
Kod većine operatora, kažu u HAKOM-u, nije došlo do značajnijeg povećanja ili smanjenja prigovora u odnosu na isto razdoblje iz 2020., osim kod Telemach-a kod kojeg je došlo do povećanja od 232%
News
Komentari 0Kod većine operatora, kažu u HAKOM-u, nije došlo do značajnijeg povećanja ili smanjenja prigovora u odnosu na isto razdoblje iz 2020., osim kod Telemach-a kod kojeg je došlo do povećanja od 232%
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je izvješće o analizi riješenih zahtjeva za rješavanje sporova korisnika elektroničkih komunikacija s operatorima pred HAKOM-om za prvih šest mjeseci 2021.
U tom periodu riješili su 683 zahtjeva za rješavanje spora te je smanjen ukupni broj sporova u odnosu na isti period 2020., kada ih je bilo 748. Najveći broj zahtjeva, kao i dosad, podnijeli su krajnji korisnici dva najveća operatora. Kod većine operatora, kažu u HAKOM-u, nije došlo do značajnijeg povećanja ili smanjenja prigovora u odnosu na isto razdoblje iz 2020. osim kod Telemach-a kod kojeg je došlo do povećanja od 232%, dok je kod Total TV-a došlo do smanjenja broja prigovora od 47%.
Što se tiče reklamacija u drugom stupnju, Telemach i Total TV imaju smanjenje broja reklamacija od 45%, odnosno 58%. U trećem stupnju, odnosno u postupku pred HAKOM-om, za Telemach, je kao i u prvostupanjskom postupku došlo do značajnog povećanja sporova i to 197% dok su Iskon i HT Produkcija imali porast broja sporova iznad 60%. Od 683 zahtjeva, njih 306 je ili rješenjem obustavljeno jer su operatori naknadno promijenili svoju odluku iz drugog stupnja te riješili prigovor u korist korisnika ili je došlo do odbacivanja zahtjeva korisnika zbog utvrđene nenadležnosti HAKOM-a.
Analiza je pokazala da su korisnici pokretali sporove velikim dijelom zbog prijevremenih raskid ugovora zbog povreda pretplatničkog ugovora, a onda zbog obračuna, potrošnje i ostvarenog prometa. Još je uvijek dosta prigovora koji se odnose na pravo raskida unutar 14 dana od dana sklapanja ugovora, a na što korisnici imaju pravo sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. U HAKOM-u kažu kako se može zaključiti da operatori u većini slučajeva isporučuju ugovorene usluge odgovarajuće kvalitete. U HAKOM-u ističu kako su temeljem prijava korisnika, internih analiza, kao i dostavljenih izvještaja od strane Telemacha, pokrenuli inspekcijski postupak zbog pravodobnog postupanja sa zaprimljenim zahtjevima krajnjih korisnika, zbog čega su izdali rješenja za otklanjanje nepravilnosti. (ds)
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+