Kapitalac iz Slavonije: Borio sam se sat vremena s nemani!

ULOVIO SOMA OD 71 KILOGRAM: Alen Žagar i prijatelj Zdenko Klobučar ulovili su grdosiju koju su jedva ugurali u Golf ‘dvojku’ i odvezli u Požegu

Bio sam na pecanju s prijateljem Zdenkom. Ciljano sam išao na soma i baš sam htio kapitalca jer do sada sam ulovio više manjih, lakših od deset kilograma. Tako Požežanin Alen Žagar (37) počinje svoju priču o ulovu soma kapitalca dugog 2,4 metra i teškog 71 kilogram. Ovu grdosiju ulovio je u petak na ribnjaku u Oriovcu nedaleko od Slavonskog Broda, a za to se unaprijed pripremio. Ponio je četiri jača štapa s rolama, na koje je stavio najlon i zvonce pri vrhu, a na udicu veće babuške, duge petnaestak centimetara. Dok su čekali ulov, Zdenko i on su opušteno pekli ribu.

- Štapovi su bili postavljeni uspravno, a zvonca su bila zadužena da nam jave potez ribe. Nešto prije 16 sati zvonce se kratko oglasilo nekoliko puta i onda je sastavilo. Riba je počela izvlačiti najlon, a štap se savio. Pustio sam neka vuče jer je to taktika da se riba umori. Odmah sam znao da je veliki komad i da je u pitanju som - uzbuđeno priča Alen dodajući kako je tad počelo nadmudrivanje s ulovljenom ribom.

- Lagano sam namotavao najlon i privlačio ga sebi pa bih ga onda puštao da ode dalje. Četiri puta sam ga dovukao blizu obale. Onda smo vidjeli ogromna usta koja bi otvorio na površini i u koja se poput slapa ulijevala voda. Ruke su me već počele boljeti, a moram priznati da je bilo i treme, ali sam bio siguran da ću ga pobijediti. Mislio sam si samo da se ne otkvači. Kad sam ga umorio i dovukao do obale, Zdenko je upotrijebio kuku i tako smo ga nas dvojica izvukli iz vode. Bez njega ga sigurno ne bih mogao izvući - opisuje Alen borbu s ovom nemani dodajući kroz smijeh kako su se u pravom problemu našli kad su ribu izvukli na površinu.

- Nismo uopće znali kako ćemo tako velikog soma odvesti za Požegu. Ali ipak smo ga nekako uspjeli ugurati u Golf ‘dvojku’ - smije se Alen.

Soma je doma očistio, ogulio, skinuo masnoću i isfiletirao.

- Sad se natapa u mlijeku kako bi se iz njega izvukli eventualni mirisi mulja. A onda ću ovih dana pozvati i prijatelje pa ćemo kušati njegovo meso - kaže Alen, koji se ribičijom bavi dvadesetak godina.

Somu se najviše radovao Alenov sin Ivan (12)

Sin Ivan se uz oca Alena zaljubio u ribolov.

- Kad sam ga donio doma, Ivan je bio impresioniran, nije mogao vjerovati koliki je. Radovao se više nego ja. Vidio sam mu žar u očima i veliku želju da i on ulovi takvu veliku ribu. Nadam se da će uloviti i veću - rekao nam je tata Alen.

Penava: 'Znam s kim nećemo razgovarati'; Grmoja: 'Nećemo Milanovića za premijera'
UŽIVO: REZULTATI IZBORA

Izbori su iza nas, obrađeni su svi glasovi, a sada kreće političko nadmudrivanje. Tko će s kime koalirati i stvoriti većinu...

Marija Selak skinula štikle, Bulj pokidao narukvicu, Petrov pao u drugi plan - više neće biti šef
IZBORNA NOĆ U MOSTU

Božo Petrov došao je nešto prije 19 sati, ali je netragom nestao, pričalo se da je otišao kući oko 22 sata. Ipak, zvali su ga nazad. Ubrzo više neće biti predsjednik i Most traži novog šefa stranke
Domovinski pokret u rukama drži ključeve nove Vlade, ali...
KOMENTAR BORISA RAŠETE

Plus+ Birači nisu previše kaznili HDZ ni za brojne afere, niti za Lex AP, ni za Turudića. Naprotiv, uz ovako visoku izlaznost njihova politika dobila je legitimaciju. A za nastavak vladavine trebat će im solidna trgovačka vještina