Ekonomist tvrdi kako Hrvatska za dvije godine može postati najbrže rastuća ekonomija u Europi. Ključ je u povećanju potrošnje u kapacitetima koji već postoje
Jurčić: Karamarko me nije niti zvao, pa imam ja svoju stranku
Express: Kažu da vas Karamarko želi u svom timu. Jeste li razgovarali?
O tome nije bilo nikakvih razgovora.
Express: A kada bi bilo?
Teško je spekulirati. Registrirao sam stranku. Organizirali smo nekoliko podružnica. Požega, Varaždin, Karlovac, Split. Na redu su Rijeka, Pula i Osijek. U veljači iznosimo svoje politike, a onda ćemo u idućoj godini vidjeti tko nam je blizu, a tko daleko. Tada bi se, eventualno, moglo razgovarati o nekoj političkoj suradnji. Ali inače nije bilo razgovora, niti je moj pristup takav da se ja kandidiram za bilo kakvu dužnost u nečijoj stranci. Koalicijski će partneri biti oni s kojima se poklapamo barem u tri, četiri osnovna cilja. Naš program nije usmjeren protiv niti jedne stranke.
Express: Koncesioniranje autocesta očito je zapelo u slijepoj ulici. Ako od toga neće biti ništa, što to znači za Vladu, za javni dug, za rejting?
Priča da bi se monetizacijom hrvatskih cesta smanjio javni dug ne stoji. On bi se trenutno smanjio, ali se njegov rast ne bi zaustavio. Napomenut ću da smo čitavih ‘90-ih, pa i početkom 2000-ih privatizirali tvrtke s obrazloženjem da time smanjujemo javni dug. Većinu najkvalitetnijih hrvatskih poduzeća privatizirali, a javni dug je cijelo vrijeme rastao. Isto tako nije točno da su ovim u pitanje dovedene hrvatske mirovine. Hrvatske mirovine prvog i drugog stupa ovise o hrvatskom gospodarstvu, a ne monetizaciji. I treća, monetizacija nije ni financijski ni ekonomski ni prometno ni ekološki, a ni politički isplativa. To je potpuno pogrešan pristup. Zapravo, to nije pristup rješavanju niti jednog hrvatskog problema.
>>> Cijeli intervju pročitajte u Expressu