Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Grad od 8000 stanovnika ima tek 80 nezaposlenih: 'To je raj'

Prelog, hrvatsko čudo iz Međimurja, grad u kojem je izvoz 370 posto veći od uvoza, u kojem u tvornici cipela među 400 radnica imaju više od 100 trudnica. Da imaju još koga za zaposliti, otvorili bi još jednu tvornicu

Komentari 234 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - prilocanecAT
    prilocanecAT

    Citam ovdje kojekakve komentare polupismenih tipova u stilu " HDZ u Prelogu nije na vlasti itd " , u zadnjih 20 godina u Prelogu je samo jedan mandat pripao SDP-u ( Milan Logozar ) , vecinu vremena vlast obnasa HDZ ...prikaži još! vlast obnasa HDZ sam ili u koaliciji sa HNS-om ( Dragutin Glavina ) , Mladen Mezga (HDZ ) jedan mandat i Ljubomir Kolarek (HDZ ) sadasnji gradonacelnik vec drugi mandat .

    Četvrtak, 25.04.2019. u 15:35
  • Default avatar - karlohege
    karlohege

    HDZ vlast u Prelogu i Murskom Središću odnosno u dva od tri grada u Međimurju. HDZ je vlast i u Maloj Subotici, a te tri sredine Međimurja su gospodarski najaktivnije.

    1 Četvrtak, 25.04.2019. u 23:09
    • Default avatar - StefanMisic

      StefanMisic: 'Stanje' u Prelogu nema veze sa HDZ-om ili bilo kojom drugom političkom strankom. Sve što se tamo događa a događa se puno dobrih stvari je stvar Preložana i mentaliteta tih ljudi. Zasluge i napredak grada se može pripistai samo njima ...prikaži još! a a ne političkim strankama. Grad je išao naprijed bez razlike iz koje stranke je bio gradonačelnik ili vlast. I u cijeloj Hrvatskoj bi se poslovalo mnogo bolje da se vlasti ne upliću u poslovanja svojom birokracijom. Preložani su to promjenili i grad je smanjio birokraciju na zavidnu razinu pa nije čudo što su naj napredniji u poslovanju. Bilo bi pametno da se i sam vrh HDZ-a ugleda na njih.

      Odgovori Srijeda, 01.05.2019. u 11:26
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Gradonačelnik Preloga je član HDZ-a, HDZ je na vlasti u Međimurju bio dva puta, prvi međimurski župan Marijan Ramušćak je član HDZ-a......jel dovoljno?

    5 Četvrtak, 25.04.2019. u 10:40
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: dovoljno za kaj?? kaj je pjesnik htel reci?

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 14:48
    • Default avatar - ulbo

      ulbo: "Lidija", a zakaj poslije Ramušćaka više HDZ ne može doći na vlast u Međimurju? Ovakva priča iz Međimurja se može napisati o bilo kojem tamošnjem selu, zar ne!? Međimurje je hrvatski "svijet za sebe" jer HDZ ima nekakvih 20-ak % ...prikaži još! simpatizera (s kreditom), a to nije dovoljno za pljačke kakve su bile kada je, "dva puta", HDZ imao župana. Dajte malo o tome što se događalo s međimurskom privredom u ta "dva puta"! Međimurce nemreš pet put fkaniti! Na parlamentarnim izborima je HDZ debelo izgubio i u Prelogu i u Murskom Središću, Mislim da su jedini dobili u Dekanovcu i Donjoj Dubravi !?

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 23:06
    • Default avatar - ulbo

      ulbo: Ops! Ispričavam se stanovnicima Dekanovca i Donje Dubrave. Naime, i tamo je HDZ debelo izgubio!

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 23:14
    • Default avatar - Laplace

      Laplace: @ulbo, Lidija Međimurec je prvi put ulogirana jučer s jednim i jedinim razlogom. Svi znamo kojim. Samo se ponekad pitam - pa kak se ne srame pred samim sobom? Tak da ulazak u bilo kakvu raspravu s "njom" je bačeno vrijeme uzalud.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:16
    • Default avatar - ulbo

      ulbo: "Laplace", da, u pravu si.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 19:21
  • Default avatar - miroslav34
    miroslav34

    To je to.Takvu hrvatsku zelimo!!!Bravo

    16 Četvrtak, 25.04.2019. u 07:05
    • Default avatar - robicasvor

      robicasvor: Medjimurje ima najjacu industriju u hr

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 10:10
    • Avatar Međimurka

      Međimurka: Da, ali svejedno ljudi odlaze jer su plaće mizerne, ako je sve tako super kak priča načelnik, zašto onda uvoze Ukrajince.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:27
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Međimurje ima prosjek plaće 2500,hvala ali ja takvu robovsku Hrvatsku ne želim.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Naravno da uvozi radnike kad ih mi nemamo dovoljno...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:46
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Naravno da ih uvoze kad nitko normalan neće da radi za 2000-2500 kuna.Ko što kaže ona stara narodna:"Čime se pametan stidi,time se budala ponosi".

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A minimalac 3000 a rade za 2500 kako je to moguće i da nitko ne odgovara za to.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:53
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: @CelaviGmaz u Međimurju ti je sve moguće...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 13:03
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Šta te to čudi?Pa kod nas je sve moguće,živimo u Hrvatskoj.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 13:10
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Postoje rupe u zakonu.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 13:11
    • Default avatar - Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Ma place su od 5000kn na gore, al je stvar u tome sto vise nema radnika ni za te novce.. Hrvat, prekini laprdat nesto o cem pojma nemas..

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:08
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: @Timotej Prvi,ako neko laprda,onda si to ti. Da, plače su 5000+, samo za koje radno vrijeme, za koliko je to sati mjesečno, koliko radnih subota...sa uključenim putnim troškovima,dodatkom za hranu.Naravno,dodatak na minuli rad (staž) ne postoji...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:16
    • Default avatar - Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Mansell .. Moji prijatelji, koji su ostali u HR, i njihove cure / zene .. Nijedan nema ispod 6000kn placu - da, s gablecom i putnima, al vozit se na posao u Prelogu / po Prelogu je isto vremenski kao ...prikaži još! da u Zagrebu odes do tramvajske stanice (ovisno gdje zivis) - sve je na 5 do 10 minuta voznje .. Radno vrijeme? Vecina ih ne radi subotom ni nedjeljom .. Ako se radi, je jos bolje placeno .. Radi se u prosjeku 8 sati dnevno i 1 sat je za gablec - znaci, ukupno si od ponedjeljka do petka 9 sati na poslu.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:33
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Hajde timotej ne pričaj gluposti,možda možeš te priče prodavat nekome ko ne živi ovdje na Sjeveru pa ne zna.Ne znaju da npr. u KTC-u tu na sjeveru rade i prekovremene i sve za 3000.nekad su u Getrou radile i za ...prikaži još! za puno manje.Ja pričam istinu.To ako ti radiš za ovog gore u kampanji ili u njegovoj stranci to je druga priča.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 18:23
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: u Prelogu večina radi subotom, nedjeljom rade trgovine(obično do podne).Nitko ili skoro nitko nema normalni fond sati, kod pojedinih poslodavaca se radi 9 sati a plaćeno je 8 ( "jer tako je u Njemačkoj")Da sve je kao u Njemačkoj osim ...prikaži još! plaće. I nemoj ti @Timotej Prvi meni pričati priče, pa ja živim tu,u Prelogo. Ovaj članak je obično prodavanje magle-onima koji ne znaju pravu istinu.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 20:26
    • Default avatar - Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Ja sam zivio u Prelogu 25+ godina, tako da valjda znam kako je tamo. E sad, ako se ne znate snaci, bome nisam kriv. Da nema medjimurskog jala i medjimurskog glupog mentaliteta, bilo bi bolje svima.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 23:04
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: @Timotej Prvi, ja imam radnog staža(u Prelogu)više godina nego si ti živio ovdje. I još uvijek radim, tako da jako dobro znam kakva je situacija ovdje. Međimurski jal postoji, ali nema veze sa ovom temom. Stvar je u tome da ...prikaži još! u članku ima puno neistina (čitaj laži),ali to očito danas prolazi, posebno kod ljudi koji ne žive ovdje. Neću ulaziti u daljnje polemike LP

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 08:41
  • Avatar ITALO DISCO
    ITALO DISCO

    pa sta rade tamo u tvornici cipela! ? svaka cetvrta trudna!

    14 Četvrtak, 25.04.2019. u 07:08
  • Avatar dopizdilomi
    dopizdilomi

    Ovima sa Markovog trga zabraniti prilaske gradu na 100km.

    2 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:19
  • Avatar i.netko26
    i.netko26

    Je Međimurje dobro razvijeno,al imamo najmanje place u Hrvatskoj.

    6 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:20
    • Avatar Preteznovedro

      Preteznovedro: I.netko...Koliko vas je na minimalcu?

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 08:56
    • Avatar i.netko26

      i.netko26: Ja neradim u Hr od 2015god,osobno sam imao dobru placu za svoju struku kad sam odlazio iz Hr., 7500-8000kn do nekih 180h,al trgovci,obucari itd imaju nekih 3500-4500kn.Stim kad se sjetim 2010te imao sam mizeriju 2600-2800kn i to za 220h jer ...prikaži još! nisu nista placali prekovremene nego cekali da nebude posla,tako da sam u godinu i pol god skupio 250h prekovremenih koje mi je nakraju platio po 15kn!

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 09:20
    • Avatar najiram 10

      najiram 10: i najmanje mirovine...rdnici su robovi u tvornicama..svi koji mogu bježe van iz tog raja...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 09:45
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Imate samo zato jer ste robovi.Svaki robovlasnik bi htio roba da mu radi za badava ili za 2500 kuna.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:37
    • Avatar najiram 10

      najiram 10: sin mi radio 10 godina nije si mogel kupiti auto a rad od 5 ujutro do deset navečer..vlasnik više puta nagrađivani naj poduzetnik...otišao iz hrvatske sada je gospodim za 8 godina stan 120 kvadrata kupio sad auto za 500000 kuna ...prikaži još! ta kupio sad auto za 500000 kuna svake godine ide u neku destinaciju van evrope na godišnji radi 4 dana u tjednu a ako treba firmi prekovremeno odma keš na ruke jedno dopodne 250 eura...to je raj a međimurje je pakao robovlas i raj za robovlasnike...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 14:39
  • Default avatar - ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    To su naj radišniji i naj pošteniji narod u Hrvatskoj.Baka od pokojnog oca mi je bila Međimurka tako da ja još posedujem tamo imovinu.I ako živim sad u Dalmaciji i ima turizma nikad ni jedna regija neće biti ravna Međumurskoj.Jer ...prikaži još! tamo mentalni sklop naroda je drugačiji od ovihdrugih regija u Hrvatskoj.Ni jedna vlas u Hrvatskoj nije ulagala u Međumurje već ljudi su sami se snalazili.Dosta njih radi u Austriji a preko vikenda obrađuju zemlju doma.Rad ,red i disciplina.

    7 Četvrtak, 25.04.2019. u 07:40
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Dobro si napisao jako puno ih radi u A. Vrijedni ljudi. Ma što netko rekao imaju i dobrog župana. VŽ je nekad bilo bolje, ali na čelo grada i županije ne možeš staviti to što je sad. Trebaju mladi i ...prikaži još! i pametni ljudi, a ne pozrošeni i ocvali stari filozofi, "pričam ti priču".

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 07:57
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Dobro si napisala jako puno ih radi u A. Vrijedni ljudi. Ma što netko rekao imaju i dobrog župana. VŽ je nekad bilo bolje, ali na čelo grada i županije ne možeš staviti to što je sad. Trebaju mladi i ...prikaži još! i pametni ljudi, a ne pozrošeni i ocvali stari filozofi, "pričam ti priču".

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 07:58
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: A jooj razumijem te. Imam prijatelje u Prelogu znam kako je. Ali ni ovi ne mogu napraviti toliku štetu kao ovi drugi koje si nabrojao.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 09:00
    • Default avatar - mirjana7

      mirjana7: ljubica ljubičica_1 potpuno si u pravu,moj tata je iz Preloga i doista je svaka riječ navedena istina.Tamo su skromni i vrloo radišni i njihova parola je makar i manja plača ali stalni posel.Aplače su puuno niže nego u ostatku Hrvatske

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 09:10
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Izvuku jednu priču, jednu firmu koja malo bolje plaća i svi misle da svi tako zarađuju. Da je tako nebi mladi radili i oni stariji preko u SLO ili Austriji. Bivši kolega moje kćeri magistar ekonomije, koji je jednu firmu ...prikaži još! u poslovanju telekomunikacija podigao na noge, radio je u HT, dok poslovnicu nije preuzela franšiza iz Zg, jer "gazda" je imao lovu ali ne i potrebno znanje u tom poslu, radi sad u A kao pekar. Ovdje kad je krenulo direktor i ostala svita postali su prijatelji i kumovi od gazde. Onaj tko je trebao napredovati je čak degradiran. Kvalitetni i radni ljudi će se uvijek snači i ništa ih nije sram raditi bez obzira na obrazovanje. Takvi su Međimurci ali i Varaždinci. Da je tako sjajno ne bi uvozili Ukrajince. Da je novinar malo više istražio znao bi da u Međimurju nije ni tako loše ali niti bajno kako pišu, i da oni nemaju "sokake".

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 09:37
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: To su najveći robovi u Hrvatskoj,prosjek plaće im je 2500.Hvala ali ja takvu robovsku Hrvatsku ne želim.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:32
    • Default avatar - Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Ma koje gluposti pricate .. Vise nisu place tako male, vec je najveci problem sto unatoc dobrim placama nema radnika da ih zarade jer su masovno otisli ili po drugim mjestima ili van granica .. Mislim, dobrim placama - malo ...prikaži još! krivo sam se izrazio .. Place su i dalje male, al nisu vise 2500kn vec se u prosjeku zaradjuje vise od duplog tog iznosa.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:08
  • Avatar CelaviOsvetnik
    CelaviOsvetnik

    Jeli hdz na vlasti u prelogu. Svaka cast

    2 Četvrtak, 25.04.2019. u 07:43
  • Avatar biograjka2
    biograjka2

    Citam i ne virujem! Je li mi to zivimo u istoj drzavi? Ipak je sve u ljudima, naprid Medjimurci!

    7 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:13
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: Čitaš bajke,novinarske bajke.Inače, ja sam Priločanac...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 11:42
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Novinar nije napisao da im je u Međimurju prosjek plaće 2500.Sačuvaj me Bože ali ja takvu robovsku Hrvatsku ne želim.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:35
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Hrvat700: pišeš jedan te isti komentar 50 puta, pošto imaš nick hrvat vjerojatno si eercegovac i ne podnosiš činjenicu da je sjever Hrvatske razvijeniji od tvog kamenjara a uostalom u Hrvatskoj je minimalac 3000 kn neto pa ne vidim kako ...prikaži još! onda može biti prosjek plače 2500 kn

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 13:27
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Niti sam kad bio desno a niti Hercegovac,već sam potpuno lijevo orijentiran tako da ti je komentar potpuno promašen.A da ću uvijek govoriti istinu,hoću.Meni su potpuno jednako mrski i desničari i ovi robovlasnički neoliberali gore.A uostalom mislim da o meni ...prikaži još! sve govori i profilna slika.minimalac jeste 3000 ali u svakom zakonu postoji ono "ali" "ili" itd.itd.To se u Međimurju masovno koristi.Dok npr. građevinci mahom rade za 20-25 kuna po satu,pa i stranci Bosanci i Hercegovci rade za te pare,Međimurci rade za 10-11 kuna po satu.I da odi cestom gore prema Međimurju pa ćeš vidjeti bijede teške sa obadvije strane ceste.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 13:38
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: I da,skoro su svi na socijalnoj pomoći a rade.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 13:39
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: neznam kak netko uopce popusi ovakvu pricu.. pa novinar je opisal kak da je u svicarskoj a ne hr. hrvat je u pravu, međimurci jesu vrijedni i marljivi ali su prodane duse, za minimalac i zbog njih mi pokraj, recimo ...prikaži još! varazdinci ispadamo lijeni jer ne zele svi raditi za mizeriju. njima je mozda to i dovoljno kad ih se većina drzi onoga "s posla na posel". neki ljudi zele vise od zivota

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 14:33
    • Default avatar - Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Medjimurci su bili prodane duse .. Sad je najveci problem sto su se mnogi opametili i otisli van granica i nema vise tko radit .. Pa stizu povecanja placa, al nikakva korist ni od tog kad nema tko radit.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:11
  • Default avatar - Ivo Miric
    Ivo Miric

    A sto reci nego ... BRAVO!

    1 Četvrtak, 25.04.2019. u 07:28
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Za šta bravo?Za plaću od 2500 kuna?novinar je zaboravio napisati da su tamo plaće daleko daleko najmanje u Hrvatskoj.Prosjek 2500 kuna.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:39
  • Default avatar - Josipban1983
    Josipban1983

    Tu se vidi da Međimurje ipak ne spada na zemljopisnom području u Balkan,a ni po ničemu drugom.Uvijek su bili najnapredniji u državi uz Istru koja ima more.To su naši najvredniji ljudi,iako imaju najmanje plaće po prosjeku,daleko su ispred ostalih županija,mada ...prikaži još! ih se rijetko spominje.Naprijed Međimurci,bravo!!!!!

    1 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:36
  • Avatar MaBla
    MaBla

    Ovaj Paul Green je trebal otvorit tvornicu u Ludbregu al su se hadezeovi poduzetnici splasili da im ne otmu radnike koji su pri njima delali za crkavicu..nasli su nacin kak da blokiraju ulazak tvornice u Ludbreg a samim time i ...prikaži još! napredak mjesta.. Htel bi da se vladajuci u Koprivnici ugledaju u prelozane a ne da ovisimo o dvije kompanije. Nazalost mnogi od nas rade u varazdinskoj i medjimurskoj zupaniji.. Međimurci sretno!

    1 Četvrtak, 25.04.2019. u 07:21
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: Paul Green je trebalo već odavno zapaliti ili barem zatvoriti...ovo pišem kao Priločanac.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 10:15
  • Avatar skipi
    skipi

    A tek u Osijeku koje blagostanje 3,500 u socijalnoj posluzi a deficit radne snage .....živio gradonačelnik i Štefica Čučak koji podržavaju to

    1 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:21
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: A u Međimurju je kao bolje za 2500 kuna?Pa svaki bi robovlasnik roba da mu radi za badava.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:40
  • Avatar najiram 10
    najiram 10

    da ali nema prave istine o robovlasničkom odnosu poslodavaca spram radnika...nema prave istine o normativima...nema prave istine o povratu plača ako nisi izvršio normu...poslodavac ti položi zakonom zagartantirani minimalac no drugi dan mu moraš nositi natrag novac jer si normu ...prikaži još! nositi natrag novac jer si normu izvršio sa 50% a norme su toliko visoke da ih nitko ne može uraditi...ljudi si doma nose posao da bi uradili normu...mislim da svim tim radnicima bi bilo daleko bolje u lepoglavi imali bi svoja ljudska prava...nebi im se stalno prijetilo otkazima...ljude su vezali kreditima za radna mjesta...poslodavci varaju i radnika i državu isplačuju dio plča u kešu..kad završi radni vijek postaješ socijalni slućaj sa mirovinom od 1600 kuna...ovdje se vrši totalna eksploatacija radnika...većina odlaze i invalidske mirovine jer su pukli..ili im je zdrastveno stanje toliko narušeno da niti ne dožive prvu mirovinu...prava istina je za međimurje najniža primanja za robovski rad i najniže mirovine u hrvatsko,...velika smrtnost radnika u proizvodnji i bahata birokracija i bahati poslodavci koji radnika tretiraju kao potrošnu robu kao vc papir...trebaju te tako dugo dok mogu tobom obrisati sve što je prljavo ...kad se razboliš tata si prljava nepotrebna roba...postoji sprega poslodavci liječnici...gdje liječnik nesmije dati bolovanje ....

    2 Četvrtak, 25.04.2019. u 09:33
    • Default avatar - pravednik11_1

      pravednik11_1: Da, na žalost. O tome svi pričaju..

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 11:26
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: Da,istina je voda duboka...ovo je bajka koju ljudi žele čuti. A i lijepa promiđba za gradonačelnika,za Pre-kom,za Paul Green i ostale izrabljivače radničke klase.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 12:51
  • Default avatar - Afganistanski Hrvat
    Afganistanski Hrvat

    Bandiću Milane. Grdonačelniče glavnog grada Zagreba sa najvećim prirezom u državi i najvećim proračunom. Da li te je bar malo sramota?

    3 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:23
    • Default avatar - Štefek_20

      Štefek_20: U Zagrebu zaposlenih 440 tisuća, a nezaposlenih 20 tisuća ni 5%. Plaće 7500kn, a u Međimurju 4500kn.

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 23:18
    • Default avatar - Afganistanski Hrvat

      Afganistanski Hrvat: Štefek, vidim da ti je jezik brži od pameti a fali i poznavanje situacije i čitanje s razumijevanjem. Koji dio nisi razumio najvećim prirezom i proračunom? Statistika zaposleno-nezaposlenih ti ne valja a ono što je grad dobio iz tog proračuna ...prikaži još! tj. novaca poreznih obveznika toliko je malo da Prelog pored svog proračuna izdvaja više nego Zagreb jer se iz Zagrebačkog krade. A sada odi glasati za lopova dalje, možda ti da 100kn.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 08:15
    • Default avatar - Štefek_20

      Štefek_20: Prema HZMO, 440 tisuća ljudi radi u Zagrebu, ZG proračun se puni iz prihoda tih 440 tisuća zaposlenih. Vrtići u Zagrebu su najjeftiniji u Hrvatskoj, rodilje dobivaju za treće dijete 50 tisuća kn, umirovljenici imaju dodatak na mirovine, socijali se ...prikaži još! subvencioniraju režije, učenici imaju besplatne udžbenike, BDP po stanovniku Zagreba iznosi 21 tisuća € dok je drugoplasirana Istra na 14500€. Zagreb izvozi 42 tisuće kn po stanovniku, najviše u Hrvatskoj i za kraj, Zagreb je 35% BDP-a Hrvatske, a 2008. je bio 28% BDP-a RH, znači Zagreb s Bandićem prosperira, to su činjenice, da se krade grad bi prpadao demografski i financijski kao npr. SDP-ova Rijeka koja ima 50 tisuća manje stanovnika danas u odnosu na 2001., plaće su im 30% manje od ZG plaća, a režije iste. Nisu ljudi bedaci da biraju nekoga u Zagrebu 20 godina ako im nije dobro.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 12:42
  • Default avatar - pravednik11_1
    pravednik11_1

    Naravno postoji i ona druga loša strana . To su ROMI. Oni ne žele raditi nego uz pomoć države samo drže prirodni priroštaj u plusu. Svakodnevno smo svjedoci kriminala kojeg rade. Tako da je ipak Međimurje sve lošija destinacija za ...prikaži još! za podizanje obitelji..

    2 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:22
  • Avatar zeljkic
    zeljkic

    milina za čitati....samo žalosno da našim ljudima ne pada na pamet da odu tu gdje bi živjeli ko ljudi, nikome se neda delati svi bi nekaj glumatali po Zagrebu, Splitu i ostalim većim gradovima...

    2 Četvrtak, 25.04.2019. u 08:19
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: meni se isto neda raditi 8 do 10 sati dnevno za 3000 kn i onda opet doma radit na polje ili samo lezat i gledat tv jer nemam ni da odvedem djecu negdje, ni da se zabavim posteno u zivotu. ...prikaži još! slazem se da treba biti marljiv ali nije zivot samo rad, rad, rad... međimurci su naporni malo s tim. nemas se kaj ni spominati s njima. nit gdje idu, nit su kaj vidli... govorim o vecini, naravno ne o svima

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 14:40
    • Avatar zeljkic

      zeljkic: baš se i ne slažem skroz kaj veliš, mislim da su puno sretniji nego većina u hrv., i ne žive niš drugačije, rade, dođu sposla pa na polje, bave se djecom kao i svi i kaj... pa to je život... ...prikaži još! ali uglavnom svi rade i znaju da bu plaćica sjela kakva takva al bu redovno sjela...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 14:55
  • Default avatar - Mansell
    Mansell

    Kao čovjek koji živi u Prelogu znam da je istina ipak nešto drugo...znam da parking automate nisu maknuli zato jer stranac koji ne zna da je besplatno, a dođe u Prelog-jednostavno plati. Znam da je to bilo predizborno obečanje današnjeg ...prikaži još! g gradonačelnika...znam i to da radnici u širokom luku obilaze firmu Paul Green zbog niskih plaća,visokih normi,lošeg odnosa prema radnicima...znam i to da kompostana na "Gorici" smrdi a kompost koji se tamo proizvede ne vrijedi ništa jer je loš...to može potvrditi barem 90% Priločanaca.Znam i to da recikliramo i sortiramo oko 60% otpada, a kao nagradu za to plačamo najskuplji otpad (77kn mjesečno)...znam da je pokušaj restauracije glomaznog otpada propao jer nema ekonomsku računicu...znam još puno toga što novinar koji je pisao ovu bajku ne zna...LP svima,a posebno Priločancima !

    5 Četvrtak, 25.04.2019. u 12:45
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: trenutno varazdinci placaju najskuplje odvoz smeca. tolko se trudim odvajat i reciklirat otpad da imam cim manje mjesanog komunalnog otpada, da bi na kraju svaki mjesec dobila sve veci racun. zadnji je bil 105 kn. sama zivim u kuci

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 14:52
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: Da,105 kuna za koliko odvoza mjesečno ? Osim toga, mi recikliramo 60%,Dvorište mi je puno kanti u koje sortiram otpad, to bi trebalo vrednovati, zar ne ?

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:12
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: mi imamo znaci mjesani otpad, plastiku, metal, staklo, bio otpad, pelene, papir i tekstil. odvoz je dva puta na mjesec, jedino bio ide svaki tjedan i mjesani. rekli su da budu racuni manji ako bude manje mjesanog komunalnog jer naravno ...prikaži još! u tome je poanta da se to smanji. i eto, sve veci racuni..

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:18
    • Default avatar - Mansell

      Mansell: Ja sve to sortiram(posebno plastika,posebno papir,posebno metal,posebno staklo).Mješani otpad,kojeg u stvari skoro da i nema odvoze dva puta mjesečno...

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:23
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: pa to ti pricam.. tak i mi u vz.. znaci ovo kaj sam nabrojila, za to imamo posebne kante i vrece da odvajamo da se smanji mjesani komunalni i stvarno ga malo ima, ako uopce i onda mi posalju sve ...prikaži još! vece racune. jbt, trudis se da odvajas, cak ti i u naviku prijeđe, ekoloski se osvjestis, imas sve manje smeca koje je neupotrebljivo i ne moze se vise reciklirati i onda dobis veci racun???

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 15:28
  • Default avatar - Timpan
    Timpan

    Bravo! Ali dajte nekako zaposlite i ovih zadnjih 80 :-).

    Četvrtak, 25.04.2019. u 15:02
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message