Obavijesti

News

Komentari 123

MORH 'demantirao' Selaka, a on im odgovorio: 'Ili sapunate dasku ili ste nesposobni uhljebi'

MORH 'demantirao' Selaka, a on im odgovorio: 'Ili sapunate dasku ili ste nesposobni uhljebi'

Selak je objasnio i koje se naoružanje koristi, kao i da je on sam obučio nekoliko hrvatskih pilota u noćnom letenju na MiG-u 21, a cijelu njegovu objavu možete pročitati u nastavku:

VIDEO

Legendarni pilot HRZ-a, umirovljeni brigadir Ivan Selak, odgovorio je na svom profilu na Facebooku na tvrdnje Ministarstva obrane da avioni MiG-21, koje Hrvatska ima u sastavu svog Ratnog zrakoplovstva, nisu opremljeni za provedbu zadaća noću. U odgovoru nije štedio 'one koji u javnosti istupaju u ime MORH-a'

Selak je objasnio i koje se naoružanje koristi, kao i da je on sam obučio nekoliko hrvatskih pilota u noćnom letenju na MiG-u 21, a cijelu njegovu objavu možete pročitati u nastavku:

Dakle da odgovorim, ne ministru jer on to ne treba niti znati, nije njegovo da zna kalibar tenkovske granate, brzinu ispaljenog zrna iz jurišne puške, ili može li ili ne može mig šibnuti raketu...i to još noću. Ali oni koji u javnost istupaju u ime MORH-a to moraju znati, ako ne znate onda pitajte, ako ne želite pitati onda ste nesposobni, ako to radite namjerno onda čovjeku “sapunate dasku”, četvrtog nema, ili ima ali onda ste nesposobni uhljebi. Citiram vas:” Borbeni avioni MiG 21 nisu opremljeni za provedbu zadaća noću...” i onda bla, bla, gdje i tko ga koristi i koristio.

Dakle ovo je strašno, da ne odgovorim ja , neka vam odgovori knjiga uputa pilotu za upravljanje avionom L -17(MiG 21 bis) prva stranica, eto vam slika, pročitajte što piše...danju i noću gospodo, to piše. Još jednom “oprema osigurava letenje danju i noću”. Idemo dalje kroz knjigu, jer one služe za čitanje , ova za učenje, napisana na krvi poginulih koji su ga u početku i tijekom eksploatacije koristili. Slijedećih par slika iz iste knjige (svetog pisma za pilote, znalci moji) govori “a kako se to leti noću”, kako sa kabinom, pokretanje ,voženje, polijetanje, slijetanje, pa i o osobenostima kad nemaš rasvjetu koju bi trebao imati (eto ide i bez toga). Kome da vjerujemo??? Pilotskom svetom pismu ili vama ekspertima,

Drugi citat, ono da uhljebi pokažu kako može i gore:”S obzirom na zahtjeve primarno je konstruiran za presretanje velikih ciljeva koji slabo manevriraju (bombarderi) u dnevnim uvjetima i zbog toga nije opremljen za zračnu borbu na srednjim i velikim daljinama (ma što to značilo-moj dodatak), kao ni za borbena djelovanja noću. Alo ljudi, uhljebi, ovo je bis, ima radar(skroman doduše) nosi rakete sa TG (zajebana) R-60m ili bez m, ima top (23 u milimetrima),ima pojačan motor, dopunski forsaž-to je ono kad misliš da je požar ,a ono motor gura tako da ga ne obuzdavaš ni sa 7-8g, ma o čemu to ja.? Evo vam knjiga 2”Metodsko uputstvo za borbenu primjenu aviona L-17(MiG 21 bis). I odmah na početku kak i treba:” namjenjen za borbu u zraku protiv svega što leti, DANJU AND NOĆU, a bogami i po ciljevima na zemlji danju ali i noću u PMU( povoljni meteo). Pitate se “sučim”-pa eto piše , dao sam vam, stranica iza-vođeno raketno naoružanje, u stvari samo se vodi, ispališ i “a je to”-imamo je R-60m ili bez m, pročitajte o njoj, piše sve, piše da je šibneš i pri 7g (na bombarder koji vitla sa tim g ,piše da avion i naoružanje raubaš od zemlje (nije ravna ploča) do praktičnog vrhunca (0 metara-18000metara), jel čitate ?? Piše u knjizi, ja vjerujem napisanom jer sam to sve primjenjivao...i više od toga pa i 30%. I hvala onom koji ga je napravio, zato sam živ, eto vam i moje osposobljenje iz 84. onog vijeka za borbeno djelovanje noću, alo noću, pa kako to?? Jbga može se, ima se, a eto ima i pečat.E da i u Hr se letjelo noću, obučih čini mi se 4,5 pilota i to baš na avionu koji po vama nemože noću, dečki šibali i samostalno, no da bi avioni letjeli moraš imati rez.dijelove,motore,opremu,razrađen sustav u koji moraš ulagati ne onoliko koliko si ulagao od kraja rata do sada, nego puno, puno više. Naravno ako želiš da ti naziv bude HRZ, a ne HVZ ili HHZ( ove srednja slova su ratno, vatrogasno, helik(h)optersko zrakoplovstvo).

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 123
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa