Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Koruški župan tražio od Kurza da zaustavi ustaško okupljanje

Koruška vlada jučer je prihvatila rezoluciju grada Bleiburga u kojoj se traži primjena mjera i pravnog okvira kako 'lokalno stanovništvo ne bi bilo ugroženo' zbog nereda koji se očekuju

Komentari 180 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar bodulic13
    bodulic13

    Znaci sve ovisi o gospodinu Kurz-u!

    5 Petak, 26.04.2019. u 10:03
  • Default avatar - Cosmo_Kramer
    Cosmo_Kramer

    Sad ustashe (o)vise o Kurzu. Zaheban taj Sebastian 😂

    Petak, 26.04.2019. u 10:14
  • Default avatar - plehan
    plehan

    Ovaj župan mi je sumnjiv, čovjek živi u nekakvim strahu od njemu nekakvih ustaša od 4 milijuna Hrvata koji bi možda došli i okupirali Bleiburg.Možda je čovjek u strahu da ne dođe do još iskapanja žrtava po Sloveniji,a računa se ...prikaži još! e iz povjerljivih izvora na 700 lokacija i negdje oko 140000 ubijenih.Župane,na tome trebate utjecati na vašeg predsjednika da se nastavi sa iskapanjima,a ne zabraniti odavanje pieteta ubijenima.

    3 Petak, 26.04.2019. u 13:06
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: limeni-ovdje nije stvar pijeteta prema žrtvama. cirkusanti u crnom i ikonografijom ne spojivom za civilizirani svijet, nisu poželjni u njihovom dvorištu.

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 07:05
    • Default avatar - plehan

      plehan: Umjereni,prvo nauči povjest.Šta ti znači limeni?Drugo trolovima ne odgovaram.

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 12:01
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: plehan je gradić, asocira me na pleh (lim) povijest nisam učio iz desničarskih uđbenika i ne moraš me uvjeravati da je ikonografija u crnom s pokličem zds starohrvatski pozdrav. takvu nakaradu treba zabraniti za sva vremena.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 21:31
  • Avatar purgerica prva
    purgerica prva

    Zanimljivo je da se u Austriji održavaju komemoriracije nacističkim vojnicima, a ovdje se zabranjuju molitve za stradale Bleiburga i Križnog puta... U Austriji se održavaju mise za nacističke vojnike jednako kao za sve druge žrtve Drugog svjetskog rata. Oni se ...prikaži još! spominju u molitvama svećenika, ali i vojnih biskupa, na spomenutim mjesnim i vojnim grobljima. Tako je vojni biskup dr. Werner Freistetter blagoslovio novo vojno groblje i održao misu za mrtve u Zwölfaxingu, u Donjoj Austriji. U priopćenju Vojnog ordinarijata stoji da se misa RazlikaKao i austrijski biskupi tako su i hrvatski tijekom propovjedi osudili režime smrti i komemorirali žrtve. Za razliku od austrijskog katoličkog klera koji se pojave na Soldatenfriedhöfu, hrvatski biskupi na Bleiburgu mole za sve žrtve, a ne za vojnike.održala za „sve pale vojnike dvaju svjetskih ratova, sve borce koji su poginuli na dužnosti, kao i sve pokojne garnizona Zwölfaxing“ (2. studenog 2018. godine). U Zwölfaxingu nisu bili hipiji, nego nacistička Luftwaffe odnosno jedna od nacističkih ratnih zrakoplovnih baza koju su saveznici bombardirali. Otac Alois Schlemmer je održao komemoraciju za njemačke i sovjetske vojnike, uključujući misu i blagoslov groblja u Fürstenfeldu u Štajerskoj, sat i pol vožnje od Bleiburga. Na misi su bili gradonačelnik i drugi dužnosnici. U Arzlu (u Tirolu) isto je tako održana misa za pale vojnike iz Drugog svjetskog rata koji su se borili, kako stoji u priopćenju, „za tirolsku slobodu“.

    51 Petak, 26.04.2019. u 11:55
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ovi podaci se mogu vrlo lako pronaći na službenim stranicama Vojnog ordinarijata i u medijima. S druge strane, Hrvatskoj biskupskoj konferenciji isti ti austrijski biskupi zabranjuju sjećanje na Hrvate i druge stradalnike Bleiburga i Križnog puta zbog – 'politizacije'. Istina, ...prikaži još! Bleiburg jest instrumentaliziran, ali znači li to da hrvatski biskupi i svećenici ne mogu raditi ono što njihova subraća desetljećima slobodno mogu u Austriji, a to je održavati mise za sve duše bez obzira na ovozemaljsku povijest? Kao i austrijski biskupi tako su i hrvatski tijekom propovjedi osudili režime smrti i komemorirali žrtve. Za razliku od austrijskog katoličkog klera koji se pojave na Soldatenfriedhöfu, hrvatski biskupi na Bleiburgu mole za sve žrtve, a ne za vojnike.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:55
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Purgy daj mi reci jel itko na navedene mise došao u nacističkoj uniformi ili isticao ikakvo nacističko znakovlje?

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 14:09
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Predlažem još par puta pročitajte, uznate onu latinsku: repetitio est mater studiorum!

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 18:16
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: purgy ja tebi predlažem da uključiš mozak,ako ga imaš

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 19:15
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica-austrijske vlasti već godinama upozoravaju da izražavanje pijeteta nije u skladu s ikonografijom cirkusanata u crnim odorama i znakovljem fašizma. na mise austrijskih boraca poginulih u ratu se ne dolazi sa svastikom na čelu. ako balkanci nemaju kulture- okupljanje treba zabraniti.

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 07:15
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ljudi, čitajte pozorno: " Za razliku od austrijskog katoličkog klera koji se pojave na Soldatenfriedhöfu, hrvatski biskupi na Bleiburgu mole za sve žrtve, a ne za vojnike.održala za „sve pale vojnike dvaju svjetskih ratova, sve borce koji su poginuli na ...prikaži još! dužnosti, kao i sve pokojne garnizona Zwölfaxing“ (2. studenog 2018. godine). U Zwölfaxingu nisu bili hipiji, nego nacistička Luftwaffe odnosno jedna od nacističkih ratnih zrakoplovnih baza koju su saveznici bombardirali. Otac Alois Schlemmer je održao komemoraciju za njemačke i sovjetske vojnike, uključujući misu i blagoslov groblja u Fürstenfeldu u Štajerskoj, sat i pol vožnje od Bleiburga. Na misi su bili gradonačelnik i drugi dužnosnici. U Arzlu (u Tirolu) isto je tako održana misa za pale vojnike iz Drugog svjetskog rata koji su se borili, kako stoji u priopćenju, „za tirolsku slobodu“.

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 16:46
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: purgerice nisu problem biskupi,nije problem misa,nije problem za koga se održavaju mise,problem je u tome tko se i kakav se pojavljuje tamo. Niti na jednom od navedenih skupova se ne ističu nacistička obilježja niti se veliča nacistički režim na bilo ...prikaži još! koji način. Na Bleiburgu se itekako veliča ustaški režim,ističu se ustaška znakovlja. U tome JE problem.

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 20:12
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Edvard ideš li se sa jednakim žarom nakloniti žrtvama ustaškog režima u Jasenovac?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 09:23
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: purgerica, u pravu si 1000%. 2 . Studenog se i u Njemackoj polazu vjenci na svim grobljima, poginulim i nestalim Njemackim vojnicima iz prvog i drugog svjetskog rata.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 16:02
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Borise i tebe pitam da li se itko na tim polaganjima vijenaca pojavio u nacističkoj uniformi i pozdravljao pale nacističkim pozdravom uzdignute ruke?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 16:34
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Ne dolaze vojni izaslanici Bundeswehra i predstavnici gradskih vlasti uz Gradonacelnika i brojni gradjani.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 16:53
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Borise da ponovim pitanje? Ili je tako teško pročitati sa razumjevanjem?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 16:57
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Mbb, nisi procitao pazljivo moj odgovor.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 17:12
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Jesam,skupa sa pravopisnom greškom koja kompletno mijenja značenje odogvora. I nisi odgovorio na moje pitanje. Nisam te pitako TKO dolazi nego kakav dolazi i kako se ponaša! Čitaj sa razumjevanjem!

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 17:17
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Mbb,nisam stavio zarez iza NE, vojnici dolaze u uniformi Njemacke voske sa obiljezjima svojih rodova i cinova, nacisticki pozdrav nije u upotrebi jer nacizma nema danas, zadovoljan?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 17:26
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Borise ne laži,u Njemačkoj i Austriji je strogo zabranjeno isticanje bilo kakvih obilježja nacizma,uniformi i pozdrava! A nacizam itekako postoji i danas!

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 17:33
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: eto ga na,čim ti netko u nos natrlja činjenice odmah je komunjara,sotonista ili nekaj slično....ma bravo

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 19:49
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Eto, lijepo vas je čitati, al što reć, istinu nitko i ništa ne može pobiti. Sve što napisah je istina, a svi koji dolaze na komemoracije dolaze u odorama postrojbi iz vremena 2 svj.rata. Jasno, oni koji ih imaju. Stoga, ...prikaži još! kolega Ivančić je u pravu, a ove politikantke neznalice nisu niti bitne. pametovanja bez pokrića, ma, nije vrijedno pomena. Dosta mi je stigmi i stalnog blaćenja Hrvata i Hrvatske. Eto, što će bit sad, proglašavam se "ustašom 2019." I, kaj mi možete? Mbb, ajde da vas vidim, bedstoća je dosta. Vrijeme je istine, demontirati sve laži i mitove, zašto mi Hrvati rođeni davno izna tih vrmena nebi smjeli znati istinu, o svemu? Naši preci su silno željeli državu, stvorena je tada kakva-takva, no imala je sva obilježja države u svim segmetnima. Konstelacija snaga i ratnih okolnosti navela ih i na rasne zakone, te ne baš odveć pametnu odluku otklanjanja od pobjednika. Kak su cetnici prišli "pobednicima", ostadoše partizanske jedinice zagreba i okolice u Dugom Selu a u zagreb uđe tad u svibnju 45. "preobučena banda" u D. Selu, sjajno je "oslobodila" imovinu zagrepčana (Hrvata i Židova) kao i mnoge stotine života Hrvata, Sljeme puno grobišta. Nakon nacističkog režima u Njemačkoj nije zatrta država Njemačka, al Hrvatska je. Zašto??? U zadnjih 100 godina pobijeno je milijun Hrvata. Kad će se o tome govoriti? A tek u periodu od 45 do 90-ih!

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 19:50
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Purgy na čemu si ti?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 19:54
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Trenutno na čaju, uz komad kuglofa. A vi?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 19:56
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Istina će kad tad izaći na vidjelo pa i o drugom svetskom ratu, i NDH kao drzavi, ali i o ovim dobro uhljebljenim zločincima prikrivenim iza prošle ali i u sadašnjoj vlasti.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 19:57
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Purgy prihvati činjenicu da su Hitler i Ante pobjedili da bi i mene i tebe tražili u pepeljari.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 20:19
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Mbb, prihvati ti cinjenicu, da su Tito i partizani, pocinili vise i strasnije zlocine od Ante i Ustasa, vidis to je istina, pasalo to vama ili ne, pogledajrsi samo Hudu jamu, Barbara rog i druga masovna stratista Hrvata, ponosis li se ti time???

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 21:29
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Mbb, ti zlocini su pocinjeni poslije kapitulacij Njemacke 8 svibnja 1945. dakle u mirnodobskom poslijeratnom periodu.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 21:31
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: ivančiću i purgerica- nadam se da se ne protivite nedavnom okupljnju četnika na ravnoj gori bradati s kokardama,kao ni transparentima (......klat ćemo hrvate) ipak oni obilježavaju godišnjicu kolinja. ili možda oni ne smiju, a mi smijemo? u čemu je razlika?

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 21:59
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica ne prdi. u svakoj pa i našoj državi možeš doći na obilježavanje godišnjice,izražavanje pijeteta itd.u odori pobjedničke alijanse iz drugog svjetskog rata. u našem slučaju su to partizani i domobrani. nigdje nećeš naći nakarade s fašističkim obilježjem a da ...prikaži još! je okupljanje legitimno.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 22:07
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: umjereni, mozda su oni „antifasisti „ koji su se borili protiv fasista i Hrvata, pa zato smiju, rehabilitirali su si i Drazu, smiju li??? Vidis tu je razlika da srbi ne pljuju po srbima ko hrvati po hrvatima.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 22:14
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: ivančiću- ne moramo pljuvati po svojima ali bi bilo vrijeme da zatvorimo sramotno poglavlje naše povijesti.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 22:19
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: umjereni, vi, umjeren! Bože pomozi vam! Može bez vulgarizama. A ništa se ne može zatvoriti dok se ISTINA ne objavi, bez obzira kakova bila, a nije dobra za sve ove koji je silno skrivaju. Nema nam budućnosti bez spoznaje istine. ...prikaži još! I, baš nikako, ne prihvaćam kako je to sramotno razdoblje naše povijesti. Ne, ne. Nisam nikad nigdje čula (recimo u dokumentarnim filmovima BBc-a) a niti pročitala da Britanci, Francuzi ili čak i Nijemci nazivaju razdoblja svoje svakojake povijesti - "sramotnom". Niti meni to nećete staviti u usta, jer želim samo istinu, a kako je "izašla iz boce", nema više natrag. Sramotna su pogubljenja nakon 08. svibnja 45., i to na tisuće, desetke tisuća Hrvata u najproduktivnijoj životnoj fazi, kao i intelektualaca ali i vrlo imućnih Hrvata. Što mislite, kojom su se to doktrinom služili "pobednici"? Samo ISTINA, nema druge.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 09:48
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica-istinom neka se bave povjesničari a ne da cijela nacija živi u prošlosti. nakon gubitka rata,nijemci su na svaku optužbu-bila ona utemeljena ili ne, odgovorili "krivi smo" mada naravno nisu svi imali krvave ruke,ali kao nacija nose stigmu. određeno poglavlje ...prikaži još! e naše sramotne povijesti treba treba zatvoriti i ne ostavljati taj teret budućim naraštajima. ameri imaju svoj vijetnam i hirošimu,kambođa svoj,kinezi svoje proljeće. itd itd. ljudi nastavili s životima a tragedije obilježe s pijetetom jedanput u godini. sve ostalo je silovanje. naravno da se ne smije zaboraviti, ali živjeti u prošlosti je ludost.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 10:05
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica -vijetnam je strašno puno propatio. neusporedivo više od nas. imaju povijest koju ne zaboravljaju,ali su se pomirljivo okrenuli amerikancima koji su im najjaći partneri u razvitku najbrže rastuće ekonomije u svijetu. mi još uvijek brojimo mrtve i plačemo sami ...prikaži još! nad svojom sudbinom.-bez veze.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 10:14
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: purgy a kakva istina bi tebi pasala? Da su ustaše bili heroji? Halo pa oni su pobili više hrvata nego nacisti ili partizani zajedno (ako ustaše koje su partizani potukli uopće možemo i računati pod hrvate jer su većinom bili ...prikaži još! bosanci (hercegovci)).

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 10:15
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Boris Ivancic tko je ono imao koncentracijski logor za djecu? Partizani možda? Nope,sorry,ustaše. Ustaše su počinile takve zločine da su se i gestapovci zgražali! Ne njajke.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 10:16
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Jadan vi, još ste na bukvarima nob-a! nema pomoći.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 11:19
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Volim istinu, ČINJENICE, ajmo malo istine, iz arhiva prikupljene, sve iz BG.: Zanimljive su i tvrdnje dr. Esther Gitmanu kojima je komentirala temu aktualne propagandističke izložbe Srbije o Jasenovcu. Povjesničarka Gitman u pismu navodi da " ... izvorni pokretači antisemitizma ...prikaži još! u Jugoslaviji, između dva svjetska rata, nisu bili ustase nego Srbi." Kaže dalje u svojoj knjizi dr. Gitman: " .... mora se boriti protiv srbijanskog fanatizma i protiv srbijanskog iskrivljavanja povijesti. Na moju žalost neki od mojih židovskih kolega poput Ephraima Zuroffa i Gideona Greifa pomažu Srbiji u tome i nije mi jasno, a i većini Židova, zašto to rade. " Kaže g-a Gitman i ovo, tj navodi: " Izvorni pokretači antisemitizma u Jugoslaviji između dva svjetska rata su bili izdavači knjiga poput Protokola Sionskih mudraca, prevedenih i izdanih u Srbiji u vremenu od 1929. do 1945. godine. Iako je u ožujku 1935. godine jugoslavenski javni tužitelj zabranio prodaju knjige Lazara Prokića “Naš problem: Jevreji u Srbiji”, Ljotićev ZBOR je izdao 1941. godine brošuru pod naslovom “Srpski narod u kandžama Jevreja” koji se orijentirao prema knjizi Mein Kampf Adolfa Hitlera. " Jel vidite kolege komentatori, činjenice su neosporne, al nitko pojma nema niti se trudi do istine doći. Obmane slušamo, desetljećima.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 11:39
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Znate li vi pametnice nešto o ovome: Milovan Đilas (Wartime, 1947.) "Pokolj kakav se provodio nad Hrvatima nije poznat u europskoj civilizaciji. "

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 12:07
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: EVANĐELJE PO IVANU, POGLAVLJE 8, V.32 "I znat ćete istinu, a istina će vas osloboditi."

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 12:22
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica- ponovit ću. povijest ostavimo povjesničarima.naši unuci su taoci naše povijesti.anti semiti su bili svi na ovim prostorima. pavelič je sa svojim koljačima prednjačio u klanju djece po logorima a ti tražiš reviziju povijesti u srbiji. kreni od svojih vrata ...prikaži još! ili ostavi sve u arhivu.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 12:28
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Eto, to i je problem, takovi kao vi, iz tko zna kojih osobnih ili inih interesa, al vama je bitno izreći to "koljači"! A istina je kak su od svibnja 45. kpj kadrovi bili neviđeni koljači. Slovenija, Zagorje, pa čak ...prikaži još! i Medvednica puni jama i na desetke tisuća pobijenih. I baš zbog toga istina mora na sunce. Nema više povratka, istina je izašla.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 12:37
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica-mislim da smo već o tome debatirali. partizanski zločini (koji isto nemaju opravdanje) su bili posljedica ustaških klanja,otimanja,protjerivanja,proganjanja,zatvaranja,strijeljanja....ukratko sramota nacije. na kraju svoje balade pokrali zlato i uz pomoć crkve pobjegli i ostavi taj isti narod na milost i nemilost istim takvima.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 12:51
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Dragi kolega, pojma vi nemate, vaši dosezi su bukvari i pokojni neuki Goldstajn. primite se čitanja, od arhiva do relevantne literature. Ne mora nužno biti hrvatska, u BG arhivima sve ima, a već se i kod nas objavljuje. I niste ...prikaži još! u pravu, osnivanje hrvatske vojske u to vrijeme bilo je samo reakcija na rasprostranjeno četništvo i klanja po hrvatskim krajevima, istočnom dijelu države, koju nam, zamisli ti to, oteše avnojevskim odlukama.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 12:54
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica ne nazivaj ustaše hrvatskom vojskom.hrvatska vojska su bili domobrani koji su također bili pogubljeni od njihove ruke ili prisilno unovaćeni pod kamu i samokres.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 13:07
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica rehabilitacijom koljača nisi ništa bolja od četnika koji paradiraju na ravnoj gori s kokardama. oni se brukaju u svojoj zemlji a naši u austriji. molim te objasni austrijancima kako si ti u pravu i da oni ne znaju povijest.-možda ...prikaži još! će dozvoliti misu u crnim uniformama.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 13:13
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Da, bili su tada, u tim zlim vremenima hrvatska vojska. NDH je bila država sa svim obilježjima, i ustrojstvom. Eto,nešto malo, uz njihove nepouzdane komentare, možete pročitati o tim vremenima i kazalištu ali i filmu u to doba. Zamislite, knjiga ...prikaži još! su autori Snježana Banović (savjetnica kukuriku koalicije jedno vrijeme) i Rafaelić, onaj kaj je preuzeo HAVC nakon muljatora Hribara i nema dugo dao ostavku. Sve sam pročitala. PROFIL nakladnik, potražite, ulažite malo u svoje znanje. Puno podvala, al i dan danas glumište u Zg, prije svega HNK bazira svoje promocije, repertoar, i cijelo ustrojstvo na istim onim tekovinama iz tog vremena. Zanimljivo, kaj ne? A tek graditeljstvo i arhitektura. Pa slikarstvo! Ljudi, učiti treba. ISTINA, samo istina, bukvari su aut!

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 13:22
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Umjereni i Mbb, vi ste izgubljeni u bespucima“pobednicke istine“ sigurno ste sve vidjeli svojim ocima i bili svjedoci tih stravicnih zlocina koje stalno ponavljate, ili vam je to netko rekao? „Povjesnicari „ ili istoricari ko Goldsteini, Ivini, Klasici ili Jakovine, ...prikaži još! govorite o stotinama tisuca mrtvih , a dokaza niotkuda, pa prekopajte Taj Jasenovac, i sahranite posmrtne ostatke nevinih zrtava. Tko vam brani iskopavanja???

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 16:18
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Štovani kolega, ima jedna loguična stvar, pitanje: ako ih je bilo 700, 100 ili 82 tisuće kak to da barem 10 % njihovoh potomaka nema na komemoraciji? Gdje su? Dođe 50 politikanata, 100 snimatelja i novinarčeka, 100 ljudi iz zbora, ...prikaži još! voditelj, jedan ili dva svećenika. I, koliko je to? Dajte, mitologija je završila, raspala se ko kuća od karata.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 18:28
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: purgerica.cjenim tvoju načitanost i citiranje tebi odabranih članaka o stvarateljima ndh.o njihovom milosrđu i borbi za domovinu. slobodan sam zaključiti da sam čitao lijeve bukvare, boška buhu,i mirka i slavka.nisi nažalost usamljena u svom desničarenju. te bajke o velikim hrvatima ...prikaži još! u crnom razmjenjuj s hasanom,brunom esih i ljudima istog ili sličnog mišljenja. za preodgoj sam pre star.

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 20:44
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: umjereni, ljepo priznanje, dakle zivio si u lazima i vjerovatno umrijet uvjeren u lazi, ...

      Odgovori Utorak, 30.04.2019. u 08:00
    • Default avatar - umjereni pacifist

      umjereni pacifist: vjerovatno sam i dalje u zabludi. od napuhane cifre jugomašinerije o jasenovačkim žrtvama od 700-800 tisuća preko (70-80 tis) do današnjeg spa centra i kampa za odmor.naravno da prva brojka nije realna ali 70 000 je više nego dovoljno da ...prikaži još! više nitko ne spomene sds.

      Odgovori Utorak, 30.04.2019. u 08:11
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: umjereni, kolika je brojka realna, za isto da nitko vise ne ljubi petokraku?

      Odgovori Utorak, 30.04.2019. u 08:31
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: paci-fisto, a da se primite knjige Igora Vukića, puna dokumentacije, čisti dokumentarac. Možda prihvatite konačno i neke druge činjenice. Zamislite, svi dokumenti iz arhiva u Beogradu i Novom Sadu.

      Odgovori Utorak, 30.04.2019. u 15:20
  • Avatar Lunjo_D
    Lunjo_D

    hahahahaha a sad kad naredi gospodin Kurz vratiti Titovu bistu iz podruma, pravda je spora ali dostižna, ujkani, pripremite po 10.000 eura za kaznu pa idite slobodno kmečat u bleiburg

    Petak, 26.04.2019. u 12:05
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    Ova je dobra : "Koruški župan tražio od Kurza da zaustavi ustaško okupljanje". A da taj župan oda pičast tim nevinim, naglašavam nevinim žrtvama jednoga bezumlja, a koje je dozvolila austrijska vlada dopustivši stranoj vojsci da izvrši na njihovom teritoriju ...prikaži još! neviđeni posljeratni zločin.

    19 Petak, 26.04.2019. u 10:36
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Djeca, žene i starci, te vojnici koji nisu imali krv na svojim rukama su NEVINE žrtve toga bezumlja.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:49
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: gospon jo2hn8ny@ vas poznavanje povijesti je fascinantno. koja je to austrijska vlada mogla ista dozvoliti ili zabraniti u svibnju *45-e?. jedina vlast u toj zemlji tada su bile okupacijske snage saveznika i englezi su samo potupili po zapovjedi koja je ...prikaži još! trazila da se svi suradnici 3 recha MORAJU predati do odredenog datuma i na podrucju gdje su djelovali. kao glupi pavelic to nije ucinio nego je produzio rat jos gotovo tijedan dana NAKON datuma odredenog za predaju znacajno je"kumovao"onome sto se je nakon toga dogodilo. nazalost oni koji su sudjelovali u borbama i povlacenju prema Austiji svim time su postali ODMETNICI bez prava da se pozovu na bilo koj ratni zakon i prava koja proisticu iz njega. normalno da to ne opravdava zlocine koji su se dogodili ali mijenja cijeli kontekst price pa saveznici i nisu postavljali puno puno pitanja o tome. i onako su diljem europesudili"sudovi ulice" suradnicima nacista a vesina presuda je ionako zavrsavala na najblizoj banderi. sto se tice"civila"na Blaiburgu i kriznom putu , vojnici nhd (i ustase i domobrani) su se MASOVNO presvlacili u civil (normalno da ni to ne opravdava pocinjene zlocine ali opet mijenja kontekst price). price o kriznom putu slusao sam od djetinjstva (dva vrlo, vrlo bliska rodaka su ga prezivjela-bili su u CIVILU kada su zarobljeni) pa nisam morao cekati 90-e da bi eto prvi puta cuo o tome. djed je uvijek znao reci kada bi pricao o tome"e jesu nas potaracali ali da smo mi pobjedili nijedan nam nebi pobjegao".

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:37
    • Avatar Ajmeee

      Ajmeee: To se zove rat nazalost. Glavno da je Ante sa ekipom i zlatom sebi sredio skupa sa crkvom prolaz do Argentine.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:40
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: kako sto mozete provjeriti ameri kada su oslobodili prvi konc logor na koj su naletjeli, vidjevsi sto je logor u stvari bio, znate li sto su ucinili? sakupili su prezivjele logorase podjelili im oruzje i"zazmirili". o da, bio je to ...prikaži još! pokolj u kojem je vjerojatno otislo i ponesto"nevinih"njemaca. ne treba braniti saveznike zbog onoga sto je pocinjeno krajem rata i u danima nakon zavrsetka istog ali ne treba braniti ni one koji su 5 godina zdusno gradili temelje na kojima su kasnije"vjesani". ovako se sve svodi na"nase"i"njihove"istine jer ona stvarna ne interesira ni jednu od strana a jedino ona nam omogucuje da jednom za svagda stavimo tocku na tu pricu

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:45
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Sve najgore o dezerteru Paveliću i ostavljanju predane vojske s civilima saveznicima na milost i nemilost. Zapovjednik zadnji ostaje nakon što se po konvenciji pravično zbrinu zarobljenici. Isto vrijedi za Vukovar, pravi branitelji od formata nisu izlazili iz Vukovara. Šteta ...prikaži još! što na bleiburško polje nije došao onaj zapovjednik savezničke vojske koji je u jednom gradu svo stanovništvo, s gradonačelnikom na čelu, proveo u koloni kroz koncentracijski logor. Za koji eto svi "nisu znali, vidjeli ni čuli". Nitko nije smio biti ubijen bez suđenja. Nitko. Čemu onda Nürnberg? Ah da, pa i pravedni saveznici su sravnili sa zemljom neke njemačke gradove pune i civila, kao što su vješanja po Parizu bila posve "uobičajena" nakon oslobođenja. Za što naravno nitko nije odgovarao. Kao ni za pokolj na bleiburgu. Ili Vukovaru. Priča se ponavlja samo kvaka je u tome u kojoj su nam ulozi tada bili preci ili mi sami.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 12:45
    • Avatar Grof grof.

      Grof grof.: Ko je nevin nema od čega bježati..

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 15:24
    • Avatar Grof grof.

      Grof grof.: Paveliča nisu interesirali Hrvati, nego zlato koje je nakrao. A kakvo suđenje, koji su se htjeli predati jih su ubile ustaše i to jednu trečinu, dve trečine krenula u borbu u proboj pa su tako stradali u jednakopravnoj borbi. To ...prikaži još! o je izpovjest tamo preživelog ustaša, sve drugo su izpravci istorije...

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 15:34
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osijek-1@ kao i obicno u pravu ste. samo zadnje gnjide mogu kao zapovjednici ostaviti svoje vojnike (ili dio njih) i POBJECI. kada bi ratove vodila racunala ("pravilno"programirana) vjerujem da bi se postovala ratna i"civilna"pravila, ovako kada to rade ljudi na ...prikaži još! zalost jedino pravilo je pobjedi da te nebi sudili. do"naseg"rata imao sam poprilicno ostre stavove prema dogadajima na Blaiburgu i kriznom putu. nazalost kako i mi nismo izasli"cistih ruku"iz te price stavovi su mi poprlicno omeksali. zlocin je izgleda satavni dio SVAKOG rata a kao sto je receno u ratu prva pogiba ISTINA. poslije svatko ima svoje price a istina se sakriva (cesto vrlo duboko) negdje izmedu

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 17:23
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Grof grof@ ovo što ste napisali " Ko je nevin nema od čega bježati.. " - molim pojasnite bežaniju u Oluji iz SAO-jao ako nije problem?

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 20:57
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: crazy mind@ znate jaako dobro kako se povijesni događaji gledaju kronološki, u prostoru i vremenu zbivanja. Činjenica je da su na Križnom putu i bleiburškom polju pobijeni ljudi bez suda, ne? Usporedba s "našim" ratom ne pije vodu. Napadnuti smo ...prikaži još! u svojim domovima, u svojoj državi kako god se onda zvala. Agresori su bili naoružani oružjem koje smo mi platili, a mi smo imali što ono? Rat je i od nekad vrlo poštenih civila ponekad napravio uvjetno rečeno zvijeri, a kod ponekih samo pokazao kakvi su bili i prije. Ogromna većina je bila časna i ostala do kraja takva (nećemo sad o lažnim braniteljima jer ta kategorija bar za mene ne postoji - dok se prvo ne objavi spisak dezertera i drugo postroje ratne postrojbe). Istina ne pogiba već ispliva prije ili poslije. Nažalost mnogi to nisu niti će glede Domovinskog rata doživjeti. Da je duboka slažem se i vjerujem da bi se (gotovo) svima nama percepcija drastično promijenila.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 21:02
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: pa i komunisti su bili progonjeni, zatvarani i ubijani u SVOJOJ drzavi a i mnogi drugi koji niti su bili komunisti niti su bili prijetnja ndh vec onak za svaki slucaj. sa druge strane jedan dio gradana NASE drzave se ...prikaži još! je pobunio protiv nje (ne pricam o opravdanosti nego o cinjenici). donekle razumijem one koji su sami prosli pakao (ili im je stradao netko u obitelji) pa pukli ali nazalost moja iskustva pokazuju da je daleko najveci dio"zvjeri"bio onaj koj nije imao ni jedan opravdani razlog da to postane. to su bili oni koji su imali predispozicije za zlocince pa im je rat samo dao priliku. ako cemo traziti izgovore za zvjerstva, pavelic je imao svoje, broz svoje, srbi svoje, mi svoje ali ostaje cinjenica da NISTA nemoze opravdati zlocine. ako mi za nase damo (bilo kakovo) opravdanje onda su i SVI drugi opravdani. sto se tice postrojavanje ratnih postrojbi, to se NECE dogoditi, pogledajte broj ratnih udruga a i vrlo je interesantan satav celnistava dobrog dijela njih

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 10:01
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Da, "dio" građana naše države se pobunio protiv države tj. ne države već matičnog naroda. Pa su u pomoć pozvali svoje, mudro sjedeći na dvije stolice (vidim po rezultatima da je upalilo). Savršeno razumijem one s razlogom za osvetu, mada ...prikaži još! nisam sama posegnula za takvim "mjerama" (nije da nisam mogla). Trebalo bi definirati zločin, razlučiti "civile" od civila, počinitelje od "počinitelja". Oprostite ali nije mi shvatljivo tražiti dlaku u jajetu u napadnutom narodu koji se branio u svom domu, dok se ne raščisti svaki do zadnjeg krivca za smrt preko 16000 osoba plus gotovo 2000 još nepronađenih, neovisno o nacionalnoj pripadnosti. Od nas se previše traži dok nam ništa nije dano za zadovoljštinu, pri čemu ni u primisli nemam ništa materijalno. Jasno mi je zašto se neće dopustiti postrojavanje ratnih postrojbi, a udruge su i tako formirali političari tražeći voljne /i neke prodane/ duše. Neki su s dobrim namjerama ali u kompi s krivim ljudima. Što će reći metode dinastije na vlasti od 45-te su perfidno usavršene, e da bi se otklonile i najmanje mogućnosti oporbe u Hrvata. Od kojih samo jedna jedina kategorija ima stvarni moralni kapacitet. Pa je po dotičnu dinastiju velika prijetnja, figurativno rečeno. Što ćete vi savršeno razumjeti:)

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 10:53
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mene su kao dijete naucili da"pometem svoje dvoriste"(i to idealno) da bi mogao prigovarati"susjedima"zbog smeca u njihovom. to su mi tako duboko usadili da mi je eto zivotna odrednica. nisam ja protiv one"oko za oko i zub za zub" ali ...prikaži još! sam protiv toga da se to radi kak bi ameri rekli neselektivno. za pocinioca zvjersta uopce nemam milosti, njemu treba omoguciti"uzivanje"u njegovim vlastitim metodama. medutim iskustvo je pokazalo da se racuni naplacuju uglavnom na onima koji NISU to zasluzili. meni na primjer od pocetka nije bilo jasno da se mi zdusno trudimo takmiciti sa cejenima u zlu (ne pisem o brojevima nego o metodama) i uvjek sam govorio PROTIV toga. kao sto sam vec naveo zbog toga sam od nasih dovoljno puta dobio OZBILJNO upozorenje da bi se i ja mogao baviti"ronjenjem"u ribnjaku ako ne zacepim gubec. za mene je zlocin bio i ostao zlocin i dalje ga nista, bas nista nemoze opravdati a najmanje to sto smo se mi branili

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 16:39
    • Avatar Grof grof.

      Grof grof.: Osijek-1 Pa to je nemoguče uspoređivati. 4 godine rata i jedna bitka . Pa normalno , da u Oluji civilno stanovništvo nije ništa skrivilo, a ipak je bilo sigurnije se maknuti, bilo je jasno rečeno sa strane precednika, da Srba ...prikaži još! u Lici neče biti. Međutim prebegle Srbe iz Hrvatske niko nije pobio, posle Oluje. Ovu kolonu civila je bombardirao poloprivredni avion, koje snimke više nikada nismo vidjeli iako ovi ljudi nisu bili naoružani. Blajburške žrtve su prije prestupa Avsrijske granice pobile u Sloveniji jednu vojnu jedinicu i bili su naoružani..

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 19:03
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ne slažem se s vama, @crazy mind. Taj argument se izvlači uvijek, ali uvijek kad treba temeljito pročešljati zločine agresora. Koliko ih je u postotku na broj zločina do dana današnjega odgovaralo pred ijednim sudom? To je izvrtanje teza, obrnuta ...prikaži još! psihologija i sve tome slično. Nitko pri zdravoj pameti neće podržavati zločine, samo kreće se valjda od uzroka do posljedica. Otkad se kreće obratno? "Naše" takve se rješava tiho a ne kači na sva zvona da bi čejeni uživali. Napominjem da nismo imali ne profesionalnu, već ikakvu vojsku 90-te, javljali su se dragovoljci i uzimalo se sve uključujući maloljetnike. Oružje se moralo otimati, švercati, koristiti iznimno loše (posljedica je pobol i pomor branitelja katastrofalnih razmjera, iz borbenog sektora). O prvim zapovjednicima na nižim razinama ne bih ovom prilikom, i što se moglo očekivati? Kako uvijek u ratu vrijedi ona "država daje topove, bogati volove, sirotinja sinove" jedini čisti su oni koji zemlju i svoj dom nisu htjeli braniti. A mogli su. Gospodski, fino, poštujući konvencije. Nisam u pravu? Vidite koliko je to izokrenuto? Ne mislim na vas, to sigurno znate.

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 19:41
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ma nemojte, @Grof grof? Tuđman je na sve moguće načine zvao Srbe da ostanu u svojim domovima, dok su ih vođe pobune pozivali na beganiju. Parirati ću vam vašim argumentom: nije li i civilima s bleiburga bilo sigurnije se maknuti? ...prikaži još! Molim izvore za ovu zadnju vašu tvrdnju glede blajburških žrtava?

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 19:43
    • Avatar Grof grof.

      Grof grof.: Osijek-1Poštovani, puno sam pročitao , puno sam razgovarao i čuo na TV o Bljburgu. Ja sam razumio to tako: Ustaše su pokupile svoje obitel i zajedno putuju u Avstriju. Tamo se desilo što se desilo. Bili su obkoljeni, jedan dio ...prikaži još! se hteo predati ove su potukli Ustaše Ostatak je krenuo u proboj a nije uspio. (To je pričao preživjeli ustaša Blajburga..) Trebamo realno razmišljati, da su ustaše u 4 godine likvidirali mnoge ljude. E sat ostatak preživljelih ( čuo sam od mnogih ) pokušaju se odvojiti od mukih žene i djeca, žene koje su bile ovo zavračaju, kud muž tud i ja. Ali ovaj ostatak imao je 100% suđenj, a znam da nije mogao tamo nitko proči. ( U mojoj kuči je izpričao sad več preminuli borac drugog svetskog rata Ličan: 1945 bio sam komandant grada Samobora i od nekde dovukli 2 ustaša , kod pretrage papira kod jednog nađu sliko kako mom bratu sa pilom amerikankom režu glavu, ja ne volim izpričati kako su prošla ta dva čoveka.) Oda nadalje,, prije možda i 10-15 godina u sinim satima posle pola noči gledam HTV 1, novinar priča sa mlađom osobom koji uporno trdi : hrvatski život vredi dva druga života pa oda 5 na kraju 10 Drugih života. Ovako se ne odgaja mladež. Bio sam u Bosni, pričao sa ljudima muslimanima koji su ratovali između sebe 4 godine. Moje pitaje: kako je kat se sada sretnete. Odgovor: Sada skupa pijemo , ko je šta dobijo je dobijo, ali sve se zna tko je gde bio tko je šta radio. Ovo je meni bilo smešno. LP

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 20:31
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osijek-1@ svatko od nas ima pravo na svoje misljenje (to nas svakako ne cini neprijateljima). da se referiram na oslobodilacke akcije, istina je da se je sluzbeno pozivalo pobunjenike da ostanu i garantirala im se sigurnost ali stanje na terenu ...prikaži još! je bilo PONEKAD drugacije. neposredno nakon akcija na terenu su cesto djelovale razne postrojbe pa se je dogadalo da pojedine grupice obilaze one koji su odlucili ostati i"ubjeduju"ih ta to nebi nikako bilo pametno (sjetite se akcije"Bljesak"). nakon posjeta takovih"humanitaraca"preostalo stanovnistvo je MASOVNO kretalo prema bosni i srbiji (konvoji u pratnji un-a). nakon sto su prenijeli svoja iskustva sa ostajanjem tesko je bilo ocekivati da ostatak srbe nece shvatiti"poruku pisca". cak i nakon Oluje se se dogadali pojedini zlocini iako je broj ostalih bio gotovo zanemariv. jedno je ono sto se prica a nesto savim drugo ono sto se zbiva naterenu pogotovo do trenutka uspšostave kakove takove civilne vlasti. za mene oosobno bi pravljenje razlike u zlocinu"nasih"i"njihovih"znacilo da su i partizani bili potpuno u pravu jer i njih su mucili i ubijali u njihovoj zemlji pa kada ism se pruzila prilika....

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 22:07
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: crazy mind@ sami ste lijepo napisali gore: pobunjenici. Oni su to normalno bili noseci pero karden košuljice, gucci cipelice, kravate i smokinge dok su nam veselo mahali? Ili su imali ponešto drugo "na sebi"? Vjerovali su svojim vođama tada, kao ...prikaži još! i onda kad su dizane barikade i ostalo. Ste sigurni da ti koji su ih uvjeravali nisu bili njihovi? Složiti ću se s vama, načelno, onog trenutka kad se budu pobrojali svi zločini u svim ratovima, kronološki i brojčano. Mučno mi je od imputiranja stalno neke krivnje hrvatskom narodu. Primjer: svi znaju ime jedne ubijene djevojčice u mafijaškoj akciji. Ti isti ne znaju, bar 95% njih, ime niti jednog ubijenog brodskog ili vukovarskog djeteta. Čudno ili ne? Lp

      Odgovori Subota, 27.04.2019. u 22:59
  • Default avatar - Bravo_1
    Bravo_1

    Hoće li već netko od političara koje uzalud plaćamo, pokrenuti riješavanje tog pitanja jer Ustaša u Hrvatskoj odavno nema. Oni koji danas taj pokret povezuju sa stoljetnom težnjom hrvatskog naroda za neovišnošću su beznačajni jer smo mi neovisnost ponovo izborili ...prikaži još! kroz Domovinski rat. Stradanja hrvatskog naroda ne smijemo i nećemo zaboraviti. I danas postoje oni koji se trude omalovažiti zločnie, ubojstva na tisuće ljudi koji su bili krivi što su hrvati.

    5 Petak, 26.04.2019. u 10:06
    • Default avatar - stari mudrac

      stari mudrac: hrvati su ratovali i u partizanima i to u daleko značajnijem broju. a ratovali su protiv hrvatske ustašije. koja je bila kriva što je ustašija, a ne što je hrvatija!

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:16
    • Default avatar - kiki_4

      kiki_4: Ako treba slaviti "stoljetnu težnju hrvatskog naroda za neovisnošću" koja je rezultirala poklanjanjem fašistima djelova Hrvatske, služenjem fašistima, vlastitim rasnim zakonima - e onda smo stvarno nisko pali. Omalovažavanje zločina? A što je ono bilo u Jasenovcu? Kupke, ljetovalište....

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:23
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Domovinski rat? Sloboda? Rat je poslužio za prodaju državne imovine, putem nasilne likvidacije imovine. Dok su neki polagali svoj život drugi su likvidirali poduzeća. 20+ godina kasnije, prodajemo ono malo što je ostalo EU, SAD i Kini. Blagajna je prazna, ...prikaži još! , zemlja opustošena, stanovnika sve manje. Sloboda... Ha ha ha. Bilo bi smiješno da nje tužno

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:37
    • Avatar Pogledaj u sebe

      Pogledaj u sebe: a tko će odgovarati i za ubijene hrvate koje su ustaše ubile? trebamo krenuti dalje, a ne veličati zločince i to još u tuđoj zemlji

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:56
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Evo jedan prijedlog, onako malo radikalan... A da zaboravimo na trenutak na prošlost i okrenemo se budućnosti? Ovim tempom ćemo uvijek tražiti nekog krivca i odgovornog.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 12:10
  • Default avatar - Illaminat
    Illaminat

    Na zastavama samo natpisi Tomislavgrad i Imotski... Užas.

    2 Petak, 26.04.2019. u 12:24
    • Default avatar - EdvardDogan

      EdvardDogan: Zašto užas objasni

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 08:55
    • Default avatar - Illaminat

      Illaminat: Jer to nisu pravi Hrvati, ovi koji tu masu hrvatskim zastavama. Tomislavgrad nit nije u Hrvatskoj, a Imotski je melting pot za inteligenciju koja se spustila sa kamenjara izbosne. Nema tu H od pravih, normalnih, domoljubnih Hrvata.

      Odgovori Nedjelja, 28.04.2019. u 09:35
  • Avatar kirbi78
    kirbi78

    Jedino HR podržava ustaški(fašistički) dernek pod pokroviteljstvom i podrškom vlade,jadno da jadnije ne može biti,Austrija bi zbog svog ugleda trebala trajno zabraniti to okupljanje kad to naši ne mogu

    Petak, 26.04.2019. u 12:28
  • Avatar mr_ Juzbasic
    mr_ Juzbasic

    Tako se kod nas zivi, od rata do rata, od katastrofe do slijedece.. Lamentirajuci nad posljednoj, poredivsi je sa nekom ranijom i trazeci joj neko novo mjesto... U svjetskim mjerilima.

    Petak, 26.04.2019. u 11:27
  • Default avatar - mazingazk1
    mazingazk1

    Sram me je di živim...čim mi djete sazrije šaljem ga van nažalost.

    Petak, 26.04.2019. u 14:30
  • Default avatar - mily
    mily

    gdje smo mi stigli, Austrija se zalaže kako se ne bi narušlio ugledu države radi ustaškog derneka, a Hrvatska financira taj isti dernek u drugoj državi

    4 Petak, 26.04.2019. u 10:12
  • Default avatar - matura
    matura

    Još jedna austrijska lekcija našim "domoljubima"

    Petak, 26.04.2019. u 15:20
  • Default avatar - ibudic1
    ibudic1

    Potomci kom.zločinaca misle da im je svsnula krsna slava pabi i mrtve Ustaše ubijali.Na put vrujeme vam je za vas je Hrvatska nepovratno izgubljena.

    1 Petak, 26.04.2019. u 11:03
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Pod potomke kom.zločinaca misliš na austrijske biskupe ili političare, budi malo precizniji haha p.s.opet tipična desničarska pismenost na djelu! Da bar jedan zna hrvatski...

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:13
  • Default avatar - KOŠULJA PLAVA
    KOŠULJA PLAVA

    Hvala Kurcu!

    Subota, 27.04.2019. u 07:28
  • Avatar ZGfloki
    ZGfloki

    znači...sve je do Kurza!?

    2 Petak, 26.04.2019. u 12:31
  • Default avatar - Uragan_1
    Uragan_1

    Jako me je sram !, jel još koga ?

    3 Petak, 26.04.2019. u 10:10
  • Avatar Grof grof.
    Grof grof.

    Pa zadnje je vreme, da se tome privatizmu napravi kraj. A Hrvati za to vrijeme imamo doma svoga posla.

    Petak, 26.04.2019. u 14:48
  • Avatar papajaoo7
    papajaoo7

    Kaže zbog nereda koji se očekuju? Pa već 20 i kusur godina se tamo komemorira javno, prije dok je bila Jugovina i koliko smo učili u školi nikakva smaknuća ratnih zarobljenika se nisu ni dogodila, komemoriralo se tajno. Dosta je ...prikaži još! hrvatskih emigranata smaknuto po svijetu sve do raspada jugovine. Evo prije koji dan na sudu u Njemačkoj je rečeno što se misli o tim potezima jugoslavenskih tajnih službi, tako da su naredbodavci režima Perković i Mustač dobili Nobilovu nagradu u vidu doživotnog zatvora. I sada tko pokušava izazvati nerede? Levičari i njihovi sljednici koji su nastavak represivnog režima, ali su sada uskočili u udruge i najašili na državne jasle na kojima žive već 70 i više godina! Znači na komemoraciji neće biti nereda, ako Austrija zabrani lijevim ekstremistima izazivanje istih!

    2 Petak, 26.04.2019. u 10:14
    • Avatar malibandic

      malibandic: A šta ti ovaj režim nije represivan samo su promijenili dresove i sve pokrali i dalje te kradu svaki dan i opet ljudi bježe van kao nekad a sad smo kao svoji na svom

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:57
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Onda se za "Ustani Bane" robijalo i poznajem ljude koji su bili u zatvoru zbog tog. Mislim nije vrijedno usporedbe. Samo danas smo u divljem ortačkom kapitalizmu. I što mnogi zanemaruju, preuzimanja tvrtki iz onog sistema su upravo napravili socijalistički ...prikaži još! direktori koji su imali utjecaj, znanje i moć. I u svakoj priči kao i našoj, sve to plaća narod!

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:02
  • Default avatar - zvone02
    zvone02

    zabrinjavajuće je koliko kod nas ima primitivaca i neznalica koji "puše" propagandu međunarodnih propagatora laži i mržnje. prvo bi trebali obrazovati se ali ne kod jugo komunističkih šovinista koji predaju na sveučilištu. Austrijanci bi trebali znati da odavanje pijeteta pokojnicima ...prikaži još! i žrtvama masovnih zločina je civilizacijski čin. Zarobljenik nije neprijatelj i ne smije se po međunarodnim konvencijama mučiti, ubijati, tjerati na prisilni rad jer je to zločin. drugo što bi trebali znati da mi Hrvati koji nešto znamo iz povijesti ne prihvaćamo propagandu i laži tzv pobjednika iz ww2 koji su izazvali rat pa onda tobože nekoga pobijedili. Gospoda iz Austrije bi trebali znati da mi znamo da je Hitler njihov sin, da je Kurt Waldheim njihov bivši predsjednik i glavni tajnik UN-a bio nacistički oficir. također znamo da je i Fritzl njihov sin. prema tome skandalozno je da par njihovih političkih slijepaca su kujice na lancu međunarodnih lešinara koji su od podgrijavanja leševa i konc logora razvili neviđeni biznis. čak su izdali Hitlerov "Mein kampf" kako bi natrpali džepove. Hrvati trebaju pamtiti i ne dozvoliti našim neprijateljima da u Hrvatskoj i vezano za Hrvatsku zarade i jednu lipu a kamo li razvijaju biznise u HR i dobro zarađuju.

    4 Petak, 26.04.2019. u 10:18
    • Default avatar - laptopxp

      laptopxp: Slažem se da je odavanje pijeteta mrtvima civilizacijski čin, ali isto tako taj civilizacijski čin bi trebalo napraviti civilizirano, a ne uz potoke alkohola, pjesmu, štandove, mahanje zastavama...to ne liči na komemoraciju nego na balkanski dernek.

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:26
    • Default avatar - majki90

      majki90: laptopxp a ti si bio tamo na komemoraciji pa znaš da je ko balkanski dernek?

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:36
    • Default avatar - lucifer666_1

      lucifer666_1: "Zarobljenik je nije neprijatelji ne smije se muciti, ubijati, tjerati na prisilni rad" A ustase u u Jasenovcu organizirali toplice i masazu za zatvorenike???

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 10:45
    • Default avatar - laptopxp

      laptopxp: majki96.0...ti očito nisi, kad ne znaš kaj se tam događa, a ako jesi valjda si bil toliko pijan da se i ne sjećaš....

      Odgovori Petak, 26.04.2019. u 11:11
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message