Nisam upoznao čovjeka kojeg je spasio sigurnosni pojas.I nisam čuo priču koja bi bila upečatljiva priči električara Bate, kojeg je ubio pojas
PETAK ČETRNAESTI
PLUS+
Miljenko Jergović: Borba za slobodu od sigurnosnog pojasa
Je li, možda, do toga što Kićo, naš rođak, nije imao auto, ili je, može biti, do epohe u kojoj ljudi nisu sami išli na put, tek uvijek bi nam iz Zenice stizao sa svojim drugom Batom, u njegovom plavom fići. Bato je bio električar u rudniku, mlađi od Kiće, fin k’o curica. A možda su zajedno tako putovali zato što bi Kićo svaki put popio rakiju-dvije, dok Bato nikad nije pio. Ja vozim, govorio je kad bi ga ponudili. Ne piješ ti ni kad ne voziš, dodao bi Kićo. Njih dvojica bili su kao Pat i Patašon. Tako se onda govorilo.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicamaPlenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'
Šef HDZ-a i tehnički premijer Andrej Plenković drži presicu nakon sjednice vlade. Istaknuo je da je HDZ-ova borba protiv korupcije snažna.Najveći dosje o Rafaleima: Ovo je cijela istina o zrakoplovima koje su Francuzi masno naplatili
Plus+ Minimalan iznos za održavanje iznosi oko 75 milijuna eura ili šest milijuna eura po avionu. Godišnje. Dakle, samo za 12 Rafalea trebat će četiri puta više novca, nego na sve ostale avione i helikoptere u HRZ-u