Uz poruke zahvale, u 13 zemalja u kojima se provodi kampanja, HTZ je organizirao i nagradu igru u kojoj dijele hrvatske suvenire
HTZ pokrenuo kampanju kojom zahvaljuju stranim turistima što su nam došli i ljetovali kod nas
Kako bi zahvalila svim stranim gostima, koji su nam unatoč pandemiji došli i spasili turističku sezonu,
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.
- Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini - izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.
U fokusu „Thank you“ kampanje HTZ-a prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, odnosno tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.
Uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, organizirat će i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.
Nakon kampanje „Thank you“, Hrvatska turistička zajednica krenut će s provedbom promotivnih aktivnosti za posezonu, tijekom koje će u fokusu biti nautika, kontinentalna ponuda, eno-gastronomija te ponuda hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.