Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Trebali su ga ubiti: Gledao sam smrti u oči, a dogodilo se čudo

Ivan Jurič iz Tomislavgrada preživio je strijeljenje zahvaljujući partizanskom kapetanu kojeg je prepoznao, upoznali su se u vojnoj službi u Sarajevu. Kapetan je njegovu kolonu otpravio do Zagreba

Komentari 413 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar gordi
    gordi

    Zanimljivo mi je gledati kako se jugoslaveni zgražaju nad jednim zločinima počinjenih od strane ustaša, a opravdavaju ubojstva počinjena od strane partizana koji su vjerojatno i veći.

    53 Subota, 12.05.2018. u 09:50
    • Default avatar - buco7

      buco7: To su takvi ljudi. "Antifasisti" kojima je normalno ubijanje na blajburgu. Antifasizam je pokret kojeg nema ni grama u hrvatskim tzv antifasistima

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:25
    • Avatar dal

      dal: ''Super nešto''..sigurno imaš isti ''kriterij'' i za Oluju?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:12
    • Avatar netjak5

      netjak5: cilj nije postignut vidi se tek danas

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:14
    • Avatar superman1978

      superman1978: Hmmm...zanimljivo pitanje. Mada srbija nije izrucila zlocince hrvatskoj nakon oluje

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:36
    • Avatar superman1978

      superman1978: Al ww2 je nesto sasvim drugo. Ljudi su bili uvuceni u njega bez puno mogucnosti izbora! Inace ne podrzavam niti jedan oblik nasilja niti ratovanja,ali shvacam sta znaci pomracenje uma uslijed osvete. Jednostavno,reakcija na neku akciju u tim okolnostima je ocekivana

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:40
    • Default avatar - Swiky123

      Swiky123: Komunisticka revolucija a ne obracun. Komunisti zbilja misle da je te ljude trebalo pobiti bez sudjenja. Samo mi nije jasno zasto im je taj krasni komunizam onda propao...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:58
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Klasna borba po uzoru na SSSR....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:11
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Vjeronatno? Veci su visestruko i mnogo sustavniji i brutalniji. Jos od pocetka rata

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:37
    • Avatar mikaa

      mikaa: Stjepan Radić, respect, za objašnjenje, logiku i zdrav razum. Nadam se da će barem pokušat sagledati

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:00
    • Default avatar - komentirajobjektivno

      komentirajobjektivno: gordi, ne vjerojatno veći zločini nego puno puno puno puta veći... I u Jasenovcu leže žrtve partizanskih zločina koje je Tito pripisao kao žrtve ustaškog režima i dodao na broj žrtava kada je tražio odštetu od Njemačke , postoje dokazi i svjedočanstva.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:35
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: Kolko znam partizani su pobjedili.A što su tribali cvjeće bacat na njih.Pa i mog djeda su streljali.Ja im ne zamjeram bija je na pogrešnoj strani.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:52
    • Avatar mikaa

      mikaa: ljubičice, govorimo o nevinim žrtvama koji je puno, masovne grobnice, jame, djeca, trudnice...ok, tvoj did je pretpostavljam bio vojnik na "pogrešnoj" strani. A suđenje? Blago njemu na unuci...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:58
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Nikola Šubić Zrinjski je izgubio, Oanlije su pobijedile, treba li njih slaviti a ne Šubića ? Matija Gubec je izgubio, njega ne treba slaviti ? Nego onog tko je pobihedio ?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:59
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: *Osmanlije

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:02
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: mikaa:Svi koji su bježali nisu bili nevini.Moj djed je osta i u Zagrebu su ga streljali 45go.A baku i tatu nisu dirali.Samo je tata mora preć na bakino prezime da bi završija školovanje.Ali mene i brata nije šopa mržnjom.Zato zahvaljujem svom ocu.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:10
    • Default avatar - buco7

      buco7: Netjak5 bi ocito nastavio ubijati. Vidim da nema ni opomenu. Pretpostavljam da su i urednici na iszom tragu. Sramite se. Cuj cilj nije poatignut. Malo ste ih pobili

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:12
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Nije šopa mržnjom, kao niti jedan roditelj tada, jer ono što se zataskalo su samo stariji znali, nisu htjeli da djetetu negdje izleti, pa da ih pojede mrak ili prijavi neki undercover doušnik koji jedva čeka da nešto krivo u ...prikaži još! njegovom društvu reces.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:13
    • Avatar mikaa

      mikaa: Nisu, ja ti govorim o nevinim žrtvama stradalim na tom putu. A tvog dida su mogli suditi ako je kriv. Vidiš, isti su kao i oni drugi krvnici, šta ne?Nije šopanje mržnjom, to je istina, i ne trebaš mrzit da ...prikaži još! a bi bio na strani istine. A ona nije i ne može biti crno bijela. Samo zato što su partizani pobjedili.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:18
    • Avatar gordi

      gordi: A dobro jel tvoj djed bio na sudu? Jel imao adekvatnu obranu? zašto ti je otac morao uzeti bakino prezime da završi školovanje? Jel kužiš kolko si se zakopala?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:22
    • Avatar mikaa

      mikaa: Znači tvoj did je zaslužio da bude strijeljan? Hmm, mog su a bio je domobran, izvukli iz kuće i uvalili u baru i strijeljali. I skapavao je dva dana tako ranjen. Niko mu nije smio pomoć. Ja mislim da je ...prikaži još! e to iživljavanje a ne pravda. Pa o kojoj god atrani da se radilo.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:22
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: mikaa:Moj djed je radija u ustaškoj vladi i znao je što ga čeka .Bija je školovan čovjek i triba je znat .

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:23
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Svi su tada imali internet pa se lako moglo vidjeti tko gdje radi zločine.......

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:24
    • Avatar mikaa

      mikaa: Većina tih mladića od17-18 godina nisu imali pojma šta rade, većina ih je samo sanjala hrvatsku državu. Kao i 91-ve

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:25
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: mikaa:Moj djed je bija čovjek od 50go.Pravnik školovan vani.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:27
    • Avatar mikaa

      mikaa: Ok ljubice, onda je znao. Svejedno mislim da je trebao pred sud a ne prd mitraljeze

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:37
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ljudi da je bilo zločina u 2 ww na svim stranama milo ih je žao mi je svakenevine žrtve s bilo koje strane ali bilo je i plemeniti ljudi kao recimo što je taj partizanski kapetan bio u to vrijeme, ...prikaži još! nadam se samo da smo izvukli bar koliko toliko pouke iz svih ovih ratova da sirotinja nije imala previše šansi jer da je se sirotinje pitalo tata uopće ne bi ni bilo.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:38
    • Avatar Đibril

      Đibril: Mene samo čudi negiranje Jasenovca,a stavljanje Bleiburga i sličnih masovnih gubilišta u jedan,nacionalan koš...znači,tko će ikada reći,pošto je to na ovim prostorima važno,koliko je srba,muslimana,čerkeza, kozaka i ostalih izgubilo živote na tim gubilištima. Do kada ćemo govoriti da su tamo ...prikaži još! ubijani samo hrvati? Znači,nismo sposobni priznati činjenice?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:16
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Čudi te negiranje Jasenovca, a ne čudi ''malo ih je pobijeno'', ''posao nije dovršen''.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:19
    • Avatar Đibril

      Đibril: Jozo, što nisi shvatio? Nije li istina da su u kolonama bile raznorazne vojske,belogardejci,četnici,ustaše,čerkezi, kozaci...dali su i oni hrvati?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:23
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Omjer ?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:26
    • Avatar Đibril

      Đibril: Omjer čega? Mrtvih ljudi? U nekim stvarima smo poput srba...razlika ne postoji...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:30
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Omjer po križnom putu, na to mislim......

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:41
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: Pa naravno. Partizani su dokazani zločinci. Ovi koji ih brane samo dokazuju svoju licemjernost.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:05
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: nitko ne opravdava nikakve zločine,i jedan ubijeni civil na bilo kojoj strani je previše,kako vi veliki domoljubi nikako da osudite izdajnike koji su izdali hrvatsku i poklonili ju nacistima i ostalima,kako nikad ne kažete ništa protiv njih a svi veliki ...prikaži još! hrvatine,domoljubi itd.,ndh je najveća sramota u hrvatskoj povjesti.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:29
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Kaže lik s takvom slikom i misli da će ga netko shvatiti ozbiljno....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:36
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ne mora mene nitko shvaćati ništa,cijeli svijet govori ono što i ja,a to što netko ima iq 11 pa ne može da shvati to je druga stvar

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:44
    • Avatar Đibril

      Đibril: Ali ima i zastavu.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:44
    • Avatar superman1978

      superman1978: Eto,dovoljno je vidjet na sta su ljudi danas spali. Ne shvacat nekog samo zbog slike govori o tome da te ne zanima uopce ni jedna ljudska osobina onog tko nije tvog politickog uvjerenja! Jadno!!!

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:51
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: sve im uvijek lijepo i na pristojan način objasnim,ili bar pokušam objasniti ali kad netko neće da shvati što ćeš,...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:54
    • Avatar Đibril

      Đibril: Meni je gore što djecu u školi zatupljuju i nemogu zainteresirati s skoro ničim u školi....ne samo povijest....nego skoro sve....oni koji su umrli,nema ih...mi smo tu da probamo napraviti bolje društvo...mi.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:56
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ajde ljudi dosta je ideologije nevini ljudi su di stradalo pa bar zbog njih imjte malo suosjećanja kanimo se kojekakvih ideologija jer nam ništa dobro nisu donijele na bilo koje samo rat bol ubijanja patnje ljudi kroz cijelu povjest su ...prikaži još! samo patlje siromašnih i malih ljudi kako nas oni i vole nazivati "stoka sitnog zuba" dok su oni uživali na našim žrtvama bilo koje strane, ps lijep pozdrav.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:57
    • Avatar Đibril

      Đibril: Bravo Orahova.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 17:26
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Prijatelju živim za bar jedan dan bez ideologije na bilo koje da ljudi budu slobodni od toga i da budi individualno gledani, manje ce sveg zla biti primjer toga je ovdje na 24 sata kako novinari lako podjele ljude na ...prikaži još! ideologiju a od toga pobiti klikove dok se mi raspravljamo koja ideologija je manje akoja više pobila ljudi ili koja ideologija je zlo a koja "nije" za mene su sve iste natezanje nekome drugome svoje mišljenje je jako opasno,ps lijep pozdrav.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 17:35
    • Avatar dal

      dal: Ostaje pitanje tko potencira ovakve stvari, i zašto? Na jednoj drugoj temi sam doslovno prisiljen ''tumačit'' nekome da je i u srbiji bilo zločinaca u ww2...jer taj netko to negira...?! Zanima me..a svjedok sam, i moguće je provjerit: Hrvatska je ...prikaži još! na desetke puta iznijela i službeni stav prema ndh, i ustašama. Zašto se dnevno inzistira na ponovnom i stalno ispričavanju za nešto čega 99,9% nas nisu bili sudionici? Po meni je to samo traženje povoda i ''opravdanja'' za neke nove ''gluposti'' na ovim prostorima. Budući smo ( ili bar većina nas ) sudionici bliže povijesti, dakle, one od 90-ih, imamo više no dovoljno ''materijala'' za rasprave i priče...i nije mi baš jasno ( vraga nije...) zašto se u svaku ''priču'', obvezatno uvlače ustaše, Jasenovac, na kraju i Bleiburg i Križni put. Dakle, definitivno je postalo dosadno današnjoj Hrvatskoj nametat nekakvu odgovornost za nešto od prije 80-ak godina. Ne prihvaćam.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 21:01
    • Default avatar - NKNK

      NKNK: Interesantan je ovaj spašeni ustaša. Dvor na Uni do 45-te. Što nije napisao što su radili ljudima iz okolnih sela do 45-te. Samo iz moje obitelji je ubijeno dvoje u svojim kućama, par kilometara od Dvora, oboje civili koji veze ...prikaži još! nisu imali s ratom. O načinu na koji su ubijeni neću..., bilo bi previše.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 21:56
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: Problem je čitati sa razumijevanjem ili je takvim KOS-ovcima to u krvi? Naime samo maloumnik ne razlikuje domobrana od ustaše.

      Odgovori Utorak, 15.05.2018. u 00:46
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: Tito ja bi ndh označio jednako lošom povijesnom odlukom kao i stupanje u Kraljevinu SHS. Obje su bile jednako pogubne za hrvatski narod.

      Odgovori Utorak, 15.05.2018. u 00:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zlocini .stasa se nemerljivi sa ovim slucajem, u NDH je bijeno na stotine hiljada Srba, Jevreja i Roma i to zverski!

      Odgovori Srijeda, 16.05.2018. u 23:43
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: Milijuni nokia, milijuni. Blago ovako zatucanim ovcama.

      Odgovori Petak, 18.05.2018. u 11:09
    • Avatar mikaa

      mikaa: Omg! One koje ne možete uzeti pod svoje nazovete ovcama i zatucanima. Zanimljivivo. I tolerantno. Bravo. Naprosto mi je drago mi je što sam zatucana.

      Odgovori Petak, 18.05.2018. u 12:57
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: @mikaa očito ne kužiš da se moj komentar odnosi na nokiju i đustu.

      Odgovori Subota, 19.05.2018. u 22:26
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Sreca pa ti nisi :DD Bitno je da ti velicas .stase a ostalo je manje bitno!

      Odgovori Nedjelja, 27.05.2018. u 00:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: To se obicno desava kada nema argumente, ostaju mu samo uvrede :DD

      Odgovori Nedjelja, 27.05.2018. u 00:08
  • Avatar scarfacce
    scarfacce

    Za to postoji sud,ako su se predali znači priznali su poraz i trebalo ih je suditi,,ovo je izivljavanje na poraženom.

    30 Subota, 12.05.2018. u 09:49
    • Avatar giustizia

      giustizia: pa sudjeno im je tamo! na koncu, gdje drugdje im se moglo suditi? pa drzava tako reci nije ni postojala ....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:12
    • Default avatar - contreras

      contreras: Pa priznali su poraz i partizani na raznim frontovima pa su sud docekali u jasenovcu i gradiski .ti bi sud da produ mozda jo horvatincic ,cacic.e nebude

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:13
    • Avatar universe

      universe: Vidim da ne poznaješ najosnovnije činjenice - ustaše se nisu predali partizanima i nisu priznali poraz nego su nastavili ubijati čak i dok su bježali prema Sloveniji i Austriji. Svima onima koji su se predali na teritoriju Hrvatske bilo je ...prikaži još! suđenje (oko 35 časnika NDH).

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:17
    • Default avatar - contreras

      contreras: Sve se zna sve pise u knjigama.treba sto prije procitat dok knige nisu spalili.poceli su povjest iskrivljavat

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:25
    • Avatar Andrija-

      Andrija-: giustizia, ne laprdaj. kome je suđeno? tko im je sudio? za što? onako usput, kako se kome sprdnulo da opali rafal po koloni?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:10
    • Avatar giustizia

      giustizia: @Andre, kaj? Nisi nikad procital ni jednu knjigu od Grishama ? Npr. "A time to kill"?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:13
    • Avatar Andrija-

      Andrija-: Nisi odgovorila na pitanje.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:19
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Nikad vam nećemo zaboraviti ni oprostiti što ste pobili tolike stotine tisuća Hrvata od kojih većini nije bili niti suđeno a još veća većina su bili civili koji nisu ništa bili krivi ali su se bojali crvenih monstruma pa su ...prikaži još! i oni pobjegli u spas Englezima. Sam Đilas je priznao da nisu trebali pobiti tolike ljude i tolike nedužne civile. Prokleti bili jugokomunisti, i vi i vaši potomci što danas primaju mirovine u ustaškim kunama. Nikad nas se nećete riješiti! Bog i Hrvati!

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:20
    • Avatar giustizia

      giustizia: kak nisam ? a ok, ne kuzis da sam ti odgovorila, jer ne znas o cemu sam pisala u komentaru iznad ? nisam ti ja kriva kaj si nepismen i neobrazovan ...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:24
    • Avatar giustizia

      giustizia: @SR, rijesit cete se vi sami. Poglec si natalitet ! Poglec koliko je ljudi zbrisalo vanka ! Poglec da je HR demografska slika katastrofalna, zahvaljujuc "vasima" ... samo naprijed.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:25
    • Avatar Andrija-

      Andrija-: Ne, giustizia, nisi odgovorila. Rekla si da im je suđeno. Ja sam pitao kome je suđeno, tko je sudio, kako, nisi odgovorila. Argumentum ad hominem nije argument nije argument već pokazatelj nedostatka argumenata. Tijekom Križnog puta pobijeno je na stotine ...prikaži još! e tisuća ljudi, veliki dio njih bili su civili, žene, djeca, trudnice - tko im je sudio i osudio ih na smrt? Po kojoj osnovi i za što?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:32
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Ako misliš na HDZ, to nisu moji. Nakon 2000.-e godine, Hrvati (koji se tako osjećaju) nemaju "svoje". Ova parodija Račan-Sanader-Milanović-Plenković ide jedino na ruku lopovima, uhljebima i donekle "ljevičarima" (širok je pojam al zna se na koga se misli). A ...prikaži još! natalitet je loš i jednima i drugima, i "vama" i "nama" ako baš hoćeš i to mi nije drago. Bolje je da ima i jednih i drugih nego da nema nijednih. I zato HDZ-SDP vlada mora pasti. Pa makar i Živi zid došao na vlast.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:34
    • Avatar giustizia

      giustizia: @Andrija, mislis da sam ja drzavni arhiv? Hajde ti, kad znas da je tijekom kriznog puta pobijeno na stotine tisuca trudnica (btw. onda moramo broj zrtava barem poduplat , pa dolazimo do milijuna, milijardi ubijenih neduznih ustasa i cetnika...) dakle, ...prikaži još! hajde ti onda napisi njihova imena i prezimena .... Mislim ono, daj se skoncentriraj.... Imas tu jos jedan moj glavni post, koji je upravo eksplicitno odgovor na tvoje pitanje. P.S. Jesi cuo nekad za "prijeki sud" ? Gle, toga je u ratu bilo na tisuce. Pravedan? Ali, bilo je.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:36
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Uzmi si sljedeći primjer: 1995.godina. Srbijanske izbjeglice iz "Krajine" i Slavonije, među kojima je bilo i četnika i Belih orlova, silovatelja, ubojica i monstruma. Dakle bilo je svega i svačega ali najviše srbijanskih civila koji nisu htjeli hrvatsku državu i ...prikaži još! koji su mrzili Hrvate, ali ljudi nisu ništa bili krivi službeno i realno. I sad oni bježe u Srbiju, svi, i iz Hrvatske i iz BiH, i na granici na Drini ih stignu Hrvati, zarobe, opljačkaju i pobiju veliki dio tog miješanog ljudstva a ostale tjeraju prema Zagrebu recimo. I putem ih većinu pobiju da im se ne zna ni broj ni grob. Zamisli takvu jednu državu na tome nastalu? Pa svakom normalnom bi se gadilo uopće živjeti ovdje i nazivati se Hrvatom. Nema boljeg primjera od toga. Ali Hrvati (pravi) nisu Jugoslavenski komunisti, već su ljudi koji su s krunicama išli u rat, osloboditi svoje bez iskaljivanja na Srbima. Naravno, bilo je pojedinačnih zločina i njima se treba suditi, i suđeno im je. Ali zanimljiv je primjer HOS-ovaca. Kao velike ustaše šatro a ljudi nemaju nijednog osuđenog, čak su i pomagali srbijanskim civilima a Hrvate su spašavali tzv. "štafetom smrti" preko minskog polja. Na te ljude i na običan hrvatski narod sam ponosan do neba, i zbog takvih se s ponosom nazivam Hrvatom. A fašisti, komunisti i moderni uhljebi i lopovi će zauvijek biti smrtni neprijatelji hrvatskog naroda. I to dok smo živi, dok ne izumre i zadnji Hrvat.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:53
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Po ovome izgleda da smo mi k..... Ja zajedno s IV gardijskom 3. imotska bojna. Jesmo li trebali ¨95 ili naš pokojni general Petar Stipetić, Čedu Bulata zajedno s poraženom pobunjenom vojskom i civilima koji su se predali, lagano u ...prikaži još! četverored pa pjehe do Dubrovnika i usput ubijati u svakoj grabi jer su možda neki počinili i zločine. Pitam sve? Jesmo li to trebali činiti?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:14
    • Avatar Mrki95

      Mrki95: Srbi su bezali u Srbiju. A sto su Hrvati bezali u Nemacku to je pitanje

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:17
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Da se to radilo, još bi više pljuvacine bilo po braniteljima i vikanja kako su genocidasi i ustase, a napravili bi isto što i partizani za koje bi i tada isto pričali.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:17
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Bleiburg se spominje samo zbog toga što se tu drži komemoracija već 60 godina, a to je najbliže mjestima po tada Jugoslaviji gdje su ljudi pobijeni.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:27
    • Avatar fcbarca_1

      fcbarca_1: predali su se tako stu su bjezali ahahahahaahah

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:15
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Guistiza što se tiče iseljavanja Hrvata momentalno to je se desilo i 60-ti ljudi odlaze jer im je bolje i europi tako su isto radili za vrijeme juge, znam i vidio sam svojim očima koliko je poljaka čeha mađara napustilo ...prikaži još! njihove zemlje poslije ulaska poljske češke mađarske u eu tako da ovo što se momentalno dešava u hrvatskoj to je momentalno svi ti ljudi koji su otišli ce se vratiti kao što su to uradili poljaci česi i mađari znam i vidio sam to, isto su na isto način odlazili kao sada hrvati a sad se vraćaju u poljsku i otvaraju biznise take-away shopove i slično sve če to doći na svoje kad je u pitanju hrvatska ljudi će otići i vratiti se otvoriti nekakav biznis na moru i za pare koje su.zaradili uživati.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:51
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Ljudi moji 1750 dosad nadenih MASOVNIH grobnica.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:56
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Pa vratili bi se oni i ranije i uložili u hrvatsku da ljudi na vlasti žele Hrvatsku otvorit liberalnoj ekonomiji i olakšanoj administraciji. Nemali broj puta sam čitao koliki su hrvatski iseljenici htjeli otvarati tvrtke u Hrvatskoj pa su odustali. ...prikaži još! Eno onaj Boris Mikšić, emigrant i kandidat za predsjednika kojem su se mediji rugali otvara u Belom Manastiru tvornicu i postaje najveći proizvođač antikorozivnih folija u Europi. Ali za naše medije i ljevičare on je krkan, ustaša i slično. Tako da se tu slažem s tobom. Treba se povezati s iseljeništvom kao Izrael, ono što priča Stjepan Šterc.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:04
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Užas brate. I to su samo otkrivene grobnice. Koliko je njih još neotkriveno samo...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:11
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Sad im triba doc u kumrevec kad se skupe.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:35
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Protuprosvjed, nadlijetati helikopterima i pazitida s kakvim oznakama dolaze te ih primjereno kazniti.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:38
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Stjepan Radić@ istina ima i toga znam od početka 90-tih pa na ovamo da su naši iseljenici htjeli i bili voljni ulagati u Hrvatsku u njemu ekonomiju dosta njih je i uradili to ali su vrlo brzo izgubili povjerenje pa ...prikaži još! čak i pare koje su ivestirali znam ne malo broj njih ali opet kažem sve ce to proći i sve ce doći na svoje važno je da su ljudima otvorene oči i opcije, ljudi će se vraćati u Hrvatsku većina ovih koji su otišli ce se vratiti i zahtjevati političke promjene jer su vidjeli u drugim zemljama poput Irske da se može i kako se može podignuti ekonomija i riješiti se uhljeba koje kakvih, Hvatska ima ogroman potencijal i naši ljudi ce to vrlo brzo shvatiti kad budi išli u druge zemlje i vidjeli kako drugi rade, važno je da će ljudi zahtjevati promijene znam da nije lako i da je to dug proces ali treba biti optimističan jer budimo realni naši ljudi nisu imali šanse prije vidjeti kako to ljudi u drugim državama rade, ps lijep pozdrav.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:41
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Jozober@ upravo to

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:44
    • Avatar Stjepan Radić

      Stjepan Radić: Prvi korak je promjena izbornog sustava na referendumu gdje će iseljenici moći dopisno ili online glasati.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da li su .stase sudile nekom u Jasenovcu?! Nisu, vec su pobile na stotine hiljada civila i to bez osnova!

      Odgovori Srijeda, 16.05.2018. u 23:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A ja mislio 6m radica, kada ono samo jedan :DD

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 00:50
  • Default avatar - Andrija i Anđelka
    Andrija i Anđelka

    Ne ponovilo se

    Subota, 12.05.2018. u 11:03
  • Default avatar - 0304
    0304

    Domobrani nisu počinili zločine, oni su bili regularna vojska

    3 Subota, 12.05.2018. u 10:59
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Nije ni vecina ustasa. Ali njima je zlocinac i djete koje nije partizan

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:39
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: Ne samo to već su i pomagali partizanima. Ovo im je bila zahvala.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:10
    • Avatar Pamtim

      Pamtim: Sve gledate crno bijelo. I na jednoj i drugoj strani, kao i u svakom ratu je bilo ubojica, sadista, koji ubijaju i žene i djecu i uživaju u tome. A kaj se tiče Blaiburg, moj susjed domomobran, koji nije želio ...prikaži još! bježati iz svoje domovine Hrvatske, neki likovi iz ustaške jedinice stacionirane u Zlataru su mu rekli ako s jedinicom ne krene prema Austriji da će ga oni osobno ubiti trenutno. I pod prislom morao krenuti od svoje obitelji i djece. I rekao je da su ga brzo otpremiti od tamo do kuće gdje se ubrzo posvetio i obitelji, djeci i obradi zemlje. To je on meni davno ispričao i zato nikad neću poštovati ustaško vodstvo koje je bježalo, a tjeralo i Hrvate civile i domobrane da im štite leđa.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 17:13
  • Avatar jozzbeerr
    jozzbeerr

    Ovi koji ovdje pravdaju ovo, uvjeren sam da bi isto mislili da se tako postupilo sa Srbima u Oluji, da ih se većinu pobilo i vuklo po cijeloj HR da ih narod mlati i pljuje............

    9 Subota, 12.05.2018. u 10:49
    • Default avatar - Mare44444444

      Mare44444444: Cek a zas ustase ase isto takvo sra napravili mogli su se odma svi pobrat i gotov barem se nebi raspravljali

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:09
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: ???? Onda su i Srbi mogli odmah otići 91.oz HR pa nebi trebala Oluja. Kakva ti je to logika ? Pa većina visoko pozicioniranih ustasa je utekla i ostavila vojnike, najvećim dijelom tek unovacene mladiće, i civile partizanima na iživljavanje.......

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:13
    • Avatar superman1978

      superman1978: Ček ček...samo malo. Pa srbi nakon oluje nisu predali svoje zločince hrvatskoj! Zasto mislis da ih je hrvatska vojska mogla odvest na krizni put???

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:58
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Ne mislim, samo pitanje. Nije HV kao Tito i partizani da vode civile po cijeloj drzavi i tamo većinu pobiju.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:04
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Ovdje nema smisla raspravljati s nekolocinom. Kad se gleda samo s ideološke strane. Opravdava se masovna ubojstva i zvjerstva jer su " I oni to činili" postavio sam pitanje više puta jesmo li mi isto trebali traktoriste 95. Pokupiti pa ...prikaži još! u četverored i u "šetnju" do Dubrovnika? Ovakvi komentari su samo dokaz da bi i danas zvjerstva i zločini bili mogući samo kad bi se stvorili uvjeti i bezakonje.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:24
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Slažem se, ne vrijedi raspravljati s njima, ali treba im uvijek ovo pisati jer tada naglo uteknu hahaha

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:30
    • Avatar luka_cro

      luka_cro: Oluja je bilo etnicko ciscenje od strane Srba. A Domovinski rat nema ama bas nista zajedno sa 2. Svijetskim ratom. Ako ti se u ovoj drzavi "slobodnoj i demokratskoj" bolje svidja nego u onoj Titinoj, onda ti medjutim nema pomoci.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:32
    • Avatar superman1978

      superman1978: Luka_cro pa nije svima lose u ovoj hr. Ovdje je nekolicini dobro i ne obaziru se na radnicku klasu koja je u yu bila cvrsti srednji sloj drustva. Zato ne cudi uopce takvo misljenje,a netko pise nebuloze cisto jer mu je to posao...

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:10
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Ovi koji ovo opravdavaju učinili bi isto da su u toj poziciji. To je zlo u nekim ljudima.

      Odgovori Ponedjeljak, 14.05.2018. u 12:33
  • Default avatar - Aleluja
    Aleluja

    Cijela Europa osudila komunističke režime, samo kod nas takvi još arlauču i sudjeluju u vlasti

    14 Subota, 12.05.2018. u 10:56
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: HR je jedina komunistička država u EU, što je vidljino po raznim ljestvicama gdje su ostale države koje su odbacile komunističko nasljeđe miljama ispred nas....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:12
    • Avatar Nepotkupljivi

      Nepotkupljivi: Dok se lustracija ne provede nema naprijed.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:05
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: Koji su to komunistički zločini?To što smo se školovali živjeli jednim normalnim životom.Imali dobro zdravstvo i školstvo.I dije tu zločin.Nikad nisam bila u komunistima ali mi je u onom sustavu bilo super.svismo ljepo živjeli .

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:56
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Evo ovih koji relativiziraju. O čemu ti govoriš ? I jedino se dobro živjelo 70ih, ono ostalo puko preživljavanje.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:01
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: jozzbeerr:Pa kolko nam je bilo loše .Moš mislit.Kolko se samo tvornica igradilo svako koja tija radi je.Svi smo se školovali normalno ko je bija pametniji ta je i uspija.Pravili su svi kuće ,dobijali ljudi stanove i sad ćeš reći da ...prikaži još! nam u Titovo vrime nije bilo dobro.Mošete lagat kolko želite ali bilo je skoro svima isto.A kako je sad?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:07
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Svima isto bilo, dobivali stanove, svi sretni bili ? Moj nitko nije dobio stan, živjeli na selu u kućama izgrađenim još prije 2.svjetskog rata, bavili se poljoprivredom, pjesacili po 20 kilometara za prodati svoje proizvode na placu. O čemu ti ...prikaži još! pricas ? Nekima je bilo dobro, posebno komunistima i u partiji, ali govoriti da je svima bilo dobro.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:11
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: jozzbeerr:Oprosti svima je školovanje bilo dostupno.Znači da nisu bili nadareni za knjigu .A kolko znam seljaci u Jugoslaviji pogotovo u Slavoniji bili bogatuni.Ašto su sad?Sirotinja koja se iseljava.Zato vi držite svoje mišljenje a jaću svoje.Meni je bilo dobro i onda ...prikaži još! i sad .Uvjek sam živela prosečno i meni je to dobro.I to želim svim Hrvatima koji su iz Hrvatske .Mislim starosjedjoci.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:15
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Ljudi rođeni pet šest godina prije rata nisu nadareni za knjigu ? Hahaha, koje floskule ti razbacivas......

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:18
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: jozzbeerr:Kada je prošo rat mogli su se školovat.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:25
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Tko kaže da nisu ? Toliko bilo dobro da su svi išli u Njemačku i Švicarsku sezonski, a neki rođaci i ostali tamo.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:08
    • Avatar škver

      škver: I cijeli kulturni svijet je na strani antifašizma a mi?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:24
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: pa cijeli svijet je osudio i ndh te zločince ustaše,pa kao da je nekog briga,svi imaju neko opravdanje za svoje.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:34
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Tko slavi NDH ????

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Koja cela?

      Odgovori Srijeda, 16.05.2018. u 23:44
  • Avatar jozzbeerr
    jozzbeerr

    Nacizam komunistima nuje bio zločinačka ideologija do 22.lipnja 41.tj., dok Hitler nije napao Staljina. Gdje bi Tito bio da se to nikada nije dogodilo ?

    3 Subota, 12.05.2018. u 10:54
    • Avatar Red_army

      Red_army: Poznaješ povijest kao i sjevernokorejski dijalekt.

      Odgovori Utorak, 15.05.2018. u 14:12
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Pa opovrgni me. Argumentiraj svoj stav, a ne laprdati iz Rostova.....

      Odgovori Utorak, 15.05.2018. u 16:31
    • Avatar Red_army

      Red_army: Na tvoju žalost napravio sam to previše puta da bih to svako malo opet neznalicama ponavljao. Ako se želiš informirati upiši si u Google "Maxim Litvinov" i prati kronološki tijek događaja u odnosima SSSR-a i zapadnjaka od 1930. do 1939. ...prikaži još! Biti će ti puno toga jasnije.

      Odgovori Srijeda, 16.05.2018. u 09:15
  • Default avatar - Komentiraj znam da želiš
    Komentiraj znam da želiš

    Hoćemo pravdu za krvnike,državo reagiraj već jednom, gdje ste se sakrili ubojice mnogi mnogi Hrvata....

    13 Subota, 12.05.2018. u 09:54
    • Default avatar - fafarikula021

      fafarikula021: Ne,nije.ono je bilo masovno ubojstvo neistomisljenika.Nisu bile samo ustase,bili su i domobrani,zene,djeca.Prekrsene su sve konvencije o pravima ratnih zarobljenika,a nitko nikada nije odgovarao.Povijest je zabiljezila Josipa Broza kao diktatora i jednog od 10 najvecih zlocinaca u povijesti.Reci mi biseru,imamo li ...prikaži još! mi pravo po tom receptu poubijati sve srbe koji su ratovali protiv nas...ili npr narod srebrenice,imaju li oni pravo zadovoljiti pravdu ovako?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:15
    • Default avatar - fafarikula021

      fafarikula021: Tesko ti prihvatiti istinu a cudis se sto mnogi ne prihvacaju da su ustase radike zlocine?Znaci samo tvoje misljenje vrijedi?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:25
    • Avatar giustizia

      giustizia: A to je neka tvoja istina ili Velimira Bate Bujanca ?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:27
    • Default avatar - MladiRealist

      MladiRealist: Fafarikula konvencije važe za vrijeme rata, a rat je završio 8.5 a u narednih 10 dana poginulo je 5000 partizana po Zagorju i Sloveniji boreći se protiv ovih s Bleiburga koji se nisu htjeli predat

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:36
    • Avatar giustizia

      giustizia: a gle, gle . . . . i velis ti da postoji neka Titova ostavstina !? ajde ....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:50
    • Default avatar - 0304

      0304: Pa dio krvnika je u HDZ-u završio

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 10:54
    • Default avatar - 0304

      0304: Kako će pravda biti zadovoljena kada je i jedan od UDBAŠA još uvijek visoko u HDZ-u, a svi koljači imaju sada preko 90 ili blizu

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:01
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Giustizia, jedno pitanje samo. Jesmo li mi trebali analogno tome, 95. Čedu Bulata sa koju tisuću vojnika i desetak tisuća civila nakon što je vojska položila oružje pjehe na izlet do Dubrovnika pa ih provesti kroz porušena hrvatska sela i ...prikaži još! usput pustiti svakog tko želi da se iživljava na njima. Bi li time pravda bila zadovoljena?

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:30
    • Default avatar - Komentiraj znam da želiš

      Komentiraj znam da želiš: Đabe pisati kad mi brišu istinu....🤔

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:35
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: Što zar za ustaše da reagira?Di ti je pamet.Pa oni su bili u koaliciji sa fašistima.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 13:53
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Oni su bili u koaliciji. A ti nisi. Ti JESI fašist

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:11
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: neki su pobjegli u južnu ameriku a neki preobukli uniformu,

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:35
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pravdu mogu samo da dobiju civili a ovi su bili sve samo ne civili!

      Odgovori Srijeda, 16.05.2018. u 23:45
  • Avatar mikaa
    mikaa

    Uzmite primjer Hudi jame u Sloveniji, gdje su iskopani ti ostatci, dokazano da su zatrpani živi poliveni živim krečom. Trudnice, djeca....čime su takvu smrt zaslužili ,pitam vas, šta su oni bili, krvnici i ustaše? Ma dajte, bljuje mi se na ...prikaži još! ideološku pristranost i jednoumlje u ovim komentarima!!!

    5 Subota, 12.05.2018. u 13:06
    • Default avatar - ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: Pavelić je zbrisa i ostavija svoj narod na cjedilu(mislim ustaše i njihove obitelji).A što su radili ustaše prema partizanskim obiteljima biće ih ljuljuškali.Pustimo prošlost.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:03
    • Default avatar - vid00

      vid00: Ni jedan dječji kostur nije eshumiran iz Hude jame!

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:11
    • Avatar mikaa

      mikaa: To govorim. Ne može tolerancija prema jednom zločinu a osudit drugi. Oba za osudu. Govorim o nevinim žrtvama na obije strane. Ne govorim o izdajniku paveliću

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:11
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Mnoge su i ljuljuskali. Da. A pavelic je zbrisao jednom. Tito je zbrisao 5 puta i to se slavi kao uspjeh

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:10
    • Avatar Red_army

      Red_army: Fascinantno je koliko ljudi ima problema sa uspostavljanjem vrlo jednostavne korelacije između Akcije i Rekacije. Nekima je to shvatiti kao razumjeti razbijanje atoma. Nije niti čudo da smo ovakva banana država.

      Odgovori Utorak, 15.05.2018. u 14:15
  • Default avatar - 0304
    0304

    I onda Židov Goldstein nikadan u Otvorenom kaže kako su na Bleiburgu pobijeni samo koljači, kako nitko nije živ zazidan u rovove jer su to utvrdili on i otac, a da je Jasenovac nakon 1945 mit. Istina boli Židove oduvijek ...prikaži još! pa i ta da im se zbog patnji u II svjetskom ratu dopušta genocid nad Palestincima

    Subota, 12.05.2018. u 10:53
  • Avatar Asimetrični
    Asimetrični

    Nakon ovoliko godina odmaka trebali bismo biti sposobni osuditi svaki zločin, neovisno o tome tko ga je počinio. Onaj tko to nije u stanju i traži opravdanje za zločine ima očigledan problem u svojoj glavi i poimanjem razlike između dobra i zla.

    3 Subota, 12.05.2018. u 11:36
    • Default avatar - fafarikula021

      fafarikula021: Napokon netko realan

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:13
    • Avatar jozzbeerr

      jozzbeerr: Skver osuđuje Bleiburg ???? Nemoguće.....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:19
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Ovdje je samo ideološka rasprava, žalosno je samo uvidjeti da bi u slučaju bezakonja isto i danas bilo moguće, da ljudi ne vide razliku između dobra i zla. Lako je za neke nijanse, nego bi bila moguća zvjerstva svake vrste. ...prikaži još! Pogledajte samo zadnji rat što su radilo Srbi, isto tako sjetite se Lore i rezanja ušiju zarobljenicima Osijek di su ljide tjerali da piju kiselinu iz akumulatora. Ja neshaćam koliki nečovjek neko mora bito da bi to činio. Isto tako ne shvaćam kako to netko može opravdavati bilo tko, strana nema veze s time. Ili si čovijek ili nisi.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:39
  • Avatar gza_spen_pa
    gza_spen_pa

    fašizam kao politički pokret je zasnovan na rimskom pravu koje uključuje i pravo na izvršenje smrtne kazne (prolific use of capital punishment) za kaznena djela ali i religiozne prekršaje, biblijski primjer je Golgota a u novijoj povijesti civilizacije primjere možete ...prikaži još! pronaći na googleu, sukus događaja na križnom putu je kako netko tko je antifašista može koristiti metode fašista

    1 Subota, 12.05.2018. u 10:22
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Antifašisti ne postoje. Postoje razni narodi koji su se iz raznih interesa borili na razlicitim stranama

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:12
  • Avatar škver
    škver

    Svaka strana neka prizna i osudi svoje zločine i krenimo u bolju budućnost ! Malo nas je a biti će nas i manje ako se raseljavanje nastavi.

    2 Subota, 12.05.2018. u 12:03
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Točno. Ali dok se jednom ne kaže da nema antifašizma bez demokracije i da su partizani (taman da su anđeli) bili vojska Jugoslavije a ne Hrvatske a vojska NDH (taman da su đavli) ipak bili vojska nekakvog pokušaja nekakve države

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:16
    • Avatar škver

      škver: Napisao sam stav o tome!

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:25
  • Avatar škver
    škver

    Istina NDH, država koja je počivala na rasističkim zakonima ali ne opravdavam ovo strašno mučenje,mrcvarenja ljudi bez oružja,bacanje bez imena u jame! To čovjeku kao što sam ja ,nije u krvi a ne bi trebalo biti niti jednim čovjeku!

    4 Subota, 12.05.2018. u 11:34
    • Avatar Asimetrični

      Asimetrični: Amen. Potpisujem do riječi

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 11:37
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Tocno. Osim da je ndh pocivala na rasnim zakonima pocivala je na želji naroda za drzavom. Moj djed je bio ustaša i borio se za DRZAVU. Nije njega bilo briga ni za rasu ni za hitlera i ostale luđake. Niti ...prikaži još! ti je ikad mrava zgazio van borbe niti bi ikad to dozvolio. Rat nije nikome brat osim profiterima koji su napunili Zagreb i 45e i 95e

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:09
    • Avatar škver

      škver: noobcamper, to je točno ali gleda se službena ideologija koja je bila rasistička! I moj pokojni tata je bio u toj vojsci i znam da je bio bolji od kruha.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:23
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: pa za koju se državu borio tvoj djed ako je bio u ustašama,ahhaha,koja budalaština,ndh bila njemačka i to je njemci dobili bez ispaljenog metka,sramota,lik se još hvali da mu je djed bio ustaša,bože pomozi

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:38
  • Avatar gara22 dojebić
    gara22 dojebić

    Tko god se krvnicki izivljava na drugoj osobi nije covjek vec zvjer....

    2 Subota, 12.05.2018. u 14:23
  • Avatar gza_spen_pa
    gza_spen_pa

    događaji na Bleiburgu i na teritoriju Jugoslavije se daju usporediti s masakrom u Katynskoj šumi, uz opravdanje da sredstvo opravdava cilj

    2 Subota, 12.05.2018. u 10:57
  • Default avatar - komentirajobjektivno
    komentirajobjektivno

    Nema tu puno pametovanja, vodstvo ustaškoga pokreta je NDH proglasilo 10. travnja 1941. nakon sloma Kraljevine Jugoslavije, znači da je i tada Hrvatska željela biti izdvojena iz Jugoslavije (ondašnje kraljevine) i samostalna. U borbi za tu samostalnost nastali su domobrani ...prikaži još! i ustaše jer Hrvatsko domobranstvo je postojalo i to su bile redovne oružane snage NDH i trebali su državu braniti od domaćih i stranih neprijatelja, imali su snage na moru, na kopnu i u zraku. Jedino pravo pitanje je za koju državu su se borili oni a za koju partizani. I eto sve onda dođe na svoje mjesto i sve je potpuno jasno. Partizani su se borili za Jugoslaviju, na koji način su pobjedu izvojevali je jako upitno i diskutabilo, a Hrvati su se borili za nezavisnu Htvatsku pa su izgubili svoju već postojeću državu a na koji način je isto upitno i diskutabilno.

    14 Subota, 12.05.2018. u 11:46
    • Avatar JaLe_1

      JaLe_1: Ustaski pokret je krenuo iz Bosne i nema veze s Hrvatskom.Danas je jasno zasto je pokrenut jer danas ste uspjeli sve pokrasti kao i onda.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:07
    • Default avatar - komentirajobjektivno

      komentirajobjektivno: Nisam ja najpametnija pa da znam točno od kud je krenuo ustaški pokret, ali po onom što piše u srpskim knjigama partizanski je krenuo od četnika iz Srbije.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:17
    • Default avatar - vid00

      vid00: Kakva neovisna Hrvatska! NDH je bila marionetska državica sila osovine! Jaka neovisnost kad ti cijelo vrijeme na teritoriju "države" palamudi sva sila nacističkih i fašističkih kolaboracionista!

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:29
    • Default avatar - Barbika.

      Barbika.: Bila je dobra namjera koja je završila lošim odabirom saveznika i potpuno lošim režimom. Što se partizana tiče, mnogi od njih nisu bili za komunizam, niti su bili članovi komunističke partije, niti su bili za Jugoslaviju, već za samostalnu Hrvatsku. ...prikaži još! Na žalost, takvi su također bili likvidirani od strane komunističkog režima

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 12:40
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Koje Bosne? Bosna je i Hrvatska. Pokret je nastao nakon ubojstva Radića i birio se protiv Jugoslavije. A vi koji ste ili za prvu ili za drugu vi se trebate stidjeti

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:12
    • Default avatar - vid00

      vid00: Očito je nakon dolaska Hitlera i dočeka prepunog cvijeća, glavna borba bila protiv svega židovskog, romskog i srpskog, tzv rasni zakoni preuzeti od nacista!

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:37
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: ndh je proglašena onog dana kad su nacisti ušli u zagreb,nije bila slobodna nego okupirana bez metka,predana na pladnju,svi oni koji su htjeli svoju domovinu borilči su se protiv istih i u konačnici oslobodili zagreb i hrvatsku od okupatora i domaćih izdajnika.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:42
    • Default avatar - komentirajobjektivno

      komentirajobjektivno: Ne mogu vjerovati da još uvijek ima osoba koje nemaju blage veze o NDH i koja je bila površina te Hrvatske i da je Bosna tada bila Hrvatska. To je isto kao da ja sada kažem kako Slavonija nije Hrvatska, ...prikaži još! ili kako Lika nije Hrvatska... Ili da bubnem kako dio partizana nije dolazio iz Hrvatske nego iz Dalmacije... Koja je to bila škola u kojoj se dolazilo do takvih zaključaka samo se pitam. Nije vrag da sam samo ja učila povijest NDH.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 17:07
    • Avatar JaLe_1

      JaLe_1: Tebe je Nedic ucio povijest,vas saveznik hihi

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 18:18
    • Default avatar - komentirajobjektivno

      komentirajobjektivno: Možeš si evocirati uspomene na Nedića ali Jugoslavije ti više nema. Tito i Patiizani pobili toliko ljudi za Jugoslaviju i šta sad? Opet ih dio mora živjeti u slobodnoj nezavisnoj državi Hrvatskoj a dio u slobodnoj Srbiji i ostalim bivšim ...prikaži još! sfrj, sada samostalnim republikama... i ništa nisu postigli samo milijun žrtava. To ja tragično i jako porazno. Poraz da ne može biti veći.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 18:29
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: očigledno nisi ništa naučila

      Odgovori Nedjelja, 13.05.2018. u 19:55
    • Avatar Red_army

      Red_army: komentiraobjektivno se trudi ispasti tulava očigledno. Jer ako se ne trudi onda je prirodno nadarena!!!!!!

      Odgovori Utorak, 15.05.2018. u 14:19
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da .stase nisu ubijale Srbe, Jevreje i Rome mozda bi i dobili drzavu tada, ali njima je bilo bitno samo da ih nema.

      Odgovori Srijeda, 16.05.2018. u 23:47
    • Avatar Red_army

      Red_army: @noobcamper Odao si se da si iz BiH. BiH je zasebna država i nije dio Hrvatske već 1000 godina. To se vidi i po vašem mentalitetu koji je poprimio naznake turskog oportunizma.

      Odgovori Petak, 18.05.2018. u 08:57
  • Avatar škver
    škver

    Di su: Plenković, Martina, KGK ?

    2 Subota, 12.05.2018. u 11:55
  • Default avatar - varaždinček
    varaždinček

    Oko 4miliona hrvata koji su ostali u hrvatskoj na svojim ognjišrima a sa ustašama nisu koalirali eeee to nisu pravi hrvati.Pravi su samo oni koji su bježali iz hrvatske !?

    2 Subota, 12.05.2018. u 13:58
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Ovako može lupetati samo lik koji u sebi ništa ljudsko nema a najmanje znanja a događajima.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:19
    • Default avatar - varaždinček

      varaždinček: Eeee mladiću, sve što ti napisah meni ja prihvaćam i podarujem tebi.

      Odgovori Nedjelja, 13.05.2018. u 13:15
  • Avatar hadzostrogi
    hadzostrogi

    Valjda vidjeli sta se radilo u Jasenovcu,Staroj Gradiski i ostalim stratistima, takodje bez sudjenja, pa vratili istom mjerom.Ne vidim razloga za toliko iscudjavanje, zlo radja zlo.

    2 Subota, 12.05.2018. u 13:07
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: A ustase nisu imale pravo vidjeti sta se radi u kraljevini po toj tvojoj nakaradnoj logici? Pa Maksu su oca na mrtvo ubili žandari. Jel on onda imao pravo na Jasenovac. Po tebi i sličnima da.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 15:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ubili ga zato jer je bio normalan ili zbog čega?...ne kužim...ne pratim ustašku povijest....

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 16:41
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message