Most je uništen prilikom redovnog čišćenja od grana. Prilikom uklanjanja grana oko pontona došlo je do pucanja sajle koja je pričvršćena za pontone i dno rijeke
Drveni pješački most na rijeci Korani počeo pucati po pola
Pontonski most na karlovačkoj rijeci Korani puca po pola. Drveni pješački most kojeg su ove zime od naplavina spašavali vatrogasci, pripadnici HGSS-a i djelatnici Vodoprivrede kako bi spriječili njegovo uništenje ovog puta je uništen prilikom redovnog čišćenja od grana. Na terenu smo doznali da je prilikom uklanjanja grana oko pontona došlo do pucanja sajle koja je pričvršćena za pontone i dno rijeke. Most je popucao i zakrenuo se, dok se drugi kraj mosta odvojio od obale.
- Dok su radnici Vodoprivrede čistili naplavine oko pontona, pukla je sajla i most se pomaknuo. Popucali su vijci i most se zakrenuo. Štetu još ne znamo bez detaljnog pregleda, no po ovome što vidimo smatramo da nije velika, te da će brzo biti popravljen i vraćen u prvobitno stanje - kazali su nam djelatnici Energomonta, tvrtke koja je izgradila most dok su pregledavali štetu na njemu.
Na naše pitanje smatraju li da je most "nespretno" projektiran s po dva spojena pontona zbog čega granje nema prolaz, samo su kratko kazali da ne bi htjeli blatiti ničiji rad, odnosno projekt.
Pješački most dug 62 metra, leži na 12 pontona i teži 36 tona, dok je stari most ležao na šest pontona. Izgrađen je prije manje od četiri godine na mjestu gdje je bio i stari pontonski most izgrađen 1954. godine - prepoznatljiv simbol Korane i Karlovca, a koji je uništen u Domovinskom ratu. Njegova vrijednost je dva milijuna kuna, a uz Grad Karlovac, koji je bio glavni nositelj projekta, novac za njegovu izgradnju doniralo je nekoliko tvrtki i banka.
Most premošćuje rijeku kraj privatnog hotela do livade na kojoj nema nikakvog sadržaja, a odmah do njega se nalazi još jedan drveni most. Stručnjaci smatraju da je problem u tome što su po dva pontona spojena jedan do drugog pa brane prolaz granama. Dapače, smatraju da takvo projektno rješenje upravo i pridonosi nakupljaju naplavina na mostu zbog čega ga je nužno često čistiti i uklanjati grane, pogotovo kod povišenih vodostaja, kako se ne bi došlo do oštećenja mosta ili ugroze pješačke sigurnost.