Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Nacrtao srp i čekić: 'Odbacite optužnicu protiv Filipa Drače'

Ovo je politički progon protiv onih koji su se usudili reći da je ovo podijeljeno društvo, rekla je na prosvjedu protiv represije kandidatkinja Radničke fronte za predsjednicu države Katarina Peović

Komentari 391 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Eroo
    Eroo

    Radnička fronta a svi skupa nemaju 5 godina radnog staža. Kakvi su to bolesnici na vlasti pa im financiraju te udruge, od zastite zena pa nadalje. Fuj...

    25 Srijeda, 30.01.2019. u 18:55
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: šuno više njih nema ni dana staža pa su u braniteljskim mirovinama..

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:02
    • Avatar Eroo

      Eroo: Budala je onaj tko im je dao mirovine (osim invalida). U najboljim godinama i naponu snage vecina ih sjedi po kladionicama i birtijama umjesto da pridonose drustvu.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:06
    • Avatar Mato Treger

      Mato Treger: A šta ovi iz radničke fronte bez radnog staža privređuju... Kome trebaju Drače, Peovići, Teršelići...

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:10
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Trebaju svakoj državi u kojoj demokracija kašljuca i uvodi se cenzura, ne na mala vrata već na velika.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:19
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Što SDP nje mogao skupit više od jednog, dvoje koje su poslali tamo? Ah da, raspala im se zagrebačka čelija.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:00
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: poslali su tebe zeljkopž....pa sam si napisao da si za njih glasovao.. a onda su te kupili za 20dkg parizera.. sad si svoj na svome..:)))

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:34
    • Avatar Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Ko da ih imaju branjenici !

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:39
    • Avatar Eroo

      Eroo: Kakav bi tek naslov stavili da ih se okupilo 1000 a mnogo vece prosvjede nece spomenuti ili ce drasticno umanjiti broj prosvjednika...

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:00
    • Default avatar - Knez Drpimir

      Knez Drpimir: Veći su problem rođe neradnici po javnim i državnim poduzećima, lokalnim samoupravama koji koštaju milijarde svaki mjesec. Ovaj ak ne radi nema ni za buhtlu i to je ok - njegov izbor.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:10
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: željkopž - Jeste li vidjeli video (na narod hr) u kojemu Hasanbegović u 15 minutnom obraćanju Saboru objašnjava zašto je SDP u situaciji u kojoj je danas?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:54
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Imaju zato uhljebi radnog staža preko veze i kupljene diplome. Fuj.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:15
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: ravno1, nisam gledao Hasanbegovćevo obraćanje, al ću ti reć zašto je SDP tu gdje je sad. Razlog je prilično jednostavan i banalan. Pogonjen medijima koji su pod njihovom kontrolom cijelo su vrijeme gradili sliku dobrog poštenog SDPa. Poštenih komunističkih angeleka ...prikaži još! koj se brinu za narod, dok su u tim istim medijima HDZ prikazivali kao zločestu zlu babarogu koja je kriva za sve zlo sav lopovluk koji se desio u RH. I tada se desio BUM. Saznalo se za pljačke, kriimnale i veleizdaje SDPa. Dobar dio pljački i kriminala koje su prpisival zloj babarogii HDZu pokazao se ka SDPovo djelo, koj je odmah u očima javnost pokazao svoje pravo lice crnije i ružnije od lica one babaroge hadezeja.I to je to. Taj nagli pad od poštenog sviijetlog komunističkog angeleka do goreg od crne zločeste baba roge. To je koštalo SDP i zato će uskoro nestati, kao što će nestati i njihovo čedo ŽZ koj je isto pokazao da je pričao samo laži i da će ukrast kad mu se pruži prva prilka.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 06:04
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Bojite se ŽZ ko vrag tamjana. Dobar je strah kome ga je Bog dao.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 07:31
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Kapitalistički bauštelci i mafijaši iz ercegovine se najviše bune kada govore pametni i pošteni ljudi o stanju kakvo zaista jeste.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 10:52
    • Avatar Eroo

      Eroo: Red_army@ na koga ciljas kad kazes pametni?? Na ove iz RF ili na levi kancer ?? Tko upropasti uljanik i 3 maj?? Mafija iz ercegovine ili ??

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:08
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: željkopž - 1. Predlažem da ipak pogledate taj 15 minutni govor. Čak i ako ne simpatizirate dr. Hasanbegovića. Svašta se iz toga govora može naučiti. 2. Jučer je naš književnik, Aralica, u Hrvatskom tjedniku objavio jedan jako dobar tekst o ...prikaži još! komunizmu i komunistima o kojima kaže: "Rusi su kao i mi sami skinuli s leđa kugu koju su im u teretnom plombiranom vagonu donijeli kugom zaraženi štakori".

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:42
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: ma daj molim te... Aralica.. pa taj je bio nekad okorjeli komunista.... dok ga nisu izbacili.. kao i Mikulić Andrija (šef Zg hdz-a) Jugoslaven.. a danas nam glume domoljub.. to su prodane duše.. okreću se kako vitar puše sutra bi ...prikaži još! bi da zatreba bili najveći komunisti..

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:43
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: ero... ne umanju rodijake ... i te kako su zavladali ovom državom.. isto tako su se dobro obogatili svojim rodijačkim kapitalizmom..

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:45
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: raavno1.... ja nisam rekao da li simpatiiziiram ili ne smpatiziram Hasanbegovića. Sreo sam ga jednom, u prolazu. Blo bi mi drago upoznat ga. Raspad SDPa je malo složenija stvar. Naveo sam samo jedan ključan razlog zašto se raspadaju. Zato sam ...prikaži još! i ja ovdje forsiram tu gospodarsku stranu.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:52
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: forsiraš gospodarsku stranu..ahhaahahhah..hhaha dugo nisam pročitao veću glupost..koju gospodarsku stranu??? pa ovi uporno iz miseca u misec bilježe pad industrijske proizvodnje.... a ovaj sa iq ispod 80 piše o forsirnju gospodarske strane...hhahahhahahh..

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:59
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: gogo... spomnjem samo i jedino činjenice koje s emogu dokazati! Dakle kada će SDP vratit pokradeno? Npr. pokradenih 13.1 tonu hrvatskih rezervi zlata?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 21:11
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Ako vidite čovjeka sa bijelom košuljom ruku svezanih iz leđa na ulicama Požege hitno to prijavite psihijatriji u Vrapću. Naime traži se stanovita osoba inicijala Ž.P.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 15:09
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: zeljkopž.. dupeglavac po tko zna koji put... imaš linkove gdje ti sve piše i gdje je sve obrazloženo u najsitnije detalje... to smo tebi i zaštitniku Sisačke rafinerije Mariću ministru nije jasno... ma njemu je jasno.. jer više to nikad ...prikaži još! to nikad nije spomenuo ..osim kad treba par budaletina uvjeriti u laž... slični tebi...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 16:35
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Zamisli kakav život moraš imati da po 24 sata po portalima braniš najveće lopove i demagoge koje je RH ikad dala!!!

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 19:55
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Sdp će vratiti pokradeno kada pokradeno vrati i hdz. A to znači nikada. Željko iz Požarevca.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 20:26
  • Default avatar - in search of sunrise
    in search of sunrise

    Lik je neradnik teski i van toga sto je napravio ,o njemu se pise danima??pa daj napisite nesto o djeci koji idu na razna natjecanja ili o osobama koje necim doprinose drustvu i sebi.Ovo je klosar koji zivi u rupama,i ...prikaži još! familija ga se odrekla

    4 Srijeda, 30.01.2019. u 20:05
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Najoštrije protestiram jer smatram da Katarina Peović nije prikladna za predsjednika RH. Mnogo bi bolji bili drug Kapović ili Budak. A možda čak i dekanica Filozofskog. Jer ona voli za dan Oktobarske revolucije na zgradu Fakulteta vješati ogromni plakat sa srpom i čekićem.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:51
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Ovi od devedesete su sve veliki radnici zato i država je tu gdje je.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:19
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Bolje je biti 10 puta neradnički klošar nego uhljebljeni kvazidomoljubni mafijaš sa dvojnim državljanstvom!!!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 10:54
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Red_army - Po kojem ste algoritmu došli do tog broja?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:44
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    Skupilo se desetak ekstemnih ljevicara po mraku i kmici da ih nitko ne vidi,hrabri neki zgubidani.

    84 Srijeda, 30.01.2019. u 19:12
    • Avatar nori 🖖

      nori 🖖: Drača,Peović.....nastavite niz

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:17
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Dovoljna je cinjenica da im 24 Sata objavljuje video od 26 minuta, Raseta od srece nece nocas spavati.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:21
    • Default avatar - dalbon

      dalbon: Neka Srpa i Cekica jos zivite na racun njih i Druga Tita

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:33
    • Avatar Linz

      Linz: Dok je Maršal Tito bio živ, svi su kerovi bili na kratkoj uzici !!! nije bilo puberteta i tih novarija, svi skojevci su to preskakali k'o od šale !!!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:37
    • Avatar kormilar

      kormilar: Tako mu i treba kad crta krive znakove! Da je Filip uz tekst ispod spomenika dopisao svastiku, ništa mu se nebi dogodilo!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:38
    • Avatar Linz

      Linz: Dok je Maršal Tito bio živ, nije bilo puberteta, guzne tetovaže i promijene spola !!!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 19:40
    • Avatar Mato Treger

      Mato Treger: Dok je drug tito bio živ nije bilo pederluka...

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:08
    • Avatar nori 🖖

      nori 🖖: Još plaćamo dugove druga Tita.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:33
    • Avatar maxim m

      maxim m: nori,cila juga bila manje dužna u 50g. neg rvacka u 25...

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:08
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Tito je ubojica Hrvata....

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:31
    • Avatar delaware

      delaware: maxo pa nisu druže hrvatsku zadužili i rasprodali ustaše nego tvoji titoisti. broz ti je godišnje na svoj hednozam putovanja odijela rols ryceve avione ljubavnice hranu plaću i slične luxuze trošio budžet crne gore! a nisi zaboravio da je krvavi ...prikaži još! bravar odveo cijelu jugu u bankrot 81?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:45
    • Avatar delaware

      delaware: ovaj je jadnik toliko povijesno i politički nepismen da uopće nije svjestan kako je napakostio svojemu. pa tuđman je umiveni tito nikada ga se nije odrekao i uvalio nas je odbijanjem lustracije i ubacivanjem zavnoha u ustav na najperfidniji način ...prikaži još! n u treću jugoslaviju. a mali mu šara spomenik misleći da će napakostit hrvatima :facepalm:

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:51
    • Default avatar - Čarli1976

      Čarli1976: Ajde Ivančiću ne trkeljaj ovi su zakon za tebe i tvoje hdz-ejnare, a srp i čekić i jesu pravi tuđmanovi simboli pod kojima se borio protiv fašista i ustaša, i šta ti sad hoćeš? pokrij se ušima i šuti, i ...prikaži još! digni se na zadnje noge.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:27
    • Avatar delaware

      delaware: fašisti su se borili na tuđmanovoj strani (srb, otrić, užička republika, foča...) a tuđman je kako i dolikuje jugoslavenu i posrbici srpskoj slugi digao ruku na hrvatsku državu. lik je prevara stoljeća.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:33
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Ti indoktrinirani lenjivci koji nikada u životu nisu obavili pravi posao koji stoje uz simbol koji je uzrokovao smrt 100-ih milijuna nevinih koji su se usudili izgovoriti da život pod utopijskim komunizmom nije dobar. Te lenjivce treba teško kazniti, a ...prikaži još! a tako i svakoga tko podupire komunizam treba kazniti na isti način kao i oni koji stoje s nacističkim simbolima i nacizmom. A što se tiče Tuđmana, on je bio u stranci koja je prodala našu zemlju. Ista stranka koju premijeri iz dana u dan zateknu u sukobu interesa o kojoj je znao cijeli ostatak stranke. Ista strana koja koristi novac poreznih obveznika za izgradnju projekata koji neizbježno propadaju. Ista stranka koja je prodala i uništila većinu naših tvrtki. MakeCroatiaGreatAgain

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:34
    • Avatar delaware

      delaware: komunizam je genocidna ideologija koja je nadmašila po broju nevinih žrtava nacifašizam zajedno (italija i njemačka) komunjare pardon antife 100-120 milijun likvidiranih, a nacifašizam zajedno ukupno 20-25 milijuna nevinih.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:41
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: delaware, ako ne znaš, najduži ratovi i najkravaviji ratovi su se vodili u ime križa. Kad ćeš Crkvu maknut iz Hrvatske?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:48
    • Avatar delaware

      delaware: vodili su se u ime pljačke, a hlebinci vjeruju u službenu povijest. inače u isusovo vrijeme, otprilike tisuću godina prije križarskih ratova, bilo je na planeti manje ljudi nego su ih pobili antifašisti staljin, mao i broz. tako da te ...prikaži još! tvoje brojke o nekom genocidu križara koje bi mogle parirati antifašističkim genocidašima baš i ne drže vodu jer bi da ih dosegnu trebali pobiti pola planete.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:53
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Zašto si lajkaš sam komentare? Za povijest te neću pitat.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 22:57
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Ovdje imamo još jednog samoproglašenog genijalnog ateista. Za opisivanje tipičnog ateista: Samoprocijenjenog genija koji je otišao na Mensin online test i dobio ocjenu od 20000 IQ. Mrzi kršćanstvo iz nekog čudnog razloga, nikad ne čita niti jednu stranicu Biblije. Stvara ...prikaži još! a hrabre tvrdnje bez da ih podupire. Zato ću naučiti ovu genijalnu ateistu neku povijest. Moro Insurgency - islamski pobunjenici na Filipinima imaju dugu, krvavu povijest otpora protiv kolonijalnih i filipinskih vlada. 120 tisuća smrti za islam. Sjeverni križarski ratovi - križarski ratovi za iskorjenjivanje baltičkih pogana. Ne mogu naći dobre procjene žrtava, ali 150k smrtnih slučajeva za kršćanstvo čini se razumnim. Alžirski građanski rat - Više islamskih pobunjenika. 200 tisuća smrti za islam. Vojska otpora Gospodina - kršćanski militanti u središnjoj Africi. Sjećate li se Konya 2012? 200 tisuća smrti za kršćanstvo. Albigensian Crusade - Francuska vodi križarski rat da bi uhvatili katarske heretike iz Languedoca. Procjene variraju od 7k do 1mil, ali recimo samo 200k smrti za kršćanstvo. Veliki turski rat - "Sveta liga" kršćanskih država odbija osvajanja Osmanskog carstva u istočnoj Europi. 300 tisuća smrti za kršćanstvo. nastavak u sljedecem komentaru....

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:10
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Rashidun Osvajanja - Islamski kalifat osvojio je svoj put od pustinjske vode do najmoćnije države na svijetu u nevjerojatno kratkom vremenskom razdoblju. Ne mogu naći ništa slično procjeni žrtava, pa ću potpuno pogađati ovaj slučaj: 500 tisuća smrti za islam. ...prikaži još! Vjerujte mi, to neće utjecati na pobjednika. Osmanska osvajanja - Mehmed II vodi Osmanlije na veselom putu osvajanja nad Istočnom Europom. 800 tisuća smrti za islam. Križarski ratovi - Cijelo kršćanstvo provodi nekoliko stoljeća lupanjem glave nasuprot zidu u obliku Svete Zemlje. 1mil smrti za kršćanstvo. Francuski religiozni ratovi - Francuski protestanti i katolici 36 godina masakriraju jedni druge glupo. 3mil smrti za kršćanstvo. Tridesetogodišnji rat - protestantski i katolički prinčevi za kontrolu Svetog Rimskog Carstva (moderna Njemačka). Ratni se ratovi vode između plaćenika koji pljačkaju krajolik kako bi se podržali. Jedna trećina Njemačke umire. 10mil smrti za kršćanstvo Dakle, to je 15 milijuna smrti za kršćanstvo i samo 2 milijuna za islam ali Timur je koristio islam da bi opravdao svoja osvajanja, dodajući 17 milijuna islamu. Ok, dakle imamo milenije kršćanstva i islama koji su proizveli 40 milijuna smrtnih slučajeva. Idemo sada na posljednju, ali ne i najmanje važnu religiju, ateizam.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:11
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Komunistički režim - koji je bio prvi ateistički režim na svijetu - doveo je do smrti od 85 do 100 milijuna ljudi upravo nakon uspostavljanja u SSSR-u, Kini, Etiopiji i Jugoslaviji. To čini da se bilo koji drugi broj koji ...prikaži još! se ovdje navodi u vezi s organiziranom religijom čini kao kikiriki. Međutim, najnevjerojatnija (i bolna) činjenica o smrti pod komunističkim ateizmom bila je kratka količina vremena tijekom kojega se to ubijanje dogodilo - uglavnom u prvim tri do četiri desetljeća njegova postojanja, unutar određene zemlje. Dakle, bez obzira vjerujete li da je Islam ubio 2 milijuna ili 20 milijuna (i bilo koji od tih brojeva su grube podcjenjivanja, s obzirom na 1500 godina dugu islamsku trgovinu robljem i arapskim osvajanjima, niti jedan od njih nije čuvao zapise o civilizacijama koje su uništili), ateizam još uvijek je "pobjednik" u smislu odbacivanja nasilne smrti - barem koliko mi znamo. Štoviše, ateističko ubojstvo nije završilo padom željezne zavjese ili propasti kineskog komunizma. Nasljeđe komunizma, čak iu Kini, prije WTO-a, dovelo je do trgovine djecom, krajnje siromaštva, trgovine ženama i prostitucije (što je dovelo do nebrojenih smrtnih slučajeva), kao i pobačaja u svim tim zemljama.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:12
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: i, bez obzira na to kako se politički osjećate oko pobačaja, činjenica je da je pobačaj negativno utjecao na rast populacije u bivšoj Željeznoj zavjesi - što pobačaj čini materijalnim ubojicom stanovništva, čak i ateistima i pro-izbornicima koji mogu vjerovati ...prikaži još! nerođenom nisu “životi”. Stope pobačaja u Rusiji, posebno, bile su zapanjujuće sve do Putinove službene potpore oživljavanju pravoslavne crkve i (s Abramovičevom pomoći) pravoslavnog judaizma - koje su aktivno i uspješno smanjile pobačaj među kršćanima i židovskim Rusima. Prije toga, na primjer, bilo je (vidi Wikipedia linkove): Oko 5,6 milijuna pobačaja (ili oko 5% stanovništva) 1965 2,11 milijun u 2001. (oko 2% stanovništva) 1,6 milijuna u 2005. godini 380.000 od 2010. i sada opada, ali 380.000 je u to vrijeme bio najveći svjetski broj i stopa I svi ti brojevi su samo u posljednjih 50 godina. Prije toga, Rusija je postala prva europska zemlja koja je 1920. legalizirala pobačaj, au toj prvoj godini dogodilo se više od 4,2 milijuna pobačaja, a mnogi su bili prisiljeni. Njihov je broj ostao oko 3 do 4 milijuna svake godine, s tim da je 1965. godina bila vrhunac. U prosjeku 3,5 milijuna pobačaja godišnje, što iznosi preko 280 milijuna smrtnih slučajeva između 1920. i 2001., ne uključujući 2 milijuna u 2001. godini! Dakle, ako tražite "religioznog" krivca koji se smatra najvećim ideološkim ubojicom povijesti, ne tražite dalje od religije ne-vjerovanja!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:13
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Ne mogu ostaviti linkove...

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:14
    • Avatar delaware

      delaware: fašizam je prostituiran pojam od strane antifa kojim ideološki žigošu sve neistomišljenike kako bi prikrili tj opravdali svoje genocidne zločine. ako uzmemo da je fašizam diktatura, masovna ubojstva i sl onda nema većih fašita od komunista.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:16
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Uglavnom jesi ti ograničen ili? Staljin nije ubijao druge jer su bili vjernici nego iz političkih razloga. Hitler je bio katolik, a njega nisi spomenuo uz SSSR. Nijedan komunistički vođa nije ubijao jer su ljudi vjerovali u Boga, dok su ...prikaži još! katolici ubijali i one koji su govorili da je zemlja okrugla.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:17
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Staljin je bio lider ateisticke drzave kraj rasprave.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:20
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Jednostavno. Tito=zločinac, komunizam=fašizam.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:21
    • Avatar delaware

      delaware: staljin je ubijao svećenstvo u cccp kao i broz u ex yu. najviše katoličkog svećenstva u postotku likvidirao je broz čini mi se da je brojka oko 600 mučenika katoličke crkve koje su likvidirali bezbožni jugokomunisti u stvari tada boljševici ...prikaži još! jer je tito bio staljinova kujica. partizani su inače pjevali u ratu pjesmu nosim kapu sa tri roga ja se borim protiv boga. to su bili boljševički revolucionari koji su došli ukinuti religije i nametnuti njeno božanstvo komunizam.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:23
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Nađi mi jednu rečenicu koju je on izgovorio da je išla: "U ime ateizma...". Vi ne znate šta pričate. Ja ne brojim Hitlerove žrtve u kršćanske zločine, iako su vojnici nosili pojaseve sa natpisom "Gott mit uns" i Hitler je ...prikaži još! u svojoj knjizi "Mein Kampf" rekao da radi Božju volju. Po kojim kriterijima vi brojite Staljinove zločine u ateističke?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:23
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Pa likvidirali su ih jer su otvoreno podržavali Hitlera i Pavelića. Šta su im trebali čestitat.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:24
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Tvrdnja da se pronađe mjesto gdje ateistički vođa kaže u ime ateizma ubit ću te ljude je besraman čin da se opovrgnu činjenice. Jednostavno rečeno, pokušavate opovrgnuti činjenice mišljenjima. Obrazujte se.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:26
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Činjenice su da je Staljin počinio genocid. Po čemu je taj genocid povezan sa ateizmom?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:28
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Pa čekaj tko je prvi počeo klat po Hrvatskoj? Ustaše ili Partizani?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:28
    • Avatar delaware

      delaware: kolika je mržnja među antifašistima vladala prema vjernicima svjedoči kovanica klerofašisti koja je izmišljena kako bi se ideološki žigosali svi neistomišljenici genocidnog titovog boljševizma.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:29
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Ne pričaj gluposti, u Jugoslaviji se moglo sasvim normalno u Crkvu. Nemoj meni prodavat tu jeftinu propagandu.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:30
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Jel nije NDH počela prva klat srbe koji su tu stoljećima živjeli? Preskočio si jedno poglavlje.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:31
    • Avatar uglavnom

      uglavnom: Ljudi ne žele čuti istinu jer ne žele uništiti svoje iluzije. Nietzsche. Laku noć.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:33
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Laku noć.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:34
    • Avatar delaware

      delaware: u crkvu se moglo najnormalnije ići nakon što je krvavi bravar poklao 600 svećenika i časnih sestara a ostale svećenike otpremio na robiju. don anto baković je bio jedan od njih. ndh nije klala u travanjskom ratu jer još nije ...prikaži još! bila ni uspostavljena, a kamoli organizirana. klali su antifašisti oko 300 nevinih je ubijeno u prvom valu antifašizma od toag i žene i djeca.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:35
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Dobro, a sad dokaži.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:35
    • Avatar delaware

      delaware: kladim se da ti za tu njegovu knjigu nisi nikada ni čuo.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:40
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Daj link, tvoje birtijaške priče mi ništa ne znače.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:40
    • Avatar delaware

      delaware: googlaj, nije te komunizam valjda naučio neradu? imaš sve podatke knjiga se zove "Hrvatski martirologij XX. stoljeća" i koliko znam nie uploadana, ali neki dijelovi jesu davno sam je čitao.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:48
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: A stranica se zove komunistickizlocini.net. Sve jasno.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:50
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Jel ti to braniš NDH?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:52
    • Avatar delaware

      delaware: Evo što sam rekao! Antifi govoriti istinu jednako je jalovo kao od komunjare napraviti humanista.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:53
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Da li je NDH bila zločinačka država?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:54
    • Avatar delaware

      delaware: Branim istinu. U čemu je tvoj problem? U povijesnoj nepismenosti? Fali ti pendrek i kundak da disciplinira sve one koji ne mantraju komunističke laži?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:54
    • Avatar delaware

      delaware: Moramo prvo definirati što je zločinačka država. Ako je svaka država zločinačka koja je počinila zločin onda u WWII nema države koja nije bila zločinačka. S time da je Jugoslavija još i genocidna.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 23:55
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Pa po tim kriterijima po kojima si ocjenjivao Jugoslaviju, ocjeni i NDH. Da ili ne?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:00
    • Avatar delaware

      delaware: kriteriji su isti za sve, ali djela nisu. po istraživanju prof jurčevića sa ffzg 89% svih zločina počinili su partizani četnici i talijani 9% ostalo ustaše. izvor metapedia josua ambroz tito.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:01
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Pa znači da su Ustaše zapravo bili misionari koji su hranili gladne i bolesne?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:02
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Partizani napravili više zločina od Njemaca.hahhaah

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:03
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Da nisu i Isusa razapeli partizani?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:05
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: A jel Hitler bio žrtva Jugokomunističkog zločina? Jel on zapravo bio dobar, ali su ga partizani prikazali kao lošeg?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:07
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Ovako se nisam dugo ismijao. Hvala. Aj ćao.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:13
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Da ti olakšam. Ja to uopće ne čitam.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:18
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Boris Ivančić. To su naučili od Pavelića. Naime zgubian je došao u Zagreb po noći, a i uteko je iz Zagreba po noći.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:21
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Može zgubidan Pavelić po mraku i kmici hrabro bježati, pa onda mislim da mogu i ovi. Inače mislim da je ime Boris Rusko. Vi ste definitivno dobili krivo ime svojevremeno.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:26
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Ja sam u tom komunističkom ateističkom sistemu išao u crkvu i kršten sam, i primio i pričest i krizmu. Danas u ovoj vjerničkoj kapitalističkoj državi ne idem u crkvu jer od vjernika koji su sve sakramente obavili tek nakon devedesete ...prikaži još! ne stanem fizički u crkvu. A isped nje nemam namjeru stajati.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:40
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Delaware ja bih se na tvom mjestu žalio u Strasbourg. Može ti Šimunić tužakati državu, možeš i ti.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:51
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Prave face su oni koji pričaju kako su u komunizmu išli u crkvu a sad neidu zbog novih vjernika. Nikad nitko ne ide u crkvu zbog drugih, nego zbog sebe.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 08:11
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Bolesnici koji traže dokaz da je Tito ubojica su besmislene isto kao i da netko traži dokaz da je Hitler ubojica. Postoje knjige koje su napisane sa 600 ubijenih svećenika ako se to nevjeruje kako dokazati komunističkim zagovornicima.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 08:14
    • Avatar kormilar

      kormilar: AmbrozStubički, većina vjernika ide u crkvu zato jer su ih tako roditelji odgojili, a dio naroda ide zato jer je danas popularno ići u crkvu!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 10:47
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Gluposti, po čemu je to popularno ići u crkvu? U komunizmu je isto bilo popularno??

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 10:54
    • Avatar kormilar

      kormilar: AmbrozStubički, crkva je prije 1991. bila u nemilosti i zapećku tadašnje države, a danas crkva surađuje sa institucijama RH. Od kada su potpisani međudržavni ugovori između Vatikana i RH i kad joj je vraćena imovina, katolička crkva u Hrvata kao ...prikaži još! da je dobila krila, smatra se važnom, pa se čak upliće i u državnu politiku!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 11:08
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Ne ideš u crkvu pa ne znaš da u crkvi nema ništa više ljudi nego ih je dolazilo za vrijeme komunizma. Još uvijek dosta ljudi kardinala Stepinca proglašava zločincem a crkvu prikazuju kao neku zločinačku organizaciju. Ako Pravoslavna, Muslimanska i ...prikaži još! sve ostale vjere surađuju sa institucijama zašto bi to bilo negativno za Katoličku crkvu.?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 11:29
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Evo vidiš da ima bolesnika, kolika je mržnja u komunistima, što bi ovakvi dali da mogu dovršiti posao.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:15
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Za mene tko blagoslivlja vojsku koja po logorima kolje nepodobnu djecu nije drugo nego suučesnik u zločinu.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:18
    • Avatar kormilar

      kormilar: AmbrozStubički, kad se dođe na misu logično je da se ne može primjetiti povećanje broja vjernika, jer je riječ o deklarativnim vjernicima. Naime, poznat je podatak da je u bivšoj državi bilo manje od 50% katoličkih vjernika, a danas ih ...prikaži još! ima skoro 90%. Naime, u RH je broj onih koji se vjerski opredjeljuju za katoličku vjeru, iako u stvarnosti nisu vjernici i dalje izuzetno visok zato što se kod nas većinom smatra da je vjerska pripadnost ta koja određuje nacionalnu. Što se tiče odgovora na tvoje pitanje važno je znati da je jedno surađivati sa državom, a drugo je državi i cijelom narodu u RH nametati svoje stavove, kao jedine valjane, te ateiste i agnostike i ostale proglašavati narodom drugog reda (nevjernici)! Dosta nam je bilo jednoumlja, zar ne?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:20
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Ti si snimao Stepinca kako hoda od logora do logora.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:21
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Ja nisam ali netko drugi je. Zato i postoje autentične slike.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:23
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Kormilar, u prethodnim komentarima napisao si da je negativno to jer Katolička Crkva surađuje sa institucijama sad to pobijaš, napisao si da ljudi u crkvu odlaze zbog običaja a sad to pobijaš. isto tako si napisao da je u bivšoj ...prikaži još! državi bilo 50% katolika a to ni približno nije istina. Daj se odluči, vidiš li kako je komunistički vojnik odlučan.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:32
    • Avatar kormilar

      kormilar: AmbrozStubički, Razumijem da ti je teško pametno komunicirati sa nekoliko komentatora istovremeno, ali pročitaj malo bolje moj komentar pa će ti neke stvari biti jasnije!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:36
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Objasni mi. Napisao si da jedan dio naroda ide u crkvu zbog roditelj a drugi dio jer je to popularno. Poslije si napisao da u crkvu idu vjernici. Pročitaj ti.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:44
    • Avatar kormilar

      kormilar: AmbrozStubički, svatko postaje vjernikom jer ga roditelji tako odgoje i nauče, a ne zato što se takvim rodio ili bio svjedokom da je vidio svevišnjega, jer ili se izjašnjavaš da vjeruješ ili da ne vjeruješ! Vjernicima se zovu svi koji ...prikaži još! vjeruju bez obzira dali oni vjeru primjenjuju u praksi ili to ne rade, a katolička crkva im to dopušta da bi se na papiru povećao broj vjernika! Što ti tu nije jasno?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 13:13
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Opet si napisao neistinu. SVATKO POSTAJE VJERNIKOM JER GA RODITELJI TAKO ODGOJE. Nikad nisi čuo da je neka osoba odrasla u ateističkoj sredini pa je ipak postao vjernik??? Ispravno bi bilo da si napisao VEĆINA umjesto SVATKO

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 13:33
    • Avatar kormilar

      kormilar: AmbrozStubički, ima i brakova u kojima je majka vjernik, a otac ne, pa jedno dijete postane vjernik, a drugo ne. Međutim, moraš priznati da odgoj i sredina u kojoj smo rasli udari pečat na naše buduće ponašanje u životu i ...prikaži još! na navike koje preuzmemo od svojih roditelja. Dakako, svugdje ima izuzetaka, ali takve se stvari ipak rijetko događaju, pa samo potvrđuju ovo pravilo!! Nećemo sada o gramatici hrvatskog jezika, jer kad sam ja učio tu gramatiku ti se još nisi bio ni rodio!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 13:42
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Nije to gramatika nego tvrdnja. Naravno ti opet razvodnjavaš .

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 13:47
    • Default avatar - Čarli1976

      Čarli1976: Ambroz stubički:: ti si jedan totalni neznalica i veliki ljubitelj ustaša i laži, izokrenuo si povjest ne 100% već 1000% kao i tvoj jurčević koji je potomak ustaša.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:58
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Am Broz. Onda sam išao u crkvu jer je bilo potrebe, a danas više nemam potrebe kada vidim tko je sve vjernik. Osim toga onda si bio frajer kada si išao u crkvu, a danas ići u crkvu može svaka ...prikaži još! budala. Fala đenja Broz junior

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:17
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Vaso, ne ide se u crkvu da bi bio frajer i zbog nekog ili nečeg, nego radi sebe.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 17:10
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Čarli, stvarno pričaš gluposti. Sve šta sam napisao je istina. Znam da je tebi i tvojim kvazi antifašistima teško jer se ne možete ponašati kao u komunizmu. Morati ćeš se jednom sa tom činjenicom pomiriti, čim prije to napraviš biti će ti lakše.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 17:15
  • Avatar hrvat42
    hrvat42

    radnicka fronta ciji clanovi su neradnici.........dojmljivo

    7 Srijeda, 30.01.2019. u 19:53
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: A isto ko branitelji bez ispaljenog metka!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:20
    • Avatar Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Pa i HV mi je puno nešto neradnićka !

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:40
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: lika hrvatska dika - Što ste Vi htjeli reći sa "A isto ko branitelji bez ispaljenog metka!"?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 00:02
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ravno onaj tko treba razumio, a za vas ostale predlažem školovanje nakon kojeg ćeš moći čitati s razumijevanjem!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 09:51
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: To koliki broj "branitelja" parazitira na hrvatskom državnom proračunu pa mi smo mogli poput Hitlera s tim brojem vojnika pokoriti cijelu Europu!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 09:53
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: lika hrvatska dika - 1. Nakon svakog rata, ne samo u našim krajevima, ima više ratnika u evidenciji nego što bi ih po realnim procjenama trebalo biti. To nije u redu ali se to mora prihvatiti kao realnost.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:30
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: lika hrvatska dika - 2. Što se tiče "branitelja bez ispaljenog metka" vjerojatno ne znate da je u "Pustinjskoj oluji", devedesetih, samo 20 % ljudstva bilo "iza" nišanskih sprava a čak 80 % ih je bilo u logistici. Znači, postoje ...prikaži još! neka pravila koja je potrebno znati prije nego se nešto komentira.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:32
  • Avatar Alt right
    Alt right

    Skupilo se 15 ekstremnih ljevičara i nose zastave pod čijim je režimima vršena najveća represija u povijesti.

    2 Srijeda, 30.01.2019. u 18:58
  • Avatar TITO LEGENDA HEROJ
    TITO LEGENDA HEROJ

    ako je uništavao privatnu ili državnu imovinu treba mu neka kazna,a tako i svima ostalima.

    13 Srijeda, 30.01.2019. u 18:52
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    TReba ga tretitarati kako su tretirali idoli ovih „Stranaka „ , komunisti sve koji im nisu bili po volji ptovodeci diktaturu nad narodom dugih 45 godina. Svi vi gore zastupljeni „prosvjednici „ zaboravili ste diktaturu i jednoumlje vasih prdhodnika Tita i komunista?

    39 Srijeda, 30.01.2019. u 19:06
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: U pravu si onda je bilo jednoumlje diktatura i sve šta si napisa.. A kako ovo danas zoveš. Kako nazivaš pljačku, uništavanje i prodaju države i njenih građana, koji da ne postanu robovi biže iz države.. Kakop ovo zoveš di ...prikaži još! š di se puca po ulicama, napada bolničko osoblje, dica koja zbog nebrige umiru ITD ITD ITD. KAKO SVE TO ZOVEŠ ??????? Samo zaboravljaš jednu stvar iza one države ostale su tvornice, radna mista i pošteni građani. Je morali smo to u ratu izboriti. Ali poduzeča nije rat uništija, radnike se nije rat potra na ulicu da skupljaju otpatke po kantama, nije rat doveo strane banke da nas gule,ItD:ITD Moga bi ovako nabrajat do sutra.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:09
    • Default avatar - sjever i jug

      sjever i jug: potpec..Bravo za komentar.. +++..👏👏👏

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:24
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , kad jednom svatis da je propast upravo tih poduzeca dovela do rata i nemira , vec 1965 god. kad sam bio u JNA, rekao mi je jedan slovenac da je njima slovencima pun k-- -- --c bacanja novaca ...prikaži još! u vrecu bez dna , pokusaj nesto zakljuciti iz toga , a ne samo sve lijepo farbati .

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:27
    • Avatar delaware

      delaware: druže potpec pa nisu druže hrvatsku zadužili i rasprodali ustaše nego titoisti. broz ti je godišnje na svoj hednozam putovanja odijela rols ryceve avione ljubavnice hranu plaću i slične luxuze trošio budžet crne gore! a nisi zaboravio da je krvavi ...prikaži još! i bravar odveo cijelu jugu u bankrot 81?

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:47
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Bitnije je tko je danas doveo Hrvatsku u bankrot. Nije Tito sigurno nego vaši veliki domoljubi.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 02:29
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: delaware - Hrvatsku opljačkao i uništio HDZ, uništili su sve tvornice i poduzeća, izbacili na ulicu sve radnike, njih nekoliko stotina tisuća, zbog njih i sada ljudi odlaze iz Hrvatske.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 08:04
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: Popitj tabletu. Vidiš da buncaš.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:11
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: delaware: U pravus i Hrvatsku su uništili Titoisti koji su prominili bandjeru i naziv. Od devedesete se zovu DOMOLJUBNO-KRADOLJUBNI HDZ.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 12:12
    • Avatar delaware

      delaware: Kakav HDZ? Niste nikad čuli za KPJ? To su vam drugovi samoupravljači oni koji su izvršili genocid nad Hrvatima u WWII i poslije se učlanili u HDZ, a zanat klanja i otimačine učili su od vašeg idola Tita.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 10:15
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , tipicno za komunjare , jednoumlje , i kad izades iz tog jednoumlja onda nastaje vrijedanje , ti najprije nauci razmisljati vlastitom glavom , kad naucis sto je demokracija , i sloboda govora onda se javi , ja te ...prikaži još! isto mogu razumjeti i tvoje istomisljenike da zalite za jugom , nato ste trebali prije misliti pa vam se nebi raspala , ne samo sisat , pa kad se raspala , e sad su krivi svi drugi samo mi nismo .

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:43
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: U pravu si ,možda sam ja sve šta si nabroja. U prvom komentaru govoriš o propalim poduzečima koji su doveli do rata. Ali nisi naveo imena tih poduzeća. Spominješ 1965.i tvoj boravak i priće iz JNA. Koliko onda ti ...prikaži još! da ti imaš godina. S koliko si godina iša u domovinski rat, ako si uopće i bio u njemu. Spominješ demokraciju i slobodu govora, ali pri tome drugi nisu bitni i njihove riči nisu bitne. ZBOG ČEGA?????

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 18:50
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , prvo i prvo , ni jedno poduzece nije radilo s dobitkom , da bi se koliko toliko odrzalo krpalo se na sve strane , tito je vjesto manevrirao izmedu zapada i istoka , mogu ti i objasniti i ...prikaži još! kako , kad je tito otisao , nestale su ucjene prema zapadu i prema istoku i sve se pocelo urusavati , nikom ja nisam rekao da nesmije iznositi svoje misljenje , razlika izmedu mene i tebe je u tome sto ti iznosis misljenje drugih , a ja iznosim samo svoje dozivljaje .

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 21:58
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: To šta nije radilo s dobitkom ne znači da danas ne bi radilo s dobitkom. Samo je tribalo pametno odraditi rekonstrukciju firme, a ne je uništiti i prodati pojedincima za 1.kunu... Svi smo svjesni da se u vrime socijalizma ...prikaži još! alizma gledalo da šta veči broj ljudi radi, a samim tim se i nije moglo doći do nekih velikih dobiti kod tih istih firmi.. A šta se tiče Tita i njegovih igara između istoka i zapada, on je zna šta oni žele. To im je uskračiva i pruža mrvice u zamjenu za živu lovu i naše proizvode. Zato je i čitavi dug Jugoslavije bio desetostruko manji nego Hrvatski, a da u Hrvatskoj vrlo malo ima još Hrvatskog. Banke, telekomunikacija, privreda i i dosta zemljišta je prodano strancima. A šta se tiče raspada zemlje, nije bio problem u običnom narodu. Problem je bio u vođama koji su se itekako okoristili za vrijeme svoje vladavine i kaosa koji su proizveli. Šta se tiče mojih odgovora samo su moji i ničiji drugi. Ne tribaju mi advokati oko mene da bi zna nešto napisati i izreći. Kažeš da si puno doživio i proživio. Zašto misliš da nisam i ja.

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 09:58
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC. hrvatsku su preuzeli unuci i sinovi onih iz juge , koji placu za jugom , jer im je bilo dobro , a hrvate vec od 60-tih god .i jos i dan danas salju u iseljenistvo u tomu je problem ...prikaži još! m , po tvom pisanju vidi se da si ucio u skoli , ja sam malo zivio i u onom sistemu za koji ti znas samo po pricama , vjeruj mi da je tako bilo kako ti to pricas nebi se nikada raspalo , svicarska nije tesko postati ali ne i kadrovima iz komunizma , zesci komunizam od nasega bio je u DDR-u , propao je , dali si negdje cuo da je sve propalo , ja nisam , rijesili se prvo komunjara .

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 12:16
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Kažeš da su Hrvatsku preuzeli unuci i sinovi onih iz Juge. Ko je triba doć na vlast. Englez, francuz ili neko treči. Po tebi ti nisi iz Juge, Nisi rođen u bivšoj državi, a iz koje si onda države doša... ...prikaži još! .. Kažeš živio si u onom sistemu, a neznaš ni kako se zva. Svaka druga rječ ti je komunisti i komunizam. Ja koliko znam nisam rođen u kapitalističkoj državi, nego socijalističkoj. A između ta dva sistema itekako ima razlike. Ja se vrlo dobro sićam vrimena kako su iz komunističkih zemalja jedino mogli njihovi građani doći na Jadran i po kojim uvjetima. A mi iz Jugoslaviji putovali smo diljem svita, naravno ako si moga financijski. Naš se pasoš cijenio diljem svijeta, a danas je naša putovnica cjenjena jedino kod kriminalaca. KOliko vidim u svojih 70.godina malo toga si naučio.

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 13:02
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Potpec,evo ti zivog primjera, Uljanik je jedno od onih poduzeca iz Yuge,koji nikad nisu ostvarili nikakav prihod,zato danas imaju ponosno njihov simbol od dva partizana sa puskom u rukama,vidis takve je vodila ideologija u propast, progledaj.

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 16:25
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , na vlast su trebali doci hrvati , ti koji bi nesto napravili za hrvatsku , a ne razvaljivali kao danas , ako te zanima i veseli ja sam bio i titov pionir , i vojnik u JNA , ...prikaži još! sto se tice putovanja , mogli su samo oni koji su bili na drzavnim jaslama , u 60 -tim je tito otvorio granice , znas zbog cega , poceo je da kipi balkanski lonac i postojala je opasnost da explodira , zivim 50 god . u demokraciji i moram ti reci da mi nije lose .

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 19:28
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: Očeš reč da prva garnitura kradezea nisu bili Hrvati. Da ostali iz iste te izdajničke partije nisu Hrvati. PO DJELIMA i nisu, ali nažalost po ostalom jesu. I koji po tebi bi tribali biti Hrvati na vlasti. A šta ...prikaži još! A šta se tiće demokracije u kojoj živiš, ostani i dalje i ne vračaj se. Ali isto tako i ne izlazi na izbore za moju državu.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 17:06
    • Avatar delaware

      delaware: od 45. na vlasti nisu nikad bili hrvati nego lažni brozovi pokajnici prikriveni jugonacionalisti i srpske sluge.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 17:17
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Potpec,u zabuni si,“ Tvoje „ drzave nema od 1990 . Sad zivis u Hrvatskoj,( ako zivis) ,

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 17:26
    • Avatar delaware

      delaware: Boris Ivancic ++++++++++++++

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 17:27
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Boris Ivancic: Mislim da si u krivu. Ja imam svoju državu, za razliku od tebe i sličnih. Moja država ima i svoju povjest. I dobru i lošu. Bez obzira koja je, dobra ili loša, ne smijemo je zaboraviti, ali isto ...prikaži još! isto tako ne smijemo kritizirati loše, a dobrog se ne sječati. Mogu ti dio obih strana kazati, a nažalost neke smo koristili oboje. Prema tome ne zaključuj naprečac i napamet.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 17:47
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Potpec, o „tvojoj“ drzavi i o tebi govore tvoji komentari, kad si napisao nesto pozitivnog o ovoj drzavi Hrvatskoj,u svemu vidis i trazis Yugu.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 19:15
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Boris Ivancic: Ne tražim jugu, ali itekako uzimam pozitivne stvari iz nje. Kod nas nažalost nema u nijednom segmentu, osim sporta, pozitivne stvari. Poljoprivreda uništena. Stočarstvo uništeno. Privreda uništena. itd itd. Ovo malo šta radi, da nema turizma teško da ...prikaži još! eško da bi država opstala. Kaži mi bar jednu jedinu pozitivnu stvar u Hrvatskoj.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 19:25
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: slavko14 - Sva poduzeća u Jugoslaviji su radila s dobitkom, do 90. kad ih je počeo pljačkati i uništavati tvoj HDZ.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 11:06
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , ja cu uvjek birati one koji hoceju hrvatsku , bili oni lijevi ili desni , a kak je kod tebe koji " volis " hrvatsku , sto se tice izbora , zaklinjem se da nikada necu doci na ...prikaži još! izbore u tvoju majcicu srbiju . Ajmee, za tvoj komentar mogu reci samo ajme, ajme .

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 17:55
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: Z atvoju informaciju ja imam samo svoje dvi majke. Prva majka HRVATSKA zbog koje sam izgubio svojih 5. godina i dio familije, a druga je ona koja me rodila. I zato te molim, ako po svemu do sad prikazanom, ...prikaži još! zanom, za moju državu ne glasaš. Dođi u nu. živi u njoj, plačaj porez i glasaj za nju. Do tada ostani di jesi, i nadalje glumi da si za Hrvatsku.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 18:09
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: slavko14 je 50 godina živio u Njemačkoj i čistio wc-e. Dok su drugi ratovali i branili Hrvatsku on je hladio jaja u Minhen bojnoj. Sada je u mirovini i vratio se u Hrvatsku i predstavlja se kao najveći Hrvat, svima ...prikaži još! koji mu bilo što napišu u komentaru kaže da nisu Hrvati. Čovjek je bolestan.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 19:25
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Ajmee,ti si puno bolesniji,tebi pomoc ljecnika potrebna.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 19:28
    • Default avatar - Ajmeе

      Ajmeе: Boris Ivancic - tebi ni liječnik ne bi mogao pomoći.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 19:40
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Dobio ime po rusima koji su tamanili te ustaše..a sad glumi velikog domoljuba, Daj se čovječe. Kod ustaša ne postoji ime boris.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 23:49
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: *daj se čovječe skuliraj.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 23:51
    • Avatar Diplomac Vaso

      Diplomac Vaso: Starci navijali za partizane na veliko. Prorusko ime sineku. Jadno majke mi. Boris ustaša. Gdje to ima u pm.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 23:53
    • Avatar slavko14

      slavko14: Ajmee, svati jednom za uvijek da hrvat hrvatu nikada nece predbacivati takve bljuvotine kao ti , mi hrvati ma di bili imamo istu sudbinu i nikad nece mene , a niti cu ja nekoga hrvata pitati di je bio za ...prikaži još! vrijeme domovinskog rata , jer znamo da nam nikom nije bilo lako , s tvojim tezama ispadas jako mizerno , svak pametan zna da je to s tvoje strane smisljeno , i pokusava se zavaditi hrvate domace i one iseljene , jer bez iseljenicke pomoci tesko bi se doslo do hrvatske , a to ti i tvoji istomisljenici dobro znate. .

      Odgovori Utorak, 05.02.2019. u 15:44
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Bronhi,hrabra junacino,imas li ti neko hrvatsko ime? Ili ga se sramis skrivajuci se iza bombona? Hahaha.

      Odgovori Utorak, 05.02.2019. u 17:21
    • Avatar slavko14

      slavko14: Bronhi, slazem se , vec mi je 1966 u JNA jedan slovenac rekel dokle bumo budale i svoje novce slali u beograd , moram priznati da tada nisam nista odgovoril , nisi mogao znati da nije neka zamka , danas ...prikaži još! vidim da je ozbiljno mislio , sto kazes da me netko zaj.bo , da imam 100 zivota za sve bi potpisao da mi je kao ovdje di me netko zaj.bo, i na kraju da ti se pohvalim da sam bio tamo di se izmedu ostalog tada pravio Bronhi , u Krasu u Branimirovoj ulici u Zagrebu isao sam na nekakav proizvodni rad bilo je to 1959 god .

      Odgovori Srijeda, 06.02.2019. u 18:32
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: A u koji BEOGRAD sada idu sve pare Hrvatske ?????

      Odgovori Srijeda, 06.02.2019. u 19:01
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC, a niste nam dovoljno stete napravili , i dugova iz one juge treba ti nabrajati neznas jadnik.

      Odgovori Petak, 08.02.2019. u 23:08
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: Di sad idu zarađene pare na turizmu po priobalju. Opet u BEOGRAD, samo hrvatskijeg naziva ZAGREB.

      Odgovori Subota, 09.02.2019. u 12:51
  • Avatar CRONAPOLEON
    CRONAPOLEON

    Radnicka fronta sa filozofskog, ako svi zajedno imaju vise od mjesec dana radnog staza to je samo zato sto su slucajno zalutali na radno mjesto, danas radnici i radni narod su desnicari nikakvi ljevicari.

    1 Srijeda, 30.01.2019. u 20:27
  • Avatar ŠtangaŽelezni
    ŠtangaŽelezni

    Nebitni lik koji je našvrljal nekaj kaj liči na taj famozni srp i čekić nepotrebno se spolitiziralo i eto sad se to nastavlja isto nepotrebnim politiziranjem. Trebali su lika oplest po žepu da mu mikijev kum naplati pranje spomenika ne ...prikaži još! bi se primil za sprej do kraja života i aj bok

    3 Srijeda, 30.01.2019. u 19:19
  • Avatar hrvat42
    hrvat42

    ekipa nist koristi prosvjeduje za smrkavog tipa isto tako nist koristi.....ma prekrasna je ta demokracija

    2 Srijeda, 30.01.2019. u 20:00
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Za takve poput tebe je vrhunac demokracije pretvorba i privatizacija 90-ih. Pljuc.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 11:02
    • Avatar hrvat42

      hrvat42: Red_army: dok mi to veli hostapler kak si ti....strasno sam uvrijeđen....pljuc,pljuc

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 11:25
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Hrpa ljenaca i neradnika prosvjeduje.

    8 Srijeda, 30.01.2019. u 18:59
  • Default avatar - ludizoki
    ludizoki

    Mora odgovarati za to sto uništava

    17 Srijeda, 30.01.2019. u 19:26
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: A kad če platiti političari koji su uništili i pokrali ovu državu. A taj momak i nije ništa uništio, samo da ulipša.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:00
    • Default avatar - ludizoki

      ludizoki: Kada svi ljevičari Plate ono sto su uništili i kada odgovaraju zbog toga sto su bili protiv naše samostalnosti ,E tada!!!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:05
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: ludizoki: I ovi desničari su nekad bili ljevičari, čak daleko veći od ovih današnjih. A mene ne zanimaju ni ljevi ni desni. Mene zanima kad će narod početi normalno disati i živiti, a dok su ovi na vlasti BOJIM SE.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:19
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Isto kad i samoprozvani domoljubi plate za sve pljačke domovine u koju se navodno kunu!!!

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 20:22
    • Avatar slavko14

      slavko14: Hrvatsku nisu opljackali hrvati .

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 15:37
    • Default avatar - Velečаsni 1

      Velečаsni 1: slavko14 - znači hadezeovci nisu Hrvati.

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 16:30
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Slavko istina nije moj tata Hrvat, ali ovi za koje ti uporno glasaš bogme dokazano jesu!!!

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 18:59
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Bravo velečasni hahaha živa istina jer očito nisu!

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 18:59
    • Avatar slavko14

      slavko14: lika , od kud ti znas za koga ja glasam , ja ti glasam za one sto hrvatsku hoceju , e sad koji su to procijeni sam .

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 22:06
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: A KOJI SU TO sto hrvatsku hoceju.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 17:07
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , oni sto hoceju hrvatsku su hrvati , ili mislis da su kinezi , mozda ti slucajno znas nekoga da zeli hrvatsku a nije hrvat , meni nisu takvi poznati .

      Odgovori Utorak, 05.02.2019. u 15:56
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Meni je bolesno 28 godina nakon osamostaljenja pričati o tome tko želi, a tko ne Hrvatsku! Ja želim zdravu, uređenu, poštenu državu kako god se ona zvala jer ovo što sad imamo je preslika SFRJ samo s drugim ideološkim predznakom!

      Odgovori Srijeda, 06.02.2019. u 08:49
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: lika hrvatska dika: Pravi odgovor, a ne slavkov. Jednomu su mu hrvati pravi, a drugi put nisu.

      Odgovori Srijeda, 06.02.2019. u 15:51
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , naucite jednom da hrvati medusobno nikada ne spominju i ne diskutiraju medusobno o propaloj tvorevini , nas je problem jadransko more , da ga nemamo nebi imali i tih problema sa susjedima .

      Odgovori Srijeda, 06.02.2019. u 18:42
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: slavko14: Koji Hrvati ??? Pravi ili krivi.

      Odgovori Srijeda, 06.02.2019. u 18:58
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Daj me Slavko molim te nemoj ..... pa jedini koji još spominju tu propalu, umjetnu tvorevinu su upravo desničari i tzv.domoljubi!!!

      Odgovori Četvrtak, 07.02.2019. u 09:22
    • Avatar slavko14

      slavko14: POTPEC , neznam zasto vjesto izbjegavate stvarne uzroke hrvatskih problema .

      Odgovori Subota, 09.02.2019. u 23:08
  • Avatar Mato Treger
    Mato Treger

    Neka te Drače i ostalu bandu smjestiti tamo gdje im je i mjesto....

    2 Srijeda, 30.01.2019. u 20:06
  • Avatar grof monte od zotta
    grof monte od zotta

    Jel skver predvodnik???

    Srijeda, 30.01.2019. u 19:53
  • Avatar pčela
    pčela

    Nema odbacivaja optužnice prema antidržavnim elementima i točka.

    4 Srijeda, 30.01.2019. u 19:16
    • Avatar D E M O N

      D E M O N: Pčela, ti nikako da se odlučiš. Jučer ti je bila loša država, danas ti je dobra.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 08:59
    • Avatar pčela

      pčela: Demone, oni koji njome upravljaju izuzetno su loši ALI zakoni bilo koje države trebaju se poštivati. A što se tiče antidržavnih elemenata njih treba sankcionirati,to je dužnost države i represivnog aparata.Daklem,država je jedno a lupeži i probisvijet su nekaj čisto drugo.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:26
    • Avatar D E M O N

      D E M O N: Država i državni aparat su samo instrument kojim nas domoljubi pljačkaju i pri tom nam se smiju u lice jer su se zakonima zaštitili.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 08:47
  • Avatar daj sta das
    daj sta das

    Srp i cekic, zasto ne zabrane to znakovlje????

    1 Srijeda, 30.01.2019. u 19:54
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    A da Država napokon makne sve te "civilne" udruge i udrugice sa svoje sise, pa neka se financiraju od svojih članova. Kada je bio junak nad kipom, neka sada bude junak u Remetincu.

    4 Srijeda, 30.01.2019. u 20:37
    • Default avatar - zagorska puntarica

      zagorska puntarica: I odmah bi bilo za Spinrazu.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:17
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Za puno toga moja zagorska puntarice.

      Odgovori Srijeda, 30.01.2019. u 21:39
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Nema toga revolucionara koji nije okusio malo zatvorskoga života. Eto i naša doktor Franjo Tuđman je bio u zatvoru, pa postao pametan i stvorio novu Republiku Hrvatsku.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 05:55
    • Avatar D E M O N

      D E M O N: Vidi se da je znanje u zatvoru pokupio, zato je i stvorio lopovsku državu. Okružio se sa svojim zatvorskim cimerima.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 08:58
  • Avatar tigar100
    tigar100

    Mos mislit ,jedan neradnik i hostopler unistava drzavnu imovinu i jos se zali ,sigurno mu nisu pricali kaku bi terapiju dobio u onom komunistickom sistemu

    1 Srijeda, 30.01.2019. u 21:06
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Ono je bio sistem koji se temeljio na bratstvu i jedinstvu i industrijalizaciji i napretku društva a ne na pljački dvojnim državljanstvima i poltronizmu. U onom sustavu bi ovako nešto radili samo vlaški banditi iz hercegovine.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 11:07
  • Default avatar - zemuncevic
    zemuncevic

    Ovom društvu levicara je najbolje pamflete u ruke pa u Venecuelu braniti komunizam !!!

    Srijeda, 30.01.2019. u 20:09
  • Avatar Car Mrgud Vazdacenzurirani
    Car Mrgud Vazdacenzurirani

    Umjesto da se u buksu strpa naručioca i autora ove nakarade od "spomenika" poradi nagrđivanja i devastacije glavnog grada Hrvatske, optužuje se lika koji mu je i ovakvim šaranjem dao bar malo estetskog štiha...

    1 Srijeda, 30.01.2019. u 22:42
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message