Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Glisirao uz obalu i udario ženu u moru: Preminula je u bolnici

Nesreću je, kako je izvijestila Lučka kapetanija Rijeka, izazvao voditelj motorne sportsko – rekreativne brodice. Utvrdili su da nije bio pijan te od šoka nije mogao razgovarati s istražiteljima...

Komentari 219 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar dottie
    dottie

    Zao mi je zene, ali sta radi 300 m od obale. Ne vjerujem da bas granica ide tako daleko. Kako bi nju gliser trebao vidjeti kada izmedu valova viri mala zenska glava..

    77 Srijeda, 24.07.2019. u 21:04
    • Avatar MakyT

      MakyT: Čovijek realno govori a oni mu udaraju minuse... Šta ljudi umisljaju da su ribe i mogu gdje hoće ?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:12
    • Avatar dottie

      dottie: Ma neka lupaju minuse, nitko nema sta trazit 300 metara od obale. U zivotu nisam otisao tako daleko pa makar i sa pedalinom. 300 metara od obale si nevidljiv, da nije naletio camac naletila bi velika jahta koja bi ju ...prikaži još! progutala. Nitko to ne moze vidjeti niti spasiti.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:13
    • Default avatar - nistaminemozes

      nistaminemozes: Meni je žao žene, ali ako je udaljenost na kojoj ju je udario točna nesreća nije njegova krivica. Kakva nagađanja, pa valjda postoje zakonske granice.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:14
    • Avatar Maggy

      Maggy: ako je stvarno bila 300 metara od obale onda je to povlačenje vraga za rep. Svejedno. žao mi je cure.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:20
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: jedno pitanje ko je izmiri tih 300m od obale

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:22
    • Avatar imal' tanje?

      imal' tanje?: Ni meni nisu jasni ti koji odu 200-300m od obale, sta ti je tamo ljepse za plivati? Isti k.. , osim sto te gliseri ni ne vide, a niti te ocekuju nasred mora

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:23
    • Avatar dottie

      dottie: mudodokolenko pa valjda policija dok je bila na mjestu nesrece. Slobodna procjena..nitko nije isao metrom po moru.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:27
    • Avatar Dono

      Dono: MakyT - koji to "čovijek" govori?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:32
    • Default avatar - tina096

      tina096: Pa neki ljudi znaju plivati i smiju izaći iz plićaka, vjerovali ili ne.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:38
    • Avatar mad975.IA

      mad975.IA: tina096, smiju izaći iz plićaka ali isto tako moraju biti svjesni opasnosti koja im tim činom prijeti. Posljedice kao što vidiš mogu biti kobne, za osobu koja je izašla iz "plićaka i zna plivati", ali i za ljude u različitim ...prikaži još! plovilima koja smiju ploviti na toj udaljenosti od kopna.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:43
    • Default avatar - tina096

      tina096: Što je veća dubina to je bolji osjećaj, ne možete to znati ako niste probali, nema većeg gušta nego ne vidjeti nikoga oko sebe, samo more i ti.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:47
    • Avatar dottie

      dottie: Tina096 izaci iz plicaka mozes i unutar dozvoljene granice za plivace jedno 50 metara od obale gdje ti je dno 10 metara ispod tebe jedino ako za tebe izaci iz plicaka znaci otici iz Rijeke do Italije.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:48
    • Avatar dottie

      dottie: tina096 evo i ona je vidjela kakav je to osjecaj tih par minuta dok nije zauvijek zazmirila. sumnjam da si ikada sama otisla 300 metara od obale. To je jednostavno predaleko.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:52
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @dokoljenko je dobro pitao. Naime, tko je usidrio bovu na mjestu nesreće kako bi policija tamo stigla? Vjerojatno nitko, zar ne?.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:52
    • Avatar southend

      southend: ne smiješ gliserom 300m od obale

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:55
    • Avatar dottie

      dottie: gdje smijes southend? 300 metara od obale je jako daleko i nema plivaca barem u 99,8 posto slucajeva.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:56
    • Avatar southend

      southend: po zakonu 300 metara od obale ne smiješ voziti gliser

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:57
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: smiješ vozit gliser! ne smiješ glisirati i moraš vozit s povećanim oprezom.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:58
    • Avatar dottie

      dottie: Southend velika je razlika izmedu vozenja glisera i glisiranja. Driftat ne smijes ni na pucini, ali ako netko vozi gliser 300 metara od obale i neka plivacica izroni 5 metara ispred tebe jedino sto mozes je usmrtit.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:00
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Khm... dakle, plivačica pliva pa naglo izroni? E, to je onda zajebano :)

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:02
    • Default avatar - Mario Cobretti

      Mario Cobretti: tina096 Zabranjeno je kupanje i plivanje na udaljenosti većoj od 100 m od obale. Zabranjeno je kupanje i plivanje na plovidbenim putovima i uskim prolazima.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:04
    • Avatar dottie

      dottie: Anarhosindikalist kao dijete si, hvatas se za svaku rijec, a ne vidis smisao komentara. Zamisli plivas prema naprijed(muski stil) glava ti je pod morem a rukama plivas jel, svakih 10 sekundi izronis glavu da udahnes zraka u tom trenutku te ...prikaži još! gliser pokupi koji nisi cuo niti vidio jer si plivao 300 metara od obale.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:05
    • Default avatar - Mario Cobretti

      Mario Cobretti: southend Ne smiješ glisirati na udaljenosti manjoj od 300m od obale.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:07
    • Avatar mad975.IA

      mad975.IA: tina096- samo more, ti i poneki gliser

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:07
    • Default avatar - Xoks

      Xoks: @southend Gliser smijes voziti i na metar od obale, a glisirati smijes od 300m pa nadalje.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:08
    • Default avatar - nistaminemozes

      nistaminemozes: "Gliseri mogu glisirati samo na udaljenosti većoj od 300 metara od obale i to na području na kojem istima nije zabranjeno glisirati. Područja na kojima je gliserima zabranjeno glisirati, odnosno područja na kojima je brodicama iz stavka 5. ovog članka ...prikaži još! a dozvoljeno glisirati, te način njihova označavanja, određuje kapetanija. Kapetanija određuje područja na kojima je zabranjeno skijanje i područja na kojima je dozvoljena obuka skijaša i voditelja brodica na mlazni pogon, te način njihova označavanja."

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:13
    • Default avatar - IvicaStimac

      IvicaStimac: Ako se ne varam postoji neki propis prema kojem se plivači ne smiju udaljiti od obale više od 150 metara, a gliseri ne smiju glisirati bliže od 300 m......... Dakle sigurnosni pojas je širok oko 150 m.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:16
    • Avatar Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Tocno to sam sada rekao ženi. Pa dok vozimo se po moru, ako covjek nema ono plasticno cudo uz sebe (da vuce za sobom) ili bilo sto drugo da se vidi, plivača ne mozes zapaziti. Zao mi je žene, al ...prikaži još! tesko mi krivit gliserasa ovaj put.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:17
    • Avatar dottie

      dottie: Jer si javno iznio pogresku hahah

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:22
    • Avatar southend

      southend: ali uglavnom ludost je plivati tako daleko. ono to je suicid!!! pa odem max 50 metara od obale i to kada se moram pokenjati ili 80 ako je proliv u pitanju

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:26
    • Avatar dottie

      dottie: hahaha bas to

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:42
    • Avatar Misteriozni

      Misteriozni: Pa ni ja kad se napeljam autom niz ulicu sto na sat ne vidim djete kad mi izleti iz dvorista. I jel mi to opra danje da ga udarim?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:48
    • Avatar dottie

      dottie: hahha kakvi likovi. Misteriozni cesta nije 300 metara od kolnika i igralista.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:50
    • Avatar dottie

      dottie: Sigurno ne vozis 100 na sat kroz naseljeno mjesto ili mjesto gdje imaju parkirani automobili sa obje strane.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:51
    • Default avatar - Ban_55

      Ban_55: Plivaci se smiju udaljiti 100m od obale. Glisirati se smije na 300m od obale. Osim gdje je to zabranjeno.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:05
    • Avatar Misteriozni

      Misteriozni: Slazem se nije cesta i igraliste 300m , gliser ima veci manwvar da izbjegne plicaca ako nije divljak kao sto nisam ni ja divlji vozac. Vozim se polako po ulici osto kao o on sto bi trebao do pucine lagano ...prikaži još! o jel kako ja inam mogucnost da mi dijete izleti zako on ina ivaca . Ja imam autoput za divljanje a on ima pici u. Pa je i njemu izvolte lao i meni . Ili da ja se ipravdam nisam ga vidio bio je pre nizak ili sta djete radi na ulici bez nadzora roditelja.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:14
    • Avatar dottie

      dottie: Misteriozni mozda nije vozio prema pucini nego se vracao u pristaniste, camci ili gliseri su uvijek parkirani 30 40 m od obale..ne moras ti divljat da usmrtis osobu dovoljno je samo da predes preko nje pa i brzinom od 10kmh..opet ...prikaži još! te pitam kada cijelo vrijeme krivis vozaca glisera..sta ova radi 300 m od obale?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:34
    • Avatar Misteriozni

      Misteriozni: Da vozi polako i da misli glavom gornjom nebi zgazio.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:39
    • Avatar Misteriozni

      Misteriozni: I meni s autom je dovoljno d 10 20 da ubijem dijete na ulici ako sam ne pazljiv. A jos je gore ako se vracao u pristanise.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:41
    • Avatar prvi general

      prvi general: Eto sad su u naslovu napisali da je glisirao "uz obalu", al i dalje stoji 300 metara. Kako to komentirate? Možda se radilo o 30 metara, ne bi bilo prvi put da novinari mješaju brojke

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:47
    • Avatar dottie

      dottie: Misteriozni pises takve nebuloze, sta da vozi polako..300 metara od obale..300 metara od obale gdje nema nicega osim mora.. 300 metara lik vozi 20 30 na sat spusta brzinu i priblizava se kopnu..300 metara od obale zena bez mozga pliva ...prikaži još! ne oznacena bez pratnje brodice..300 metara od kopna valovi su veci samim time 300 metara od kopna teze je vidjeti glavu koja viri izmedu valova i 300 metara od mora sunce odsijava od more i ne vidis ispred sebe glavu neke zene koja pliva na 300 metara od kopna..300 metara

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:50
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @dottie, sama činjenica da je žena plivala daleko izvan pojasa za plivače, ne oslobađa automatski krivnje, vozača glisera. Istraga će valjda utvrditi sve okolnosti.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:58
    • Avatar Misteriozni

      Misteriozni: Sta mislis koliko se vidi djete iz auta ? Ocito sinkopa vlada na gliseru.😉😂😂😂

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 00:01
    • Avatar teaa

      teaa: Samo ti njega pravdaj.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 03:14
    • Avatar dottie

      dottie: Ne pravdam ja vozaca, ali neka mi netko objadni sta ne oznacena zena bez luftica, bez brodice radi 300 metara od obale? Pliva do Italije?

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 04:44
    • Avatar teaa

      teaa: Oduvijek su ljudi preplivavali s jedne strane na drugu, nista nova. Moras gledati ima li kupaca, malih brodica, daskasa a ne raspali po gasu.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 05:00
    • Avatar pješak

      pješak: tina096... Gdje se ti onda kupaš?? Iznad Marijanske brazde na Pacifiku!??

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 05:07
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: cuo sam iz prve tuke sta se desilo, zena je ronila 300m od obale, i na nju je naletio gliser koji je vukao padobran, presjekao joj nogu i zena je iskrvarila

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 08:10
    • Default avatar - Jasmin Plevnik

      Jasmin Plevnik: teaa, na 300 m od obale i dalje je dozvoljeno glisiranje. S druge strane kupači ne bi smjeli ići dalje od 100 m od obale. Tako kaže zakon. Što bi sad, brodovi, trajekti i katamarani trebali voziti ko puževi s ...prikaži još! dežurnim promatračem na pramcu koji će gledati jel kakav plivač odlučio preplivati Jadran?

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 08:16
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Ronioci mogu sukladno dozvoli roniti gdje god žele, osim na zabranjenim mjestima, ali moraju biti označeni propisanom bovom. Dakle, na jednoj strani užeta je bova na površini, a na drugoj strani ronioc.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 09:25
    • Avatar dottie

      dottie: Znaci sama si je kriva. Zakljucak

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 14:08
    • Avatar teaa

      teaa: Danas potvrđeno da je cura ronila u kupalisnom pojasu. Jel vam bar malo neugodno?

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 23:55
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Eto. Momak za kormilom je buljio u padobranca preko krme, umjesto da je gledao ispred..

      Odgovori Subota, 27.07.2019. u 00:18
    • Avatar dottie

      dottie: tea i anarhosindikalist ovdje se nalaze komentari 1.clanka napisanog prije 10 dana..a vi se sada pametarite nakon 10 dana i nakon istrage. Bravo za vas, budite sada ponosni na sebe.

      Odgovori Subota, 27.07.2019. u 12:07
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @dottie, ne pravim se pametan, nego komentiram sukladno novim saznanjima. U svojim komentarima sam bio oprezan (posebno na drugom threadu), jer nije bilo dovoljno informacija. S druge strane, ti si bio prilično brz i uvjeren.

      Odgovori Subota, 27.07.2019. u 12:13
    • Avatar teaa

      teaa: Normalni ljudi uvijek imaju empatiju za zrtvu. Oni drugi u zrtvi traze krivca.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 02:02
    • Avatar MakyT

      MakyT: Daj majke ti ne pametuj... napisali su 300 m od obale, to je njihova krivica sto daju neprovjerene informacije... i sad stojim pri ovome (ako netko pliva 300 m od obale, neka ga izreže čitavog)...

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 08:08
    • Default avatar - nistaminemozes

      nistaminemozes: Teaa, ne prosipaj pamet. Ljudi ovdje mogu baratati samo onime sto im portali prezentiraju. U kombinaciji dostupnih informacija i osnovnog poznavanja zakona donose se zakljucci. U ovom slucaju to je zakljucak da je osoba koja pliva na nedozvoljenoj udaljenosti kriva ...prikaži još! za svoju nesrecu. Da su podaci bili suprotni takvi bi bili i zakljucci. Zasto se ti sad kad je istraga gotova pravis pametna? Sto se tice empatije, imati je ili nemati za zrtvu je individualna stvar svake osobe i nema nikakve veze sa cinjenicom tko je kriv. U svakoj nesreci je netko kriv za ishod, a ako ti mislis da to ne moze biti i zrtva onda si nesto opako promasila u zivotu. Sve nekj generali poslije bitke.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 09:20
    • Avatar prvi general

      prvi general: Vi koji uporno mantrate da ste donijeli zaključke na temelju napisanog, govorite apsolutne gluposti jer su podaci u svim dosad objavljenim tekstovima bili konfuzni i međusobno oprečni. Tako je djevojka jedan čas imala 28, a drugi 20 godina. Jedan čas ...prikaži još! se kupala, a drugi čas ronila. Jedan čas je bila 300 metara od obale, a drugi čas je gliser na nju naletio u kupališnom pojasu. Jedan čas je bila daleko od obale, a drugi čas je na nju naletio gliser koji je glisirao "uz obalu". Takvi tekstovi koji su puni oprečnosti se ne mogu komentirati, ali vi ste namjerno zanemarili sve što se vama nije svidjelo i u obzir uzeli samo ono što ste željeli vidjeti. To se zove manjak inteligencije

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 09:35
    • Avatar MakyT

      MakyT: De generale ne prdi i procitaj članak... ja sam komentirao na ovom članku i informacija je 300 m od obale i tocka...

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 09:59
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Pa da je i 300 km od obale, ako je korištena obilježavajuća bova... Naime, udaljenost od obale nije jedini relevantni podatak, zar ne? No, kako general piše, bilo je dosta zbunjujućih informacija. Nema potrebe za nadmudrivanjem.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 10:02
    • Default avatar - nistaminemozes

      nistaminemozes: Generale, nisam tocno siguran obracas li se meni te sto sam to tocno krivo napisao...jer sam valjda neinteligentan. Ako se izjava odnosi na mene onda se obrati direktno meni jer u suprotnom to moze biti nedostatak jos mnogo cega osim ...prikaži još! inteligencije... npr pazljivijeg citanja onoga sto sam napisao i kome sam napisao. Ne kazem da je moguce donositi konkluzivne zakljucke po portalima, bez dokaza i znanja, a pogotovo prije kraja istrage vec da to ljudi cine jer im je u prirodi. Ako ti rijec zakljucak bas toliko bode oci promijenit cu ga u pretpostavke. Da li sam sada malo jasniji? Svi pretpostavljamo, pa i ti, u to sam posve siguran, ali praviti se pametan mogu samo odabrani.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 10:10
    • Avatar MakyT

      MakyT: Ja jos nisam vidio bovu (očenaše) 300 m od obale

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 10:12
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Za ronjenje nema ograničenja udaljenosti od obalne crte, ali je označavanje precizno definirano: "Kod individualnog ronjenja, ronilac je dužan informirati se o zonama u kojima je zabranjeno individualno ronjenje, što je određeno Pravilnikom (Pravilnik o postupku i načinu izdavanja dopuštenja ...prikaži još! a za obavljanje podvodnih aktivnosti u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske u područjima gdje se nalaze kulturna dobra). Kod individualnog ronjenja, ronilac je dužan pravilno obilježiti područje ronjenja postavljanjem plutače u sredini područja ronjenja, narančaste ili crvene boje, promjera najmanje 30 centimetara ili ronilačkom zastavicom (narančasti pravokutnik s bijelom dijagonalnom crtom ili pomorska zastavica slova "A" Međunarodnog signalnog kodeksa ili visoko istaknutom ronilačkom zastavom na plovilu s kojeg se obavlja ronjenje). Noću plutača mora imati svjetiljku tzv. bljeskalicu (žute ili bijele boje) vidljivu na udaljenosti od najmanje 300 metara."

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 10:26
    • Avatar prvi general

      prvi general: Vas par pametnjakovića koji se pozivate konkretno na ovaj članak i na 300 metara! Pa čak i u naslovu ovog članka jasno piše "Glisirao uz obalu". Svatko tko ima barem gram mozga bi uspio skužiti da su te dvije informacije ...prikaži još! proturiječne i da se iz takve vijesti ne može donijeti zaključak, al vi ste baš odlučili zanemariti taj dio "uz obalu" i primili se "300 metara" kao pijan plota. Naravno da to rade neinteligentni ljudi. Možete se vi ljutit i pametovat koliko hoćete, al imate ozbiljan problem i to je činjenica

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 12:53
    • Default avatar - nistaminemozes

      nistaminemozes: Zato imamo tebe da nam rijesis sve probleme. Cemu tolika nervoza?

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 13:19
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: dodji u gradac na plažu,neretvani barkama oli trupicama jer to je veča atrakcija za kupače i turiste, nasuču na plažu prodaju za masne cine voče i povrče ka da bi ga balanjerom iz južne amerike dovezli onda se otisnu od ...prikaži još! kraja upale motor i idu dalje,kad im ništo rečeš najradije bi te veslon pukli po glavi

      Odgovori Ponedjeljak, 29.07.2019. u 14:41
    • Avatar teaa

      teaa: Ne pametujem ja sam pametna. Nitko normalan ne glisira luđački ni 150 ni 300 ni 500m od obale. Je empatija je osobni odabir ali ako je nemas za mladu curu kojoj je gliste odsjekao nogu i koja je u moru ...prikaži još! iskrvarila onda imas veliki problem. A da sve bude jos tragicnije sirota cura je cekala predugo na hitnu. U jednom turistickom mjestu. Krasna smo drzava krasna nema sta. Nastavite okrivljivati zrtve. Pozz

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 14:23
    • Avatar MakyT

      MakyT: A gdje se to majke ti glisira ako nije 500 m od obale ?

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 17:54
    • Avatar mad975.IA

      mad975.IA: tea - proizvođači glisera više neće prodati ni jedan gliser, jer nitko normalan ne glisira ni 500 m od obale. Ili svi koji kupe gliser nisu normalni jer će glisirati u područjima gdje je to dozvoljeno. il još jednostavnije ti nisi normalna?

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 18:00
    • Avatar teaa

      teaa: Voznja na moru je isto sto i voznja na cesti, onaj ko vozi mora imati oci na guzici i mora uvijek prilagođavati brzinu okolnostima. Normalan covjek nece vozit 140na sat kroz gradske ulice, niti ce glisirati 500m od plaze. Pametni ...prikaži još! ljudi usred sezone ni ne klisiraju nego isplove skroz na otvoreno more, i dobro provjere sve oko sebe ukljucujuci i manje brodice itd. No eto sad je gotovo.

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 21:24
    • Avatar teaa

      teaa: Btw meni je kompliment da mi takvi ko ti kazu da sam nenormalna zamislila bi se da smo na istoj razini. A ti deri svojim gliserom okolo, ne mogu te zaustaviti. Nek te cijela plazi udri najzesce. Pozz

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 21:26
    • Avatar mad975.IA

      mad975.IA: teaa -Tebi je kompliment da netko uopće reagira komentarom na tvoje budalaštine. Inače 140 km/h, ne smije se voziti ni na autoputu. Otkud ti ideja da vožnju NEDOZVOLJENOM brzinom automobilom, po gradu, uspoređuješ sa glisiranjem po moru, u području GDJE JE TO DOZVOLJENO!

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 22:07
    • Avatar MakyT

      MakyT: Slusaj tea kad vec spominjes autocestu za usporedbu onda bar nek bude dobra usporedba... to ti je isto kao da pretrcavas autocestu...

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 22:11
    • Avatar teaa

      teaa: Apsolutno ne. Roniti se moze svugdje. Isto tako je zanimljivo da otac od cure prilicno sigurno tvrdi da nisu ni bili na 300m. Da si se malo vozio znao bi da po Eu postoje i autoputevi bez ogranicenja brzine tako ...prikaži još! da mozes i 160.. ali ok pretpostavljam da si ti neki klinjo impresioniran s gliserima i stagod ja rekla ti ces nac opravdanje. Zato te lijepo pozdravljam

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 22:15
    • Avatar dottie

      dottie: Ajde lagano se razidite sa komentara..imate privatne poruke pa se svadajte.

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 22:26
    • Avatar mad975.IA

      mad975.IA: Ti baš ne razumiješ. Za razliku od tebe, ja ne okrivljujem ni nju ni njega. Tko je kriv i zašto utvrdit će vjerovatno istraga (pod uvjetom da dotični nije neki tatin sinčić). Ja govorim o tome da si ti uspoređivala ...prikaži još! vožnju autom nedozvoljenom brzinom sa glisiranjem na mjestu gdje je to dozvoljeno. Jasno pod uvjetom da je vozio van područja od 300m. Isto tako trebaš shvatiti da ga to ne oslobađa automatski od krivnje za nesreću. Oni su mogli roniti i van područja od 300 m sa propisanim oznakama za ronjenje. Zašto tvrdiš da se ne smije glisirati ni 500 m od obale kad to nije istina (a da trebaju poštivati propise i pri tome paziti na eventualne prepreke, ronioce i slično, to je jasno)? A po autoputevima sam vozio sigurno više puta nego ti. I na kraju, roniti se smije svugdje (uz propisano označavanje),osim tamo gdje je to zabranjeno. Isto tako glisirati se ne smije, na mjestima gdje je to izričito zabranjeno (primjer bliže od 300 m od obale), a gdje nije zabranjeno smije se glisirati. Pretpostavke su ti krive, i glisiranje me uopće na zanima niti impresionira, naprotiv ošto ga osuđujem TAMO GDEJE NIJE DOZVOLJENO.

      Odgovori Utorak, 30.07.2019. u 23:05
  • Avatar IronDuke62
    IronDuke62

    Kupati se 300 m od obale isto je kao i penjati se na Velebit u japankama. Koji je vrag tim ljudima kad dođu na more? Zašto se ne mogu kupati unutar pojasa plaže, zašto se ne odmaraju, opuštaju, zabavljaju, nego ...prikaži još! traže vraga i hebenu adrenalinsku injekciju? Po zakonu plovila mogu glisirati 300 m od obale, ova je, tehnički, trebala biti označena crvenom plutačom (kao ronioci pri uronu). Voditelj broda ima psihičke traume i nosit će je na duši čitav život, samo zato što pojedini turisti imaju premalo mozga i nerealan stav da za njih vrijedi ona: only sky is the limit. Surovo netočno, nažalost!

    5 Srijeda, 24.07.2019. u 21:22
    • Avatar ostaonevjeran

      ostaonevjeran: zato ja plivam samo dok dno ne vidim. i cim dodje skuro ja biz natrag.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:27
    • Avatar superman1978

      superman1978: Kupati se 300 m od obale ti je pajdo moj kao da igras ruski rulet al samo sa jednim praznim poljem u bubnju!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:35
    • Default avatar - Zvonko Velikokitić

      Zvonko Velikokitić: Ako ti se već plivaju dalje dionice ideš uz obalu par sto metara na jednu ili drugu stranu barem kod nas nije plitko. Dvadesetak metara od obale se može lijepo plivati. Ovo je suludo ja se 300 m ne bi ...prikaži još! usudio ni s kuftićem a kamoli bez ičega a iskusan sam plivač i po rijekama, jezerima i svuda

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:50
    • Avatar hvala bogu što sam ateist

      hvala bogu što sam ateist: ja svaki dan gledam jednu curu koja svoju dionicu koja bi slobodno mogla nositi naziv zadarsko igranje sa sudbinom, pliva svako jutro na udaljenosti od stotinjak metara od obale, da stvar bude gora s njom plivaju i dva prilično velika ...prikaži još! a psa koji neznaju što su gliseri i neznaju se maknuti ukoliko gliser ili bilo što drugo ide na njih. no da stvar bude još gora mjesto gdje ona sa svojim čoporom ljubimaca pliva je punta oko koje brodovi obilaze prilično blizu obale, a neki prolaze vrlo blizu nje a često između nje i pasa i obale - ona to radi svako ljeto svaki dan i siguran sam da jako dobro zna što radi no ona to ipak radi - naravno nitko normalan nebi želio da se niti njoj niti psima dogodi bilo kad bilo što no u ovom slučaju vjerovatnost da se dogodi je prilično velika i pitanje nije hoče li nekoga od njih troje nekakav gliser ili nekakva morska jurilica pokupit već kad će se to dogoditi.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 06:43
    • Avatar ostaonevjeran

      ostaonevjeran: lebens-müde rekli bi njemci

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 13:30
  • Avatar marcus89
    marcus89

    Samo malo, kupala se 300 metara od obale? Znači iza očenaša i vozač glisera nema za šta odgovarat. Za kupače je jasno označeno, a izvan ideš na vlastitu odgovornost.

    16 Srijeda, 24.07.2019. u 21:07
    • Avatar MakyT

      MakyT: Slazem se u potpunosti i stvarno me živciraju ljudi koji lupaju minuse na ovo...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:11
    • Avatar petar10_1

      petar10_1: Evo ti minus do Austrije !!!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:14
    • Avatar MakyT

      MakyT: Brate nisam ja kriv sto ljudi ne znaju pravila pomorskog prometa...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:15
    • Avatar marcus89

      marcus89: petar evo i tebi minus do Australije

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:24
    • Avatar southend

      southend: glisaranje na 300 metara od obale je zabranjeno

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:54
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: 300m od obale i nije neka velika udaljenost... A glisiranje u tom području je zabranjeno.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:56
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: također... ako netko ne zna pravilo, ne znači da ga možeš gaziti i ubiti. to je pojas gdje treba biti vrlo oprezan s brodicama i gliserima, pogotovo u turističkoj sezoni.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:57
    • Default avatar - Xoks

      Xoks: @twister Od kud cupas te krive informacije? Ajd malo baci oko sto pise u zakonu pomorskog prometa.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:10
    • Default avatar - sanjakorać

      sanjakorać: mene je i na par metara od obale strah morskih pasa, ali dok si mlad želiš uvijek više i više ne mareći za posljedice

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:15
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: što piše u zakonu? ako netko zaluta 300m od obale da slobodno gaziš gliserom??? istina, plivači ne bi trebali se udaljavati više od 100-150m od obale, niti to ima smisla... no glisiranje je zabranjeno 300m od obale a to pravilo ...prikaži još! krši na dnevnoj bazi 1000+ vozača plovila. ovo je nesretan slučaj, osim ako je gliser glisirao, onda je ipak malo više od nesretnog slučaja.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:49
    • Avatar marcus89

      marcus89: @llltwisterlll i šta sad ako ja idem jogirat na autocestu i pokupi me auto koji ide 130km/h ja se mogu branit tvojom logikom: ako netko zaluta na autocestu da slobodno gaziš autom?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:04
    • Avatar dottie

      dottie: Pa kakvo glisiranje lik se vraca u luku ili prema oznacenim mjestima za parkiranje glisera i neka bez mozga pliva na 300 metara kako da ju gliser vidi i ako ju je vidio 20 metara ispred sebe nemoguce je zakociti ...prikaži još! ili skrenuti. Sta ima ona radit 300 metara od obale i od bilo kakve povrsine..isto tako je mogla ostati beh snage i utopiti se..tko bi onda bio kriv? Hrvatska kapetanija jer nije postavila bove na 300 m?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:38
    • Avatar MakyT

      MakyT: Čitam i ne vjerujem... stvarno pola ovih ljudi ocito nije bilo na moru... Cuj 300 m nije neka udaljenost ? Tolika je udaljenost da te s obale nitko ne moze vidjet na 300 m

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:58
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Ako si dobar plivač, 300m je ništa... Ja isto čitam i ne vjerujem... 300m je 6x preplivati olimpijski bazen... Na treningu ga preplivam 20x tako da dobijem trening od jednog kilometra ili 40x tako da dobijem trening 2km... I sad ...prikaži još! bi meni 300m trebalo predstavljati neku udaljenost? Za nekog utreniranog to je ništa.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 01:39
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Naravno da je ludost to napraviti u moru, ali eto, netko se i toga sjeti... A zna se naći i ronioca na tim udaljenostima od obale, propisno označenima....

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 01:40
    • Avatar dottie

      dottie: Twisteru kako mozes uopce usporediti bazen sa otvorenim morem? U bazenu kada otplivas 20x ili 5 kilometara opet si na kraju bazena i ne prolaze ti gliseri i brodice, u moru kada otplivas 300 metara od obale sto je suludo ...prikaži još! o i predaleko i 200 metara iznad dopusgenja ti prolaze gliseri, brodovi, brodice, jet ski i vjerojatnost da ces ne oznacen nastradat je jako velika.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 04:49
  • Avatar Crozag_blokirani
    Crozag_blokirani

    300 m od obale se baš i ne treba kupati, to više i nije kupanje, nego avanturizam ravan penjanju na Biokovo u japankama. Sućut, ali tako je.

    Srijeda, 24.07.2019. u 21:17
  • Default avatar - Završni Građevina
    Završni Građevina

    steta zivota,ali mislim da na 300 metara od obale mora plivat u pratnji brodice. Jako tesko je sa glisera ili jahte primjetit ljudsku glavu u moru a pogotovo kad covijek glisira daleko van zone kupaca i ne racuna uopce sa ...prikaži još! takvom situacijom. Mogao ju je pokupit i bilo koji drugi brod. Ovo je specifican slucaj.

    Srijeda, 24.07.2019. u 21:22
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Na 300 metara od obale ljudi na plazi izgledaju kao točkice. A ako more nije ko ulje mirno. Vidit glavicu po valovima skoro pa nemoguće bio gliser ili pasara

    Srijeda, 24.07.2019. u 21:25
  • Default avatar - IvicaStimac
    IvicaStimac

    Hm...300 m od obale jest malo predaleko za plivanje, no ovih dana gledam kako se glisira i pedesetak metara od plaže.....

    Srijeda, 24.07.2019. u 22:07
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    300 m od obale ??

    Srijeda, 24.07.2019. u 21:07
  • Default avatar - kaj.hr
    kaj.hr

    Bilo je samo pitanje vremena kada će se ovako nešto desiti. Poznato mi je jer idem svaki dan van sa čamcem . Policije nigdje , bahatost vozača , glisiranje uz obalu niti 30 m udaljeni , dolaze među kupače sa ...prikaži još! gliserom , kreću od obale punom brzinom kako bi ih netko trebao primijetiti, itak.

    Srijeda, 24.07.2019. u 21:39
  • Default avatar - Nabukodonosor_1
    Nabukodonosor_1

    300m ...znakovito. Upravo je to granica udaljenosti od obale gdje se smije glisirati. Sprema li se to pokrivanje nečijeg sinka?

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 22:31
    • Default avatar - biatlon2

      biatlon2: A nije ti palo na pamet da je udaljenost točna? Ne kažem da je, i ne želim braniti nikog, ali ako je udaljenost veća od 150 m onda žena bez pratnje i oznake nije ni imala što raditi tu. E ...prikaži još! E sad je li 300 m ili nije to ne znam, je li glisirao ili nije ni to ne znam, ali znam da ukoliko je udaljenost i približna ovoj navedenoj u članku, to baš nije uz obalu

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 07:17
  • Default avatar - Marjank
    Marjank

    Moja sućut obitelji. Žao mi je što je došlo do nesreće. Pitam zašto je čovjek glisirao 300m od obale? Netko je mjerio 300m Ne postoji oznaka za 300m. Djevojka je i imala oznaku ronioca? Ima jedan ronilački klub u blizini ...prikaži još! i i oni često glisiraju, neka izvuku pouku! Danas sam prošla tamo dok je bila hitna, ljudi su poslije rekli da je djevojci odrezana noga i da je umrla do bolnice. Teško je išta reći, jedan život je izgubljen. Neponovilo se!

    Srijeda, 24.07.2019. u 22:41
  • Avatar maNaRti
    maNaRti

    Nevezano za članak: zanimljivo da niste napisali djevojka od 28, nego žena. A za muškarca od 39 napišete da je mladić od 39.

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 21:27
  • Avatar Tihakucanica
    Tihakucanica

    300m od obale bas i nije blizu obale, zao mi je zene ali me zanima postoje li oznake tamo - ako ne, zasto ne? A za ovakva plovila koja je dopustena brzina kojom se mogu kretati na toj idaljenosti od ...prikaži još! obale? Ne znam, pitam samo - ako ima koji poznavatelj tih propisa - bilo bi mi drago da se javi

    26 Srijeda, 24.07.2019. u 21:14
    • Default avatar - Završni Građevina

      Završni Građevina: Ako je 300 metara od obale, mislim da bitrebala bit posebno oznacena, odnosno plivat u pratnji brodice.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:17
    • Avatar Globin

      Globin: Ukratko glisiranje je dozvoljeno na udaljenosti vecoj od 300m od obale osim ako nije zabranjeno na tom podrucju a plivac ne smije biti na toj udaljenosti.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:18
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Glisiranje je dozvoljeno na udaljenosti od 100 m od obale.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Na udaljenosti vecoj od 300 metara nema ogranicenje brzine. A gliseri uglavnom razvijaju nekakvu brzinu od 20 do 40 čvorova što je otprilike od 35 do 75 km/h

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:23
    • Avatar Globin

      Globin: Nesmirnec nadam se da ne plovis..

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:23
    • Avatar rođo101

      rođo101: ma bilo to ispod 300m ili iznad nebitno ako meni sa automobilom na cesti zakon kaže da moram brzinu prilagodit uvjetima na cesti i da moram paziot na pješaka,pa i tamo gdje im nije dozvoljeno kretanje. tako bi i ovi ...prikaži još! s gliserima trebali pazit u tim nekakvim ajmo reć pojasevima gdje su blizu plaže nikad se nezna gdje i koliko je netko odplivao!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:28
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: vidin svaku godinu tih 300 m od obale,svak jurca gliserima,jet sky,iza samih plutača koje nisu ni 50m od obale,kad im ništo rečeš još bi se i tukli,policije nima ni za lika a kad dodju sidnu u prvi restoran,nažderu se i ...prikaži još! napiju i odlazak u drugo misto,niko glisira u portu a oni to ka nevide

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:29
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Globin, hvala. Pitala sam jer ne znam propise za ovo- nemam ni camac a kamoli gliser ali plivam i zdrav razum mi govori da plivati 300m od morske obale u naseljenom, turistickom mjestu je....jako, jako nepametno, blago receno...naravno ako je ...prikaži još! e istina ovo sto pise, a to uvijek s rezervom. Ne branim divljake i preseratore koji divljaju u blizini kupaca inace - ekvivalenti su im na cestama svakodnevno, to razumijem, ali ovo je neki granican slucaj ocito

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:37
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Globin - imas pravo-ali evo pravilnika:Nautičari koji uplovljavaju u hrvatske teritorijalne vode dobivaju letak otisnut na pet jezika, ali on je namijenjen i kupačima jer na letku su otisnute informacije poput one koja ih upozorava da ne smiju plivati više ...prikaži još! više od 100 metara od obale, a ne smiju se udaljavati ni od ograđenih plaža koje su pod koncesijom. Za plovila ta je granica znatno veća, jer se ne smije glisirati u prostoru 300 metara od obale, a u vodenom prostoru pored plaže brodice moraju ploviti na udaljenosti većoj od 50 metara od ograde uređene plaže, odnosno 150 m od obale prirodne plaže, naglašava Livljanić, dodajući da su djelatnici već počeli s pojačanim nadzorom.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:48
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Dakle,gliser je bio na propisanoj udaljenosti a Austrijanka je mjerila 100 m sa muskim metrom.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:49
    • Avatar IronDuke62

      IronDuke62: rođo 101, more nije cesta, kupači nisu pješaci. Vrlo je teško uočiti kupača u moru, pogotovo ako je more valovito (čak i malo), ili ako je odbljesak sunca na površini. Cura nije imala što tražiti 300 m od obale, sama je kriva i točka!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:07
    • Avatar rođo101

      rođo101: IronDuke62 znam ja da more nije cesta,da kupači nisu pješaci,al ne cvjetaju ni nama uviojek vremenske ruže na cestama pa moramo pazit. ja nisam reko da je itko kriv niti koga krivim niti koga opravdavam,ali izgubljen je jedan život. i ...prikaži još! da moje mišljenje je i dalje iako more nije cesta,kupači nisu pješaci nebi bilo na odmet da se malo pripazi kad se glisira u "blizini" plaža i naselja,bog dao mora ima i ima se gdje pokazat umijeće glisiranja.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:12
    • Avatar IronDuke62

      IronDuke62: rođo, 300 m od obale nije "blizina"! Ja sam vrhunski plivač, u mladosti sam se bavio plivanjem i NIKAD se na moru nisam udaljio od obale više od 100 m. Upravo zbog plovila. Ako već uspoređuješ ovo s cestovnim prometom, ...prikaži još! plivanje na toj udaljenosti ti je isto kao i pretrčavanje ili hodanje po auto cesti. Poberi takvog bisera - nisi kriv!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:20
    • Avatar rođo101

      rođo101: e jebote koje sam ja sreće zadnjih dana! prekjuče sam nešto polemizirali o nogometu imao sam peh izgleda da je maradona bas tad komentirao na 24h,juče smo nešto polemizirali o onom sukobu u autobusu izgleda da sam imao peh baš ...prikaži još! sinoć je bud spencer komentirao,a evo večeras izgleda da sam naletio na michael phelpsa

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:32
    • Avatar IronDuke62

      IronDuke62: Ha, možda, kad bi komentirao normalno, ne bi navlačio Maradone, Spencere i Phelpse da ti odgovaraju. Prema tome, smanji lupetanje, smanjit će ti se i peh, dušo!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:39
    • Avatar rođo101

      rođo101: žena je poginula i to za mene nije lupetanje, i da i dalje lupetam da bi i jedni i drugi trebali malo pripazit,plivači do kud plivaju ,a ovi s gliserime gdje glisiraju.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:46
    • Avatar dottie

      dottie: Gliseri nemaju sta pazit na plivace 300 metara od kopna bilo kakvog. Ovo je jedina zena u povijesti za koju sam cuo da je plivala ne oznaceno bez pratnje brodice na 300 metara..jos ni jednom nisam vidio za ovih 30 ...prikaži još! godina da je netko nastradao 300 metara od kopna plivajuci neoznacen

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:43
    • Avatar StrasniRash

      StrasniRash: Rođo 101,da ju je kanader pokupio dok je uzimao more na toj udaljenosti od obale jel bi pilot bio kriv ili ne.?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:49
    • Avatar dottie

      dottie: Bio bi im pilot kriv jer je kanader kupio vodu 300 metara od obale

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 23:52
    • Default avatar - pinkkfloyd

      pinkkfloyd: Iron ako je suditi po broju 62 mladost je bila davno, a vrhunski plivač je širok i relativan pojam.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 08:56
    • Avatar IronDuke62

      IronDuke62: pinkkfloyd, da, ali vještina ostaje, ne? Osim toga, kakve godine s tim imaju veze? Napisao sam da ni u mladosti ( s 28, kao ova stradala turistica, recimo) nisam plivao 300 m od obale. I znanje čitanja i razumijevanja je ...prikaži još! širok i relativan pojam, barem u tvom slučaju...

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 09:12
    • Avatar rođo101

      rođo101: znači po vašem kako objašnjavate glisiranje tako možemo reći da i na autoputu ako vidite čovjeka ne morate pazit na njega jer njemu nije mjeto da hoda tamo. mogao ga izbjeć ili ne treba ga pokupit

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 21:30
    • Avatar rođo101

      rođo101: Globin: ne ne odlazim,al iako to napravim oćeš me pokupit namjerno ili ćeš pokušat da izbjegneš nesreću???? ja osobno bi pokušao izbjeć nesreću,ako je ikako moguće

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 23:57
    • Avatar rođo101

      rođo101: Globin: evo sad sam pročitao da je djevojka bila udaljena od obale 300m,ali obilježena bovom,a ako se ne varam kad si obilježen bovom smiješ ronit i na toj udaljenosti,a gliser nesmije prilazit bovi bliže od 100m

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 00:05
    • Avatar rođo101

      rođo101: Područje na kojem se obavlja ronjenje mora biti vidljivo obilježeno. Obilje'avanje se obavlja postavljanjem plutače u sredini područja ronjenja, narančaste ili crvene boje, promjera najmanje 30 centimetara ili ronilačkom zastavicom (narančasti pravokutnik s bijelom dijagonalnom crtom ili pomorska zastavica slova ...prikaži još! "A" Međunarodnog Područje na kojem se obavlja ronjenje mora biti vidljivo obilježeno. Obilje'avanje se obavlja postavljanjem plutače u sredini područja ronjenja, narančaste ili crvene boje, promjera najmanje 30 centimetara ili ronilačkom zastavicom (narančasti pravokutnik s bijelom dijagonalnom crtom ili pomorska zastavica slova "A" Međunarodnog signalnog kodeksa ili visoko istaknutom ronilačkom zastavom na plovilu sa kojeg se obavlja ronjenje). Noću plutača mora imati svjetiljku - bljeskalicu, 'ute ili bijele boje, vidljivu na udaljenosti od najmanje 300 metara.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 00:10
    • Avatar Globin

      Globin: Naravno da cu sve napraviti sa te izbjegnem ali nemoj pricati da to nije opasno. A sad za bovu to je nova informacija a ja sam komentirao na osnovu starih.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 07:37
  • Avatar Bogs_1
    Bogs_1

    Dobro, 300 metara od plaže, ali u Splitu brodom dođe na 10 metara, i nigdje policije.

    Srijeda, 24.07.2019. u 23:34
  • Avatar mad975.IA
    mad975.IA

    Kratka informacija: "na letku su otisnute informacije poput one koja ih upozorava da ne smiju plivati više od 100 metara od obale, a ne smiju se udaljavati ni od ograđenih plaža koje su pod koncesijom. Za plovila ta je granica ...prikaži još! granica znatno veća, jer se ne smije glisirati u prostoru 300 metara od obale, a u vodenom prostoru pored plaže brodice moraju ploviti na udaljenosti većoj od 50 metara od ograde uređene plaže, odnosno 150 m od obale prirodne plaže"

    Srijeda, 24.07.2019. u 22:16
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    INteresantno, Austrijanki znaju inicijale i godine, a vozac u glisera neznaju nista osim da je u soku, mozda je sa Marsa,.

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 21:59
  • Avatar NKNK
    NKNK

    Ako je glisirao 300 m od obale, onda nije glisirao uz obalu.

    Četvrtak, 25.07.2019. u 00:46
  • Avatar budalajlama
    budalajlama

    Gledam te likove sa gliserima i skuterima, najmilije im je glisirati i izvoditi egzibicije blizu obale. Neka je to 300m, najmanja dozvoljena udaljenost, ali imaju dalje kilometre ili morske milje mora, ali tamo im nije zanimljivo. Isto tako dosta plivača ...prikaži još! i ronilaca bez plutače sa zastavicom udaljava se daleko od obale, u tu kritičnu zonu, 300m.

    Srijeda, 24.07.2019. u 23:05
  • Avatar blancos56
    blancos56

    Tomo p****a mu m******a pa dokle vise :D

    3 Srijeda, 24.07.2019. u 21:29
  • Avatar Demetra
    Demetra

    Sorry, ali 300 metara od obale nije glisiranje uz obalu! Vozač glisera nije bio u prekršaju, sirota djevojka, nažalost, jest. Ali bitno da su vam naslovi sugestivni i bombastični!

    Srijeda, 24.07.2019. u 22:51
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message