Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Ubojica iz Đakova i dalje bježi: Policija opkolila njegovu kuću

Ubijena je djelatnica (50) Centra za socijalnu skrb u Đakovu, dok je njezin kolega (35) teško ranjen i prevezen u osječku bolnicu. Muškarac koji je pucao je u bijegu i policija za njim intenzivno traga

Komentari 310 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - emina656
    emina656

    Ako vam kazem da sam i ja socijalna radnica hocete li se istresti na mene? Hocete li me napasti da ne odradujem svoj posao dobro? Samo vam mogu reci da nas drzava jako ogranicava u obavljanju svega! Ogorcena sam na ...prikaži još! svoju drzavu sto nam ne pruza vise! Sto nam neda da se izborimo za one zbog kojih smo prije svega i ucili 5 godina na fakultetu, zbog kojih smo i htjeli raditi taj posao. Na samom pocetku svega smo ushiceni i voljni pomoci svima, A ONDA TU NASTUPA NASA PAMETNA DRZAVA I NAS PAMETNI ZAKON koji nam zaveze ruke i ne dopusta apsolutno nista i mi smo ti koji gledamo u te ljude kako pate i oprostite sto nam to s godinama postane normalno i sto nemamo vise osjecaja za njih, oprstite nam. Pitajte ljude koji kopaju grob svaki drugi dan na groblju ljudima koji ce sahraniti svoje najmilije sto ce vam reci kad ga pitate place li svaki puta na svakoj sahrani? Vjerujte mi da ne....jer su otupili... Zakon je taj koji nas ogrnicava najvise...ne branim sve kolege, ima ih naravno koji se ne zele ni potruditi i rezu ovima koji zele krila sa svojim stavovima, ali takvih ima svugdje i u svakoj struci, zar ne? Ne gledajte socijalne radnike u tolikoj crnini vec nasu drzavu...

    16 Utorak, 09.07.2019. u 14:42
    • Avatar Ekaterina_1

      Ekaterina_1: Emina, vjerujem da velika većina radi dobro i pošteno svoj posao. A vaš je vrlo težak i nazahvalan. Tisuće ljudi koji samo traže svoja "prava" a nitko ne želi preuzeti odgovornost za svoj život. Radim sličan posao i potpuno vas ...prikaži još! razumijem. A drzavna birokracija samo zasipava izvješćima, očitovanjima, formularima... i sve traže da bude gotovo jučer. Radite težak posao, a oni gore čine sve da ga još otežaju.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:52
    • Avatar Megapopularni_KSI

      Megapopularni_KSI: Emina naravno da će se istresti na vas. Vi da spasite tisuću obitelji, a da ne spasite jednu, izaći ćete u novinama i tražit će se vaša ostavka. Razapet će vas komentatori ispod članka, a pojedini će opravdavati čin čovjeka ...prikaži još! a kao ovaj danas. Koliko je ta ubijena žena dobrog posla napravila? Nikog nije briga. Bitno je da se našao neki koji smatra da ona po njegovom subjektivnom sudu zaslužuje smrt i on će biti taj koji će joj dati tu smrt.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:30
    • Avatar GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Istina, zakoni djelatnicima zavežu ruke i oni i da žele ne mogu adekvatno pomoći potrebitima. Ipak imam jednu ozbiljnu zamjerku, morao sam zbog sina tražiti razne pomoći, ali nikada mi nijedna socijalna radnica nije sama rekla šta bi mogao napraviti ...prikaži još! da moj sin dobije najviše od države, s obzirom na ponuđene mogućnosti, sve sam si morao doznati od ljudi koji primaju vašu uslugu i onda na tome ustrajati. Ja sam naučen na takve peripetije zbog prirode moga posla pa sam se uvjek uspio na ljep način izboriti za svoja prava - ali često neškolovani ljudi i psihički rastrojeni desetljećima dobivaju mrvice od mogućega, znam to jer mi je prijateljica sa sinom 20 godina čekala da dobije ono što mu je po zakonu pripadalo, a nitko joj u centru nije ni rekao da to može dobiti - iako je godišnje par puta razgovarala sa njegovom soc.radnicom. Mislim da vi dobijete nepisano pravilo da se nikome ništa ne govori, a tko se snađe taj dobije, nažalost.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:35
    • Avatar neci92

      neci92: Ovo malo jače vuče na kmečanne

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:45
    • Avatar Crotiger33x

      Crotiger33x: Sačuvaj Bože da imate veće ovlasti. Vaše centre treba zatvoriti. Vi se ponašate bahato i ne profesionalno u što sam se imao prilike osobno uvjeriti. Ponašate se kao da ste vlasnici nečijeg djeteta. I nemojte spominjati ovu državu koja je ...prikaži još! e leglo lopovluka, kriminala, korupcije i država podobnih.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:56
    • Default avatar - hans1978

      hans1978: Dobro to što vas država ograničava, za to je država kriva. Ali krenimo od "sitnih" stvari, recimo ispijanje kave za vrijeme radnog vremena po nekoliko puta, ne javljanje na telefon, ostavljanje poruka zaštitaru da vas ne spaja u ured jer ...prikaži još! vas "nema" a tamo ste, itd... I sve to uz blagoslov šefice koja nije ništa bolja... Radio sam tamo ko zaštitar pa znam sve...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 17:36
    • Avatar psilaju

      psilaju: Kako nam ne funkcionira ništa u ovoj Državi tako ni socijala. Dovoljno je malo zagrebati po površini. Takvo je i školstvo, zdravstvo, pravosuđe. Čast izuzecima - pojedincima. To ne znači da se slažem da je ovo način rješavanja problema. Ovo ...prikaži još! je posljedica ne učinkovitosti...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 18:10
    • Avatar bbbos

      bbbos: Neopravdavam cin ovog manijaka ali takve sluzbe kao vase su smjesne i namjestene!!!! Uzas,,, to treba zatvoriti pod hitno...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 18:13
    • Default avatar - Ivica Caky

      Ivica Caky: Da radite po zakonu bilo bi to super ali niko se ne drzite zakona u Socijalnom vlastito iskustvo

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 18:32
    • Default avatar - pozor

      pozor: Gospodjo socijalna radnico necu vas kriviti jer znam da ima ljudi koji rade i trude se da ne budu pristrani ali vecina vas po defaultu ste namjesteni da idete na ruku zenama, bez obzira sto zakon je kao ta ravnopravnost ...prikaži još! oba roditelja ali VI uvijek ste na strani majke kao sto su i sudovi vecinom na strani majke, nazalost cijeli sustav i mediji su na strani zene, primjer stalnih clanaka o ugrozavanju zena, hod i akcije od telefonskih pa sve do marsiranja po cesti. A nikada nikada nismo vidjeli niti culi drugu stranu price, price o losim majkama, price o majkama koje zloupotrebljavaju sustav i krse prava oceva i djeteta, nikada ali nikada nisam procitao clanak o udruzi za ravnopravnost roditelja i sa cime se korisnici udruge moraju suociti a nitko ne pomaze, niti mediji, niti socijalna sluzba. Kad se bude ravnopravno dodjeljivalo djete i ocevima kao majkama onda cu moci reci da sustav pa i socijalna sluzba radi svoj posao, do tada nazalost bit cemo nezadovoljni sa vama!

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 18:48
    • Avatar rekonstrukcija

      rekonstrukcija: koja država? ovo leglo političkog kriminala samo politički kriminalci zovu državom

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 19:14
    • Default avatar - hans1978

      hans1978: @Živjela cenzura, ne znam što bi ti htio od nas. Ako nemamo oružje, zašto ga nemamo kao u ovom primjeru, ako ga imamo, onda okolo hodamo sa oružjem, plašimo ljude. Nama je posao legitimirati ljude, pregledati stvari, itd. Normalni ljudi ...prikaži još! će shvatiti da nam je to posao i sa njima neće biti problema. Problem su bahati ljudi, kojih ima jako puno, i koji će naš posao shvatiti kao maltretiranje. Sad kad uvedu u CZSS pregledavanje stvari, onda ćemo i tamo maltretirati ljude. I maltretirat ćemo ih svaki dan jel je jedna budala jednom unesla oružje i pobila ljude...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 21:18
    • Default avatar - Mihael Jezovit

      Mihael Jezovit: Gospodjo vama svaka cast ako ste takav socijalni radnik al iz mog iskustva prilikom razvoda ja sam dosao sa svojom bivsom zenom u odnosima ko da se ne razvodimo na razgovor a iz centra za socijal otisli okrenuti glavom svak ...prikaži još! na svoju stranu a radi se o centru velika gorica kolko bahat moze neko biti i postavljat glupa pitanja samo da te iz provocira al sreca pa sam ja bio spreman na to i snimio citav razgovor i prosljedio ga vasim nadređenima onda je bilo izvinjavanja nije se tako mislilo ja se ne cutim da i kod ovog slucaja nije bilo nesto sto je dalo povod svemu tome

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 21:57
    • Default avatar - hans1978

      hans1978: O tome koga ćemo pustiti a koga ne, sa ili bez pretresa ne odlučujemo mi, već onaj koga čuvamo.

      Odgovori Srijeda, 10.07.2019. u 03:42
    • Avatar fallout2

      fallout2: ovo nije država niti na državu sliči. žalosno je šta ljudi moraju odvajati pola plaće za davanje državnom/javnom aparatu koji je ovakav kakav je.

      Odgovori Srijeda, 10.07.2019. u 08:19
    • Default avatar - hans1978

      hans1978: Pa zaštitar je čuo pucnjavu. Obzirom da je bio nenaoružan, što je trebao napraviti? Pozvao je policiju, hitnu pomoć,... Što još je po tvojem trebao?

      Odgovori Srijeda, 10.07.2019. u 15:15
  • Default avatar - kali.linux23
    kali.linux23

    Samo brišite komentre....đaba vam

    Utorak, 09.07.2019. u 13:24
  • Default avatar - feljko
    feljko

    DAkle socijalna služba i sud ovako radi...dva sina od 14 i 13 godina svaki pripao jednom roditelju. svaki roditelj odgaja svoje dijete ali jedan traži alimentaciju od 1000kn. ajde imate pravo 1 pogađati kojem roditelju nije dovoljno, a to poržava ...prikaži još! i soc. služba tj oni koji se ni ne dignu iz foteljice gdje uredno ide plaćica..sve to poslat na teren da nešto radi..

    3 Utorak, 09.07.2019. u 13:47
    • Avatar user_112175

      user_112175: Dakle ti si sad svoj privatni problem predstavio svima i svoju stranu price. A cim uopce ides pisat o sebi i da to svi citaju i zale te mislim da imas neki problem

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 15:06
    • Default avatar - zelenatrava

      zelenatrava: Da bas. Nikad im nebi bila u kozi. Sto god odluce, nije dobro. A u direktnom kontaktu su sa gnjevnim ljudima. Poznato je da su najgori roditelji, najglasniji za svoju djecu. Zamisli ako rade problem radi 4 u skoli sto ...prikaži još! tek izvode po centru. Pogotovo ako ih opalis po dzepu

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:14
    • Default avatar - Preteznovedro

      Preteznovedro: Razlika u primanjima roditelja.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:29
  • Avatar biograjka2
    biograjka2

    Glavno da je ministrica krenula put Djakova....sigurno ce nesto promijeniti!

    13 Utorak, 09.07.2019. u 13:13
    • Avatar Mille_1

      Mille_1: Trebala je ostati u Zg i ignorirati problem?

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:20
    • Default avatar - Sumpi7

      Sumpi7: Da je ostala. Onda bi bila prica nju to nista ne interesira nit zanima te da ima pametnijih poslova. Vjeciti problem kod balkanaca, sto god napravio uvijek ce se nac netko tko ce nac nesto lose u tome potezu.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:24
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Stalno ona nešto izmjenjuje... nagib stolca u svojem uredu.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:26
    • Avatar biograjka2

      biograjka2: Sumpi7 - isto kao sto si ti nasao nesto dobro u tome sto je posla....sloboda misljenja, postivam!

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:29
    • Avatar Timotej Prvi

      Timotej Prvi: Stvarno svasta udise ovaj zemaljski zrak. Sramite se

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:43
    • Avatar savskokupaliste

      savskokupaliste: Ide pješice??

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:45
    • Avatar Pluton 09

      Pluton 09: Da je nešto promijenila sad ne bi putovala.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:08
    • Default avatar - makisaKZZ

      makisaKZZ: Samo sto ministrica sad putuje tamo sa sluzbenim autom,osobnim vozacem u pratnji policije i jos tri sluzbena nabrijana audija.I kad se tu napravi matematika ispada da su tim troskovima puta mogli zbrinuti par socijalnih slucaja.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:36
    • Avatar scythe

      scythe: To e slično k'o što je milanović ... pješice išao u Gunju tješiti ljude da je i njemu pukla cijev.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:56
    • Avatar snjeska6882

      snjeska6882: Trebala je ona odavno na taj put i jos mnoge socijalne ustanove obić,možda bi tragedija bilo manje. Lako je sjedit u fotelji i ubirat lijepu lovu. Predpostavljam da ni ne zna koliko ima socijalnih ustanova u hr iako je ministrica.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:09
    • Avatar Vespucci

      Vespucci: Ide ga uloviti golim rukama

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 17:12
    • Default avatar - jbonick

      jbonick: I to hitnoo..sigurno dolazi pod rotirkama..

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 17:26
    • Default avatar - Mecocome

      Mecocome: Ide sad 1 na 1 sa njim

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 20:01
  • Avatar SveJeUzalud
    SveJeUzalud

    .........pogrešna adresa..........sabor, sabor..........

    1 Utorak, 09.07.2019. u 13:49
    • Default avatar - misidinis

      misidinis: ...i preko puta sabora, tamo gdje sjede uvaženi ministri...Kuščevići, Topalušići, pa prije njih neki drugi isti takvi, a i poslije njih doći će isto takvi. Sve je uzalud, kako kaže tvoj nick...i meni se čini da je sve uzalud, ....nažalost.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 15:11
  • Avatar stiven
    stiven

    Policija zna njegov identitet,pa zar ga nebi trebali objaviti,da građani znaju dojaviti

    2 Utorak, 09.07.2019. u 13:56
  • Avatar Inteligencija
    Inteligencija

    Poznajem socijalnu koja zabada nos u svasta a vlastitu djecu zavadika i ratuju od rodenja do 13 godine. Muza ganja i proganja koji je ostavio , a djeci izmislja da im otac voli decke ali i zene.

    5 Utorak, 09.07.2019. u 13:46
    • Avatar jabihalinemogu

      jabihalinemogu: Ovaj događaj je katastrofalan, ali s obzirom na sve, uopće se ne čudim. Sve je kod nas otišlo nizbrdo, socijalna svoj posao radi traljavo i nikako... i onda se ovakvo što dogodi.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:55
    • Default avatar - zelenatrava

      zelenatrava: Stvarno si nasla temu za gaditi ovako osjetljivu skupinu djelatnika. Ocito posto ti znas jednu koja ne valja, onda niko nije dobar? Vuces ne bas bistre paralele

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 16:15
    • Default avatar - aonio2

      aonio2: Ma prijatelju više od 50% soc. radnika školu kupilo u BiH i zaposlilo se preko veze na čelne pozicije tako da i oni koji bi htjeli raditi ne mogu doći do izražaja

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 17:13
    • Default avatar - zelenatrava

      zelenatrava: Aonio na natjecaje se niko ne javlja, pitam se zasto... Osim toga rade u skladu s ovlastima koje imaju. Ovo je isto kao kad su gradani ljuti na policiju jer kriminalci hodaju za par godina po ulici. I nikako shvatiti ...prikaži još! da nisu oni ti koji smisljaju zakon vec ga samo provode. Ali stvarno moze biti sram svakog tko dode ovdje da bi omalovazavao struku. Bilo bi korisnije da pisete kako ljude treba zastiti, donijeti zakone da napad na njih se tretira kao napad na sluzbenu osobu itd. No ipak neki nisu s one kako bi se reklo dobre strane nego sijaju samo mrznju okolo. Bljak.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 21:36
  • Default avatar - pozor
    pozor

    Najostrije osudjujem ovo i taj koji je to ucinio treba zavrsiti na dozivotnu robiju. A sto se tice socijalnih radnika trebali bi malo vise biti ravnopravni, reagirati na nepravdu kad je vide a ne da zazmire na jedno oko jer ...prikaži još! je u pitanju zenska osoba, zenama se svasta dozvoljava da ne daju djecu, da zezaju stalno, da se izivljavaju nad svojim bivsim partnerima. Nazalost u socijalnim sluzbama muski su “slabiji” spol, tu smo diskriminirani maksimalno, samo pitajte udrugu za ravnopravno roditeljstvo koliko ima nepravde i sta sve prodju ocevi.. Ali to Jelenu Veljacu ne intersira i nikoga nije briga za nas.

    7 Utorak, 09.07.2019. u 13:32
    • Default avatar - pozor

      pozor: Jos da nadodam, zena moze biti i ovisnik i alkoholicar i da se kurva ali ona za socijalnu sluzbu ima veca prava od oca, jer je eto majka a majkama se svasta dozvoljava

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:36
    • Avatar dosla.mala

      dosla.mala: Apsolutno netocno. To forsiranje czss kako dijete ima pravo na oba roditelja je dovelo do toga da forsiraju surete s ocem koji moze biti i narkoman i psihopat al eto nek dijete ima oravo, to sta je dijete u strahu ih ne zanima

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:52
    • Default avatar - pozor

      pozor: Dosla mala , nije istina da je otac narkoman onda bi bio taj otac vidjao djete u prisutnosti socijalnog radnika, tako da to sto kazes ne stoji. Mi muski smo jednostavno ebena stranka tu i to je cinjenica. Provjeri na ...prikaži još! web strani za ravnopravno roditeljstvo imas iskustva ljudi sta su sve prolazili, koje sve nepravde da je dobro da ostanu normalni.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:00
    • Avatar Pluton 09

      Pluton 09: Bravo

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:11
    • Default avatar - Loana

      Loana: Joj dajte. Na balkanu većinu očeva se s djecom posebno ne bavi. Ali zato kad se rastaju odjednom postanu očevi godine. Dok ne skuže da ako dobiju djecu na skrb onda će se s njima sami morati baviti daleko više ...prikaži još! nego što su se bavili dok su bili u braku. Pa fino prepuste na kraju skrbništvo majci jer im je tako lakše. Dobar dio njih s vremenom zaboravi da djeca iz prethodnog braka i postoje pa preskaču bez problema i ono viđanja što im sud dodijeli. Čast iznimkama. Eto vam zašto žene češče dobivaju djecu: jer se s njima u prosjeku više bave. Ta iskustva po portalima ne znače ništa: pojedinačna iskustva baš onih kojima je nešto pošlo po zlu ne označavaju nikakvu generalnu sliku. Ovi koji niti ne traže skrbništvo jer im u biti ni ne odgovara da su klinci previše s njima oni sigurno neće pisati po nikakvim portalima.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:38
    • Default avatar - pozor

      pozor: Loana, draga Loana, znas zasto ocevi prepuste sve majci jer im je dosta da ih neko zeza, pa nitko nije toliko mazohist da ide glavom kroz zid, trazi djete otac kada ima zakazano a bivsa mu neda, zove socijalnu a ...prikaži još! oni mlako reagiraju i sta bi trebao otac? Zato i dignu ruke od svoje djece, ne zato sto to zele nego jer je sustav protiv njih!!!!

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:46
    • Default avatar - darth sidious

      darth sidious: Loana vecina? kolko ti njih znas??? znas mozda 51% rastavljenih sa djecom?? nemoj suditi nekome iz svojeg primjera!!! ti govoris o prosjekima da su muskarci losi da se zene vise bave njima da dobar dio zaboravi na djecu iz predhodnog ...prikaži još! g braka... kako postoji los otac tako postoji pazi sada i losa majka... evo ti jedan primjer ja... kad su se moji rastali bio sam dodjelen majci losoj majci ovisnici o alkoholu i tabletama makar sam ih molio i prosio da necem iti k njoj zbog toga i toga ipak su me dodijlili majci... zato jer otac je imao dobru placu,al je puno radio a baka ne moze zamijeniti majku... "Eto vam zašto žene češče dobivaju djecu: jer se s njima u prosjeku više bave. Ta iskustva po portalima ne znače ništa: pojedinačna iskustva baš onih kojima je nešto pošlo po zlu ne označavaju nikakvu generalnu sliku." sama sebi skocila u usta :D

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 15:26
  • Avatar Cocosh Anel
    Cocosh Anel

    drzava placa socijalne radnike da idu u kucu sirotinji koja je isfrustrirana, pijana, naoruzana i koja nema sta izgubiti. za to ih placa 600 kn mjesecno za nadzor, s tim da idu svojim autom, izvan radnog vremena, riskiraju svoj zivot...za ...prikaži još! to vrijeme, djelatnice fine igraju na kompu remi

    Utorak, 09.07.2019. u 13:50
  • Avatar mahegiarct
    mahegiarct

    Ne razumijem ovo: " ministrica je hitno krenula tamo". Eto, tamo je bas treba.

    9 Utorak, 09.07.2019. u 13:07
    • Default avatar - xyzs95

      xyzs95: Pa da malo potrosi proracun na pratnju koja je vozi autocestom.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:10
    • Avatar Latz

      Latz: Isto ko kad Bandić skače po gradilištima umjesto da nešto radi...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:13
    • Avatar Mille_1

      Mille_1: Ovo je neko natjecanje tko će napisati najbedastiji komantar?

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:21
    • Avatar Latz

      Latz: @Mille_1 - evo pobjednika! Čestitam.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:23
    • Avatar Mille_1

      Mille_1: Da Lats...drago mi je da si se prepoznao. Ti si izgleda još jedan genijalac koji ne uspijeva naći poveznicu izmedju ovakvog dogadjaja i potrebe da nadležan ministar ode na lice mjesta.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:27
    • Avatar Latz

      Latz: malo ti semantika šteka - ali tko sam ja da te ispravljam ... A što se tiče ministrice, da, nema apsolutno nikakvog objektivnog razloga, što se tiče slučaja koji se dogodio, da ministrica ide tamo osim što ljudi očekuju da ...prikaži još! se tamo pojavi - objektivno apsolutno ništa ne može napraviti niti doprinjeti i takve stvari bi trebale biti proceduralne ispod njene razine. Ako je stvarno za ikakvo riješavanje stvari potrebno da se na licu mjesta pojavi ministar, mimo PR-a, stvari nisu uopće složene ikako - isto kao i u slučaju zagrebačkog pajaca ...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:42
    • Avatar Mille_1

      Mille_1: Latz....naravno. Ovo o nedostatku “objektivnog razloga” je malo veća bedastoća. Ministarstvo za poslove socijalne skrbi nadzire obavljanje djelatnosti socijalne tako da je više no normalno da se čovjek odgovoran za funkcioniranje sistema pojavi namjestu ovog nemilog dogadjaja.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:51
    • Avatar Latz

      Latz: Ministar nije, niti može biti, odgovoran za operativu na najnižoj razini, nego za funkcioniranje sustava na općoj razini. Da je ova situacija direktno izazvana nekom proceduralnom promjenom ili nećim drugim što je gurano - financijranje, zapošljavanje ide odgovornost ministra -- ...prikaži još! Ovo je čisto umirivanje ljudi jer se na poprištu tragedije pojavio "zapovjednik", konkretnog, praktičnog, razloga niti koristi apsolutno nema.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:01
    • Avatar Mille_1

      Mille_1: Latz....opet genijalno. Ponavljam “Ministarstvo nadležno za poslove socijalne skrbi (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) nadzire obavljanje djelatnosti socijalne skrbi...”. Na čelu ministarstva je zamisli ministrica.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 14:08
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    a razlog ovom amoklaufu je novčana naknada ili bračno savjetovanje prije brakorazvodne parnice?

    Utorak, 09.07.2019. u 13:12
  • Avatar Lopud
    Lopud

    Kad je netko spreman oduzeti bilo kome život jasno je da se ne radi o normalnoj osobi. Očito je ta nadležna služba za socijalni rad dobro procijenila o kakvoj je osobi riječ i u skladu sa tim postupala. Kako god ...prikaži još! da su postupali odgovorna je Država i nefunkcioniranje pravne Države. Užasan čin, ovo zaslužuje najgoru osudu.

    1 Utorak, 09.07.2019. u 14:51
  • Avatar ekipasisak
    ekipasisak

    Prestrašno :( No ne i neočekivano...ljudi pucaju po šavovima-a i masa ima psighičkih problema a ne lječe se... A i sam surađujem poslovno s njima-teški je sa centrima raditi-prepiske traju i do godine dana dok se nešto rješi. Jadna gospođa ...prikaži još! a gospodin nadam se da će se izvući

    Utorak, 09.07.2019. u 13:31
  • Default avatar - Pikaboo
    Pikaboo

    Strašno. Teško je raditi sa socijalom. Sućut obitelji preminule gospođe. Nadam se da će njezin kolega biti dobro. I da, slažem se s jednim komentatorom da je u ovoj pucnjavi igrao ulogu i medijski linč. istina je da u svakom ...prikaži još! žitu ima kukolja, ali nisu svi javni i državni službenici loši ili neradnici, neznalice ili uhljebi. Nažalost, neke skupine građana jednostavno ne shvaćaju slovo zakona i događa se - ovo. Tužno.

    Utorak, 09.07.2019. u 13:35
  • Avatar mjerni instrumenti
    mjerni instrumenti

    Imam osjećaj da samo moja obitelj nije naoružana. Na što je ovo došlo, Bože sačuvaj! Policija bi trebala dobiti veće ovlasti, a kod nekih zakonski određenih slučajeva, najprije bi policija trebala sve ispitati, uključiti se pa se onda dalje bez ...prikaži još! oružja neka svi zajedno dogovaraju, pregovaraju i ne znam što sve ne. Uključenjem policije djelovalo bi se i preventivno i psihološki. Ovako kao sada se misli da samo socijalni radnik drma slučajem i da samo o njemu ovisi da li će biti ovako i onako.

    2 Utorak, 09.07.2019. u 13:26
    • Avatar user_112175

      user_112175: A koliko je jos faktora ukljuceno koji se uopce ne spominju...

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:37
    • Avatar mjerni instrumenti

      mjerni instrumenti: Nisam stručna. Obična sam osoba, znam samo da uvijek postoji mogućnost smanjenja zločina i kriminalnih radnji, a za detalje i provedbu postoje stručne osobe. Kako god, stručni bi trebali biti stručni.

      Odgovori Utorak, 09.07.2019. u 13:43
  • Avatar GeorgeCloun
    GeorgeCloun

    Nešto je jako trulo u državi danskoj!

    1 Utorak, 09.07.2019. u 15:06
  • Default avatar - Pikaboo
    Pikaboo

    Na Jutarnji javlja da je i muškarac preminuo. Užas. Pa, ovo je sve samo ne država. Sućut obitelji.

    Utorak, 09.07.2019. u 13:40
  • Default avatar - lolitta
    lolitta

    Murganicka, vrijeme je za odstupanje s mjesta ministrice, imas li obraza vise??? I smjena 90 posto djelatnika uhljeba po centrima, zavrsio je k**vin pir!

    Utorak, 09.07.2019. u 14:07
  • Default avatar - nerminius
    nerminius

    Zašto svi toliko kpmentirate, a pojma još nitko nema o čemu se radi i zašto je počinjen zločin? Zašto svi pametujete da se "treba ovo i ono" na najrazličitijim temama, uvijek nekoga ispravljate kao da je niža intelektualna klasa, a ...prikaži još! većina vas ovdje potpada pod isti aršin........

    Utorak, 09.07.2019. u 14:12
  • Default avatar - arwenn
    arwenn

    Kriv je sustav ! Ne znam o cemu je rijec ,ali sto je nasilnika dovelo do takvog cina ,jel je trazio pravo na nesto ....milion pitanja imam :( ! Dijelo ne opravdavam ,ali nas sustav je katastrofa !

    Utorak, 09.07.2019. u 15:50
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message