Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Kamate od 2,19 posto: Mladi se mogu prijaviti do 10. rujna

Ministar graditeljstva i prostornoga uređenja Predrag Štromar pozvao je mlade da već sad počnu pripremati dokumentaciju. Mjera se provodi od 2017. godine

Komentari 130 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar maxim m
    maxim m

    štromaru,ne magli...mladin triba siguran i dobro plaćen posaa a ne ponuda kredita koji nemogu dignit...dokad ćete više lagat narodu...

    7 Petak, 09.08.2019. u 13:11
    • Default avatar - Šljivar

      Šljivar: Plus

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:07
    • Default avatar - baja88

      baja88: Oni koji misle iskoristiti ove subvencije imsju siguran i relativno dobro plaćen posao. Nekada smo kamate plaćali od 10 do 1ť posto i bez subvencije gdje ti država plaća nekima i 10 g. do polovine rate. Kandidata ove godine više ...prikaži još! nego ikad.... Ja im ne zavidim a vi koji bljujete po svemu to je vsša bolest i ne maglite mladima svoje boleštine....

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:30
    • Avatar josip683

      josip683: Za dignuti kredit moraš biti ili uhljeb ili raditi u Njemačkoj ili biti lud.....

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 15:13
    • Default avatar - baja88

      baja88: Josip@ ne nego moraš raditi a to je očito mnogima teško......

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 15:16
    • Default avatar - Pelena

      Pelena: Država Mladima treba poklanjati kuće/stanove koje zjape prazne i koje su u dobrom stanju. A ne da ja moram dizat kredit, preurediti i otplaćivati kredit do smrti.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 15:24
    • Avatar maxim m

      maxim m: baja88.skini ružičaste naočale...magle ti pogled...na stvarnost...

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 16:12
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Zašto mu magle pogled? Barem danas nije teško do posla. Naravno uz uvjet da imaš školu (pritom ne mislim na filozofski ili ekonomiju...) ili da imaš iskustvo/znanje. Elektrotehnika, strojarstvo, IT, građevina...od mojih prijatelja neznam jeli itko radi za manje od ...prikaži još! 7-8 tisuća neto, a neki za poprilično više.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 19:39
  • Avatar Tihakucanica
    Tihakucanica

    “Do sada je ovom mjerom stambenog zbrinjavanja više od 5300 obitelji riješilo svoje stambeno pitanje. To nisu samo brojke, to je 5300 mladih obitelji koje sada imaju svoj dom...” Daj ne drobi! Nemaju dom nego imaju stambeni kredit malo povoljniji! ...prikaži još! ! Neka 3 rate ne plate - placa, bolest, nesto- pa da vidimo CIJI je to stan...daj ljak

    7 Petak, 09.08.2019. u 14:00
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Bolje išta nego ništa.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:23
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Tako je! A ne spominje mjesta gdje se nema što kupiti, osim ruševne po zlato i još toliko ulupati u nju za je osposobiti za život. Nismo svi u Zagrebu.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:25
    • Default avatar - baja88

      baja88: Onda kupi za gotovinu ili budi podstanar cili život, ako ti i ovo sad ne valja....

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:38
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Ispravite me ako sam u krivu, ali ovom mjerom moraš cijeli iznos kreditirati, ne dozvoljava se učešće, i minimalno 15 godina...

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:51
    • Default avatar - Idemo prema boljem

      Idemo prema boljem: U cijelom s ijetu se kupuju stanovi na kredit. Samo u Hrvatskoj se pljuje po vladi koja donosi pozitivan zakon.

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 16:30
    • Default avatar - ain stein

      ain stein: Nema tu niceg pozitivnog, naime vecom potraznjom koju generira i taj zakom, nekretnine su poskupile nekih 10 posto, a kamata pala nekih 3 posto uz neke pogodnodti usteda je najvise 5 posto...i u konacnici trosak kupca bit ce veci za 5 posto...

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:03
    • Default avatar - baja88

      baja88: Cijene nekretnina trenutno rastu u cijeloj EU, Irskoj je u zadnjih par godina čak 20 posto. To kod nas nije toliko radi subvencija nego zato što su cijene nekretnina bile na naj nižoj rszini u zadnjih desetak godina.... Ove sadašnje ...prikaži još! e subvencije za mlade su odlične i nikad bolje..... To nema nigdje u EU...

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:12
  • Default avatar - cro_22
    cro_22

    Danas sam bio u banci i baš se raspitivao za stambeni kredit, imam pravo sa svojim plaćanjima na kredit od 55.000 eura, a plaća mi je 6500,na znači u zg mogu kupiti jednu sobu da kažem imam 2 male djece

    58 Petak, 09.08.2019. u 13:18
    • Avatar muskarac

      muskarac: Dakle i ti lupas glavom od zid ka i ja...lipo bogami... nista, ko prvi zaspe ispod mosta neka javi onom drugom kako je...

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 13:42
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Neka ti žena isto digne kredit (koliki toliki) i moći ćete kupit stan.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 13:52
    • Default avatar - cro_22

      cro_22: U konzumu radi,nema pomoći od nje 😉

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:02
    • Default avatar - cro_22

      cro_22: Podstanar sam 3000 mjesečno, uzas

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:02
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Ivona- super ideja- onda svi mogu na balkon i zivjeti od sunceve energije 🙄

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:03
    • Avatar muskarac

      muskarac: Jeli i vama zanimiljiva cinjenica sta drzava smatra da mozemo placat podstanarske stanove po 400,300,500eura a nismo sposobni za kredite?

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:08
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: @Tihakucanica pametnice.. muž i ja smo gledali isto kredite.. mjesečna rata kredita za 2 kredita od 50.000 eura na 30 godina je 500 eura šta znači da bi čovik plaća samo 750 kn više nego šta plaća podstanarstvo a plaća ...prikaži još! bi za svoj stan a ne za tuđi.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:21
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Ostavite mi mista ispod mosta, ako ne odem u Dojčland do kraja godine...

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:23
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Ivona- dosta dobra racunica - sretno s tim stavom! 🤣

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:39
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kupi jednosobni ko i mi

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: U potpuno istoj sam situaciji (placa, kreditna sposobnost), samo sa jednim djetetom. Mozemo se utaliti i kupiti jedno i pol soban :)). Salu na stranu, stvarno me zanima tko kupuje stanove i kako dignu kredite. Kuzim da su mnogi nasljedili, ...prikaži još! , pa se nesto proda, digne kreda uzme vece, ali kako mi koji nismo i necemo nista nasljediti? Zar stvarno puno ljudi ima vece place pa se to vrti ili nam se ubrzo blizi pucanje balona i nova kriza?

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 15:06
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Mi smo digli prije petnaestak god...za 23.000 e.nsžslodt samo se moglo na tu plaću jednosoban.. sad da smo mlađi mogao bi muž za veći ali još godinu dana i nećemo više ništa..2100 u džep ako neće biti nešto drugo, nedaj Bože.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 15:10
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Badbad...tvoje pitanje je zapravo odgovor zadto ljudi odlaze. Nije poanta ni u vlasnistvu nego iznimno divljackom i neuredjenom prostoru izbajmljivanja/ugovora i neuredjenog sudstva. Sto mislis u cijim stanovima veeeelika vecina iseljenika u eu zemlje zivi? Tudjim, naravno. Razlika- ugovor i ...prikaži još! ugovor i to onaj koji je ovoj drzavi stran- vrijedi i lako je i brzo dokazati na sudu sve...zamisli kod nas to? Samo napomena- kad ljudi, vecina kazu -barem placam za svoje- samo si zamislite situaciju nedaj Boze bolesti, otkaza, propasti firme, nesto u obitelji.., realno cija je to tada nekretnina dok ne platis zadnju ratu? A dok su klinci mali cini se da “su skupi” da tako kazem...ali cekaj da napune 10-13 pa dalje...a rata je ista...ili malo gora kako se stanje razvija...ne valja se bojati zivota ali valja JAKO dobro razmisliti!! Jako dobro! Imas tu komentare drugih o 1 i 1/2 stanu...znaci spava se na kaucu u dnevnoj a da ih imas 2 razl spola..? Svatko ima svoje, opet naglasavam- valja JAKO dobro razmisliti i gledati barem 15 g unaprijed od tih 30 na koje se stavlja potpis. Oprostite zbog duzine komentara, zeljela sam samo dotaknuti sve popratne pojave...

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 15:41
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Svjestan sam ja sto znaci stambeni kredit. Na zalost, u Zg biti u najmu ti je jednako kao da imas ratu kredita (vjeruj mi). Realno, ako ti je tesko sada dok radis za 4, 5, 6 tisuc kuna, zamisli onda ...prikaži još! a kako ce biti kada sjedne penzija. Vani su penzije jace, pa ti ne igra veliku ulogu ostati podstanar cijeli zivot (nesto se ustedi + penzija donekle barem dostojna zivota...), ovdje pak... ajde ti (ne ti, opcenito) iznajmi stan i zivi sa 1300-1500 kuna penzije recimo (cak da ste i supruznici, to je 2600-3000 kuna :) . Zato ljudi sele

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 17:04
    • Default avatar - cro_22

      cro_22: Gledam stanove i šta se to sve prodaje i kolike su cijene pa toga nema nigdje, ne znam šta dalje jednostavno sam lud

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 17:27
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Hvala ti Tihakućanica ali sretno tebi i onima koji ne razume da im rata kredita sada dođe skoro ko i najamnina stana.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 17:33
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Ivona, molim, bas zato sto razumijem vam probam malo prikazati i troskove zivota koji vam tek dolaze u drzavi kakva je...nema potrebe za tim nastupom prema meni - naravno, i smijes i mozes:)- ali nema potrebe. Razmislite dobro i o ...prikaži još! Zag i manjim mjestima po HR, o vani je sve vec receno ali zivot s 2 djece u 1,5 stanu na kredit a klinci do 10g tek...hmmm, svakom svoje ali dobro otvorite oci...nemam ja rjesenje za vase zivote, samo upozoravam...

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 18:31
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Ma draga kućanica sve okej.. Nego tvoj prvi komentar upućen meni je bia posprdan.. Ja sam samo coviku tila dat savjet kakav bi dala i sebi i koji namjeravam poslušat... Kod nas u Splitu su najamnine stanova doslovno skoro ko ...prikaži još! rate kredita.. Tako da mi nema velike razlike davala lovu nekom drugom da živim u njegovom stanu ili plaćala banci kredit za stan koji će jednom bit moj..

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 19:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nije ni Zg drugaciji, najam po 400-500 eura, znaci komotno rata kredita

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 20:02
    • Default avatar - mestar

      mestar: Ne treba se bojat kredita, ako znas da ga mozes otplacivat sve dok ga ne isplatis do zadnje Kune s kamatama, osiguranjem i svim pogotovo ako vam drzava moze garantirat niske kamate sve dog te kredite ne otplatite, ne poslije ...prikaži još! godinu dana kad pokupujete i obavezete se povecaju kamate da ih ne mozete otplacivat. Neznam jesu li to krediti s niskim kamatama dok se ne otplate ili samo na odredeno vrijeme.To je ono sto kod nas mnogi ne razume pa zato imamo slucaj SVICARAC.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 21:59
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Eto BadBad.. O tome ja pričam.. Pa bolje je onda otplaćivat kredit za svoj stan.. Kad je razlika skoro pa nikakva.. A ako ne daj Bože zapnes sa kreditom nije sramota dodatno radit neke faturete, čistit apartmane, konobarit vikendom itd..

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 22:12
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Mestre.. Tribala bi bit po njihovim uvjetima najveća kamatna stopa 3,75. Danas se bez kredita ništa ne može..a ne možeš ni cili život bit u straju. Jer tako covik nikad ništa ne bi ni napravia ni stvoria..

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 22:17
    • Default avatar - mestar

      mestar: Naravno ivona, pa skoro sve drzave i uspjesne tvrtke uzimaju kredtite i otplacuju, koje ne mogu idu u stecaj ako ne mogu ga isplatit.Treba tocno znat sve detalje prije zaduzenja i pripremit se za najgori scenario da sve ne izgubis ...prikaži još! ulozeno. Tko to moze kad mu se ukaze prilika treba kupit ali nekih stvari i navika u zivotu se treba odrec i zivit po mogucnosti da ne dode u tu situaciju. Otplata kredita i placanje racuna treba bit na prvim mjestima ostalo po mogucnostima, ne obratno kao sto mnogi rade koji ne razume pa se ne odviknu losih navika i zive isto kao dok nisu imali obavezu placanja.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 22:26
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Mestre slažem se u potpunosti.. Sve si pametno napisa. Sve ovisi u kojoj se situaciji covik nalazi. Triba dobro procjenit i razmislit..

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 22:30
    • Default avatar - mestar

      mestar: Ivona, ako nemas bolji nacin osamostaljenja i kupnje, kako onda mislis zivit da ne placas stanarinu, pogotovo ako vas ima vise u obitelji pa je kuca tjesna za sve? Neznam pod kojim uvjetima drzava nudi te kredite, zato sam napisao ...prikaži još! da treba znat sve detalje jeli to sve dok se ne otplati ili poslije odredenog vremena udare kamate kao banke na te kreditne kartice neke po 28% Pa ti probaj otplatit ako placas minimalac na desetak tisuca kuna uzet ce te tri zivota da otplatis.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 22:35
    • Default avatar - mestar

      mestar: Je, eto vidim da se bas nekome ne svida pa bez argumenta udara minuse. Takvima ne moze nitko pomos nego udruga franak ako se izbori da drzava otplati njihove kredite. Sve mogu razumit da kod nas malo tko od marginalaca ...prikaži još! zna nesto o kreditima i zaduzivanjima u bankama post se malo tko zaduziva u bankama pa neznaju, ali ne mogu razumit da se bixsi ministar financija isto zaduzio u francima pa kad je vrijednost franka se podigla onda i on se cudi zasto puno vise nego u Kunama eurima i ostaim valutama.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 22:59
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Mestar@nqvodno država plaća pola rate kredita samo 4 god.. kasnije sve sami

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 23:18
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Ne razumim ljude koji lupaju minuse bez obzira šta se napiše .. Ma mestre.. Uglavnom ka šta sam već napisala.. Muž i ja plaćamo podstanarstvo 450 eura misecno.. I sad planiramo uzet kredit od 100.000 eura. Svak po 50.000 eura ...prikaži još! na 30 godina. I rate kredita će nam zajedno bit 500 eura misecno. Iz tog razloga sam ja ZA dizanje kredita.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 23:37
    • Default avatar - mestar

      mestar: He user, dobro to je bas ono o cemu ja pisem treba mislit unaprijed sto bi moglo bit za cetiri godine prije nego se uzmes kredit pod kojim uvjetima to politicari skupljaju jeftine politicke poene na lakovjernima. Treba znat da ...prikaži još! te rate kredita ako su orocene na vise godina a placas samo minimalno da ti je jako mala razlika u glavnici poslije cetiri godine jer skoro sve ide u kamate i osiguranje. Ako si sretan poslije cetiri godine da cjene nekretnine skoce a kamate ostanu iste onda si zaradio ako je je cjena nakretnina skocila vise nego si platio kamate i osiguranje, ako nekretnine ostanu po istoj cjeni a placas najam onda onda si plusu ako mozes dobit povoljan kredit na odredeno vrijeme kojeg mozes opplacivat. Sve zavisi od svijetske ekonomije to diktira cjene nekretnina, kamata i svega ostloga ali sve je u zivotu rizicno i nitko ti ne moze nista garantirat sto ce bit sutra kamoli za cetiri godine i vise u svakom slucaju trebas se pripremit za najgori scenario da nebi ostao bez svega, koliko nije dobro bit previse kozervativan u donosenju odluke toliko nije dobro bit ni pohlepan pa kao mnogi sto ih znam samo racunaju kolko ce zaradit ne kako ce doc do te zarade da ne izgube sve.Nitko pametan nece skocit u duboku vodu ako nezna plivat ili nema pojas za spasavanje. Neznam kako bi ti drugacije objasnio da prezivi taj jedino ako ga netko izvuce iz duboke vode.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 23:55
    • Default avatar - cro_22

      cro_22: Nije to baš tako, nije krediti kao prije, mora ti od plaće ostati mislim 3/4 za život, ako ti npr plaća 4000 kn, možeš max dignuti krediti da ti rata bude ne veća od 1000 kn, ja nemam minus nemam ...prikaži još! niti jedan kredit plaću 6600 i ma mi veli 55.000 eura

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 23:55
    • Default avatar - mestar

      mestar: cro, nekada banke nisu davale ni manji kredit i ako imas vecu placu uz to jos nesto iu tvom vlasnistvu koje vrijedi nekolko puta vise nego sto trazis, onda su okrenule politiku niskih kamata neke nisu pitale kolko zaraduje netko ...prikaži još! i kolko mu ostaje samo uzmi po niskoj kamatnoj stopi pa kad odu kamate misli se kako ces otplacivat to se bas dogodilo svim pa inistru finacija kad su zaduzili u svicarcima. Neki su sve izgubili sto su imali i sto su kupili, neki su izdrzali i placaju pa tuze banke i drzavu da im oni to oproste ili otplate za njih.Na koncu ce drzava to sve platit a banke se namirit prodajom nekretnina i svega za sto su se zaduzili.

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 00:08
    • Default avatar - mestar

      mestar: Ivona pametno ako mislis zivit u Splitu pogotovo ako imarate ti i muz stabilan posao i stabilni izvor prihoda, morate negdje zivit i placat podstanarstvo ako ste jos mladi i radno sposobni u gradu kao Split ce te se lakse ...prikaži još! e snac i ako dode kriza nego u malom mjestu. Zivot u gradu nije jeftin psto sve moras kupovat ali je prednost ako si u centru i blizu posla ne trebas trodit na prevoz iauto i gorivu tu je velika stednja, pa onda ako dodu djeca skola itd.. to na neki nacin nadoknadi sve ono sto bi ustedili da kupite veliko imanje i imate sve svoje izvan Splita pa svaki dan na posao, djeca placaju stanarinu jer im e skola daleko, sve je daleko i sve kosr=ta pa treba dobro o svemu razmislit sto zelite u zivotu. Sto mnogi naprave gresku jest da kupe nesto samo da pokazu nekome kako oni imogu i imaju. Nikad ne gledaj sto netko dt=rugi ima i moze trebate znat sto vi imate i mozete inace bi vam se moglo dogodit kao majoli i tim ostalim koje druzina zivog zida brani i tim sto su se zaduzili u svicarcima pa potrosili na luksuz umjesto da su otplacib=vali kredite. Tako rade samo oni koji zive danas ne misle na sutra. Nisam ja neki strucnjak s tim raznoraznim diplomama ja sam ucio sve na svojoj kozi i onih koji su prosli kroz to. Nemoj zaboravit da su ti politicari i raznorazni strucnjaci na necijemu platnom spisku i zive od toga da netko zagrize njihov mamac pa se ulovi na udicu.Trebate sve dobro proucit i izvagat jer nista nije mrtvo ni uklesano u kamen sve je to zivo i mjenja se iz

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 01:41
    • Default avatar - mestar

      mestar: ivona zaboravio sam neke jako vazne stvari napomenut prije kupnje, jer ima puno troskova na koje treba mislit ne samo kredit to je ponekad najmanji problem.Lokacija, u kakvom je stanju i kako je odrzavana zgrada, u kakvom stanju je stan, ...prikaži još! kakvi su stanari i susjedi, kolko kosta grijanje, voda struja pmjesecno, odrzavanje zgrade treba sve dobro proucit nekada je bolje platit malo vise na dobroj lokaciji i tim oatalim da nemas skrivenih troskova bar za neko vrijeme nemoj zaboravit da samo postajes suvlasnik jednog sela ne svoje nekretnine a lakse je radit i suradivat s konjima nego ljudima. Kad si podstanar nije te briga ako pukne cjev ili se nesto pokvari to te nista ne kostaali kad si suvlasnik i vlasnik onda sve treba placat. Sretno nemoj nikoga slusat nego sebe i muza jer sto odlucite sami ce te morat sve placat ako bude sve dobro onda uzivat u svom stanu. Nema nista ljepse od samostalnosti u svojoj kuci pa bila na kredit ili bez kredita ako nema problema.

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 05:04
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Hvala ti dragi meštre na savjetima. Stvarno si meštar :)

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 12:57
    • Avatar muskarac

      muskarac: Slazem se ovimakoji smatraju da je bolje placat kredit nego bit podstanar jer to doje na isto sa VELIKOM razlikom u tome sta te iz tvog stana niko ne moze izbacit osim ako ne placas rate...ja sam u svojoj banci ...prikaži još! pitala skim mogu razgovarat vezano za stambeni kredit,ova na salteru je razvukla lijep osmeh jer je vidila cifru na racunu medjutim nakon toga me niko nije nazva jer sam prijavljena na manje nego primam,dakle mogu dignit max nekih 50000, vjerovatno i manje...nisam im isplativa bez obzira na debeli plus na racunu... koje banke mi predlazete?

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 13:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Sve banke treba obici i pokupiti sve ponude, onda se sjednes i odlucis. No ako su primanja mala, onda nema nista od toga.

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 14:36
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @muskarac, znam ljude u slicnoj situaciji- rijesili su to tako da su sa sefom popricali da ima naredne 3 place isplacuje kompl na racun, nista na ruke, naravno to je bilo prije cca 15g kad je banka gledala zadnje 3 ...prikaži još! platne liste, ne znam kako je danas, ako si bila kako kazes onda i znas sto traze od dokumentacije...samo, pamet u glavu prije te idluke (stamb kred danas u HR)ipak... sprema se i uvodjenje eura uskoro..a zapravo nitko ne zna kako ce to onda izgledati..samo napominjem...valja biti pametan...sve dobro razmotriti...velim opet- nemam ja odgovor na vase zivotne situacije, samo budite pametni i sretno svima! Ne zaboravite euro koji dolazi...

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 15:13
    • Avatar muskarac

      muskarac: to mene i najvise muci..to uvodjenje eura..nisam pametna nikako... love imam, placu imam a u stvari nemam nista.. doslovno

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:41
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Pa krediti najčešće i jesu i eurima...mi smo iz Švicaraca prešli u eure..ondaeje fiksna kamata...tj..to biraš pri uzimanju kredita... kažu da su te fiksne skuplje ali su statične hehe.sretno

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:44
    • Avatar muskarac

      muskarac: kod mene moze samo fiksna i nijedna vise...samo se lomim oko kuna ili eura, .. ali ja sam u groznoj situaciji kako god okrenilo... cijene stanova su ubitacne, barem sta se splita tice...

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:49
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Da,da spominjala si jednom...o tome...ma nadam se daebudeš nekako..

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:51
    • Avatar muskarac

      muskarac: a valjda ocu.. bar 30m2

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:52
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: E baš sam ti to htjela reći..mi imamo 32hehe.ali naše aj recimo nsšezjoš godinu dana..

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:54
    • Default avatar - mestar

      mestar: Banke imaju svoja pravila po kojima rade svi njihovi zaposlenici. naravno ako si njihov i poznaju te da imas prednost i gledaju te malo drugacije,ali se moraju drzat poslovnih pravila.Nemojte zaboravit da je kupnja stan, kuce najveca investicija koju u ...prikaži još! zivotu njima i njihovima pa samo misle kako do financija, a zaborave na to da ne zivimo u postenom svijetu i da svatko svakoga hoce prevarit i zaradit oni koji prodaju i oni koji kupuju. Banke isto hoce zaradit ali malo tko zna da su vam oni najbolji partner i prijatelj pri kupovini i zaduzivanju jer oni kao parneri i suvlasnici puno toga odrade za vas sto vi nebi napravili prije kupovine da imate gotovine. Mnogi misle da je kupnja kuce isto kao kupnja cipela ili robe u ducanu pa kupuju jer im se svidaju ako se poderu prvi dan mozes ih vratit i dobijes svoj novac ili ih hoces zamjenit a jednom kad kupis stan, kucu kupujes sve sto ide s tim, ako ima hipoteku, sve probleme zamaskirane i ne zamaskirane. Vecinom kad netko prodaje sve ocisti, ili samo primaze piturom plijes i sve ostalo. Nemojte bit naivni ako neznate i ne mozete platit ljude kojima je to posao i struka onda ako imate prijatelja koji se bar nesto razumi u to da provjeri u kakvom je stanju stan, kuca, zgrada, imali nekih problema skrivenih troskova, raspitajte se sami s nekim koji tu zive to mozete sami odradit pogotovo ako vec poznate nekoga tko tu zivi dugo ti znaju puno sto bi trebali znat na sto su oni oguglali i trpe, sto vi nebi mogli ako mislite da to bude v

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 18:01
    • Default avatar - mestar

      mestar: Koliko vidim HNB i vlada su se odrekli Kuna i ako se ne promjeni vlada i sef HNB koji stoji iza toga znaci euro je gotova stvar i pripremite se na dolazak eura to je nesto kao sto je doich ...prikaži još! ch marka zamjenila dinar. Kako se skoro sve placalo i racunalo u doich markama osim placa da budu komerativne s vrijednosti doich marke tako sad ovi njihovi bioloski prave tranziciju Kuna -Euro.To je ista skola, sve ce poskupit samo ce place ostat iste vrijednosti. Nemojte zaboravit da ovi bioloski muckarosi mogu podesit vrijednost Kune kako god njima najbolje odgovra da oni ne gube jer Kuna nije svijetska valuta pa ovi jjoj podizu i spustaju kako kako hoce i kad hoce, Prije ljetne sezone i praaznika kad mnogi dolaze u Hrvatsku na odmor i posjetu podignu vrijednost pa onda izmedu malo spuste da se narod nebi pobunio, pa tako redom. Tako da zavisi od njih jer nije se bas lako odrec sigurne zarade na spustanju i podizanju vrijednosti dok place ostaju uvjek iste vrijrdnosti sve ostalo poskupi prema vrijrdnosti eura.Nemojte zaboravit da na balkanu vrijede drugacija pravila nego u zapadnoj europi i svijetu pa i svi koji nesto rade, zive i kupuju n=moraju mislit i radit kao balkanci da ne pozale kad je vec kasno.

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 18:33
    • Avatar muskarac

      muskarac: sve mi to mestre znamo... mene muci svasta i taj prokleti strah jeli stan prodan 2 puta,oce li me agent ili advokat prevarit, ocu li kupit stan pa onda bivsi vlasnik nece tit izac.. ... pa koliko je zgrada legalna... ...prikaži još! itd itd.. sto stvari prolazi po glavi.. gledan trazim a samo u zidove lupam glavom.....

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 19:48
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: @muskarac, nisi jedina sa svim tim pitanjima i dvojbama, sad mi je malo lakše...😁 Posebno zato što znamo gdje živimo, pa i kad platiš stručnjake da sve provjere, opet nisi siguran da nisu nešto smućkali...

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 19:52
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Pa zaesve se ugovor napravi..ne može vlasnik ne izaći iz stana. Ma nemojte na to misliti..🙂

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 20:00
    • Avatar muskarac

      muskarac: tocno to.... nista suncana pola place sa strane, 10% od ostatka u carapu..ostalo trosi samo ako moras ka ja.. za sada sam u takvom polozaju pa mogu.... za sada..

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 20:01
    • Avatar muskarac

      muskarac: svega sam se naslusala pa cak i to da je stan kupljen a ljudi ne mogu u njega jer postoji neka caka u zakonu di bivsi stanar ima pravo ostat ... ..tako da evo glava me zaboli samo misleci na to

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 20:03
    • Default avatar - mestar

      mestar: Cujte, covjek uvjek uci i nikad sve naucit pa kad misli da sve zna onda naleti na boljeg majstora koji je tri koraka ispred njega onda tek vidi da nezna sve ali je kasno.Nije lako odlucit sto kupit za rucak ...prikaži još! kad ima veliki izbor kamoli za mnoge najvecu investiciju u zivotu. Pri donosenju takve odluke dobro je cut sto netko misli.ali nije uvjek dobro ni poslusat jer je lakse meni a mislim i svima odlucit za nekoga drugoga sto je dobro a sto nije nego za sebe.Priroda je dala svakom covjeku mozak da misli i odluciva s njim sto je dobro, sto nije dobro i sto je siva zona gdje nema garancije.

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 20:31
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Necu komentirati kamate/rate/god/itd...nego me zanima nešto iz prvog posta. Zašto Zagreb ako si ga već ne možeš priuštiti? Gledam bas Dugo selo, stan cca 1000€/m2....

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 07:49
    • Default avatar - IvonaSplit

      IvonaSplit: Muskarac... Nemoj o tome toliko brinit. Moji roditelji kad su kupovali stan su našli odvjetnika i on im je sredia sve i provjeria za stan, napravia ugovor itd i naplatia 4500 kn.

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 12:59
    • Avatar muskarac

      muskarac: 4500 nije puno uopce s obzirom da kupujes "zivot".. sta sve ulazi u tu cijenu... sve od pocetka do kraja ili samo kraj?

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 13:33
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Pa eto.. uvijek ima rješenja..za sve..

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 13:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: U dugom selu je manja cijena kvadrata, istina, ali onda bas moras imati auto za put na posao (mozda i dva, ako supruznici ne rade iste smjene). Kada uracunas cijenu(cijene) auta, odrzavanje istoga (istih), registracije itd, dodje ti na isto skoro.

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 14:49
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Da i ne, jer u dugom selu mozes kupiti stan, u Zg malo teze. Realno i u zg ti treba auto osim ako ne radis na 5min od stana jer tramvaji su blago rečeno katastrofa. Necu ni govoriti ako je ...prikaži još! stan-posao na suprotnim stranama grada kao šta je meni bilo. Dakle razlika je u količini goriva. S druge strane, Dugo selo Zagreb ima autobus i odličnu vezu vlakom....

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 15:07
    • Default avatar - mestar

      mestar: Vi koji se pravite pametni pogledsjte na rtl danas vjestima, pa onda se javite sa svojim pametovanjem o necemu o cemu nemate pojma. Ivona i ostali naprijed i pametno uz to treba i imat i srece i dobro pazit sto ...prikaži još! se dogada, ako vidite da bi se ovako moglo nesto dogodit prodajte na vrijeme prije nego bude kasno.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 02:26
  • Avatar nickkobalt
    nickkobalt

    ne nasjedajte!

    2 Petak, 09.08.2019. u 12:56
  • Avatar skofun
    skofun

    Svaki put kad spuste kamate dignu se cijene nekretnina tako da sve dođe na isto... gradjevinska mafija u suradnji sa vladom priprema novu pljačku hr građana

    Petak, 09.08.2019. u 13:32
  • Default avatar - lale03348
    lale03348

    i onda kad kupite prvu nekretninu platite je recimo 400.000kn,još vam država uzme za porez na prvu nekretninu 4% vrijednosti nekretnine,a to je cirka ajde nekih 18.000kn,platite u poreznoj upravi,,pa još ovjere kod javnog bilježnika 2200kn,,i još neka takse i ...prikaži još! gluposti,,evo sve sam ja to prošao,pa znaći tko kupuje prvu nekretninu,morate znati da prije nego je kupite morate imati barem 20.000kn gotovine da prvo to sve poplatite,,ali još sam i kaparu za stan zaboravio,,što mi nismo dali,jer nas bivši vlasnik stana nije tražio,,ali malo je takvih,,jer ostali traže još i kaparu,,a nekih 5% vrijednosti stana,,pa sada kupujte,,a i kolko vidimo država se ne misli poreza na prvu nekretninu odreći.

    Petak, 09.08.2019. u 15:17
  • Default avatar - ivek016
    ivek016

    Nije li u Danskoj kamata 0%?

    Petak, 09.08.2019. u 14:09
  • Avatar John Doe Jr.
    John Doe Jr.

    ti krediti za mlade su obično šajze

    Petak, 09.08.2019. u 18:20
  • Default avatar - laky03348
    laky03348

    Mi smo samo na papiru dio eu,,jer neznam kakva smo mi to clanica kojoj su svi zakoni i sve 1000 puta drugaciji nego u eu,,jednom rijeci,mi smo smece za eu razvijene drzave,,smece gdje izvoze svoje pokvareno meso,proizvode,,sve sto oni ne ...prikaži još! zele,ili je losije kvalitete,i poslusnici njihovi naravno.

    1 Petak, 09.08.2019. u 17:08
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Koliki postotak ljudi u Njemačkoj, Švedskoj, Irskoj renta stan, a koliko ih posjeduje?

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 19:41
  • Avatar Stjepan Vugrih
    Stjepan Vugrih

    Štromar i taj HNS. Kad se od njih moglo nekaj dobro i pošteno očekivati? Nikad!

    Petak, 09.08.2019. u 13:21
  • Avatar innna
    innna

    Da ste zeljeli dobro mladima ove drzave ne bi ministar Maric ukinuo oslobadjanje od placanja poreza na kupnju prve nekretnine

    1 Petak, 09.08.2019. u 15:01
  • Avatar Dupli
    Dupli

    Banke imaju višak kapitala pa se sada zvoni na sva zvona jeftinim kreditima. Svaki mjesec dobijem od jedne banke SMS poruku da mi je odobren kredit i da trebam samo doći potpisati u banku. Kredit nikada nisam tražio u toj ...prikaži još! banci. Nije vladi palo na pamet uvesti banke u sustav PDV-a kad već tamo ima viška novca... ili im nametnuti neki porez. Njih se ne dira, dira se sve ostale segmente društva a banke su sveta krava. Ne samo da ih ne diraju, još ih i reklamiraju. Sramotno!

    1 Petak, 09.08.2019. u 21:22
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: isto ti je i sa ovim kaj rekalmiraju traktora da eunija potiče poljoprivredu, pa koliko ljudi je prije nahebalo s tim povoljnim poslovima da niko više neče ni taj traktor kaj država poklanja takoreći a novce su pobrali od brisela, ...prikaži još! a zapravo nisu niš pobrali nego je brisel odredio na kaj budu se pare trošile

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 21:38
  • Default avatar - kriticar1
    kriticar1

    Ljudi neka vas ne povuce ta famozna akcija. Sad ce cijene u nebo. A to je i cilj ovog narancastog stakora.

    Petak, 09.08.2019. u 17:50
  • Default avatar - zvone02
    zvone02

    Mladi u raljama mafije koja je "namirisala krv" i podvalila veliku laž i prijevaru. tobože država pomaže mladima dok u stvarnosti radi se o jednoj podvali i lopovluku većih razmjera. tko je instalirao štromara u vrh vlasti i s kojim ...prikaži još! ciljem. Odgovor znamo, to je Anemija. za podršku u izglasavanju povjerenja dobili su određeni plijen. to su pusićkini i *mrdoljakovi lešinari koji ne mogu sami preći izborni prag. zatim su krenuli u tobožnje pomaganje mladima s ciljem da maznu državni novac za tzv subvenciju preko dizanja i zidanja cijena "kvadrata" stanova u nebo. mladi ako imaju malo mozga bojkotirati će tu prijevaru a ako ne budu imali dovoljno kapaciteta u glavi čeka ih novi "švicarac", samo nemojte reći da niste znali. Anemija i njegovi klimavci su dali kleptomanima iz tzv hns-a zaštitu kao pripadnicima energetske mafije koja pljačka potrošače prijevarom zvanom razdjelnici topline. radi se o pljački u stotinama milijuna kn za "visuljke" na radijatorima koji ne služe ničemu osim za natrpavanje džepova mafiji koju sam spomenuo. također Anemija i njegovi klimavci su zaštitili energetsku mafiju koja izvlači milijarde kn našeg novca za tzv alternativne izvore el energije što je također velika prijevara i smišljeni način za pljačku potrošača. eto to je moj doprinos razotkrivanju lopina u vlasti i oko nje. ako ne vjerujete onda plaćajte i uživajte. oni vole ovce koje šišaju do gole kože a kad ovce ostanu bez vune pa počnu blejati nitko ih ne sluša.

    1 Subota, 10.08.2019. u 01:51
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: baš to za alternativmne izvore jest najgore, vele hep pun ko brod a privatnici delaju one vjetrenjače, umjesto hep-a koji je pun ko brod, pa prodaju hepu tu struju, svi zarade a narod plača

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 21:45
  • Avatar ARMADA1
    ARMADA1

    Maaa štoo taj ministar gluposti priča. Od kud mladi da ostvare kredit kad je nezaposlenost velika .Jedino mozeš ostvariti ako si sin nečiji ili kćerka iz vlade.1000 medicinara otišli van a oni traže volontere umjesto da natječaj objave i zaposle ...prikaži još! mlade.Glavno da su im uredi krcati mamini i tatini sinovi rođaci korupirana država totalno.

    Petak, 09.08.2019. u 12:57
  • Default avatar - btc
    btc

    Samo za mlađe od 45 a državi svi jednako uplaćuju kroz poreze. Zar je dozvoljena diskriminacija zbog godina?

    Petak, 09.08.2019. u 14:41
  • Avatar Le...Go...
    Le...Go...

    I opet će djeca političara dobro proći . Jer već znaju što treba i samo predaju papire.

    5 Petak, 09.08.2019. u 13:10
    • Default avatar - baja88

      baja88: Ti znaš bacati glupe komentare a neznaš otići na stranicu državne APN I vidjeti šta sve trebaš za iskoristiti subvencije......

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 14:34
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Vidim ni ti ne znaš čitati sa razumijevanjem . Pa imaš primjer kada je onaj iz one općine kod Osijeka sredio da mu sinovi dobiju povlaštene kredite i općina im plaća 1000 kn subvenciju za ratu kredita do isplate istog.možda ...prikaži još! će 200-300 mladih obitelji koje nemaju veze ni sa jednom strankom dobiti kredit , ovo ostalo će biti svi neki sinovi ,nećaci od političara.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 21:35
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Drugi primjer iz Umaga . Čovjek kupio stan sa subvencioniranim kreditom . Ne živi u stanu nego iznajmljuje stan turistima. Shvati da političari u RH su posebna kasta koja je nedodirljiva i oni mogu što hoće u ovoj našoj Državi.

      Odgovori Petak, 09.08.2019. u 21:37
    • Default avatar - ain stein

      ain stein: Baja je iz parizer bojne, pa ima informacije iz prve ruke....

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:06
    • Default avatar - baja88

      baja88: Ne iz parizer bojne, parizer doniramo vama proleterima a mi jedemo janjetinu mladu....

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 17:16
  • Avatar Hiroo_Onoda
    Hiroo_Onoda

    Dok skupe dokumentaciju ne budu više mladi.

    Subota, 10.08.2019. u 11:19
  • Default avatar - jesen2018
    jesen2018

    Koliki kredit i na koliko godina mogu dobiti mladi koji su nezaposleni ili rade za minimalac gospodine ministre?

    3 Subota, 10.08.2019. u 10:58
    • Avatar KoYon

      KoYon: Mozes dobit jednokratnu socijalnu pomoc ili zasukati rukave..

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 12:30
    • Default avatar - jesen2018

      jesen2018: Moji su rukavi zasukani već 22 godine, a na žalost i onih koje poslodavac ne prijavljuje na punu plaću pa ne mogu ostvariti nikakva prava. Nisam mislila na one koji su lijenčine i ne žele raditi

      Odgovori Subota, 10.08.2019. u 13:05
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Onda se nađe drugog poslodavca

      Odgovori Nedjelja, 11.08.2019. u 16:57
  • Avatar 85
    85

    Subvencionirani krediti su izmišljeni i ozakonjenji samo za određene interesne skupine. A što sa onima koji nemaju ni minimalne šanse da iskoriste te mogućnosti jer nemaju stalni posao i imaju minimalne plaće?! Ovim radnjama vlast kupuje glasove i ostale građane ...prikaži još! e stavlja u neravnopravni položaj. Sramota da vas bude!🤭😠

    Petak, 09.08.2019. u 17:19
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message