Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Markić planira dovesti desnicu na vlast preko referenduma...

Oko 380.000 potpisa će ovaj puta pokušati prikupiti od 13. do 27. svibnja, u isto vrijeme, a vjerojatno i na istim mjestima na kojima se prikupljaju potpisi za otkazivanje Istanbulske konvencije

Komentari 326 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - PovecalO
    PovecalO

    Ja sam mislio da je HDZ desnica. Ili nije? Inače, gospon Pandžić, neovisno o tome kakve će možebitne izmjene izbornog zakona biti, i dalje će BIRAČI odlučivati tko će ući u sabor, a tko ne i pogotovo tko će sastavljati ...prikaži još! vladu. A ne Željka Markić. I na prošlim izborima smo imali preferencijalne glasove, pa nitko od stranke za koju sam ja glasovao nije ušao u Sabor. Jer je većina birača tako odlučila. Stoga nemojte prodavati patetiku i spinove i plašiti ljude babarogama.

    7 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:09
    • Default avatar - kenedy

      kenedy: Lopovi su lopovi, neovisno o svjetonazoru...

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: HDZ je "desno" krilo Udbe. Mi nemamo ljevicu ni desnicu. Samo čobanske lopurde i prodane duše. Orban u Mađarskoj ti je primjer desnice.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:14
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa ko još može reći da je hdz desnica??? Nakon koaliranja sa hnsom I pupovcem, a ni ratifikacija istanbulske ne ide tome u prilog

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:49
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: PovecalO: Krivo si mislio. Nemaju veze s desnicom, osim kad lažu prije izbora da će zastupati demokršćanske vrijednosti.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 14:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: samo da se maknemo sto dalje od demokrscanstva i posvetimo razumu i znanju..

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 14:57
    • Default avatar - baron Fred von Muncausen

      baron Fred von Muncausen: Mislim da je PovecalO bio sarkastičan po tom pitanju, dodir neba. @Ovotix, kojem razumu i znanju? Ovom ljevičarskom koje negira temeljne znanstvene spoznaje i prirodne zakone? Koji misle da se dijete čudom stvori na dan rođenja, prije toga ne postoji? ...prikaži još! Ovi koji ne priznaju genetiku i tvrde da spol nije biološki određen, već se može birati i mijenjati tko kako i kad hoće? To je tebi razum i znanje?

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:26
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Pandža piše po naređenju. Hahaha. Koja komedija, a ne kuže da s ovakvim monstrouznim člancima samo homogeniziraju javnost. Svaka čast ekipa!

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 22:34
  • Avatar Alter ego
    Alter ego

    Dakle, napokon smo dobili i službenu potvrdu da HDZ spada u ljevicu

    6 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:18
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Spada pod tobože desno krilo Udbe.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:15
    • Avatar no no

      no no: U Hrvatskoj nema desnice ni ljevice nego fašista i komunista. HDZ je komunisticki jer ih je osnovala UDBa Manolic & Company... a HASSANbeg i ona Esig ili kako se vec zove su fašisti isto kao onaj ratni zlocinac Iz Osijeka ...prikaži još! a sa njegovom slavonskom strankom (zato i nitko ne glasa za njih) a SDP je goli k**** nitko i ništa. Hrvatska je Banana Drzava,kao sto je nekidan bio clanak“uskoro bi Hrvati mogli u Rumunsku i Bugarsku trbuhom za Kruhom) ..... naj nesposobnija Drzava na kugli zemaljskoj i naj ****** Narod koji puši price o nekom Domoljublju.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:27
    • Default avatar - Black Sabbath

      Black Sabbath: no no, daj ti nauči što fašizam jest, da se ne sramotiš ovdje

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 13:12
    • Avatar Eroo

      Eroo: Kakav mentalni sklop netko mora imati pa pomislit da je HDZ- desnica. Dok ovi drugi nisu nikakva ljevica vec klasicni nacionalni izdajnici !!!

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 14:15
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: I da 99% medija drže lijevo-liberalni mediji skloni SDP-u i lijevom HDZ-u.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 22:35
  • Avatar MirsadAjkić
    MirsadAjkić

    Narod će svojom podrškom ili protivljenjem reći od 13 do 27.05 jesu li za predloženi referendum a što se tiče manjina u Hrvatskoj sam nacionalna manjina od lipnja 1978 godine iste i ne trebaju jer nisu predstavnici manjina zastupali svoj ...prikaži još! j narod nego im je bitno da pogoduju vlasti i da zadrže svoje pozicije. Koliko puta smo do sada vidjeli istupe od češke mađarske albanske manjine do sada smo samo gledali istupe srpske i talijanske nacionalne manjine Pupovca i Radina

    6 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bojim se da je ovaj narod pregIup i prejadan da vidi išta. Velik dio se uhljebio i takvi se boje bilo kakve promjene, njima je sdphdz baš super. Drugi dio se diže na zadnje noge čim vidi Željku Markić, treći ...prikaži još! dio samo gunđa i psuje sve po spisku, a ne da im se mrdnuti od kompjutora i niti ne izlaze na izbore i referendume...

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 13:02
    • Avatar fallout2

      fallout2: da i skupe potpise neće proći jer će ih odbiti ustavni sud . ne mogu se tako isljučiti manjine

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 20:16
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Tko isključuje manjine, fallout? Imaju li ista građanska prava kao Hrvati u Hrvatskoj, primaju li jednake plaće za isti rad, imaju li od države financirana kulturno umjetničke društva, tiskovine, kulturne i ine manifestacije? Ne mogu imati veća prava od svih ...prikaži još! ostalih. Ustavni sud je upravo onaj koji bi o tome morao voditi računa. Da nema ustavnog zakona iznad Ustava. Što je naravno paradoks.

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 09:31
    • Avatar fallout2

      fallout2: ovo pitanje ne može proći, da se manjiski zastupnici isključe iz glasovanja. to je i bedastom jasno

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 09:33
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Sve se može. Samo treba ujediniti narod u izravnoj demokraciji.

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 09:35
    • Avatar MirsadAjkić

      MirsadAjkić: Pokušaj baca spina da se isključuju manjine što nije istina nego se sve stavljaju u jednak koš a ne kao do sada samo su istupali u javnost predstavnici srpske i talijanske manjine gospoda Pupovac i Radin

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 09:56
  • Avatar Osijek-1
    Osijek-1

    Ako je zalaganje za referendume, izbore predstavnika imenom i prezimenom desno onda je doista krajnje vrijeme za desnicu u Hrvata. Manjine nigdje u svijetu nisu prevaga pri kapitalnim odlukama po matični narod. Dolazi vrijeme buđenja hrvatskog puka, makar započinjao inicijativama ...prikaži još! gospođe Markić. Za sad je izgleda jedina sposobna pokrenuti ijedno referendumsko pitanje.

    2 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 11:53
  • Default avatar - Anđelka-
    Anđelka-

    Da se pita gospodina Pandžića, Rašetu i ostale u 24 sata, u Sabor bi mogli ući samo HDZ, SDP i HNS. Plus Pupovac kao kvisko.

    3 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:31
  • Default avatar - perica123456
    perica123456

    i sto se tice manjina.pogledajte samo primjer pupovca taj trzi sa svojim mandatima,malo sa HDZ-om pa SDP-om pa ponovo sa HDZ-om (ocito sa ustase nisu vise problem kada treba doci na vlast).covjek je licemjer i svako malo pljuje po nama ...prikaži još! predstavlja se antifasistom samo kako bi popljuvao domovinski rat,sebe priblizio na vlast....i dobro ga ja nazvao josipovic... etnobiznismenom

    4 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:49
    • Default avatar - kenedy

      kenedy: Sve to sto si napisao, potvrda je, da je pupovac odlican politicar...druga prica je jeli on moralan, posten itd...a na kraju krajeva, pas si lize jaja, samo zato sto moze...😎

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:34
    • Default avatar - perica123456

      perica123456: pupovac je iskoristio priliku koja mu se pruzila.u ovo vrijeme kada parkticki 5-6 mandata odlucuju o vlasti on ce ih i jako dobro naplatiti i nece se pritom libiti nas prozivat fasistima.nesto slicno je napravio i vrdoljak..ostao vladati hepom,ostao na ...prikaži još! vlasti i sve to zato sto hdzu treba ta 3.4 glasa (ne znam koliko ih hns ima...iako je svima jassno da ih je dobio preko sdpa).sto samo znaci da je isplativije dobit 3-4 mandata pa njima trgovati nego vecinu gdje bi trebao forimirati vlast ali gdje nemas bas tih 3-4 koja ti trebaju da imas apsolutnu vecinu

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: hdz je desnica, ali ne radikalna poput markic

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:24
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: hdz iz 90te je bio desno a ne ovo danas. ovo danas je kvazi desnica

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:02
  • Default avatar - PovecalO
    PovecalO

    Niti jedna druga država EU nema manjinske zastupnike u svojim parlamentima. Svi zastupnici, bez obzira tko su i odakle su, predstavljaju naciju države u čijem parlamentu sjede. Nigdje ne postoje "manjinski predstavnici" kojima je zajamčeno mjesto u parlamentu, samo zato ...prikaži još! što su predstavnici manjina. Toga nema nigdje osim kod nas, gdje su to ostaci bivšeg jugoslavenskog sustava zajedničke skupštine i predsjedništva gdje su sudjelovali predstavnici svih republika, što je imalo logike dok smo bili jedna država. To više nismo, stoga to nema nikakvog smisla. Svi građani Hrvatske trebaju imati jednako pravo birati i biti birani po istom sustavu i istim pravilima za sve. Pupovac, Radin itd neka se kandidiraju na izborima jednako kao i svi drugi, pa ako prođu dobro, ako ne prođu - ne prođu. Kraj priče. Mnogi drugi su polučili znatno bolji izborni rezultat od Pupovca, ali nisu ušli u sabor jer nisu prešli izborni prag, a Pupovac s lošijim rezultatom je ušao. To se zove privilegiranost. I to treba napokon ukinuti i uvesti sustav kakav je u svim državama EU.

    Ponedjeljak, 30.04.2018. u 19:24
  • Avatar bubleha
    bubleha

    Desnicu će na vlast dovesti agresivna manjina koja sebe naziva "antifa". Deklarirati se u 21 stoljeću kao antifašista je apsurdno samo po sebi. To je isto i kad sebe netko (ničim izazvan) naziva "pametnim".

    11 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:18
    • Avatar Ines_

      Ines_: Apsurdno je da netko u 21. st. misli kako se fašizam ograničava i odnosi samo na Mussolinijevo razdoblje. Fašizam kao pojam, doktrina, filozofija, kakogod hoćeš.....označava ideologiju koju karakterizira totalitarina vladavina, radikalni nacionalizam, masovna mobilizacija i manipulacija u ime nacije, ksenofobija, ...prikaži još! , antidemokratske metode, ograničavanje ljudskih prava, osvajačka vanjska politika.....itd. Svi smo svjedoci da određene inačice postoje unutar EU, a o američkoj neoliberalnoj varijanti da i ne govorimo. Zbog različitih oblika pojavnosti , danas se najčešće koristi izraz "neofašizam." (Mini lekcija za one koji se (ničim izazvani) prave pametni ;)

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 14:36
    • Avatar bubleha

      bubleha: Ines_: Opisuješ srboslaviju?

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 14:50
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: Upravo tako Ines, kao da si opisala komunizam i jugoslaviju (drugu stranu fasizma). No medjutim ima i jos jedna strana. Postoji ekipa koja odlazi na gay parade. Ta ekipa radikalno namece svoje stavove, zele promijeniti drustvo (vecinu koja se protivi ...prikaži još! njihovom razmisljanju), izrazito su militaristicki nastrojeni (feministi pogotovo) te misle da su u pravu sta je najgore. A da ne pricamo kako zele seksualizirati sve oko sebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:11
    • Avatar bubleha

      bubleha: Pinochetov helikopter: To je klasični fašizam. Ne veže se samo nacionalizam za fašizam. Opća definicija kaže "skupina". Ta "skupina" koja s eokupila po bilo kojem osnovu negira "sve drugo" i one druge na bilo koji način etiketira, izdvaja iz društva ...prikaži još! i na kraju exterminira. Apsurd je da je glasna manjina koja sebe naziva "antife" sušto oličenje fašizma.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:16
    • Avatar Ines_

      Ines_: bubleha, opisujem bilo koju državu (ili političku opciju) čije se uređenje (više ili manje) temelji na spomenutim načelima. Iz tvog kometara je potpuno vidljivo da mnogima uopće nije jasno što je klasična ljevica , a što desnica, a te floskule ...prikaži još! o "antifama" kao najvećim fašistima su obične floskule od ljudi koji nedovoljno poznaju osnovnu političku terminologiju. Sorry, pišem općenito, ne mislim samo na tebe :)

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:33
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: ines, spadas li ti pod tu skupinu "antifa" odnosno "feministica" mozda?

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:39
    • Avatar Ines_

      Ines_: Pinoche, greška u koracima ;) Nisam bitna ja ili ti. Govorimo o ideologijama i terminologiji.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 15:50
    • Avatar bubleha

      bubleha: Ines_: "antife" su skupina koja sve koji misle drugačije proglašava fašistima (etiketiranje) i najradije bi ih izolirala i exterminirala. To je najbolja definicija fašizma koja ima 3 faze: etiketiraj, izdvoji, uništi. Čim ti u fašizam guraš "nacionalno" zna se na ...prikaži još! šta ciljaš. Staljin je bio fašista veći od Hitlera a svoju ideologiju je bazirao na komunizmu. Svi koji (po)misle drugačije su antidržavni elementi, izolacija u Sibir i na kraju smrt od gladi, zime, bolesti. On je ubio i protjerao više židova nego Hitler.

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 08:55
    • Avatar Ines_

      Ines_: bubleha, po tvojoj definiciji bi svaki agresivniji klinac iz 5.b bio proglašen fašistom. Ne ide to tako :) 1. "etiketiraj, izdvoji, uništi"- samo je metoda političkog djelovanja bilo koje opcije koja želi biti na vlasti. Kad liječnik npr. nekome utvrđuje ...prikaži još! je dijagnozu, nikad se ne rukovodi jednim simptomom, nego donosi odluku na temelju više kliničkih parametara. 2. Staljin je bio masovni ubojica koji je eliminirao protivnike režima. Ako ćemo o brojevima, onda je najviše žrtava (kumulativno) ubijeno u ime kršćanstva. Znači li to da su i kršćani fašisti? Niti kršćanstvo niti komunizam nemaju u svojim temeljima zločinačku ideologiju, ali su ljudi oduvijek ubijali zloupotrebljavajući te simbole. Bilo bi vrlo interesantno ukupan broj ubijenih podijeliti s godinama vladavine pa bi brzo došli do najučinkovitijeg dnevnog ubojice .... naci-fašista WWII (Bljak rečenica- ali tako je.) 3. Ono što fašizam čini posebnim je rasistički model superiornosti neke izabrane nacije, "više" rase, istrijebljivanje slabih i "nižih" nacija, a ne samo političkih protivnika..... a ti odvajaš nacionalizam od fašizma!? Ajooj...u školi bi ti rekli - sjedni 1! Kad naučiš, javi se! :)

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 17:07
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: Ines fulala si. Fasizam u esenciji nije imao rasne ideologije nego nacional socijalizam. Kasnije je to Mussolini uveo zbog Hitlera. Mogao si biti zidov ili arap u Italiji samo da si podrzavao Mussolinija i ne bi bilo nista. Stovise, neki ...prikaži još! strucnjaci govore da je fasizam ekstremno lijeva politicka opcija. Sto se tice krscanstva tu bi se dalo diskutirati ali ovo kako kazes da su ubijali bezveze nije istina. Kad imas neku religijski homogenu naciju te se netko pokusava praviti pametan i krene sa klevetama i razno raznim glupostima kako bi se srusila vlast, naravno da ces se na ovaj ili onaj nacin rijesiti te osobe. Da nije bilo krscanstva danas bi pricali turski vjerojatno te bi ovo bila euarabija (iako polako postaje). A da nije bilo 3. Reicha i svih tih inzinjera, pitaj boga gdje bi bili danas sa tehnologijom.

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 17:23
    • Avatar Ines_

      Ines_: Pinoche, vidim, ti si na tragu one da "u svemu lošem ima nešto dobro" pa makar to bio i fašizam ili nacizam. Mnogi bi se složili s tobom da je početak fašizma (i ustaštva) rezultat "plemenitih" ideja.... Ma što tko ...prikaži još! mislio, kako god ih definirali (i revidirali) - od "dobrih" namjera ostao je samo put u pakao. Vrijeme i događaji (a i povjesničari) pokazuju da se rasni zakoni ipak ne mogu promatrati odvojeno od fašizma, bez obzira što ih je Hitler nametnuo. Btw....nisam primijetila da se ijedna neonacistička skupina ili pojedinac smatra ljevičarem!?

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 18:21
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    120 mjesta u Saboru i to preko jedne izborne jedinice 60 mjesta, a preko većinskog sustava 60 mjesta ( iz svake izborne jedinice po tri ) plus osam manjinaca i tri iz dijaspore ukupno 131 zastupnik. Zabraniti predizborne koalicije, a izborni prag 3 % !

    4 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:34
    • Avatar Andrija i Anđelka

      Andrija i Anđelka: Zabraniti i post izborne koalicije

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:23
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Pa kako onda sastaviti vlast kada nitko neće ući u Sabor sa 51% mandata ???

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:14
    • Default avatar - zof

      zof: Postizborne koalicije su deset puta skuplje. Kad koaliraš prije izbora, onda manja stranka ucjenjuje veću, pa dobije puno više nego joj pripada. Kad nema predizbornog koaliranja, nego nakon izbora ssklapanje većine, onda se cijena drastično povećava. Jer za jedan ili ...prikaži još! dva glasa zastupnika možeš dobiti sve šta želiš. Sa pragom od 3% u Saboru će biti petnaest stranaka. Pa ti vidi koliko će šta koštati.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 13:19
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Kako će biti 15 stranaka ako nema predizbornog koaliranja a cijela Hrvatska bude jedna izborna jedinica ?? Pa tu trenutno mogu proći maksimalno 4 stranke u Sabor ( HDZ, SDP., ŽZ i MOST ), a kroz većinski sustav po 3 ...prikaži još! vijećnika iz svake županije eventualno još IDS, Bandić i HNS !? O čemu pričaš ? Najprije dobro pročitaj što sam gore napisao pa onda komentiraj !? Nakon izbora neka se koalira !

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 14:00
  • Avatar prijeiposlje
    prijeiposlje

    Tesko uz ovu udbasko komunisticku hobotnicu. Znaju oni sta bi sve izaslo na svijetlost dana da izgube vlast.

    2 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:56
  • Default avatar - Blenton Milan
    Blenton Milan

    Režimski mediji uprli iz petnih žila demonizirati volju naroda

    Ponedjeljak, 30.04.2018. u 13:21
  • Avatar Valentina :D
    Valentina :D

    Podrska za Markic. Tako i treba,nece valjda crveni doci na vlasst. Niikad vise.

    4 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: lol, bolje komunizam nego novo crkveno mracno doba...

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:48
    • Default avatar - babamoje2

      babamoje2: a kad pogledaš inteligenciju u hrvata,moguće je.mogli bi ubrzo knjige(pari mi se da je to već počelo) i vištice i heretike palit

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:01
    • Default avatar - kaius

      kaius: možda u zahtijevu za posao da moraš i upisivat koliko si u zadnja tri mjeseca bio u crkvi

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 11:00
    • Avatar cimerrr

      cimerrr: A Plenki nije dijete visokopozicioniranih komunista hranjeno zlatnom žlicom?

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 16:12
  • Default avatar - dora7
    dora7

    Pa što je loše ako žele ući u Sabor, to je legitimno da desnica ima svoje predstavnike u Saboru. Znači lijeva stranka sa 1 posto glasova može biti u vlasti bez izbornog legimiteta a desnica ne može ni u Sabor. ...prikaži još! Gdje je tu demokracija?

    3 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:30
  • Avatar Pinochetov helikopter
    Pinochetov helikopter

    Hrvatska nema nikakvu desnicu. I ovi danas sto se prozivaju "desno" su desnicari po recepturi liberala i ljevicara. Plenkovic je "desno" pa odgovara ljevicarima i liberalima a ne desnici.

    2 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:36
  • Default avatar - onogray
    onogray

    Čekaj malo. Hdz je na vlasti. Isti onaj Hdz koji je dosta novinara 24sata okarakteriziralo kao ultradesničare na vlasti. A sad postoji još nešto desnije i ime joj je Željka? Dajte ljudi malo ozbiljnosti.

    Ponedjeljak, 30.04.2018. u 11:15
  • Avatar cimerrr
    cimerrr

    Ako referendum prođe komunistički kadrovi će biti ozbiljno ugroženi,to ne smijemo dozvoliti!

    Ponedjeljak, 30.04.2018. u 12:47
  • Avatar cura hercegovka
    cura hercegovka

    Markic je upravu Pupi ne treba imati nikakva prava u saboru,ili ako ce vec imati smanjena na najvecu mogucnost

    9 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:11
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Slažem se da pupovac ne treba imat vlast isto tako sam za lustraciju i temeljitu reviziju privatizacije kao i za to da u vladi ne mogu bit oni koji su pisali za human rights watch eto jel se slažeš?

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:42
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Nažalost svi bi vlast nekadašnji visoki partijski funkcioneri koji su delali sve do devedesetih protiv hrvatske sad su se preobratili i opet jašu, neki su radili i u uredu jakova blaževiča danas pišu knjige i opet se protiv njih ništa ...prikaži još! ne smije reči opet bi tužakali i zatvarali al eto voli ih i bujanac smijurija

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:48
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Curo izručit kutlea radoševiča te onog u srbiji guciča pa malo pogledat kolko su oštetili nas hrvate bože uništili su neuništivo al donoroci pate naša hrvatska je napadnuta od srbočetnika i dok smo ju branili profiteri su pljačkali i bogme ...prikaži još! su uspjeli sramota

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 17:13
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Curo znaš četnicima nikad ne oprostit al ni ratnim profiterima i onima koji su bili i još su peta kolona al ne to ne vidiš veli borna raič da je bogatstvo od boga a jel i siromaštvo? I prestanite trovat ...prikaži još! t ovaj narod jer mi smo na svom puna podrška od mene plenkoviču i hdz-u jer su uspjeli u nemogučem još samo da mi domoroci hrvati dobimo ista prava ko i rvati

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 17:20
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Curo sve ste nam zelo baš sve al ima nas koji razumiju igru i za dom sve i spremni za sve jel vas boga strah

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 19:18
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Curo provociraš svadiš narod jel te boga strah? Pa kaj vam još treba daj stani na loptu ne provociraj niste bogomdani gori ste od komunjara al u pravu si lovaaa lovaaa i sve čemo napravit da nebute na vlasti ko ...prikaži još! o ni drugovi meni ste isti i mi branitelji narod večina zasad velimo nebu išlo

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 19:27
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Domoroci hrvati branitelji probudimo se budimo hrvati ne rvati skupimo se pokažimo da nas ima ukinimo cajke od ovih kaj nas truj sve za hrvatsku a rvati ha ha nebu išlo

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 20:26
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Oj hrvstska mati nemoj tugovati zovi samo zovi svi če sokolovi štitit svoje cajkaše i turčine ne priznajemo jel tak je pa ajmo sve za hrvatsku a cajkaši i turcizmi nek se sele od kud su došli za hižuuuu spremniii nema predaje

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 20:34
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Curo ja ti sve najbolje želim oprosti na porukama iza kojih stojim al budimo ljudi budimo bar malo fer i pošteni plizz

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 21:02
  • Avatar krupa
    krupa

    Nakon pisanja Ante kante Tomića i kazne za njega protiv Hasanbegovića, Novosti protiv Hrge, čeka se ročište protiv novinarke Derifaj koja je objavila lažnu vijest o poslovima gospođe Markić, sada izbjegava ročište, dosta je lažnih naslova i vijesti, novinar bi ...prikaži još! trebao biti objektivan u pisanju, bit će veselja, narod je prokužio ove naše tužne medije koji nas u okovima totalitarizma drže, čuvajući privilegije svojih gospodara, partijske hobotnice, kojoj smeteju neovisni i hrabri ljudi, ruše im koncepciju!

    Ponedjeljak, 30.04.2018. u 11:32
  • Default avatar - stoposto hrvat
    stoposto hrvat

    Vlada,sabor i svi u njoj sramota hr.naroda a najgore je još sto nas sramote i vani gdje god da dodjemo

    2 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:28
  • Avatar Invictus_Zagreb
    Invictus_Zagreb

    mi se kao hrvati - katolici moramo rijesiti demonskih stranak koje nas guraju u kolonijalnu ulogu i zrtvuju ljude za strane banke i mocnike.. mi se moramo rijesiti hdz - sdp stranaka.. jos od 90tih, rata, privatizacije do sanadera 2000 ...prikaži još! tih pa ovrsnog zakona pa do hanzekovica itd itd.. sve vuce korijene hdz - sdp

    4 Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:33
    • Default avatar - MALINOA

      MALINOA: Oni koji nisu shvacali polako shvacaju ali bojim se bude to jos potrajalo dok ne shvate kaj se dogadja

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 09:44
    • Default avatar - babamoje2

      babamoje2: pa te su ti i birali hrvati-katolici.ali (nisan virova da ću ikad ovo reč) bolje i adz nego ovi.žalosno je šta u rh jedino moš birat manje zlo.jedino san za Keruma(pokojna baba mi se privrče ugreb)prvi put glasa sa nadon ...prikaži još! da će nešto napravit,falija naravno,triba san znat,al jbga

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 10:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mi Hrvati-ateisti moramo se rjesiti stranaka koje gura crkva da se ne vratimo u mracno doba.. Treba podrzati progresivne i tehnoloski-znanstveno obrazovane ljude.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.04.2018. u 11:35
    • Avatar 2 x general

      2 x general: najbolje bi bilo da bozanić bude premjer a košić predsjednik pa da potpišu ugovor s državom i daju im neku crkavicu a uvedu samo jednu desetinu i ukinu sva davanja državi

      Odgovori Utorak, 01.05.2018. u 09:28
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message