Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

HDZ u Irskoj dobio jedan jedini glas! U Njemačkoj su tek treći

Na izbore u Irskoj izašlo je 53 birača. Živi zid je osvojio 12 glasova, SDP 9. U Njemačkoj su ispred HDZ-a bili Suverenisti i Neovisni za Hrvatsku.

Komentari 148 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Mario Super
    Mario Super

    Prvo i prvo diaspori treba zabraniti glasati,možeš biti ili se osjećati hrvat 150% ako nemaš mjesto prebivališta , ne radiš i ne plaćaš porez u Hrvatskoj NEMAŠ PRAVA birati tko će voditi državu.

    50 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 04:22
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Mario nemoj tak.Pa ipak su oni ti koji su oslobodili RVACKU(Ak neko ne shvača sarkazam)

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:09
    • Default avatar - djberg34

      djberg34: Tako je

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:42
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: a ti sigurno radis i placas porez. mozda si cak jedan od ovih novih branitelja. pa nemoras ni radit vise

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:46
    • Default avatar - Gastarbeiter2000

      Gastarbeiter2000: ****Admin**** Postovani, molimo vas iskljucite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:48
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: Glasam jel mi je to po ustavu zajamceno. kome pase kome ne svejedno mi je. i dalje cu glasat. a svi vi koji plujete po diajspori. "Eurone" bi htijeli imat mozda cak netko ima i rodbinu vani pa svaku godinu ...prikaži još! u ceka da mu nesto donese - € ili bilo sta. za to vam valja dijaspora. licemjerrno do bola. mos si mislit pravo na glas bi nam uzeli. e necete taman pukli od ljubomore. zivimo vani radimo tesko za nase novce, nosimo dole koliko god mozemo i jos plujete po nama. sram vas moze bit. nisu svi takvi da se razumijemo ali dosta mi te dvolicnosti. zivim 45 godina vani i imam prijatelje u HR koji ne cekaju da im se nesto donese nego se raduju kad se vidimo. a svi vi koji ste ljubomorni na nas. europa vam otvorena pa kreni ako ti te u HR tesko. ko ti brani. a da zaboravio sam stan hrana oprano kod mame i tate pa tesko je napustit gnijezdo. kao turisti vam valjamao jelda. a sta se tice neplacanje poreza i sl. imam nekretnine u HR i urdeno placam sve sta moram. struju, vodu i sostale komunalije, tv, telefon internet. i zato IMAM pravo glasati. a i da ne placam navedeno imao bi to pravo. i zato PEH za one koji mi zele uezt to pravo. nebudete gledali taj film.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:00
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Zakonom zabranit glasanje svima koji 10 godina zive van RH

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:02
    • Default avatar - kdog

      kdog: A šta sa srbima koji žive u srbiji a glasaju normalno jel imaju naše papire

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:28
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Kdog.Svima zabranit

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:36
    • Default avatar - korupcijaRH

      korupcijaRH: Tajosmb, ne možeš zabranit zakonom, ako je to dozvoljeno ustavom, xD

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:39
    • Default avatar - Gastarbeiter2000

      Gastarbeiter2000: A što se ne buniš protiv došljaka političara koji imaju dvojno državljanstvo. A dijaspora ti smeta koja zarađuje vani hrani svoje obitelji u Hrvatskoj i ulaže u imovinu u hr

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:20
    • Avatar claysus_clay

      claysus_clay: Možemo potpisivati razne referendume po Njemačkoj ,a nebi trebali glasati...evo vam patka....nećete to gledat...

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:30
    • Avatar hogar gadni

      hogar gadni: Gastarbeiter..ta dijaspora koja uarađuje vani i glasa za te došljake politicare..

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:30
    • Default avatar - Gastarbeiter2000

      Gastarbeiter2000: hogar gadni BiH nije dijaspora da se razumijemo

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:35
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Korupcija.Mijenjat ustav

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:35
    • Default avatar - dani79

      dani79: Ako ćemo gledati po uplati poreza onda 3/4 stanovništva nebi trebalo glasati. Pa nije ovo udruženje poreznih obveznika .

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:35
    • Default avatar - gawro

      gawro: Pogledajte rezultate glasovanja dijaspore, ili jos bolje, broj ljudi koji su izasli. Pa tih ni 1000 ljudi nema nikakav utjecaj na izbore. Ima kada izadje samo 20% ljudi na izbore. Nije dijaspora za to kriva.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:44
    • Default avatar - Gastarbeiter2000

      Gastarbeiter2000: U BiH HDZ je nadmoćni pobjednik sa 75,35 posto glasova, a daleko drugi su Suverenisti sa 9,25 glasova. Ovo je realnost

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:24
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Nije dobro kad dijaspora izade na izbore, nije dobro kada ne izade, a da vi malo kolektivno odj***te od dijaspore jer nama se realno ne da glasati.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:26
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: U Hrvatskoj i dalje vlada jedan veliki šovinizam. Ovo s plaćanjem poreza sam već X puta pisao. U Hrvatsoj je 1.400.000 zaposlenih, od kojih dobar dio s najnižim plaćama ne plaća porez. Treba li nezaposlenima i ovima s niskim plaćama ...prikaži još! i umirovljenicima zabraniti glasanje jer ne plaćaju porez? "Republika Hrvatska je određena kao jedinstvena, nedjeljiva, demokratska i socijalna država, u kojoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana." Točka, niti manje niti više. Hrvatska nije nikakva zajednica poreznih obveznika. I da u Hrvatskoj iziđe sva dijaspora a ovamo u državi nitko, nemaš pravo zucnuti jer svaki imatelj Hrvatske domovnice je ravnopravan državljanin, bez obzira na vjeru, naciju, boju kože mjesto prebivališta. I ne znam kako se protuustavni komentari ne brišu, ako se već brišu neki protuzakoniti!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:30
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: @papajaoo7: Bravo.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:43
    • Avatar murtela

      murtela: Prior, šta se propinješ na zadnje noge....zašto bi ti i ostali koji desetljećima ne zive u Hrvatskoj imali pravo odlučivati tko će u Hrvatskoj vladati, krojiti zakone itd. Da ti se zivjelo i radilo ovdje, ovdje bi i bio. Ovako ...prikaži još! odlučili se da Vam ovdje nije dobro i potrazili svoju sreću i zivot izvan granice i to Vam nitko ne spori, to je svačije legitimno pravo. Nitko od Vas ne zahtjeva da se odreknete svoga ako ga imate, rodbine i prijatelja, ali pravo da odlučujete ste izgubili i nikakva šaka eurića koje donesete nekome u domaji, ne moze kupito to pravo kojega ste se svojim odlaskom odrekli. Nema to nikakve veze sa privređivanjem i uplaćivanjem poreza, već s odlukom da ziviš ovdje. I da Bosna i Hercegovina je dijaspora koliko god to Hrvatima u BIH bilo neprihvatljivo. Oni su konstitutivni narod druge drzave, u kojoj ja kao Hrvatica nemam pravo glasa!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:56
    • Default avatar - starter

      starter: Koliko ja znam Glasnovića ne plaća dijaspora, već građani u RH, i nastaviti će mu plaćati i penziju! Kada vi iz svojih plaća budete plaćali zastupnike dijaspore onda možete i glasati!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:58
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Najjaci su mi ovi sto si daju za pravo odredivati hoce li dijaspora glasati ili ne, lol pa glasat cu ako mogu te ako zelim, najbolje da ce nam neki panjevi iz Rvatistana odredivati hocemo li ili necemo glasati.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:03
    • Avatar murtela

      murtela: Hunter sve si napisao, otišao si iz Hrvatistana i u njemu ostavio panjeve, šta te onda briga tko je na vlasti...eto samo mi objasni čemu potreba za glasanjem, zivo me interesira. BTW jučer nisam izašla glasati jer nemam za koga!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:08
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Opet o plaćanju! Znači plaćanje poreza nije uvjet za glasovanje na izborima, hvala Bogu. Jer vi niste ni svjesni kojeg vraga izazivate tim tezama. Hoće li ovi s većim primanjima imati veću vrijednost glasa? Po ustavu Hrvatska je država jednakih ...prikaži još! državljana i točka. U BiH imaju pravo glasa državljani BiH, u Austriji državljani Austrije, valjda to nije potrebno objašnjavati. Pa u Hrvatskoj imaju pravo glasa ako ćeš mi vjerovati, Česi, Slovaci, Srbi Bože mi prosti, Brazilci, Italijani, i svi ostali koji imaju hrvatsko državljanstvo! A to što bi ti voljela ili ne to je samo tvoj problem. Isto tako u Hrvatskoj imaju pravo i svi podstanari, beskućnici, svi koji kopaju po kantama, ako imaju hrvatsko državljanstvo. Kažu da se drug Tito borio za klasnu jednakost, evo mi se opet borili "91. i dobili demokratsku državu, ušli u EU gdje nam je dužnost minimum poštivanja ljudskih prava, nazivno smo antifašistička država, demokratske tekovine. I opet se iz anonimnosti nađu neki fašistići koji bi djelili državljane na jednake i manje jednake jer im se iz nekog razloga ne sviđaju!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:15
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: @murtela: ti neznas uopce zbog cega su moji morali oitc iz HR. mozda tada jos nisi bila ni u planu kod tvojih. a i svijestan sam toga da se nas bas ne ceka rasirenih ruku da to malo radna mijesta ...prikaži još! ljudima koji zive u HR uzimamo. a da je BiH dijaspora tu se slazem 100% tu nema dileme

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:15
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Nije me uopce briga tko je na vlasti, nit me briga kakvo je stanje, da me briga, onda bih isao glasati i nadao se nekim promjenama, a o tome ne bi odlucivao neki levat iz Rvacke.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:21
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Prior, panju nemožš objasniti, niti ja više pokušavam, nego ovako kad se zakačim na komentare ako mi je baš dosadno. Ja sam isto došao iz manjeg mjesta u grad, završio tu fakultet, ali koliko sam puta čuo na početku karijere, ...prikaži još! da što mi seljaci dolazimo tu i uzimamo njihovoj gradskoj djeci poslove, što se ne vratimo u svoje pripizdine. I sada nekada naiđe takvi neki koji me ne poznaje tj. ne zna odakle sam, pa ispred mene kaže za nekog, što će meni onaj seljo došao iz xy. Tako da mene šovinizam ne iznenađuje, naročito od "gradske liberalne elite" koja sebe smatra superiornom. pa evo i po komentarima čitate, o dotepencima, što će oni nama? Kojim vama?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:28
    • Default avatar - Mali Ali1

      Mali Ali1: pod hitno treba ukinuti pravo glasa gradjanima koji zive u Hrvatskoj a omoguciti iskljucivo dijaspori da glasa. ispada po rezultatima da jedino oni znaju sta je dobro za hrv. jedan glas u irskoj? - veleposlanik glasao sam za sebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 11:19
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Svi ratovi počinju zato jer bi netko neku skupinu podčinjavao! Imamo konvenciju o ljudskim pravima, imamo zakone, imamo Ustav, potpisnici smo Ženevske konvencije, članica EU, ali i danas imamo puuno pojedinaca koji bi drugim društvenim grupama ukidali osnovna ljudska prava, ...prikaži još! koji pravdaju streljanja neistomišljenika, a prodaju se za liberale!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 11:44
    • Avatar _Varešak_

      _Varešak_: Mario tako bi trebalo biti.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 11:49
    • Default avatar - Fajlpz

      Fajlpz: Eto ti ćeš mi zabraniti a da i zabrane j.. mi se.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 17:06
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Apsolutno se slažem. Nemaš ti što donosit odluke u susjedovoj kući u njegovo ime. Ako želiš odlučivat što će se u HR dešavat, izvoli živi tu pod tim istim lopovima koje si dovuko na vlast, lako je lajat iz druge zemlje.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 19:57
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: jel ti Dino uopce razumijes da su ovo bili izbori za Europu tj. EU, znaci tamo gdje vecina dijaspore zivi ili ti je to previse za skuzit ? Kako god bilo i ovo vam smeta, e pa ako vam smeta ...prikaži još! onda dizite guzice i prosvjedujte za bolje uvjete u drzavi, ne glasanje dijaspore itd, najbolje da dijaspora nece glasati jer se to vama ne svida, mos si mislit.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 08:19
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Iz Hrvatske je otišlo pola miliona ljudi zadnjih 10 godina, a prije da ne govorimo. I sad bi ti zabranjivao glasovanje ljudima državljanima Hrvatske, koji su iz ovih ili onih razloga otišli iz države? Ako ćemo o zabranama, u Hrvatskoj ...prikaži još! bi trebalo uvesti diktaturu, nekog managera da upravlja državom, jer očito sve političke elite ne znaju upravljati, a narod svih ovih godina ne zna izabrati.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 09:38
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: diktatura isto nije resenje. "vlast korumpira" sigurno ima pametnih ljudi koji bi znali vodit drzavu. mladi sposobni. ali ako nesto pokreno onda dodze ona stara "disbio 91" itd. nazalost zato nikad od ove drzave nista nece bit. i za 50 ...prikaži još! godina ce se to pitat i za 100. jel nismo sposobni naucit iz povjesti

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 09:58
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Moja pokojna baba je davno govorila, da je u vrijeme Austrougarske monarhije postojala poslovica, da su Hrvati dobri sluge, a loši gospodari! I čini mi se da tu ima istine!

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 10:00
    • Default avatar - Mario Super

      Mario Super: Prior _de _sion ja ne živim u Hrvatskoj , otišao sam prije 25 godina i ne pada mi na pamet da glasujem i određujem drugom tko će mu biti predsjednik. Ok. To ti je isto da tebi tvoj susjed određuje ...prikaži još! šta će ti žena kuhati za ručak, zato ta ustavna prava objesi mačku od rep. Gdje je bila dijaspora 90-ih ? Vele slali smo novce ali i čuvali guzice na sigurnom a neznaju da 10 mil. dolara nije vrijedno jednog izgubljenog života. Koliko si ti proveo u gardi, ( ja skoro 4 godine), vjerujem ni dana. imam pravi na odštetu ali je nikada neću tražiti , prema tome ako hoćeš imati pravo glasanja vrati se u Hrvatsku živi tamo, plaćaj porez i prinose pa odlučuj tko će ti biti predsjednik a nemoj drugima odlučivati.Hvala.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 10:57
    • Default avatar - Mario Super

      Mario Super: papajoo7 ovo o porezu je samo slikovito objašnjeno ,kad se kaže POREZ mislilo se da živiš u toj zemlji, radiš I sve ostalo.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 11:04
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Dijaspora svakog naroda, a ne samo Hrvatskog moze i ima pravo glasati na izborima u svojoj drzavi. Zasto bi u Hrvatskoj bilo drugacije i zasto uopce mislite da ce se tako nesto ikada promjeniti ? Mozete samo negodovati i kenjati, ...prikaži još! realno nista ne mozete promjeniti niti ce radi vas dijaspora prestati glasati.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 11:09
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: @Mario: Bas sam na to cekao "disbio 91" znao sam da ce jedan prije ili kasnije poceti. ali ako te bas zanima od 92 do 94 sam bio u 127 brigadi. doso, pristupio, bio, prezivio i vratio se u njemacku. ...prikaži još! ali zato nepitam druge jel me ne zaníma. bilo -> proslo i nedaj boze da se ponovi. ali bojim se da hoce dok god ima takve jucerasnje kao ti. samo hvala bogu da mi takvi trolovi kao ti nece mi nikad uzkratit moje pravo na glasanje. jel ste samo jaki iza vasih monitora i ljeni da bi nesto poduzeli. imam pravo na glasanje i ostat ce mi to pravo, pa kome pasalo kome ne.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 11:32
    • Default avatar - Mario Super

      Mario Super: zato zbog tebe i sličnih ova Hrvatska ide u K...C, , živiš u njemačkoj pa tamo i glasaj, zbog tebe i takvih ljudi koji kroje hrvatima u Hrvatskoj tko će im biti predsjednik ili kao sada za EU. Dao bog ...prikaži još! da to jednog dana zabrane a key šta sam napisao takvima kao ti neka susjed odlučuje šta će jesti, kada, kada ćeš se kupati i umivati.. Vi ste najbolji koji koji drugima gurati svoju volju a ne maknite ni prstom da pomognete, a i zašto bi kad mi je dobro u Njemačkoj a mogu zajebavati u Hrvatskoj.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 11:42
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: ne HR ide u K...c zbog ovakvih koji jos uviejk zive u proslosti. samo su im ustase cetnici i partizani u glavi. nijhovo razvijane je stalo prije 25 godina i jo nisu primjetili da zivimo u 21 stoljecu a ne ...prikaži još! u 20. a pravo na glasanje imam i imat cu pa pukni od bjesa ako hoces. nitko ne tera na glasanje i to je tvoje pravo kad si se na to odlucio. pazi izjavu neki susjed odlucuje itd. a sta ti pokusavas. isto odlucit dali da ja smijem glasat ili ne. znaci petljas se u tudze poslove.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 11:51
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Opet krivo Mario, ti nikako da shvatis pravu istinu, a to je da zbog ljudi u drzavetini koji ne zele dici svoje dupe sa udobne stolice i slicnih ova Rvacka ide u k***c . Shvati da dijaspora svake drzave glasa ...prikaži još! na izborima svoje drzave ukoliko to zeli , a tebi ako to smeta mozes ici to mjenjati, ja eto nemam apsolutno nista protiv toga da ti prosvjedujes, boris se i zalazes za ono sto mislis da je pravedno, a ako neces onda si realno isti kao i ostali kenjatori bez nekakve ambicije i perspektive.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 11:52
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Super Mario, slikovito objašnjeno, ako ćemo baš, i Srbi koji su ratovali u Hrvatskoj na strani Sao Krajine imaju pravo glasa u Hrvatskoj, taman da su osuđeni u Hrvatskoj, a izbjegli u Srbiju. Mario, opasan si ti lik, ljudima bi ...prikaži još! oduzimao ljudska prava. I Hrvatska ne ide u k.... krasni zarad ljudi koji glasuju iz dijaspore. Hajde mi objasni Uljanik, Rosanda? To neko poznato Hercegovačko prezime? Hrvatska trenutno ima 1.450.000 zaposlenih, 1.260.000 umirovljenika, čini mi se da je samo mali postotak odradio puni staž, masu istih je otišlo u mirovinu po posebnim uvjetima, čitaj nisu zaradili mirovinu koju dobivaju svaki mjesec. 500 općina, načelnika, službenih auta itd. Uhljeba na svim razinama koji sisaju novce, razni Uljanici, Fimi Medije, Planinske, farbanja tunela itd. Ne adresiraš problem na pravu adresu. Svaki bogatun, idiot, klošar, prosjak, neškolovana budala, fakultetski obrazovani čovjek, akademik, koji je imatelj hrvatske domovnice ako mu nije oduzeta pravna sposobnost ima pravo glasa i mora ga imati, bez obzira na sve, to je ono što razlikuje demokratske države od ovih drugih, i nitko to ne da nema pravo oduzeti, nego nema pravo postavljati pitanje zašto neki državljanin ima pravo glasa?

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 12:00
    • Default avatar - Mario Super

      Mario Super: kao šta sam rekao , dao bog da vam susjed odlučivao šta ćeš i kad jesti, raditi ,odmarati se , zbog takvih kao vi hrvatska bi trebala zabraniti dvojno državljanstvo. namjestili stesvoje guzice u blagostanje ( kao I ja ) ...prikaži još! i sada ni drugima odlučivali o sudbine, ali bitno da van je vaše guzice na toplom, all toliko želite nazad , VRATITE SE U LJEPU NAŠU.

      Odgovori Srijeda, 29.05.2019. u 00:08
    • Avatar _Varešak_

      _Varešak_: Mario kani ih se vidiš da su tvrdoglavi prije bi im čovjek utjerao u nešto nego u glavu.

      Odgovori Srijeda, 29.05.2019. u 05:49
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Ako ćemo o zakonu, to što vi predlažete nije protuzakonito nego protuustavno, vama bi prije metar u dupe nego centimetar u glavu, ali to vi nikako da shvatite koliko ste u krivu. Ako ćeš već analogiju sa susjedima. Pa mi ...prikaži još! koji imamo državljanstvo (ja živim i rođen sam u Hrvatskoj, živio sam i vanka) imamo pravo glasa. Znači ja i ti, Rom, Hercegovac, Purger, Dalmatinac, siromašan, bogatun, neki ridikul kakvih i ti znaš vjerovatno smo što se tiče prava glasa isti. poveznica sa susjedima ti ne valja. Znači mi smo prije kao prva rodbina ili kao djeca. Ako majka ima neku imovinu, onda se mi svi imamo pravo nasljeđivanja ili pravo odlučivanja što s tom imovinom bez obzira gdje živjeli. A kako će netko od nas živjeti, to svatko od nas odlučuje. I vi imate pravo uzeti hrvatsku osobnu iskaznicu i ići raditi gdje vas je volja u EU, imate pravo raditi u Hrvatskoj, imate što vas volja sve dok ne ugrožavate tuđu slobodu. Problem je kad se kod odlučivanja uvijek smatra kačenje na državnu sisu i neka džabana!

      Odgovori Srijeda, 29.05.2019. u 09:32
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: Prior_de_Sion: @papajaoo7: nemoj se spustati na taj nivo da sa panjevima o takvim stvarima diskutiras. nema korist od toga. sve sta izvan njihovog dvorista i puta do birtije je za njih naucna fantastika koju nemogu ali ni u najmanjem smislu ...prikaži još! primit u te drvene tikve.

      Odgovori Srijeda, 29.05.2019. u 10:00
    • Default avatar - Mario Super

      Mario Super: bože dragi neki ljudi imaju IQ kao sobna temperatura oko 24.

      Odgovori Srijeda, 29.05.2019. u 14:03
  • Default avatar - hanson666
    hanson666

    I ovaj jedan glas za hdz u irskoj je veliko iznenađenje

    10 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 02:36
    • Avatar 2 x general

      2 x general: taj je glasao metodom pogodaka ko kokoš - non stop kljuca pa jednom i pogodi ( ili izbezumljeni izgubljeni obožavatelj koterijaša ). jel tk oiz koterijaške zajednice bio na službenom putu u irsku?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:25
    • Default avatar - korupcijaRH

      korupcijaRH: to je onaj što je osnovao hdz irska, xD

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:38
    • Default avatar - Mato Vilčić

      Mato Vilčić: Hrvatska ima jednog špijuna u Irskoj.Sad će ga lako naći. Uzmu otiske na lističu i pa pa....

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:42
    • Avatar kormilar

      kormilar: Hdz je dobio jedan glas na izborima u Irskoj! Izgleda da je riječ o Hrvatu koji je zahvalan HDZ-u u Hrvatskoj što mu je potjeravši ga iz Hrvatske omogućio toliko bolji život u Irskoj!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:09
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: to je hdz kupio glasača

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:26
    • Default avatar - walkerOs

      walkerOs: to je Josip iz Osijeka glasao, zadrti hadezeovac koji je primoran bio otići van - ali ajdeze u srcu

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:04
    • Default avatar - listovača

      listovača: Taj jedan je agitator kojeg su adezenjare tmo poslale po zadatku.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:32
    • Avatar 2 x general

      2 x general: hdzeovac na službenom putu.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:51
    • Default avatar - abava

      abava: To što je HDZ u Irskoj dobio samo jedan glas, HDZ-ovi stručnjaci će znati dobro iskoristiti. To će im biti "krunski dokaz" da u Irsku nitko nije odselio.Taj jedan se zatekao na službenom putu.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:57
    • Avatar arimmer

      arimmer: I za mene. Nisam izisao na izbore, no zanima me tko je glasao za HDZ u Irskoj? Zena mi se kune da nije a djeca su mi jos premala i nemaju pravo glasa.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 11:49
  • Avatar DaVelimKoju
    DaVelimKoju

    U Irskoj je i 1 glas za HDZ previše. Tamo su oni koji su pobjegli od HDZ-a. (Tog jednog treba otkriti i potjerati. To je špijun.)

    6 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 04:45
    • Default avatar - tanjaraf

      tanjaraf: Mislim da nije špijun, nego osnivač podružnice HDZ Irska. Čak niti njegova familija, ako je ima, nije dala glas. A nema niti frenfova koji bi glasali za njega.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:14
    • Avatar Jure - Oroz

      Jure - Oroz: Protjerati?!? Nemoj baš sad pretjerivati i biti nehuman. Pa čovjek je došao iz Hrvatske, ili i gore, BiH. Treba ga otkriti, i prisiliti na liječenje. Možda ga stručni ljudi uspiju uvjeriti da mu je puno bolja ovisnost o alkoholu i ...prikaži još! hašišu nego ona o HDZ-u.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:16
    • Avatar Jure - Oroz

      Jure - Oroz: tanjaraf@ Podružnica HDZ-ea tamo - lijepo, uljepšano ime za firmu za ubiranje donacija (čitaj REKET-a), kao što sve podružnice HDZ-ea po vani i jesu.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:21
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: A zašto ne prihvatite činjenicu da se čovjek jednostavno zahebo, nije dobro vidio listu!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:36
    • Avatar macor11

      macor11: Hrvati u Irskoj ce ubrzo doznati tko je taj. Bit ce najbucniji protiv HDZ-a.Kao i oni koji su najbucniji u Hrvatskoj protiv homoseksualaca.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:36
    • Avatar arimmer

      arimmer: @DaVelisKoju, glupost nije protuzakonita. Covjek ne shvaca da je u Irskoj upravo zbog HDZ-a. To je njegovo pravo.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 11:50
  • Default avatar - fingerbang
    fingerbang

    Dokaz da su najpametniji ljudi zbrisali u Irsku

    3 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:40
  • Default avatar - prokurator
    prokurator

    jedan glas???????????? čekaj, JEDAN GLAS??????????? aaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha pa fala ti bože hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!

    7 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 02:48
    • Default avatar - miroslav34

      miroslav34: Ljudi moji jel to moguce,jedan glasss

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 05:37
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: Prokurator nasmijao si me.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:17
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Čekaj da saznam tko je to...Kladim se na uhljeba konzula u Dublinu

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:40
    • Default avatar - baja88

      baja88: Na prošlim EU parlamentarnim izborima Hdz u Irskoj nije dobio niti jedan glas. Ovo je dobar znak za Hdz.....

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:49
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: hihihi daaaaa jedan jedini glasić hahaha

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:29
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: I to je puno! Za Irsku me ne iznenađuje, jer u Irskoj su svi iseljenici iz ovog novog vala iseljavanja za koje se praktično može reći da su otišli zbog politike HDZ-a. Kad bi imali podatke za Njemačku od ljudi ...prikaži još! koji su otišli zadnjih deset godina vjerovatno bi bilo isto stanje. Samo u Njemačkoj većina ljudi koji su otišli za vrijeme Jugoslavije vjerovatno glasa za HDZ, ovi novi iseljenici protiv HDZ a ili nešto drugo.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:35
  • Default avatar - papar_sol
    papar_sol

    Jedan glas? Treba ga locirati,arestirati i transferirati u Hrvatsku. Taj ne zavređuje, da bivstvuje u Irskoj. Nezahvalnik.

    1 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:20
  • Default avatar - prokurator
    prokurator

    zapravo od jednog glasa za hdz, još je šokantnije što je od populacije od 10ak tisuća ljudi (ili više?) na izbore izašlo njih 53. toliko o razlozima zašto su ljudi otišli, i o trenutnom stanju naj-naj-naj dublje zgađenosti politikom i ...prikaži još! državom, u kojem se ovaj narod nalazi. ne treba ništa dalje.

    2 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 02:54
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Vecini nas se ne da ustajati u nedjelju ujutro radi tudih problema.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:29
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: oni koji su se bavili hrvatima u Irskoj kazu da je bilo NEUSPJESNIH pokusaja da se osnuju domovinski klubovi jer dio nasih tamo ne samo da ne zeli neke veze sa (bivsom) domovinom nego cak ni sa"zemljacima". uz hrvatsku katolicku ...prikaži još! misiju u irskoj"vezano"je svega 600-tinjak hrvata. izgleda da su u Irsku otisli oni pametniji hrvati kojima je hdz (ali i ostali"politicari")uspio zgaditi sve vezano za ove prostore

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:02
  • Default avatar - jasenko987
    jasenko987

    Ja nisam ni znao da su danas izbori niti mi je vazno meni je u "dijaspori" dobro nije me briga za pllitiku mene i moju obitelj su natjerali na odlazak i hvala im na tome da nije njih mozda nikad ...prikaži još! nebih saznao kako se moze dobro zivjet bez razmisljanja hocu li izgurat mjesec ,svi su oni isti gledaju sebe i nije ih briga sta ljudi odlaze nitko se ni ne trudi da bude bolje da se ljudi pocmu vracat i da mogu pristojno zivjet i da mogu nesto stvorit za svoju obitelj

    3 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 03:11
  • Avatar IronDuke62
    IronDuke62

    Treba naći tog jednog ***** koji je glasao za kradeze i pod hitno ga deportirati iz Irske. Da se kuga ne proširi...

    1 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:35
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: a ne. taj je glas, glas zahvalnosti. da hdz nije srozao hrvatsku na dno covjek bi i dalje trpio nesposobnost sdp i ostalih"politicara"i zivotario u ovoj vukojebini. ovako ga je hdz prislio da poradi na boljitku sebe i svoje obitelji, ...prikaži još! ostavivsi"domoljube"da dovrse zapoceto

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:26
  • Default avatar - mimi0077
    mimi0077

    Šta imaju glasati ljudi iz Irske, njemačke itd. Neka glasaju oni koji žive u RH. Šta nam ima krojiti sudbinu onaj koji ne živi i ne plaća porez u RH.

    12 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 04:48
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Aj kaj glasaju ljudi u EU.Pitanje .Zakaj glasaju oni u AUSTRALIJI Zakajjj

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:08
    • Avatar Jure - Oroz

      Jure - Oroz: Da li se to odnosi i na ljude koji žive u BiH, a imaju dvojna državljanstva?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:14
    • Default avatar - Gastarbeiter2000

      Gastarbeiter2000: Malo smo nervozni hdz pometen

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:49
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: HDZ grobar Hrvatske

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:59
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: Glasam jel mi je to po ustavu zajamceno. kome pase kome ne svejedno mi je. i dalje cu glasat. a svi vi koji plujete po diajspori. "Eurone" bi htijeli imat mozda cak netko ima i rodbinu vani pa svaku godinu ...prikaži još! u ceka da mu nesto donese - € ili bilo sta. za to vam valja dijaspora. licemjerrno do bola. mos si mislit pravo na glas bi nam uzeli. e necete taman pukli od ljubomore. zivimo vani radimo tesko za nase novce, nosimo dole koliko god mozemo i jos plujete po nama. sram vas moze bit. nisu svi takvi da se razumijemo ali dosta mi te dvolicnosti. zivim 45 godina vani i imam prijatelje u HR koji ne cekaju da im se nesto donese nego se raduju kad se vidimo. a svi vi koji ste ljubomorni na nas. europa vam otvorena pa kreni ako ti te u HR tesko. ko ti brani. a da zaboravio sam stan hrana oprano kod mame i tate pa tesko je napustit gnijezdo. kao turisti vam valjamao jelda. a sta se tice neplacanje poreza i sl. imam nekretnine u HR i urdeno placam sve sta moram. struju, vodu i sostale komunalije, tv, telefon internet. i zato IMAM pravo glasati. a i da ne placam navedeno imao bi to pravo. i zato PEH za one koji mi zele uezt to pravo. nebudete gledali taj film.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:01
    • Default avatar - korupcijaRH

      korupcijaRH: haha, sad kad je hdz potjerao ljude van i kad glasuju protiv njih, odjednom to nije dobro

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:40
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Zakaj glasuju Hrvati kao državljani Eu, koji imaju pravo raditi i putovati isto tako u cijeloj EU, na izborima za Europarlament? Jao zemljo otvori se. Ovaj komentar pokazuje samo koliko u Hrvatskoj ima malih fašistića koji bi željeli državljane RH ...prikaži još! djeliti na prave i krive državljane i naravno jednima osporavati osnovna ljudska prava!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:42
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Prior...@ Skrati ime k'o prvo. Nemaš ti što donosit odluke u susjedovoj kući u njegovo ime. Ako želiš odlučivat što će se u HR dešavat, izvoli živi tu pod tim istim lopovima koje si dovuko na vlast, lako je lajat iz druge zemlje.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 20:02
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Da sve se tebe čeka kad ćeš nešto donjet, zato se kradu milijarde, jer se nema jel? Ovaj komentar o ljubomori javno i zorno kazuje o kakvom se mentalnom sklopu radu, kakva ljubomora egomanijače? xD Dobro, radiš, da i ? ...prikaži još! i ? Zaradiš si novce i ? Kakve to veze ima s tim da ti nemaš što kome drugome krojit sudbinu? Dj ne sheri plačaš porez na usluge i nekretnine u HR? Ma daj? A volio bi porez u HR plačat francuzima ili? Logika ti je u krc-u, i to kaže stariji čovjek, no faking koment kažu njemci. Ček ti ne bi plačao porez samo zato što radiš van granica ili? Pozz iz također dijaspore od dugogodišnjeg i upornog NEglasača.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 20:27
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: @Dino: kao prvo prebroji slova u imenu onda "VauVau" o nekakvom skracivanju. kao drugo biraj rijeci sa kojima komuniciras. ah oprososti, nisu te ni mater ni caca izgelda bolje naucili. pa nije ni cudno kakav jelovnik imas. a tebi pasalo ...prikaži još! lo ili ne. imam pravo glasa i kosristim to. tako da ti mozes "VauVau" koliko ti god volja. kako se lijepo kaze. covijek iz balkana moze izac ali balkan iz covjeka nikad. ti si najbolji primjer za to.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 07:00
    • Avatar Prior_de_Sion

      Prior_de_Sion: kako sam i napisoa "VauVau"

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 15:58
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Dobar primjer faličnog sistema demokracije na dijelu. I oni bez znanja, argumenata i I.Q.-a veličine dječje cipelice imaju pravo glasa, zato i je RH a i svijet više-manje ovakav kakav je. VAU i LKN.

      Odgovori Utorak, 28.05.2019. u 16:30
  • Avatar hogar gadni
    hogar gadni

    Ono..otjeraju te iz drzave,a ti ima das glas....

    2 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 07:49
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Pa valjda su dobili glas iz zahvalnosti za protjerivanje. Da je dotični ostao ove sada bi valjda svaki dan radio inventure po kantama za smeće.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:52
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: da, to moze biti samo glas iz zahvalnosti

      Odgovori Ponedjeljak, 27.05.2019. u 10:04
  • Default avatar - Spear
    Spear

    Jao, to mora i taj jedan da je neka " pametna " glava ...ahahahaha

    1 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:08
  • Default avatar - Stijena01
    Stijena01

    Je li se to dijaspora budi?ili mladost racionalno razmislja zbog koga su morali iseliti...

    Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:02
  • Avatar Kritiko
    Kritiko

    Ovi u Irskoj su trebali svi glasati za Hdz,ipak svi su tamo zahvaljujući hdzeu

    1 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:45
  • Avatar utiha
    utiha

    Da nema glasova dijaspore HDZ bi dobio 15%. i to ako?

    Ponedjeljak, 27.05.2019. u 08:02
  • Default avatar - zelenatrava
    zelenatrava

    Divno, do sada su profitirali od dijaspore odnosno od onih koji su pobjegli od rata i osjecali griznju savjesti, od sada ce ih dijaspora kaznjavati tj. mladi kojima su podobni ispred nosa otimali poslove. Jedino mogu racunati na BiH jos

    Ponedjeljak, 27.05.2019. u 03:09
  • Default avatar - proko
    proko

    Ko dade da mu cacu....

    Ponedjeljak, 27.05.2019. u 06:21
  • Avatar grindej
    grindej

    I taj je došao na glasanje direktno iz Puba!

    1 Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:10
  • Default avatar - Zmar116
    Zmar116

    A kako je Pantiću prošlo politićko trgovaćko preduzeće zvano HNS?

    Ponedjeljak, 27.05.2019. u 04:21
  • Avatar gvagec
    gvagec

    Drago mi je za HDZ, mašala ................................

    Ponedjeljak, 27.05.2019. u 09:14
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message