Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Bleiburg je zločin i tragedija, Sabor će i dalje biti pokrovitelj'

Upitan o Jasenovcu rekao je kako će država i ove godine obilježiti i komemoraciju u Jasenovcu, te je pozvao sve da se uključe da se to zajednički obilježi

Komentari 428 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - perobao
    perobao

    Bleiburg je jedan od najvecih zlocina u povijesti, cak su i Americki indijanci imali male sanse da se brane. Vojnici NDH su predali oruzje, priznali kapitulaciju po svim medjunarodnim konvencijama i pravilima ratovanja. Da bi na kraju nenaoruzani, bez sudjenja ...prikaži još! bili poubijani u dosta slucajeva sa svojim obiteljima.

    57 Subota, 16.03.2019. u 15:31
    • Avatar stremiti

      stremiti: Suđenje je bilo pokratkom postupku. Mirna predaja baš nije bila prije bježanje

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: koje lupetanje, ustaše se nisu predale nakon kapitualcije njemačke, nego su pružali otpor ubijali i pucali po sloveniji, znači nisu bili nikakvi zarobljenici

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ustaše su nevine jedino po vašoj povijesti iz širokog brijega jer da si pročitao iti jednu knjigu, ne bi napisao glupost da nisu u bežaniji pucali po partizanima i civilima po hrv i slo

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: uzmi koju njemacku, oni imaju sve podatke

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:13
    • Default avatar - perobao

      perobao: Mozda sam i uzeo, samo mi brzo naveedi koju, bez guglanja, imas minut.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:17
    • Default avatar - IngaIvanović

      IngaIvanović: Jesi siguran u svoju tvrdnju? To je bila naoružana ustaška vojska u povlačenju, a u ratu tko nosi oružje je učesnik rata. Nisu priznali poraz i nisu predali oružje, jer nisu imali kome. Englezi su ih predali kao vojnike.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:29
    • Default avatar - Upala

      Upala: Ako se nisu predali, kako su onda završili na križnom putu? Kako su ih Englezi predali ako su ovi "naoružani pružali otpor"?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:33
    • Default avatar - perobao

      perobao: Naoruzanoj USTASKOJ vojsci, opncari nisu smjeli prici miljama sve do kraja rata, kada su Hrvatski vojnici predali oruzje, pa se ti tjesi.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:34
    • Default avatar - Upala

      Upala: Tko je bio Milan Basta?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: inga, pero nije sposoban skuzit da njegove ustaše osuđuje čak i austrijska katolicka crkva, austrijska desnicarska vlada i cijela eu, a kamoli da zna nesto o povijesti

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:37
    • Default avatar - Upala

      Upala: Što kaže Ženevska konvencija o zaštiti ratnih zarobljenika?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:38
    • Default avatar - Upala

      Upala: Ratni su zarobljenici u vlasti neprijateljske sile, ali ne pojedinaca ili vojnih jedinica koji su ih zarobili. Neovisno od individualnih odgovornosti koje mogu postojati, sila koja ih drži odgovorna je za postupak koji se prema njima primjenjuje. Sila koja drži ...prikaži još! ratne zarobljenike može ih predati samo sili koja je stranka ove Konvencije i pošto se sila koja ih drži uvjeri da je dotična sila voljna i u stanju primjenjivati Konvenciju. Kad su ratni zarobljenici na taj način predani odgovornost za primjenu Konvencije snosi sila koja je pristala da ih primi za, vrijeme za koje su joj oni povjereni.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:00
    • Default avatar - Upala

      Upala: S ratnim se zarobljenicima u svako doba mora postupati čovječno. Svaki protupravni čin ili propust sile koja iz drži, a koji prouzroči smrt ili dovede u ozbiljnu opasnost zdravlje ratnog zarobljenika koji se nalazi u njezinoj vlasti, zabranjen je i ...prikaži još! smatra se teškom povredom ove Konvencije. Posebice, nijedan ratni zarobljenik ne smije biti podvrgnut fizičkom sakaćenju ili medicinskom ili znanstvenom pokusu bilo koje prirode, ako to nije opravdano liječenjem ratnog zarobljenika i nije u njegovu interesu. Ratni se zarobljenici isto tako moraju u svako doba osobito štititi od svakog čina nasilja ili zastrašivanja, uvreda i javne radoznalosti. Zabranjene su represalije prema ratnim zarobljenicima. ... itd...

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:00
    • Avatar strikan2

      strikan2: Upala:@ Da su bili ratni zarobljenici, onda bi ih Englezi bili dužni prihvatiti. Englezi su ih međutim smatrali najobičnijom bandom ubojica, kao i cijela Europa - i onda i danas. I ustaše i četnike koji su bili s njima isto ...prikaži još! kao i one u Italiji, Francuskoj i Norveškoj.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:01
    • Default avatar - perobao

      perobao: Valjda su tako mislili, ne znam,da je bolje Talijanima vec opancarima sa smrdljivim caksirama. Pitaj njih???

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:02
    • Default avatar - Upala

      Upala: @strikan: Mogao si pročitati moj upis pije nego li si komentirao "Sila koja drži ratne zarobljenike može ih predati..." Konvencija također daje definiciju ratnog zarobljenika i točno propisuje tko ima statu ratnog zarobljenika. Dakle nema tko što tu koga smatrati, ...prikaži još! međunarodno ratno pravo je jasno.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:06
    • Default avatar - Upala

      Upala: Imaš cijelu konvenciju na internetu, čitaj

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:07
    • Default avatar - ivanazg84

      ivanazg84: nisu to samo vojnici bili..njih je najmanje tamo bilo.vecina obicni ljudi,civili. tetka od moje sestricne starica s 2 male djece prosla krizni put. oni sigurno nisu bili vojska..a po njenoj prici vecina civila bila.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:12
    • Default avatar - Upala

      Upala: "Suđenje je bilo pokratkom postupku." - Ženevska konvencija o zaštiti ratnih zarobljenika: "U tu su svrhu prema gore navedenim osobama zabranjeni i ostaju zabranjeni, u svako doba i na svakom mjestu ovi ćini: a) nasilje protiv života i tijela, osobito ...prikaži još! sve vrste ubojstava, sakaćenja, okrutnog postupanja i mučenja; b) uzimanje talaca. c) povrede osobnog dostojanstva, osobito uvredljivi ponižavajući postupci; d) izricanje i izvršenje kazni bez prethodnog suđenja pred redovito ustanovljenirn sudom koji pruža sva sudska jamstva priznata kao nužna od civiliziranih naroda..." - drugim riječima - nema "suđenja po kratkom postupku". A inače, ta "suđenja po kratkom postupku zapravo su bila "opalim rafal po koloni jer mi tako došlo".

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:16
    • Default avatar - Upala

      Upala: Uostalom, Milan Basta, koji je na Bleiburgu sudjeovao u pregovorima o predaji kao predstavnik NOVJ, puno godina kasnije je sve do u detalje objasnio što je bilo i kako su pregovori tekli. Prema tome, ako tako kaže onaj koji je ...prikaži još! zarobljenike preuzeo, onda valjda tako jest.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:18
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: Postoji dokumentarac, u kojem su živa svjedočenja različitih ljudi. Među njima i britanski oficiri koji su bili tada tamo, te svjedočenja civila koji su slučajno svjedočili. Posebno se dojmi svjedočenje jedne Slovenke, koja je ispričala kako je u koloni zarobljenika ...prikaži još! bila jedna mlada trudnica koju su u jednom trenutku uhvatili trudovi. Ona je pitala partizanskog oficira smije i joj pomoći, nakon čega je ovaj samo istresao rafal u trudnicu. Na mjestu događaja i danas postoji spomen obilježje.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:26
    • Default avatar - Upala

      Upala: Selasije, a kako ćeš znati tko je ubijao, a tko nije? Nisu svi. Neki jesu, neki nisu. Zato ti Konvencija i propisuje i nalaže suđenje pred redovitim sudom da se utvrdi tko je tko i tko je za što odgovoran.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:33
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Imali su vrlo brzo suđenje, vrjeme od optužnice, osude i izvršenja kazne traje taman toliko koliko repetiranje puške. Poprilično učinkovito. Nije mi jasno žašto netko traži prava koja je uskračivao drugima?! Usput bio bi fer da u sufinanciranju sudjeluje muslimanska ...prikaži još! i srpska strana pošto se i njima sudilo.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:38
    • Default avatar - Upala

      Upala: "Lako se utvrdio spisak ko je ustaškoj vojsci a ko nije pusti prazne priče" - dvije stvari - prvo, baš i nije niti malo lako na licu mjesta utvrditi uopće tko je tko. Drugo, činjenica da je netko bio pripadnik ...prikaži još! ove ili one vojske samo po sebi nije zločin. Po tvojoj logici svi su pripadnici srpskih postrojbi u Hrvatskoj 90-tih bili zločinci i trebalo ih je pobiti?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:41
    • Default avatar - Upala

      Upala: Crnibok: ne, nisu imali. Nikakva suđenja nije bilo. Drugo, čitaj što sam gore napisao, odnosno citirao Ženevsku konvenciju - nikakvi prijeki sudovi nisu dopušteni po Konvenciji.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:43
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: Crni, a kako ti znaš tko je uskraćivao prava drugima a tko nije?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:48
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Ustaše su se pridržavale ženevske konvencije? Zašto bi se ista odnosila na njih? Kad bez suđenja pokolješ civile samo zato što su rasno inferijorni to je ok? Bleiburg je bio školski primjer odmazde, ove "proslave" nisu zbog počasti žrtvama već ...prikaži još! uzdizanje zločinaca i revidiranja povjesti. Nigdje u svjetu ne prolaze takvi skupovi, samo kod nas.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:51
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Blenton, kako znam? Po imenima ubijenih civila od strana ustaša.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:54
    • Avatar ElToro

      ElToro: Meni nije jasno kako i danas u 21. stoljeću ljudi na ovo pitanje gledaju kranje pristrano i ideološki. Bio je rat. Bile su sukobljene strane. Među svima je bilo onih koji su bili časni i pošteni, vojnici, a bilo je ...prikaži još! i onih koji su činili najrazličitije zločine. Nitko nije bio anđelek ili vrag, samo zato što je u nekom trenutku nosio određenu uniformu, odijelo ne čini čovjeka, pa niti uniforma. Danas bismo treballi imati dovoljno vremenskog odmaka i moralne hrabrosti i poštenja da osudimo zločine ma tko da ih je bio počinio. Ako to nismo u stanju, trebamo se zapitati kakvi smo mi to ljudi.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:55
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: Po imenima ubijenih civila ti znaš tko je kome uskraćivao prava ili nije uskraćivao? A kako to, molim te? Nalaziš se na Beiburgu, ispred tebe stoji pripadnik ustaške vojske, nemaš pojma tko je on, niti kako se zove, niti ništa ...prikaži još! o njemu i ti po "imenima ubijenih civila" znaš da je on nekome uskraćivao prava?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:58
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: Selasije - to nije istina. A i da jest, tada im se za to trebalo suditi.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:59
    • Avatar Miške

      Miške: Nemojte izvrdavati povijest. Dogovor u Teheranu i Jalti Staljin- Churcjil- Roosevelt je bio, da se nakon rata svi vojnici i saveznici sila osovina VRATE NATRAG U ZEMLJE IZ SVOJE PROVINIENCIJE . Englezi su se držali dogovora, a Pavelić je imao ...prikaži još! ao govno od obavještajne službe već samo ulizice i poltrone koji su vrtili svoju mantru Kao i danas.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:00
    • Default avatar - Upala

      Upala: "Ustaše su se pridržavale ženevske konvencije?" - ako su prekršili Ženevsku konvenciju tada im je trebalo suditi. Po individualnoj odgovornosti. To ne oslobađa drugoga obveze poštianja Konvencije. Ako je kršenje međunarodnog ratnog prava od strane ustaša zločin, što jest, isto ...prikaži još! tako je zločin i kršenje međunarodnog ratnog prava od strane NOVJ. Nema razlike, zakoni vrijede za sve jednako. Uvijek.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:05
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: To je bar jednostavno, pripadnik je ustaša, stranačke vojske NDH koja uz pomoč njega i rasnih zakona čini zločine nad civilima, što znači da podržava iste. Dakle kriv je. Što bi ga trebao vodati okolo? Da je ta sudbina snašla ...prikaži još! partizane bili se ustaše povlačile s njima po sudovima? Naravno da nebi. Čemu lažna moralnost.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:06
    • Default avatar - Upala

      Upala: Miške, ti pričaš o repatrijaciji. Ovdje nije o tome riječ, iako Ženevske konvencije i o tome propisuju stvari.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:07
    • Default avatar - Upala

      Upala: Crnibok, pa ne ide to baš tako. Čitaj Konvenciju, imaš ju na internetu.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:08
    • Avatar papar_sol

      papar_sol: Vi mlađarija koji živite u Zagrebu lijepo posjetite grob 50 -orice obješenih u Sv. Nedjelji ( cesta prema Samoboru do nedovno rasli jablani na koje su ustsše vješali) na kraju Arkada iz groba V. Nazora, pa proučite " uradak" ustaša. ...prikaži još! . E to isto su na kraju i oni dobili. Allah akbar.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:09
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Da, saveznici su bili izrazito humani pogotovo prema svojima koji su pristupili osovinskim silama. Pitaj francuze di su njihovi..

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:11
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: "To je bar jednostavno, pripadnik je ustaša, stranačke vojske NDH koja uz pomoč njega i rasnih zakona čini zločine nad civilima, što znači da podržava iste. Dakle kriv je." - zanimljivo. Slažeš li se da se isto trebalo primjeniti na ...prikaži još! Srbe tijekom i nakon Domovinskog rata? Kako je već rečeno - nisu svi činili zločine, to što je netko nosio ovu ili onu uniformu ne čini ga automatski krivim. Ne postoji generalizirana krivnja, samo individualna, koja se ima utvrditi kroz proces suđenja. To je OBVEZA DRŽAVA STRANA.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:11
    • Avatar Miške

      Miške: Dogovor Staljin- Churchill -Roosevelt si je sa konvencijom rit obrisal. Oni su bili jači. Kakve konvencije, Lige naroda.. To su ratni pobjednici. Nisu htjeli ni željezničke pruge do KZ bombardirati. Gadili su im se kvislinzi i kolaboranti.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:13
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Blenton, ti misliš da bi ja pustio suzu za nekim ko je bjesomučno pucao po mom gradu i ugrožavao moj život 5g? Sa prvom ispaljenom granatom na moj grad on je htio presuditi meni, misliš li da bi ja pustio ...prikaži još! suzu da su oni doživjeli sudbinu ustaša? Ni naj manje, škabrnja, vukovar itd.. Civile kao živi štit.. Za mene je svako suđenje pljucanje po žrtvama.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:16
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: Miške, ti dakle smatraš da je Hrvatska vojska, kao ratni pobjednik, imala pravo i trebala pobiti sve Srbe na koje su naišli na oslobođenim područjima? Svaka ti čast, idi sad u kut pa se srami pola sata.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:17
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: Crnibok, tvoje suze nisu relevantne. Pričamo o ratnom pravu. Možeš ti puštati ili nepuštati suze, ali si dužan poštivati zakon. Ako nećeš i ako ćeš ubijati mimo zakona, jer se tebi tako sprdnulo, tada si ti zločinac i nisi ništa ...prikaži još! bolji od bilo koga drugoga.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:19
    • Avatar Blenton Milan

      Blenton Milan: I nisi mi odgovorio na pitanje - Misliš li se da se isto trebalo primjeniti na Srbe tijekom i nakon Domovinskog rata? Smatraš li da bi bilo u redu da je HV pobio sve Srbe na koje je naišao nakon ...prikaži još! oslobađanja teritorija? Da ili ne?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:20
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Sam si rekao da je moje mišljenje irelevantno i da vrjedi samo međunarodno pravo. Po kojem međunarodnom pravu je dozvoljeno etničko čišćenje? Kazna za etničko čišćenje dugogodišnjibzatvor i svi sretni a mrtve nitko vratiti neće. Onaj bolesnik je neki dan ...prikaži još! ubio 49 nevinih, dobit će zdravstvenu skrb i dugogodišnji zatvor. To je pravda? Po tome se zločin itekako isplati.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:33
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Ukratko, što se u ratu zaduži to se u ratu razduži.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:34
    • Default avatar - Tone

      Tone: perobao, ne bi se htio mješati ali ovaj tvoj izum bi mogao biti spasonosan u ratu. Kada ti se ne puca više, baciš oružje i koristiš sva prava uljuđenih sredina, ženevsku konvenciju ..... Imamo sviježe slučajeve iz domovinskog rata kako ...prikaži još! se tretiraju osuđeni ratni zločinci u nekim sredinama. Mislim da je u ratu, na žalost, presudna strana na kojoj se ratuje bila ona silom ili svojevoljno izabrana.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:36
    • Default avatar - LogikaRealnosti

      LogikaRealnosti: Pero jel ti ozbiljno vjerujes da su se predali? Lol sta su onda radili na Bleiburgu i uzeli sa sobom civile prerusene u ustase? Zasto su bili preruseni u crkvene misionare i bjezali ako su se predali? I sta su ...prikaži još! ocekivali, pobili su hrvatske antifasiste i manjine, jel su ih trebali komunisti nagraditi?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:31
    • Avatar ZORBA_1

      ZORBA_1: ubijali su partizani nemilice neduzne civile

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:16
    • Avatar Nepotkupljivi

      Nepotkupljivi: @upala....ženevska konvencija o postupanju s ratnim zarobljenicima koju spominješ nastala je tek 1949.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:27
    • Avatar papar_sol

      papar_sol: Borko povlačili su se zajedno po staroj cesti preko Bregane četnici i ustaše u četveroredu. Usput mnogi ustaše imali su isto dugu kosu i brade kao i njihovi frendići čedomirovci. Kupili su klince znatiželjnike da im nose ruksake par kilometara, ...prikaži još! a, pa su nekoliko dečki iz Samobora bakon nošenja U B I L I. I takvima se Jandroković moli. Prejadno i sramotno.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 21:00
    • Avatar arimmer

      arimmer: Kolaboracionisti porazene nacisticke Njemacke su prekrsili sporazum o bezuvjetnoj predaji i nastavili se boriti sve do 14. svibnja 1945. kada su se predali Englezima, pokusavsi izbjeci predaju partizanima. Englezi su ih predali partizanima, koji su nakon toga pocinili stravican zlocin ...prikaži još! koji nikada nije zaboravljen ni preboljen. SFRJ je umrla na poljima oko Bleiburga gdje su pocela masovna ubojstva. Nakon toga, vise nije bilo nikakve sanse za duzi opstanak SFRJ. Pokolji naknon Bleiburga su komunisticki istocni grijeh koji je na kraju komunisticku totalitarnu bestragiju odveo tamo gdje joj je i mjesto: u povijest.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:31
    • Avatar arimmer

      arimmer: @LogikaRealnosti, drzava ne smije ubijati bez sudjenja. Pokolji nakon Bleiburga su zlocin prema civilnom stanovnistvu. Ako tvrdis da su svi pobijeni zasluzili smrt, a u Barbarinom Rovu su nadjena i tijela djevojcica na kojima su jos uvijek bile kecke, onda ...prikaži još! a je to trebalo dokazati na sudu. Iskreno, imam problema s ubijanjem bez suda. Ubijanje bez suda je zlocin, bilo da su ga izvrsili ustase ili partizani. Nadalje, ne pristoji se pricati o "oslobodjenju". Rezultat oslobodjenja je sloboda. Rezultat pobjede komunista su bila masovna ubojstva i totalitarna drzava, antiteza slobodi.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:35
    • Avatar koza

      koza: Upala, postoje 4 ženevske konvencije... Treća 1949. se bavila pravima ratnih zarobljenika...Drugi rat nije ni približno sličan prvome.. Parcijalno pisanje informacija dobivenih preko Googlea ne govori ništa... Vojnici koji ne predaju oružje nakon službenog završetka rata za šta se smatraju?Tragedija ...prikaži još! a su uvijek nevini... Pričati o povijesnim događajima 70 godina poslije uz uzimanje parcijalnih informacija je maliciozno... Našim političarima služi sa skretanje sa bitnih tema sadašnjosti....Zavadi pa vladaj,stara je rimska....

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 11:40
  • Avatar AmbrozStubički
    AmbrozStubički

    A mislio sam da se nikad neću složiti sa predsjednikom sabora.

    60 Subota, 16.03.2019. u 15:22
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ja ne

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:41
    • Avatar maxim m

      maxim m: slažeš se uvik,saam to ne rečeš...

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:52
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: Viruj mi da je i mene Njonjo iznenadija sa ovom izjavom o Bleiburgu. Bija bi mi jos drazi da je izjavija da ce komemoracija biti u Jasenovcu jer i tamo su pobijeni Hrvati nakon 1945.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:44
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Pa dobro ti voliš one koji ubijaju.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:36
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Odgovor je za zločinca Titu.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:39
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: kako si to zaključio,u potpunosti se zgražam nad ubijanjem i zločinima,

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:42
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Pa sam si rekao da se slažeš sa Stazićem da posao u Bleiburgu nije dovršen.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:45
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ???ok,rekao sam da se ne slažem jer nije istina da će sabor biti pokrovitelj toga nego građani hrvatske,ti kriminalci neće dati ni kune iz svog džepa,malo treba promisliti pa onda odgovarati i slagati se s nečime.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:56
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito evo za tebe malo matematike, jasenovac je radio ne pune cetiri godine, 4x365 dana u godini je 1460 dana, sad to podjeli sa bilo kojom brojkom „ubijenih „ pocevsi od jednog milona, pa do ove zadnje 28- 30000 tisuca, ...prikaži još! podjeli 30 000 sa 1460= 205,47 ubijenih u prosjeku dnevno. Znas li ti koliko ljudi treba za iskopat takve grobnice svakodnevno, ??? Vidis u lazi su kratke noge, iz tog razloga nije nitko nikad kopao po Jasenovcu da dostojno spremi posmrtneostatke u spomen kosturnicu, a da su i kopali, nasli bi sigurno puno domobranskih i ustaskih obiljezja onih koji zu zavrsili u Jasenovcu sa Kriznog puta.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:05
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito,zlocinac da se ti zgrazas nad ubijanjima i zlocinima,osudio bi zlocince i zlocine Tita i partizana, i nebi imao nik Tita zlocinca,pardon za tebe legende i heroja.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:26
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: stare fore,...

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:28
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: LugzimToplica,++

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:29
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito zlocinac, koje stare fore, onih „ povjesnicarskih velicina „ Goldsteina, Klasica, Jakovine ili njihovih komunistickih mentora.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:31
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: da,čitavim svijetom vladaju komunisti i sve škole komunističke,ajd furaj,dosadni ste više sa istim glupostima svaki dan,ako ti nisi išao u školu to ne znači da nije i ostatak svijeta

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:40
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito zlocinac, upravo to ja sam isau skolu, ali ne ko ti u Kumrovecku gdje su vam ispirali mozak lazima.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 18:55
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: kakav si ti zagorec Ambroz ako mrziš Tita

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:12
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Borise koji milijun , pobijeno je 500 000 000 Hrvata od '45-'91 . Stvarno malo previše s*****te.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:29
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Nikad nisam napisao da nekog mrzim, ja ne volim ubojice i svi koji veličaju zločinca nisu daleko od njega. Tito je ubio naj više Hrvata u povijesti i njega mogu voljeti samo anti Hrvati. Tako je to moj Ivane.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 06:03
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: a što su ustaše radile 5 godina Ambroze, si zaboravil pljačkale, i ubijale..zlo proizvodi zlo..

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:02
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: nitko gori od usraša i braće im četnika

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:11
    • Avatar arimmer

      arimmer: @Marin Pavelic, komemoracija bi trebala biti 25. svibnja, u Kumrovcu, da podsjeti starceke u pionirskim kapama na to sto su radili 1945.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:38
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: tito...problem je u tome sto ti virujes samo u onu pricu koju ti je dida prica. Moga strica kojeg su partizani silom odveli sa sobom je dezertira tri puta. Kad su po njega dosli treci puta tada su ga ubili ...prikaži još! da bi na kraju njegovo ime zavrsilo na jednom spomeniku....ZRTVE FASISTICKOG REZIMA! Nakon toga moj caca sa 16 godina odlazi u Ustase, prosa je krizni put i vidija sa svojim ocima zlocine koje su partizani radili. tito evo prinicu ti rici jednog Ustase koji je bija u radnom logoru Jasenovac....Jebal im vrag majku optuzuju nas da smo u Jasenovcu ubijali ljude, zene i dicu i za BULDOZERIMA zatrpavali zrtve....Pa mi tamo nismo ni imali Buldozer. tito procitaj ili poslusaj i drugu stranu price.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:59
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ništa meni dida nije priča,vjerujem jedino onome što svijet kaže o ww2,a ne kojekakvim novopečenim povjesničarima,

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 10:11
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: Dobro tito a onda mi objasni kako je moj stric zavrsija na tom spomeniku kao zrtva fasistickog terora ako su ga partizani ubili? Grob mu nikada nije pronadjen niti ce se ikad pronaci jer je tu di je navodno pokopan ...prikaži još! n napravljena cesta GRACAC-KNIN ....Jesi procita da tita taj SVIJET stavlja medju najvece zlocince WW2?

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 10:53
    • Avatar arimmer

      arimmer: @TITO LEGENDA HEROJ, "svijet kaze"? Koji svijet? Meni su partizani 1945. ubili djeda, bez sudjenja. Sto svijet kaze o tome? Ubijanje bez suda je zlocin, bez obzira na to sto "svijet kaze". A ta je ubojstva naredio i odobrio Tito, ...prikaži još! pokojni komunisticki diktator. I bas kao i svi drugi komunisticki diktatori, i Tito je bio zlocinac. To bar nije tesko za shvatiti.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 00:17
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: naravno da je zločin,ja vjerujem da bi i vas dvojica isto postupili u takvom slučaju,da vam je netko ubijao najmilije i da ga negdje sretnete čisto sumnjam da bi čekali suđenje,ne bi sada u 21 st. a ne u prošlom,a ...prikaži još! Tito što se tiče WW2 pripada oslobodilačkoj vojsci koja se borila protiv agresora i okupatora i to n možete pobiti,kao što ne možete opravdati naciste,usraše,četnike itd.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 06:03
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Tito zločinac i Ivan brane svoj komunizam kao i Vučić, svi koji osuđuju zločinački, diktatorski sistem i najvećeg zločinca Tita su ustaše i zločinci. To oni izjave bez obzira na dokaze i ne vrijede za njih činjenice.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 07:34
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito zlocinac,ti priznajes zlocin i opravdavas ga umjesto da ga osudjujes, vama su komunisti stvarno isprali mozak svojom propagandom i lazima,potrazi pomoc psihijatra, ...

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 07:41
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: TITO LEGENDA....Taj tito kojeg ti oplakujes je likvidiran kad je bio desant na Drvar . Onaj tito U kuci smeca je Rus koji nije znao Hrvatski pa ni srpski sto se moglo primjetiti u svakom njegovom govoru pedesetih godina pa ...prikaži još! cak sve do njegove smrti. Nije mi jasno da je za tebe i tvoje istomisljenike opranog mozga zlocin kojeg su pocinile Ustase a onaj zlocin kojeg su pocinili partizani nije zlocin. Ono sto je taj tvoj tito napravija Hrvatskom narodu je zlocin koji se sdamo moze usporediti sa zlocinom koji je Staljin napravija svom vlastitom narodu. Samo sto se taj zlocin ne moze usporediti u brojkama ali u svemu ostalom moze. Smaknuca bez suda, ljudi su zatvarani samo zbog jedne krivo izgovorene rici, udba je kruzila europom i ubijala hrvate. Spomenucu ti samo nesto....Nogometna utalmica izmedju Njemacke i Rusije, moj ujak navija za Njemce a jedan srbin se digne i kaze....hebem mater onom ko navija za Njemce. Digne se moj ujak i kaze....ja hebem mater onom ko navija za Ruse. Srbin ga prijavi znas li kako je prosa moj ujak?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 09:26
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: Kako opravdavam zločin??? A pustite me tih bajki,nije tito nego neki rus,pa ak nije tito onda je netko drugi pobio sve ljude na bleiburgu ili je tito,hahha,premda nema niti jednog dokaza protiv heroja vi ga osuđujete bez suđenja a kažete ...prikaži još! ja podržavam takve stvari,hahha,de se dogovorite pa skupa napišite nešto razumno i shvatljivo

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 11:14
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Opet gluposti od sljedbenika zločinca. Koja teorija, Tito nije kriv jer on osobno nije ubijao na Bleiburgu, po to teoriji nije kriv ni Hitler jer nije on osobno ubijao u Auschwitzu.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 11:37
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito zlocinac,postoje pisani dokumenti i naredjenja zlocinca Tita o smaknucima po Sloveniji i Kriznom putu, ne lazi i ne pravi se glup, iako jesi.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 14:04
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: gdje mogu vidjet te dokumente???svi govore ima nešto,ovo,ono,nema nigdje niti usmene niti pismene zapovjedi da se ubijaju civili ili zarobljeni usraše i četnici,osuđujete režim u kojem se provodi kazna bez suđenja a upravo to činite,malo bi se hebali ali da ...prikaži još! vam ne uđe,ipak ja ću se držati demokracije...

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 14:31
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: A jesi li vidio Hitlera u Auschwitzu??

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 14:47
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: daj furaj

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 14:48
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Procjenjuje se da je u Hudoj jami oko 30.000 ubijenih osoba. Ja vjerujem da im nije Tito pucao u potiljak ali da on to nije naredio i znao priče su za malu djecu, naravno partizansku djecu.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 14:56
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: Ja jednostavno ne znam,ti vjeruješ u jedno a ja ipak vjerujen da nije

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 15:11
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito,ajde ti sad tako pametan na Google pa uguglaj Huda jama, Barbara rog pa se javi.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 16:19
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: @zločinac možeš ti pričati što god hoćeš ali da Zločinac nije znao za jrižni put je isto kao da kažeš da Hitler nije znao za logore ili da Staljin nije znao za Sibir.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 16:44
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: jel koji čuo od vas dvojice za ustaške zločine ..svi znaju samo vi ko nojevi

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 21:16
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: @ivo ivo : Da je Hrvatska pravna država ova dvojica bi napisali par komentara i nakon toga bi bilo kukanje.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 21:44
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Ivo,ajde i ti na Google,Tito jos gugla, ne javlja se, pa se onda i ti javi.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 21:49
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: ne zamjeram..niste vi krivi

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 21:56
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: Marin Pavelic: za tebe penicilin

      Odgovori Ponedjeljak, 18.03.2019. u 22:28
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: Boris Ivancic:???,što da guglam,pa tko osporava postojanje tih strašnih ubojstava,ne kužim te što želiš reći.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 06:17
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: ivo ivo...sto si ti ? pencilin? jesi sigurno za one sa kojima si okruzen. Zalosno je da takvi kao ti i tito mirno zivite u najlipsoj zemlji koju su vasi istomisljenici opljackali a prave i skolovane hrvate su raselili po ...prikaži još! o EU zemljama. Dobro napise Le...Go da je to pravna drzava i da je ne vode titoisti sidili bi vi u prdekani a ne se opijali po obliznjim kaficima.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 08:04
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Ponavljam još jednom IVO kad nemaš argumenata ponašaš se kao Vučić. Svoje ne istomišljenike proglašavaš fašistima. Sa tobom je glupo bilo što komentirati jer takvi kao ti su bolesnici koji podržavaju zločince.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 08:15
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: Ambroz... Nemoguce je njima objasniti neke stvari jer su oni jednosmjerna ulica.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 08:21
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Ja ih razumijem. Oni teško pate jer više nema komunizma i što je za njih naj gore sigurno se neće vratiti. Nije mi jasno zašto ne odsele u Sjevernu Koreju.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 08:28
    • Avatar arimmer

      arimmer: @TITO LEGENDA HEROJ, nema "oslobodilacke vojske". Ono sto smo dobili poslije WWII nije bila sloboda nego totalitarna drzava. Jedan totalitarni rezim je zamijenjen drugim. U politickoj teoriji se to opisuje izrekom "sjasi Kurta da uzjasi Murta". Nikakve slobode nije bilo, ...prikaži još! imali smo verbalni delikt, nije bilo cak ni prava na slobodno izrazavanje. Termin "oslobodilacka vojska" je pogresan. Radilo se o komunistickoj vojsci. Marksisticki socijalisti su pobijedili nacionalne socijaliste. Radilo se o obracunu dviju socijalistickih frakcija. I jedna i druga su unistile i osiromasile zemlju. Socijalizam ne funkcionira niti ce ikada funkcionirati.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:04
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Arimer, vrlo jednostavno će ti Zločinac i Ivan odgovoriti kao i na sve normalne kritike njihove komunističke zaluđenosti. Proglasiti će te fašistom.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:08
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: nemam ja što objašnjavati,u neku ruku se možeš i složitui sa arimmerom ali ne znam kako bih nazvao tu vojsku nego oslobodilačku s obzirom da su nas oslobodili nacista i njihovih satelita

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 17:29
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: hah...da

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 17:40
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Oslobodili nas nacista i nametnuli svoju diktaturu i zlocine komunista.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 18:35
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ma zločesta diktatura,fuj,svi pošteni radnici dobivali plaću i još štošta,gradilo se,stvaralo se,tvornice,more,djeca,puni razredi,ma fuj,dobro da smoizašli iz mraka...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 18:38
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Tito,a sto mislis da smo ostali na strani gubitnika , sa Njemackom, Austrijom, Italijom, Japanom.... gdje bi bili danas????

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 18:45
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: da je gubitnička strana pobjedila nebi ni postojali da ovdje pišemo gluposti i prepiremo se oko istih,a vjerovatno nebi bilo ni tih zemalja jer bi se ljudi poput nacista u konačnici međusobno poubijali,..

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 18:47
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Kratko i jasno. Tito je zločinac koji je ubio naj više Hrvata u povijesti a oni koji ga podržavaju nisu daleko od njega.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:15
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: ovakvi će prizvat novog Tita.. pa bu se opet žalili.. na dobrom su putu .. sve je urasulu a ovi popuju

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:16
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: nije tebi bogami ništa jasno a štošta ti je kratko

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:41
  • Default avatar - lokt9
    lokt9

    Pokusaji zabrane idu samo HDZ-u u prilog, opet ce pokupiti sve birace desnog centra, sto je Jandrokovic skuzio i pametno reagirao...

    5 Subota, 16.03.2019. u 15:18
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: ma ni samo to pa toj ciloj biračkoj mašineriji su oprostili oli odpisali dugove,vidi se da se bliže volbi,zna se ko če pobidit,idemo dalje imamo rvatsku

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:24
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: @mudodokolenko : Imaš pravo za otpis dugova. ---"Stotine kredita braniteljima i poduzetnicima neće biti vraćene: Vlada dužnicima otpisala 700 mil. kn!"

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:46
    • Avatar Nepotkupljivi

      Nepotkupljivi: @lokt... i ti si aktivno krenuo pisati, naravo hvalospjeve zločinačko/kriminalnoj stranci?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:07
    • Avatar dogma11

      dogma11: I šta to Austrijance briga?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:48
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ma HDZ je i sredio zabranu da bi došlo do ovoga i da uberu koji glas od onih sa IQ 11

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:24
  • Default avatar - netley
    netley

    Nije problem obiljezavanje i molitva za zrtve koje su stradale bez suda,postoji drugi problem i mnogima je to jasno samo se prave gluhi (glupi nikako).Znate vi o cemu pricam.

    3 Subota, 16.03.2019. u 16:03
  • Avatar intellectus
    intellectus

    Ma moram skrenuti pozornost na cestu devijaciju razmisljanja "hrvatskog" drustva. Naravno da je sve nakon "burne historije" uistinu komplicirano, ali zlocin i odgovornost za zlocin ne bi NIKADA bila smjela biti ispolitizirana i upitna. Ne govori li upecatljivo presuda hrvatskim ...prikaži još! UDBA-sima, zlocincima i ubicama u Njemackoj, perkovicu i onom drugom!!! O tome se ne smije diskutirati, za zlocin se mora odgovarati i biti kaznjen. Titovim sljedbenicima i zlocincima to jos nije ucinjeno, cak se ti zlocini negiraju i jos SRAMOTNIJE je BRANE/OPRAVDAVAJU. Apsolutna dekadencija razuma i morala....BALKAN, bio i ostao!

    3 Nedjelja, 17.03.2019. u 00:02
    • Avatar stremiti

      stremiti: Jadno je kada se poraz jedne fašističke ideologije pravda svim i svačim. Nikada Sveta Misaneće pomoći na Bleiburgu dok se ne priznaju smrtni grijesi obije strane. Pogotovo to vrijedi za Pavelićevce koji glume velike katolike. Kazna u Njemačkoj je izrečena ...prikaži još! samo kao opomena nama i svima ostalima da se medjusobni obračuni špijuna ne smiju događati na Njemačkom teritoriju. Niti je to kazna Titu niti dokaz tko je kriv a tko prav u Jugoslaviji i drugom svjetskom ratu.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 08:59
    • Default avatar - zanovijetalo

      zanovijetalo: Hihi, priznati obje strane, kako?

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 10:16
    • Default avatar - popular123

      popular123: Bit je genocidni karakter režima,a ne kršenje konvencije nad onima koji ju nisu uvažavali.Nacisti i sl nigdj ne zaslužuju komemoracije.Žrtve da.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 11:48
  • Avatar dahhmal
    dahhmal

    Zrtve se ne smiju zaboraviti niti zlocini ali cemu znakovi i velicanaje ustastva kvinsliska vojska koja nema nikakve veze sa sa Hrvatskom ili pravim Hrvatima jer su se odrekli pola Hrvatskei vrsili nasilje i teror protiv drugih i onih koji ...prikaži još! nisu se slagali sa njihovom ideologijom ako se trebamo cime ponositi onda bi trebali sa braniteljima i HV koji su stvorili Hrvatsku koju imamo (znam da nije bogzna kaj ali to su ruku djela politicara)

    5 Subota, 16.03.2019. u 16:55
    • Avatar Misionar

      Misionar: Nešto nisi razumeo. Hrvati-branitelji su za mene opravdano vodili borbu za nezavisnost Hr. Ne smatram ih us...ma. ali ona bagra koja je umislila pobeći od pravde zaslužila je odmazdu. Ti imaš pravo misliti što god hoćeš. Samo mi je žao ...prikaži još! o onih nevinih koji su stradali sa njima.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:21
    • Avatar pocetakkraja

      pocetakkraja: Pa svi su nevini. Sve su domobrani, zene i dica. Crna legija se nije predala nikad i nije tu poginula jer tu nije bio proboj

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:24
    • Avatar pocetakkraja

      pocetakkraja: 900 jama , rovova , rudnika , tenkovskih rupa u slo, 600 u RH , do sad vec 150 u srbiji ….. jel ti stvarno mislis da je bilo 600-700 000 ustasa ? Pa da ih je toliko bilo i ...prikaži još! crvenu armiju bi zaustavili

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:26
    • Avatar Misionar

      Misionar: Pusti te priče napamet naučene.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:42
    • Avatar pocetakkraja

      pocetakkraja: I to ti je odgovor sa nekim argumentom ? Moj komentar dokazuju tisuce slika i iskopa , politicari koji govore o istima a tvoj odgovor je " price" ? I sad svi lazu, kosti prinose sa mista na misto da ...prikaži još! a ih slikaju …………… a ti i tvoja jna te povijest pisana u srbiji ste u pravu jel ?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:50
  • Avatar grbavo drvo
    grbavo drvo

    a tko drugi nego hrvatski Sabor ( mnogi mu okretali leđa kad je trebalo dići ruku za slobodnu hrvatsku ) , neće valjda škrti braćani' !!

    5 Subota, 16.03.2019. u 15:19
    • Avatar maxim m

      maxim m: zaboravljaš il ti mrsko priznat ko je raspisa prve izbore u lipoj našoj,nii mora al jest...da nii tia,nebi ni rvacke ni sabora bilo...

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:41
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Ne znaju oni to @maxim m , kao što se prave grbavi u vezi 100 000 komunista koji su prešli u HDZ '91.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:47
    • Avatar scythe

      scythe: Ne zna ju ni tko je naoružavao JNA oružjem teritorijalne obrane ... niti tko je pobjeg'o iz Sabora kad se je glasalo o hrvatskoj samostalnosti ...

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 15:55
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Tko je naoružavao JNA oružjem TO. ------------------------"Više od polovice naoružanja Teritorijalne obrane nalazilo se u skladištima TO koja su se nalazila u sastavu kompleksa vojarni pod nadzorom JNA." ----------------------Šta su trebali napasti skladišta JNA ?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:00
    • Avatar scythe

      scythe: Hrvati pamte zločine počinjene nad Hrvatskom i Hrvatima ... a jugoslavenska i srpska nacionalna manjina izmišljaju svakakve gluposti kako bi opravdali počinjenu okupaciju, zločine, ubojstva, genocid, pljačke, palež ...

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:04
  • Default avatar - GO_RAN
    GO_RAN

    Prvo su partizani branili i krili, a sad brane udbaši koji ne spavaju

    Subota, 16.03.2019. u 17:09
  • Avatar PLAVA_LJUBLJANA
    PLAVA_LJUBLJANA

    Kod vas barem vlast ima hrabrosti kazat da je bio Bleiburg početak tragedije vašeg naroda. Kod nas u Sloveniji je bivši predjednik države rekao za zločine u Hudoj jami da je to DRUGORAZREDNA TEMA, jer je toga dana bio 8.3. ...prikaži još! dan žena se kaže kod nas.

    3 Subota, 16.03.2019. u 15:46
    • Default avatar - pehlinar

      pehlinar: dragi susjed i bolje da nepričate o tim temama. to je prošlost. živimo za budućnost

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:19
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Početak tragedije našeg naroda je počela 1941. kada je Pavelić poklonio pola milijuna Hrvata Talijanima i Mađarima... To 1945. je samo posljedica.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:28
    • Avatar stremiti

      stremiti: Početak tragedije hrvatskog naroda je 200 bogatih obitelji udbaša i narodna imovina za 1 kunu.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:06
  • Avatar ha eto
    ha eto

    Trošite lovu na budućnost a ne na prošlost

    Subota, 16.03.2019. u 18:15
  • Avatar volter
    volter

    Kakovo je to iznenadjenje?

    Subota, 16.03.2019. u 20:33
  • Default avatar - Tihomir AlenkaBenčić
    Tihomir AlenkaBenčić

    Zanima me da li je "moderni" ministar sa bradom promijenio dokumente sa slikom ili oni ZNA SE ne moraju mijenjati??? Pitam jer sam imao problema sa policijom u vezi istoga...

    Subota, 16.03.2019. u 15:50
  • Avatar stremiti
    stremiti

    Jadroković je uništio svoju međunarodnu reputaciju zauvijek nakon ove izjave, nebitno da li HDZ očajnički treba glasove fašista i njihovih potomaka. Jadroković više neće kad ode iz Sabora kao i njegov podpredsjednik Reiner za čijeg je mandata Sabor i postao ...prikaži još! o pokrovitelj ove sramote u Bleiburgu moći biti ni u mjesnoj zajednici. Reiner se čak okitio titulom viteza Isusovog groba (što je sramota Katoličke Crkve) kada je Sabor postao pokrovitelj. Pitam se šta Isus ima na to reći i da li nas zbog ovoga kažnjava svakoga dana, jer nečinjenje je grijeh kao i činjenje. A naša zemlja ogrezla u Sodomui Gomoru tone.

    Nedjelja, 17.03.2019. u 09:15
  • Avatar kormilar
    kormilar

    G. Jandroković mlade u Hrvatskoj interesira budućnost RH, a ne davna prošlost na osnovi koje vi u HDZ-u kupujete ostanak na vlasti!

    3 Nedjelja, 17.03.2019. u 09:02
  • Avatar Plejada
    Plejada

    Nakon svih šamara izvana, oni i dalje ustraju u svojim glupostima.

    2 Subota, 16.03.2019. u 16:16
    • Avatar esseGesse

      esseGesse: Bar su malo popustili, do 90. su govorili da je u Jasenovcu stradalo 700 000 srpske dece i nejači i da je Pavelić na radnom stolu imao košaru punu ljudskih očiju.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 16:28
    • Avatar Misionar

      Misionar: to ti sva odbrana?

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:40
  • Default avatar - ivo ivo
    ivo ivo

    sponzor kome.. onima što su ubijali od 41. do 45. sve koji ne misle isto ko i oni..

    8 Subota, 16.03.2019. u 15:36
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Ivo,a sto su radili ovi poslije 45. do 90 sete?? Blajburg se dogodio poslije zavrsetka rata 8 Svibnja 1945.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 17:48
    • Default avatar - kaius

      kaius: do 90-te sve loše, tvornice,industriju,hotele,banke,radna mjesta ............... koliko je to sve loše svo vidjeli nakon 90-te jer se sve prodalo strancima skoro,pokralo,uništilo.....

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:07
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: Boris Ivancic..dragi borise ni ovaj lopovluk neće ostat nezapamćen.....................

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:32
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: borise.. tvoji su nakon kapitulacije 45. nastavili pljačkat.. i ubijat daj čitaj malo povjest se ne uči u crkvi

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:35
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: u crkvi nije mjesto politici Borise

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 19:37
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Ivo,ti si procitao i previce propagande i lazi Tita i komunista,tebi su isprali mozak do daske.

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:10
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: Boris Ivancic: preskočio si povjest od 1941 do 1945..tito je to doveo u red ko što će neko i ove danas

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 20:14
    • Default avatar - poderanegace

      poderanegace: uprao procitah u vecernjem koju je glupost bivsi hrvatski predsjednik ivo josipovic izjavio ,citam dva put i nevjeruj, da kaze bivsi nije se nijedna misa odrzala za partizane , da li su njemu sve na broju, nevjerujem

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 23:43
  • Default avatar - ivica1000
    ivica1000

    slazem se donekle,ali jos je veci zlocin i tragedija sto su ti isti nepravedno i bez suda pobijeni cinili cetiri godine ranije.

    Nedjelja, 17.03.2019. u 14:31
  • Avatar west66
    west66

    mene to uopće ne interesira, pun kufer mi je povijesnih događaja, hoću živjeti sad i tu

    Subota, 16.03.2019. u 17:01
  • Avatar zippysnake
    zippysnake

    Sabor, tj. predstavnici naroda koji zive u Hrvatskoj nemaju kaj biti pokrovitelji sjecanja na ustase!! Kak su sijali tak su i poznjeli!! Sijali su smrt u NDH pa su i popili metke, krivo mi je jedino za civile koje su ...prikaži još! u nagovorili i uvjerili da idu s njima misleci da ce ih oni sacuvat od sudbinskog metka!! Moji su uvek govorili da ih je malo stradalo a kolko su oni poubijali neduznih u NDH i to je fakat, svatko tko tvrdi drukcije, znamo kako dise!!

    Nedjelja, 17.03.2019. u 18:10
  • Avatar bezobrvenajeziku
    bezobrvenajeziku

    Haloooo tamo nisu ubijeni samo vojnici, nego žene, djeca, starci, trudnice, ranjenici itd...

    4 Subota, 16.03.2019. u 18:59
    • Default avatar - ivo ivo

      ivo ivo: molimte imena i prezimena žrtava kad si tako informiran..usput pošalji i sve podatke za ubijene u razdoblju od 1941 do 1945

      Odgovori Subota, 16.03.2019. u 21:44
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: a šta su žene i djeca tamo radili...

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 07:17
    • Avatar stremiti

      stremiti: Da ti civili su kolaborirali sa fašistima , vinkali susjede, otimali židovsku imovinu pa su bježali. Nisu bolje prošli ni u Rimu ili Berlinu, Parizu ili Pragu.

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 09:08
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: ..a onda je došlo sve na "naplatu" ne opravdavam zločin, ali Hrvatska čeka "pravdu" za ratni zločin iz 91 još i danas i tko zna do kada.. Drugo novaca za Blajburg ima, a za razminiranje po Slavoniji i Lici nema..pljuc ...prikaži još! c na takvu vlast-ma koja god bila...ljudi ne mogu do svoje imovine 25 godina...

      Odgovori Nedjelja, 17.03.2019. u 21:06
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message