Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Monstrum mi je odveo tatu i nikada ga više nisam pronašla'

SPECIJAL NESTALI: Gledala sam krvnika Veselina Šljivančanina u oči. Urlao je na mene i brata. Tata ja spasio nas dvoje, ali više ga nisam vidjela, priča Vukovarka Milica Mlakić (54)

Komentari 105 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar tejmatebra
    tejmatebra

    jadna žena... kad vidiš te uplakane oči i jad u njima, automatski (ma kolki si alfa) gutaš knedlu i suze oči. jadni nedužni civili, sva sr*nja radi par privatnih dogovora imbecila

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:26
  • Avatar elmatador_1
    elmatador_1

    grobovi im nikad oprostiti neće

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:12
  • Avatar VisokoToksični
    VisokoToksični

    Spavaš li mirno Pupovče?! I tebe čeka ruka sudbine, nemoj misliti da te zaboravila!

    1 Nedjelja, 15.04.2018. u 11:33
  • Avatar exorcist
    exorcist

    Kako samo Šljivančanin ponosno nosi crvenu petokraku na čelu, koliko mu samo leftarda zavidi!

    13 Nedjelja, 15.04.2018. u 12:01
    • Avatar mit

      mit: Simbol svega zla na svijetu

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 12:12
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Dao je zakletvu svojoj vojsci i drzavi..ne tudjmanu...juga je za gladnu ndh bila drugi univerzum..nazalost vasu toliko ste grabili van...bolje niste od hdz -a ni zasluzili...svo koji su poginuli za to ne bi to sigurno ponovili...

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:11
    • Avatar exorcist

      exorcist: Djordje@ dao Bog da tvoju djecu jednog dana netko "obrani" na isti način na koji je Šljivančanin obranio vukovarsku djecu 91. Eto, od srca.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:33
    • Avatar VIC3148

      VIC3148: Nikad krvolok nije s ponosom petokraku nosio; to je bila samo maska za kokardu.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:56
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: točno,ukaljao je uglednu petokraku sa svojom smrdljivom glavom

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 16:29
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: djordje mi imamo lopovski hdz ali i s njim smo nekoliko svjetlosnih godina ispred vas...kod vas vrijeme ide unazad priznao ti to ili ne.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 16:38
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Ako ti je to utjeha...eto ti je...

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 17:41
    • Default avatar - Titaras

      Titaras: Kaže retardirani right tard i nacist. Uh, sve se gađe tresu jer neki tamo nacist na 24 sata napada lika koji ih je razbio.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 18:02
    • Avatar exorcist

      exorcist: Tko je koga razbio vidi se 05. 08. tko slavi a tko cvili ;)

      Odgovori Srijeda, 18.04.2018. u 17:10
    • Default avatar - Titaras

      Titaras: Tito nacističke tardove.

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 11:25
    • Avatar exorcist

      exorcist: OK, čujemo se opet 05.08. Do tada ugodno cviljenje ;)

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 11:26
    • Default avatar - Titaras

      Titaras: Još cvile nacisti jer im je Hrvatska temeljena za AVNOJU. Kme, kme.

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 11:27
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: cvile svi okupatori i izdajnici koji su se susreli sa legendom Titom

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 20:44
  • Default avatar - nijetebriga
    nijetebriga

    Citam ovo i kao da cujem moju majku..ista prica, a i bili su u istom autobusu.. O Sljivancaninu je najbolje nista ne reci on je sam za sebe sve rekao..nista dobrog u njemu nema.. nista.. Na Ovcari su odvajali muskarce ...prikaži još! od zena iz autobusa .. postrojili ih u hangaru gdje su nekad bili poljoprivredni strojevi, i poceli sa premetacinom zavezljaja i torbica koje su sa sobom nosili..ispitivanja -prvo je bilo -gdje su ti sinovi-prije odgovora batinjanje--?.. Jedan vojnik jna je kod mog tate nasao elektr. aparat za brijanje i dao sljivancaninu.. Ovaj pita mog tatu-sta ti je to, motorola?! prije nego je tata ista mogao odgovorit dobio je kundakom po glavi.. Tko zna kako bi prosao da nije naisao jedan covjek-nas susjed iz iste ulice ..on je mog tatu vratio u Autobus sa jos nekoliko starijih muskaraca koji su odvezeni za Zg..

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:12
  • Avatar Slaja_1
    Slaja_1

    Baš cudno, a kao crvena zvijezda oslobađa, hmmm...

    Nedjelja, 15.04.2018. u 14:04
  • Avatar no_country_for_old_men
    no_country_for_old_men

    imamo te neke tajne službe...ratni zločinac je na slobodi samo u zraku stoji neizgovoreni upit:šta se čeka,zašto dotični još hoda?

    2 Nedjelja, 15.04.2018. u 11:32
  • Avatar m@rin@c
    m@rin@c

    Jel dobio prezime po dotičnoj rakijetini?

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:05
  • Avatar judita 💋
    judita 💋

    Jako tužna priča.u sekundi se sve promjeni.. srećom pa je pronašla brata i zaručnikq..život ide dalje 😔

    Nedjelja, 15.04.2018. u 13:42
  • Avatar Jaguar_Paw
    Jaguar_Paw

    Mi smo sramota od naroda. Ovamo pokazujemo suosjećanje prema našim ljudima koji su mučki ubijeni kao psi lutalice, a s druge strane odlazimo na večere i šoping u mjesta iz kojih su barbarske horde dolazile nas ubijati. U svakom mjestu ...prikaži još! u Hrvatskoj postoji spomen ploča sa 40ak imena svi redom imaju ista prezimena, čitave obitelji su smaknute, a mi idemo slaviti novu u državu koja nas je htjela izbrisati s lica zemlje. Čemu ovakvi članci kad hrvatska mladež sluša primitivne pjesme koje su svirale dok su se iživljavali nad zarobljenicima na Ovčari? O čem mi ovdje zapravo pričamo? Čemu ova farsa od članka, kada će se već sutra ići na nekakve sumnjive pljeskavice i roštilj kobasicu!?

    1 Nedjelja, 15.04.2018. u 14:32
  • Avatar ITALO DISCO
    ITALO DISCO

    nigdje ne spominje drugog brata u ovoj prici.. kako je on prosao?

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:18
  • Avatar Piggy Power
    Piggy Power

    To je bit vojske i vojnika ...jer hrabar vojnik ubija potajno starce i djecu kao ovaj zločinac.Držao se hrabro dok je imao one alkoholičare kraj sebe,a gdje mu je sad ona hrabrost...zavuka se u rupu gdje mu je i mjesto.

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:55
  • Avatar ales
    ales

    nisu nama srbi problem, pa niti četnici nego komunisti, komunisti su svi od reda bili u JNA, si od reda zločinci komunisti kao njihov voljeni broz. i onda neki zazivaju tu jugoslaviju, tita, komunizam, a evo do čega je to doprinjelo

    3 Nedjelja, 15.04.2018. u 11:38
  • Default avatar - ZORBA_1
    ZORBA_1

    krivi su udbasi koji danas /godinama vec /vode tj. unistavaju Hrvatsku - sve je jasno

    Nedjelja, 15.04.2018. u 12:10
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    "Do zadnjeg dana u Vukovaru je bilo 15.000 civila, a među njima i 3500 djece"...Bez obzira sto sam casnik HV-a sa cinom u ratu stecenim, koji n e koristi vojnu mirovinu nego i dalje radi, sa 2 ranjavanja, sa 430 ...prikaži još! dana staza (sve na terenu) 91. i 92, i ucesce u Bljsku,,,pretpostavljam da cu cvejedno biti proglasen cetnikom i Srbinom ako napisem sljedece; Nadam se da ce jednog dana neki hrvatski politicar naci makar trun postenja i iskrenosti u sebi i objasniti siroj hrvatskoj javnosti zasto makar sva djeca i svi civili osim neophodnih za obranu, nisu na vrijeme dok se moglo evakuirani. A moglo se. Nesto slicno je napravljeno sa stanovnistvom Kostanjice, Vrljike, Drnisa i Kruseva (kod Obrovca). I jos jedno se nadam. Mnogi se Zagrepcani sjecaju vojarne na Selskoj Cesti, i da je tamo u vrijeme pada Vukovara bilo oko 600 (iako neki kazu i vise) zarobljenih Srba (nakon pada vojarni itd). Nadam se da ce se jednog dana naci neki hrvatski politicar sa mrvicom karaktera i iskrenosti i hrvatskoj javnosti objasniti zasto podsredstvom medjunarodnih promatraca i vanjskih diplomanata, nije Srbima ponudjena razmjena zarobljenika, makar za ranjenike iz bolnice, za koje se moglo i prepostaviti da ce zavrsiti kako su zavrsili. Kako bilo da bilo, vjecna slava svim izginulim vojnicima od Vukovara do Dubrovnika i RIP poginuli i ubijenim civilima, od kojih mnogi (vukovarski prije svega) ne bi to bili da je evakuacija bila izvedena na vrijeme.

    16 Nedjelja, 15.04.2018. u 11:45
    • Default avatar - XavhC

      XavhC: Ukoliko ti znaš, podijeli. Ja sam čitao da svo oružje koje je bilo namijenjeno obrano vukovara se koristilo svugdje osim u Vukovaru. Da tad, 91., Tuđmanu Vukovar nije bio u interesu. Sad, tko zna što je istina

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 12:08
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Meni je otac vukovarski branitelj, dragovoljac sa ratnim stažem od prvog do zadnjeg dana rata koji valjda nekog vraga o svemu zna iz prve ruke i kada god napišem nešto slično ovome proglase me srbinom, jugofilom itd.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 12:42
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Drago@ nije mi jasno znate li nešto što nećete/ne želite napisati ili pokušavate doznati nešto što vam nedostaje u priči o Vukovaru. Nitko nije očekivao pokolj u Vukovaru nakon iseljavanja cijelog Iloka. Bilo je civila u podrumima Vukovara koji nisu ...prikaži još! željeli izići kad su im članovi obitelji bili na punktovima. Nisu djeca od svuda vraćena u Vukovar (za to bi doista trebalo već jednom dobiti podatke) ali jesu morala biti ostavljena na sigurnom. Moram li podsjetiti na "pokušaj razmjene" jednog lipičkog liječnika za neke s druge strane koji jesu vraćeni otadžbini dok se za grob nestalog liječnika ne zna do danas? Međunarodni promatrači, međunarodni crveni križ i slični su recimo bili u logoru Sremska Mitrovica. Istražite kako su preživjeli neki iz hodnika sa samicama. Ne vjerujem kako imate iluzija da su se međunarodnim promatračima širom otvarala vrata, da im se pokazivalo sve što su morali znati (toliko o ženevskoj konvenciji kao i svima ostalima). Po pitanju izvlačenja ranjenika iz bolnice trebalo bi priupitati one liječnike iz konvoja kako su složili listu koga izvoze a koga ne. Jesu li i oni bili ugroženi od četnika/jna na izlazu iz grada ili je netko drugi složio liste? Da su iz Vukovara izvučeni civili, djeca prvenstveno, budite sigurni da ga branitelji ne bi branili do pada. Da je Vukovar čekao formiranje jedinica obrane nitko ne bi preživio.Naklon onima koji bjehu postrojeni 10.4.91.kod Bogdanovaca s Merčepom na čelu i poginulima na svim hrvatskim bojištima.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 12:48
    • Default avatar - jonny rebel

      jonny rebel: Drago-R Triumph Moto, civili nisu sa razlogom evakuirani. Da jesu, motiv branitelja da brane grad bio bi bitno manji. Ne zaboravi, branielji su pružali takav fanatičan otpor upravo zato jer su branili svoje obitelji. Da su branili prazan grad grad ...prikaži još! d bi pao za 10 dana. XavhC, linija fronta je bila od Dubrovnika do Vukovara a oružja malo. Kad su osvojene ili napuštene kasarne JNA i kad se došlo do veće količine oružja već je bio studeni mjesec i za Vukovar je bilo kasno. Kako dostavit polovicom studenog oružje u grad? S kojim ljudstvom? Ne zaboravi da je 91. godine pod oružjem bilo nešto više od 50 000 vojnika na liniji od DU do VU. Usporedbe radi, za Oluju je dignuto preko 200 000 ljudi. Nemojmo se zavaravati i lagati, 91. god se nije baš previše guralo za front. Ginulo se pre lagano i u ogromnim količinama. A i mobilizacija je provedena tek polovicom studenog, dakle par dana pred pad grada.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 14:07
    • Default avatar - _Q_

      _Q_: Mene jako zanima zašto samo 430 dana i kako si u to kratko vrijeme uspio postati časnik. Poznajem puno branitelja koji su u ratu proveli po 1000 i više dana, pa nisu dobili časničke činove.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 14:22
    • Default avatar - Ajvar

      Ajvar: Komentar je klasični primjer zamjene teza

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 14:26
    • Default avatar - Duracell 1

      Duracell 1: "sam casnik HV-a sa cinom u ratu stecenim, koji n e koristi vojnu mirovinu nego i dalje radi, sa 2 ranjavanja, sa 430 dana staza (sve na terenu) 91. i 92, i ucesce u Bljsku"--- hvalite me usta moja, što ...prikaži još! bi rekao narod...zašto je to bitno? Upravo zbog ove usiljene samohvale ti, istinu za volju, ne vjerujem niti riječ.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 14:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Duracell 1@ Onda ocito nisi shvatio bit teksta, a bit je sve ispod toga sto je tebi zapelo za oko. Ali kad si se vec dohvatio toga, da odgovorim. Nije bitno ali drzao sam da nije zgoreg spomenuti bas zbog ...prikaži još! g skro generalnoj sklonosti Hrvata, da na svako neslaganje odgovaraju etiketiranjem, podkubavanjem itd,,,,,,,U ovom sam slucaju ocekivao ono napisano u prvom postu, od Srba, jugoslavencine pa nadalje. Inace, na nekim drugim temama koje se ticu HV-a i branitelja, bio sam ja na ovom portalu i kra(h)dezeovac, kamenjarac, satoras,,,,,i placenik koji je ucesce u Domovinskom Ratu debelo naplatio debelom penzijom i privelegijama. U skladu s time, jos jedno si krivo shvatio. Samohvala! Niti u podsvjesti, jer sam iz familije u kojoj sam od malih nogu odgajan da je to ruzno i seljoberski, koliko god od drugih u bilo cemu bolji bio. Sto bih ti god dalje napisao, ti ces pretpostavljam i to proglasiti za samohvalu, kao sto ces i ovo. Zato samo jos ovo. Odrastao si covjek i kao takav, slobodan si (ne)vjerovati sto zelis.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:26
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Proljev ću dobiti od vas koji poznajete situaciju iz ratnog Vukovara bolje od onih koji su to preživjeli.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 16:10
    • Default avatar - _Q_

      _Q_: Deleted user? Zbrisao a da nije niti odgovorio na pitanje. Pitam se zašto.... "pretpostavljam da cu cvejedno biti proglasen cetnikom i Srbinom" - vjerojatno zato što to i jesi. Ti si branitelj i časnik HV kao što sam ja predsjednik Rusije

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 18:45
    • Avatar Drago.n Triumph moto

      Drago.n Triumph moto: Q_@ Nikakvo brisanje, nego tehnicka pogreska usljed koje je profil izbrisan, pa obnavljan, a i neki moraju raditi i imaju obaveza cak i u nedelju, pogotovo ako zive i rade u drzavi poput one u kojoj sam ja i rade ...prikaži još! to sto radim ja. Nadam se da to neces proglasiti prese*avanjem ili samohvalom. Iako si vec donio svoj sud i istinu, sto je tvoje pravo - odgovorit cu ti, kao sto je red odgovoriti velikom Vladimiru Putinu, a ti i dalje vjeruj sto zelis, nitko ti ne brani. Kao prvo, u HV - tada ZNG sam kao dragovoljac usao sa zavrsenom skolom rezervnih oficira prijasnje JNA i vojnim rokom u njoj kompletno odsluzenim u 345. brdsko.planinskoj brigadi JNA u Kranju. Uz niske specijalce i specijalce pancevacke vojne policije, najbolja i najelitnija postrojba tadasnje JNA. (Sad ces reci da sam i komunjara, jel tako?). Kao takav, odmah po pristupanju u ZNG sam dobio 1. zapovjednicki cin (nizi). Potom, ucesce u OTKOS-u u kojem je moja postrojba napravila dobar posao, bez gubitaka, sto je rezultiralo prvim unapredjenjem. Poslije pakracko bojiste i prvo ranjavanje 04.12, na prilazima Kukunjevcu. Poslije oporavka, dubrovacko bojiste, od svibnja do listopada 1992. do deblokade DU i DU primorja - (2. promaknuce). Potom, bojiste u zadarskom zaledju (vrijeme operacije Maslenica i malo poslije), od badnjaka 1992. do maja 1993. I naposljetku pripreme i ucesce u bljesku u kojem sljedi 2 gabula (ranjavanje - 02.05.) i 3. konacno promaknuce. U Oluji zbog nesto duljeg oporavka nisam ucestvovao..........

      Odgovori Ponedjeljak, 16.04.2018. u 07:15
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Drago.n@ profili se ne brišu tehničkom pogreškom već voljom korisnika. Malo sam prošetala vašim profilom, vidim kako ponavljate iste postove uz manje korekcije. Kako ste koliko sam vidjela u sjevernoj Europi, ing, koji je smisao vaših postova? Tragate za istinama ...prikaži još! na nekim ratnim područjima? Onda bi se trebali priključiti Orkanovim istraživanjima, ili onim Kajkićevim da bi dali svoj doprinos stvarnoj istini o Vukovaru i Domovinskom ratu.

      Odgovori Ponedjeljak, 16.04.2018. u 07:35
    • Avatar Drago.n Triumph moto

      Drago.n Triumph moto: Q_@.....I vjerovao ti ili ne, to je to. Razlog zasto to navodim sam opisao Duracell(u) 1 i ne da mi se ponavljati. Jesam li ili nisam zasluzio promaknuca, ovisi o svacijoj procjeni. I opet htio ti vjerovati ili ne, ja ...prikaži još! ih nisam trazio i nisam zbog njih ni bilo kakvih drugih privilegija bio u ZNG-HV-u. I usput. Jest cinjenica da su neki cinove i promaknuca dobivali po ujacima, stricevima,,,, a drugi koji su zasluzili nisu ih dobivali nikako,, ali nisam ja odlucivao o tome. Na kraju. Usprkos argumentiranom pojasnjenju Osijek(a)-1 - ciji argumenti stoje: I dalje vjerujem da je iz Vukovara moglo i trebalo biti na vrijeme izvuceno barem vise civila, djeca svakako. Kao sto osim u uvodnom postu navedenih mjesta izvuceni i iz Pakraca i Lipika,,,,,,,Zapravo trebali su biti izvuceni svi osim borbeno sposobnih i svih potrebnih za normalno funkcioniranje logistike. Ako sam zbog toga Srbin, cedo, prese*ator,,,,,,,,, mozda i pedofil (zbog stava da su sva djeca morala biti evakuirana), NEKA SAM!!!!!!

      Odgovori Ponedjeljak, 16.04.2018. u 07:40
    • Avatar Drago.n Triumph moto

      Drago.n Triumph moto: Osijek-1: Pa je, moja je pogreska. Pokusaj spajanja na fejs i stisnut krivi gumb, pisano na mob-u na camcu prilikom ribolova. Koji je smisao? Da budem iskren ne znam. Mozda sam cudak i negativac ako mislim da civili i obicni ...prikaži još! i ljudi poput ovog iz clanka nisu zasluzili da im se dogodi to sto im se dogodilo. I njihovim familijama. Ajd, vojnici! Vojnik kad uzme pusku zna sto se moze dogoditi,, ali civil a pogotovo dijete su drugo. Sta ja znam, mozda sam osim svega i preosjetljiv i pekmezast,,,, Nisu li i iz Osijeka bili evakuirani mnogi, medju njima i srednjoskolska djeca, a bio je u boljem polozaju nego Vukovar? Stoji cinjenica da nisu okolnosti uvijek iste, ali svejedno i dalje mislim da dobar dio civila (barem stariji ljudi) i svakako sva djeca nisu imala sto traziti u Vukovaru. Nadam se da se neces ljutiti, ali i Pakrac je bio u velikoj frki (jedno vrijeme total opkoljen) i bili su iz njega evakuirani svi, pa je ipak obranjen. Ivicu Pandzu sam upoznao, Kajkica priznajem nisam ali raspitat cu se........A da! Ponavljanje. Kad su u pitanju Vukovar i Skabrnja. Nije li tema ista? Uz same ratne operacije, nepotrebno stradavanje civila, djece narocito, koje je moglo biti manje da su na vrijeme izvuceni, ili da ih je vise na vrijeme evakuirano.

      Odgovori Ponedjeljak, 16.04.2018. u 08:03
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Za Vukovar a pogotovo Škabrnju je netko morao pred vojni sud zbog stradavanja civila. Pogledajmo onog Miljanića (zapovjednika obrane Škabrnje) koji je svojevremeno odbijao pomoć tvrdeći da Škabrnju mogu sami Škabrnjani obraniti, non stop je na tv-u i prosipa pamet ...prikaži još! a kada mu već nije suđeno zbog izostanka evakuacije civila mogao bi se bar suzdržati od prosipanja pameti. Na području njegove odgovornosti smrtno je stradalo 2/3 od ukupnog broja civila, gotovo pola branitelja, od druge polovice 1/4 je ranjena i Škabrnja je u prvom ozbiljnom napadu zauzeta i sravnjena sa zemljom. Čime se on ima ponositi? O kakvoj on svojoj ulozi i zaslugama govori?

      Odgovori Ponedjeljak, 16.04.2018. u 10:47
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Drago.n@ znači civili nisu zaslužili to što im se dogodilo (vaše rječi) a za vojnike pišete "Ajd, vojnici! Vojnik kad uzme pusku zna sto se moze dogoditi"??? Nisu svi bili profi vojnici, niti su došli iz elitne jna jedinice kao ...prikaži još! dragovoljci, dobivši automatski niži čin (to osobno prvom predsjedniku ne mogu oprostiti do zadnjeg dana života, općenito za sve a ne vas osobno). Dragovoljci, a poslije i mobilizirani, su otišli iz srednje škole i studija (djeca), s radnih mjesta (radnici) ili njiva (seljaci) uz jaaako malo intelektualaca s diplomama (i to je vrlo zanimljivo za istraživanje). Što će reći da su i oni bili civili koji su branili svoje i tuđe domove. Osijek nikad nije bio evakuiran. Ratni krizni stožer je od prvog napada na grad dopustio odvođenje djece i starih, te žena koje nisu imale ratnu radnu obvezu, na sigurno. Evakuacija je bila pripremljena nakon popisa preostalih civila u gradu (vrlo mali broj u odnosu na broj stanovnika prije toga) u vrijeme nakon pada Vukovara kad se očekivao takav napad na Osijek i Vinkovce ali nikad nije provedena. Škole su odvedene imati nastavu u Mađarskoj i drugdje. Da četnici nisu ostali slaviti svoj krvavi pir u Vu veliko je pitanje bi li ova dva grada bila obranjena. Osobno mislim da bi palo sve do Đakova u četničke ruke, a možda i dalje. Po pitanju djece u Vukovaru od kojih je 96 male djece poginulo pod granatama mnogi imaju itekako veliku odgovornost. Ne samo oni na koje predmnijevam vi mislite.

      Odgovori Ponedjeljak, 16.04.2018. u 18:16
  • Default avatar - UNPROFOR
    UNPROFOR

    Draga moja , da je meni ubio nekoga od familije , išao bi u Srbiju , kupio od garavih pištolj i ukokao toga pracsa !

    14 Nedjelja, 15.04.2018. u 15:02
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Ne bih sigurno

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:25
    • Default avatar - UNPROFOR

      UNPROFOR: Pa ja se ih ne bojim , bio sami sa njima pola vrijemena !

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:50
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Imas vise od 15 god

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:52
    • Default avatar - UNPROFOR

      UNPROFOR: Šta ti misliš ? Snaga tenkovskoga motora se prenosi preko multiplikatora ili kraće gitare na planetarne sklopove i sa njih na gusjenice tenka ! Brzina pristajanja Cesne ne smije biti ispod 70 kn . Brzina pristajanja B 747 nesmije biti ...prikaži još! i manja od 165kn. kod B737 136kn . Kut pod kojim leti Concorde od Getwica - NY je za jedan stupanj manji nego u povratku . Vašu predsjednicu sam vidjeo na 1m kao obezbeđenje na prijemu . Možda imam 17g. , tu negdje !

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 16:33
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Onda si u problemu potrazi neku psihicku pomoc kod nekog popa ili hodze

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 23:50
    • Default avatar - UNPROFOR

      UNPROFOR: Šta bojiš se , da ti netko ne ukoka oca , srbine moj ?

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 08:27
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Ne

      Odgovori Četvrtak, 19.04.2018. u 15:21
    • Default avatar - UNPROFOR

      UNPROFOR: Nekom , ko je stavljao radi ideala život na kocku, ništa lakše nego ukokat takve zloćince ! Sa užitkom i to ne samo njega ! Ko da je problem doći mu na prezentaciju knjige ! Samo meni još jednom kažem ...prikaži još! žem , nije ništa ućinio , da je, ne bi bio u Haagu !

      Odgovori Petak, 20.04.2018. u 07:36
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Ti bre kao Milos Obilic i Gavrilo Princip

      Odgovori Subota, 21.04.2018. u 08:43
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Vuces ti malo na Srbe to je njihova specijalnost

      Odgovori Subota, 21.04.2018. u 08:48
    • Default avatar - UNPROFOR

      UNPROFOR: Sa njima ništa zajednićkoga , sa vama malo !

      Odgovori Nedjelja, 22.04.2018. u 07:11
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: U pravu si niSu Srbi vise Srbi kao sto su bili postali su evropljani ima jos malo tog zdravog tkiva ali u ogromnoj manjini

      Odgovori Utorak, 24.04.2018. u 09:52
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Salim se ja nemoj zameriti boli me uvo za cetnike i ustase nego dokon covek pa provociram malo

      Odgovori Utorak, 24.04.2018. u 09:55
    • Default avatar - UNPROFOR

      UNPROFOR: I ja dokon al na poslu . Treniram Hrvatski , a na Kuriru Srbski . Samo šta sudovi rade u jednoj i drugoj državi u progonu zloćinaca , to je smijurija ! Kako može postojati termin ratni zloćin , kad ...prikaži još! nitko nikome nije najavio rat ? U SFRJ nema nijednoga ratnoga zloćina, nego su to zloćini iz nacionalizma i mržnje do nacionalnosti protivnika a nijedan sud nije prihvatio kod suđenja takvu kvalifikaciju KD. Zato i mogu dobiti za 200 mrtvih po 20g , usporedbe radi dodati još Paravinju za jedan život 40 g. koji i nije ućinjen iz mržnje nego strasti! Zato bi ja ukokao tog Šljivu bez pardona i ne samo njega ima ih kolko hoćeš na obije strane !

      Odgovori Srijeda, 25.04.2018. u 07:40
  • Default avatar - paudie
    paudie

    Mercepovci su nocu upadali u Srpske kuce i odvodili muske kao na ' informativne razgovore' i tu im se gubio svaki trag, pa sta ste mislili da ce se posle desiti, da ce svi zaboraviti sta se desavalo samo par meseci pre...

    1 Nedjelja, 15.04.2018. u 18:29
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ko naruceno stivo za nedeljnu razbibrigu najvecih "ratnika i domoljuba" u Hrvata, koji u kriticnim vremenima jeseni 91. i djela 92. (uz Maslenicu, operacija Dubrovnik, Bosanska Posavina, Kupres, obrana Livna,,,) nisu bas zurili zaduziti kalasa ili papovku. I njihovih potomaka ...prikaži još! koji su sve to lijepo vidjeli na You-Tubeu i TV-u. Zbog mladosti i neznanja s tim vezanim, na stranu sad potomci tada tek rodjeni ili nesto poslije,, ali ti veliki Hrvati i bojovnici, su tada imali neodgodive familijarne i poslovne obaveze, mucila ih je reuma i prostata, gastritis, karijes i paradentoza, problemi s disnim putevima,,pa eto nisu mogli kisnuti po rovovima i smrzavat se u bunkerima, a zbog problema sa disanjem nisu mogli podnositi miris baruta i goriva vojnih vozila. Treba napomenuti da su i neki marljivo studirali,,,,,. Ali eto, zato oni i njihovi potomci sada, u ovim vremenima daju svoj nemjerljivi doprinos protiv mrskog neprijatelja svega hrvatskog. Od Srba, komunista, jugoslavena, ljevicara, udbasa, do masona, Zidova, orjunasa,,,,,,,,, Ali, bolje ikad nego nikad jer ,sve se stigne samo kad se hoce. Vjecna slava i RIP svim pravim vojnicima i ubijenim civilima, izginulima i ubijenima od Vukovara i cijele istočne Slavonije, preko Zapadne Slavonije, Maslenice, Banovine, Korduna Like i Dalmacije do Dubrovnikam, do Kupresa, Livna i Bos. Posavine..

    2 Nedjelja, 15.04.2018. u 11:40
    • Avatar osijek05

      osijek05: Potpisujem !

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 11:54
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ratovali su prvo dragovoljci. Mobilizirana djeca radnika i sirotinje. Za elitu je "ostavljeno" vrijeme poslije rata. Partijska dinastija jako dobro čuva sebe i svoje.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 12:50
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Vec po obicaju, cim se pokrene neka slicna tema kao i ova iz clanka, jave se, jedni koji kazu da trba proslost zaboraviti i naravno i oni koji kazu da se ne smije - jer je to pljuvanje po Domovinskom ...prikaži još! Ratu, poginulim i ranjenim hrvatskim vojnicima te ubijenim i ranjenim civilima. Osobno smatram da se ovo ne smije zaboraviti, kao i svako zlo, da radi nicega drugoga ono da se ne bi zlo ponovilo nasoj djeci i potomcima. Uz to najbaze receno ruzno bi bilo zaboraviti tada poginule vojnike i civile.......I p a k!!! Mnogi su tu proslost vec dugo zaboravili, iako to sebi ne zele priznati. . Zaboravili jos onda kad su sutke dozvolili i presli preko pljacke Hrvatske koja je RH ucinila puno vise stete nego srpska vojska i paravojske. Pljacke koju su izveli Todoric, Rajic, Kutle, Cacic, Gucic,,,,,,,,,,,, i njima slicni biznismeni sponzorirani i pokrivani od 2 krila iste partije - Saveza Komunista Hrvatske a koji se sada zovu HDZ i SDP. I naposljetku, pljacke, koja je od dvijetisucite do nanas iz Hrvatske otjerala najmanje 500000 Hrvata. Mnoge zauvjek. Medju njima i brojnu djecu i clanove familija u Domovinskom Ratu izginulih branitelja i ubijenih civila. Zaboravlja se Domovinski Rat i tada poginuli i ubijeni svaki dan i dalje. Svaki dan kad se sutke prelazi preko gospodarskog kriminala, korupcije, nepotizma i klijentelizma, do te mjere da su te pojave vecini Hrvata postale normala. Da! Domovinski Rat i svi tada poginuli i ubijeni j e s u zaboravljeni.

    2 Nedjelja, 15.04.2018. u 12:18
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Nikada zaboraviti, nikada oprostiti. I po Svetom Pismu postoje tri preduvjeta za opraštanje: krivac mora priznati počinjeno, zatražiti oproštaj i nastojati popraviti zlo koliko je moguće. Da, zaboravili su mnogi osim onih koji će do zadnjeg dana plakati na svojim ...prikaži još! grobovima ili pred križevima nemajući niti groba. Zaboravljaju oni koji kažu da je braniti domovinu čast i obveza a sami su je izbjegli. Pljačka je dopuštena od strane naroda koji je mirno gledao kako mu lopine pelješe firme, uništavaju radna mjesta, dok su branitelji ginuli i ratovali. Oni koji odlaze kažu da moraju. Da nemaju izbora. Neki vjerojatno ne. Ali kakav ste vi imali izbor 91-ve, niste li i vi mogli otići? Pelješenje traje i dalje, narod je podjeljen i nesložan, ne prosvjeduje, ne bori se za sebe. Pola je naroda do grla umočeno u nepotizam svojih obitelji. Domovinski rat i poginuli neće biti zaboravljeni dok god diše itko iz njihovih obitelji. Mi. Poslije nas biti će onako kako je narod i zaslužio. Želim vam ugodan dan i hvala za vašu obranu Domovine.

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 12:56
    • Default avatar - Bojan2000

      Bojan2000: Hrvatska je okupirana i polako gubi svoj identitet ali od ovog okupatora se ne oslobadja tako lako sad ce gay brakovi pa legalizacija droge samo napred. I za ovo ste ratovali moji domobrani jebem vas glupa guri su ovi nesrbi od Srba

      Odgovori Nedjelja, 15.04.2018. u 15:30
  • Default avatar - djordje70
    djordje70

    Tuzno..rat je sranje...ima tih prica na svim stranama....

    1 Nedjelja, 15.04.2018. u 11:31
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message