Native studio 24sata osvojio je svjetsku nagradu za najbolju primjenu native oglašavanja | 24sata
Obavijesti

News

Komentari 6

Native studio 24sata osvojio je svjetsku nagradu za najbolju primjenu native oglašavanja

Native studio 24sata osvojio je svjetsku nagradu za najbolju primjenu native oglašavanja
3

Na ovotjednoj dodjeli nagrada INMA Global Media Awards, koja se ove godine zbog pandemije koronavirusa održala online, 24sata još je jednom potvrdio titulu najnagrađivanijeg native studia na svijetu osvojivši prvo mjesto za kampanju "BFF - The Friendship Journey".

VIDEO

Ova kampanja koju je miss7 kreirao za klijenta Vichy osvojila je 1. mjesto u kategoriji "Best execution of Native Advertising", odnosno u najboljoj primjeni native oglašavanja na globalnoj razini. Miss7 i Vichy MINÉRAL 89 kampanjom "BFF - The Friendship Journey" u fokus su stavili prijateljstvo, a u sklopu kampanje provedeno je i najveće istraživanje o prijateljstvu u Hrvatskoj.

Kvalitetu ove kampanje prepoznao je žiri sastavljen od 42 člana iz 20 zemalja, a BFF – The Friendship Journey iza sebe je ostavio medijske divove poput Forbesa, News Corpesa i drugih. 

International News Media Association (INMA) globalna je zajednica vodećih medijskih kompanija koja u svojoj mreži okuplja vrhunske svjetske medijske stručnjake i nagrađuje najbolje svjetske primjere prakse. O veličini natjecanja INMA Global Media Awards govori činjenica da je ove godine zaprimljeno 922 prijave od strane 262 medijska news brenda iz 44 svjetske države.

 

Nove nagrade za native pristižu od početka godine

Osim spomenute, velika nagrada koja je nedavno potvrdila kvalitetu 24sata na najvišoj razini i na domaćem tržištu bila je i prestižna nagrada MIXX za kampanju #pinkypromiss. Cijelo tržište s velikim interesom svake godine iščekuje rezultate ovog natjecanja koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje i platforme u području tržišnih komunikacija, a u finalu kategorije Best publisher Long-form Native 24sata dominirao je s čak četiri svoje kampanje.

#pinkypromiss, edukativna je kampanja čija je poruka snažno odjeknula krajem prošle godine, a za cilj je imala podizanje svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke. Zahvaljujući kampanji #pinkypromiss spašeno je čak pet života.

 

Uz naš vrhunski native tim ostvarujemo sve ciljeve!

24sata, najnagrađivanija medijska kuća u regiji, do sada je ukupno osvojila više od 110 svjetskih i europskih nagrada i priznanja, a Native Studio 24sata u nešto više od 2 godine od pokretanja osvojio je 60 međunarodnih nagrada. Posljednji u nizu rekorda po broju osvojenih nagrada je onaj od prije manje od pola godine, kada je 24sata na natjecanju Native Advertising Awards, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja osvojio čak 20 nagrada za brojne projekte i već treću godinu zaredom potvrdio svoju titulu najnagrađivanijeg native studija na svijetu.

Kao apsolutni lider i na regionalnom tržištu brojimo priznanja za kvalitetu na svim platformama - desktop, mobile, social, video i print čime smo, potkrijepljeno brojkama, najjači u Hrvatskoj i prvi izbor za publiku.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6

VIDEO

U KB Sveti Duh umrlo dijete (7) tjedan nakon operacije krajnika
ŠOK U ZAGREBAČKOJ BOLNICI

U KB Sveti Duh umrlo dijete (7) tjedan nakon operacije krajnika

Dijete je, sedam dana po učinjenoj tonzilektomiji i šest dana po otpustu iz Bolnice, dovezeno bez vitalnih funkcija, odgovorili su nam iz KB Sveti Duh

Spasili radnike koji je zatrpalo gradilište, a onda počeo curiti plin. Direktor: Još utvrđujemo...
VIDEO: DRAMA U ZAGREBU

Spasili radnike koji je zatrpalo gradilište, a onda počeo curiti plin. Direktor: Još utvrđujemo...

Na radilištu u Podsljemenu spašavali su muškarce koji su ostali zatrpani. Jedan muškarac ima ozljedu ruke, a drugi ima višestruke ozljede i prijelome, neslužbeno doznajemo.
VIDEO Obračun u noćnom klubu u Vodicama: 'Skrili smo se i čuli pucanje, čovjek je bio krvav...'
ISTRAGA U TIJEKU

VIDEO Obračun u noćnom klubu u Vodicama: 'Skrili smo se i čuli pucanje, čovjek je bio krvav...'

VODICE - Oko tri ujutro čuli smo pucnjavu u klubu u Vodicama, javlja nam čitateljica. Dodaje kako su svi u panici krenuli prema izlazu. - Kad smo pobjegli iz kluba, otišli smo u ulicu iza njega, kako bi se sakrili. Pored nas je prošao čovjek s krvavim mrljama po vratu i majici - govori čitateljica. Policija nam je potvrdila da je sinoć došlo do fizičkog obračuna u Vodicama te da su izvidi u tijeku.