Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Hoće li ga oduzeti majci? Uoči ovrhe Cesare završio u bolnici

Na splitskim Pujankama u utorak će se održati prosvjed protiv ovrhe dječaka, no policija ga je 'zbog sigurnosti javnih službenika' pomaknula stotinjak metara od zgrade u kojoj on živi s majkom

Komentari 302 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Pamtim
    Pamtim

    Otkuda toj ženi pravo ukrasti djete ocu???????? Kaj si ona i njezine "frendice" umišljaju? Ja bi je poslao u Požegu zbog otmice i maltretiranje djeteta još odavno. Fuj.

    62 Ponedjeljak, 18.06.2018. u 11:46
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ta zena mu je majka? kako majka moze ukrasti svoje dijete? pises gluposti. Ja bih svoje dijete uzela od bilo koga i sve bih ucinila da budem s njime.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:04
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Znači ti bi svoje djete uzela od oca i ne bi mu dala da ga viđa samo da budeš s njime. Ovdje se i radi o tome da svi gledaju svoju guzicu, a ne gleda se na dobrobit djeteta! Ni ...prikaži još! za jedno djete nije dobro da odrasta bez roditelja bilo to majka ili otac, osim ako je ta osoba nasilnik, pijanica psihički bolesnik i takve teške dijagnoze!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:13
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: tko je rekao da on ne bi smio vidjati oca? pisete same gluposti. Otrovi sipaju iz recenica mnogih ljudi, ne znam kako vas nije sram? vjerojatno jer sami nemate djece.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:18
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: papajo ti bi da dijete onda odrasta bez majke, jer ako dijete ode ocu vise nece vidjati mater koja zivi u drugoj drzavi a s kojom je proveo zadnjih par godina

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:19
    • Avatar DALMATINKA

      DALMATINKA: Bravo pamtim na kom +++ podrska ocu ugodan dan

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:27
    • Avatar Demetra

      Demetra: Barbarella, pišeš gluposti i očito nisi upućena u slučaj. Dijete je još u Italiji dodijeljeno ocu, s time da je majka imala pravo svakodnevnog posjećivanja. Na to je majka to isto dijete kidnapirala iz Italije i otišla na 5 godina ...prikaži još! u Bosnu, a da otac dijete za to vrijeme nije niti vidio. Tu ženu treba spremiti u zatvor, a ne oj samo oduzeti dijete!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:28
    • Default avatar - RuzaSapina

      RuzaSapina: Nisu nikada ni živjeli kao muž i žena i nije se uopće par godina ni raspitivao o djetetu..,

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:31
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Barbarella73 imam djecu. Slažem se sa svojom suprugom, imamo svojih vrlina i mana oboje, brak ko svaki brak. Isto tako u slučaju razvoda ne bi želio da moja djeca odrastaju uskraćena za jednog roditelja!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:34
    • Avatar Demetra

      Demetra: Dijete je vjerojatno dobila po Duhu Svetom? Da je pričaj gluposti! Uostalom, kakve veze ima kako su oni živjeli, ovdje se radi o pravu oca na svoje dijete i pravu djeteta na oca, a ona je, suprotno odlukama suda, to pravo onemogućila.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:34
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: jak slucaj demetra, Italija je dodijelila dijete ocu koji je talijan, sigurno nece dodijeliti dijete majci hrvatici. Boze sacuvaj komentara.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:40
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73: dotična u slobodno vrijeme šopingira po Trstu, ne radi nigdje i oca djeteta je tužila za alimentaciju za razdoblje u kojem se ona s malim skrivala po BIH. Kako je Talijan mogao plaćati alimentaciju ako nije znao gdje se ...prikaži još! ona i dijete nalaze?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:40
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73: bože sačuvaj logike u vas mrziteljica muškaraca.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:41
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: sopingira po trstu, kakva zloba.......koja tuzba za alimentaciju, pa zar niste drobili da je dijete dodijeljeno ocu :D to je kad rulja cita clanke i donosi vblasite zakljucke. Ja se dma kladiti da ce se za par godina sve razrijesiti ...prikaži još! i da cemo saznati d aje otac ovog malog zlostavljac i d aje majka bila cijelo vrijem u pravu a vi koji ste pisali ovakve zlobne komentare a vama ni i u spag ni iz spaga ce valjda biti sram radi toga, ili nece jer vas tad nece biti briga.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:44
    • Avatar Demetra

      Demetra: Barbarella, talijanski sud je dodijelio dijete zaposlenom i situiranom ocu s riješenim stambenim pitanjem, za razliku od nezaposlene majke u podstanarstvu. To je valjda za dobrobit djeteta, ne slažeš li se?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:44
    • Default avatar - ZORBA_1

      ZORBA_1: otac i majka imaju ista prava na dijete,prema tome sve ostalo je suvisno,sada malenog dati tati da bude s njim koliko je bio sa mamom,pa onda neka se dogovore ........

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:45
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: za dobrobit djeteta sud bi dodijelio majci dijete i omogucio joj stan i prihod od oca a ne joj uzeo dijete, i ne ne slazem se s tobom jer baljezgas gluposti

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:46
    • Avatar Demetra

      Demetra: "Za dobrobit djeteta sud bi dodijelio dijete majci"??? Zbog čega? I skrati jezičinu, a takav rječnik možeš koristiti kod kuće, prostakušo.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:48
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: prostakusa si ti jer prosto svojim laickim jezikom zlobe sijes otrov prema osobi koju ne poznajes...............zato sto se svugdje u svijetu dijete preferira dodijeliti majci koja ga je rodila i samo u slucaju njenog alkoholiziranja, drogiranja ili nemoralnog ponasanja ili ...prikaži još! zanemarivanja djeteta dodjeljuje ocu. Znaci ovdje su trebali dijete dodijeliti majci, kao socijalni slucaj naci joj stan, posao i alimetnaciju od oca jer mater niti je alkoholicarka, niti narkomanka, niti prostitutka a niti zanemaruje dijete.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:58
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: I jezicinu jedino imas ti i tebi slicni koje moze biti sram i stid radi svojih komentara.............

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:59
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73 s obzirom da ovdje ne smijem stavljati linkove od drugih medijskih kuća, ubacio ovaj pojam u google i pročitaj članak: Alessandru Avenatiju prijeti shizofrena situacija: Nina Kuluz od Cesareovog oca traži alimentaciju

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:02
    • Avatar Demetra

      Demetra: Jedno je sigurno, moj jezik nije laički :))))

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:02
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73: usput od srca se nadam da nisi nekog nesretnika navukla da se uda za tebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:03
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: a ti separate mi lijepo objasni kako njemu prijeti alimentacija ako je sud u italiji dodijelio dijete ocu?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:08
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: Sve ti je objašnjeno u članku.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:10
    • Default avatar - keratin

      keratin: barbarella treba ti skakat po glavi možda se opametiš i otvoriš oči

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:16
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: jako je objasnjeno, jedan veliki kupus..tu cak pise da je sud u italiji napisao sporazum po kojem alesandro treba osigurati smjestaj i posao u italiji (kako on uopce moze osigurati nekome posao- glupost) da se ona i dijete vrate. Sad ...prikaži još! ga treba vratiti njemu, totalni kupus

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:19
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: keratin, mozda treba ljudima koji su dosli prosvjedovati protiv ovrhe nad djetetom i njima 10 tisuca koji su potpisali peticiju da dijete ostane kod majke otvoriti oci jer ne citaju zbunjujuce clanke po medijima vec znaju sto se dogodilo. Postoje ...prikaži još! i prijatleji od tog lika u Italiji koji znaju da je lik alkoholicar i treba se psihicki lijeciti.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:23
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73 vidi se da uopće niste upoznati sa slučajem. Po presudi talijanskog suda dijete ide Alessandu i Nina ga ima pravo viđati svaki dan. Dotični je Nini ponudio da joj plaća stan u Torinu i da joj uz to svaki ...prikaži još! mjesec isplaćuje 1500 eura. Naša Ninica je to prihvatila i zatim otela dijete i udrila gas put Bosne.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:23
    • Default avatar - minaj

      minaj: Slazem se sa barbarellom73 , mater je mater ,, zena treba bit na strani zene, ali kod nas zlocestih i zatucanih koliko hoces

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:25
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: minaj jeste li na strani one majke iz Pule što je ubila svoje dijete? S obzirom da je ona majka, ona zna što je najbolje za njeno dijete i nema potrebe da joj se sudi zar ne?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:30
    • Avatar Poison Ivy †

      Poison Ivy †: Barbarella, jesi ovo ti na avataru? Jer ako jesi, onda je puno toga jasnije :)))

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:37
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: separate u clanku pise da je sud napravio sporazum po kojem bi on njoj nasao stan i posao da dijete zivi u Italiji.........Evo recimo da je istina to sto govoris da joj je ponudio stan i 1500 eura alimentacije. Koja ...prikaži još! zena bi to odbila, otela dijete i pobjegla u inozemstvo? Pobjegla od osigurane egzistencije? Zato jer nije normalna? Ma daj molim te, ta je zena savrseno normalna medjutim stvar je da je lik zlostavljac pa je zato uzela dijete i pobjegla.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:38
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: minaj pa pogledaj molim te kod nas pisu peticiju za ukidnaje IK, zamisli kolka je to doza primitivnosti i zatucanosti, zato nista cudno da ljudi ovako pljuju po ovoj zeni

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:39
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: olive tko je na mom avataru je moja stvar, nisam ja kriva sto je tebe sram staviti svoju sliku pa si stavila karikaturu onog kako zelis izgledati

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:40
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73 ona koja hoće više para izvući.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 16:10
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Cim postoji i najmanja sumnja da se u obitelji odvija zlostavljanje to se ne smije zanemariti. A ovog lika nisu ni provjerili jel psiho, popricali ljudima koje znaju da vidimo o kakvoj se osobi radi. Njima je jedini dokaz da ...prikaži još! a nije prijavljivan. To nije nikakav dokaz o nepostojanju maltreriranja jer se zrtve cesto boje prijaviti pogotovo u stranoj zemlji jer ne znaju oce li im policija povjerovati (tesko ako nema fizickog dokaza kao trag udarca i slicno)a onda ce opet ostati same na milost i nemilost zlostavljacu koji ce radi prijave samo napraviti jos vecu odmazdu. A vi stitite ovog lika koji ce ako je to sto nina kaze istina, i to jadno dijete maltretirati ako dodje zivjeti s njime. Postoji mogucnost a cim postoji tada se dijete tamo ne salje.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 21:14
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Koje to bezglave ovce lajkaju tvoje nimalo logicne postove? a moje unlajkaju? takvi koji su kao i ti i ne vide dalje od svojeg nosa..............................Znaci da ti nacrtam: manja je steta da dijete ostane kod majke ako je ona lagala ...prikaži još! nego da se dijete posalje k nasilnom ocu zlostavljacu. Ili ti mislis da nije?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:18
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ti se bezglavo drzis nekakve sudske odluke u italiji da dijete ide k ocu...........e pa ja se pos...m na tu sudsku odluku

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:19
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73: logika i ti ste dva posvađana pojma. S druge strane feminacizam ti je itekako blizak pojam.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 12:23
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: je je svaka zena koja se brani od zlostavljaca je zapravo feminizirana, ovakve stvari se mogu procitati jos samo u zaostalim zemljama kao Hrvatska, uostalom kakvi su nam gradjani vidimo i po zemlji kakva nam je, nazadna, korumpirana sa razmisljanjima ...prikaži još! gradjana iz srednjeg vijeka. necemo mi daleko s takim stavovima

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 13:12
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: A kad se pozivas na logiku objasnite po kojoj to logici jedna zena uzima dijete i bjezi s njime u drugu drzavu s mjesta odakle joj je dobro? znaci po logici vas nekoliko pametnjakovica toj zeni je bilo super u ...prikaži još! u Italiji i onda joj je puklo da uzme dijete i pobjegne s njim u Hrvatsku. Koja osoba bi to napravila? Ludjak mozda a koliko znamo ova zena nije luda. Znaci pobjegla je iz Italije jer joj tamo nije bilo dobro a nije joj bilo dobro jer joj je bivsi bio zlostavljac. Njoj ej bilo dovno krasno u Italiji, sve idila i san snova i onda je odjednom uzela dijete i pobjegla s njime dok ju je policija lovila i proglasila otimcarkom, prakticki kriminalkom. Ma mislim stvarno, logika do jaja :D

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 13:35
    • Avatar Demetra

      Demetra: Kakve veze ima kako je njoj bilo i zašto je ona otišla? Ovdje se ne radi o njoj. Ljudi se razvode, ni prva ni zadnja. Ali ako je sud zaključio da će djetetu biti bolje kod oca, a ona je ...prikaži još! dijete kidnapirala, nema više rasprave. Ovo što je ona napravila svom djetetu ne bi nemajka napravila. A ti se prestani brukati ili zapravo nemoj, zabavljaš svih ovdje.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 13:41
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ne mogu vjerovati da pises kako nema veze kako joj bilo tamo? znaci ako ju je lik zlostavljao trebala je dijete ostaviti takvoj osobi? to bi svoje dijete ostavila zlostavljacu i pobjegla da spasis svoju g....u?

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 13:47
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: suvisno je da, da neki od vas zapravo rade zlo s ovakvim komentarima jer ako se na koncu ispostavi da ce taj otac i to jadno dijete maltretirati a postoji sumnja na to onda je zaista itekako bolje d aje ...prikaži još! dijete ostalo s majkom. Ali ocito nitko nije imao ni volje ni zelje malo preispitati tog covjeka, ima kod nejga jos dvoje djece pa da su ih isli pitati kako im je i kakav je to toac, ma kakvi. Isli su linijom lakseg otpora, donijeli najjednostavniju odluku a kasnije nek se mali pati, koga briga uopce

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 13:51
    • Avatar Demetra

      Demetra: Tko kaže da ju je zlostavljao? Ona. Niti ga je ikada prijavila niti o tome postoji ikakova sudska odluka. A sve da i jest, ako je zlostavljao nju, nije zlostavljao dijete i odluka o povjeravanju djeteta nema nikakve veze s ...prikaži još! tim. Ti nikako ne možeš shvatiti da dijete nije majčino privatno vlasništvo i da jednaka prava imaju i majka i otac, a ona je ocu to pravo oduzela i za to treba kazneno odgovarati.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 13:51
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Tko kaze d aju je zlostavljao, o boze moj oprosti im jer ocito nemaju pojma sto govoree ..............pa hebem mu tko bjezi od nekoga ako mu je s njime super?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za prijavu sam objasnila vec sto puta, ako zrtva nema ...prikaži još! dokaza po tijelu da je fizicki zlostavljana sto ne mora imati ako se radi o psihickom maltretiranju sto je isto ako niste znali zlostavljanje ili guranju o zid, prijetnjama i slicno takva zrtva se moze bojati prijaviti zlostavljaca jer joj nitko nece vjerovati sto se dogadja. Za prijetnju su bajdvej potrebna dva odrasla svjedoka, a tko je njoj u cetiri zida svjedocio?

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 14:02
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ti si apsolvirao da je lik zlostavljac na rekla kazala jer te bas briga posto se ne radi o tvojem djetetu i tvojoj g....i Boli tebe djon oce li malog sad njegov stari maltretirati i psihicki ubijati, bitno je da ...prikaži još! si ti rekao pregrst besmislenih teza ovdje i to je to, pravda je zadovoljena jer su povrsni sudovi donijeli odluku ne preispitavsi i dobro ne proucivsi tu situaciju u toj obitelji i tog covjeka. I uzput nisu ni jednom malog pitali sto zeli i kako mu je zivjeti s majkom jer je mali vec dosta velik da moze razluciti dobro od loseg. Samim tim sto ga nisu pitali bez obzira sto bi mali odgovorio vidimo da je sud nije previse briga za taj slucaj, zele ga sto prije rijesiti i skinuti s grbace.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 14:06
    • Avatar Demetra

      Demetra: Lupetaš li ga, lupetaš. Nema što sud preispitivati pravomoćnu odluku, ona se provodi i amen. Pravomoćna odluka se treba izvršiti, što je i učinjeno, a dijete od (tada) 4 godine se nema što pitati, jer apsolutno nije dovoljno zrelo i ...prikaži još! niti jedan sud u niti jednoj državi to ne radi, jer nije zakonito. To što je ona "pobjegla" od njega je isključivo njezin problem, prema odluci talijanskog suda imala je pravo svaki dan viđati dijete. Umjesto toga, ona ga je odlučila oteti, čime je ulinila djetetu nepopravljivu štetu zbog svoje sebčnosti. Žena treba u zatvor i tu je kraj priče.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 14:13
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: to i ja govorim, ja ne kazem da je lik sto posto zlostavljac ali je cudno da je ova zena pobjegla od tamo. Neki pisu jer je pohlepna i glupa, nema logike, tko bjezi od nekud od kuda mu je ...prikaži još! dobro. I da bi sinu isla raditi zlo i odvesti ga a malom je bilo super u Italiji. Nema smisla. Ne znam sto sad, ja se samo iskreno nadam za dobrobit djeteta da je zena lagala i da ce dijete bit sretno, bolje da sma ja u krivu neko da jadnik stradava od oca nasilnika. Daj boze da bude sve u redu, jer i ja imam dijete i prije bih se ubila nego dopustila da ga netko maltretira

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 14:22
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: barbarella73 jesu li žene i muškarci ravnopravni i jednaki po tebi?

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 16:26
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: Uguglaj: Nevjerojatan slučaj prevarantice Anike: otela vlastitu kćer i nestala, sumnjičilo ju se za manipulacije s donacijama za Noru Šitum, prijavljena za robovlasništvo... Nina Kuluz broj 2.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 16:29
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: majka je majka, ona je trebala dobiti dijete a ne otac naravno da zive oboje u italiji.to nema veze sa jednakoscu ili diskriminacijom vec jednostavno cinjenicom da je dijete vise vezano uz majku, prirodna stvar zato i sudovi u cijelom ...prikaži još! svijetu preferiraju dati dijete majci..................a zanimljivo kako se sad kad im tako odgovara muskarci pozivaju na neku jednakost muskaraca i zena a zene su do prije par desetljeca toliko diskriminirali da nisu imale ni pravo glasa vec su se same morale izboriti za to. Takodjer dan danas i kod nas i u svijetu zene nisu jednako placene za isti posao koji radi i muskarac. Stoga ako cemo o diskriminaciji dalo bi se tu puno toga za reci.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 17:54
    • Default avatar - Dada_1

      Dada_1: Ma daj ne srac..j imas li ti djece...ako nemas... nemas pravo komentirati....kad ti pokazu dijete koje si rodila....nema toga u svemiru ljepseg....zato suti

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 21:37
    • Default avatar - Pamtim

      Pamtim: Barbarela, vi feministkinje stalno izbacujete nekakve floskule, primjerice, o tome da su žene slabije plaćene za iste poslove od muškaraca. Pa da te demantiram. Evo u Zetu, tramvajke i tramvajci imaju iste plaće, u Saboru, u općinama, u svim državnim ...prikaži još! službama....... A kod privatniku, ako si sposoban ili sposobna, vrijedna, radišna, svakako ti bu vlasnik povećao plaču da te zadrži, ako veliš da buš dala otkaz jer te primanja ne zadovoljavaju. Znam dosta žena koje dobro zarađuju i lijepo napreduju. Moja sestrične je u muškom zanimanju nakon 10 godina postala šefica muškim kolegama. I to ne zahvaljujući grebanju i minica a, nego radi kvalitetnog rada, zalaganja i poštenja.

      Odgovori Srijeda, 20.06.2018. u 00:17
    • Default avatar - seperate_ways

      seperate_ways: Dada_1: kada uspiješ napraviti dijete nrz muške spolne stanice, onda imaš pravo glasa.

      Odgovori Srijeda, 20.06.2018. u 11:17
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: feministkinje, ako sam ja feministkinja ti si sovinisticki muskarac.................ti podrzavas tog lika jer si i sam muskarac. A sto se tice tvoje sestre sefice ona ima manju placu nego ima isti taj sef na nekom drugom odjelu jer smo mi ...prikaži još! zene jos uvijek diskriminirane. A pravo glasa smo si same izborile jer da nismo i dan danas ne bi smjele izaci na izbore. Jer naime vi muskarci nas zene jos uvijek tretirate kao osobe kojima je mjesto u kuhinji uz djecu a kad doje do ovakvih slucajeva onda ste vi kao lof bolji roditelji, to je sve skupa licemjerje do boli.

      Odgovori Srijeda, 20.06.2018. u 11:22
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    najžalosnije je, da u ovakvim situacijama dijete nitko ništa ne pita i njima je najteže,,, ne kaže se uzalud da su obećanja luda radovanja..

    4 Ponedjeljak, 18.06.2018. u 11:48
    • Avatar djordje70

      djordje70: Pa sama je kriva..da je u startu saradjivala sa tatom ne bi sada dite bilo istraumirano..isla je na sve ili nista ,izgubila..

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:04
    • Avatar football_manager

      football_manager: To svakako da je u početku bilo i da su se rastali kao normalni ljudi al ona je malog otela i napričala mu tko zna šta o ocu koji je, kako na kraju ispada, skroz ok čovjek.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 18:42
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: u ovakvim situacijama najviše stradaju psihički djeca , a o njima se najmanje vodi briga ...

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:23
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: dječak ima 9 godina , dovoljno je veliki da kaže što bi volio i sa kim bi htio biti...

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 11:02
  • Avatar goga split
    goga split

    O j, jadno dijete, zar on nema siroce pravo glasa, a znam da ima bar kod centra za soc. skrb.??????????? Nije ni cudo da je djete zavrsilo u bolnici, izludit ce ga vlastiti roditelji. Moze ih biti sram obadvoje sta ...prikaži još! se prepucavaju preko psihe svog sina, ova mama ne izgleda mi bas da toliko pati za sinom, cini mi se da je vise pere alementacija i pirenje paznje. Roditelji bi se morali dogovoriti oko djeteta ako ga iti malo vole , izludit ce ga i nece ga niko imati ni otC ni mate nego neka ustanova. Neka mali kaze s kim bi htio zivjeti. Ova nasa drzava je jadna i bjedna da nemoze rjesiti situaciju djeteta u kojoj se naslo.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:38
  • Avatar arwenn
    arwenn

    Mene ova zena bas nervira ! Jednostavno joj nista ne vjerujem ! Zao mi malenog koji nije ni kriv ni duzan zrtva nezrelih roditelja :(

    86 Ponedjeljak, 18.06.2018. u 11:58
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: a njemu vjerujes? majka koja se zarko bori biti sa svojim djetetom ne moze biti losa osoba. Jer kolike zene napustaju svoju djecu i nije ih briga

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:05
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Ovdje je stvar da roditelji svoj propali brak prelamaju preko leđa djeteta!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:15
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: svi znaju u cemu je tocno stvar jer citaju svasta po medijima

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:16
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: A ova žena je na sudu osuđena za otmicu djeteta, zabranjivanje roditelju kojem je djete dodjeljeno da ga viđa. Znači ako dovoljno dugo činiš kazneno djelo to postaje prihvatljivo. Evo čak čitam da će u Hrvatskoj donijeti lex Cesare!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:16
    • Avatar Motika_1

      Motika_1: Barbarella a zasto ga je otela od oca i pobjegla

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:17
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: arwenn@ apsolutno se slažem s tobom. Da nije skrivala djete, otac bi bar imao priliku da se s njim zbliži. Ovako zahvaljujići njoj, djete najviše ispašta i napravila mu je pakao od života.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:17
    • Avatar arwenn

      arwenn: Ne branim ja nikoga ali dijete treba imati i oca i majku ! Nisu uvijek majke svetice ! Nekad su ocevi sto puta bolji roditelji ! Uostalom dijete ce kad bude vece samo odrediti hoce li kod jednog ili drugog ...prikaži još! ! A tada ce vec imati traume.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:20
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: pa kad toliko zdusno pratite medije onda valjda znate zasto je pobjegla od njega...........i uzela dijete......pametnjakovici

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:21
    • Avatar Lopud

      Lopud: Majka je pobjegla spašavajući sebe i dijete od zlostavljača. Naša Država općenito pa tako i u ovom slučaju apsolutno loše i nikako ne štiti svoje državljane. Možete vi navijati za zlostavljača, ostaje činjenica da u ovoj zemlji odavno zlo pobjedjuje ...prikaži još! dobro. Nikoga stvarno nije briga za interes djeteta.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:22
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: barbarella, a zašto je pobjegla. Sama he rekla da je fizički nije zlostavljao, ali eto nije joj davao novaca koliko je ona očekivala, a istovremeno je odbijala raditi. Po tebi je optavdano ako se ti iz nekog razloga ne slažeš ...prikaži još! s partnerom, oteti djete i pobjeći s njim da ga otac godinama nema priliku vidjeti? Od kud ti to pravo da djetetu uskratiš oca? Daj se saberi molim te!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:25
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: U ovom slučaju znam jedino da roditelji imaju dijametralno suprotna stajališta i ne odstupaju od njih i da dijete nema kontakt s jednim roditeljem godinama. Isto tako znam slučaj u Dalmaciji, osobno poznajem majku. Nakon razvoda, majka je otišla od ...prikaži još! d muža (živjeli u obiteljskoj kući, muževoj) djete dodjeljeno majci. Muž nije htio predati djete, isto ovako ovrhe, ovo ono. Policija ih ne nalazi na adresi i što ja znam. Tako godinama se to provlačilo. Kad je malom bilo desetak godina, više nije ni htio ići majci jer pod utjecajem suprotne strane kakvo će djete imati mišljenje o majci. Sad je momku već mislim 16-17 godina, mamu nema volju niti želju viđati jer ju nije imao ni prilike upoznati. Majka je super osoba, brak nije uspio, ali to nije razlog da se uništava i djete. Momku mislim da nije falilo ništa materijalno ni s ocem, ali mislim da je uskraćen za mamu! Ispravi me ako griješim. A ovdje se dešava upravo suprotan scenarij, s istim ishodom!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:26
    • Avatar Motika_1

      Motika_1: Upravo to, papajoo

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:39
    • Avatar Lopud

      Lopud: U pravu jesi, ali u ovom konkretnom slučaju ako je otac malenog zlostavljač djetetu ne može biti dobro sa njim. Takodjer u ovom slučaju majka dopušta kontakt oca sa djetetom, dijete je sretno uz mamu. Da itko od institucija RH ...prikaži još! i Italije vodi brigu o interesu djeteta tada bi dijete ostalo kod mame uz prava oca na vidjanje. Ovdje se čak radi o ocu koji će strpati u zatvor majku vlastitog djeteta, koliko znam ako se samo pojavi u posjetu sinu bit će uhićena. Pa o kakvom to "ocu" pričamo, o kakvom to čovjeku pričamo? Ne postoji žena, majka koja je od dobrog muža i oca pobjegla!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:40
    • Avatar arwenn

      arwenn: Pobjegla od zlostavljaca ?? A dok je trosila njegovu lovu ? Nisam nigdje vidio slike i prijave da je zlostavljana ! Ne pisite gluposti ! Dosadio joj je lik , i pobjegla je !

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:14
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: lopud, konacno normalan odgovor, ja ne razumijem kako ljudi ne vjeruju da je covjek zlostavljac? arwen nije osobno vidio prijave, pazi ti to g odgovora. Prijavljivala ga je arwene a jedino je falila sto prijave nisu tebi pokazali da ih osobno vidis

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:34
    • Avatar arwenn

      arwenn: A ti si vidjela prijave ? I nju razbijenu ?? Ajd ne pricaj gluposti ! Jedino u ovoj prici je zrtva dijete ! A njih oboje neka se idu lijeciti ! I dalje joj ne vjerujem !

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:38
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: a tko smo ti i ja da gledamo tudje prijave? jel ti kad ides na sud okolo ljudima saljes svoje prijave?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:48
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: uostalom u italiji je zvala karabinjere kad ju je gurnuo u zid a u Hrvatskoj ga je pocetkom ove godine prijavila za obiteljsko nasilje pa se ovaj kad je usao u hrvatsku morao javiti splitskoj policiji

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:54
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: gdje si sad papaja? jel guglas?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:09
    • Avatar arwenn

      arwenn: Jel ta zena uopce gdje radi ? Kako uzdrzava tog malenog ?!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:25
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: niej samo dijete gubitnik jer je izmedju dvije vatre vec svaka zena koja ako dodje do rastave moze ostati bez djece ako joj muz ima novac i uticaj pa ce sud presuditi u njegovu korist

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:27
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: i jedini razlog koji mi pada na pamet zasto on zeli da se dijete njemu silom vrati iako zna da je svakom djetetu bolje uz majku posto ova zena nije nikakav problematican slucaj. A to radi jer je psihicki manipulator ...prikaži još! i zlostavljac i zna da ce nju tako povrijediti bez obzira na znanje da ce i dijete biti povrijedjeno.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:32
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ja sma sigurna da ste svi vi koji zdusno branite ovog covjeka i blatite ovu zenu potpisnici peticije protiv IK

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:43
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: opet obrana muskarca tj severininog bivseg............za tvoju informaciju severinin bivsi nije htio sam vidjati svoje dijete mjesecima kad je dijete imalo par mjeseci, pa kad je severina nasla drugog sjetio se da ima dijete s kojim ce ju ucjenjivati i ...prikaži još! maltretirati da ne moze zivjeti kako spada. A iskreno ne bih mu ni ja dala da vidja dijete osim ako ja nisam prisutna jer taj covjek koji je ionako na sumnjiv nacin dosao do bogatstva moze dijete odvesti na drugi kraj svijeta da ga sevka vise nikad ne vidi. A sto se tic enovca, Severina sama dovoljno zaradjuje da ne mora ovisiti o Milanovim novcima, ona uzima smao ono sto djetetu pripada.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:46
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: papaja posto ocito nemas dar citanja s razumjevanjem moram opet detaljnije napisati da sam objasnila zasto jednom manipulatoru i covjeku sumnjivog zivota (posto toliko bogatstvo u tako kratkom roku sigurno nije stekao postenim putem) ne bih dala da vidja dijete ...prikaži još! e bez mojeg prisustva. Ljudi kao Milan koji dolaze do svega sto pozele na bilo koji nacin jer misle da se s novcem moze sve kupiti su ljudi u koje ja ne bih imala povjerenja da ce mi dijete vratiti nazad.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 15:07
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: Papaja divim ti se na strpljenju. Ali rasprava s barbarellom ti je isto da gluhom objašnjavaš kako zvuči Beethovenova simfonija u d-molu. Ti ćeš se ubit od tumačenja, a ona će i dalje misliti da pričaš o berbi kukuruza u Americi.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 15:40
    • Avatar arwenn

      arwenn: Ocito je barbarela mama od Cesara kad je toliko brani ili jednostavno mrzi muski rod ! Curo draga ili zeno draga ..dijete nije igracka ni vlasnistvo ! Ima zivog oca koji ga voli i taj isti ima pravo provoditi vrijeme ...prikaži još! sa njim.Mozda je taj frajer i bio gad prema njoj kada ga je iskoristila i ostavila ali prema malom nije ! Zato ne mjesati jabuke i kruske ! Toliko od mene ! Gotova rasprava ! I sada joj jos vise ne vjerujem.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 15:48
    • Avatar Lopud

      Lopud: Nitko ne mrzi muški rod, od vas bi bilo lijepo da bar razmislite o mogućnosti fizičkog i psihičkog zlostavljanja ove žene, žena općenito. Napuštanje zlostavljača je jedini ispravan put pogotovo za dijete. Ponavljam, proučite malo i psihologiju djeteta, a znanost ...prikaži još! t upravo kaže o neophodnosti prisustva majke u mlađoj dobi djeteta. Što se mene tiče: ja nosila, ja rodila, ja dojila...nije se rodio muškarac koji bi mi uzeo dijete pa makar me to života koštalo. A tate...pa za to par minutno zadovoljstvo koje je imao i ne zaslužuje više nego da vidja dijete, majke, ako su u redu i brižne moraju imati prednost! Toliko dragi moji internet kolege, nadam se da Vam žene predstavljaju više od kućne pomoćnice, vreće za boksanje i inkubatora za radjanje.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 16:23
    • Avatar arwenn

      arwenn: Lopud svasta ! Meni je samo zao sto ima muskaraca pa nasjednu na takve zene poput vas ! Dao vam Bog da imate musku djecu i da dobiju zene poput vas !

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 17:03
    • Avatar Lopud

      Lopud: Othranila sama svojih dvoje i treće tudje, sreće moje ispadoše dobri ljudi. Bez alimentacije, dječjih doplataka i ičije pomoći, a tatica....radije zagrlio flašu vikendom nego da uživa u svojoj djeci. Pa nikakav trud i uvjeravanje kako je djeci potreban nisu ...prikaži još! pomogla. Lako vama muškima lamentirati kad na svojoj koži ne možete iskusiti muke mnogih žena. Pretpostavljam da ste dobri muževi i očevi, ali me čudi da ste slijepi na zlostavljače u vlastitom muškom rodu. Netko tko poštuje obitelj i žene mora znati značenje mame, svi mamu imate. Morate i pošteno reći da mnogi vaši poznanici, prijatelji ružno čine svojim obiteljima. Zar ne?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 20:00
    • Avatar Lopud

      Lopud: Dva sina i jednu kćer.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 20:02
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Lopud cestitam na odgovorima, odlicno si ovo sve napisala, a ti niski udarci nekih ovdje da mrzimo muski rod ili jos bolje da sam ja majka cezarea samo dokazuju jos vecu zlobu nekih ovdje koji iz samo njima znanog razloga ...prikaži još! mrze ovu zenu, majku cezarea. A to sto postoji i najmanja sumnja na zlostavljanje u nekoj obitelji se ne smije zanemariti jer to dijete ako se vrati takvom ocu moze i samo biti zlostavljano.A izgleda da ljudi koji zdusno brane covjeka iz ovog clanka mozda brane bas teskog psiha i zlostavljaca. A sumnja itekako postoji.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 20:49
    • Avatar Lopud

      Lopud: papajao07....ja ne gledam kroz nikakvu prizmu svog života, moj život je bio dobar od trenutka kad sam se razvela. Živjeli dobri razvodi, dijete i dalje mora biti na prvom mjestu roditeljima. Ja vjerujem priči te mame, pobjegla je od zlostavljača. ...prikaži još! Pa ako neki i nevjeruju toj priči, ovaj slučaj malog Cesarea je užasan po prekrasnog, nevinog dječaka. Kao majka kažem.. da sam imala drugačiju situaciju, a da je ista priča, da je moje dijete vezano za oca jer je odrastalo uz njega "otimanjem"...kunem ti se životom da svoje dijete nikada ne bih izložila ovome što otac malenog Cesarea radi. Ako voliš dijete više od vlastitog života onda ne misliš na sebe, činiš sve samo da poštediš dijete šoka, stresa.... Meni je dovoljno da sam protiv tog oca jer na ovakav užasan način ugrožava psihičko zdravlje svog djeteta. To pravi tata ne čini nikada!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 21:25
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: U nekim jaaaako iznimnim slučajevima, "nasilje" je opravdano. Pri tome nikada ne mislim na fizičko, nego npr. da sam barbarellin partner kaznila bih ju odsustvom snošaja na jedan poduuuuži period. Kad je najnapaljenija uzela bih čašu vina, dobro se podrignula ...prikaži još! i gledala tekmu. I tako noćima. Ok, povremeno bih ipak mijenjala programe i momački prdnula.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 21:32
    • Avatar Lopud

      Lopud: Ha čuj...lako se tebi zezati, barbarela kao i ja zaista smo pogodjene sudbinom tog malog dječaka. Pravi tata bi trebao odustati, vidjati što češće može dijete, zajedno i mama i tata bi trebali pomoći malenom uz stručnu pomoć da se ...prikaži još! oporavi od ovog sranja i...Kad još poraste i može sam odlučivati tada omogućiti svom sinu da sam bude kada želi i kod tate i kod mame.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 21:37
    • Avatar Lopud

      Lopud: Naš zakon koliko znam( ako se nije promijenio, pošto u nas svakdnevno švrljaju po zakonima) omogućuje da sudac pita djete od 12 godina što želi. Pravi tata koji zna što mu dijete sada proživljava izdržao bi još 3 godine. Majka ...prikaži još! o njemu brine odlično kao i ostatak obitelji. Otac ga je vidio nekoliko puta pod nadzorom, to je odlučila služba za soc.rad. Dakle, ja da imam poziciju posjela bih oba roditelja pred sebe, odredila jasna pravila koja su isključivo i samo u interesu djeteta. Trenutni interes djeteta da ga se ne miče nasilno iz poznate okoline i otima od majke. Naš sud nije preuzeo odgovornost da zaštiti dijete i to je neoprostivo!! A sve one muško-ženske priče institucije moraju bez milosti ostaviti po strani! Dijete i samo dijetetov interes morali su zaštititi, a to nisu učinili!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 21:52
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Big bang da sama imas partnera znala bi da je odsustvo snosaja (kakav naziv za sex : D ) veca kazna za muskarca nego zenu jer je vecini muskaraca sex nambr one u zivotu : D tako da bi kaznivsi ...prikaži još! si mene na taj nacin zapravo sebe kaznio jos vise.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:04
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: papaja kakv sovinizam o cemu ti pricas, stalno se pozivas na neke floskule o mrziteljicmaa muskaraca, feminizmu, sovinizmu i ostale gluposti. Znaci ja govorim o mogucem nasilju u boitelji sto nije bezazlena stvar koja uopc enije provjerena kako spada a ...prikaži još! a ti i neki ovdje se stalno lovite nekakvih "argumenata" o tome da je zena otela" svoje dijete (koliko uopce majka moze oteti svoje vlastito dijete) da je sud presudio u korst talijana. A da mi je samo vidjeti to sudjenje koje je donijelo odluku da dijete ide ocu. Mogu si samo zamisliti. Mogu si smao zamisliti tih argumenata za sudsku odluku a zena niti je alkoholicarka, niti naislnica, niti problematicna osoba,. nit narkomanka, nit promiskuitetna osoba. Koji su to argumenti koji su isli u prilog sudu da dijete dosude ocu? Meni na pamet padaju samo par njih: sklonost njihovom drzavljaninu i njegovi novci. A to su nikakvi argumenti za oduzet majci dijete a ipak je oduzeto.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:14
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: Tko kaže da bih i ja bila bez seksa!? Ooooo bilo bi ga i te kako! Samo ne s tobom...

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:15
    • Avatar Lopud

      Lopud: Mali Cesare zaslužuje više empatije od tvojih efemernih komentara Big Bang.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:20
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: buahahahah big bang za tvoju informaciju ja cu kao zena lakse naci partnera za sex nego ti kao muskarc, mozes se okladiti u to :D

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:20
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ma Lopud ne znaju kvalitetno diskutirati pa se hvataju tih niskih udaraca koje su, u ovom slucaju, na nivou balavaca u srednjoj skoli. Vjerojatno big bang i je nekakvo derle koje ide u cetvrti srednje :D

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:22
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ne zanimaju me tvoji primjeri nekih slucajeva, vjeruj nisam ni procitala...............a to sto se ti palis na unlajkove koje vjeorjanto sam dijelis me takodjer ne zanima. Svatko tko ima iole mozga u glavi moze shvatiti da ne pisem nikakve gluposti ...prikaži još! ni ja ni lopud. Bez obzira sto smo ovdje trenutno u manjini ali sigurna sam da bi u RL-u bile u vecini:)

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:33
    • Avatar Lopud

      Lopud: Hahaaa, baš me nasmija na kraju balade. Razmjena mišljenja treba biti na ljudskom i kulturnom nivou, za to nije potrebno više od srednje škole. To se dobija doma, kućnim odgojem. "Kišne gliste" ti žele ugodnu noć i puno sreće u ...prikaži još! životu. Nadamo se da i admin čita. :)))))))

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:39
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: aahahah bog bang dobila po repu pa ide ca.............a sto nama nista od ugodne noci samo jer ne dijelimo isto misljenje oko ovog slucaja? pa kako mozes biti tako nekulturna :D

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:40
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: tako je Lopud :), i ja svima zelim ugodnu noc

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:42
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: Lopud žao mi je što si se prepoznala u mom komentaru, ali nije bio tebi namjenjen. Ugodna noć.🙋‍♀️

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:44
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: uglavnom dobila si zuti radi toga, tko ti kriv

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:46
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: rekao si rekao i to ponovio ko papiga sto puta, odi jer si mi postao prenaporan za citati, necu plakati. Ja sam obrazlozila svako svoje misljenje o svemu a to sto ti nisi sposoban razumjeti ja zaista nisam kriva za to.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 22:50
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: rekla sam ja puno vise toga i na ovim i na onim drugim komentarima i ja nisam nigdje sto posto tvrdila da je covjek zlostavljac vec da postoji sansa da je. To da je otac zlostavljac i to moguci zlostavljac ...prikaži još! je moje misljenje koje nisam sama smislila vec se temelji na iskazima ove zene Nine. Ti smatras da zena laze a ja mislim da ne. Pazi kako ti zdusno komentiras d aje nina osudjena otmicarka, ne bi da je otela tudje dijete i odvela ga od njegove matere:D Otela je svoje dijete a ne tudje i vjeorjanto s razlogom jer ako je otac moguci zlostavljac onda je imala itekako valjan razlog da to ucini i ja bih to isto ucinila.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:03
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: a sudovi znaju itekeko krivo presuditi, ne bi bilo prvi put. Detaljno sam obrazlozila i napisala zasto jedan sud ne bi trebao oduzeti skrbnistvo nad djetetom jednoj majci kao ova Nina.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:04
    • Avatar Big💥Bang

      Big💥Bang: Zijeeeev...😩💤

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:07
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ti meni reci razlog zasto je sud dodijlio dijete ocu a ne majci

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:25
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: jer ja bih isto otela dijete d ami je sud nepravedno oduzeo to isto dijete i dodijelio ga ocu zlostavljacu.......to da je ona sad smislila zlostavljanje su insinuacije kao i to da je isla u bosnu boriti se na strani ...prikaži još! islamskih ekstremista sto je izmislio njen bivsi i to pricao medijima

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:28
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: i bajdvej d aje ona takva manipulatorica ona bi jos u italiji sama sebe izudara i prijavila policiji da je to ucinio njen bivsi a nije jer je to iskrena zrtva koja se borila protiv psihickog maltretiranja sto je jako ...prikaži još! jako tesko dokazivo prakticki nemoguce

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 23:32
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: nisi mi odgovorio zasto je sud u Italiji dodijelio dijete ocu? koje su oni imali dokaze da je ona nepodobna majka?

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 00:00
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: jer nemas odgovora, jer je sud bezveze dodijelio dijete ocu jer je on talijanski drzavljanin i jer ima novce a ja sam obrazlozila njenu otmicu djeteta a sto se tice dokazivosti psihickog maltretiranja i sam znas da je to tesko ...prikaži još! dokazivo jer kad te u cetiri zida netko maltretira onda dokaz mogu biti jedino svjedoci, a koji su to svjedoci u zatvorenoj kuci izmedju cetiri zida? sigurno ju nije maltretirao pred prijateljima i susjedima vec kad nitko ziv to nije vidio. Ili da ju je izudarao tako da ostaju masnice po tijelu medjutim verbalno maltretiranje i guranje u zid ne ostavljaju nikakve tragove na tijelu. Doduse kod nas sud i takvoj majci oduzima djecu, sto imamo primjer tu u Dubrovniku kad je muz zeni s djecom razbio vilicu i trajno joj unakazio lice a sud je njoj oduzeo djecu jer kao nije dobro da djeca zive u takvoj okolini. Umjesto da je njega strpao u zatvor. toliko o nasem pravosudju

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 00:17
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: sto ocekivati od naseg pravosudja u ovom slucaju, samo su uzimali u obzir presudu talijanskog suda..........kad njima ni unakazeno lice jedne zlostavljane zene nije bilo dovoljno da nasilnika strpaju u zatvor vec su joj radje oduzeli djecu, zasto bi sad ...prikaži još! u ovom slucaju dijete dodijelili majci

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 00:29
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: roditelji se nisu isli dogovoriti jer se jedna strana ocito nije htjela dogovoriti, mislim zasto bi se on dogovarao kad je njemu sud dodjelio dijete

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 00:36
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: to kao da mene oslobode kazne od nekog ucinjenog nedjela i sad se netko pita zasto se nisam isla dogovoriti za nekakvu odstetu.........sto bih se dogovarala oko odstete kad su me oslobodili optuzbe:D

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 00:42
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: prvo dijete se uvijek svugdje u svijetu dijete dodjeljuje majci ako je podobna za njegov odgoj jer je dijete vise vezano za majku koja ga je rodila sto je prirodna stvar da se dijete vise veze za roditelja koji ga ...prikaži još! je devet mjeseci nosio u utrobi i dojio. Dokaz da sam za to u pravu je to sto svaka osoba koja je na samrti ako doziva ijednog roditelja doziva majku a ne oca sto je stvar prirodne privrzenosti k majci. Ali ako majka nije podobna za odgoj djeta jer je alkos ili narkoman ili neki drustveni problem bilo koje vrste a sud ga ipak dodjeli takvoj majci onda opravdavam otmicu djeteta od strane oca!

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 00:56
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: pa cekaj malo, kakva ti je to usporedba? kako su dva gey muskarca dosla do djeteta? rodila ih je majka koja im ih je dala da ga odgajaju, isto stvar sa surogat majkama. Nijedan sud ne bi uzeo dijete majci ...prikaži još! i dao ga gay paru osim ako ga majka koja ga je rodila ne prepusti njima, znaci majka ga ne zeli vec ga daje gay paru. Stoga ne znam kako je to za usporediti. Ovdje je rijec o slucaju kad oba roditelja zele dijete i kako ce sud presuditi u tom slucaju.

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 01:30
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: to kao d apitas hoce li sud kojem je mater umrla dodijeliti dijete babi ili djedu........odlucit ce na temelju dokaza tko je podobniji za odgajat ga ili ce ga uzet socijalna sluzna i odgajat ga u domu. Stavljas primjere koji ...prikaži još! nemaju veze sa slucajem jer u tim primjerima nitko nije rodio to dijete i nitko nije majka

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 01:43
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ti ignoriras cinjenicu da ako su oba roditelja podobna za odgoj djeteta prevagnut ce cinjenica da je majka za jednu nijansu podobnija jer ga je rodila i jer je dijete prirodno privrzenije majci. To nije nikakva diskriminacija vec prirodna stvar. ...prikaži još! I to sto pokusavas stvar izvest na svoj mlin omalovazavajuci zene kao da su inkubatori onda omalovazavaj i muskarce jer su samo donori sperme. Eto laku noc i spavaj dobro :)

      Odgovori Utorak, 19.06.2018. u 02:01
  • Avatar Puta Madre
    Puta Madre

    Dopustite ćaći da vidi sina i predstanite s glupostima.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:42
  • Default avatar - LANA555
    LANA555

    Koja sramota da ovakve stvari nazivaju ovrhom .Ko da je to neka stvar a ne živo biće tj dijete . I tu novci rade čuda a samo djete ispašta .Ja bi mnoge ove ustanove poput centra za socijalni rad pozatvarala ...prikaži još! i smanjila i tako ništa nerade .Piju kave i pričaju na bomit .Trebalo bi uesti zakon kolko radiš i kolko se trudiš tolko ti je i plača pa bi imali motivaciju volju i td .

    2 Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:50
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Lana, trebalo bi u tim Centrima provjeriti imovinske kartice djelatnica. Sve se ogrebu, smještajući starce u domove, za njihove nekretnine. Bila jedna kod Kosorice u ministarstvu još, njena tad pomoćnica ministrice, imenom Zdenka, sa Centra Maksimir, e, ta je više ...prikaži još! e stanova na taj način preuzela. Svi to rade po centrima. Nažalost. Još kad bih mogla imena napisati, al neću PNUSKOK na vratima. Nemam vremena.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:34
    • Default avatar - LANA555

      LANA555: Ma što reč lopovi koi gledaju samo svoje iterese i takvi i glasaju 30god za jedne te iste jer se boje da ne ostanu bez fotelja i tdc.Ovo o ćemu vi kometirate to i ptice na grani znaju .

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:26
  • Avatar purgerica prva
    purgerica prva

    Zašto nitko ne pita struku? zanima me jel netko odveo to jadno dijete kojim se poigrava majka i njene "frendice" feministice - kod recimo g-đe dr. Flander? Pa dijete je oteto ocu iz Italije, odvedeno novom liku-hranitelju u BiH (o ...prikaži još! (o tome se šuti) a onda je došla, vlratila se u Split materi, kad joj je dojavljeno kako će je privesti.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:30
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Jel opet Seve dolazi na prosvjed?

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 14:09
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    dva iracionalna ega uništila djetetu djetinjstvo.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:31
  • Default avatar - irenacan@gmail.com
    irenacan@gmail.com

    To je strašno za jadno dijete. Neka ga dragi Bog čuva.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:08
  • Avatar Mozak
    Mozak

    I nju i ove prosvjednike treba strpat u zdravstvene ustanove za mentalnu rehabilitaciju, a nju posli i u zatvor...Sramote nam državu !

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:15
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Ovrha nad autom i djetetom se je izjednačila. Tako to "stručnjaci" rade.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:55
  • Default avatar - ZORBA_1
    ZORBA_1

    zena sam al'mi od ovih pojedinih puca ono sto nemam,s kojim pravom djetetu uskracuje oca

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:41
  • Avatar Gusar_1
    Gusar_1

    Pa tu strašno nešto ne štima. Muškarac na sudu još nikada nije stekao prava..

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:12
  • Avatar Lesy
    Lesy

    Sram vas bilo i oca i mater..po djetetu koplja lomite...pa nije ti stvar neka,to je mali čovijek sa osječajima...

    1 Ponedjeljak, 18.06.2018. u 11:58
  • Avatar zagorac17
    zagorac17

    Kucka

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 15:02
  • Avatar retita
    retita

    "Vaša djeca nisu vaša djeca..Ona dolaze kroz vas ali ne i od vas.I premda su s vama,ne pripadaju vama.Možete im dati svoju ljubav ,ali ne i svoje misli.Jer oni imaju vlastite misli.Možete okućiti njihova tijela ali ne i njihove duše,jer ...prikaži još! njihove duše borave u kući od sutra,koju vi ne možete posjetiti,čak ni u snovima."

    6 Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:37
  • Avatar Berger117
    Berger117

    u svemu ovom najviše gubi dijete . kladim se da jedno i drugo pričaju bajne stvari malom i tako pridonose još više.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 11:43
  • Avatar Mauritius
    Mauritius

    Zene si uzimaju puno za pravo u zadnje vrime ne mareci za osicaje drugih.... nemam nista protiv zena dapace ali to vec ide polako na zivce plus raznoraznih udruga bezveznih....

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:25
  • Default avatar - vinja
    vinja

    Jadna djeca s neodgovornim roditeljima. Umjesto da se ova majka dogovorila s djetetovim ocem o brizi oko malenog, ona ga je otela i s njim pobjegla u drugu državu. Nije morala živjeti s njegovim ocem ali o djetetu morali su ...prikaži još! brinuti oboje, a nesuglasice civilizirano riješiti.

    Ponedjeljak, 18.06.2018. u 12:07
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message