Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Liječnica je tri dana bila mrtva: Vidjela sam sve, i raj i pakao

Ukrajinska liječnica Tatjana Anisimova Bjelous (65), majka petero djece, je umrla na operaciji. Duša joj je napustila tijelo, a ona je gledala kako je žele oživiti...

Komentari 1079 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar zof
    zof

    Priča je jako čudna, neobična, puna nevjerovatnih stvari i detalja. Ono da su studenti medicine već vježbali na njoj me užasnulo.. Trebalo bi čuti priču liječnika u bolnici, pa vidjeti bar otprilike što se to desilo.. A da bi svatko ...prikaži još! od nas u životu mogao biti bar malo bolji, mogli bi.. Sigurno.

    61 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:25
    • Default avatar - meri_22

      meri_22: +++++

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:26
    • Default avatar - ivanpz02

      ivanpz02: + za komentar

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:28
    • Default avatar - Prudens

      Prudens: A da bi svatko od nas u životu mogao biti bar malo bolji, mogli bi.. Sigurno....Posebno mi se ovo sviđa...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:39
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: i ja sam a to da se krene od bolnice, netko bi morao i potvrditi njene navode

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: dana je bila mrtva znači dana mozak nije dobivao kisik znači neuroni propadaju.... a svi znamo da su neuroni neobnovljive stanice ...... kako je moguće da se ona vrati nakon tri dana i sasvim normalno nastavi živjeti

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:47
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: "A da bi svatko od nas u životu mogao biti bar malo bolji, mogli bi.. Sigurno." Plus ko kuća

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:54
    • Default avatar - Hitchkok

      Hitchkok: ja sam tražio po guglu izvor ovog članka i nisam ništa našao. ako netko ima original izvor da vidimo o čemu se radi bio bih zahvalan.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:55
    • Avatar user_110653

      user_110653: bravo+++ mogli bi biti bolji,al' nam nije uvjek po volji..

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:58
    • Default avatar - PetarHrsto

      PetarHrsto: znam ja još jednog čovjeka koji je doživio prometnu i isto je rekao da je gledao svoje tijelo kak su rekli da je mrtav, kaže da je bilo gore sve predivno sve cvijeće lijepi ljudi i onda ga je božji ...prikaži još! glas pitao hoće li ostati ili će se vratiti na zemlju, on je rekao nemogu svoju baku ostavit i vratio se i iznenada oživio doktori i policajci nisu mogli vjerovati svojim očima.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:04
    • Default avatar - ajde reci

      ajde reci: Znam i ja jednog svećenika sa sličnim svjedočanstvima,imao je infarkt i umro,isto je prolazio kroz tunel prema jarkoj svjetlosti i sreo je anđele,rekao je da to što su mu oči vidjele je ljepota za koju riječi ne postoje da se ...prikaži još! opiše i da je svirala anđeoska glazba koju s ničim ne može usporediti kao ni mirise,a Bog,kojeg je čuo,ali ne i vidio,rekao mu je da u svijetu ima premalo ljubavi i da se vrati s misijom da propagira ljubav.Nema propovijedi koju je on nakon toga održao,a da nije pričao o tome kako moramo ljubiti bližnje...jednostavno se moraš zamisliti nad tim...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:23
    • Default avatar - jasamjaatkositi

      jasamjaatkositi: profide ja sam nasla nekaj na you tube-u ali na ruskom Part2tatyana Belous Reised from dad after,ak ti nekaj pomaze!!!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:48
    • Default avatar - extremist

      extremist: @Matija Đumlija Hrošć zašto je tvoja vjera takvo slaba, zašto tražiš dokaze, zar je Bog ograničene moći? On je svemoguć, kod njega ne postoje zakoni medicine, fizike, kemije i tko zna kojih još. Blaženi oni koji vjeruje a ne vide

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:01
    • Avatar Majmun Jozo

      Majmun Jozo: To ti misliš da ne postoji ! Meni se jednom desilo da sam ostao bez kisika i pojavio se 3 metra kraj sebe. Vidio sam kako se gušim, na to je dotrčala moja mater i otišla po čašu vode, ja ...prikaži još! u tom trenutku nisam znao tko je taj što se guši, ni tko je ta žena šta nosi čašu vode. Kad sam se gledao Bilo mi je svejedno dali ću se ugušit ili ne.. Nisam imao srca. Potpuno neutralno . Taj dio je trajao oko 30 sec. i onda kad sam popio čašu vode vratio sam se u svoje tijelo . Roditelji su me tada odvezli na hitnu, ja došo tamo kad me doktor pregleda i pita : Šta si ti došao ovamo ? Sve je u redu.... Nisam vidio nikakve tunele i svjetla , ni raj ni pakao ...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:01
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: je,je...a ja znam lika koji tvrdi da se sjeća svog rođenja,al kaj je- je, može dobro spiti!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:29
    • Default avatar - BanBan

      BanBan: Ja sam jednom davno, davno sanjao da će me netko upucati, i imao sam osjećaj, kako umirem i život mi iz tijela izlazi van, bilo je nekako skroz realno i probudio sam se od toga sna. I dugo godina nakon ...prikaži još! toga nisam mogao taj osjećaj zaboraviti, kao da sam umro u snu od tog metka. I onda sam si dugo godina umišljao da sam vidio svoju budućnost i da ću tako jednoga dana umrijeti od metka u glavu........

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:44
    • Avatar Grim Reaper

      Grim Reaper: pitam se koliko je ljudi tako ozivilo nakon ukopa, pod dva metra zemlje...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:50
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ja imam brata koji je slično navodno doživio, što znači da bi trebo biti ostatak života svetac na zemlji, ali nažalost ja moram reći da je dosta loš čovjek, pa prem tome ništa nikome ne vjerujem. poznato je da mozak ...prikaži još! zadnji umre pa bi po nekoj logici sve to moglo biti nek vrsta sna ili slično.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:54
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: Grim..i to se nazalost desi.mama mi je pricala i pokazala grob zene koja je umrla u trudnoci. Nakon nekoliko godina kada je umro suprug i kada su otvorili grobnicu,pored nje je bilo dijete.a davno sam citala i o groblju gdje ...prikaži još! su pokojnicima vezali zvonca za nozne prste,za svaki slucaj.cini mi se da je bilo rijec o razdoblju kuge kad nisu cekali sa ukopima.ja bih osobno radije da me kremiraju,ne pouzdam se u zvonce....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:02
    • Default avatar - nick the dick

      nick the dick: neznam što reći ali me ovo podsjeća na svjedočanstvo doktorice Glorie Polo,mislim da ima na guglu cijela priča

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:02
    • Default avatar - sebring

      sebring: Vjerujem u Boga i u život vječni i znam da ima takvih iskustava dosta ali ova priča po meniima ciljani utjecaj na vjernike katoličke crkve s potpisom autora nekog iz crkvenih redova,ima djelova teksta koji su totalno prozirni.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: sebring< točno tako+

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:13
    • Avatar modri2010

      modri2010: Priča je sva napisana senzacionalistički sa puno stihova. Ne bi me čudilo da žena ima nekih ozbiljnih zdravstvenih problema.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:17
    • Avatar japanokinez

      japanokinez: Ma šta malo bolji, puno bolji, a usput da ti kažem, bio sam punih 6 dana u komi, isto su me izrezali i zašili, sa sigurnošću ti mogu reći da "tamo" nema ništa. Jedino čega se sječam je da sam ...prikaži još! bio žedan ko pas kad sam im se probudio, a zašili me učenici.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:34
    • Default avatar - ludi_glavonja

      ludi_glavonja: cudno je da svi u raju pricaju ukrajinski aahahahahah

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:38
    • Default avatar - Gatsby

      Gatsby: A što se desilo, klinička smrt a nedostatak kisika je ipak ostavio tragove ;)

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 00:36
    • Default avatar - dsc1234

      dsc1234: Stella81...svatko ima pravo da izabire svoj put i vjeru al ako si Krscanka definitivno ti je to pogresan put jer po komentarima ismijavas ovo ne govorim ja da je ovo istina bas ovo kod ove zene al definitivno vjerujem u ...prikaži još! to da su ljudi prolazili kroz ovakve stvari i vracali se na zemlju

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 00:50
    • Default avatar - lukica400

      lukica400: i kak je u raju i paklu, jel ima poreza?

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 01:21
    • Avatar bellaUna

      bellaUna: Matija Đumlija Hrošć +!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 02:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ovo je jos samo jedno PR marketinsko djelovanje tvrtke zvane Crkva. Jedino sto ponad clanka ne pise "Sponzorirani clanak". Ta zena ili je stvarno luda ili se pravi, ali sto god da je od toga dvoje tocno ona je bas ...prikaži još! odlican "alat" kojeg je pod svoje okrilje prigrabila tvrtka za ispiranje mozgova, manipulaciju uma i kolektivne svijesti, te pranje love i stvaranje medjuljudske mrznje radi drugacije boje koze, nacionalsti i drugacijih uvjerenja. Bravo za najvecu mega giga svjetsku kompaniju zvanu Crkva! Zivjelo pranje mozgova i zastrasivanje naroda bogovima i vragovima, krampusom i yetijem, svetim nikolom i djed mrazom, baba rogom i luciferom. Hahahahaha koja lakrdija.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 03:11
    • Avatar be yourself

      be yourself: Baba ima danas predavanje u Zagrebu i vuče vam pare. Još jedna u nizu koja je uhvatila ljude krasti.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 05:44
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Ova je žena liječnica. Mislim da dobro poznaje znanstvene činjenice života i smrti. Ono što se može provjeriti iz njezine priče:činjenice o tome što se događalo u bolnici u vrijeme njezine kliničke smrti, vjerojatno su provjerene, jer ne bi mogla ...prikaži još! samo tako putovati po svijetu i držati predavanja, a da je netko iz te bolnice već ne bi raskrinkao. Posebno u ovo doba širenja informacija vrtoglavom brzinom. Svjedočanstvo još jedne liječnice, Glorije Polo, stomatologinje iz južne Amerike, koja je umrla od udara groma i bili su joj sprženi svi unutarnji organi, pročitala sam još prije nekoliko godina i čini mi se još nevjerojatnije, ali vrlo zanimljivo. Nakon sprženih jajnika, čak je poslije rodila još jedno dijete. Mi vjernici nismo dužni vjerovati u ovakva privatna svjedočanstva, ali nas svakako natjeraju da se zamislimo. http://www.i-h-s.eu/www/gloria/htdocs/testimonio/Zeugnis_kroat.pdf Postoje i video svjedočanstva s njezinih predavanja. Što se tiče abortirane djece u čistilištu, vjernici znaju zašto je potrebno krštenje. Ta djeca, na žalost, nisu krštena. Ovo što je opisano liči na tzv. "limb" . To znači da žena ne radi po naputku Katoličke Crkve jer je Benedikt XVI. službeno odbacio postojanje "limba". http://hr.wikipedia.org/wiki/Kr%C5%A1tenje

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 07:24
    • Default avatar - Elly SmileLuky

      Elly SmileLuky: banovina hr prije nekoliko godina sanjam da sam žena od nekih 35 godina. proganjao me netko i na kraju upucao. cjelo vrjeme netko mi je glas neki govorio da je to moj prošli život. a nakon toga danima sam osjećala ...prikaži još! bol gdje sam upucana.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 07:29
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: @Vjerujem-i ja sam vjernik i mnogo puta sam preispitavao svoju vjeru. Znam da je po vjerovanju tako što ti kažaš ali dali si si postavio(la) pitanje ako je to tako pa kuda onda idu židovi. Pa ne možeš reći da ...prikaži još! će svi u pakao zato što nisu kršteni. U tom djelu nešto ne štima.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 07:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Opet ova Vjerujem@ sa svojom retorikom. Dakle, naravno da je s medicinskog aspekta moguce dozivjeti ovakvo iskustvo koje je naravno rijetkost i koje je naravno i trenutno mozda tesko objasnjivo struci i znanosti. Medjutim treba imati na umu da je ...prikaži još! ono sto se u ovom slucaju dogodilo sigurno, slijedece: Kada je ta zena u fizickom smislu dozivjela klinicku smrt njena svijest je naravno radi ne fukcioniranja tijela kao kompletnog i vrlo slozenog sustava - napustila tijelo te se naravno nalazila negdje unutar prostorije u kojoj je zena lezala. Taj trenutak moze se usporediti s najobicnijim sanjanjem priliko cega se tijelo i svijest jednostavno na svojevrstan nacin odvoje ali opet ne izgube tu povezanost na neki nacin. U tom stanju spavanja svijest postaje neopterecena prirodnim zakonima fizike i logike koju je tijelo kao takvo prihvatilo kao jedino ispravno. I zato je u snovima moguce sve jer svijest nije sputavana nicime u mastanju. Postoji i lucidno sanjanje koje se moze i utrenirati ali se uglavnom dogadja slucajnim budjenjem u trenutku sanjanja ali u kojem trenutku osoba postaje svjesna da je probudjena ali san i dalje traje te ga se moze kontrolirati u smislu scenarija koji god masta te osobe smisli. Tom prilikom san postaje toliko lucidan da je to jedno sjajno i fantasticno iskustvo koje opet laiku kao dogadjaj nuzno ne mora biti objasnjivo tj. ne mora shvacati kako se to i zasto dogodilo. E sad, netko ce radi takvog iskustva pomisliti da je poseban, netko ce biti uvjeren da je stvarno sudjelovao u necem poput recimo ....

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:45
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ... druzenja s izvanzemaljcima ili otmicom od strane istih, a netko se prilikom lucidnog sna pozelio susresti s imaginarnim (a po njegovom poimanju stvarnim) "Bogom" i naravno on ce ga u tom snu i vizualizirati na slican nacin kakvim ga ...prikaži još! "poznaje" kroz svu teoriju i religijsku literaturu. I to je upravo fenomen koji se dogodio ovoj zeni, samo sto ona nije bila u klasicnom lucidnom snu ali se u sustini dogadjala ista stvar. I zato je ta zena tom prilikom "htijela" posjetiti ono sto joj je najveca enigma i u sto najvise vjeruje a nije nikada vidjela - takozvane: "raj-cistiliste-pakao" ..i naravno popratne likove. Primjerice nije srela "vraga" jer ga nije htijela sresti, ali htijela je provjeriti da li je u paklu stvarno tako vruce kao sto tvrtka zvana Crkva to promice. Prema tome to sto ona sada prica i promice jest samo zelja te iste tvrtke koja ju placa da toboze da nekakvu autenticnost bajci o kojoj ovi pricaju tj. o raju, paklu, bogu, vragu i opcenito tom bajkovitom imaginarnom zivotu poslije zivota. Ta zena naravno to svoje iskustvo dozivljava i opisuje kao "stvarno" i tu se nju ne moze kriviti jer ga je ona kao takvoga i "dozivjela", ali ona ocito ne razumije da je sve to sto je ona "vidjela" zapravo i jedino samo njena masta koju je njena svijest odvojena od tijela u tim trenucima bila slobodna i nesmetana usaditi u njeno pamcenje kao stvaran dogadjaj. To vam je djeco draga obicna ali fascinantna iluzija, a Crkva i religije svoje djelovanje temelje upravo na uvjeravanje sirokih masa na to da su te iluzije stvarnost i jedina istina. Sto je najgore jako im dobro ide!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:46
    • Default avatar - misonja1

      misonja1: živjeti po osnovnim božjim zakonima je vrlo jednostavno i vrlo moralno za svako zivo bice. problem je u tome sto se ovcaj svijet okrenuo naopacke, pa vise nema vremena za osnovne životne vrijednosti, Ako ides protiv struje tog danasnjeg vremena ...prikaži još! izgoris, jer je dosta loseg postalo potpuno normalno. U danasnje vrijeme zalosno je da je tesko zivjeti po osnovnim moralnim zivotnim vrijednostima.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:48
    • Default avatar - BanBan

      BanBan: Elly@ gledao sam dokumentarac o jednim dječaku iz Engleske koji je tvrdio da je prošli život, živio u Škotskoj na nekom otoku, opisao je kuću, te ljude i taj otok. I mali je uvijek bio tužan i stalno je pričao ...prikaži još! svojoj Mami i svojom Braćom o tom prošlom životu i to je tako naporno radio da je njegova Mama otišla kod neki doktora i psihologa, koji su se sa malim i Mamom uputili na taj otok. I kad su bili tamo našli su tu kuću i ustanovilo je se, da su ti ljudi tamo živili i da su se odselili. Našli su te ljude, ali su mu bivši Otac i Majka već bili mrtvi ali mu je Sestra bila živa i ustanovilo je se, da je taj dječak stvarno živio i da je poginuo mlad u prometnoj nesreći. I što je još interesantno bilo, da je mali tvrdio da ga je Bog poslao nazad na ovaj svijet, kroz neki prozor koji je svodio u neki tunel ( opet taj tunel) a da i još ima kontakt sa tom bivšom sestrom iz prošlog života i gledali su fotoalbume i prepoznao je različita lica ali nije pogodio sva imena, ali ipak....

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 09:08
    • Default avatar - Elly SmileLuky

      Elly SmileLuky: banovina hr čula sam za tog malog mislim da je to jedan od dokaza zanimljiva priča

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 11:23
    • Avatar LinoPugliari

      LinoPugliari: Priča je samo priča a samo nepametni u istu vjeruju!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:03
    • Avatar LinoPugliari

      LinoPugliari: btw. vidi se što s eje desilo...pa žena ide na turneje...novac se desio, žena želi zaraditi kintu na ljudskoj gluposti!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:05
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Bilo bi lijepo za pojedinca da odgovara samo radi sebe.Kako to nije moguce u fizickom zivotu,jos manje je moguce u duhovnom. Oni koji ne vjeruju i ne priznaju Boga iznad sebe to ne mogu ni shvatiti,uzalud im je objasnjavati.Bas ta ...prikaži još! teznja covjeka da je ravan Bogu je i prouzrokovala da se covjecanstvo radja u grijehu-istocni grijeh. Covjek je stvoren da zive i uziva u blazenstvu ali da postuje i priznaje Boga iznad sebe.Svojom zeljom da bude Bogu ravan dozvoljava da bude zaveden od strane sotone (Adam,Eva i jabuka) od tud porijeklo grijha u kojem se radjamo gresni...i dijete je covjek.Kako od svoji predaka genetskim putem nasljedujemo izgled,bolesti,narav...tako i duhovno nasljedujemo dobro ili lose u sebi....Tko je normalan roditelj,zna da ga vise boli kad mu sa djetetom nesto nije u redu,nego kad je sam u pitanju...to je kazna za one koji misle da mogu raditi sve sta pozele...tako da,znao si da ne smijes,znao si da te ceka kazna u vidu patnje tebe i tvoga djeteta a ipak si cinio sto nisi smio...Nema tu Bozije krivice... Bog je tu jako strog,postavio je jasne zakone koje ne smijes prijeci. Vjerujem da na Bozijem sudu,nema odvjetnika,niti ti lazi prolaze..Sve je samo Ili jesi ili nisi....Ako je Bog rekao ne ubij! Nema tu,morao sam,nisam mogao drugacije,mislio sam da to nije strasno,rekli su mi drugi da je to normalno...Jedino sta ces cuti je,rekao sam ti; ne ubij! Imao si svoju slobodu razmisljanja,vjerovao si drugima a ne meni a ja sam taj tko te ceka na kraju,gdje nema drugih,nego si sam odgovoran pred licem Bozijim!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @mariela daj se odi zlato malo umij hladnom vodom da se razbudis iz bajke u kojoj se nalazis. Prva stvar, "Bog" ne postoji pa se prema tome ne postoje nikakva usporedjivanja s njime ili poistovjecivajna! Drugo, ne postoje nikakva pravila ...prikaži još! i nikakvih deset zapovjedi koje treba slijediti jer je to samo dio price i pravila ponasanja koje vam crkva namece i zastrasuje vas ujedno ukoliko ih se necete pridrzavat. Trece, e trece mi se niti ne da objasnjavat jer vec nakon onog Prvoga nema potrebe a pogotovo ni smisla bilo sto objasnjavati. Nikakvi bogovi, vragovi, krampusi i andeli ne postoje osim u vasim obmanutim umovima kojima su ovladali manipulatori tj. Crkva! Dajte vec malo mucnite glavama.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:47
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Dvajst4h...a cuj,ja vjerujem,ti ne vjerujes u postojanje Boga...Ja sa vjerovanjem nista ne gubim,niti na ovom,niti na onom svijetu..Sve da si ti i u pravo kad kazes da Bog ne postoji...Ali,sta ako sam ja u pravu i Bog postoji? Onda ti ...prikaži još! jako puno gubis,tako da vjerujuci ja nikako ne mogu biti gubitnik. Deset Bozij zapovijedi nisu nikakve price,vec su itekako zivuca pravila,i ne samo kod Boga. Pokusaj ubiti pa da vidimo koliko su to samo bajke...ili ces ipak biti kaznjen i kod ljudi. Za vjernike te zapovijedi imaju jos vise znacenje,jer i pored zemaljskog suda kojeg moze i zaobici,njega ceka Boziji sud.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Joj daj molim te. http://4.bp.blogspot.com/-HCk02-mI9tQ/TgnfG_3JpKI/AAAAAAAAAP4/su8V8-zEbiQ/s1600/picard-facepalm.jpg

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:50
    • Default avatar - AbrakaDabra_2

      AbrakaDabra_2: Tko god je imao prometnu nesreću zna da se mozak u tom trenutku odvoji i da imaš osjećaj kao da se nesreća dogodila nekom drugom. To ne znači da si izašao van. Ali je moguće. No u tom smisli bih ...prikaži još! prije vjerovao da je ovaj naš svijet samo nečija video igrica, a mi smo likovi koji "vanjskim" bićima služe za zabavu. To bi imalo nekog smisla, a ne Bog kako nas vjera uči. Jer ako Bog postoji i svemoguć je i besmrtan, onda uvijek ostaje ono pitanje: Može li Bog ubiti samoga sebe. Ako može onda nije besmrtan. Ako ne može onda nije svemoguć. Zato, ako postoji neko biće iznad nas, ono mora biti smrtno kao i mi. Možda nedodirljivo u našem svijetu, ali smrtnom u svome.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 14:02
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: mmarek-Pročitajte si na Wikipediji stranicu o krštenju, mislim da je prilično dobro objašnjen stav Katoličke Crkve upravo o tome što ste napisali. Ponavljam link: http://hr.wikipedia.org/wiki/Kr%C5%A1tenje

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 15:35
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Dvajst4h-Stvar je u tome što vi imate povjerenja samo u svoju vlastitu percepciju stvarnosti, ne dajete za pravo drugim ljudima da imaju svoju stvarnost. Gospođa je liječnica. Vjerojatno je dobro promislila o svim opcijama prije nego što je krenula držati ...prikaži još! predavanja po svijetu. osobito ova druga, Gloria Polo za koju znam da za svoja predavanja ne uzima ni novčića već živi od svoje struke. Ta je gospođa, osim svog duhovnog doživljaja,doživjela i čudesna ozdravljenja mnogih svojih organa. Vjerojatno je i ova gospođa iz članka sad zdrava, iako to ne piše, a operirali su joj rak na mozgu. Članak je preštur. Trebalo bi poslušati gospođino predavanje da se sazna nešto više. I još nešto: Ne vjerujete u dušu koja napušta tijelo, a vjerujete u "svijest" koja napušta tijelo. U čemu je razlika između svijesti i duše? Može li se znanstveno dokazati napuštanje tijela od strane svijesti? Kamo odlazi svijest kad tijelo stvarno umre?

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 16:11
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: @Vjerujem-hvala na linku pogledati ču ali meni je jasan stav Katoličke crkve u pogledu krštenja ali ne mra biti nužno ispravan. Nemoj me krivo shvatiti. Jesam vjernik i vjerujem u boga i sve svete ali kroz vjeru sam izgubio povjerenje ...prikaži još! u crkvu kao instituciju. Čitajući mnoge knjige i članke pa čak i slušanje nekih propovjedi...čovjek si počinje postavljati mnoga pitanja slićna ovom na koje mi Vi sada odgovarate. Mislim da je crkva kroz povijest postavila pravila koja njima odgovaraju. Bez obzira na sve ne mogu prihvatiti da još nerođena djeca budu u paklu, limbu ili kako god mi njega zvali jer Bog je milostiv jer Bog nas voli.Nije li isus od ubojica učinio svoje pastire. Slažem se sa svim komentarima koji kažu da nas katolike crkva na taj način plaši kako bi sve više ljudi natjeralo u crkvu. Kako da se ispovjedim nekome kad znam da je griješniji od mene. Mogu još svašta drobiti ovdje ali nije tema.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 16:12
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: mmarek-Vjerujete li da krštenjem postajemo djeca Božja? Naime, u to vjeruju svi kršćani, a ne samo katolici. I kad se Isus krstio, Bog sa neba priznao ga je svojim sinom.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 18:14
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: @vjerujem-naravno pa tako nas vjera uči. Ali daj mi molim te objasni šta je sa židovima koji se ne krste. Zar oni nisu božja djeca? Šta su oni?

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 18:22
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: @Vjerujem- Nemoj sada samo o krščanstvu. Idemo od toga da je Bog samo jedan za sve. Za sve vjere ovog zemaljskog svijeta.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 18:26
    • Default avatar - jasamjaatkositi

      jasamjaatkositi: @mmarek i ja djelim tvoje misljenje,iako pripadam katolickoj vjeroispovjesti u dosta stvari se ne slazem i ne prihvacam,i mislim da je sve stvar svjesnosti,danas imam svoje razmisljanje i ne dozvoljavam nikome da mi mozak pere,a isto tako svoje ne namece nikome!!!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 18:41
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: mmarek-Ja sam preko duhovnih obnova naučila da svaki čovjek, ali baš svaki, u trenucima prije svoje smrti dobiva posljednju šansu odabrati hoće li za Kristom ili neće. Svakom će biti u potpunosti rasvijetljena istina (poput ove gospođe kad je umirala) ...prikaži još! i sam će odabrati kojim putem proći. Molim vas, pročitajte Svjedočanstvo Glorije Polo. Podugačko je, ali se isplati. Sigurna sam u to da je naš Gospodin jako milosrdan i rado oprašta onima koji se iskreno pokaju. i Židovima, svakako. Pa njima se prvima objavio! I Isus je rekao: "Oče, oprosti im jer ne znaju što čine!".

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 19:59
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: Vjerujem-tu sam Vas čekao. Naš gospodin jeste milosrdan. Pa kako onda možete prihvatiti da su nerođena djeca u paklu zato što nisu krštena?? A vidite ja sam pročitao onaj Link o krštenju i u njemu piše da katolićka crkva nije ...prikaži još! nikada nijekala mogućnost spasenja nekrštene djece. Crkva ih povjerava Božjem milosrđu. Veliko Božje milosrđe, koje želi da se svi ljudi spase, i Isusova nježnost prema djeci, dopuštaju da se nadamo, da postoji put spasenja i za djecu umrlu bez krštenja. Sada ću pročitati i svjedočanstvo Glorije Polo. Eto za nju nisam znao pa hvala i na ovoj informaciji. Za kraj (jer ovo može trajati danima) hoču da znate da kao i mnogi drugi ovdje prisutni ne mogu da vjerujem u sve što se nalazi navedeno u članku jer se bez obzira na moju vjeru kosi sa mojim uvjerenjima i pitanjima na koje ne mogu nači odgovor a čisto sumnjam da mi itko može dati na njih adekvatan odgovor.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 20:33
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: mmarek-Ne mogu ni ja reći da vjerujem u sve napisano, zato pokušavam preispitivati ono što znam. Ovdje se navodi da su nerođena djeca u čistilištu. Ja čistilište ne smatam "prvim krugom pakla" već mjestom iz kojeg se ide u raj, ...prikaži još! ali treba se najprije očistiti od vremenitih kazni. Prema težini grijeha na Zemlji teške su i duge patnje u čistilištu. Mislim da neće jednako trpjeti onaj tko je ukrao kruh u dućanu kao onaj tko je ubio čovjeka ili gotovo do smrti vrijeđao Boga. Ne bi bilo pravedno. Bitno je da svi oni idu kasnije u raj jer su se iskreno pokajali za svoje grijehe i zamolili Boga za oproštenje. Zato se i molim za duše u čistilištu da im se vremenite kazne skrate. I duše u čistilištu mole za nas, također. Za djecu se navodi da ne trpe boli, već dozivaju svoje roditelje i mole ih da se pokaju. Njihov je boravak u čistilištu zbog grešne ljudske naravi, tj. istočnog grijeha. Kad se roditelji pokaju, duša djeteta odlazi u raj jer je postigla svoj cilj. Ako se roditelj ne pokaje, duša djeteta čekat će dok ne da svoje svjedočenje (za ili protiv roditelja) pred Božjim sudom, a onda će i ona u raj. Ja sam tako shvatila. Zakačila sam se za ono "ne osjećaju boli". Samo dozivaju one koje bi i za života dozivali.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 21:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: pa covjece ovo je za vristanje i cupanje kose od muke koliko netko moze biti ustrajan i nedokaziv, ali to je upravo ono o cemu pricam a to je da s vjernikom ti jednostavno ne mozes pricati razumno jer tada ...prikaži još! taj vjernik nebi niti ni bio vjernik. boga nema, niti ga je ikada bilo osim sto postoji kao iluzija u vasim glavama i to takva iluzija koja djeluje vrlo jednostavno. Naime ta iluzija sama po sebi djeluje tako da vas zastrasuje i plasi prijetnjama kako ce vas upravo ona vrlo skupo kostati ukoliko je odlucite ne zadrzati u vlastitoj glavi. Crkva tu radi svojih materijalnih interesa djeluje kao poticaj sa strane poput vjetra uz vatru koji stalno potpiruje da se ta "vatra" ne ugasi ili ne oslabi. A to sto vi neki govorite da kao vjerujete u "boga" ali ne vjerujete u crkvu, to je kao da vjerujete u djeda mraza ali ne vjerujete u njegove sobove i vilenjake koji mu pomazu. Mislim dajte ljudi stvarno vas zalim jer znam da vam nema spasa, vi se samo ne zelite pomiriti s cinjenicom da cete umrijeti jednoga dana i da je to to te da nema apsolutno nista vise od vas i nigdje osim sjecanja dragih vam osoba na vas ..samo sto i to radi iste sudbine svakoga ne traje dovjeka. Eto necu vise ulaziti u raspravu s vama jer to zaista nema smisla. Zalim vas al tko vas j.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 21:54
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: vjerujem u veliku većinu napisanog, ali ne vjerujem da u paklu svira rock i heavy metal, jer je izmišljen prije nekoliko desetaka godina, a pakao, valjda postoji od prvog dana

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 21:57
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: filister-Mislim da svaka duša u paklu čuje onu vrstu glazbe koja joj najviše smeta.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 22:45
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: Dvajst4h-Dragi čovječe! Ne bojim se smrti, ali ju ne požurujem jer sam još potrebna nekima na Zemlji. Da, umrijet ću. I vi ćete. Po čemu vama vaše razmišljanje da je smrt kraj svega donosi veću radost nego meni moje da ...prikaži još! me čeka nešto mnogo ljepše i bolje? Prestajete komentirati jer vidite da je naša vjera toliko jaka da je nitko ne može poljuljati. Možda možete utjecati na djecu koja još u životu ništa nisu iskusila i navesti ih da svoj mladenački prkos iskazuju ovakvim komentarima poput vaših, ali nas starije koji smo prošli svašta u životu iskustvo samo učvršćuje u vjeri. I to vas boli. A zašto? Čemu? Zašto vas boli tuđa radost, tuđa nada? Možda zato što nemate svoje? Nitko vam ne brani da je zgrabite objeručke. Sam ste sebi najveći neprijatelj.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 22:57
    • Default avatar - sebring

      sebring: Dvajst4h- slušaj onda kada ti tvrdiš da ne postoji Bog ni ništa poslje smrti onda si i ti ovdje bez veze,onda slobodno radi što te volja jer kazna za to ne postoji,po tvojoj teoriji ne postoji ni dobro ni zlo ...prikaži još! nego to je posve isto pa ako je tako idi pa ukradi nešto,presudi nekom šta te briga ionako kažeš da kad umreš više ničeg nema,ja samo kažem ppresavršeno je sve napravljeno da bi bilo slučajno

      Odgovori Utorak, 14.05.2013. u 00:26
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: 24sata.hr dajte molim vas uvedite emoticone i nemojte slucajno izostatviti "Facepalm" jer taj bi mi nekako najvise trebao cini se. Nekada jednostavno ne vrijedi rijecima uzvracati jer ih covjeku ponestane kada procita neke komentare, a ipak zeli nekakvom reakcijom uzvratiti. Hvala.

      Odgovori Utorak, 14.05.2013. u 04:29
  • Avatar -mariela-
    -mariela-

    Moja dobra poznanica ima slicno iskustvo ali bez raja,pakla i cistilista.Zena je dobila krvarenje i pala u komu,nije bila anestezija u pitanju. Ona je,nakon sto je spasena,pricala sve kako se odvijalo njeno spasavanje. Sve je kaze vidjel iz visine,kao da ...prikaži još! je sa balkona promatrala sta se dogadja sa njom dolje na zemlji. Lijecnici su zapisali njeno iskustvo,jer ono sta je ona pricala,nema sanse da je kao osoba u komi mogla znati..Kaze,da je jako cudan i zastrasujuci osjecaj,zelis im reci da ih cujes,da si ziv,cak i govoris ali te nitko od njih te ne cuje. Pricala je kako je se strasno uplasila kad je vidjela kako se trese od defibrilatora i tocno je znala opisat osobu koja je to radila...ona je u tom trenutku vjerovala da ce je sa tim ubiti,jer se ona osjecala zivom i zdravom.... Cesto ljudi poslije tezih operacija,imaju tako neke cudne dozivljaje koje pricaju...Neki su ubjedeni i poprilicno dobro opisu svoju operaciju...na zalost,ne pridaje se bas velika paznja tome...obicno se pripise buncanju nakon anestezije,ali bilo bi zanimljivo uci malo dublje u te price.

    18 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:21
    • Avatar user_110653

      user_110653: Moja baka je doživjela kliničku smrt.Vidjela je tunel kroz koji je padala.a onda svijetlost.Zatim je začula glas djeteta kako je zove'mama' to je bio maleni anđeo,njen sin kojeg je umro poslije poroda.Zvao ju je da dođe i ostane sa njom,a ...prikaži još! onda se slika počela udaljavati.Kažeda se nije htijela vratiti,bilo joj je lijepo.Probudila se na stolu,dok su je dr. oživljavali:-)) Da mi je to netko drugi ispričao bila bi skeptična,ali poslkije bakine priče,i ova je vrlo moguća...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:03
    • Default avatar - Hitchkok

      Hitchkok: poslije težih operacija kažeš... vrlo jednostavno, radi se o REM intruziji gdje se um probudi prije tijela, simptomi su halucinacije i osjećaj da si izvan tijela. REM intruzija se događa u dijelu mozga koji je nepovezan sa ostatkom moždanog debla ...prikaži još! - može se pojaviti čak i kada se za "mozak" misli da je mrtav. liječnici i anesteziolozi to znaju i zato ne pridodaju tome puno pažnje, osim sprječavanja mogućih komplikacija. ništa paranormalno, vrlo poznat fenomen u neuroznanosti.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:09
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: @pro fide et patria- ti to nisi doživio i ne možeš reći sa 100% sigurnosti, Ako si liječnik možeš govoriti u ime struke i znamosti. Pročitao sam knjige dr.Raymond Moodya Život poslije života koji se posvetio baš osobama tik do ...prikaži još! smrti iz cijelog svijeta. Zanimljivo je da su svi bez obzira na rasnu pripadnost, boju kože ili vjeru doživjeli skoro ista iskustva (razlika je bila u nekim djelovima ali u glavnom isto) Također tu su i stručna i znanstvena mišljenja raznih doktora, profesora, anesteziologa i dr. stručnjaka. Sve u svemu da se čovjek dobro zamisli.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:33
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: pro fide et patria...da,tako to neurolozi objasnjavaju. Ipak,sta se u mozgu dogadja koji je tako blizu smrti,nikad necemo saznati. Sve se zasniva samo na svjedocenju osoba koje su imale te dozivljaje,jer su klinicki experimenti zabranjeni. Toga se drzimo i to ...prikaži još! se u medicini ne smatra paranormalnom pojavom...sve ostalo je samo vlastiti stav pojedinca. Zanimljivo da pacijenti kod kojih je iako teska operacija protekla bez komplikacija,obicno nemaju sta za reci,vec upravo oni koji su iako oni to ne znaju jedva spaseni na op-stolu...Nekako vjerujem da postoji nesto vise od same neuroloske tvrdnje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:50
    • Default avatar - LidijaKadoic

      LidijaKadoic: Definitivno se slazem i jer i sama sam imala vrlo slicno iskustvo

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:52
    • Default avatar - Hitchkok

      Hitchkok: pa ja neznam što me svi napadaju, ja samo želim ponuditi znanstveni djelić slagalice, onima koje zanima. @mmarek, istina, nisam doživio niti OBE niti NDE niti bilo što paranormalno. želim se složiti s tobom u tvrdnji da je svjesnost vrlo ...prikaži još! delikatna i neistražena tema te da postoji puno "sivog" materijala u svemu tome. neupitno, za sada neke stvari ostaju neobjašnjene. @mariela, ja se nadam da ćemo ipak saznati, a kada, to ne znam. ali primijeti jednu stvar, kažeš kako svi imaju slično iskustvo. pogledaj malo kako današnji ljudi zamišljaju smrt. pa i vjernici i nevjernici, svi očekuju vidjeti tunel i svjetlost. mediji su napravili svoje. za jedan dio ljudi sa dotičnim iskustvom ne mogu garantirati, ali za dio tih koji su "iskusili smrt" se može reći da su se nesvjesnom autosugestijom doveli u takvo stanje. mozak je moćan, pogledaj kako nam se snovi čine stvarnima u trenucima kada sanjamo (a sanjamo samo ono što smo doživjeli ili zamislili prije u budnom stanju).

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:07
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: pro fide et patria...O tome sam i sama razmisljala,..mozda su od lampice u oci vjerovali da su u tunelu,tko zna..Autosugestija moze puno toga a i sklonost osobe panicarenju ili privlacenju paznje na sebe. A opet,posto ja ostavljam mogucnost da ipak ...prikaži još! to nesto paranormalno postoji,kazem si,ako je to taj put kojim cemo svi jednog dana krenuti,onda nije ni cudno da ga svi dosta slicno opisuju. Ne znam dali si gledao umiruce osobe i pratio njihov izraz lica tih zadnjih trenutaka ovozemaljskog zivota? Ne moze se ne uociti da razlicito reagiraju ....iako su u krevetu i istom polozaju,jedni umiru sirom otvorenih ociju i u grcu,kod nekih zatvorene oci a ociti strah ostaje vidljiv na licu...dok neki samo zaspu,opusteni i mirnog izraza lica...kod nekih je cak i lagani osmjeh vidljiv....ja se pitam,dali oni svi ipak idu tim tunelom,a ta zadnja reakcija je kad vide ono sta ih ceka na kraju tunela?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:20
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: LidijaKadoic...mene bas zanima tvoje iskustvo,dali bi nam ispricala?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:34
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: biti ću ozbiljna za promjenu na ovakvim temama,pa ću i ja podijeliti nešto. prije desetak godina umrla mi je jedna pacijentica koja mi je bila jako draga. budući su to svi znali, počeli su me dozivati u panici, ja sam ...prikaži još! dotrčala i reanimirala je. sebično, nisam se mogla pomiriti s tim da umre. do tog trenutka,par godina koliko sam je znala,nije bila u kontaktu. zadnji stupanj alzheimera,samo je brojala, i gledala mimo nas. taj dan, nakon što je ponovo počela disati i nakon što joj se vratila boja, ostatak dana provela je njišući se. kad sam je pitala što radi, začudo mi je odgovorila sasvim suvislo. rekla je da je bilo puno svijetla,svirala je predivna muzika...do kraja dana ona je na nju plesala. i u još jednom momentu,okrenula se prema meni, dala mi je neki prsten (koji sam vratila obitelji), rekla da sam joj ja jedini prijatelj tamo, da će umrijeti uskoro i pitala da li ću joj doći na sprovod. zastrašujuć trenutak. umrla je par dana kasnije, kad nisam bila u smjeni. :( nisam vjernik,ali uvijek ću se sjećati kako je bila sretna tog dana, lice joj je bilo ozareno, i te bistrine...ne znam...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:41
    • Avatar murtela

      murtela: "Život poslije života" dr. Raymond Moody samo jedna u nizu knjiga koja se bavi iskustvima ljudi koji su doživjeli kliničku smrt. Svi imaju skoro slična iskustva, kao i sam dr. koji ju je napisao. Interesantno štivo, koje sam morala pročitati, ...prikaži još! ti, nakon vrlo traumatičnog buđenja iz anestezije, koje sam jedva preživjela :(

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:45
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Stella81...to je ono kad kazemo zatisje pred buru. Kad teski bolesnici par dana pred smrt,odjednom postanu dobro,nemaju bolove,pocmu komunicirati...znas odma da je kraj jako blizu....Ostali dio price,kao i sve druge...na nama je da vjerujemo ili ne. Sta je ona dozivila ...prikaži još! u svom kratkom izbivanju iz stvarnog zivota,to samo ona zna. Ja osobno vjerujem u ta iskustva,dali je to nesto nadnaravno ili je sve samo projekcija u mozgu kad se suocis sa smrtnom opasnoscu,siroka tema u kojoj ne moze nitko 100% tvrditi da je u pravu.Mislim da tu prestaje svaka ljudska znanost i teorija.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:26
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: da, znam to, znam i prepoznati i upozoriti kad nekome vrijeme ističe,ali ovo nije bilo to, zbunjena sam. da je nisam reanimirala, ne bi bilo ništa.ali nakon tih par minuta što je "nije bilo" mozak, koji i inaće nije više ...prikaži još! funkcionirao najbolje, odjednom se nakratko oporavio. kako, zašto? ali zbilja je bilo fascinantno gledati je kako uživa u muzici koju samo ona čuje..i smirujuće.! ja isto vjerujem da ima puno toga što ne znamo,ali ne upuštam se više ni u kakve analize. teško je zaista zauzeti stav o tome,ali takve me stvari jako interesiraju. koga ne, uostalom?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:32
    • Avatar arcanius

      arcanius: bolje je ne čačkati po tuđem poslu.... zar doista mislite da je Bog spreman dijeliti svoj posao sa nama, nižim organizmima?....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:39
    • Default avatar - marijeta30

      marijeta30: arcanius; vjerujem da je Bog spreman dijeliti sa nama, puno toga, pa tako nam davati i ovakva iskustva, ne bi li se trgli malo.. A ovo o "nižim organizmima", ne, Bog nas ne gleda tako, sami se srozavamo prenisko.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:59
    • Default avatar - betand

      betand: Da ispravim neke navode jer upravo zbog takvog teistickog izmanipuliranog misljenja ljudi,mozda nenamjerno krivo iznose ono sto su procitali!! R.Moody Jr u svoje dvije knjige "zivot poslje zivota" i "svjetlost s onu stranu zivota" takodjer iznosi i odredjeni dio ljudi ...prikaži još! koji su bili proglaseni klinicki mrtvima,a nisu nista dozivjeli,a postoji mogucnost i da se ne sjecaju,ali bi se postavilo pitanje,kako se ne sjecati jednog takvog dogadjaja.Procitao sam obje knjige,veoma su interesantne,citao sam i pokusaj znanstvenog objasnjenja tog fenomena(istinit ili ne ) to neznam,ali mi se prosto gadi svako svrstavanje neceg sto ne razumijemo u religijske okvire.Problem je jedino sto je korporativna znanost dosta kompromitirana,a ljudi zeljni utjehe vise vole cuti ohrabrujucu laz nego pravu istinu.Clanak od doticne sam citao do one mjere kad je spomenula da i ljudi koji nisu cinili nikakvo zlo gore u paklu,za mene je to dosta i u potpunosti sam siguran da je u pitanju aktivnost za zivota izmanipuliranog mozga,jer po njenom ce 95% ljudi gorjeti u paklu.A sad lupajte minuse koliko god vas je volja!!!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:21
    • Default avatar - gus2

      gus2: Kad sam pao sa metar i pol visine na glavu, i završio u nesvijesti, isto sam se vidio sa 10-ak metara visine i naglo vraćanje u tijelo. Je li bilo do mozga ili nešto drugo, nemam pojma...

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 15:02
    • Default avatar - mia2821

      mia2821: Ja Sam vjernik i vjerujem da Bog ljudima daje sasvim jasne znakove. Netko ih moze vidjeti kao upozorenje i nesto promijenit,a opet netko i dalje nastavi srljati u svojoj zlobi. Nemoze Covjek zivjeti kao zivotinja, radit Sto ga je volja, ...prikaži još! mora misliti i na posljedice....

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 16:27
    • Avatar arcanius

      arcanius: kako je zanimljivo kada mrav tvrdi da je ravan čizmi.... a ako se je Bog nekome i obratio, vjerojatnije je da smo takvu osobu strpali u ludnicu.... zatvorenog tipa....

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 22:09
  • Default avatar - user_172522
    user_172522

    sad kad znam gdje političari završe puno se bolje osječam,...

    11 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:34
  • Default avatar - vanjuškaa
    vanjuškaa

    "a cijelo vrijeme čula se glazba, heavy metal i žestoki rock" .... sa CD-a ili imaju svojeg DJ-a ???

    12 Nedjelja, 12.05.2013. u 20:19
  • Avatar Ray-Mond
    Ray-Mond

    Čak i da je bila tri dana u komu, postojao bi kakav takav slabi puls, krv bi ipak kolala organizmom. Ali nakon vađenja maternice i jajnika, iskrvarenje bi bilo vrlo izgledno, možda ne vrlo obilno, ali opet.....To bi sve možda ...prikaži još! i moglo držati vodu, ali mozak bez kisika nakon toliko vremena nikako!!! POnavljam, jedino što može biti je da nije umrla, nego je tri dana bila u komi, sa toliko slabim pulsom, ali opet da su liječnici toliko nesposobni da to nisu detektirali...opet ne drži vodu..

    11 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:57
    • Default avatar - chelsea_fc_

      chelsea_fc_: puno toga ne drzi vodu pa se dešava

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:41
    • Default avatar - mmarek

      mmarek: jesam vjernik ali se moram složiti sa tobom to su činjenice.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:43
    • Default avatar - alan ford_1

      alan ford_1: Veliki propust liječnika koji nisu znali ocijeniti stanje pacijenta,i proglasili smrt koja nije nastupila. To se kažnjava momentalnim skidanjem licence.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:54
    • Default avatar - Jyrki23

      Jyrki23: Pa zato postoje cuda,ja jesam vjernik i vjerujem u ovo,slobodno mi se smijte i lupajte minuse ali ja vjerujem da je Bog iznad medicine i moci svakog covjeka i ako On zeli moze oziviti nekoga i nakon mjesec dana,tako da...Bojim ...prikaži još! se Boga i molim Ga da kada moje vrijeme dode da me uzme k sebi u raj i nikad ne vrati...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:14
    • Default avatar - mraka9

      mraka9: mladi liječnici su se na njoj praksali...a sigurno joj nisu poslije davali injekcije i sve ostalo protiv infekcija i ostalih prijetnji operacija..o krvi da i ne pričam...manje više ništa mi ne drži vodu...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:28
    • Default avatar - lukaku3

      lukaku3: Upravo zato se i zove Božje čudo...mislimo da sve znamo i da smo sve otkrili a Bog svojim jednim malim, a zapravo velikim djelom demantira svu ljudsku mudrost i znanost. "Blago onima koji ne vidješe ,a vjeruju."

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:06
    • Default avatar - mraka9

      mraka9: lukakuR - ako ćeš već tako, Bog je rekao da će svakakvi svašta pričati o njemu i pokušati navesti na krivi trag ljude..gdje piše u Bibliji da će abortirana djeca ovako što prolazit..kao drugo..zanimljivo kako su vjerovanja kroz povijest uvijek ...prikaži još! bila nešto što znanost ne može dokazati...tako je pomračina sunca prije bila ljudima vjerovanje da je to Božja poruka, kako se razvijala znanost tako se i vjerovanja pomicala...tak da iskreno ne znam šta je to nadnaravno što postoji i u što vjerujem, ali najgori su oni koji u sve povjeruju..ti su najlakši plijen onog zloga...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:15
    • Avatar Ray-Mond

      Ray-Mond: Kud ste vi sad otišli. Ja sam dao komentar sa čisto fiziološkog aspekta.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:19
    • Default avatar - mraka9

      mraka9: ma znam, i ja sam pisao na tu temu...ali me lukakuR potakao da pišem i ovakom nečemu ;)

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 23:24
    • Avatar bellaUna

      bellaUna: Tzv. vita minima, ali je nemoguće, baš kako si naveo.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 02:12
    • Default avatar - IanJan

      IanJan: Čudni su putovi Božji..

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:46
  • Default avatar - covekov123
    covekov123

    Vjerujem u Boga i kraljestvo Božje i smatram da je ovo istina. A ako je ovo izmisljena prica, onda neka se srami onaj koji je to napisao. A jos ako je ta osoba krštena i primila svetu potvrdu, onda stvarno nemam rijeci.

    12 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:51
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Ja vjerujem

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:16
    • Avatar paklena naranča

      paklena naranča: ti si ovca koja nikad nije bibliju pročitala/ pročitao srami se.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:04
    • Default avatar - BanBan

      BanBan: to je ona mogla sanjati u minuti,što sam ja sve sanjao za 5 minuta na poslu, kad mi je glava pala na dole

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:17
    • Default avatar - DOWNSIDEUP_

      DOWNSIDEUP_: Kako tvoju vjeru u istinitost postojanja opisanog raja, pakla i cistilista moze poljuljati lazno svjedocanstvo druge osobe? Ako laz moze poljuljati tvoju vjeru, onda ni sam nemas pojma u sta vjerujes.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:29
    • Default avatar - AbrakaDabra_2

      AbrakaDabra_2: Ovo je sigurno izmišljena priča. Nema je u niti jednim stranim medijima. Čak ni Ukrajinskim. Sramota bilo domaće medije zbog ovakvog preseravanja. Lopovi.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:58
    • Default avatar - moradada

      moradada: Smatraš da je ovo istina? a da odeš na neko psihijatrijsko liječenje?

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 02:26
    • Avatar Sicma

      Sicma: Cudno da nigdje nije spomenuto sveto trojstvo vec samo jedan Bog.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 03:29
    • Default avatar - MihaelGavranović

      MihaelGavranović: slazem se sa vama

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 07:48
    • Avatar veliki mudonja

      veliki mudonja: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:22
    • Default avatar - MikaHakkinen

      MikaHakkinen: meni je sumnjivo jer nije nabrojala rock gruppe cija se glazba cula u cistilistu. Nesto tu smrdi.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 09:16
    • Default avatar - malisiniša

      malisiniša: "jer se sam sotona pretvara u anđela svjetla" ...

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 09:39
    • Avatar LinoPugliari

      LinoPugliari: Priča je izmišljena naravno!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:02
  • Default avatar - marelko
    marelko

    "Da, ruke ti se miču. Živa si, brzo lezi. A što da sada radim s tobom? Uvijek si stvarala probleme, ali ovo je već previše" - pitao se šokirani liječnik....hahaha,zagrcnuo sam se kad sam ovo pročitao..

    3 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:12
  • Default avatar - emma00
    emma00

    Ne mogu reći da joj ne vjerujem. Nije baš normalno da se čovjek nakon tri dana smrti vrati u život. Još je i njen muž branio pokop.

    1 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:24
  • Default avatar - arachnid28
    arachnid28

    "a cijelo vrijeme čula se glazba, heavy metal i žestoki rock." .... gotovo sam povjerovao do ovog dijela

    16 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:24
    • Default avatar - sunshine91

      sunshine91: i ja isto...taman se uživim u priču ko ajde valjda nešto i postoji poslje ovog života jer sam čula više sličnih priča...a onda dođem do toga dijela...fake...moš mislit..

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:32
    • Avatar axl

      axl: da,gdje će baš na najbolju muziku,za turbo folk bih povjerovao

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:34
    • Default avatar - Bovary

      Bovary: eh, slažem se s vama, to s rock glazbom nekako smrdi...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:45
    • Default avatar - emma00

      emma00: Da,smrdi. Po pokvarenim jajima.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:47
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: i ja kažem...al mi se sad zato dobra mjuza vrti, dalo mi ideju :)

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:49
    • Default avatar - Titan_1

      Titan_1: Seks droga alkohol sve zabranjeno u božjoj zapovjedi to je vezano uz rok.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:55
    • Default avatar - arachnid28

      arachnid28: predrasude...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:58
    • Default avatar - sara23

      sara23: A što je s vinom, Titan?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:51
    • Default avatar - Titan_1

      Titan_1: sara za tebe je vino valjda sok ja mislim da ima alkohola a što ti kažeš uzmi alkoholmjerač, pa provjeri jeli sok ili alkohol.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:41
    • Default avatar - sara23

      sara23: Nije li Isus pio vino? Ne piše li tako nešto u Bibliji ili sam ja u zabludi?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:43
    • Avatar bellaUna

      bellaUna: Pa naravno, po toj njihovoj propagandi, upravo navedeni žanrovi su vražji.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 02:14
    • Default avatar - lolaaaaaaaaaa

      lolaaaaaaaaaa: uh dobro je volim rock a šta da puštaju cajke uši bi mi otpale

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:04
    • Default avatar - BanBan

      BanBan: za mene bi bilo silovanje slušati Indiru cijelu vječnost

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 09:15
    • Avatar LinoPugliari

      LinoPugliari: Ljudi, boga ako i ima sigurno nije na razini srednjovjekovnih vladara pa da muči ljude u paklu i da glumi nekakvog degeneričnog sadističkog kralja.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:07
    • Default avatar - AbrakaDabra_2

      AbrakaDabra_2: A ja skoro povjerovao dok nije rekla da su joj izvadili pola organa. Meni se čini jedino logično da su joj zabunom izvadili mozak. Sad može u politiku.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:26
    • Default avatar - angel31

      angel31: Rock glazba je inače puna psovki i te kostruske glave i sl. mislim na način odijevanja rockera. slažem se da bi i turbo folk trebao tamo biti zbog golotinje,ali mislim da je rock iako ga i ja volim poslušati ima ...prikaži još! jako puno psovki u svojim tekstovima. ali eto ne mora značiti tko sluša rock da će biti u paklu. kažu da je i michael jackson sklopio pakt sa vragom, tako kažu. pa eto tko voli njega slušat neka ide u pakao. šta da vam kažem.

      Odgovori Subota, 01.06.2013. u 10:59
  • Default avatar - zzooaa
    zzooaa

    ja vjerujem da nesto postoji u zraku i da nismo sami u svemiru i da se sve desava sa razlogom.....

    5 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:22
  • Avatar Dak1807
    Dak1807

    Nije to ništa . Mi u Hrvatskoj pakao vidimo svaki dan .

    5 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:33
  • Default avatar - igmari
    igmari

    Da ja pijem vodke koliko i rusi i ja bih svasta vidio

    3 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:23
  • Default avatar - veseljko
    veseljko

    dok sam čitala ovu nevjerovatnu priču,odnosno sve što je gđa.Tatjana proživjela i vidjela kroz tih par dana ,cijelo vrijeme sam vrtila svoj život tama-vamo i razmišljala o tome gdje sam i kako pogriješila u životu a isto tako što sam ...prikaži još! m sve doba napravila i nadam se, a i želim da svaki dan budem bolja osoba nego štosam bila jučer .... :)

    1 Nedjelja, 12.05.2013. u 21:26
    • Default avatar - Titan_1

      Titan_1: Sara23 imaš lijepo ime majke velikog broja kršćana Abrahamove žene koja je rodila sina u poodmaklim godinama pa bogu nije ništa nemoguće i pravedan je sudac. Za abortus ili pobačaj djeca koja su tome izložena njihova duša ide nad čistilište ...prikaži još! te ne u čistilište i tamo ćeka do sudnjeg dana svoju majku i oca jer većinom za abortus zna samo majka i otac i onaj tko ga je izvršio, napominjem dijete ne trpi nikakovu muku. Ali ako se majka i otac pokaju i zapale tom djetetu svijeću jer i to je bilo živo biće prvom podjelom jajnih stanica, to dijete ide odmah u raj pred lice svevišnjega samo što njegovo lice ne može nikada vidjeti jer nije riješeno prvoga grijeha da zahvaljujuči svojim roditeljima, taj istočni grijeh ti je nasljedan kao što si ti naslijedila od svojih roditelja na primjer boju očiju, ili na primjer inteligenciju, i tu nema pomoći.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 21:47
  • Default avatar - Stella81
    Stella81

    Moram priznati da sam sa zanimanjem pročitala ovu zanimljivu priču,ali u mnoge stvari čisto sumnjam. Prvo bi trebalo provjeriti ono što se da provjeriti...A u paklu svira metal i rock....što me sjetilo da si nešto pustim...Paint it black :)) <3

    28 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:36
    • Default avatar - user_172522

      user_172522: a lijepo ti je Ajnštajn rekao da je sve relativno...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:25
    • Default avatar - Irina Shayk

      Irina Shayk: gdje će mi duša u pakao zna se...:))))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:11
    • Default avatar - jedantri

      jedantri: pa imaš znanstvene dokaze,da voda koju piješ,mijenja svoj oblik kad bude kristalizirana,ako je lagana muzika,kristal je savršen,lijep,u slučaju jakog rocka,metala,kristal praktički ni nepostoji.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:25
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: a nedavno sam čitala da biljke baš vole tu vrstu glazbe i da po njoj daju jako lijepe cvijetove... :))) dišpe...tko zna di ćemo mi bijedne završiti :)))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:28
    • Default avatar - Irina Shayk

      Irina Shayk: a znaš onu ako moram odabrat između dva zla odabrat ću onaj koji nisam probala:))))znaš na šta mislim:))))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:32
    • Avatar M@ldini

      M@ldini: hmmm ja znam da u paklu svira samo blues.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:38
    • Avatar NewAge

      NewAge: Samo se ti zezaj....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:38
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: NewAge,a kaj bum? neću plakati valjda...kaj me čeka il ne čeka, vidjeti ću kad i svi ostali, ni prije ni kasnije. a ako nešto postoji,onda vjerujem da ide po zaslugama, a pošto nisam baš nešto zla u životu činila, baš ...prikaži još! naprotiv, nemam naročitog straha.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:47
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: dišpe...znam :))) i htjela ti reči da još uvijek dvoumim jel da proslijedim dalje onaj mail ili ne :D a tko nam je pak ovaj srećko?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:47
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: Ja ću ići tamo di bude bilo seksa! p.s. Al da ja shevim, naravno, a ne obrnuto!!!! haha

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:53
    • Avatar M@ldini

      M@ldini: ja sam srecko! dobri, umiljati kolutasti tuljan

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:56
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: hm...zašto imam dojam da nisi baš novi korisnik kao što kažeš?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:57
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: a ti ping pong još bi i birao, e ne ide to tak :))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:58
    • Avatar M@ldini

      M@ldini: nisi jedina! vec su me neki zamjenili sa nekime na ovome portalu, ali ja ti 100% kazem da sam novi

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:03
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: vidjeti ćemo.! :)

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:06
    • Default avatar - Irina Shayk

      Irina Shayk: hahaha draga ja jesam:)))oni m šta naranče voli i to sa brijuna:)))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:07
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: haha Šta kažeš; " Tko bira i u paklu uz Iron Maiden mas...rbira" ! :))))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:07
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: Ste čuli kako se zovu mali Demoni (koji navijaju za Istru)? Mići rankunići ! haha

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:10
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: ja se razmišljam izazvati zlu kob,pa ne proslijediti dalje. možda bi napokon imala malo mira, znač već ;)) a veliš prijatelj paolo da je to?hm...ping pong, nema biranja,uzmi što ti nude, ili kome tebe nude :)))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:12
    • Avatar M@ldini

      M@ldini: pa ko ne voli debelokorne narandze sa brijuna???? a taj paolo mi se cini kao jako umiljata i fina osoba.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:15
    • Default avatar - Irina Shayk

      Irina Shayk: je ping pong,ali oni ne znaju izgovoriti kao mi pa smišno ispadne;)))proslijedi...pakao nas čeka kako god:))))))))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:22
    • Default avatar - Stella81

      Stella81: aj šta te netko minusa u sekundi :)) ma neću, bar ću mirno spavati!hahaha a paolo, da, mnogo fin momak :)

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:26
    • Avatar user_110653

      user_110653: Zašto protiv svoje volje da budem svetica,kad je dolje bolje,kad je dolje akcija......Hladno pivo i Ivanka Mazurkijević:-)))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:26
    • Default avatar - Irina Shayk

      Irina Shayk: hahaha daaaaa :)))))))ovdi je savršeno al su moji snovi zemaljski to mi najjača rečenica:)))))))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:34
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: Mići rankunići! Jeaaa ! haha

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:44
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: Pula to je raj !!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:45
    • Avatar user_110653

      user_110653: U slobodnom padu jurim prema gradu i od sreće se probudim....:-) zašto protiv...lalalal :-))))

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:56
    • Default avatar - NikolaRoXx

      NikolaRoXx: ja bi mogel malo zasvirat paint it black vidis dala si mi dobru ideju :DĐ

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:28
  • Default avatar - dario87
    dario87

    i zašto mi o tome čitamo 22 godine poslije?

    5 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:45
    • Default avatar - Pecvniate obedivnt omnia

      Pecvniate obedivnt omnia: :) Dok golub pismonoša...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:26
    • Avatar NewAge

      NewAge: I ja sam se to zapitala dok nisam dosla do kraja clanka gdje pise da gospodja ovih dana ima predavanje u Hr pa da nas upoznaju s pricom

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:45
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: pa ne budi toliko nestrpljiv,dok je bakica procitala svete knjige,pa procitala price od drugih,uf uf te pripreme za vlastitu pricu,traje to

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 07:01
    • Default avatar - vinja

      vinja: To je prvo što sam se i ja zapitala. Zar ne bi takav događaj trebao biti istražen od svih znanstvenika pa onda donijeti neki zaključak. Dešavalo se da se čovjek proglasi mrtvim a ustvari nije mrtav nego u dubokj komi, ...prikaži još! ali baš da se na njemu vrši siciranje a on poslije toga oživi, to je već jako diskutabilno. I eto, poslije tih silnih godina žena je došla baš u Hrvatsku da ispriča svoj posjet raju i paklu. Kad bi barem ta priča popravila ljude bila bi i neka korist, ali se to neće dogoditi.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 11:48
    • Default avatar - AbrakaDabra_2

      AbrakaDabra_2: Zato jer su sad izbori.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:33
  • Default avatar - BassMax
    BassMax

    DONEKLE sam i vijerovao,a onda kada su pocele one gluposti tipa : užarena štipaljka,abortirana djeca u paklu (što su oni krivi), i da Raj,Pakao i cistiliste su stanja duše a ne nekakva mijesta po kojima mozemo hodati,uzivati u njima,patiti se ...prikaži još! itd...Naravno da ne mogu biti 100 % siguran ali barem tako kršćanstvo tako kaže...Tako da vijerujem da je izmišljotina. Nakon toliko godina novinari se sjete napisati takvo nešto o.O

    45 Nedjelja, 12.05.2013. u 19:57
    • Default avatar - Prudens

      Prudens: abortirana djeca u paklu (što su oni krivi)...Ovo niti meni nije jasno...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 19:59
    • Avatar CarIgor

      CarIgor: tamo su zbog grijeha,iako nisu kriva

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:02
    • Default avatar - FrancescaKasser

      FrancescaKasser: otkuda ti doazi da je sve tako kako nam nalaze krscanstvo. i mene su ucili da je raj stanje, a ne mjesto, ali nitko zapravo to ne zna

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:11
    • Default avatar - Elly SmileLuky

      Elly SmileLuky: nisu krštena eto to

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:29
    • Avatar Dolan

      Dolan: pakao je nalik na Rvacku državu, BRUAHAHA

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:51
    • Default avatar - sara23

      sara23: Kakav je to Bog, koji je dijete poslao u pakao zbog tuđih grijeha?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 20:57
    • Default avatar - Hitchkok

      Hitchkok: nepostojeći, sara.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:05
    • Default avatar - Elly SmileLuky

      Elly SmileLuky: ali ono ne trpi bol niti mu je loše a niti dobro ali može ih se izvuć od tamo krštenjem

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:20
    • Default avatar - sara23

      sara23: Cijela priča je apsurdna i ima negativnu pouku. (Da bi završio u Raju dovoljno se prije same smrti pokajati, ali djeca će završiti u paklu zbog odluke na koju nisu mogu utjecati).

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:20
    • Avatar RibaFish

      RibaFish: To s uzarenim stipaljkama je ljudska izmisljotina te je zato to i zamislila.Doduse i sva kojekakva bozanstva su ljudske izmisljotine ali to je druga prica.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:29
    • Default avatar - Roki_

      Roki_: ZAŠTO NEVINI, ZAŠTO, evo ZAŠTO! Lijepo u Bibliji stoji "oci naši jedoše kiselo grožđe a djeci trnu zubi". Ne znači da nas Bog ne voli ako smo u prokletstvu ,već tamna sjena nad našom lozom ne dopušta da Njegova milost ...prikaži još! dođe do nas. Grijehe naših predaka treba ispovjediti i pokajati se za njih i tada će i duše tih naših pokojnih doživjeti mir i spokoj.Ovako te duše trpe strašne muke i vape da ih mi oslobodimo.Za njih se treba posebno moliti.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:37
    • Avatar NewAge

      NewAge: Nepismen si!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:37
    • Default avatar - sara23

      sara23: Roki, svaki čovjek je odgovoran za djela koji on sam učini. Ne mogu ja ispaštati zbog nečega što je moj djed, otac ili parprababa učinila. To ide na njihovu savjest, a ja sam čovjek za sebe - idem od početka. ...prikaži još! I ako mi se treba suditi neka mi se sudi zbog nedjela koja sam ja SVJESNO I ODGOVORNO učinila.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:41
    • Default avatar - Roki_

      Roki_: sara 23- slušaj nije lako dati odgovore na ta pitanja, ali tako je kako je, ne možemo mi spoznati Boga, onda bi mi bili Bogovi...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:46
    • Default avatar - sara23

      sara23: Dali ste mi odličan odgovor koji na ništa ne odgovara.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:49
    • Default avatar - Roki_

      Roki_: sara23- evo pa probaj povezati... 19 "Bijaše neki bogataš. Odijevao se u grimiz i tanani lan i danomice se sjajno gostio. 20 A neki siromah, imenom Lazar, ležao je sav u čirevima pred njegovim vratima 21 i priželjkivao nasititi se ...prikaži još! onim što je padalo s bogataševa stola. Čak su i psi dolazili i lizali mu čireve." 22 "Kad umrije siromah, odnesoše ga anđeli u krilo Abrahamovo. Umrije i bogataš te bude pokopan. 23 Tada u teškim mukama u paklu, podiže svoje oči te izdaleka ugleda Abrahama i u krilu mu Lazara 24 pa zavapi: 'Oče Abrahame, smiluj mi se i pošalji Lazara da umoči vršak svoga prsta u vodu i rashladi mi jezik jer se strašno mučim u ovom plamenu.' 25 Reče nato Abraham: 'Sinko! Sjeti se da si za života primio dobra svoja, a tako i Lazar zla. Sada se on ovdje tješi, a ti se mučiš. 26 K tome između nas i vas zjapi provalija golema te koji bi i htjeli prijeći odavde k vama, ne mogu, a ni odatle k nama prijelaza nema.'" 27 "Nato će bogataš: 'Molim te onda, oče, pošalji Lazara u kuću oca moga. 28 Imam petero braće pa neka im posvjedoči da i oni ne dođu u ovo mjesto muka.' 29 Kaže Abraham: 'Imaju Mojsija i Proroke! Njih neka poslušaju!' 30 A on će: 'O ne, oče Abrahame! Nego dođe li tko od mrtvih k njima, obratit će se.' 31 Reče mu: 'Ako ne slušaju Mojsija i Proroka, neće povjerovati sve da i od mrtvih tko ustane.'" Evanđelje po Luki . Sve je u njemu napisano , Bog nam nema reći ništa novo . Vjerujte u Boga , živite po Božjem zakonu i sve je na svom mjestu.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 21:57
    • Default avatar - milan jovan i ostali dolje

      milan jovan i ostali dolje: po mom mišljenje djeca su u čistilištu, dok se njihove majke ne pokaju, bar tako piše, a u čistilištu su jer nisu kršteni, nisu oslobođeni istočnog grijeha, nagađam prema onom što znam iz Biblije.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:00
    • Default avatar - sara23

      sara23: Da, i dalje ne vidim gdje piše zašto je dijete završilo, tuđom krivicom, u paklu. Ništa nije na svom mjestu, Roki. Pa pogledaj u kakvoj državi (s cca. 90% vjernik) i svijetu živimo.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:00
    • Default avatar - sara23

      sara23: Milan Jovan i ostali dolje, svejedno mi nije jasno zašto treba netko ispaštati zbog tuđih grijeha? Nebitno je l se radi o paklu ili čistilištu.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:03
    • Default avatar - Elly SmileLuky

      Elly SmileLuky: sara hoćeš da ti nacrtam

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:05
    • Default avatar - sara23

      sara23: Može. Trebate li mail da pošaljete?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:06
    • Default avatar - milan jovan i ostali dolje

      milan jovan i ostali dolje: <znsči po kršćsndkom nsuku krštenjem se oslobađamo istočnog grijeha, znači grijeha kojeg samo dijete ima, nisam upucen zasto. Budući da abortirani nisu kršteni ne mogu biti oslobođeni tog grijeha, oni su u cistilistu nista ih ne boli, u raj odlaze ...prikaži još! ako se njihove majke pokaju zbog abortusa,ovo govorim na temelju pričitanog članka i vjere. Nemojte se svađat, curi nije jasno i pita, nije ni meni sve uvijek jasno.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:09
    • Default avatar - milan jovan i ostali dolje

      milan jovan i ostali dolje: znači po krščanskom nauku* xD

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:10
    • Avatar CarIgor

      CarIgor: abortirana djeca ispaštaju zbog grijehova svojih roditelja,kojima će se puno strože suditi,naročito majci...Gospod uzima samo čiste duše i ako se čovjek iskreno pokaje,kao i oni roditelji abortirane djece,Bog će da sve oprosti,jer je on dobar i dao je čovjeku put ...prikaži još! kako da dođe do ljubavi i samim time do njega:)..svaki čovjek ima slobodnu volju Sara,to je dao Gospod

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:14
    • Avatar wagoneer

      wagoneer: Djeca nisu u Paklu nego u cistilistu.I lijepo pise oni vriste ali nemaju bolove.I vrlo dobro je napisano da idu u raj kad se majka (otac) tog djeteta pokaje a ako ne tu ce biti do sudnjega dana a tada ...prikaži još! a ce im dragi Bog otvoriti raj da udju

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:15
    • Default avatar - sara23

      sara23: Milan jovan i ostali dolje, iako ste mi dali objašnjenje, po meni (moram naglasiti), nije u redu jer dijete nije imalo nikakvih moći da spriječi majku. Kakav bi kaos nastao da ispašamo zbog grijeha na koje nismo mogli utjecati?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:15
    • Default avatar - Filadercopina

      Filadercopina: Elly Smile Luky@, možeš li mi molim te ovo objasniti: "ali ono ne trpi bol niti mu je loše a niti dobro ali može ih se izvuć od tamo krštenjem". To se odnosi na dijete u paklu?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:17
    • Default avatar - sara23

      sara23: Igore, zašto bi se majka kasnije kajala? Jer ako je to već učinila znači da to ne smatra grijehom, zar ne? No, to je i manje važno meni nije jasan dio zašto nevini ispaštaju zbog krivih?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:19
    • Default avatar - NikolinaBreljak Tirić

      NikolinaBreljak Tirić: abortirana djeca vrište ali ne osjecaju bol.....djeca onih majki koje su se pokajale su spasena...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:19
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: @sara, netko ti je vec napisao da djeca nisu u paklu, a ti opet po svome. Pise da su djeca u cistilistu, a ne u paklu. Ne trpe nikakvu bol. Cekaju tu da budu svjedoci svojim majkama i ocevima (ubojicama). ...prikaži još! Hoce li nakon toga ici u Raj, ne znam, mislim da to i ne pise ovdje. Ali daj molim te shvati da djeca nisu u paklu. Hvala.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:20
    • Avatar wagoneer

      wagoneer: Svi vi koji zelite malo da vam se objasni pogledajte film na you tube"SUSRET" mnoge stvari su tu objasnjenje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:21
    • Avatar wagoneer

      wagoneer: @ Sara lijep pozdrav tebi odavno se nismo culi.Mnoge se majke a i ocevi(nije samo majka kriva sto je do tog doslo) sto su to ucinili.Govorim ti to iz svog iskustva.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:23
    • Default avatar - sara23

      sara23: chamelleone, napisah gore: "Nebitno je l se radi o paklu ili čistilištu." Ispričavam se što sam prije toga pisala isključivo o "paklu", moja greška. No, to uopće nije odgovor o čemu ja cijelo vrijeme pišem.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:25
    • Default avatar - milan jovan i ostali dolje

      milan jovan i ostali dolje: Sara i tebi se masu puta desilo da si nes napravila, pa se kasnije pokajala, neka od njih je nakon toga imala npr.nocne more, kasnije joj je bilo žao, ali po ovome i vjeri ako je sve kak je napisano ...prikaži još! sigurno ce se kad dode na Bozji sud kajat u tom trenu bit ce "pustena" u raj

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:26
    • Avatar wagoneer

      wagoneer: @Sara ako netko vozi kroz naselje gdje je ogranicene 50km/h a on vozi 150 km/h i ubije nekoga,on je kriv zbog toga.Ali posnjedice ce imati njegovi roditelji obitelj ili djeca.Ali nitko nece osuditi ko je normalan njegovu obitelj nego iskljucivo ...prikaži još! o njega ali posljedice su tu.Ali vjeruj mi Bog je za tu djecu sigurno pripremio mjesto u raju a ne u paklu.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:33
    • Default avatar - sara23

      sara23: Wagoneer, dali ste odličan primjer gdje svatko treba odgovarati za učinjeno pa me stoga dio s abortiranom djecu zaprepastio. Milan, naravno. Nitko nije bezgrešan.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:37
    • Avatar wagoneer

      wagoneer: @Sara drago mi je da si shvatila primjet.Pojam djece u cistilistu nije da je Bog osudio tu djecu.Kao sto je napisano oni nemaju bolove nego jezivo vriste.A taj vrisak i te izrecene rijeci su Bozje djelo da te majke ili ...prikaži još! ocevi vide sts su radili.A za djecu kao sto sam rekao sam napisao vjeruj mi Bog je pripremio divno mjesto.A i majke ili ocevi koji se pokaju za to sto su ucinili dobit ce oprost.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:46
    • Avatar parazitolog

      parazitolog: Karma ! Gospođa tvrdi da je vidjela sebe na Golgoti gdje traži razapinjanje Krista. To je dokaz da je kotač karme glavni zakon koji pokreće ovaj svijet a ujedno je i objašnjenje zašto su određene duše u određenom duhovnom stanju ...prikaži još! u (pakao,raj čistilište). To zavisi od njihove čistoće t.j. čistoće njihove karme (karma je zakon akcije i reakcije, što siješ to i žanješ ili oko za oko, zub za zub i ne dolazi na naplatu nužno u istom životu kada je djelo počinjeno. Zavisi od težine djela, slično ovosvjetskim sudovima, za teška djela suđenje traje dugo i kazne su duge i teške, dok za lakše prekršaje plaćamo odmah. Isto tako ubiremo i plodove svojih dijela i u suptilnijim, netjelesnim svjetovima koji odgovaraju našim mislima , željama i emocijama. Kada dolazimo na ovaj svijet dolazimo ubrati plodove koje smo svojim prethodnim djelima zaslužili i to ovdje zovemo sudbina) Čežnja duše je da se izbavi se iz tog kotača koji ju u ovaj vremenom i prostorom uvjetovani svijet stalno vraća i vratiti se svome bezvemenskom Izvoru t.j. Ocu, ali to ne može sama jer neprekidno stvara novu karmu, bilo dobru bilo lošu. Milost Učitelja ili Spasitelja moguće je steći jedino stvaranjem dobre karme t.j. vršenja dobrih djela u mislima, riječima i djelima, znači, ne ubij i.t.d. i.t.d.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 00:16
    • Default avatar - Nixy

      Nixy: Sara23, nadam se da ce te ovaj odgovor barem malo prosvjetlit. »Učitelju, tko li sagriješi, on ili njegovi roditelji, te se slijep rodio?« - odgovorio: »Niti sagriješi on, niti njegovi roditelji, nego je to zato da se na njemu očituju ...prikaži još! u djela Božja.« ... Znaci ne desava se sve radi grijeha nasega ili njihovoga... mozda su ta djeca tamo, da bi kad njihovi ocevi i majke stignu, posvjedocili o Božjem djelu... očitovali Boga i pomogli svojim roditeljima da se pokaju...

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 01:37
    • Avatar CarIgor

      CarIgor: Sara,pa svi se mi ponekad za nešto pokajemo,jednostavno nas počne peći savjest..grijeh koji netko nije ispovjedio,preuzeti će neka druga ("čista") osoba iz njegove loze..Božja riječ

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 10:10
    • Default avatar - princess_leia

      princess_leia: ma preko svega mogu proci, ali pobogu taj vijerujem tako bode u oci da jednostavno moram reci.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 10:24
    • Avatar parazitolog

      parazitolog: Dotična gospođa je sasvim jasno prepoznala sebe među onima na Golgoti koji su zahtijevali razapinje Krista to je dakle bez sumnje jedna njena prethodna inkarnacija. Za slijepca za kojeg su učenici pitali Krista da li je takav radi prethodnih grijeha ...prikaži još! a Učitelj je dao sasvim jasan i nedvosmislen odgovor. On je bio odabran da se na njemu očituju djela Božja, jer ljudi nisu vjerovali u Svemoguću Snagu. Nisu vjerovali čak ni usprkos svim "djelima Božjim" koja je preko Isusa uradio, nisu vjerovali ni što je kroz Isusa govorio već su ga radi toga osudili i razapeli, samo da njihova tisučljećima ukorjenjena uvjerenja i koncepti, čvrsto vezani za njihova tjelesna čula ne bi došla u pitanje.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 12:06
    • Default avatar - Titan_1

      Titan_1: Roki lijepo si ti to njima napisao ali i reče Isus lakše će deva kroz iglene uši nego bogataš u kraljevstvo nebesko kad kažem bogataš misli se na one koji imaju a nikad ne pomažu one koji nemaju isto će ...prikaži još! tako lakše voda poteći uzbrdo nego nevjernika okrenuti na vjeru.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 18:43
    • Avatar parazitolog

      parazitolog: "Kraljevstvo nebesko je u vama" Svima koji vjeruju u ili su okrenuti vanjskim t.j. prolaznim, podložnim vremenu, zanći propadljivim vrijednostima (gdje rđa i crv kvari i lopov krade) jako je teško okrenuti se unutrnjim (duhovnim, bezvremenskim) vrijednostima, jer ne vjeruju ...prikaži još! u da je kraljevstvo nebesko u njima i tamo se tamo može ući samo ako se njihov ego ponizi t.j. smanji simbolićki do veličine ušice igle, a to je nadutim bogatašima jako teško. "Gradite sebi bogatsvo na nebu a ne na zemji" znaći da sa nama ne možemo ponijeti materijalnu imovinu ali nas prate naša djela. Također to znači da vršimo Volju Božju čije je kraljevstvo u nama, znači da se okrećemo češće i tražimo Oca (bezvremensko, bezbrižno, istinito, neuništivo stanje iz kojega smo došli u pojavnost i u koje svaka duša želi vratiti kao kap u svoj ocean) unutar sebe za što nam nisu potrebne nikakve posebne vanjske okolnosti, mjesta, obredi, ceremonije, i sl. " kada se moliš zatvori se u svoju prostoriju da te drugi ne vide i moli se tajno..."

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 23:53
    • Default avatar - Vjerujem_1

      Vjerujem_1: milan, jovan-Istočni grijeh (latinski peccatum originale originatum), grijeh u kojem se, po tradicionalnoj katoličkoj teologiji, rađaju svi ljudi jer, potječući od Adama, participiraju u njegovu grijehu neposluha prema Bogu. Taj grijeh, Adamov, u teologiji se još naziva i "peccatum originale ...prikaži još! originans". Krist donosi oslobođenje od tog grijeha (istočnog) za sve čovječanstvo općenito, a pojedinac se oslobađa vjerom i sakramentom krštenja.(Wikipedia)

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2013. u 03:52
  • Default avatar - Roozha
    Roozha

    Strah je najbolji nacin kontrole nad nekim, a dovode je u RH taman prije izbora :) Osobno mi je najjaci dio da u cistilistu/paklu gdje vec, svira heavy metal i rock- dovraga pa znaju demoni sta valja! Mislim da je ...prikaži još! zena zesci fanatik, ako je ista i vidjela, vidjela je ono sto je imala od prije isprojicirano u glavi. Osim sto je jasno da je kontra pobacaja i dobre glazbe, jos se da zakljuciti poanta- a to je da mozes bit djubre cijeli zivot, dovoljno se zadnjih 15 min pokajati i voila- u Raju ste. Ne, hvala, ne podrzavam ovakve nebuloze, ali jedno je sigurno- gospodja je stvorila pravo malo bogatstvo svojim "predavanjima", a sudeci po zadnjoj slici, u potpunosti mi je jasna i klijentela koja ovakve stvari obilazi. Kao Ameri na okupljanjima kad pjevaju svi pjesme Bogu i skacu i klanjaju se i uzvikuju tipa "zivio Isus", a masa ponavlja za njim :D

    5 Nedjelja, 12.05.2013. u 22:27
    • Avatar eljida_izvolite

      eljida_izvolite: Drito! ++

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 00:26
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: Jušto!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:06
    • Default avatar - AbrakaDabra_2

      AbrakaDabra_2: Bravo brale! Napokon netko pametan. A najbolje je što se probudila nakon što su joj izvadili pola organa. Od svega toga priznao bih da su joj izvadili mozak i zamijenili ipodom s unaprijed snimljenim govorom. A izgleda da je ostalo ...prikaži još! i nešto heavy metala...

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:32
    • Default avatar - angel31

      angel31: vidi se da nitko bitan stoji iza ovakvog komentara. ajde mi molim te reci jednu pristojnu rock pjesmu a da se u njoj ne psuje.reci mi....nije se dovoljno zadnjih 15 minuta pokajati, šta je s onim ljudima koji dižive prometnu ...prikaži još! nesreću. poanta je da trebaš živjeti svaki dan kao da ti je zadnji, činiti dobra djela. kada čitam sve ove lajkove i komentare, vidim koliko zapravo ima ateista. ne morate se u ništa uvjeravati, uvjeriti ćete se sami kada budete stali kao i ona na Božje prestolje i kada se bude vama odlučivalo gdje ćete.

      Odgovori Petak, 31.05.2013. u 20:00
    • Default avatar - Roozha

      Roozha: Angel, ja sam bolji covjek od 98% onih kojima je Isus i Marija svaki dan na jeziku.. Imam dusu, ne radim ljudima zlo, pomazem, uzimam od sebe da dam drugome, ne kradem, opcenito zivim po moralnim nacelima. To sto ne ...prikaži još! vjerujem u ovakve price ili sto slusam rock me sigurno ne cini losijom osobom od ove zene u clanku. A to da nema rock pjesme bez psovke, haha, a sta rec covjeku koji ocito ne slusa rock. :) ciao, Bog te blagoslovio :D

      Odgovori Subota, 01.06.2013. u 20:09
  • Default avatar - nikičica
    nikičica

    hevy metal.......nemoj me klat.......

    2 Nedjelja, 12.05.2013. u 20:20
  • Default avatar - strelica
    strelica

    Život poslije ovozemaljske smrti postoji. Doživjela sam kliničku smrt i putovanje.......Vjernik sam i vjerujem u Boga.

    5 Nedjelja, 12.05.2013. u 21:21
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: I ja sam bio puno puta na putovanju i uvjek me skupo košta, ne vjerujem više ni jednoj agenciji, uvjek me oderu!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:14
    • Default avatar - DOWNSIDEUP_

      DOWNSIDEUP_: Tvoj je mozak u mogucnosti sve i svasta dozivjeti kad je iscrpljen, kad mu manjka kisika i ostalih hranjivih tvari. Zasto pridodajes ikakvo znacenje halucinacijama?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:32
    • Default avatar - strelica

      strelica: Osobna je stvar svakoga kako će to prihvatiti ili protumačiti....činjenica je da svi, apsolutni svi imaju isti način putovanja ...od odvajanja duše, putovanje kroz "tunel" ...a kad se tamo izađe....ovisi kako kome.... Dakle .....??????

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 08:22
    • Default avatar - NikolaRoXx

      NikolaRoXx: ja sam imao dvije operacije i po mom misljenju ako i bog postoji logicno je da ce se nevjerniku prije pokazat neg vjerniku al meni nije tak da misticna putovanja u zemlju cudesa nisam dozivio

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:35
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: i ja vjerujem u život poslije života, ali nisam vjernik, odnosno, vjerujem da bog nije savršen

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 22:01
  • Avatar ping-pong
    ping-pong

    Šta radi ona u Hrvatskoj? Da nije taj političar iz Hrvatske, da nije Linić?

    4 Nedjelja, 12.05.2013. u 21:32
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: Ti koji/ja si mi dao/la minus slušat ćeš u paklu Motorhead!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2013. u 22:03
    • Default avatar - BanBan

      BanBan: i reći će onda: Pa AC/DI si????

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 10:23
    • Default avatar - AbrakaDabra_2

      AbrakaDabra_2: Pa vidiš da su je dovele desničarske stranke da malo reklamira religiju pred izbore. Za 5 godina će na nekom suđenju morati reći: "Ne, nisam primila 100,000 kuna za turneju. To su sve laži."

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:28
    • Avatar ping-pong

      ping-pong: I opet dolazimo na Linića, porez i .................! Kažem ti ja, vidjela je ona njega, zato je i došla!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2013. u 13:34
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message