Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Napao dječaka letvom: Vojniku prijeti izbacivanje iz službe

Naime, prema izjavi vojnika koji je napao maloljetnika, do incidenta je došlo nakon što mu je više ljudi oštetilo čamac. Među njima je bio i napadnuti maloljetnik

Komentari 240 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Snjeguljica1981
    Snjeguljica1981

    Bilo bi dobro kada bi vi novinarcici napisali istinitu pricu. Osobno poznam cijelu situaciju. Ti klinci vec duze vrijeme ne sjede u barci vec demoliraju. Trebalo ih je vec odavno dobrano nasamarati kad nemaju kucnog odgoja. Pustimo da nam djeca ...prikaži još! probisvjeti unistavaju nasu imovinu, sjednimo i mirno gledajmo i jos im pruzimo ruku i cestitajmo.

    18 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:10
    • Default avatar - grabagraba

      grabagraba: Sada bi gradjani Otočca trebali ustati u obranu svog sumještanima. Da covjek ostane bez posla radi par, da ne kazem cega...Derista neka uništavaju imovinu svog oca, ako smiju.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:27
    • Default avatar - marinahodak1@gmail.com

      marinahodak1@gmail.com: BRAVO na komentaru 👌 ja bi ga za uho pa sve do kucnog praga ....i tamo predala roditeljima koji su zasluzili isto takav postupak...jer to je odgoj kucni...a na strani sam vojnika ili bilo koga tko brani svoju imovinu...nisam za ...prikaži još! ovakav nacin...jer da ga je takao vec bi svojom jacinom napravio ozljedu....ali ovo sto rade djeca po Rijeci, je samo preslika bilo gdje drugde po Hrvatskoj...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:35
    • Default avatar - user_432191

      user_432191: Tako je grabagraba al poučeni iskustvom i događajima u lijepoj našoj naš narod će opet podvit rep i pokunjit se i vojnik će dobit necastan otpust a mi ćemo i dalje seruckat na internetu samo

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:36
    • Default avatar - hadred18

      hadred18: Tipični primjeri wanna be kriminalaca, kao u svakom manjem mjestu. Slažem se s tobom.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:36
    • Avatar Ja...

      Ja...: Čovik je puka sa razlogom..sumnjam da mu je baš tia slomit ruku al eto..zaslužia je mulac nešto ovako..jer točno vidin taj mentalni sklop današnje "dice"

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:47
    • Avatar kompa25

      kompa25: Da, nije mu htio slomit ruku nego glavu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:33
    • Avatar Netko Iz Mase

      Netko Iz Mase: I da je sve istina kao sto tvrdis OPET MU NITKO NE DAJE ZA PRAVO LOMITI NEKOGA A POGOTOVO MALODOBNO DIJETE. Mogao je jednostavno nazvati policiju i prijaviti. Tako da, te tvoje price prodaj nekom drugom.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:19
    • Avatar Mandy_2

      Mandy_2: Na Lika online druga verzija priče? Od istine ni i.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:44
    • Avatar prvi general

      prvi general: marinahodak1@gmail.com:, i onda bi te roditelji prijavili što si vukla za uho njihovo zlato, a sutradan bi u novinama izašao naslov, monstrumkinja bez ikakvog razloga napala dijete i teško ga ozlijedila, pa 30 dana pritvora. Da se razumijemo, ima i ...prikaži još! relativno normalnih roditelja koji bi se posuli pepelom kad bi im ga dovela. Al nažalost ima i previše upravo takvih koji bi te prijavili. Pa vidiš da su roditelji bezrezervno branili čak i onog monstruma koji je zaklao trudnu djevojku sa 88 uboda nožem, a kako i ne bi kad su ga upravo oni u takvog monstruma i pretvorili

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:46
    • Default avatar - el-force

      el-force: ok po komentarima jasno da mali delikvent je unistavao imovinu.. roditelji zasramite se. meni bi stari tak slomil ruku da sam bil na tudjem camcu al zato mi nijr to palo na pamet pazi mali se jos prijeti da ce ...prikaži još! ic. pa camac je ko da je sjeo u neciji auto i eto igra se u autu isto tak mogo je u kucu doc eto igramo se... malog isto prijavit za neovlašteno nesta dta gof vec.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:04
    • Avatar kompa25

      kompa25: Da... i stari bi ti također odgovarao pred sudom za slomljenu ruku...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:19
    • Default avatar - el-force

      el-force: ma bi da. tad pandur mi zveknul cusku iza uva od srama nisam smel rec doma da sam nabijal loptom po školi... danas bi policajac dobio 4g zatvora.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:49
    • Avatar Netko Iz Mase

      Netko Iz Mase: Mozete do sutra lupati minus ali niste u pravu, a to vam i dokazuje postupak protiv doticnog koji ce zbog svog postupka biti udaljen iz sluzbe. Ljudi, budimo realni, djeca jesu pogriješila ali to nije bio nacin da se tako ...prikaži još! ponese prema njima.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 07:18
    • Default avatar - el-force

      el-force: odgoj mali nije imao šta traziri na tudjoj imovini i kraj... ja bi ga još i tužio za oštećenje di je taj zakon da kad branis svoje. po zakonu sta mali je mogo uc u dvoriste uzet si sta je ...prikaži još! htio i ovaj ga je trebo ispratiti mos mislit.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 10:11
    • Avatar kompa25

      kompa25: kak si samo hrabar ... branit svoje ... pred 14 godišnjim klincem ... a pred tri ćelava majmuna bi iza flanjke zvao policiju upomoć ...

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 11:08
    • Avatar kompa25

      kompa25: možeš ti branit svoje, ali pritom ako prekoračiš uporabu sile za to ćeš odgovarati ... a ako ti je napravljena šteta naravno da ga imaš pravo tužiti za naknadu ... to se zove pravna država, htio ti to ili ne.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 11:13
    • Avatar prvi general

      prvi general: čuj tebe, o 14 godišnjem klincu govoriš ko o nekakvoj tratinčici, a u tim godinama okolo već pljačkaju, provaljuju, tuku se, drogiraju, a ima ih mnogo koji su već i tako mladi visoki i jaki. U mnogim američkim saveznim državama ...prikaži još! takve, pa i mlađe tinejđere osuđuju na doživotne kazne zatvora, a mi bi se prema njima trebali ponašati kao prema svetim kravama. Osim toga, pozivati ne na "pravnu državu" u Hrvatskoj je licemjerno do bola, jer svi znamo da je pravosuđe zločudni tumor ove države, a bome znaš to i ti, al baš u ovakvim raspravama tjeraš mak na konac

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 18:00
    • Avatar kompa25

      kompa25: Prvi... fućka mi se za američke države... mi smo u Hrvatskoj i tu vrijede zakoni koji vrijede.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 23:26
  • Avatar trpaj_sirotinju
    trpaj_sirotinju

    svi zazivaju preuzimanje pravde u svoje ruke a onda kad se dogodi takav slučaj svi su kao zgroženi

    5 Nedjelja, 08.09.2019. u 11:15
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Bas tako

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:22
    • Default avatar - hadred18

      hadred18: Upravo to, isto kao za malog piromana iz Splita koji je popalija nešto i samo pukom srećom se požar nije rasplamsao kao kod piromanke M.J (53) iz Dubrave kod Šibenika koja je napravila pravi ekocid. Ali šta ćeš dvostruka mjerila.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:29
    • Avatar rearea22

      rearea22: A "djeca" su se samo malo zaigrala! Evo jucer su tako neka zaigrana djeca po pola susjedstva isšarala fasade i prozore sprejevima.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:36
    • Avatar Dono

      Dono: rearea22 - i zato im sada treba polomiti ruke?!

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:03
    • Default avatar - korisničko_ime_1

      korisničko_ime_1: Sve koji zazivaju preuzimanje pravde u svoje ruke treba ukrcati na jedan brod i naseliti ih na neki pusti otok, daleko od moderne civilizacije.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:57
  • Avatar Domo933
    Domo933

    Poznavajuci Otocane, klince koji redovno unistavaju park, sjenicu u parku, klupe, opremu na igralistu...ne vjerujem ni malo da nije zasluzio batine. Definitivno ne palicom i lomljenje ruke, ne kaze se bezveze da je batina iz raja izasla...

    7 Nedjelja, 08.09.2019. u 11:27
    • Avatar lobotomix

      lobotomix: zato što je 'batina iz raja izašla' se i događaju ovakve stvari. nasilje rađa nasilnike. samo idiot može opravdavati nasilje, a naročito nad djecom

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:46
    • Avatar licankaa

      licankaa: U pravu si....a kad ti čavlom odšteti auto bez i kakvog povoda, šta reći na to....

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:49
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Veliki- ako nije tajna- zivis li ti i radis li u RH?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:36
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Domo, isprika, pod krivi koment sam ostavila, bez ljutnje molim te

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:38
    • Avatar ordinary_voice

      ordinary_voice: "odšteti"auto?!?! 😂 pametnom dosta

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:03
    • Avatar licankaa

      licankaa: ordinary_voice - odšteti ili ošteti nebitno je, ja razumijem ti ne moraš....proguglaj ako ti je gramatika nepoznanica!!

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:26
    • Avatar lobotomix

      lobotomix: što god napravi dijete, neću ga premlatiti. ne mlatim ni svoju djecu. postoje načini. ali kod nas je normalno da se na slabije i nezaštićene ide nasiljem.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 08:37
  • Default avatar - ravno drvo
    ravno drvo

    Da sam ja to napravio u tim god.meni bi vlastiti otac potrgao i ruke i noge tako da mi nebi vise palo napamet unistavat tudu imovinu

    4 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:01
    • Avatar Ja...

      Ja...: Točno tako

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:47
    • Avatar Domo933

      Domo933: Jednom sam tati razbio far na autu jer mi se sviđala crvena boja...kazem JEDNOM...nije mi dosla ideja opet da to ponovim ni njemu ni bilo kome...sąm sam isao odabrat remen sa kojim cu dobit batina :D

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:49
    • Avatar Ja...

      Ja...: Tako je bilo u naše vrime..nije nam padalo na pamet svašta radit..znalo se šta naš čeka ako napravimo kakvu glupost..al eto..današnja dica i roditelji su druga priča..čast iznimkama

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:44
    • Avatar ordinary_voice

      ordinary_voice: da, krasna djeca ste bili, bez mrlje 😂

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:54
  • Default avatar - medic poccahontas
    medic poccahontas

    Podrška vojniku!! Treba jos i roditelje pribit jer ga nisu odgojili, balavac usrani

    9 Nedjelja, 08.09.2019. u 11:47
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Ne valja gubiti zivce jer covjeku prijeti otkaz. Ocito ta djeca bez nadzora mogu raditi sto ih volja. Ova prica o neduznom sjedenju je glupa jer su ih prvo roditelji trebali nauciti da tudi brodovi, automobili i sl nisu njihove ...prikaži još! e klupe u najblazem slucaju. Podrska vojniku. Roditelji bavite se svojom djecom, nisu vam svi drugi krivi

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:11
    • Avatar ordinary_voice

      ordinary_voice: tžgdje u članku je pomenut auto?! brod?!? 😂

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:55
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Pricam opcenito, a ne konkretno o ovom slucaju. Ovdje se radi o barci. U mom kvartu osmasi sjede i bacaju se po haubi od auta. Sto imas koju pm raditi na tudoj imovini. Ja ga ne mogu zaliti. Sorry.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:48
    • Default avatar - axl

      axl: Kako možete podržavati nasilje nad djecom. Vi trebate pod hitno na razgovor kod psihijatra

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:48
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Ne podrzavam nasilje nad maloljetnicima, dapace. Ukoliko je istina sto se pise u komentarima da su oni radili nered, onda su roditelji ti s kojima se treba obracunavati. Bas kako kaze pocetni komentar. Posto su maloljetnici zasticeni kao licki medvjed ...prikaži još! s pustim pravima itd.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:00
    • Default avatar - axl

      axl: Ne podržavaš nasilje ali podržavaš vojnika koji vrši nasilje

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:08
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Podrska u danima kada ga se razvlaci po novinama, da. Cinjenica je da su bili na njegovom, zasto je do toga doslo znaju samo oni. Bavi se odgojem, umjesto osudom pa se tvoji nece dovesti u ovakvu situaciju ako imas djece

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:10
    • Default avatar - axl

      axl: Nasilje ni u kom slučaju ne treba podržavati,naročito nad djecom. Njemu treba namiriti štetu roditelji djece a njega nečasno otpustiti. To je pravda

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:32
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Hoce li ikad doci do toga da se namiri steta u nasoj drzavi, jeli zbog toga ljudi uzimaju pravdu u svoje ruke? Ja nisam za otpust iz vojske, meni je zao covjeka sto je izgubio zivce. Da nisu bili gdje ...prikaži još! ne treba, ovo se nebi ni dogodilo

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:54
  • Avatar sanoborusrcu
    sanoborusrcu

    Kakvi su klinci danas treba svakom dvije tri vaspitne.Ne bas lomit ruke ali samar dva apsolutno

    13 Nedjelja, 08.09.2019. u 11:24
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: sanoborusrcu: Vaspitne?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:17
    • Avatar sanoborusrcu

      sanoborusrcu: Ma to "vaspitno" mi ostalo.izJNA.Hebaj ga.Ako sam koga uvrijedio sa tim .moja isprika

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:25
    • Default avatar - winstone

      winstone: A koji je hrvatski izraz?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:41
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: Pa vidiš da je čovjek iz doline sane, kako će znat hrvatski izraz, makar se to može protumačiti i kao izraz iz određenih filmova koji smo svi gledali koji smo tih generacija. Na kraju krajeva niti malo tolerancije ne bi ...prikaži još! škodilo jer je ovo tema koja je problem u cijelom koliko toliko razvijenom svijetu tako da određeni sinonimi nisu niti tema niti problem

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:47
    • Default avatar - winstone

      winstone: Ma sve ok, htio sam reći da nisam siguran koji je uopće prikladan hrvatski izraz za to.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:49
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: No šta reći o osobi kojem bi svakom klincu zalijepio šamar-dva? 500 godina smo iza civilizacije. 500.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:56
    • Default avatar - lolita 29

      lolita 29: Pa sta ako je napisao vaspitne!?? Sta moramo se iskljucivo ograniciti na kao nase rijeci!? Toliko smo ograniceni da nam samo to jos fali pa ajmo svi u 19 stoljece

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:05
    • Default avatar - winstone

      winstone: Lolita ja još uvijek nisam dobio odgovor na pitanje koji je hrvatski izraz za to. Messeršmit, vjerojatno čovjek nije mislio doslovno, ali da bi nekima dobrodošla, itekako.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:09
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: winstone. Mi Hrvati kažemo odgojne. Ovi iz Bosne koji bi šamarali kažu vaspitne i vraćaju nas u srednji vijek. Kakva policija. Letva i lomi ruke.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:16
    • Avatar hogar gadni

      hogar gadni: Odgojna

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:17
    • Default avatar - winstone

      winstone: Messer, slažem se, odgojna je lijep hrvatski izraz. Ali pročitaj gore upis od Snjeguljice, ovima je stvarno falilo takvih.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:21
    • Avatar sanoborusrcu

      sanoborusrcu: Masershmit ja nis iz bih ja sem sanoborec i to kaj sam napisal 'vaspitne 'na tom ssm se isprical.A Vas koje muci je li Vaspitna ili odgojna i da li treba danasnjim klincima opalit samar ,e to je Vasa stvar.Danasnji ...prikaži još! klinci su stvatmrno bezobrazni(cast inimkama).I ne nisam zaostao u proslosti.Problem tih klinaca proizlazi iz obitelji i iz tog da roditelji ne zele priznat kad su im djeca ne odgojena

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:04
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: sanoborusrcu: Nasilje nije rješenje i nasiljem samo pravite novo nasilje. Da ne kažem da je protuzakonito i ovaj će sada biti prijavljen i velika je vjerojatnost i izbačen iz vojske. Logičan slijed događaja za njegovo nasilno djelo.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 17:43
  • Default avatar - grabagraba
    grabagraba

    Mogu misliti kako su samo sjedili u barci i kako im je to prvi put.

    3 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:23
    • Avatar zadar_76

      zadar_76: Priča za roditelje,policiju i novine ;)! U stvarnosti maloljetni delikvent koji uništava tuđu imovinu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:32
    • Default avatar - winstone

      winstone: Vjerojatno su zabunom ušli u krivi čamac.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:40
    • Avatar zadar_76

      zadar_76: @winstone-Tako to krene. Prvo 'zabunom' u tuđi čamac,pa u tuđi automobil,pa u tuđe dvorište i na kraju u tuđu kuću :D. A roditelji i dalje pričaju o 'dobrom malom dječaku' koji je slučajno (ni kriv ni dužan) dobio letvom ;)))

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:53
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    zaštita privatne imovine, amer te upuca i čao đaci...

    Nedjelja, 08.09.2019. u 12:24
  • Avatar Veliki  anti kom
    Veliki anti kom

    Evo jos jedne prilike da se uz Hrvatske vjernike pocme pljuvati i po Hrvatskim vojnicima. Hajka traje i zahuktava se sve više. Dripci od 14 g. bi namlatili njega da nije bio sposoban vojnik i da nije imao letvu. Što ...prikaži još! onda ako je maloljetan? Ima pravo raditi sto hoće? Ako takve roditelji nisu odgojili onda ga mora netko drugi odgojiti. Šta smo postali svete nedodirljive krave, pa svatko moze raditi što pozeli a da ga nitko ne smije ni pogledati. A kad je maloljetnik ucestvovao u razbijanju lokala u Kninu, onda nitko nije rekao da je dijete, i da se na to ne obraća pažnja, nego ste ga svi razapeli.

    52 Nedjelja, 08.09.2019. u 11:20
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Slazem se, vojnik sigurno nije iz cista mira uzeo letvu i mlatnio ovog maloljetnika

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:25
    • Avatar Boem_1

      Boem_1: Ako sam ja dobro shvatila klinci su se vec razbježali i uplasili. Znaci nije bilo potrebe zamahivati letvom. Totalno ne primjerena reakcija covjeka slabih zivaca. Tko bi ga namltio kad su bježali hahahah. Izgleda da neki ovdje citaju izmedju redaka

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:30
    • Avatar Tide

      Tide: S obzirom da je vojnik, po tvom razmišljanju, trebao ga je upucati na licu mjesta, jer čemu letva.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:35
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Ti misliš da je sve istina što se ovdje čita? U najboljem slučaju je 20% istina. Ovdje se isključivo osuďuje one koji su na bilo koji način privrženi domovini i iskazuju i promoviraju svoju vjeru. Takve se stigmatizira i osuďuje ...prikaži još! unaprijed. Oni koji su protiv domovine i vjere takvi i ne dođu u medije i ako doďu o njima se piše pozitivno sto god napravili, proglasava ih se herojima nacije, i to nacije koju oni mrze iz dna duše.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:41
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Batina je iz raja izašla, a oružje je vrag izmislio. Ako to dvoje ne razlikujes, onda nisi sposoban za zivot uopce.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:43
    • Avatar ugriz

      ugriz: Veliki, aj' ne lupetaj, ne trabunjaj i ne laprdaj... ti si bio idealno dijete, prao zubiće, za mamine goste pjevao pjesmice...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:44
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Dragi drugovi vidite da je crkva u pravu kad vas poziva da sami odgajate dicu a ne skola ili ulica. Da je imao kucni odgoj mozda bi izbjegao ovu letvu. A i ovi roditelji koji ga sada pravdaju , zale ...prikaži još! …… su isti. Da su pravi sad bi mu i oni dali jos jednu porciju ili zahvalili vojniku na pokusaju da ga vrati na pravi put

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:49
    • Avatar Boem_1

      Boem_1: Veliki: naporan si i dosadan. Mi normalni ljudi zivimo u sadašnjosti i ovakvi kao ti nas unazadjuju kao naciju. Ako je covjek vojno lice trebao bi se tako i ponasati, a ne sramotiti uniformu na takav nacin. Tko je u ...prikaži još! stanju dignuti ruku na dijete od 14 god, sposoban je i za puno gore stvari. Iskreno malo se bojim i tebe sa takvim razmisljanjem, mozda bis mi glavu razbio i smjestio me u bolnicu jer sam ti pokazala srednji prst 😮

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:49
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: noem znas li ti sta je vojnik ? Za sta se obucava i koji je njegov posao ? A to dite je netko prije vojnika trebao necemu nauciti kao i tebe u vezi prsta smis li ga podignut ili ne

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:53
    • Default avatar - legion2013

      legion2013: Ajde reci Veliki da je tvoje dite bilo i to napravilo znaci da ti ne bi smetalo sta mu je letvom slomija ruku?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:54
    • Avatar Boem_1

      Boem_1: Prije: sigurna sam da ih ne obucavaju za odgoj djece letvom

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 11:57
    • Avatar PlenkyBoys

      PlenkyBoys: He,he, Veliki anti kom podupire metode kom.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:02
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Vojnik mora biti spreman na sve. Boem ako si musko a pokazao bi mi srednji prst, siguran budi da bi ti ga isčupao, i da ga više nikad ne bi pokazao. I pusti te spike unazuđujemo vas. To pričaju oni ...prikaži još! i koji su zablokirani u svemu. Zna se sto su vrijednosti, a što je danasnji sund koji se nameče kao vrijednost. Mog prijatelja koji je vozio autobus su 14 godisnjaci namlatili sto ih je istjerao iz autobusa, tako da se već 30 godina drzi za kralježnicu. I vas bi trebao tako koji namlatiti pa bi vidjeli. Ovaj sto kaze da ja nisam bio dobar s 14 godina, pa ja sam bio gori od svih vragova, da me nisu naučili ovakvi kao ovaj vojnik, bio bi brzo zavrsio u zatvoru. Zato im hvala na odgoju. A mnoge sam i ja preodgojio, i ne trazim da mi se zahvaljuju, to im poklanjam😉

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:20
    • Avatar XxxxX0049

      XxxxX0049: Boem,,A sto bi morali raditi kako kažeš s čovjekom slabih živaca itd.Sto bi trebalo raditi s njim.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:23
    • Avatar HowYesNo

      HowYesNo: Veliki anti kom svaki dan me sve više i više iznenađuješ količinom pameti koju prosipaš ovdje po portalu. Sudeći po tome pravo je čudo što još uvijek nisi zaboravio disati!!!

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:28
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Svi znamo da djeca znaju raditi nepodopštine, no to ne znači da im se zato trebaju lomiti ruke ili noge. Mogao mu je, da sebi olakša ljutnju, opaliti šamarčinu i potjerati ga s broda. Vjerujte to bi bila dovoljna satosfalcoka, ...prikaži još! a ne letvama lomiti djeci ruke.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:32
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: Boem ne melji bez veze, mene je grupa 14-ka na jarunu izvrjeđala i svu robi u su mi spomenuli kad sam im rekao da ne mocu zatvoriti cineli put da ljudi hodaju po travi. Danas su djeca takva kakva jesu ...prikaži još! baš radi toga što im nitko ništa ne može i takav stav i zakon stvaraju nasilnike jer im nitko ništa ne može

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:33
    • Default avatar - winstone

      winstone: Činjenica je da se današnja klinčudija ne zna ponašati. U pravilu. Nekad su se poštovali stariji, učitelji, profesori, danas je sustav uz nedostatak odgoja tu kategoriju pretvorio u slučaj. Pazi oni su malo ušli bez dopuštenja u njegov čamac. Neću ...prikaži još! dalje. Da li ga je trebao odalamitl letvom? Nije. Ali da tim maloljetnicima nije falilo kućnog odgoja to se ne bi dogodilo. Nije problem vojnik koji će biti sankcioniran, nego što će maloljetni vandali dobiti poruku kako nisu napravili ništa loše.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:35
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Veliki- ako nije tajna, zivis li ti i radis u RH?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:37
    • Avatar Boem_1

      Boem_1: Xxx:Trebalo bi sa njim na psihijatriju. Cim ti potezes bilo kakvo hladno ili vatreno oruzje nisi normalan. Pa mi zivimo u drzavi, mi smo ljudi, nismo u djungli i nismo zivotinje. Zamisli koja bi atmosfera vladala kad bi se svi ...prikaži još! fizicki obracunavali radi svega sto nam nije po volji. Normalni ljudi se uzdignu u odredjenim situacijama, ne srozavaju se na nivo primitivnih majmuna. Nekad ces dobiti pravdu, nekad neces, ali si siguran da si zadrzao svoju ljudskost

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:42
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Ovdje neki zive zamotani u foliji izgleda meni. Ja ne znam u kakvom vi svijetu zivite uopće? Idete li vi igdje iz stana? Da li ste posjetili nekad neku drugu drzavu? Neke opasne kvartove? Niste vi ništa ni vidjeli ni ...prikaži još! čuli, vi ste zamotani u celofan i tako zivite, cekate kad ce vas roditelji napitati i ispricati koju bajku kako se nekad lepo zivjelo dok je titek po zemlji hodal. Danas ako te se netko ne boji, možes se slikati u zivotu, biti ćeš najveći jadimir. To je uvijek bilo a danas pogotovo. Svi vi koji mene vrijeđate i jaki ste za tipkovnicom u stvarnom zivotu bi mi se klanjali, to sam ja već sve prešao prezivio i dozivio tisuću puta. I vi bi mogli neke stvari razumjeti samo da ste barem 1% toga prezivjeli. Vi stvarate svijet u nekoj svojoj mašti za tipkovnicom koji nema veze sa stvarnim zivotom niti 0001%

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:52
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Veliki, moze odgovor na moje jednostavno pitanje? Da/ne je dovoljno. Bez lazi komunistickih 🤣

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:56
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Kaze boem psihijatrija ??? Ok. Onda roditeljima socijalna sluzba i oduzimanje diteta. Ili da je socijalna sluzba prije odradila svoj posao sad dite ne bi imalo slomljenu ruku

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:57
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Veliki, je li ti kad procitas svoj kom? Sve si izmisa, koja domovina o cemu tu. Ti sigurno svom sunu razbijes nos kad kad te naljuti

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:08
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @prije- ammmm lagano neonazzi prilaz zivotu🤣🤣👏👏👏...uzimanje djece, socijalna, podrska premlacivanju...ima vas ovdje....sto nam psihologija govori - kad odradli imaju tako rigidne i krute stavove - kako su ti klinci bili odgajani? Hmmmm? Ok, slazem se da mnogi roditelji danas odgoj ...prikaži još! otaljavaju zbog svojih nesposobnisti i komocije ALI fokusiranje na “podrsku premlacivanju i izuzimanje djece” moze samo netko tko je....nije aocijalno osvijesten i ne pita za uzrok. Boze kakvih primitivaca sve vise...pitam se zasto smo gdje jesmo....lik za postupak premlacivanja klinca dobije xY pluseva...ma nema, najbolji smo 😱

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:14
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Veliki moze odgovor bez komunjarskog skrivanja? Po 3x i vidim da si vidio pitanje i napisao poduzi komentar, ja samo trazim da/ne?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:16
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: “Svi vi koji mene vrijeđate i jaki ste za tipkovnicom u stvarnom zivotu bi mi se klanjali,”, skaro jesi to ti 🤣🤣🤣🤣

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:18
    • Avatar ZvonkoHR

      ZvonkoHR: baš nekako čudno da se u zadnje vrijeme vrše hajke na katolike, vojnike, HGSS-ovce...bilo bi zanimljivo znati i koje je nacionalnosti ,,žrtva'' !

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:36
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Zvonko- kakav je osjecaj imati svjeze ispeci nick samo za ovdje 😀😀😀🥵

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:42
    • Avatar ZvonkoHR

      ZvonkoHR: ovo mi nije svježe ispečen profil, ja sam uvijek bio Zvonko , izbrisali su me bez objašnjenja nekoliko puta jer sam pisao istinu a ne sumnjam da če tako biti i s ovim profilom prije ili kasnije , to su ...prikaži još! te jugokomunističke metode ušutkavanja....

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:47
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @zvonko- samo tako...jako i ne odustaj - idemo dalje i mocnije sve do 1945🤣🤣🤣👏👏👏

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:59
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Tiha pitaj?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:05
    • Avatar Velečasni 1

      Velečasni 1: Svaka, pa i jugokomunistička metoda za ušutkivanje i eliminaciju desno-nacističkog-kolaboracijskog smeća u obliku ustašina je prihvatljiva. Isto se odnosi i na njihovu braću četnike.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:07
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Vec jesam.2x. Moze odgovor? Da/ne? Procitao si , ljudi koji izbjegavaju odgovor potpitanjima-psihologija govori puno.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:08
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Citiram " idemo dalje i mocnije sve do 1945". spomenu 45-U ili ustase ili …. pa se poslije cude tko je to spomenuo ? Pa vi opet o 45-oj....???? Vidim tiha ti si vec zagazila put 45-e

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:15
    • Avatar Velečasni 1

      Velečasni 1: Tihakućanice...takvi likovi kao ovaj od kojega tražiš decidirani odgovor u obliku da-ne ne, mogu ti odgovoriti na taj način. Ne dozvoljava im njihovo opće obrazovanje. Ograničeni su.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:15
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Evo velecasni te vec podrzao. Velecasni vec pravda zlocin na Ovčari …………. Jer ipak su te nesritne ranjenike ,civile, …….. isti i tada nazivali Ustašama.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:17
    • Avatar Velečasni 1

      Velečasni 1: prijeiposlije...kako si samo inteligentno povezao Ovčaru i ovu temu. Nisam promašio, grdo ste ograničeni, na granici patološkog idiotizma.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:20
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Velecasni yugokomunisti su naoruzali cetnike npr , imali su u svakoj cetnickoj grupi svog partizanskog politickog komesara ……. pa sve do 1944 di imamo frisko obrijane partizane. Sa druge strane imamo Ustase koje su cetnike i talijane protjerali 1943 preko ...prikaži još! Drine (Sve redom ucili u yu skoli). Pa sad zakljuci tko su bili braca ? Ili pogledaj slike iz Vukovara 90-ih kao i ostatka Hrvatske-mozda ti bude lakse za zakljucit. L-P

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:22
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Velecasni samo sam odgovorio na tvoj komentar pa sad povezi tko je grdno ogranicen na granici patoloskog idiotizma druze .

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:24
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Tiha sad vidim gore da si pitala me već, sory. Dakle ja sam cijeli život privatnik, radim i živim po cijeloj Europi pa tako i u Hrvatskoj mojoj matičnoj domovini. U životu sam sreo toliko različitih ljudi, spremni na sve ...prikaži još! na stvari koje vi tipkaroši na 24 ure ne možete ni zamisliti, družio sam se sa svim mogućim vrstama ljudi, od onih koji su proveli po 20 g. Na golom otoku i ostalim manje tezim zatvorima, do političara puno različitih zemalja, pa sve do svećenika svih vjera, i onih manje rangiranih i onih više rangiranih. Jednako sam se družio i s najvećim siromasima i u narodu zvanim običnim ljudima. A samostalno zivim od svoje 14 godine, i još tad sam shvatio da mozes prezivjeti samo ako ljudi imaju respect prema tebi. Dakle kad stanem pred tebe i pogledam te u oči. Sva tvoja umišljenost, tvoji doktorati, tvoje izjave kako je netko krkan primitivac, zaostao stigao pristigao padaju u vodu. Onda samo misliš kako da mi se dodvoriš i uvučeš u z. da prođeš lišo. Ako i dalje ništa ne kužiš, onda jedino mozes druziti se koji dan sa mnom da shvatis neke stvari. Ili me i dalje smatrati krkanom kako te god volja. Ja vrlo dobro znam tko ste vi, a tko sam ja. A potukao sam se na stotine puta za pravdu, odnosno braneći slabije. I na to sam ponosan, tako sam i sina odgojio. Ja sam ostario, a on sad stvara red umjesto mene.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:25
    • Avatar ZvonkoHR

      ZvonkoHR: prijeiposlje tako je... velečasni ako je netko bio brača to su bili čede i tvoji yugopartizani i antife , inače vidim i u tvom imenu pokušaj izrugivanja s katoličkom vjerom ... baš si ,,neograničen'' , tipičan levičar !

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:27
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Velečasni još jedno 7 milijuna puta se trebas roditi da mi dorastes do nokta od noznog palca. Vidi se da te nikad u zivotu nije istukao, ali imas vremena proći i to krstenje, jer vidim da mrziš svećenike, pa te ...prikaži još! sigurno nije ni jedan krstio. I ja ne visim ovdje 24 sata da vidim je li mi kakav ret nesto odgovorio. I u zivotu nema odgovora sa da ili ne. Barem kod pravih ljudi.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:31
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @Veliki- da/ne?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:33
    • Avatar Velečasni 1

      Velečasni 1: Što je sada nacistički kolaboracionisti? Nešto ste se uzjebali?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:50
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Velecasni evo nas i Martic iz zatvora u Estoniji istim imenom naziva kao i ti. Da vas ne zuljaju iste cipele ?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:14
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Tiha rekla si da ne spominjem komuniste, ali kako da ih ne spomenrm, samo su oni mi postavljali pitanje sa da ili ne. I znaš kakav je moj odgovor bio. Ako me žele pustiti ziva da mi ne postavljaju nikakva ...prikaži još! pitanja, a jos manje da me pokušaju pipnuti. A njihova metoda je bila palica. Pa ja tebe sad pitam... Jesi li ti za palicu ili nisi. Jer obazavas komuniste koji su koristili palicu, a ovdje vidim da si protiv palice?😉

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:25
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Ok, lik ocito ne zivi u RH i kao takav od ovog trenutka za mene na ignore

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 17:59
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Mislim da bi doista bilo dosta na svakom komentaru spominjati 45-tu, četnike, ustaše, partizane, Tita. Niti su oni krivi za ovo što nam se događa danas, niti smo mi krivi što se događalo u prošlosti, niti pak želim živjeti u ...prikaži još! prošlosti. Ono što bi nam trebalo biti bitno, je da želimo bolju sadašnjost i budućnost nas i naše djece i unuka. Neka svatko ovdje preuzme na sebe više odgovornosti za napisane komentare, a ne da se nabacujemo sa dalekom prošlošću i mantramo iste mantre na svakom komentaru. Deplasirano je uopće nama raspravljati što je bilo 45-te jer vjerujem da tada nismo bili ni rođeni, pa ćemu onda ovo mantranje i zazivanje aveta prošlosti, kao i "pljuvanje" po komentatorima sa čijim komentarima se ne slažemo. Replike i demantije uvijek prihvaćam, ali ne "pljuvanje" po komentatorima, a ovdje se to neprestance radi.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:11
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Da, slažem se da na ovom portalu ima mnogo ljudi koji inkognito svojim komentarima i nebulozama liječe svoje frustracije, opsesije, strahove, opsjednutnosti, PTSP. I sama to ovdje od nekih doživljavam, zato sam to i napisala.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 22:35
    • Default avatar - winstone

      winstone: Huh. tiha kućanice, a zašto to ima veze? Bilo je hrpa komentara pa sori ako sam izgubio nit zašto je to bitno, u međuvremenu.

      Odgovori Utorak, 10.09.2019. u 22:32
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @win- meni je bilo vazno saznati zbog nasih projasnjih razmijena misljenja. Jer covjek koji poducava “kako se voliHR” s par 100km nakon Bregane i i sve neistomisljenike naziva kojekako (znas taj tip) mi je jednostavno naporan i nedovoljno upucen u ...prikaži još! HR svakodnevnicu, jer masu toga ne osjeca na svojoj kozi. Ali se ne libi prozivati i nazivati ljude kojekako. Zato

      Odgovori Utorak, 10.09.2019. u 22:49
  • Avatar mjerni instrumenti
    mjerni instrumenti

    Maloljetnike se ne kažnjava za ništa pa znaju da mogu raditi što god hoće. Ući u nečiju tuđu kuću bez znanja vlasnika, auto, čamac, motor, biciklo, zar je to normalno? Mogli su ga pitati, možda bi ih čovjek i provozao. ...prikaži još! Pitam se, zašto bi čovjek napao nekoga letvom ako nije bio i sam ugrožen? Nama se izvadi jedan dio iz svega toga i sad bi mi trebali napasti čovjeka, a ne znamo što je uistinu i kako bilo. Njih su bila četvorica. Ako su stvarno klinci pobjegli prije nego je došao, a ostao je samo jedan kojeg je udario letvom, onda je kriv. Trebao je tada nazvati policiju. Da li bi čovjek opet bio kažnjen što ga je zadržao, ne znam. Izgleda da je pravi problem u zakonu i zakonskim ovlastima ne samo što se tiče maloljetnika nego i raznih problema među odraslima. Društvo nam je osuđeno na trpljenje, a maltretiranje bilo kakve vrste se ne bi smjelo zanemarivati.

    2 Nedjelja, 08.09.2019. u 11:58
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: Nije mogao svu četvoricu udariti letvom ili ti poznaješ tehnike konom je mogao? Dobro da je tog zadnjeg nalupao, a da je zvao policiju još bi ga ismijali od policije pa do mještana. Ovi idiotski propisi koje nam guraju babetine ...prikaži još! (muške i ženske) će kad tad uništiti svijet....

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:38
    • Avatar mjerni instrumenti

      mjerni instrumenti: Žensko sam i ne znam nikakve tehnike. Znam samo da je stanje u društvu sve gore. Ništa nam novinari ne pišu da li su pronađeni ona dvojica iz veće grupe njih što su zaletvši se prevrnuli pokretni WC i ženu ...prikaži još! u 7. mjesecu trudnoće čim je ušla u njega.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:25
  • Avatar Plehan
    Plehan

    Osuđujem da netko samoinicijativno uzima pravdu u svoje ruke.Međutim šta smo sada dobili,osudili smo čovjeka,a ni riječi osude prema tim klincima.Samo smo dali povod da i dalje uništavaju tuđu imovinu,vrijeđaju starije,što nam se događa i u školama prema profesorima i dr.

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:40
  • Default avatar - _vatrogasac_
    _vatrogasac_

    Koliko su današnji klinci bahati i neodgojeni, (čast izuzecima ali takvih je malo) nije čudo da se ovo češće ne događa. Krivac, kućni odgoj.

    Nedjelja, 08.09.2019. u 12:21
  • Avatar ivek_988
    ivek_988

    Ma da, nevinašcad samo sjedila u barci... Mogu si mislit, žao mi čovjeka koji će možda posao izgubiti zbog 4 vandala koji za ništa drugo osim letve i nisu

    Nedjelja, 08.09.2019. u 12:41
  • Avatar zagorac17
    zagorac17

    Ne prijeti mu izbacivanje iz sluzbe nego ce biti potjeran. Mama i dalje brani balavca da je nevino mamino srceko a on sa gelibterima pizdarije radi.

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:24
    • Avatar ordinary_voice

      ordinary_voice: eto, vidim da si se ti nadobijao batina, ako si ti, zašto ne bi i drugi, jer baš si krasan ispao, je l' tako?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 14:58
  • Default avatar - nnjmkd
    nnjmkd

    A kako se to 14-godišnjaci igraju u čamcu????? Pa nisu 4-godišnjaci da ne znaju šta rade. Uostalom, šta uopće imaju tražiti u tuđem čamcu. I sad će čovjek ostati bez posla zbog neodgojenih balavac.

    2 Nedjelja, 08.09.2019. u 13:08
    • Avatar Netko Iz Mase

      Netko Iz Mase: Da je tvoje dijete u pitanju isto bi tako pisao za njega??

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:20
    • Default avatar - nnjmkd

      nnjmkd: Moje dijete sa 14 godina ne bi sjedilo u tuđem čamcu, a kamo li oštećivalo tuđu stvar. Meni nisu trebale letve za odgojj i jako sam ponosna na svoje dijete.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 16:40
  • Default avatar - Carpe_diem_1
    Carpe_diem_1

    "nismo nikakvu stetu radili...". mos mislit.pa naravno da nece priznati. frajeri 7.-8. razred,puca ih pubertet. Imam takvih u susjedstvu koliko hoces. Podrska vojniku. Sigurno nije iz cista mira digao ruku,tj.letvu na njih. Jos bi i roditeljima trebalo odrzati predavanje.

    Nedjelja, 08.09.2019. u 12:42
  • Avatar tommy gavin
    tommy gavin

    Ti današnji klinci su neodgojeni i nekulturni za što su većinom krivi roditelji (mamine maze) i država koja ih je zaštitila da ih profesor ne smije krivo ni pogledati, odmah su ugroženi ko nacionalne manjine. Za vrijeme one države dobio ...prikaži još! sam šamar ili povlačenje za zulufe od profesora i molio boga da doma za to ne saznaju jer bi i od staraca dobio još jedanput. Nisam baš za te metode, ali vjerujte sad kad vidim nikada nisam dobio bez veze. Živim blizu više srednjih škola u visokom prizemlju i kad ti klinci prolaze moram se zabarikadirati u stan jer vragovi bacaju čikove kroz prozor, ne razmišljajući kakvo zlo može napraviti i onda ga ne bi prebio ko vola u kupusu? Samo da ga mogu čopiti, a ne možeš jer ih ima milion izmiješaju se i cerekaju.Tako da vjerujem da ni ovaj čovjek, nema veze da li je vojnik, nije bez veze poludio i da im to nije prvi puta da uništavaju tuđu imovinu.....Klinci neka budu sretni da ne žive u Americi

    2 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:34
    • Default avatar - zgb2zoran

      zgb2zoran: Zanimljivo, kažeš da ti rade gluposti sa mogućim posljedicama za kompletnu imovinu, a prije toga napišeš da nisi za metode šamara i čupanje za kosu jer djeca te dobi baš zulufa i nemaju

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 12:57
    • Avatar tommy gavin

      tommy gavin: Oprosti, ipak jesam za te metode......dok sam ja imao 14-15 godina furali su se zulufi

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 13:20
  • Avatar Major Gašpar
    Major Gašpar

    I bas je tako bilo ili mozda ??

    Nedjelja, 08.09.2019. u 11:41
  • Avatar OS_LEGA
    OS_LEGA

    Dobio letvom bez veze,sasvim slučajno,ničim izazvan? Dajte ljudi o čemu pričamo. Kućni odgoj da ne kažem "demokratski" je apsolutno zakazao po sistemu " reci i radi sine što god hoćeš,nitko ti ništa ne može-demokracija je sine!

    Nedjelja, 08.09.2019. u 12:27
  • Default avatar - user_432191
    user_432191

    Ima jedan komentar dobar da se sada mještani trebaju pobuniti i stati na noge u obranu vojnika.....jer ne vjerujem da je dečko debil i mlatio djecu letvom bezveze,to su sigurno gelipteri mladi i vjerojatno su uništavali tuđu imovinu,ali poučeni iskustvom ...prikaži još! i događajima u lijepoj našoj naš narod će opet podvit rep i pokunjit se i vojnik će dobit necastan otpust a mi ćemo i dalje seruckat na internetu

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 12:39
    • Avatar prvi general

      prvi general: a sasvim sam siguran i da im to nije bio prvi put da uznemiravaju tog čovjek, lik na kraju pukne i sasvim ga razumijem

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 15:32
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message