Obavijesti

News

Komentari 125

Ovako izgleda vožnja kroz novi rotor: 'Bit će sigurniji za sve...'

Ovako izgleda vožnja kroz novi rotor: 'Bit će sigurniji za sve...'
16

Sve pristupne ceste bile su od sinoć zatvorene kako bi do 7 ujutro radnici mogli pomaknuti svu signalizaciju i semafore koji su regulirali promet na prilaznim cestama

VIDEO

Nakon godinu i nešto više od mjesec dana gotova je najvažnija faza radova na remetinečkom rotoru i Zagrepčani se opet mogu voziti kroz njegov prsten, ali i kroz novoizgrađene tunele ispod rotora. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

10:00

Sve pristupne ceste bile su od sinoć zatvorene kako bi do 7 ujutro radnici mogli pomaknuti svu signalizaciju i semafore koji su regulirali promet na prilaznim cestama.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

I dok je najvažniji dio rotora gotov, radovi se nastavljaju dalje kako bi se dovršila tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te uredio okoliš, a to sve potrajat će najkasnije do svibnja.

- Rotor je dobar, siguran, signalizacija je dobra. Kroz tunel bi dozvoljena brzina trebala biti 60 km/h, pa čak kad je dobro vrijeme i 80 jer je on nov, moderan i nema razloga da se kroz njega vozi jako sporo. Ovo za 40 km/h je opasno jer se netko može zabiti u vas. Tuneli su napravljeni da bi promet bio protočniji. Asfalt je novi i kvalitetan i treba se voziti 70 km/h - rekao je sudski vještak za cestovni promet Goran Husinec te nadodao kako rotor nije napravljen da bi bio preopterećen kao stari. 

- Veći dio prometa treba ići kroz tunele, a na samom rotoru se treba voziti sporije i paziti na skretanja. Spominju se i semafori, ali to je dobro napravljeno. Za ovako velike kružne tokove to je utemeljeno vještačenjima da pridonosi većoj sigurnosti prometa. Što se tiče gužve one se ionako ne očekuje u velikom obujmu baš u tom krugu - pojasnio je Husinec. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Novi rotor 07:33

Sve autobusne linije koje prolaze rotorom vraćaju na svoje redovne trase kao prije početka samih radova, a autobusna linija 607 (Savski most – Sopot) nastavlja voziti do završetka radova i uspostavljanja tramvajskog prometa što se očekuje u travnju ove godine.

Vrijednost rotora je 331,7 milijuna kuna, dok je iznos bespovratnih sredstava 321 milijun kuna, od čega se 272,8 milijuna sufinanciralo iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a 48,1 milijun kuna iz državnog proračuna Republike Hrvatske. Iz gradske blagajne za rotor se izdvaja oko 11 milijuna kuna. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 125
VIDEO

Policajac iz Bora priveden jer je odavao informacije o istrazi; Dankin otac bio na poligrafu...
POTRAGA ZA DANKOM (2)

Policajac iz Bora priveden jer je odavao informacije o istrazi; Dankin otac bio na poligrafu...

Danka Ilić (2) nestala je u utorak oko 13 sati u prigradskom naselju Banjsko polje kod srpskog grada Bora

FOTO Ovo su muškarci koji su lagali da je Danka (2) kod njih: U kuću u BiH upali su specijalci
SNIMILI VIDEO NA TIKTOKU

FOTO Ovo su muškarci koji su lagali da je Danka (2) kod njih: U kuću u BiH upali su specijalci

Muškarci su tražili 50.000 KM za objavu informacija o nestaloj Danki Ilić (2)
Nevjerojatno! Trojac iz BiH je na TikToku tvrdio da je Danka (2) kod njih: Policija ih je uhitila
TRAŽILI NOVAC ZA INFORMACIJE

Nevjerojatno! Trojac iz BiH je na TikToku tvrdio da je Danka (2) kod njih: Policija ih je uhitila

Od nestanka dvogodišnje djevojčice u utorak popodne, u naselju Banjsko Polje kod Bora, na jugoistoku Srbije, u potragu je bilo uključeno više od 500 pripadnika MUP-a, dobrovoljaca...