Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Kolindinu kćer primili na četiri sveučilišta, izabrala je Harvard

Katarina Kitarović (18) završava četvrti razred međunarodnog IB programa XV. Gimnazije u Zagrebu. Nakon testova bila je među 1 posto u svijetu. Primili su je na sva četiri najbolja američka sveučilišta

Komentari 288 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar zelenatrava
    zelenatrava

    Svaka cast djevojci, ali imamo predsjednicu koja privatno ide doktora, a dijete ce joj studirati vani i onda ce nas uvjeravati da nam je zdravstvo i obrazovanje u vrhu i da mladi ne trebaju iseljavati. Sorry ali treba pricu potkrijepiti ...prikaži još! djelom inace je neuvjerljiva.

    21 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:59
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: ali njezina kćer je čitavu osnovnu školu išla vani pa je logično i da vani nastavi školovanje. Engleski joj je kao materinji pa bi bila šteta da ne dobije međunarodno obrazovanje kad već ima uvjete za to

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:13
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: pa mater joj je radila u UN-u i Briselu i tamo su živjeli. A i na MIOC ide po programu na engleskom. Znači ta cura nema ni dana školovanja na hrvatskom. Normalno da će ići vani studirati

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:19
    • Avatar Mufić

      Mufić: Školovat će se vani a posao će imati u Hrvatskoj

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:20
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Nisam znala. Fakat smo glupi. Dovedes nekog ko zivi vani da ti prica kako treba zivjeti u HR.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:22
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: sarkastična si, ali to je zapravo normalno, onaj tko je živio vani i vidio da ni tamo ne teku med i mlijeko, najbolje zna gdje je ljepše. Bilo bi izrazito glupo i licemjerno da o takvim stvarima pametuje osoba koja ...prikaži još! poznaje samo jednu stranu

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:26
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: Sad ste me natjerali da branim Kolindu, a ustvari ju prezierm. Kačite se na potpuno nebitne stvari, a one bitne gdje bi ju trebalo kritizirati i zbog kojih čitavoj državi radi štetu, to većina ljudi ignorira, a mnogima je i simpatično

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:28
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Samo pricam jezikom koji razumiju njeni biraci, a to je imidz.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:34
    • Avatar 2 x general

      2 x general: prvi general - puno njih zna engleski pa ne završi harvard!??? tu su malo drukčiji kriteriji.Harvard daje stipendije po izvrsnosti ( intelektualnim rezultatima ) i smatra se konzervativnim fakultetom naspram Yala koji slovi kao liberalni ( otvoreniji ). tako imaš ...prikaži još! i u engleskoj oxford ( konzervativni ). Nije teško povezati izjavu majke predsjednicu sa tijekom radnji pri aplikaciji. samo treba znat proceduru koju bi ona trebala znati. doduše niti njena savjetnica jurićko-kero koj živi preko 20 godina u americi nema pojma o aplikacijama na fakultete jer nije niti svoj ukći uspjela upisat

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:52
    • Avatar 2 x general

      2 x general: Majka predsjednica završila treći razred srednje škole ujednoj državnoj koja je po zahtjevnosti n a600-tom mjestu od državnih ( privatne su posebna prića ) sve ima na internetu samo treba tražiti.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:53
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Kako stipendije po izvrsnosti, zar nisu stipendije prema prihodu roditelja? Pa na njihovoj stranici pise no academic or athletic scholarships?

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:01
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Pa cu ponovit... Prvi Generale, potpisujem. sto je ova mlada djevojka kriva, neka joj je sa srecom.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:03
    • Avatar 2 x general

      2 x general: zelenatrava - sa sinom su studirali brat i sesta ( jevreji ) iznadprosjećni intelektualno ( majka i otac isto završili taj prestižni fakultet ) ali pošto su bili toliko bogati oboje su plaćali punu školarinu ( po studentu onda 55 ...prikaži još! tisuća dolara godina, znači za njih dvoje 110 tisuća godišnje puta 4 godine i čak nisu radili jer imaju izbor i tu su plaćali neke penale ). o kakvo jobitelj ise radi dovoljno ti govori da je otac napravio privatnu galeriju na katu iznad stana u neboderu na 600 metara četvornih kako bi prijateljima i gotima pokazao, normalno tu se i družilo. I najmlađa kći je kasnije uposala isti taj fakultet!!! inpresivno ( mislim intelektualno a ond adolazi samo od sebe matrijalno )

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:17
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Hm ok ali nisam te to pitala? Tvrdis da je stipendija po izvrsnosti, pa pitam zar nije po prihodima?

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:21
    • Avatar Mrki Medo

      Mrki Medo: "Nakon testova bila je među 1% najboljih. " Neki ne čitaju sa razumijevanjem.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:25
    • Avatar 2 x general

      2 x general: zelenatrava- ako si iznadprosjećan i izvrstan a roditelji ti imaju ogromne pare plaćaš punu školarinu. ako si sirotinja a intelektualno izvrstan po dotadašnjim rezultatima ( društvena angažiranost, nagrade po mogućnosti intelektualnog karaktera, recimo moj sin je bio prvak svijeta u ...prikaži još! debati prije 20 godina dok ovdje nitko nije niti znao što je debata i drugi pojedinaćno ), ocijenama ( recimo on je imao 5,0 kroz sve godine školovanja ) iz 6 predmeta bio među 20 u hrvatskoj... itd. onda dobiješ punu stipendiju. doduše prvu godinu sam plaćao 3000 dolara jer sam bio iznad granice koju je odredio fakultet s time da imaš sve olakšice koje ti fakultet prizna ako pošalješ papire i račune. ( izvanredne troškove, recimo sudar i popravak auta priznaju, ljećenje, troškovi medicinskih pomagala )

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:30
    • Avatar 2 x general

      2 x general: zelenatrava - sve transparentno, čak su mi slali račune koliko školarina košta: kampus, knjige, socijalno, prehrana, predavanja - sve stavke. jednom godišnje je imao i avio kartu plaćenu za doma.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:32
    • Avatar 2 x general

      2 x general: mrki medo - da bi mogao logično, racionalno suditi moraš nešto i znati. svatko može reći da je među 1 posto. Sigurno nije među jedan posto jer da je ond abi bila primljen an aharvard koncem 12-tog mjeseca i ne ...prikaži još! bi se aplicirala na druge fakultete. moraš znati princip aplikacija i proceduru za američke fakultete. nemoj sve uzimat zdravo za gotovo. uvjek trebaš propitivati i sumnjati. navedi mi svoje činjenice z atakvu tvrdnju?? ili si lakomo povjerovao je rti se ne da razmišljati?

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:37
    • Avatar old_skul

      old_skul: 2 x general, materijalno je na 1. mjestu ako se odlucuje izmedju materijalnog i intelektualnog. govorim iz iskustva za Ivy League skole

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:48
    • Avatar 2 x general

      2 x general: Danas Ivy League grupu čini 8 sveučilišta: Brown University Columbia University Cornell University Dartmouth College Harvard University Princeton University University of Pennsylvania Yale University poznajem 4-5 hrvata koji su završili harvard, yale,........i nisu plaćali školarinu. pročitaj moje postove iznad dosta ...prikaži još! ta toga sam rekao. svi ovi fakulteti funkcioniraju podjednako ( ima nekih finesa ) a natjecateljski duh je obvezan!!!! "obični" amerikanci čak više preferiraju yale kao liberalniji fakultet. samo ti treba pamet ne pare il ipo drugoj diskretnoj ocjeni ( svaki fakultet ima ) prosjećnost ili blentanost i koferi para ( roditelji daju donacije a djeca završavaju najlakše kolegije ). samo oni iznad prosjeka 3,92 od 4 dobivaju diplome fakulteta s najvišim pohvalama. u generacijama to je negdje do 30 studenata a fakultet te preporučuje u društvo phi beta kapa ( samo njih 10 godišnje ). sve se zna. harvard možeš polagati i preko interneta i slušat kolegije, piši eseje i rješavaj probleme - jedino nećeš dobiti diplomu

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:14
    • Default avatar - lesijaka

      lesijaka: I tu je kao predsjedičina kći primljena

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 17:28
    • Avatar Glupijugovic

      Glupijugovic: Statisticki je hrvatski narod najmanje obrazovan u EU! I kao najglupiji narod u EU na izborima izabere zenu koja ni nežna kakav je zivot prosjecnog hrvata jer se vec rodila sa zlatnom zlicu u ruki... A živi dokaz o tupoglavosti ...prikaži još! se vidi več po tome da HDZ hara zemljom godinama a ljudi jos žele to jos dalje... Pametni se odselili a ostali samo HDZ nacionalisti

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 21:00
  • Avatar x00x
    x00x

    zna kraljica kakav je obrazovni sustav ovdje,,,naravno da salje dijete van

    6 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:54
    • Default avatar - volvo38

      volvo38: al tamo gdje se djeca svakodnevno ubijaju je odličan...

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:08
    • Avatar Grim R

      Grim R: Cuj svakodnevno ubijaju XD jok eto bolje je vamo u drzavetini studirati pa posao u struci smatrati kao dobitak na lutriji lol , skapavati kraj s krajem, a na dimplomu ti se popisaju gdje god ju pokazes osim u Rvatistanu, ...prikaži još! ovdje ti se samo smiju

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:10
    • Default avatar - volvo38

      volvo38: U Rvatistanu, ne počne se ni kopati, a već prodani svi stanovi, prodaja automobila probija granice, ljudi putuju po svijetu kad im dođe itd. Ne sudi po sebi...

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:13
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: X00x....vjerojatno nikad nisi čuo za Harvard.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:49
    • Default avatar - volvo38

      volvo38: a vi ste propali i ovdje, šta bi tek tamo bilo...

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 18:05
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: Hod za život, ali ne i za dostojanstven život je ono što je kod nas IN.. obrazovni i zdravstveni sustav, kvalitetno okruženje su sasvim nebitni u Lijepoj našoj...

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 07:09
  • Default avatar - alabalabou
    alabalabou

    pametno, pa neće u rh studirati...

    5 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:42
    • Avatar tetina

      tetina: Naravno a što bi trebala da joj jović ili josipović budu procesori

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:48
    • Default avatar - iza ekrana

      iza ekrana: U Hrvatskoj postoji američki fakultet

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:14
    • Default avatar - SpuzvaBobSkockani

      SpuzvaBobSkockani: Jednog dana će se malecka Katarina vratiti, postati predsjednica i obilaziti Hrvatsku, ko njena mama, da upozna krajolik i narod, da upozna domovinu .... a mi ništkoristi od toga nemamo, bolje ne objavljujte ovakve članke jer doprinosite da narod ne ...prikaži još! gleda blagonaklono na političare i njihove potomka, elite, koje žive na naš račun a nama samo kosti ostavljaju , da ne crknemo od gladi, odmah

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:15
    • Default avatar - iza ekrana

      iza ekrana: Žalosno ali istinito

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:19
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Još jedan što nije čuo za Harvard

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:50
  • Avatar 2 x general
    2 x general

    Čestitam mladoj djevojci no majka joj je izjavila nekoliko nelogičnosti. Na američke fakultetu aplicira se u trećem razredu srednje škole i to u 10-tom mjesecu kad se pokazuje interes za primarni i jedini fakultet. Izabereš, apliciraš se i onda na ...prikaži još! prestižn efakultete upisuje se direktno u prvom krugu deset posto najboljih. Tako ako je aplicirano 2000 kandidata upisuje se odmah 200!!!! - kao prvi i jedini izbor. ( razultati se znaju do konca 12-tog mjeseca. Ako niste primljeni u prvom krugu naknadne aplikacije predaju se na nekoliko fakulteta normalno uz istu proceduru i interviue. Prvo me zanima tko je vršio interviu sa djevojkom a to mora biti odlična osoba koja je završila Harvard ako kandidat nije iz Amerike ( ili je on aišla na Harvard dat interviu ). Kao drugo stipendiju ne plaća država nego fakultet daje obzirom na matrijalno stanje roditelja ( postoji cenzus primanja, jedne godine je bio 70000 dolara godišnje i svi ispod tih primanja ne plaćaju školarinu odnosno imaju punu stipendiju fakulteta! ) treće: sv istudenti su obvezni raditi u kampusu il ina fakultetu i dobivaju zarađeni đeparac na jednom faksu cca 800 dolara mjesećno i radi se četiri sata. Majka izjavila d aće dobivati 2-3 tisuće dolara??? Mogućnost d astudent ne radi penalizira se i student dodatno plaća fakultetu što ne radi. to je cijela činjenićna istina a vi sada pročitajte što je majka izjavila iako je živjela u americi godinama i trebala bi znati.

    7 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:34
    • Avatar run4fun

      run4fun: Generale dragi sve si točno napisao ali to ti je borba s vjetrenjačama. Narod tipa hrvati je premlak kada se treba izboriti za bolje sutra, ali dirni mi 10dkg zemlje puštamo krv svima. Prejadno

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:07
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: Ti generale Što ti je to. " aplicira"? Možda glagol? Onda kako ide pluskvamperfekt od istog? Barataš li ti hrvatskim jezikom, ili si već duže vrijeme na Harvardu, pa si počeo zaboravljati riječi iz starog kraja?

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:30
    • Avatar minkaa

      minkaa: @papar_sol aplicirati se je infinitiv, aplicira se na to i to. što je u tome krivo? 3.l singulara i najnormalniji prezent... a pluskvamperfekt si složiš sam ako te zanima.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 18:23
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: minka A. aplicirati znači primjeniti i nije hrvatska riječ. B. Potencijalni student se prijavljuje, ili podnosi molbu za upis na fakultet. On ne APLICIRA. Čitaš li ti što?

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 22:55
    • Avatar 2 x general

      2 x general: papar - pa podnesi molbu za harvard ako se nećeš aplicirati. tak i tak buš primljen

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 02:58
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: Ja ne napuštam brod koji tone. Hrvatsku. To ti je razlika između mene i hrvateka. Fakultet sam davno završio. Sad se bavim vrtom. Bolje od svih Harvarda, Sorbona, Oxforda......

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 08:06
    • Avatar 2 x general

      2 x general: papar i sol - e tu ti zavidim na ovom zadnjem. i ja doduše u mirovini ali ne mogu se baviti niti okućnicom u vikendici na moru. što ćeš, biti će bolje. uživaj u vrtu i to je najpametnije - ...prikaži još! opušta a što je najbitnije veseli.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:36
  • Avatar savskokupaliste
    savskokupaliste

    Bježi i ona iz ove banana države.

    4 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:46
    • Avatar krao_sam_1

      krao_sam_1: ***Admin***: Postovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sve dodatne informacije uvijek se mozete javiti na e-mail  zona@24sata.hr

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:14
    • Default avatar - SpuzvaBobSkockani

      SpuzvaBobSkockani: Svaka čast, mama i tata nemaju novaca, da se ne istroše previše, stipendija će dobro doći, ali problem je što će je dobiti netko kome ne treba a otpast će mnogi koji bi samo s tom stipendijom mogli studirati, ak ...prikaži još! je fer nek prepusti šolde onima kojima su potrebni, ovo je čisto iživljavanje, i toga ima i u svijetu , eto, ne samo kod nas

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:25
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Savko...zato ex kpj članovi u HR vrlo dobro žive.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:51
    • Avatar x00x

      x00x: zasto admin ne napravi soj post neg uvjek pise prek tudjih?

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:20
  • Default avatar - vuki_fuki
    vuki_fuki

    A zasto neuci kod nas, sta to fali nasim skolama

    13 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:43
    • Avatar mihods

      mihods: Za početak to što je Boras rektor najvećeg sveučilišta!

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:47
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Jer je prepametna za hrvatske skole.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:51
    • Avatar x00x

      x00x: jer zna da smo u top 1000 na svijetu

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:55
    • Avatar mihods

      mihods: ***Admin***: Poštovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sve dodatne informacije uvijek se možete javiti na e-mail zona@24sata.hr.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:58
    • Default avatar - Leviathan69

      Leviathan69: Njusim malo ironije citajuci tvoje pitanje.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 12:59
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Sta fali ? hahaha pa da si studirao u Rvatistanu onda bi znao iz prve ruke.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:03
    • Default avatar - vilmapol861

      vilmapol861: Dobri su i naši fakulteti, al da sam mogla i ja bi Harvard al nisam među 1%! Zna se tko to studira , samo najbolji !

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:08
    • Avatar Gledaj grb

      Gledaj grb: jer zna da bi poslije pisali da je preko veze završila školu, da je to narod platio .......! da ne kažem kako bi novinarčići pratili svaku minutu školovanja (što je pojela, što je obukla,....).

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:23
    • Avatar ina67

      ina67: Eto npr. što fali; Kako su neki mogli postati plagijatori? Kako za to nitko ne odgovara, kako mladi odlaze jer sve to vide, kako rektor želi djeliti lizalice kao da se izruguje djeci koja su najmanje 17 godina gulila školske klupe.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Te price o najboljih 1 posto su teska novinski senzacionalizam. Harvard ne upisuju nikakvi lumeni, to sto se gledali filmove pa po tome zakljucili je neka druga stvar.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:04
    • Avatar Kamičko

      Kamičko: Ja tu jučer napišem "kupujmo hrvatsko" i dobijem žuti karton. Jel problem u meni ili u adminima?

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 13:58
    • Avatar Win32

      Win32: Kamičko na ovaj članak ne smiješ ništa loše reč. Nisi jedini kojem davaju žute. Hdz ispire mozak

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 15:18
    • Avatar Gledaj grb

      Gledaj grb: da si win 64 onda bi bilo nade, ovako ništa od tebe.

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 16:22
  • Default avatar - djevojka Lili
    djevojka Lili

    Zbilja sam iznenađena da nije izabrala neke od najboljih hrvatskih sveučilišta u zemlji koju je njezina majka uspjela učiniti jednom od najbogatijih i moćnijih u svijetu!

    4 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:22
  • Avatar tina096
    tina096

    Pa zar vi koji govorite da sigurno nije preko veze( ne kažem da je) niste čuli za ovaj zadnji skandal poznatih svjetskih sveučilišta gdje su primali mito da prime djecu poznatih javnih osoba?

    1 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:10
  • Avatar Dévény
    Dévény

    1. Dio -.....Hrvatski obrazovni sustav je sustav u kojem NEMAJU sva djeca iste sanse i uvjete za obrazovanje, odnosno nemaju iste sanse djeca prosjecno, a kamoli lose placenih roditelja, kao djeca roditelja kao sto je Kolinda... Djeca bi u skoli ...prikaži još! trebala biti najmanje 14 sati. Tamo bi trebala uciti, rjesavati zadace i potom se igrati i imati razne aktivnosti, a ne da se djeca sama spripremaju doma za ispite i rade zadace, i da se ocekuje od, npr, obrtnika/poduzetnika/seljaka koji je cijeli dan u svojoj firmi/farmi/plantazi ili matere koja radi cijeli dan u shoping centru centru da mu zna pomoci u ucenju ili rjesiti neku zadacu. O mogucnosti placanja eventualnih dodatnih edukacija/instrukcija, vecina takvih roditelja (izuzetak, 1 manji dio poduzetnika i seljaka) ne moze ni pomisljati. Da ne govorimo o tome sto djeca mnogih roditelja slabije platezne moci moraju raditi i tokom skolske godine kojekakve poslove da si zarade za neki dzeparac i cak i neke troskove skolovanja,, i to bez obzira kako pametni i talentirani bili. Takvih je u Hrvatskoj najmanje 60%. Predsjednicina djeca, (kao i ona sama) ne spadaju u tih 60% i takvih briga i dilema nemaju. Katarina je svoju priliku djelom iskoristila, i na najboljem je putu da je do kraja iskoristi. I, ako cemo iskreno tu se njoj (i njenim roditeljima) NEMA sta zamjerati.......... nastavak sljedi dolje......

    14 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:28
    • Avatar Dévény

      Dévény: nastavak........ Tim vise sto svakako nije kao dobar dio djece sadasnih i prijasnjih vladajucih politicara i tajkuna poznatih samo po skandalima svih vrsta i iz crnih kronika. I sto je hrvatski obrazovni sustav takav kakav je, ne bih bas rekao ...prikaži još! da je iskljuciva krivica vladajucih politicara a bas nista sutljivog i krotkog naroda kojeg vise zanima proslost (od 1941. - 1945 -1991.-1995.)., Srbi,,, ples sa zvjezdama, ljubav na selu i slicne bedastoce,, nogometna reprezentacija,,,,, pa cak i tursko-domace sapunjare, vise od obrazovanja njihove djece.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:33
    • Avatar 龍出生

      龍出生: Instrukcije su 50kn na sat u srednjoj skoli sta je i vise nego jeftino i prihvatljivo, ucenici obrtnici trogodisnji/cetverogodisnji mogu imati bez problema 4 u srednjoj skoli bez ucenja ili sa malo ucenja, drzati djete(pogotvo osnovnoskolce) u skoli do 14:00 ...prikaži još! nema veze s mozgom, ti se umoris na poslu od 7-3? Zasto se djete nebi umorilo u skoli od 7-3 takoder? I to djete od 7,8god..@ Mozda nisam u tih 60 posto, mozda i nikad nisam imao te probleme koje ti navodis ali sam UVIJEK dobro prosao u skoli tako da sam se kulturno ponasao i pratio na nastavi.. a to sto je od tih 60 posto djece koju ti nabrajas 50 posto ljencine i ne prate nastavu to nisu krivi profesori

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:10
    • Default avatar - Sports <3

      Sports <3: U skoli 14 sati biti...Ima zivot i izvan skole...

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:59
    • Avatar kuglica

      kuglica: Ma da, naravno, djecu držati i po 20 sati u školi (po mogućnosti i vikendom i praznikom) tako da se roditelji oslobode brige i skrbi o vlastitoj djeci i da bi većina tih istih roditelja mogla kafenisati i po raznim ...prikaži još! nim portalima, usred radnog vremena unutar kojeg oni, unatoč napornim i zahtjevnim poslovima, ipak stignu surfati internetom i prozivati za nerad one koji to ne stignu... Prosječno dijete koje iole prati nastavu i redovito uči i ima razvijene radne navike, nema potrebe za instrukcijama.... A roditelji bi trebali shvatiti da domaća zadaća nije njihova obveza, već obveza njihova djeteta i tako se stvari trebaju postaviti od početka, a to govorim i kao roditelj i kao profesor... Jbga, ako si klinca navikneš na to da je zadaća tvoja briga, a ne njegova, pravo ti budi...

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 20:30
    • Avatar 龍出生

      龍出生: Kuglica, jel moze informativno profesor cega i jel predajes u srednjoj skoli trogodisnjim ili cetverogodisnjim ucenicima?

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 21:11
    • Avatar kuglica

      kuglica: Predajem i trogodišnjim i četverogodišnjim, prošla sam i OŠ i sš, nebitan je predmet, bitno je iskustvo koje imam i mogu reći da sam prošla i sito i rešeto sa svakakvim roditeljima i djecom, a najveći problem su roditelji koji ...prikaži još! koji svojoj djeci nisu usadili osnovne radne navike i sve rade umjesto njih pa se onda čude ko piceki glisti kako njihovo dijete ne radi/ne zna/ ne uči... Djecom se treba baviti, a ne ga prepuštati društvu/internetu / show rijalitijima, turskim sapunjarama i onda očekivati da od njega bude netko i nešto... Biljku treba zalijevati i njegovati jer dugačak je i mukotrpan je put od bukve do hrasta i ne postoji ta škola koja će bukvu učiniti hrastom ako roditelj prestane biti roditelj i tu ulogu prepusti društvu/medijima pa i školi...

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 06:15
    • Avatar 2 x general

      2 x general: kuglica - u jednoj privatnoj elitnoj srednjoj školi u americi gdje učenici žive u kampusu 24 sata nastava traje od 9 do 13 sati. za vrijeme popodnevnog učenja u cijelom kampusu je ometan mobitelski signal!!!! o svemu ostalom da ne pričamo.

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 09:07
    • Avatar 龍出生

      龍出生: Đenerale, molim te prouči malo taj sistem prije nego što počnes pisati gluposti...

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 11:38
    • Avatar 2 x general

      2 x general: japanohrvat - sin mi je bi ogodinu dana u tom kampusu pa vjerojatno zna ili ti znaš bolje što se dešavalo u americi. zato jesmo tako napredni i daleko smo stigli: do amerike, irske, njemačke, skandinavije. samo bumo ti i ...prikaži još! ja pametni ostali u hrvatskoj.

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 13:10
    • Avatar 龍出生

      龍出生: kinezohrvat* - ma svaka cast njemu, onda bi ti kao strucnjak mogao tocno objasniti sta se tamo radi jer ove gluposti sa "za vrijeme popodnevnog ucenja" ti nece nitko kupit, ljudi uce kad su najvise produktivni individualno a ne kad ...prikaži još! im netko naredi.. a jesi se ikad pitao sta je on radio sve u tom "kampusu" i kakve "aktivnosti" su bile? Rekli bit i amerikanci... you're delusional.

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 14:14
    • Avatar kuglica

      kuglica: Generale, govoriš o privatnoj školi koja ima uvjete za boravak i djece i učitelja, odnosno nastavnika, od 8-13 h... Okreni se malo oko sebe pa će ti biti jasno da mnoge hrvatske škole zadovoljavaju jedva osnovne uvjete za boravak i ...prikaži još! k i rad, a kamoli da su prilagođene za 8 satni boravak...

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 19:58
    • Avatar kuglica

      kuglica: Kada bi se u hrvatskim školama ometali signali mobitela, a poznavajući mentalitet prosječnog Hrvata, odmah bi išla anonimna dojava MZOŠ-u, pravobraniteljici za dječja prava zbog kršenja prava djeteta na korištenje mobitelom i kaj ja znam čega sve ne....

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 20:03
    • Avatar 2 x general

      2 x general: kuglica - Vi kao prosvjetni radnik odlično znate bolne točke našeg "obrazovnog" suistema. Govorim o privatnim školama i školskim kapovima. Svaki učenik dobiva pravila ponašanja i "kućni" red kojeg se mora pridržavati. to su sve preporuke a ne zabrane. Ulovljeni ...prikaži još! u ne poštovanju pravila momentalno lete iz škole bez obzira na vrlo velike plaćene školarine.Znam što naš sistem boli jer su mi tri - četiri prijateljice profesorice i nastanice. Teško je to pojedincima objasniti.

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 20:28
    • Avatar 2 x general

      2 x general: japanohrvat - žarko želim da završiš u nekom japanskom kampu pa makar bio i rdni je rsi vjerojatno škole već zvršio. još gore bi ti bilo u južnoj koreji. američke škole su za njih odmor!

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 20:30
  • Default avatar - abeceda
    abeceda

    Trebaš biti toliko licemjeran i hodati po hrvatskim iseljeničkim zajednicama, te propitkivati i nagovarati tuđu djecu da se vrate u Hrvatsku, a svoje dijete (pod krinkom policijske zaštite) slati van studirati. Halo predsjednice, možete li se nakon ovoga pogledati u ...prikaži još! ogledalo svakoga dana?!

    Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:42
  • Avatar mrTrobec
    mrTrobec

    I Sanaderova je bila vunderkind dok je tata bio premijer a sada snima reklame ta wc papir.Kako ti je mek i podatan.

    Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:32
  • Avatar zippysnake
    zippysnake

    Pa kad joj je mater precednica, to je vrlo ruzno , ovako okrenut ledja drzavi??? Bas za primjer drugima, pa i na vlastitu mogucu stetu, trebala je tu bit , ucit pa radit!

    2 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:22
    • Default avatar - Jaarbajtindeutčh

      Jaarbajtindeutčh: Kada samo hrvati idu po obrazovanje vani. Glupost . To su učilišta za najbolje od najboljih a mater ju je mogla u startu naučiti više i platiti privatne učiteljenego moj ćaća seljak i fizikalac.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:28
    • Default avatar - puna_kapa

      puna_kapa: Nije. Stvar je jasna, harvard je u top 10, a nase najbolje-splitsko je valjda top 500. Ili losije, nisan siguran. Ono sto treba prestati je velicati nasa sveucilista. Ko studira vamo, jasno mu je. Ovisno o pojedinom faksu, ali globalno, ...prikaži još! sustav je star, praksa je minimalna, teorijskog znanja se trazi puno, a zapamti se malo itd itd

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:45
  • Avatar Max2903 Mir
    Max2903 Mir

    Naša djeca bi trebala ostati u Hrvatskoj a oni svoju šalju van...koji licemjeri

    5 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:37
    • Avatar Anna W.

      Anna W.: Tocno tako! Licemjerje bez presedana. A Hrvatska je opet i samo krava muzara .

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:52
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Bedastoća bez presedana. Ako klinka ima kapacitet neka ga iskoristi.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:54
    • Avatar Max2903 Mir

      Max2903 Mir: Mille_1:ovdje se ne radi o kapacitetu klinke već o tome kako s jedne strane hvale naša sveučilišta a svoju djecu školuju vani,govore kako imamo najbolje doktore ali se ipak liječe u nekim drugim državama...ima još pametne djece ali si ne ...prikaži još! mogu priuštiti školovanje vani....i baš mi je čudno kako samo djeca bogataša imaju kapacitet. I da to je licemjerje bez presedana. Aj bok!

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 21:33
    • Avatar Anna W.

      Anna W.: Max2903Mir: potpisujem sve sta si napisao. Kakva je to molicu lijepo predsjednica koja nema povjerenja u visokoskolski sustav drzave kojoj predsjedava pa upucuje djecu u sustav u koji ima povjerenja.Meni je to prestrašno. Da , i ja bih htjela isto ...prikaži još! tako da moj sin ide na specijalizaciju iz neurologije na Yale ali roditeljske želje su jedno a realne mogucnosti nesta sasvim drugo.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 22:11
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Gluposti pišete. Harvard nije “sveučilište vani” već je br 1 sveučilište u svijetu. I da, nemaju sva djeca kapacitet za sveučitište,pti tom ne mislim samo na Harvard, Yale i sl. Što se roditeljskih želja tiče danas je, uz neophodno znanje ...prikaži još! i inteligenciju roditelja i djeteta moguće dijete poslati na dobro sveučilište bez puno novca. Jedan poznanik je tokar čija je kćerka uz punu stipendiju i studira u Houstonu. Drugi par sa 10t hrk mjesečno je poslao sina na sveučilište u Chicago na račun pune sportske stipendije.

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 07:35
  • Avatar zelenatrava
    zelenatrava

    Koliko kosta godina?

    12 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:14
    • Default avatar - dabro

      dabro: nista ako si dobro procitao, glavno ovako komentar bez veze. ima stipendiju jer je jako dobra...to znaci...oni sve placaju..

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:17
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Jesi siguran da je full stipendija ili pokriva samo dio?

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:19
    • Avatar drogec

      drogec: Pa dobila je stipendiju

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:20
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Na njihovoj stranici pise da nemaju akademske i atletske stipendije vec aid ilitiga skolarine kao vrsta pomoci? Ne znam jesam li dobro shvatila, steta sto se istrazivacko novinarstvo nije pozabavilo da otkrije o kakvoj je skolarini rijec

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:31
    • Default avatar - dabro

      dabro: eto, prvo bi bilo dobro se informitati prije komentara!!! Stipendija znaci cijele skolske troskove koji su u usa ogromni, smjestaj mozda u kampusu ako je sportski dobra i u programu. ostalo sama..vecina radi sa strane, znam posto imam isti slucaj ...prikaži još! u familiji a ostalo kako zna. znaci da studiji tamo mogu biti cak jeftiniji nego kod nas ako treba stan i ostalo...zato se ja osobno veselim da je jedno hrvatsko dijete, ma cije kod bilo, uspjelo biti u tih 1 posto. Mozda nam to dode bilo kada za dobro.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:35
    • Avatar 2 x general

      2 x general: pročitaj moj post i sve će ti biti jasno koliko košta ( ima izuzetaka )

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:38
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Napisi nam i ovdje

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:38
    • Default avatar - iza ekrana

      iza ekrana: Piše par postova iznad

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:01
    • Avatar Janet_1

      Janet_1: Stipendija ne mora biti 100%pokrivanje troškova studija, ovisi o mnogo čemu a ponajviše kolko je student uspješan i redovan.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 14:54
    • Avatar abas

      abas: ***Admin***: Postovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sve dodatne informacije uvijek se mozete javiti na e-mail &nbsp;zona@24sata.hr

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:48
    • Avatar 2 x general

      2 x general: abas - dobro zboriš kad ovdje vrijede samo istine kojih su na vlasti. ja ti dao zelenjaka

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:52
    • Avatar abas

      abas: ***Admin***: Postovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sve dodatne informacije uvijek se mozete javiti na e-mail &nbsp;zona@24sata.hr

      Odgovori Utorak, 21.05.2019. u 10:03
  • Avatar centirion
    centirion

    Ovom gestom je sve rekla šta misli o hrvatskom školstvu i zdravstvu!

    Ponedjeljak, 20.05.2019. u 15:01
  • Default avatar - Timpan
    Timpan

    U pravu je Kolinda kada kaže da treba ostati u HR. Poslala je sve svoje van HR i gdje bi došli da i ostali odu.

    Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:56
  • Default avatar - ntigospu
    ntigospu

    Pravi domoljubi studiraju na Veleučilištu u Kninu.

    Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:46
  • Avatar 2 x general
    2 x general

    I sin jadranke kossor dobio japansku stipendiju iako se palicirala mlada hrvatica koja je završila Yale nadprosjećnim ocjenama i to istoćnoazijsku povijest z ašto se davala stipendija. i tako je lovro zahvanošću japanske anbasade osvjetlao obraz svoje ponosne majke.

    3 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 13:36
  • Default avatar - iskra21
    iskra21

    Njena kćer niti jedan jedini dan nije išla u hrvatsku školu po hrv programu, majka joj "obožava" Hrvatsku.... oš- SAD i Belgija, SŠ Zagreb ali američki program privatna škola i fakultet Amerika....

    1 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:16
  • Default avatar - iskra21
    iskra21

    Grabar Kitarović je u rujnu 2017. na N1 tv izjavila da je njena kći odlučila da će nastaviti školovanje u Hr! Pa tko je tu lud?! Pogledajte video na youtubeu 26. minuta

    4 Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:17
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: Ludi su oni koji vjeruju.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:23
    • Default avatar - pokretac

      pokretac: Pa ona ce sve rec za svoje glasove.Brzo su izbori. Kao da je problem lagat.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 16:34
    • Avatar trlibrli

      trlibrli: Ona rekla ona porekla. Svasta je ona nama nadrobila a ništa ispunila

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 17:02
    • Avatar ilmare

      ilmare: Je,rekla je ali nije pitala kćer. Mala odlučila sama slagali se roditelji ili ne. Očito i ona želi biti što dalje od svih i od svega...A stipendija joj to omogućuje..

      Odgovori Ponedjeljak, 20.05.2019. u 19:53
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message