Obavijesti

News

Komentari 13

HTZ pokrenuo kampanju kojom zahvaljuju stranim turistima što su nam došli i ljetovali kod nas

HTZ pokrenuo kampanju kojom zahvaljuju stranim turistima što su nam došli i ljetovali kod nas
1

Uz poruke zahvale, u 13 zemalja u kojima se provodi kampanja, HTZ je organizirao i nagradu igru u kojoj dijele hrvatske suvenire

VIDEO

Kako bi zahvalila svim stranim gostima, koji su nam unatoč pandemiji došli i spasili turističku sezonu, 
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.

- Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini - izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.

U fokusu „Thank you“ kampanje HTZ-a prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, odnosno tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, organizirat će i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.

Nakon kampanje „Thank you“, Hrvatska turistička zajednica krenut će s provedbom promotivnih aktivnosti za posezonu, tijekom koje će u fokusu biti nautika, kontinentalna ponuda, eno-gastronomija te ponuda hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 13
VIDEO

Obustavili potragu za Dankom (2) u Srbiji. Djed: 'Bugarska je blizu, bojim se da je oteta...'
JOŠ JE NISU PRONAŠLI

Obustavili potragu za Dankom (2) u Srbiji. Djed: 'Bugarska je blizu, bojim se da je oteta...'

Djevojčicu od jučer traže stotine ljudi. Tu su volonteri, policija, potražni psi, Gorska služba spašavanja, rudari, helikopteri, termovizijske kamere...

Pozlilo je ocu nestale djevojčice, napisao potresne riječi. Policija ispitala i mamu. Curici ni traga
MISTERIOZNI SLUČAJ IZ SRBIJE

Pozlilo je ocu nestale djevojčice, napisao potresne riječi. Policija ispitala i mamu. Curici ni traga

Svi se nadaju kako će djevojčica uskoro biti pronađena i vraćena svojim roditeljima. U tijeku je velika potraga za Dankom (2) na istoku Srbije. Prvi put su koristili i 'Amber Alert'
Tragedija u Njemačkoj: Autobus Flixbusa se prevrnuo, u nesreći poginulo najmanje pet osoba...
FOTO: STRAVIČNA PROMETNA

Tragedija u Njemačkoj: Autobus Flixbusa se prevrnuo, u nesreći poginulo najmanje pet osoba...

U autobusu je bilo 53 putnika te dvoje vozača. Uz pet poginulih više ljudi je teško ozlijeđeno u ovoj nesreći...