Obavijesti

News

Komentari 1

'Naša mjesta su zakon' je najbolja oglasna kampanja

'Naša mjesta su zakon' je najbolja oglasna kampanja
2

Prestižnu nagradu Agencija godine osvojila je agencija BBDO Zagreb koja je nagrađena i Grand Prix nagradom za kampanju "Naša su mjesta zakon" Zagrebačke pivovare

VIDEO

Na Danima komunikacija u subotu navečer dodijeljene su nagrade X i MIXX za najbolje oglasne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Na natjecanju IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove u svim vrstama medija prestižnu nagradu Agencija godine osvojila je agencija BBDO Zagreb koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju "Naša su mjesta zakon" Zagrebačke pivovare.

Na istom natjecanju, nagradu za Oglašivača godine osvojila je Zagrebačka pivovara. Nagradu MIXX "Best in Show" koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojile su agencije Señor i Studio Čavar za kampanju "Reci to glasno", za klijenta Outdoor Akzent.

Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto je pripalo agenciji Señor, dok je treće mjesto pripalo agenciji Bruketa&Žinić OM. 

Nagrada X dodijeljena je i u sljedećim kategorijama:

Piće (alkoholno i bezalkoholno): kampanja "Naša su mjesta zakon", agencija BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara;

Telekomunikacijske usluge: kampanja "Fali ti super TV sadržaja u životu?", agencije Señor za klijenta Iskon;

Mediji i izdavaštvo: kampanja "Reci to glasno", agencija Señor i Studio Čavar za klijenta Outdoor Akzent;

Financijske i osiguravajuće usluge: kampanja "Mylo" agencije Utorak_biro za propagandu i Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste Bank;

Društvene akcije: kampanja "Muzej realnosti", agencija Švicarska za klijenta UNICEF;

Samopromocija i korporativne komunikacije: "Razveseli mamu i vrati se doma", agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija i Madison Consulting za klijenta Adris grupa;

Najbolja cjelovita kampanja: "Naša su mjesta zakon", agencije BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara. 

IdejaX posebna priznanja: 

Najbolja izvedbena vještina/produkcija - Ana Lozica i Jurica Kos iz agencije Švicarska za kampanju "Muzej realnosti", za klijenta UNICEF.  

Najbolji dizajn i art direction  - Miran Tomičić i Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Etiketa štedljivog čovjeka", za klijenta Vina Brač 1903. 

Najbolji copywriting - Vanja Blumenšajn i Jurica Ćorluka iz agencije Señor za kampanju "I bogati plaču", za klijenta Iskon. 

Nagrade MIXX

MIXX nagrade su dodijeljene i u sljedećim kategorijama:

Brand Awareness kampanja - "Budućnost u Adrisu", agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija, Madison Consulting za klijenta Adris grupa;

Branded Content kampanja - "Krafteraj", agencija 404 za klijenta Jack Daniel's Brown Forman;

Cross-Media Integration kampanja - "Konzumklik.hr – Najbliža trgovina" agencija Bruketa&Žinić OM te Odjel digitalnog marketinga i Sektor korporativnog marketinga Konzuma za klijenta Konzum;  

Direct Response and Lead Generation kampanja - "Camping Village Šimuni digital strategy" agencija Degordian za klijenta Kamp Šimuni i kampanja "Budi sedmi – Ratovi zvijezda: Sila se budi", agencija iZone i web.burza za klijenta 2i Film;

Best Media Strategy kampanja - "McDonald's Breakfast Campaign", agencija OMD Media, Innovo DDB i Drap za klijenta McDonald's Hrvatska;

Inovativna uporaba tehnologije kampanja - "Storytelling u proširenoj stvarnosti" agencija KADEI 360 za klijenta Tvrđava Barone - Grad Šibenik;

Mobile kampanja - Nagradni natječaj "Lov na božićne kuglice", agencija Studio Revolucija za klijenta City Center One Zagreb (East, West) i Split;

Social Media kampanja - "The Voice – Najljepši glas Hrvatske", agencije 404 za klijenta HRT,  

Website kampanja - "RTL.hr redizajn", agencija web.burza za klijenta RTL Hrvatska.

Proglašeni i pobjednici natjecanja Young Lions Croatia

Na Danima komunikacija proglašeni su i pobjednici Young Lions Croatia natjecanja za mlade kreativce koje se po prvi puta održalo u Hrvatskoj u suradnji s UNICEF-om i pod pokroviteljstvom Erste banke. Natjecatelji su imali zadatak osmisliti kampanju za UNICEF-ov program podrške predškolskom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj, a prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival CannesLions 2016 su osvojile Tea Silvia Vlahović i Sanja Planinić iz agencije Bruketa & Žinić OM za rad "Rana ptičica".  

Na natjecanju je sudjelovalo 18 timova koji su u roku od 24 sata u kategorijama print, cyber, design, odnosno u 48 sati za kategoriju film imali priliku dokazati svoju kreativnost, vještine i znanja te se dokazati na nacionalnoj i potencijalno na svjetskoj razini.  

Osim što je uzbudljivo natjecanje za mlade kreativce, Young Lions Croatia ujedno je i humanitarna akcija jer se svi producirani materijali daju na korištenje UNICEF-u bez naknade. Natječajni zadatak odnosio se na UNICEF-ov program podrške predškolskom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj koji ima za cilj povećati dostupnost kvalitetnih usluga vrtića i predškole za svu djecu u Hrvatskoj i omogućiti jednake mogućnosti marginaliziranim skupinama djece za upis u kvalitetne programe predškolskog odgoja i obrazovanja.

Marin Ilej, suradnik za komunikacije iz UNICEF-a ovom prigodom je izjavio: "Ulaganje u rani razvoj djece najisplativija je investicija i temelj za napredak društva. Da bismo napredovali, nužno je osigurati kvalitetno predškolsko obrazovanje upravo djeci kojoj je ono danas najmanje dostupno, djeci koja žive na marginama društva. Dobra komunikacija ključna je za stvaranje pozitivne atmosfere za promjene i zato od srca hvala ovim mladim talentiranim ljudima koji su uložili svoje ideje i vještine kako bi zajedno pomogli osigurati ravnopravnije startne pozicije za najranjiviju djecu u Hrvatskoj."  

U odabiru dobitnika Grand Prix nagrade sudjelovala je i Nina Pentek iz Erste Banke koja je  izjavila: "Večeras smo svjedočili kreativnosti, strasti i velikoj energiji mladih profesionalaca iz marketinške industrije čiji su nas radovi oduševili. Pred timovima je bio zahtjevan zadatak da u vremenski ograničenom roku pokažu svoj maksimum i u tome su uspjeli. Erste banka podržava mlade talente iz kreativne industrije i iznimno smo ponosni smo što smo dio ovog projekta. Pobjednicima želimo puno uspjeha na globalnom natjecanju i u njihovom budućem radu".  

Young Lions Croatia natjecanje dio je globalnog natjecanja Cannes Young Lions. Pobjednici hrvatskog natjecanja ulaze u izbor za globalno natjecanje gdje će odmjeriti snage s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje Cannes Young Lions održat će se u lipnju 2016.  

Popis prvoplasiranih timova po kategorijama: 
Kategorija Print - Dalia Ćućija Perez i Rona Žulj, agencija I to nije sve! - rad: Brojalica
Kategorija Cyber - Tea Silvia Vlahović i Sanja Planinić, agencija Bruketa & Žinić OM - rad: Rana ptičica
Kategorija Design - Sandra Mrkšić i Kamelija Gerovac, agencija McCann/Fahrenheit - rad: Potakni me da rastem
Kategorija Film - Tomislav Šestak i Ivan Pavičić - Bruketa & Žinić OM - rad: Povezani u razvoju


 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Avion kružio preko sat vremena iznad Zagreba: 'Dočekali su nas vatrogasci, ljudi su paničarili...'
DRAMA NA LETU ZA Göteborg

Avion kružio preko sat vremena iznad Zagreba: 'Dočekali su nas vatrogasci, ljudi su paničarili...'

Avion Ryanaira koji je sinoć trebao poletjeti iz Zagreba za Göteborg kružio je iznad Zagreba više od sat vremena, javlja nam čitateljica

VIDEO Gusti dim u Zagrebu, gori tiskara na Trešnjevci: 'Vidio sam samo dim i vatrogasce'
UPUTILI OSAM VOZILA

VIDEO Gusti dim u Zagrebu, gori tiskara na Trešnjevci: 'Vidio sam samo dim i vatrogasce'

Na gašenje požara upućeno je osam vozila. Vatrogasci su nam potvrdili da je požar pod nadzorom te da se radilo o požaru stroja
Detalji strave u Bjelovaru: 'Krici žena su se prolomili ulicom. Bili su povučeni, zašto je to učinio?'
KRVAVI MASAKR

Detalji strave u Bjelovaru: 'Krici žena su se prolomili ulicom. Bili su povučeni, zašto je to učinio?'

Smiljan je ubio punicu pa sebe • Renata je preživjela krvavi mužev pohod