Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

‘Ivan bio nesretan i pun bijesa. Otac nije shvaćao kakav je’

Ivan Nujić (41) završio je u istražnom zatvoru Remetinec zbog opasnosti da opet napadne. Njegova teta kaže kako se tragedija mogla izbjeći. Nakon sestre, izgubila je šogora

Komentari 138 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar SKY1
    SKY1

    U ovom slučaju su krive institucije što su teškog psihičkog bolesnika pustili na slobodu. Baš čitam nedavno, za 9 godina iz zatvora izlazi Srđan Mlađan. Zar će se opet ponoviti ista situacija? Zašto institucije dozvoljavaju da takve osobe budu na slobodi?

    15 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:35
    • Avatar Fallout24

      Fallout24: I hoce. Frajer je i izjavio da ce ubit nekoga kada izađe iz bajbukane

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 21:49
    • Avatar goga split

      goga split: A sta je Srdan napravio

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 21:58
    • Default avatar - Corazon

      Corazon: buba,da,nema sanse da negativno mislimo o nekom tko je tolike godine u zatvoru.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 21:58
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: Sestra govori: "ne praviti ga ludim"? Pa što je , nego L U D ? Poslije ubojstva vlastite majke , ostavili su ga na slobodi? Izgleda da se "institucije sistema" ne bave ničim drugim nego poticanjem kaosa u društvu.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:12
    • Default avatar - babo8668

      babo8668: A gle sto se tice takvih ljudi istina je da nebi trebali bit na slobodi ali realno oni su odsluzili svoju zatvorsku kaznu zbog djela kojeg su napravili i nema razloga ih zadrzat...ali to sto su nase kazne smjesne (jer ...prikaži još! po meni bi trebalo visestruko ubojstvo, pogotovo takve vrste bit dozivotna robija) to je kriva drzava i nasi zakoni.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:33
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: goga, daj malo proguglaj, ne sramoti se....

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:55
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: @bubašinter, daj pročitaj ponovo, ovo što si napisao....

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 23:06
    • Default avatar - bubasinter

      bubasinter: Malo se tko pokajao za ono staje ucinio tako i mladjan onje sam sebi ispravan i donio je ispravnu odluku u svojoj glavi a svi ostali su mu neprijatelji sta govore suprotno

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 23:10
    • Default avatar - arf_4

      arf_4: @babo8668 moram priznat babo da si me jako razočaro poslije onog vrhunskog komentara o Ivani Vidi. pročitaj još jednom što si napisao. znaš li ti kakvu taj manijak predstavlja opasnost za sve nas kad se ponovno pusti. Hej pa on ...prikaži još! je ubio vlastitu majku i oca znaš li tek što je kadar nama ostalima napravit kad je ubio vlastite roditelje

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 23:11
    • Default avatar - kandelaber21

      kandelaber21: Da stvar bude gora mladjan je bio maloljetan i zato je dobio manju kaznu

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 23:15
    • Default avatar - arf_4

      arf_4: @kandelaber21 zato bi mi svi trebali lijepo dočekati tog Mlađana kad ga puste i dobro ga potamanit

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 23:27
    • Default avatar - seosk

      seosk: Goga split ako pitas za srđana ni nemoj.On je ubio svoju curu sa puskom ,nakon toga od najboljeg prijatelja oca i jos toga pljacka banke i na prvom otpustu malo kuci na zrak ubio policajca

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 00:21
    • Default avatar - f14

      f14: Srdan nije ubio svoju curu nego neku random curu koja ga je pitala koliko je sati. Da je netko drugi naisao, ubio bi njega, bolestan um jednostavno

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 00:43
    • Default avatar - Round_Earther

      Round_Earther: @tiha voda 'ne sramoti se' zar je sramota ako ne zna za nekog tamo klosara i probisvijeta? Zar smo to tu dosli? Ps Srdjane ako citas ovo legenda si i ovo se ja malo salim gore.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 03:40
    • Avatar anahi

      anahi: Ovo je rođeni psihopat s njim i takvima kao što su on u ustanovu zatvorenog tipa bez ikakve mogućnosti izlaska. U ovom slučaju zakazao je sustav onda kad je majku ubio i naravno da se dogodio recidiv.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:13
  • Avatar Plavusa 13
    Plavusa 13

    "Centar za socijalnu skrb Zagreb koji je bio nadležan za obitelj."...zanima me kad su zadnji put vidjeli bilo kojeg clana ove jadne obitelji. Kazem VIDJELI! O poduzimanju icega bolje da ni ne pitam.

    6 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:33
    • Default avatar - čupavi

      čupavi: Čemu služe ti centri za socijalnu skrb... ničemu...

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:12
    • Default avatar - ines25_1

      ines25_1: Služe za uhljebljivanje. Kao i sve ostalo kod nas

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:29
    • Avatar Plavusa 13

      Plavusa 13: Nije samo CZSS za preispitati vec i onaj tko ga je u ovakvom stanju pustio doma.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:32
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Piše da je bio nesretan,pun bijesa, vjerojatno u teškoj depresiji koja je prešla u psihozu,šizofreniju I onda kad čovjek prolupa do kraja bude prekasno.Kad će ova država napraviti reda sa socijalnim ustanovama i ostalim stručnjacima koji završe fax negdje se ...prikaži još! ugljene i ne rade svoj posao kako treba?Školovali su se izmedju ostalog da pomognu ljudima a ne da su piskarala po uredima.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:35
    • Default avatar - vinja

      vinja: Jedini krivac je psihijatrijska ustanova koja je pacijenta poslala kući. Takav čovjek ne može živjeti bez stalnog nadzora, mora biti hospitaliziran. Nažalost, otac je mislio drugačije i platio životom.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Plavusa13 - Centri za soc. skrb služe da normalnim roditeljima kojimalo puknu dijete po guzi kada je zločesto oduzmu to isto dijete,a da manijaci koji zlostavljaju supružnike i djecu i dalje žive sa tom istom dječicom... itd., itd. Žalosno... A ...prikaži još! A što se tiče Ivana, nadajmo se da zlodjelo više neće ponoviti...

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 10:06
  • Avatar ajetodoo
    ajetodoo

    Da je on za 20 godina provedenih na psihijatriji i zatvoru stručno tretiran/liječen, ne bi nakon puštanja na slobodu njegovo psihičko stanje eskaliralo na najgore. Na njegovom FB profilu očigledno je da sjećanja na njegovo djetinjstvo i stanje u familiji ...prikaži još! nimalo nisu potisnuta, i da su svježa sjećanja na prvi zločin i njegove razloge. Prestankom kontrole nad njegovom terapijom, psihičko stanje se u nekoliko mjeseci vratilo na početak.

    11 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:50
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Nitko ne kontrolira kako treba te psihijatre i socijalne radnike.Taj njegov ex liječnik pod hitno treba dati otkaz i promijeniti profesiju.Ako već nema profesionalnu odgovornost bar bi trebao imati osobnu

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:38
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Pišeš gluposti. Kako god stručno da je on bind tretiran u zatvori ili na psihijatriji ako ne pije lijekove njegovo stanje bi bilo ovakvo kakvo je danas. Shizofrenija se ne može izliječiti niti ublažiti već ona može biti ili u ...prikaži još! kompenziranoj fazi sa lijekovima ili u dekompenziranoj bez njih. Sustav je njemu odredio kaznu koju je odredio i on nakon odsluženja izlazi bez obzira što psihički nije ni mrvicu zdraviji od dana kada je 1997. zatvoren tako da ovdje ne možeš kriviti ni psihijatre ni sudove koji su mu dali kaznu u rangu sa kaznama za slična nedjela tih godina. Oni imaju alat i okvire u kojima rade a taj alat i okviri je važeći zakon. Ovdje je najodgovorniji uz loša zakonska rješenja njegov skrbnik koji je trebao kontrolirati njegovo pijenje terapije te na vrijeme reagirati. On se zakonski obavezao na to. Jedino upitno može biti da li je i skrbnik zbog dobi itd. uopće bio u stanju adekvatno skrbiti o psihički bolesnom sinu i o njegovom pijenju ili nepijenju terapije.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 00:10
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Prvo osoba sa tako teškim psihičkim smetnjama i ubojstvom koje je pičinula nije ni trebala biti otpuštena.Drugo trebao je biti nadgledan,dr su trebali kontrolirati da li pije lijekove ako mu je otac zakonski skrbnik trebali su biti u kontakt sa ...prikaži još! njime.Vrlo lako se da provjeriti jel' osoba pije ili ne lijekove.Pa zašto onda u dr psihijatrijskim bolnicama daju urin i krv? Pa da prate stanje pacijenta.Njega se nije kontroliralo.Svi su digli ruke od njega.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 07:36
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Prvo, po zakonu rh osoba ne može biti zatvorena u psihijatrijskoj ustanovi na period dulji od zatvorske kazne koju bi dobio da mu nije određeno liječenje. Dakle ovome u presudi sigurno piše 20 godina i obaveza liječenja. Po isteku 2/3 ...prikaži još! tog perioda on se pušta na slobodu iako je svakome tko ima i malo pojma o medicini kristalno jasno da taj momak sa shizofrenijom unatoč bilo kakvoj terapiji nije ni mrvicu zdraviji nego prije 20 godina. Psihijatri jednostavno nemaju nikakvu zakonsku mogućnost ne pustiti ga a ovdje čitamo da mu je otac preuzeo brigu za njega te mu pristao biti skrbnik koji je bdw onda odgovoran za njegovo pijenje terapije a nekakav liječnik koji ga je nekada liječio. Zar tebi nije malo blesasta pomisao da bi jedan psihijatar trebao kontaktirati sve svoje pacijente sa shizofrenijom i na taj način "kontrolirati" pijenje terapije a to sve valjda negdje zapisivati ili snimati razgovore budući da bi trebao biti odgovoran ako slobodna osoba izvan institucije ne pije svoju terapiju.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:42
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Omg...ajd priznaj da trolaš s krvi i urinom? Pa normalno da time prate stanje pacijenta s vremena na vrijeme kao i na svakom drugom stacionarnom bolničkom odjelu no time ne mogu pratiti da li netko pije ili ne pije lijek.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:45
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Anonimus ako dotična osoba ima skrbnika znači da nije uračunljivs i da se nije sposobna brinuti o sebi.Ako je još k tome ubila vlastitu majku i sposobna je za takvo destruktivno ponašanje kontrola takve osobe je nužna.Imam jednu poznanicu koja ...prikaži još! se liječi od psihičkih problema i ta njena doktorica je u kontaktu sa njenim roditeljima Provjerava jel' pije lijekove,preko telefona čuje šta se doma dogadja,mijenja joj lijekove,svako malo provjerava urin i krv koje mora dati Sigurna sam da postoji neki mehanizmi koje su ti liječnici mogli koristiti.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:49
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Postoji mehanizam no sustav je nemoćan ako otac tvrdi da je sve ok i da on pije lijekove. To je poanta. Pitanje je zašto nitko ne provjerava skrbnika i njegovu sposobnost prezimanja takve vrste odgovornosti.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 13:53
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Pa o tome cijelo vrijeme pričam da je sustav zakazao.Gdje je bio centar za socijalni rad? da su svi sinkronizirano radili ne bi bilo ovakvih problema.Jednostavno postojeći sustav poboljšati kako bi se spriječile takve situacije.Koliko ima slučajeva zlostavljanja,osoba sa psihičkim ...prikaži još! problemima koji su ovisni o takvim institucijama.Kad lupiš dijete malo po guzi odma socijalna reagira a kod ovakvih težih slučajeva nedovoljno.Kad Seve protestira eto ti njih da vidiš kako su svi uključeni.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:04
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Tko može biti pušten iz ludnice kod nas to može može odlučiti kućni savjet . Vidite da je stari skupljao potpise. A kako je prestajao uzimati terapije, može se "isčitati" iz njegovih objava na FB profilu. Naravno da to nije ...prikaži još! mjerodavno, ali bi isto bilo moguće ustanoviti redovitim kontrolama liječnika razgovorom, plus nalazi iz krvi.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:13
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Stari je skupljao potpise da ga se pusti nakon 2/3 odslužene kazne odnosno obaveznog liječenja. I bez potpisa bi izašao istekom kazne i to je problem kod nas. Onaj Brevik je u Norveškoj za 100ubijenih isto dobio kaznu od 20 ...prikaži još! god obaveznog liječenja što je njihov maksimum. Da je dobio zatvor izašao bi za 20 godina, no on neće nikada izaći jer njihov zakon ostavlja mogućnost da psihijatrijski pacijent nastavi obavezmo liječenje zbog opasnosti za sebe i okolinu. Kod nas toga nema i on po isteku zadanog roka izlazi pa čak i ako je gori nego kada je ušao i tu struka/sustav ne mogu puno dok imaš ovakve loše alate/zakone po kojima možeš djelovati

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:31
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Da , zakonodavci( konkretne osobe koje su sudjelovale u krojenju zakona) prilagodili su ih upravo po svojoj mjeri .

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:42
  • Avatar JoJo21
    JoJo21

    Kaže njegova teta da nije bio lud nego nesretan i bijesan. Pa i ja sam nesretna, zivot mi je koma ali svejedno neću nikoga izbosti nožem, raskomadati na dijelove i staviti truplo u hladnjak. To je ipak neka vrsta shizofrenije ...prikaži još! ili neke dr psihoze.

    37 Nedjelja, 02.09.2018. u 22:02
    • Default avatar - Kapetan Svemir

      Kapetan Svemir: Kao da je bitno što mu teta kaže,ubije majku i nacjepa je pa poslije par godina i oca.Ljudi pričaju samo da bi pričali,što govore je očito beznačajno

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:24
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: ti neces nikoga raskomadati jer nisi mentalno bolesna. a gledanje na sve psihicke bolesnike kao na prijetnju je stvarno grozno. vecina ljudi koji imaju shizofreniju su ok,piju svoje lijekove i funkcioniraju. na strucnim osobama je da prepoznaju u kome izbija ...prikaži još! vulkan,a tko se dobro nosi sa svojom bolescu. i ako s ljudima rade pravi strucnjaci,do ovakvog necega nece doci. problem je,kao i u svemu drugom,da nikoga nije briga i nikome nije stalo. a bolest se svakome moze dogoditi,kao sto ne mozes utjecati na dobivanje raka ili leukemije,tako ne mozes ni na shizofreniju i bipolarni poremecaj.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:38
    • Avatar JoJo21

      JoJo21: mystery shopper- Slažem se s tobom, ne kažem da je svaka osoba koja ima shizofreniju potencijalni ubojica, ali svaka osoba koja ne ovakav nacin nekog ubije je teski psihijatrijski slucaj.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:43
    • Avatar mikaa

      mikaa: Bravo mysteri, flamenco

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:47
    • Avatar Mrki95

      Mrki95: JoJo21 Zbog cega ti je zivot koma

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 23:57
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Dajte ne pišite gluposti, nikome depresija neće prijeći u shizofreniju ako se ne liječi. To su potpuno različite bolesti, različitie etiologije, simptoma i vjerojatno različitih uzroka.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 00:14
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Anonimus, upravu si,ali nemora to odmah tako grubo.Neznaju svi sve, ljudi razmišljaju i iznose svoja mišljenja.Obzirom na to da,se i druge psihičke bolesti očituju psihotičnim simptomima, dijagnozu shizofrenije postavljaju psihijatri, posebno educirani za dijagnosticiranje i liječenje psihičkih poremećaja. Shizofreni bolesnik ...prikaži još! je emocionaino povučen iz svoje okoline, nije svjestan osjećaja drugih ljudi oko sebe, svoje osjećaje ne može izraziti ili pokazati, izbjegava kontakt očima s drugim ljudima, izraz lica mu je bez osjećaja ili zanimanja. A često i izgleda za ljude kao netko tko je u biti već dugo prije bio izmeđuostalog u depresiji.Ima psihijatrijskih poremećaja koji su slični ili srodni shizofreniji. Kao shizotipni poremećaj ličnosti i shizoafektivni poremećaj u kojemu su simptomi shizofrenije združeni sa simptomima depresije ili znatno podignuta raspoloženja (manije). Uopće, se dijagnoza određuje na temelju intervjua s bolesnikom i obitelji. Ne postoje laboratorijski dg testovi za shizofreniju.I nijedna institucija nije takovog pacijenta tek tako pustila.On je imao određenu terapiju koje se morao pridržavati, jer je osoba joja je skrbila o tom bio njegov otac..nažalost nije vladao situacijom, nije ozbiljno shvatio njegovu bolest i težinu iste..Tipično sa ishodom tragedije..i na žalost ne baš nepoznat razvoj događaja u psihijatriji..jako mi je žao..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 07:22
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Anonimus ti ne pričaj gluposti o nečemu što nemaš pojma .Teški oblik depresije može preći u psihozu a psihoza u stanje shizofrenije.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 07:39
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: I btw Anonimus trebala bi ti lekcija iz kućnog odgoja, govoriti ljudima da pričaju gluposti samo zato što se ne slažeš sa njima je poprilično nepristojno.A tebi je to u komunikaciji česta poštapalica ovdje koliko vidim.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 07:44
    • Avatar Cipelcug

      Cipelcug: Zakazali su svi koji su ga držali na slobodi. Od čega je bio nesretan i bijesan???? Od bolesti.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:12
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Flamenco098 @: obratno ,schizofreni bolesnici imaju momente kada bolest prerasta u psihozu, ali u ovom to i nije sada toliko bitno..Ne nastaje usljed nekih teških uvjeta tijekom djetinjstva, osobnom slabošću ili lijenošću.To je bolest koja nastaje fizičkim promjenama, kao rak ...prikaži još! ili srčana bolest.Razlog takvog pogrešnog procesiranja informacija je kemijski i strukturni poremećaj mozga. Kod oboljelih se javlja neravnoteža kemijskih tvari u mozgu koje se nazivaju neurotransmiteri. To su kemijski prijenosnici koji omogućuju prijenos “impulsa”među živčanim stanicama ili neuronima.Nažalost zlječenja nema, ali odgovarajuće liječenje kontrolira bolest. Većina uz lijekove, živi ispunjeno i produktivno, rade i imaju obitelji i prijatelje. U svakom slučaju je tužno da jadni otac nije shvatio koliko je ozbiljna bolest koju je imao njegov sin.U želji držati stvari pod kontrolom prihvstio se nečega čime nije mogao vladati.Ovakav bolesnik nije kriv, anjegovoga oca mi je neizmjerno žao..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:17
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Cipelcug od zlostavljanja.Otac je bio alkoholičar i nasilnik,tukao je mamu a Ivan ju je branio.Vjerojatno ga je uzeo opet k sebi radi grižnje savjesti.Isto tako on spominje u svojim postovima na face od maminih jebaca silovanje.Možda je bio silovan a ...prikaži još! sad od koga točno tko zna, a vrlo vjerojatno i tamo di je služio kaznu.Ako je onaj mali Rom bio silovan u domu sa oklagijom možeš mislit kakve se još gore stvari dogadjaji u zatvoru.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:22
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Plavetnilo psihijatrija nije prepoznao znanost kao matematika i neke dr.Mnogi je još smatraju pseudoznanosti,ona se puno kasnije razvila.Psiha još uvijek nije dovoljno istraženo područje da bi sa 100% sigurnošću mogli reći da nešto je ili ne.Ne radjaju se svi sa ...prikaži još! shizofrenijom.Ona se kod nekih u kasnijim godinama života može manifestirati.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:28
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Tako je Flamenco :) Razlog iz kojeg sam specijalizirala kirurgiju a ne psihijatriju, premda sam željela..velika mi je to želja bila..Nebitno..Neurorazvojna sklonost shizofreniji nastaje uslijed genske sklonosti intrauterinih, porodnih ili postnatalnih komplikacija ili virusnih infekcija CNS–a. Ovi markeri (endofenotipovi) se ...prikaži još! pojavljuju u rodbine u 1. koljenu oboljelih, te mogu predstavljati naslijeđenu sastavnicu podložnosti.Osobe koje imaju rođaka u 1. koljenu sa shizofrenijom su u oko 10%–tnoj opasnost od razvoja bolesti, u usporedbi s opasnošću od 1% u općoj populaciji. Jednojajčani blizanci pokazuju sukladnost od oko 50%. Stresori iz okoliša mogu potaknuti pojavu ili recidiv (pogoršanje) simptoma u podložnih osoba.Stresori mogu biti u prvom redu biokemijski (npr. droga, osobito marihuana) ili društveni (npr. nezaposlenost ili siromaštvo, odlazak na školovanje, alkohol kao što si pomenula); međutim, ovi stresori NISU uzročnici..Nema dokaza ni kako je shizofrenija uzrokovana neodgovarajućim roditeljstvom. Zaštitni čimbenici koji mogu ublažiti učinak stresa na pojavu simptoma ili egzacerbaciju su dobra društvena potpora, sposobnost nošenja s bolešću i antipsihotici..nažalost.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:40
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Uglavnom mislim da je u Ivanovom slučaju sustav zakazao.Da se njega moglo staviti pod kontrolu puno prije nego je došlo do ovih ubojstva,da je išao na vrijeme psihijatru.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:47
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Upravu si...

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 09:07
    • Avatar mikaa

      mikaa: Uff...znam samo da je užasno teško biti objektivan i nepristran kad ti se dogodi u obitelji. I znam samo da ništa nije jednostavno..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 10:55
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Mika tu se slažem sa tobom.Svi smo mi pametni kad su drugi ljudi u pitanju,dijelimo im savjete,filozofiramo,a onda se nadjemo u istoj takvoj situaciji,ne daj bože nikome ovakvih teških situacija i ne znamo kako reagirati.To ti je kao kad psiholog ...prikaži još! daje savjete 100%invalidu pa se nadje u situaciji da npr auto ga pokosi i završi u kolicima.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:07
    • Avatar mikaa

      mikaa: Da Flamenco@, ne znam, nisam istraživala statistike ali mislim da šizofreničari me naprave u prosjeku više zločina nego "normalni" ljudi. Osim toga, čitam vas, uvijek me privuku textovi u kojima neko zna o čemu priča i i vrlo twmeljito to ...prikaži još! o objasni, nastanak, postanak i tijek bolesti, objektivno to sve stoji. A opet kad se radi o članu obitelji, onda ti je to samo slovo na papiru. I mislim ds je zaista svaki slučaj individualan i da se ne može poredit sa drugim slučajem iste dijagnoze. Razumijem i strah ljudi, i mene je strah ponekad kao nekog biliskog sa jednim od šizofreničara... Najlakše je zatvoriti bolesnika u ustanovu ( ne govorim o ovom slučaju gdje se dogodilo ubojstvo već) ali koliko su te ustanove dobre, pogotovu u malim sredinama, koliko je patnje u njima na tim jadnim stvorovima? I kako onda biti objektivan...s druge strane liječnici, socijalni radnici..kad se nađeš u "situaciji", tretiraju obitelj s visoka i pod prismotrom. Do idućeg slučaja. U međuvremenu se ništa ne radi ni na društvu ni na ustanovama ni u bolnici ( barem našoj) . Tehničari se sprdaju sa pacijentima, liječnici izgledaju kao da njima trwba psihijatar. .. ipak mi ih trebamo, jer ponekad ne ide drugačije. Kažem ti, nije jednostavno

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:21
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Da Mika.Eto svatko ima pravo na svoje mišljenje.Osobno mislim da je genetika glavni uzrok za sve bolesti 90% svijeta bi bilo šizofrenično ili umirali od raka.Kao što je netko napisao ima bolesnih ljudi koji piju lijekove i žive normalno.Psiha čovjeka ...prikaži još! nije još uvijek dovoljno istraženo područje niti je psihijatrija precizna znanost koja može nešto o nekome decidirano reći.Svaki čovjek je individua za sebe sa svojom osobnošću zato su mi glupe bilo kakve usporedbe.I normalan čovjek poludi da doživi monstrozna zlostavljanja a kamoli netko psihički labilan.Ima ljudi koji su se normalno rodili i uredno razvijali ali eto nekima se dogode grozne situacije u životu koje im poremete psihu.Uvijek nastojim shvatiti čovjeka.I taj Ivan je bio nečije dijete,išao u vrtić,igrao se sa dr djecom,vrijeme provodio u igri.Što mu se dogodilo to samo netko drugi zna.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:32
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: I slažem se sa vama Mika tko nije bio u kontaktu sa takvom osobom ne može razumijeti.Postoji neka stigma oko toga,ljudi puno lakše prihvate činjenicu da netko ima rak ili leukemiju nego psihičku bolest,nebitno jel' depresija ili nešto dr.Misle da ...prikaži još! su lijeni ili ko zna šta Ali to je bolest što je i uvršteno.Jadni su ljudi koji imaju takvih problema a ovise o raznim stručnjacima.Miraš se debelo namjestiti na pravog jer se neki i ne trude i samo kljukaju tabletama.Imala sam jedan slučaj radi jedne osobe sam išla u Vinogradsku kod psihologice da me pita neke detalje oko jedne osobe.Bila je neka mlada,brineta i toliko nepristojna da ju nije ni zanimalo moje mišljenje nego je vodila privatni razgovor na telefon a mene ignorirala.A sad si zamisli netko bolestan kad traži pomoć od takve mlade balavice koja se uhljebila.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 11:42
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Flamenco ovo što sam ti napisao nije nikakva poštapalica nego to zaista smatram i napisati ću to svaki puta kada susretnem takav stav kao tvoj odnosno opširno obrazlaganje i diskutiranje o temi koju ne poznaješ dovoljno da bi to mogao. ...prikaži još! Ja sam tebi neodgojen jer ti kao osoba iz struke kojoj doduše psihijatrija nije specijalnost no imam kompetencije iznjeti stav o ovoj temi, tvrdim da depresija ne prelazi u shizofreniju ako se ne liječi, u raspravu se uključi kolegica Plavetnilo koja ti zaista lijepo i opširno opiše problematiku do biokemijske razina te također demantira tvoju tvrdnju a ti na sve ponavljaš isto i još to dopuniš psihozom. I tebi vrijeđanje struke na ovakav način nije manjak elementarnog odgoja. Možemo se složiti da je sustav djelom zakazao no sustav radi koristeći alate koje mu je zakon dozvolio a ovdje zakon na žalost predviđa maksimalno trajanje obaveznog liječenja jednako duljini zatvorske kazne, nakon toga je osoba slobodna iako nije ništa zdravija nego je bila u trenutku zatvaranja. Kontrola pijenja terapije zakonski je prebačena na skrbnika i tu su sustavu zavezane ruke a ovaj slučaj je pokazao da skrbnik nije bio u stanju to kontrolirati

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 12:25
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: I još nešto, vidim navodiš ono što on piše na svom FB u zadnjih valjda mjesec dana te ponovno krećeš sa krivom pretpostavkom vodeći se idejom da je ono tamo napisano nepobitna činjenica a zanemasujes njegovu osnovnu dijagnozu. On je ...prikaži još! zadnjih mjesec dva, dakle u periodu kada je to pisao u dekompenziranoj fazi bolesti sa tko zna kakvim halucinacijama i svatko tko je tu fazu nekada uživo vidio zna o čemu govorim. U toj fazi su takvim pacijentima npr studenti medicine koji su došli na vježbe osobe koje su ih mučile i sl. Dok sam radio u hitnoj jedan takav je bio uvjeren da je moj vozač pomogao njegovoj majci abortirati i da su zajedno čistili krv iz kupaone a njega vezali za radijator itd. To što on piše u ovoj fazi bolesti nema nikakve veze sa realitetom.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 12:34
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Anonimus eto ti si liječnik psihijatar i očito imaš iskustva sa takvim slučajevima pa eto znaš puno više o tome.Ja pričam sa svog osobnog aspekta i iskustva ljudi koji su bili bolesni i koji su se liječili u raznim institucijama.Eto ...prikaži još! neki imaju pozitivna iskustva neki negativna. Cijeli sustav je zakazao i to je moje mišljenje.Postoji dr opće prakse,socijalna služba i psihijatri. Ovo je bio specifičan slučaj,teške bolesti i ubojstva i netko je trebao reagirati a ne odraditi minimum.ako psihijatar može biti u telefonskom kontaktu sa obitelji pacijenta,ako dr opće prakse može doći u nečiji dom na poziv ne vidim zašto se nije učinilo više od onoga minimuma koji je zakonski propisan što ti kažeš.Eto odradili su u okviru svojih ovlasti.Moje mišljenje je da se moglo više.Ti imaš pravo na svoje mišljenje.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 12:36
    • Avatar mikaa

      mikaa: Skoro dvadeset godina aktivno sudjelujem u životu i liječenju svoje sestre kojoj je sad 35. Prošla sam sve, sagledavala sa svih strana. Sva stajališta. Razumijem šta a@ želi reći, to što je Ivan pisao po fb u zadnja dva mjeseca ...prikaži još! je alarm. I nema veze sa realnošću, to sam sigurna. Moja sestra inače milo dijete, dobrica i jedns osjetljiva, empatična dužica, u tim fazama izgovara takve nebulaze da to jednostavno nije ona. Psuje, govori da će biti uznesena...pri tom se potpuno mjenja njen fizički izgled, oči...i to nije ona! Na žalost koliko god bilo teško ja sam svjesna da je tada nužna hospitalizacija. S druge strane, to je odrađivanje eto "beznadnog slučaja". Intezivna par dana, umrtvljena, vezana...odjel, redovita terapija, između ništa. Kad se stabilizira kući. Nakon određenog perioda pacijentica procjeni da joj ne trebaju lijekovi, i počinje manipulacija. S druge strane ako joj tri puta dnevno naređuješ da zija i okreće jezik vrijeđaš dostojanstvo u toj fazi potpuno normalne osobe.. osobe koja je svjesna da ne može do posla, prijatelja, da je okočina čudno gleda i čudno na nju reagira zbog njezine bolesti. Jer je eto "luda"..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 12:54
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Mika eto baš mi je žao vaše sestre. To je problem našeg zdravstva što se čovjek gleda kao dio a ne kao cjelina i toga što se zahtjeva holistički pristup a nažalost zdravstvo nam je u fazi da odradjuje minimum ...prikaži još! u okviru zakonskih ovlasti pa zato dogadja da čim je osoba plačljiva,osjetljiva,depresivna da je odmah za psihologa a nekad nešto dr može biti problem,npr štitnjača,Hašimoto koji može uzrokovati sl simptome.Dug je put i hrpa pretraga dok čovjek ne dodje do prave dijagnoze.Ja sam imala npr mučnine,glavobolje,vrtoglavice da bi mi prvo rekli da je do želuca,i dalje sam imala grozne glavobolje i slikala glavu i kao nešto je ali nisu bili sigurni,a glava za poludit,da bi na kraju otišla privat na MR glave kad ono tumor Srećom bila sam dosadna i išla od vrata do vrata, na kraju sam riješila problem i sad sam ok.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 13:11
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: Svrha terapije je ublažiti simptome, osobito tijekom akutne faze, te spriječiti ponovnu pojavu bolesti tijekom razdoblja nestanka simptoma (remisije bolesti).Lijekovi su antipsihotici. Uz to mogu pomoći savjetovanja i psihoterapija, kao dio procesa rehabilitacije. U akutnoj fazi kada su jasno izraženi ...prikaži još! i psihotični simptomi,vrlo često je potrebna hospitalitacija. A th. lijekovi učinkovito, u većine bolesnika, ublažavaju simptome ili ih uklanjaju. Bitan podatak koji trebaś stalno ponavljati svojoj dragoj sestri je, otkako su upotrijebljeni, pedesetih god. su pomogli tisućama, omogućujući skoro normalno društveno i radno funkcioniranje Nažalost, mnogi ih ne uzimaju redovito, ili ih nakon što se bolest ublaži prestaju sa th.Prije toga je većina život provodila u psihijatrijskim ustanovama i azilima, gotovo cijeli život odvojena od obitelji, prijatelja i vanjskog svijeta.ČIanovi obitelji važnost uzimanja lijekova moraju shvatiti kao mogućnost kontrole. Relaps bolesti najuspješnije se sprječava stalnim uzimanjem lijekova, uz redovite kontrole psihijatra.Ovisi u kojoj fazi bolesti je počela sa liječenjem, koje je vrlo važno, osobito ukoliko se počne na vrijeme da bolest ne uzme maha. Također ovisi koju ima dijagnozu, ima puno vrsta i oblika shizofrenia.Tkzv klasični i novi..svi oni imaju i svoje negativnosti,m ali drugog načina liječenja uz Psihoth.nema.To nema veze sa ustanovama i sistemom, ma kakav on užasan ili neužasan bio..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 13:26
    • Avatar mikaa

      mikaa: Znam Vp@ to sam i navela, ništa nije jednostavno i ne krivim nikoga. Već sam rekla da je ons u toj skupini koja u fazi remisije najvjerovatnije ne uzima lijekove, iako tvrdnje da uzima znaju biti vrlo uvjerljive. Istina je ...prikaži još! da osim ljudskog pristupa ( dr Nataša Dodoš, jedina do sad koja ga je imala u ovom slučaju) doktori ni ne mogu napraviti puno. Vrlo sam svjesna toga. Spominjem i institucije jer kao članu obitelji je naravno važno postupanje osoblja, adekvatna njega i sve drugo vezano uz njih. Jer ne možeš zažmiriti ns te stvari i "strpati" svoju sestru, djete, oca...bilo gdje. A svi znamo da to kod nas nije ni divno ni krasno. Nije nimalo zavidna situacija. Nisam protiv antipsihotika, itekako sam svijesna da ih je potrebno uzimati s tom dijagnozom. Inače početak njenog liječenja je bio negdje sa 17-18 godina, depresija, depresija sa elementima psihoze, psihoza, bipolarni poremećaj, šizoafektivni poremećaj i sad na kraju nedefinirana šizofrenija. Tim redom. Funkcionira pojednostavljeno, na principu stresne situacije i redovito neuzimanje lijekova je dovedu u akutnu fazu kad napetost eskalira i onda ukoliko nije navrijeme hospitalizirana redovito napravi nešto sebi, bježi od nečeg kroz šumu ( u dva navrata) reže vene, ali ne puno, gasi cigarete pi sebi ili se nakljuka tableta ukoliko može do njih ili alkohola. "Mali" problem je što se jod nas recimo lijek poput Akinetona, Sanvala, pa čak i antipsihotici na riječ, može bez problema kupiti bez recepta, u ljekarnnoj!

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 13:59
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Nisam psihijatar ali sam na žalost imao prilike raditi sa psihijatrijskim pacijentima kroz sustav izvanbolničke hitne pomoći koja se u RH koliko god to apsurdno zvučalo bavi i takvim stvarima te sam tokom studiranja imao kolegij psihijatrije te vježbe u ...prikaži još! psihijatrijskim ustanovama te si dajem za pravo tvrditi da poznajem tu problematiku nešto više od "običnog" čovjeka i to je poanta a ne ideja da sam s neba pao pametniji od drugih. Komentator/ica Mika potvrđuje ono što sam naveo vezano za njegov FB profil. Suludo je čitati te stvari i kriviti njegovu majku, ocu, kolege...za bilo što jer pacijenti u toj dekompenziranoj fazi zaista nisu osobe koje budu dok su kompenzirani. Oni imaju vidne, skušne i/ili druge senzorne haluchinacije i uglavnom su toliko uvjereni u njihovu realnost da su u stanju ubiti. Slično se dogodilo u Rijeci kada je onaj tip izbo nožem prijatelja i njegovu curu koja je preživjela...on ima dokazanu shizofreniju i u dekompenziranoj fazi bez lijekova u svom prijatelju i njoj je vidio sotonu i to je njemu bilo toliko realno da je ubio. Greška sustava je što omogućava onim bolesnicima koji ubiju izlazak jednog dana izvan institucije jer ako je ubio znači kontrola terapije nije bila dobra i zašto vjerovati da će idući puta biti bolja? Ti ljudi mogu van iz institucije dok su pod terapijom ali ne duže od nekoliko dana.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:11
    • Avatar Veliko Plavetnilo 🐬

      Veliko Plavetnilo 🐬: ..mikaa@ znam da si snažna osoba i svaka ti čast..ništa si ne prebacuj,niti će itko tebi..Upravo iz tog razloga smatram da je bitno stalno razgovarati sa sestrom..U tom slučaju je bitan razgovor sa psihijatrom..i redovna terapijska kontrola sa liječnicom/kom koje ...prikaži još! je vodi.Sve drugo je nemoguće kontrolirati.Bilo da je to netko iz obitelji ili ustanova "batler" ili tko god, tko će kontrolirati krv svaki dan u svrhu potvrde konzumiranja lijekova..Nažalost, može doći do halucinogenih reakcija i homo ili suicida..Stoga se smatra vrlo osjetljibom temom glede pristupa po odgovornosti. Nažalost jedno od najtežih bolesti za držanje pod kontrolom.. pričali smo o tom već, ti i ja..Ono što si činila i činiš od svoje mladosti još..za sve, je jako mnogo..Kada bi se tvoja sestra mogla uz psihijatricu držati i th. učinila si već mnogo..i sigurna sam da ćeš i dalje ti to možeš..Do sada si mogla, a i sada ćeš..:(

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:19
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Mika samo hrabro i neka vam Bog ili u što već vjerujete ako vjerujete da snage jer ste vrlo razumna i odgovorna te empatična osoba. Malo je članova obitelji takvih pacijenata koji na ovakav racionalan način sagledavaju situaciju i zato ...prikaži još! sam siguran da će vaša sestra uz vašu pomoć i kontrolu prije svega terapije sasvim normalno funkcionirati u društvu bez trajnog smještaja u instituciju. Ovaj početak koji opisujete zapravo je klasičan primjer početka shizofrenije kakav imamo u literaturi. Pubertetsko/adolescentska dob, početak problema koji mnogi zamjenjuju sa depresijom, eskalacija problema i nedjelovanje antidepresiva što upućuje na težu dijagnozu, psihoza koju daju kao blažu dijagnozu da bi se na kraju utvrdilo kako je ipak riječ o shizofreniji i kako je potrebna adekvatna terapija da se stvar drži pod kontrolom. Vi ste to kako vidim prihvatili kao i liječenje i to je rijetko. Kod nas je češće da obitelj ako i prihvati koju psih. dijagnozu nije spremna ići dalje od depresije što onda liječenje čini neučinkovitim i dovodi do onoga što je ovaj momak napravio 1997. Da je obitelj tada bila spremna prihvatiti činjenicu da on ima shizofreniju a ne nekakve blaže poremećaje kao što je depresija možda bi danas oba roditelja bila živa.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 14:24
    • Avatar mikaa

      mikaa: Naravno, Bog mi daje snagu. I smirenost. Inače, imala sam i ja dazu neprihvaćanja i ljutnje i vjerovala u ono što je ona u akutnoj fazi govorila. Lakše je bilo nego prihvatiti bolest. Ali kad jednom prihvatiš onda se nosiš ...prikaži još! s tim. Naravno, emocije su uvijek prisutne.Samo da ona prihvati, mislim da bi bilo sve lakše i bolje. Međutim..ona kad kaže "ja sam bolesna" to zvuči kao ja sam luda. Druga stvar, ovdje nema nikakve mogućnosti za rad. Jedino što može dobiti je invalidnina ( , 219 km, nešto više od 800 kuna, jer stopostotnu ( oko 1100 kuna)dobivaju samo "slučajevi u kavezu", rečenica psihijatra iz komisije, pred njom! Dečko koji ima šizofreniju, uz majku funkcionirao ovdje, bez ikakve perspektive. On je za većinu bio obični luđak. Odvela ga mater u Njemačku, dobio je i posao prilagođen njegovim sposobnostima, preporodio se. Naravno, i dalje pije lijekove. Ali suze su mi išle od miline kad sam čula. Drago mi je da postoje ljudi koji prodiru u srž toga, kao vas dvoje. Ovdje nema nikakve mogućnosti rehabilitacije, ne vrše se te provjere krvi, ma čak i obične nalaze, koje bi trebalo raditi zbog tih lijekova, tražiš da se rade na svoju ruku. Draga moja Vp, daleko smo ti mi od Austrije. Hvala oboma, ovo mi je došlo kao terapija. Lijepa je spoznaja da ima ljudi koji pristupaju osobi s tom boleštinom ljudski ( i jednako vrijednima kao osobe sa rakom..) a ne samo toj strašnoj bolesti. Koja je usput rečeno najstrašnija njima samima.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 16:34
    • Avatar mikaa

      mikaa: Uhh, šta sam nadrobila, ...nekad sam se znala zezati u terminima namjenjenim njoj, a ona ne bi riječi progovorila, da ja pričam svoje jade, da ne protratimo termin...😊

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 16:35
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Nadam se da ćeš se izboriti oko svoje sestre i da će sve biti ok. Sretna je što ima tako brižnu i empatičnu osobu uz sebe Strašno mi je za čuti da ljudi u BIH imaju takav tretman tamo dok ...prikaži još! ljudi sa takvom istom bolesti u Njemačkoj bolje funkcioniraju. Svaki rad oplemenjuje čovjeka Vjerujem da se ljudi sa takvim teškoćama osjećaju bolje jer zaradjuju,okruženi su dr.ljudima.Treba u ljudima poticati kreativnost i da imaju pravo na rad.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 16:50
    • Avatar mikaa

      mikaa: Draga flamenco@ puno važnije je u biti racionalan nego empatičan kod ovakve bolesti. Ali jedno bez drugog je loše. Hvala ti na podršci. Tu bolest sigurno niko nije birao. Možda nam je to na neki način misija, tko to zna..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 17:27
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Ja se nadam da će medicina napredovati dovoljno da nadje lijek a ne samo da ublaži simptome.Tegnologija se razvija velikom brzinom ali što se nekih bolesti tiče medicina još sporo napreduje.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 17:32
    • Avatar mikaa

      mikaa: Da, i ja se nadam. Teško je odgonetnuti ljudski mozak, i liječiti nepoznanice. Ali opet hvala Bogu i na ovom što imamo. Šta bi bez tih lijekova..

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 17:35
  • Default avatar - MarkoCro
    MarkoCro

    Mislim da slika njegova govori vise od tisucu rijeci.

    2 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:36
  • Avatar Tincili
    Tincili

    Ma uopce ne shvacam sta jedan takav psihijatrijski slucaj uopce radi vani???! Pa jednom ubio,opet ce i eto.. Ceka se uvijek dok se ne desi tragedija..ma zalosno vise..svaki dan takvih sve vise,a tek sto ne izadje u javnost..Pa sad ti ...prikaži još! hodaj mirno ulicama,a ne znas tko je iza tebe.. Gadi mi se svatko tko na roditelje posrne,gadi i nemam sta drugo reci vise!Fuj..majka nosi pod srcem da bi ju to isto g...o ubilo....Strasno vise!

    3 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:55
    • Avatar Tincili

      Tincili: Sve ja to razumijem,ali tako ubiti?????E to ne razumijem. Kriv je sustav sto je uopce prekinuto ljecenje.. Nije rjesenje njegovih trauma ubojstvo,masakr.. Ja to ne mogu shvatiti eto! Previse je takvih na slobodi..

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:28
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Istina, nije smio biti vani, naročito bez nadzora terapije. Na FB je očigledno sudeći po njegovim objavama koliko mu se stanje u nekoliko mjeseci promijenilo/pogoršalo.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:37
    • Default avatar - Flamenco098

      Flamenco098: Tonči ne možeš shvatiti jer si zdrava normalna osoba.On je bio psihički bolestan, znači bolest kao i druge kao što je rak,tumor i slično.Samo ovo je psihička bolest,čovjek nije svjestan što radi.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 22:44
  • Default avatar - kandelaber21
    kandelaber21

    Prekasno za sve. Zakazale medicinske sluzbe 100%!!!

    Nedjelja, 02.09.2018. u 23:27
  • Default avatar - skver
    skver

    Već rekoh: triba ugasiti te puste socijalne interakcije ili vrime je da prorade

    Nedjelja, 02.09.2018. u 22:31
  • Default avatar - Belzi
    Belzi

    Pazi misljenje tete: bio je pun bijesa i tuge?! I ja sam puna bijesa i tuge, a i mjogi drugi sugradjani, pa ne ubijamo roditelje, susjede, prolaznike. Ovakve osobe treba trajno maknuti iz drustva, a smrtna kazna je primjerena kazna ...prikaži još! za ovakva nedjela. Ne padam na ludilo. Sto ih u napadu ludila nije posipao ruzinim laticama ili polijevao sampanjcem?!

    1 Nedjelja, 02.09.2018. u 22:25
  • Default avatar - Sanijela_1
    Sanijela_1

    Psihopat

    Nedjelja, 02.09.2018. u 23:19
  • Avatar lemmy4595
    lemmy4595

    Ma Ivan je ubica i nema tu nikakvih izgovora u ovom slucaju..corkica maxx ✌️

    4 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:37
  • Default avatar - TIHA VODA
    TIHA VODA

    Sestra govori: "ne pravite ga ludim"? Pa što je , nego L U D ? Poslije ubojstva vlastite majke , ostavili su ga na slobodi? Izgleda da se "institucije sistema" ne bave ničim drugim nego poticanjem kaosa u društvu.

    Nedjelja, 02.09.2018. u 22:26
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Zatuc maljem i bacit u kanalizaciju.

    2 Nedjelja, 02.09.2018. u 21:33
  • Default avatar - zdenko14
    zdenko14

    Doživotna robija u najgorem zatvori.

    1 Nedjelja, 02.09.2018. u 23:30
  • Default avatar - liliana
    liliana

    I ja sam nesretna i ljuta pa ne ubijam.

    Ponedjeljak, 03.09.2018. u 00:42
  • Avatar Aaaaaaaaaa_1
    Aaaaaaaaaa_1

    Jadni roditelji...ništa drugo...

    Ponedjeljak, 03.09.2018. u 01:31
  • Avatar zebra 27
    zebra 27

    Ovaj je u psihološkom smislu isti kao Srđan Mlađan.. Ima poremećaj ličnosti.. Pa mu treba dat slobodan vikend kao i Mlađanu neka i on ubije slučjanog prolaznika kojeg sretne na pješačkom..

    Ponedjeljak, 03.09.2018. u 01:37
  • Avatar hrvoje1978
    hrvoje1978

    Te centre za socijalnu skrb treba pod hitno zatvorit jer ne služe apsolutno ničemu...Imam u susjedstvu klinca koji živi sa ocem alkoholičarem...Stalno je pijan i dovodi doma kurve i druge alkose i nitko ništa ne poduzima... Zvali smo centar već ...prikaži još! sto puta al badava...Hebe se njima

    Ponedjeljak, 03.09.2018. u 08:06
  • Default avatar - liliana
    liliana

    Ubrojiv je on samo nema emocija.treba njega doživotno pod ključ.

    Ponedjeljak, 03.09.2018. u 00:41
  • Default avatar - Kapetan Svemir
    Kapetan Svemir

    Da mi je znati tko takvog shvaća

    Nedjelja, 02.09.2018. u 22:02
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message