Obavijesti

News

Komentari 0

Grand Prix Croatia Effie 2016. osvojila je kampanja 'Dijalekti'

Grand Prix Croatia Effie 2016. osvojila je  kampanja 'Dijalekti'
1

Grand Prix i zlatnu nagradu  osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija  Universal McCann za kampanju "Dijalekti"

U petak navečer su na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo 36 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu  osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija  Universal McCann za kampanju "Dijalekti".  Srebrom su nagrađene kampanja "Erste gotovinski krediti online" Erste banke,  primarne agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak, Biro za propagandu i medijska agencija  MediaCom Central Europe Zagreb te kampanja "Nevjernici" Hrvatskog Telekoma primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencija MediaCom Central Europe Zagreb. 

Kampanje koje su ove godine odnijele broncu su "Simpa kokice – Prži kako hoćeš!"  Hrvatskog telekoma, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanja "Komšija" oglašivača AutoZubak primarnih agencija Bruketa&Žinić OM i Brandoctor i medijske agencije Pro media group te kampanja  "mHepi" oglašivača HEP, primarnih agencija McCann Zagreb i Fahrenheit te medijske agencije Real Grupa.

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je BBDO  Zagreb s osvojenim Grand Prixom, jednim zlatnom i jednim srebrom koju slijedi agencija  McCann Zagreb s jednim srebrom i jednom broncom.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2016 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj - predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Kristijanom Gregorićem iz Francka.

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine  pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.

U nastavku je popis svih nagrađenih radova: 

Grand Prix Effie nagrada:

"Dijalekti", Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija 

Universal McCann, ostale agencije - Degordian

Zlatne Effie nagrade:

"Dijalekti", Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, ostale agencije - Degordian

Srebrne Effie nagrade: 

"Erste gotovinski krediti online" Erste banke, primarne agencije Grey Worldwide 

Zagreb i Utorak, Biro za propagandu, medijska agencija MediaCom Central Europe 

"Nevjernici", Hrvatski telekom, primarna agencije McCann Zagreb, medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb, 

Brončane Effie nagrade:

"Simpa kokice – Prži kako hoćeš!" Hrvatski Telekom, primarna agencije BBDO Zagreb, medijska agencije MediaCom Central Europe Zagreb, 

"Komšija", AutoZubak, primarne agencije Bruketa&Žinić OM i Brandoctor, medijska agencije Pro media group 

"mHepi" oglašivača HEP, primarne agencije McCann Zagreb i Fahrenheit, medijska agencije Real Grupa, ostale agencije - Centralna jedinica

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?
KUPILI PO POVOLJNOJ CIJENI

DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?

Kekini su veći dio zemljišta, ukupne površine 412 kvadrata, kupili 2018. od grada Buje na javnom natječaju. Početna cijena koju je grad tražio bila je manja od 9 eura po kvadratu