Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Izveli su ga u lisicama, gledao nas je u oči i smješkao nam se'

Svi smo ga se bojali pa mu se nitko od nas nije htio suprotstaviti ni kad je mamu dirao. Sad mi je krivo. Da smo ju branili možda do ovoga ne bi došlo, kazuje shrvani Ivan...

Komentari 133 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar kliko
    kliko

    Do kad ce nam se pod jos gurati branitelji i to cak i u ovakvom kontekstu? Pa zar je branitelj zanimanje? Je li to pekar, lijecnik, zidar??? Pa ovo je tako stravican zlocin da je NEBITNO je li bio branitelj ...prikaži još! j i PTSP-ovac!!!!!!!

    32 Petak, 08.11.2019. u 16:31
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: bitno je ako policija nije vodila istragu kako treba da se sveta kasta ne uznemiri

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:49
    • Avatar Evelin123

      Evelin123: Kliko odličan komentar.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:12
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Kliko, dobro pitanje si postavio, da li je branitelj zanimanje? Očito da je, jer mnogi umjesto da rade otišli u mirovine sa 30 godina, eto zaradili mirovinu sa 10 godina staža, i to u prosjeku barem duplu od onih koji ...prikaži još! rade cijeli radni vijek. Biti branitelj je olakotna okolnost ako što krivo naprave, svi se mogu vaditi na PTSP. Ne znam zašto su oni još uvijek branitelji, a ne veterani rata kao što je to drugdje.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:10
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Isuse bože kazuki, kakve ti gadarije pišeš, a nemaš blage veze o meni i mojoj obitelji. Pitam admina da li se smiju takve neistine pričati ovdje, insinuirati, vrijeđati, a ne imati pojima o ničemu? Mislim da se to zove trolanje ...prikaži još! i da je to kažnjivo na ovom portalu. Toliko neistine i blaćenja mi čak ni g.d. nikada nije rekao. No nije bolest sve što boli, zar ne kazuki. Da, za razliku od dosta lažnih branitelja ja sam radila 40 godina i zaradila mirovinu. Moj sin je 1993. godine bio u vojsci, u Koprivnici pa u Požegi, kao vozač. Na sreću nije neka ratišta prošao, vozio je vojne glavešine u Zagreb na sastanke i slično. Moj sin je danas privatni obrtnik, nije mu ništa Hrvatska dala, a zašto bi mu i dala, sam je sve postigao svojim rukama i glavom. Kazuki, mani se pisati neprovjerene stvari, žalosno je čime se ti baviš, a kažeš da si mlada osoba.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:42
    • Default avatar - Lažni_Branitelj

      Lažni_Branitelj: Kazuki stari moj bioloski sat vam otkucava za 10 godina cete biti kao partizani, rugali ste se njima a isti se,neki nisu imali ni dana radnog staza a mirovinu su si sredili i to ne bas tako malu a radnik ...prikaži još! koji ih hrani krpa kraj sa krajem ali dolazim kraj fešte jer kada ljudi popizde letiti ce perje.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:50
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: hajde kazuki, copy paste taj moj komentar, gdje sam ja to pisala da sam otišla u prijevremenu mirovinu sa 37 godina radnog staža. Baš bih voljela vidjeti taj "moj" komentar. Moj sin je bio u vojsci godinu dana, kao i ...prikaži još! svi tada. Eee, kazuki, u lažima su kratke noge, zapamti to.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:58
    • Avatar skofun

      skofun: Sve neki boomeri...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:09
    • Avatar kazuki

      kazuki: E pa sad cu ga probati iskopati a onda kaj ces ,oces se iispricati ??lazni.....hehehe ,mislim ipak da ce tvoj bioloski sat iscuriti prije moga ,mogao bih se kladiti ali to nije tema kao sto ni komentar ove babe na ...prikaži još! babe na koji sam reagirao uopce nije tema clanka a ni komentara od "kliko" .

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:10
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Lun@ ne nerviraj se, ocito je "branitelj"

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:22
    • Avatar pollo

      pollo: Lažni@ partizani su otišli u mirovinu nakon odrađenog radnog staža (55 godina života) a ne sa 18 godina, kada su postali punoljetni.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:25
    • Avatar primitivac

      primitivac: međimurka , g.d. te poštiva kao osobu koja ima svoju obitelj , više nego što možeš i zamisliti , samo nikako da se ti istome izvineš , jer 76% iznosiš laži bez dokaza , tjerajući vodu na svoj mlin .

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:39
    • Default avatar - dotepenka

      dotepenka: kliko, iz iskustva suca porotnika mogu samo reći da status branitelja suci manje više tretiraju kao olakotnu okolnost (individualna procjena suca), pogotovo ako mu je dijagnosticiran PTSP.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:42
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: kazuki, naravno da ne možeš naći takav komentar, jer komentar da sam otišla u prijevremenu mirovinu sa 37 godina ne postoji, ali posotji onaj sa 40 godina. Puna mirovina mora biti 41 godina staža i 60 godina starosti, ja to ...prikaži još! nisam imala pa sada imam penalizaciju od 9% na moju mirovinu. Mislim da je tako bilo onda i da je tako i sada. No, ne vidim što to tebe interesira, hajde probaj ti raditi 40 godina pa mi se onda javi, da razmjenimo iskustva. Drago mi je što me uspoređuješ sa piscima, no bilo bi ljepše da si rekao da sam poput Marije Jurić Zagorke, više bi mi ona pristajala. Ha ha ha ha, eto pošto nisi mogao naći nepostojeći komentar da bi me ponovno izvrijeđao spominješ kolone u Vukovaru, mojeg sina (zašto sina???) i tako i nadalje trolaš. Hej čovječe, o'ladi malo, bijes ti izbija kroz nos kao para... Ne znam tko si, ne znam što radiš, ne znam da li si branitelj, ne znam da li si u mirovini ili ipak nešto radiš, ali eto mene ti to uopće, zaista uopće ne zanima, ja ne pišem o tebi-komentatoru, ja pišem i dajem osvrt na tvoje komentare, pa se i ti tako ponašaj, a ne trolaj neistine... LP kazuki.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:43
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Kazuki, a zašto vrijeđaš one koji odlaze u Vukovar u kolonama? Jer kako drugačije protumačiti, pojasniti dio ovog tvojeg gornjeg komentara: " ...ali u nesto sam siguran ,ni ti ni tvoj sin a ni nitko iz tvoje obitelji nece biti ...prikaži još! u Vukovarskoj koloni, jer tamo ne ide pristojan svijet ,,ajd bok...", kraj citata. Znači ti sve ove u kolonama u Vukovaru nazivaš nepristojnima? Nemoj tako, nije lijepo.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:56
    • Avatar kazuki

      kazuki: Pa to je rekao tvoj uzor , mladi Tito -Zoran Milanovic ,pa nisam vidio da si takva realna i objektivna komentirala tu izjavu ....... i da ,zaboravih jos reci ,ja nazalost n8sam suvremenik doba domovinskog rata,premlad sam ali da jesam ...prikaži još! jesam ,sigurno ne bih bio kuhar,vozac i sl nego bih bio dragovoljac i iako nisam suvremenik toga doba ja cu 18.11.biti u koloni sjecanja kao i sto sam bio prethodnih 10 godina ,makar me ti i tvoj uzor zbog toga smatrali nepristojnim ....ajd bok nemam vremena vise .

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:04
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Sto se pjenis? Ja sam branitelj 5g u cetvrtoj, pauci, radim. Nikad nisam bio u koloni, zar sam zbog toga manje vrjedan. Svatko ima svoje razloge zasto ide ili ne ide

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:11
    • Avatar kazuki

      kazuki: Aaa 4.gbr ? Pa ti ne ides jer si se vjerovatno nabo na zvijezdu petokraku u hajxukovom grbu 😁😂

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:19
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: A na sto si se ti "nabo" vidim kulturan si gospođu oslovljavas sa "babetina" napisa si hrpu gluposti i lazi. Vukovar si vidio na karti. Nekad je bolje preskociti komentare... ali da ti si reka da nemas vremena

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:29
    • Avatar kazuki

      kazuki: Pa kaj je , i to je rekao Vas vrli vođa Zoran Milanovic ??? Nemrem vjerovat da ste i ti Luna prespavali tu vjest ??? Ili se pravite mutavi ....a i ti si Pauka vidio samo na slici ....

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:34
    • Avatar KraljDrpimir

      KraljDrpimir: Kazuki je na dnu i u slučajnoj državi jojoj

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 21:42
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Kazuki, kazuki dječače, očito ti je netko isprao mozak. Kako može jedan 28-godišnji mladi čovjek toliko mržnje i neistine sipati po portalu. Žao mi te je, umjesto da nađeš drštvo i izađeš se družiti, ti si eto našao shodno da ...prikaži još! meni gospođi od 60-tak ljeta izmišljaš razne stvari što sa istinom nema blage veze. Ne samo to, već u komentare upličeš moju obitelj, mog sina, moje unuke, što je stvarno nedopustivo i pitam se kako se to dopušta na ovom portalu. Stvarno ne želim uopće sukobe sa tobom jer mi nisi vjerodostojan, pišeš izmišljotine kao i laž, a sa takvima ne želim čak ni pisati.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 21:57
    • Default avatar - Tissue_1

      Tissue_1: Pa veoma je bitno???!!! Njemu. Zasto??!! Zato sto ce obranu temeljiti na tom i nazalost zbog toga dobiti manju kaznu. To sto je zlostavljac i lud oduvjek nema veze, rat je kriv. Kao to je olakotna okolnost za maltretiranje obitelji.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:02
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Tissue, slažem se sa izrečenim, i moj prvi komentar govori upravo o tome da mu je to olakotna okolnost, i da to prolazi kod suda. PTSP najčešće se koristi prema potrebi.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:08
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Ma kako da ne heroj, svi vi koji imate velike privilegije, koji ste dobili kruha preko pogače, koji ste otišli sa 30 godina u mirovinu, pobrali sve privilegije što vam je država omogućila, kao i mnogima u "dijaspori" BiH, vama ...prikaži još! ne odgovara istina o kojoj se ovdje piše. Ako su novinari koji o tome stalno pišu mrzitelji svega Hrvatskog, onda sam i ja, jer i ja upravo samo o tome i pišem što pročitam u novinama, portalima ili vidim u vijestima.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:27
    • Avatar primitivac

      primitivac: heroj123 , lijepo si opisao staru gospođu , samo bi još trebao znati da se izjašnjava kao agnostik , a suprug joj je stari ribolovac koji se 90-ih borio po rukavcima rijeke Mure .

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 09:07
    • Default avatar - heroj123

      heroj123: Opisao ju je kazuki a ja bi mogao i detaljnije ali nisam zainteresiran . Samo bih njenom sinu prepusti svoje privilegije , mjojjup.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 09:13
    • Default avatar - Lažni_Branitelj

      Lažni_Branitelj: Heroj nemoj misliti da ce vam mlađe generacije koje dolaze gladiti guzicu sa perom biti cete u potpunoj izolaciji kao i partizani danas ljudi ce na vas regairati sa podsmjehom a razlog ce biti hdz i mjesanje u sve drustvene pore.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:33
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: O Isuse bože kojeg li krkanluka, moj sin nije nikada vozio autobus, ja sam svoju mirovinu zaradila i odradila, za razliku od mnogih vas koji me ovdje napadate, naime 40 godina radnog staža je za mnom, kada vi dođete do ...prikaži još! te brojke imate pravo pisati o mirovinama, ovako laprdati, stvarno je degutantno. @Primitivac, pa da, ti kažeš da me poštuješ kao osobu koja ima svoju obitelj , više nego što mogu i zamisliti, a opet se spuštaš na najniži nivo, prozivajući mene i moju obitelj, čak supruga koji jest ribolovac, samo ne vidim kakve to veze ima sa mojim komentarima. Pa eto primitivac, samo si dokazao koliko si mudar. O ovim bukačima koji opet pljuju po meni bez ikakvih saznanja o meni, a ne po komentarima neću ni komentirati. Kada me ne možete demantirati na normalan način, a vi udarite pljuvačnicu po meni, po mojoj obitelji, a ne znate o meni baš ništa. Ponovno pitam zašto se dozvoljava trolanje i pisanje neistina, odnosno laži Admine???

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:00
    • Default avatar - dotepenka

      dotepenka: Lun@777, dobronamjeran savjet, ne upuštaj se u nepotrebne rasprave koji će te odvesti u sasvim suprotnom smjeru od teme članka.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:19
    • Avatar primitivac

      primitivac: Luna , neznam zašto si razdvojila dva moja komentara u jedan , znaš dobro da lažeš i tjeraš vodu na svoj mlin . Odgovori mi samo na prvi , jer vidim da si me u vrhu prozvala , OPET .

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:20
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: dotepenka, naravno u pravu si, vidim i sama da se ništa ovim trolerima ne može dokazati, objasniti, baš sam blesava što to pokušavam, no privlačim ih kao pčele med. Zaista nema svrhe nekima uopće se upuštati u komentare sa nekima. ...prikaži još! a. Hvala na savjetu i sama vidim da si u pravu.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:28
    • Default avatar - heroj123

      heroj123: Sad ce komentar biti ,"svaka cast onim pravim braniteljima " ali puno je laznih . Eto ona i njen sin su bili u Vukovaru i na prvoj crti a uz to su i kompetentni da procjenjuju tko je invalid a ...prikaži još! invalid a tko lazni branitelj .m joj j u p. Ja evo ne poznajem niti jednog laznog branitelja , jer da znam da je netko lazni odmah bi ga prijavio .

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:38
  • Avatar ćiribu_ćiriba
    ćiribu_ćiriba

    Lik je psihopat koji ne treba slobodno šetati, ali u ovoj državi teško da će dobit zasluženu kaznu.Drugi problem je primitivizam na ovim prostorima, još uvijek je nekima u glavi da žena treba doma kuhati,šutiti,biti ponizna,itd. Ok je to ako ...prikaži još! je čovjek uz nju normalan, ali pošto nikad neznaš koga možeš dobiti za muža, treba ipak malo poraditi na sebi i biti koliko toliko financijski neovisan.A ova poniznost, to nam je crkva usadila u glave, sve slušat i slijepo slijediti i ne imati svoje JA.

    1 Petak, 08.11.2019. u 16:49
  • Avatar PeroPalisada
    PeroPalisada

    Uskoro će se službeno oglasiti i nadležni Centar za socijalnu skrb koji je dvadeset godina pomno pratio ovu obitelj i na vrijeme reagirao kao i uvijek do sada. Poslat će cvijeće i svijeću na grob nesretne žene.

    4 Petak, 08.11.2019. u 17:39
  • Avatar ivanpavelic1
    ivanpavelic1

    Kakve veze ima sto je branitelj da to naglasavate u svakom clanku?? Takve triba do kraja zivota iza resetaka staviti.

    3 Petak, 08.11.2019. u 17:33
  • Avatar marquez
    marquez

    Ono...kad te ni 4 odrasla sina ne mogu spasiti od nasilnika. Strašna sudbina.

    18 Petak, 08.11.2019. u 17:07
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Pa nisu bas pokusavali

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:05
    • Default avatar - tiramol

      tiramol: Sta da naprave?Da ga ubiju pa da budu ka i on?Mogla je i ona otic ali kad s ludakom imas posla,tesko je.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:41
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Kaj da naprave, pa trebali su mu zaprijetit (osobno bi to napravil), a ak ne bi bilo koristi dobro ga njih trojica natamburat i okrenut priču na svoju stranu.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:58
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Pa ne znamo je li htjela jesu li je zvali sa sobom. A nitko nista godinama nije prijavljivao.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:05
    • Avatar pollo

      pollo: Tiramol@ da da ga ubiju i bace u septičku.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:28
    • Default avatar - tiramol

      tiramol: pollo@,sad bi o njima svi pisali da su monstrumi da su to napravili.Bilo bi ,eto sinovi ubili oca koji ih je othranija..Ne znamo sta su pokusavali,a vjerovatno jesu.Po clanku,i njih je maltetira i tuka dok su bili dica.Odrastali su u ...prikaži još! teroru i strahu.Sve u svemu,jadni ti momci.Ona je ta koja je tribala otic skupa sa dicom,da spasi i njih i sebe.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:55
    • Avatar marquez

      marquez: Možda je moj komentar pogrešno složen i zato pogrešno shvaćen...ne krivim sinove nego želim reći da je lik bio toliko gadan da se nije bojao ni njihove moguće zajedničke reakcije. A njih je majka vjerojatno i odgovarala od bilo kakvog ...prikaži još! upletanja da ih ne izloži opasnosti, očito joj je bilo važno da prežive i da ih makne od njega. Kad je to postigla osjetila se dovoljno jaka da mu se počne suprostavljati nakon godina i godina trpljenja. Greška. Trebala je davno zajedno s njima otići ali tu je bitan faktor i financijska ovisnost koju žene ne bi smjele sebi dozvoliti, nikad.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 21:50
    • Avatar ..pinkica..💖

      ..pinkica..💖: Čitav život su živjeli u strahu od njega, a te traume ne prolaze samo zato što su postali odrasle osobe... uostalom, to ovoga ne bi zaustavilo, samo eventualno prouzročilo još veću tragediju i druge žrtve.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 21:51
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Jadna je prvenstveno zena. Vjerojatno ni njima nije bilo bajno ali halo 4 muskarca da nisu mogli nesto uciniti? Bar prijaviti? Kud je ona mogla bez para s njih 4? Jos bi joj sud oduzeo djecu jer nema prihode. Glavno ...prikaži još! da vi osudite zensko pa i ako nije ziva.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 00:43
    • Avatar pollo

      pollo: marquez@ ma trebala mu je svaki dan kuhati juhu sa otrovom za puževe. Neka i moja meni kuha kad ju prvi put udarim

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:43
    • Default avatar - seena

      seena: sinovi nisu krivi što je njihova mama izabrala takav život...ostavite djecu na miru....to je žena koja se drugi put udala (ja sam rastavljena sa 2 djece,ali u drugi brak bih ušla samo ako je osoba sto posto savršena..a takve nema ...prikaži još! i radim sama za svoju djecu nikad nebih dozvolila da neko drugi za njih radi)...sinovi su pametno napravili što su otišli i nisu je mogli obraniti nikako ,jer to je bio njen izbor života!

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:08
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Ma sta ti pricas to su odrasli ljudi. Koji bi sin gledao da mu netko tuce majku uzas i svi koji su znali a sutili.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:02
    • Default avatar - sarasandra131

      sarasandra131: Danijel sta ti pričas ? Pa nije njohova odgovornost da ispravljaju njene lose izbore Ona ga je izabrala nek se ona misli kako ce s njim ..

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 21:53
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Ako si ti svoju majku nasla na smetistu ok. Meni nije normalno da 4 zdrava muskarca be pokusaju zastiti zenu sorry no eto zelim im da se oporave od tragedije ako ikada uspiju.

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 22:09
    • Default avatar - sarasandra131

      sarasandra131: Nije potriba vrijedjat ja tebe nisan uvridila svojim komentarom al ocito je to tvoj domet

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 23:12
    • Default avatar - sarasandra131

      sarasandra131: Procitaj malo o codepentend vezama pa ces mozda skuzit nesto sire od svog sela

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 23:13
    • Default avatar - sarasandra131

      sarasandra131: Iako ne nadam se puno od tebe pretpostavljam da ces nastavit vrijedjat....

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 23:15
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Reko sam ti sve. Pozdrav

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 23:15
  • Avatar mimi mala
    mimi mala

    "Morala je trpjeti i sutiti " ...e, hebem te zivote !!

    1 Petak, 08.11.2019. u 16:29
    • Default avatar - seena

      seena: nije morala..to jenjen izbor udati se za "branitelja" sa visokom mirovinom i živjeti od njega ,ili izabrati drugi put živjeti sa svoje dvoje djece iz prvog braka i raditi za sebe i njih i biti samostalna i neovisna

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:10
  • Default avatar - abava
    abava

    Priče kao da mu je Smilja bila mentorica.

    Petak, 08.11.2019. u 16:25
  • Default avatar - Matejcro22
    Matejcro22

    Poznavajući nase sudstvo proci ce sa nekom neuracunjivoscu dobit ce 5-6 godina u psihijatrijskoj ustanovi i izaci ce van kao da nista nije napravio..... Za takve osobe mi je zao sto nemamo doživotan zatvor i smrtnu kaznu...

    3 Petak, 08.11.2019. u 16:34
    • Avatar x00x

      x00x: zasto psihijatrija? neuracunljivost ti je propusnica iz zatvora..to je to, neuracunljiv si ubio covjeka, mozes doma

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:51
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: Pa dobro ima i toga pogotovo kod nas.... Vidjet ćemo sve možda se kao i Horvatincic izvuce na sinkopu...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:53
    • Default avatar - abava

      abava: On je bio "neubrojiv" u trenutku počinjenja zločina. To što je bio "normalan" prije i poslije, ne utiče na oslobađajuću presudu.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:59
  • Avatar x00x
    x00x

    nista se ne mora, a pogotovo ne trpiti nasilje

    4 Petak, 08.11.2019. u 16:50
    • Avatar 09051959v

      09051959v: Slažem se, ništa se ne mora ,za sve postoji rješenje. Nažalost neke žene nemaju hrabrosti i stoga godinama toleriraju takvo ponašanje svojih muževa ,koje na kraju završava na najokrutniji mogući način. U tom slučaju strašno me smeta to naglašavanje njegove ...prikaži još! diagnoze, zar mu to sada treba biti olakotna okolnost? Šta svi koji imaju takve diagnoze imaju pravo maltretirati i ubijati kako im padne na pamet?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:20
    • Default avatar - seena

      seena: kako će imati hrabrosti kad mu je iz prvog braka dovela 2 djece da ih uzdržava i s njim još 2 a ona nigdje ne radi što je isključivo njen izbor takvaog života gdje uvijek ispaštaju djeca

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:12
    • Avatar 09051959v

      09051959v: Selena... naravno da je to bio njen izbor i teško je komentirati tu cijelu tragediju ,međutim čula sam na TV izjavu njene mame koja je kazala da joj se je kći znala potužiti ali da ju nažalost nije dobro slušala. ...prikaži još! Teško se je mješati u tuđi brak, ali da moju kćerku netko zlostavlja ,sigurno bi bila prva koja bi ju zaštitila, a zlostavitelj bi požalio šta se je uopće rodio.

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 12:40
    • Default avatar - seena

      seena: u ovom slučaju je našla krpa zakrpu...možda zvuči ružno ali je tako....žalilase a opet je otišla natrag k njemu..uostalom imala je već jedan propali brak

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 15:44
  • Default avatar - Fighter for Justice
    Fighter for Justice

    Jedino dosljedna kazna je vratiti istom mjerom a to je sa njim u punu septičku i nek 3 mjeseca trune u njoj

    1 Petak, 08.11.2019. u 17:05
  • Avatar garadojebić PATURAK WITCH BOŽO
    garadojebić PATURAK WITCH BOŽO

    kakav ebeni PTSP,,ljudi koji od toga obole najmanje žele nanositi bol drugima ,prema tome ovo je jedan MONSTRUM kojem treba uskratiti kisik

    Petak, 08.11.2019. u 19:45
  • Default avatar - mdcro24
    mdcro24

    Pred zid i streljacki vod

    Petak, 08.11.2019. u 17:56
  • Default avatar - st.hrvatska
    st.hrvatska

    Ovakvi su klali i ubijali u ratu. Posle se to prepisalo cijeloj naciji umjesto da se idiote odmah pozatvaralo. Sa obe strane

    Petak, 08.11.2019. u 18:50
  • Avatar vilo moja_
    vilo moja_

    Nakon slučaja "škrinja", dobili slučaj "septička"...žalosno i jadno...

    Petak, 08.11.2019. u 19:49
  • Avatar mibu
    mibu

    Kad bi imali kinesko pravosuđe za tjedan dana presuda bi bila izvršena.

    Petak, 08.11.2019. u 17:32
  • Avatar Lun@777
    Lun@777

    Doista je bio monstrum od čovjeka, ako su trojica sinova otišla od njega, kome drugom nego baki. Da je barem i žena otišla, a ne da se vratila, možda bi bila živa. I još se podmuklo smijao djeci kad ga ...prikaži još! a je vodila policija. Da li ima opravdanja za ovog "branitelja". Nema, ne pomaže mu niti PTSP, jer ga vjerojatno ima samo prema potrebi.

    Petak, 08.11.2019. u 18:17
  • Default avatar - Krkan Krkanovski
    Krkan Krkanovski

    Ovaj je iskoristio Smiljinu taktitku, mozda mu je njen slucaj i dao ideju za nacin na koji manipulirati okolinom, jedino je ovdje izostala skrinja, a kao skrivaliste se pojavila septicka i vrijeme pronalska se smanjilo sa 20 g na 4 mjeseca.

    1 Petak, 08.11.2019. u 17:06
    • Default avatar - abava

      abava: Jako slično. Tamo je led štitio tijelo od raspadanja i smrada, a u ovom slučaju smrad se nije mogao osjetiti.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:09
  • Default avatar - Thunder7
    Thunder7

    Kakve su vam to kretenske greške u tekstu, pa nije sin bio prema njoj nasilan, kak ste tak brzopleti i nepismeni, užas

    Petak, 08.11.2019. u 19:21
  • Avatar pješak
    pješak

    Treba uvesti smrtnu kaznu pod hitno! Ali za donesti takvu presudu u Hrvatskoj niko ne bi bio sposoban niti hrabar! Znači džabe je to i spomenuti!

    Petak, 08.11.2019. u 18:01
  • Default avatar - Danijel.h
    Danijel.h

    4sina 4 je rodila i da nisu mogli nesto uciniti? Ma daj.

    9 Petak, 08.11.2019. u 18:04
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Upravo to. Nema sile da bi dugo gledal da mi maltretira majku, pa nek mi sto put bude otac..

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:02
    • Default avatar - seena

      seena: ostavite djecu na miru..žena je dovela monstrumu 2 djece iz prvog braka i onad s njim imala još 2 djece....to je posljedica njene udaje za monstruma sa visokom vojnom mirovinom i njene ovisnosti o njemu..djeca su pametno napravila što su ...prikaži još! otišla od takvih roditelja

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 10:15
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Ma je li? Majku ko sisa gledaj samo sebe. Jadno.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:00
    • Default avatar - seena

      seena: i ona je gledala samo sebe kad je dvoje djece iz prvog braka dovela monstrumu jel je lakše leći u krevet i rodit još 2 djece pa ovisit o visokoj vojnoj mirovini monstruma nego ići raditi

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:10
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Jadan komentar. Govori dosta o vama.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:15
    • Default avatar - seena

      seena: jadan si ti ne pitaš kakvo je djetinjstvo priuštila toj djeci...prvo jedan propali brak pa drugi s monstrumom...ostavi se djece ona nisu birala monstruma nego ona

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:17
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: A ti se ostavi mrtve zene. I to nisu djeca nego odrasli momci. Meni je nepojmljivo da gledam kako mi netko zlistavlja majku no jbg ocito nismo svi isti.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:25
    • Default avatar - seena

      seena: meni kao majci je nepojmljivo da gledam kako mi monstrum zlostavlja djecu kako je izjavio najstariji sin već od samog početka je bio takav....znači odmah se vidjelo ko je...ali naravno za takvog se može udati samo ona koja je slična ...prikaži još! njemu sigurno neće jedna majka koja se boji za svoju djecu kome će ih dovesti pa onda roditi još dvoje djece...dakle ne samo da je djeci upropastila djetinjstvo nego i cijeli život...amen!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:36
    • Default avatar - Danijel.h

      Danijel.h: Zena zeni vuk. Boze sacuvaj

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 21:10
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message