Službenog odgovora nema, ali neslužbeno doznajemo u Brodosplitu da jamstva nisu i neće biti naplaćena te da oni zasad nisu primili službeni raskid ugovora
Nenadani problem: Brodosplit je izgubio brod za Guinnessa?
Možemo potvrditi da kompletiranje broda i isporuka kasne s obzirom na ugovorene rokove, ali za to Brodosplit ne snosi odgovornost te je riječ o tzv. dopuštenom kašnjenju. Završni radovi su u okviru dopuštenih rokova.
Flying Clipper je bio iznimno kompliciran za gradnju i uskoro ćemo završiti taj zadatak.
Odgovorili su nam to iz Brodosplita na upit o tome da je tvrtka Star Clippers iz Monaca raskinula ugovor s njima za gradnju najvećeg jedrenjaka s križnim jedrima na svijetu. Poručili su da o drugim detaljima ugovornog odnosa ne mogu govoriti. Flying Clipper je zaista poseban brod vrijedan nekoliko stotina milijuna kuna, ali ugovorena vrijednost nikad nije objavljena.
Novi list je objavio pismo naručitelja u kojem on raskida ugovor sa splitskim škverom koji je sad u većinskom vlasništvu DIV grupe Tomislava Debeljaka. Poseban problem je što su na ovom brodu opet izložene i državne financije zbog jamstava od gotovo 100 milijuna kuna. Kako su porezni obveznici platili već 4,4 milijarde kuna jamstava zbog propale gradnje brodova, pitanje je hoće li izgubiti i na Brodosplitu te je li to brodogradilište u problemima.
Službenog odgovora nema, ali neslužbeno doznajemo u Brodosplitu da jamstva nisu i neće biti naplaćena te da oni zasad nisu primili službeni raskid ugovora. Štoviše, saznajemo da postoji mogućnost da sami raskinu ugovor s naručiteljem jer se nije pridržavao ugovorenih obveza.
Luksuzni jedrenjak, koji će zbog svoje veličine završiti u Guinnessovoj knjizi rekorda kao najveći jedrenjak na svijetu, tako je očito postao izvor pravnih problema. Fotografije iz brodogradilišta pokazuju da je skoro gotov.
Postoji navodno opcija, tvrde upućeni u slične situacije, da bi Brodosplit možda mogao i prodati brod nakon završetka gradnje.