja tako misli qrrodi dijete izvan braka i izvan bilo kakve veze, podigne ga sama i ...prikaži još! ne opterecuje davaoca sjemena ni financijski ni emotivno. Kada se zena tako ponasa, onda joj skidam kapu. Takvo dijete je zakinjeno za ulogu oca, ali to je problem s kojim ce se ta zena nositi kroz zivot. Dok sklopis brak ili si u vezi ili trazis alimentaciju ili bilo sto od davaoca sjemena, to znaci da mu priznajes ravnopravnu ulogu u roditeljstvu. A to uostalom kaze i zakon.

    1 Utorak, 06.02.2018. u 16:30
  • Avatar Ruzjica
    Ruzjica

    Jeste li primjetili "konvencija" u clanku? evo i ovako nesto se koristi da se progura. HR zakonodavstvo je po pravo oceva daleko iza europskog. kod rastave u cesto slucajeva, djeca su 50/50. Ne znam zasto im treba "konvencija" da bi ...prikaži još! promijenili zakone?

    1 Utorak, 06.02.2018. u 17:04
  • Avatar SveUSvemu
    SveUSvemu

    Gade mi se implikacije da su sve žene koje odvedu djecu otišle iz divne, stabilne obitelji od divnih, stabilnih očeva i muževa. Koja osoba bježi u nepoznato s djetetom iz idilične situacije??? Sigurno da postoje majke i žene koje nisu ...prikaži još! u pravu i izmišljaju toplu vodu, ali nakon Nine Kuluz komentatori se postavljaju kao da je pravilo da su žene objesne kurveštine koje se žele maknuti od divnih partnera i očeva djece. Niste normalni s takvim stavovima...Uostalom, ubijene i maltretirane žene vas demantiraju.

    Utorak, 06.02.2018. u 20:05
  • Avatar Rafael Bobanic
    Rafael Bobanic

    Muski uvijek krivi...

    Utorak, 06.02.2018. u 17:27
  • Default avatar - Tinchy1888
    Tinchy1888

    A dok otac ima papire da je i alkoholičar i narkoman, svako malo po liječenjima, nesposoban za išta, a majka opet ne može dobiti skrbništvo jer otac i majka imaju ista prava po zakonu? Btw.majka ne pije, ne puši, ne ...prikaži još! drogira se i najnormalnija je osoba na svijetu, al eto, očevi roditelji potkovani, i on može raditi šta želi. Da ne spominjem da su njegova liječenja privatna stvar i to se centra za socijalni rad ne tiče.

    1 Utorak, 06.02.2018. u 16:44
  • Avatar jakolishe
    jakolishe

    Sve se da riješiti na brzinu u samoći sa ženom u 4 oka ...

    Utorak, 06.02.2018. u 17:28
  • Default avatar - negdjedaleko
    negdjedaleko

    Ne znam što reći o ovim očevima i da li je u pitanju tolika ljubav prema svojoj djeci ili samo preveliki inat prema bivšim partnericama jer na žalost imam puno loših( muških) primjera oko mene... što reći za oca koji ...prikaži još! se uplašio obaveza, predomislio i pismeno odrekao svog djeteta koje je svakog trenutka trebalo ugledati svijet... kako utješiti ženu, majku kojoj su uništeni snovi, koja ne traži i nema potrebe za alimentacijom niti ikakvom financijskom potporom nego samo želi miran život i očinsku ljubav svojem djetetu... kako objasniti djetetu što je muška sponzoruša, tj otac kom se izgubio svaki trag...svaka čast očevima koje u njihovoj borbi vodi srce

    Utorak, 06.02.2018. u 16:33
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Da su bili dobri muzevi i ocevi,zene ih nebi napustile

    Utorak, 06.02.2018. u 19:09
  • Default avatar - ribica81
    ribica81

    Ravnopravnost I postuvanje djetetovih prava danas kad sam procitala da je odgodjena ovrha I da se podilazi onoj samozadovoljnoj bezobzirnoj egoisticnoj osobi koja zeljna medijskog pristora stvarno dno dna. Svi ocevi zajedno bi trebali uputit jednu tuzbu prema ovoj drzavi ...prikaži još! vi na sudu za ljudska prava. Jer je ovo debilitizam.

    Utorak, 06.02.2018. u 19:04
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message