Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Nesreća u Zagrebu: Automobil udario u biciklista i usmrtio ga

Auto je udario biciklista u četvrtak nešto iza 20 sati u Zagrebu. Muškarac na kojeg je, na Slavonskoj aveniji u smjeru City Centra East naletio auto, je preminuo...

Komentari 89 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Hrvat700
    Hrvat700

    Tako će i biti sve dok se ne počnu kažnjavati svi sudionici u prometu zbog ne poštivanja prometnih pravila pa i biciklisti i pješaci.Koliko mi samo puta izlete na cestu bez ikakvog reda,bez da uopće stanu i pogledaju lijevo-desno ko ...prikaži još! muhe bez glave.A najbolji su mi roditelji neki kad sa školarcima prelaze cestu,pa to glupo ko tuke,niti gledaju lijevo-desno niti ništa.Jel oni uopće misle o sigurnosti svoje djece?Ne misle,jer da misle gledali bi.Iako sam i vozač i pješak sam pa sa djetetom uvijek kad prelazim cestu gledam lijevo-desno pa tek onda prelazim.To gledam radi sebe i radi sigurnosti svoje djece a ne radi drugih.

    5 Četvrtak, 16.05.2019. u 22:06
    • Default avatar - 龍出生

      龍出生: Slazem se ali veliki dio ljudi ne razumije kako funkcionira voznja, premda vozac uvjek mora biti spreman reagirati(i meni osobno nema opravdanja ako se desi nesreca) pjesaci moraju razumijeti da cesta nije njihova i da se auto ne moze zaustaviti u jednoj sekundi..

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 00:29
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Tako će biti dok se ne poboljša prometna infrastruktura, pogotovo ona za bicikliste. Samo represija se do sada nije pokazala uspješna.

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 04:42
    • Default avatar - Solo761

      Solo761: Našamarao bih svakoga tko vodi dijete za ruku i onda na semaforu ide preko kada ima crveno jer eto, nema auta... Tako će i klinci kasnije sami trčati preko pješačkog kada im je crveno pa kada se desi pi*darija će ...prikaži još! će biti svi drugi krivi...

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 08:02
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Moramo mi svi pazit malo jedni na druge a prije svega na sebe i na djecu ,jer na posao ili druženje ili bilo gdje možeš stići i malo kasnije,pa ćeš možda sutra ranije krenuti,jer kad izgubiš život sebe ili djeteta ...prikaži još! znaj više povratka nema.

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 23:14
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Onda je gotovo,a od tugovanja se za nekim se ta osoba više ne vraća.

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 23:15
  • Avatar cerat_1
    cerat_1

    Na tom dijelu slavonske je ograničenje 80km/h i ima paralelna spora cesta, ne kužim zakaj sa biciklom baš onuda moraš ići. Da se razumijemo i ja se vozim biciklom i autom, i ne branim vozača da pače puno vozača agresivno ...prikaži još! ide na bicikliste ali da nam fali prometne kulture fali

    9 Četvrtak, 16.05.2019. u 21:57
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Fali nama kažnjavanja efikasnog svih sudionika u prometu koji krše prometna pravila pa i biciklista i pješaka.Samo se tako može uvesti i prometna kultura.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:09
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Iza City centra prema Sesvetama je 80.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:11
    • Default avatar - MarkoRistić

      MarkoRistić: Vozaci jurcaju . Mene skoro pokupio 2 puta auto i to u ilici preko pjesackoj stao taxsi da predjemo i naso se pametni da zaobidje taksi pa u suprotni smjer i jos prica na mobitel dok ide radit glupost . ...prikaži još! Tak je bio i s taksijem slucaj na pjesatkom pogledo i ljevo i desno pri prelazu taksista je vozio ko da vozi reli 2 cm je falilo da pokupi mene i gospodju. I onda se cudimo kad dodje ovakva vjest.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:13
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Ima svakakvih vozača,ali ima svakakvih i biciklista a i pješaka.Samo se treba sjetiti da svi mi koji vozimo smo ujedno i pješaci a i obratno,većina pješaka su i vozači,ponašaj se kako želiš da se i drugi ponaša.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:18
    • Avatar cerat_1

      cerat_1: Fakat ima svakakvih vozača, ja vozim auto, kamion i u slobodno vrijeme bicikl i samo mogu reći da svima fali kulture, ne kužim oa kaj je tak teško propustiti bicikl ali isto tako ne kužim zašto biciklist ide pod kamion ...prikaži još! ok upravu je ali mora shvatiti da ga vozać možda ne vidi ili ne može stati zbog tereta isto to i pješaci moraju shvatiti makar su na pješačkom a broj jedan su mi vozači koji te idu zaobilaziti kada propustiš pješaka ili biciklista iskreno za to bi trebala biti kazna 10g odmah

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:31
    • Avatar cerat_1

      cerat_1: Hrvat700 dobro 70 ok, htio sam reći da je brza cesta

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:35
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Cerat tako je.Uostalom to je stari autoput.Šta bi tek bilo da su ostale dopuštene stare brzine?

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:46
    • Avatar cerat_1

      cerat_1: Hrvat700 iskreno nije mi jasno pa i prije su auti išli dosta brže od 100 na sat a kočnice ako usporedimo sa današnjim autim ko da i nisu imali a da ne spominjem ostale sigurnosne sustave a danas ljudi ginu ...prikaži još! u ko nikada. Ali to je ono kaj velim, vozačka kultura.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 23:15
    • Avatar Hrvat700

      Hrvat700: Istina.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 23:53
  • Default avatar - miciva
    miciva

    Biciklist nema kaj raditi na Slavonskoj aveniji. Zao mi covjeka, al nemres se voziti po aveniji s biciklom!!

    4 Četvrtak, 16.05.2019. u 22:03
  • Default avatar - volvo38
    volvo38

    dosta biciklista radi kaos

    4 Četvrtak, 16.05.2019. u 21:57
    • Avatar Mamatijesestra

      Mamatijesestra: Ja sam jednog streso koji se direkt zabije u mene... uzas

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:23
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: Istina. Ali rade li kaos vozači, motoristi, pješaci?

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:54
    • Default avatar - Lmao

      Lmao: Ja sam isto stresel jednog i krepo sam mu od smijeha.. izleti na zebru... jos mi je 5 banki za novi okvir za tablicu ostavil kaj mi je otpal.. pa ti naletavaj

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 23:28
    • Avatar mexpert

      mexpert: A koliko vozača automobila radi kaos ????? o tome se ne piše, ne staju na pješačkom prijelazu,prelaze preko dvije pune crte, prolaze kroz crveno na semaforu....koliko imbecila ima na biciklu,motoru toliko imbecila ima u autima i među pješacima

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 07:39
  • Avatar Tihakucanica
    Tihakucanica

    Postoji li na tom dijelu bic staza? Gdje je bio biciklist, na kolniku? Na stazi, prelazio cestu? Na zebri, mimo zebre? I tako jos 5,6 pitanja pa kad se saznaju odgovori onda donijeti sud i misljenje a ne osudjivati precicom

    4 Četvrtak, 16.05.2019. u 22:18
  • Avatar CoinMaster
    CoinMaster

    Ajde da se tekst još bar 3x dopuni, jer pola teksta čini podnaslov, 2x je ponovljen potpuno isti tekst, uzrok prometne ne piše.

    Četvrtak, 16.05.2019. u 22:08
  • Default avatar - cro_22
    cro_22

    Upravo prosao,izgleda jako gadno,sajba razbijena prednji kraj razbijen skroz s biciklom u njemu

    Četvrtak, 16.05.2019. u 21:28
  • Default avatar - FranjoBrkić
    FranjoBrkić

    Pa nije ni cudno,tamo prolaze pjesaci i biciklisti ko muhe bez glave na crvenom pjesackom i uopce neidu preko zebre. Ogranicenje je 80 i bilo je pitanje vremena kad ce se desit sranje.

    2 Četvrtak, 16.05.2019. u 21:59
    • Default avatar - glas_naroda123

      glas_naroda123: Ogranicenje je 70 kmh, nakon tog krizanja je 80

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:09
    • Default avatar - branko99

      branko99: Istina ograničenje 70 a voze se i preko 120 mobitel na uhu gotovo svakom, muzika lupa toliko glasno da ni vatrogasnu sirenu iza sebe necuju a gdje bi tek onda vidjeli biciklistu.

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 00:42
  • Default avatar - pijevac
    pijevac

    žao mi je biciklista jer sam i ja jedan od njih, ali na takve ceste je zabranjeno biciklom...

    Petak, 17.05.2019. u 07:03
  • Avatar x00x
    x00x

    ako nema biciklisticke staze biciklisti se moraju kretati cestom...kaze nas zakon

    2 Četvrtak, 16.05.2019. u 23:55
  • Default avatar - Ironfist
    Ironfist

    Vozači automobila ne poštuju bicikliste. Prometna infrastruktura za automobile i bicikliste je katastrofa. Kopenhagen je primjer.

    18 Četvrtak, 16.05.2019. u 21:33
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: a bicikliste se kažnjava ako se voze po nogostupu. biciklističke staze su katastrofa i tjera ih se da se voze po brzim cestama i avenijama ako ne žele biti kažnjeni... krasna država...

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 21:38
    • Default avatar - Purger1_1

      Purger1_1: Kao što biciklisti (velika većina, svaka čast pojedincima ) ne poštuju ni pješake ni prometna pravila i signalizaciju!

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 21:44
    • Default avatar - jiri13

      jiri13: A koga to biciklisti postuju u prometu? Koji postotak biciklista postuje prometna pravila barem dok se voze cestom skupa s autima? Oni pogledaju lijevo desno i hop kroz crveno. Sta bi se zeleno cekalo. Razumijem da je infrastruktura kaos, ali ...prikaži još! imam primjere sa zelenog vala u Zagrebu gdje postoji sasvim solidna biciklisticka traka. Osim semafora postoji brdo toga jos. Ali tko ne postuje semafor jos ce manje znakove.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 21:45
    • Default avatar - Purger1_1

      Purger1_1: Jiri13 u potpunosti se slažem s tobom. Svi ti nazovi biciklisti rade neopisiv kaos na nogostupima i na autobusnim i tramvajskim stajalištima da bi to trebalo kažnjavati zatvor om.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 21:53
    • Avatar Prčvarnica

      Prčvarnica: biciklist sam, imam svijetla i signalizaciju na biciklu, al kad meni auto izlazi na moju glavnu cestu i vidi vozač automobila da će me usporit, al ne on/ona hoće namjerno izletit prije mene jer sam ja slabiji ili nitko po ...prikaži još! takvima i onda ako ih sustignem i obratim se normalnim riječnikom, sve krasne riječi mi uputi jer što se ja imam njemu/njoj obračat u vezi njezinog nepoštivanja/prekršaja. još kad vidim da se dvosmjernom cestom voze po sredini automobilom, dodje mi da mu auto spalim ko supermen.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 21:53
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: ne vidim zašto generalizirate, ja sam biciklist i nikad mi na pamet nije palo proć na crveno na semaforu... ima budala i među vozačima automobila, među biciklistima, a i među pješacima... ne treba generalizirati... btw. ne sjećam se kad je ...prikaži još! biciklist ubio nekog u prometu ili teško ozlijedio svojim ponašanjem... bude 1 slučaj u 10 godina...

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:10
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: a za sav taj kaos na autobisnim stajalištima, nogostupima itd. je kriva država, grad u kojem živite i općenita nebriga za biciklističku infrastrukturu.... biciklizam je izuzetno zdrav i pametan način prijevoza, a kod nas se bicikliste demotivira i tjera ih ...prikaži još! se u javni prijevoz i automobile... naopaki smo kak god okreneš i na kojoj god razini okreneš.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:12
    • Default avatar - toncho29

      toncho29: Kod nas općenito nema kulture u prometu(nevezano za ovaj slučaj)!covjeku pokoj vječni a vozaču auta želim da uspije naći mir ako je ikako moguće...gadna situacija

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:14
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Ironfist....11 minusica na sasvim ok komentar. Izgleda da si pogodio si u zivac ekipu "ja ja i moj auto". Vjerujem vecina onih koji su te darivali minusima prije tvog komentara nikada nije ni cula za Kopenhagen.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:25
    • Default avatar - Purger1_1

      Purger1_1: Ne generaliza se, i slažem se da ima biciklista koji poštuju pravila ali su nažalost u manjini. A uz to odgovorno tvrdim da velika većina tih nazovi biciklista se isto ponaša kad je za volanom ili je pješak jer općenito ...prikaži još! smo kao narod jako nekulturni u prometu kada nismo izvan granica lijepe naše. A što se tiče toga da još nikoga biciklist nije ubio u prometu pitanje je nažalost dana kada će neko dijete i pješak strada ti na nogostupu ili stanici dok čeka bus ili tramvaj jer kako se voze vozači po aveniji tako se biciklisti voze po nogostupima i preko stanica.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:25
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @IIItwist- glas razuma! Bas tako! Cesto sam s bicom po ZG, cesto i s autom. Stanje bic staza i koliko ih je necu komentirati uopce- ocajno. Za vozace smo “dosadne muhe” za pjesake smo ugroza...to sto 90% pjesaka baulja po ...prikaži još! onih bijednih 80cm oznacenih kao “bic staza” pa se mora voziti slalom medju njima- to nikom nista. Vozaci u cca 70%sluc propustaju na zebri ali fakat skoro svaki 3 te ne dozivljava. Naravno, kao i u ostalim segmentima i medju biciklistima ima solidan broj nepazljivih i neukih bidala koje ugrozavaju i sebe i druge. Cinjenica je da osim novog ZG koliko toliko sve ostalo je drek rijesenje po gradu

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:27
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Purger... "ima biciklista koji poštuju pravila ali su nažalost u manjini" i "kako se voze vozači po aveniji tako se biciklisti voze po nogostupima i preko stanica"!? Ali ne, ne generalizira se! Vjerojatno je rijec o nekom istrazivanju potkrijepljenom podacima ...prikaži još! ukljucijuci analizu biciklisticke infrastrukture u Zg ili HR?

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:30
    • Default avatar - Purger1_1

      Purger1_1: Mille _1 prošetaj malo po nogostupima oko Črnomerca kada napokon izađe sunce pa onda vodi statistiku. Ja sam napisao te stvari iz osobnog iskustva. Vrlo često sam pješice na tom području pa znam o čemu pričam. Prođi samo desnom stranom ...prikaži još! ulice prilaz B. Filipovića od Plive do Selske ceste pa ćeš vidjeti o čemu govorim.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 22:46
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Purger...tada se i takve tvrdnje napišu uz rezervu “vlastito iskustvo”. Ja bicikl vozim rijetko a sa biciklistima loših iskustava imam samo u kontekstu neodgovarajuće biciklističke infrastukture. Sa vozačima automobila situacija je nešto drukčija.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 23:03
    • Default avatar - kajzanavek

      kajzanavek: jiri13 Videl si biciklističku stazu na zelenom valu, ili se voziš po njoj, kaj sumnjam? Jer da se voziš, videl bi hrpu pješaka na njoj. Na Boškovičevoj tu stazu normalno koriste motoristi i automobili za zaustavljanje.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 23:08
    • Default avatar - Purger1_1

      Purger1_1: Ljudi da se razumijemo da "Povjerenje I Sigurnost" obavljaju svoj posao kako treba i da kada im se kontinuirano ukazuje na probleme ne prebacuju na druge bilo bi puno bolja situacija u prometu i kako oni kažu u "prometu u ...prikaži još! mirovanju". Zato ajmo se svi pridržavati pravila kao što ih se pridržavamo kada pređemo preko grane pa će svima biti bolje.

      Odgovori Četvrtak, 16.05.2019. u 23:19
    • Avatar mexpert

      mexpert: Apsolutno se slažem....umjesto biciklističkih staza imamo fontane

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 07:42
    • Avatar mexpert

      mexpert: tihakucanica...sve je tocno...biciklist sam već šestu godinu do posla i natrag...oduševljavaju me na raskršćima tupani ,gdje postoji crveno označena staza, koji se skoro svi naguraju na tih metar širine i čekaju prijelaz preko zebre, Pored njih je barem četiri metra ...prikaži još! slobodne zebre i tamo nema pa skoro nikoga...pametnom dosta

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 07:47
  • Avatar mexpert
    mexpert

    S obzirom da se ne zna točno kaj se dogodilo, bilo bi korektno ne osuđivati nikoga

    Petak, 17.05.2019. u 07:48
  • Avatar nori 🖖
    nori 🖖

    Bez svjetla,u tamnoj odjeći.

    Petak, 17.05.2019. u 07:04
  • Default avatar - verdax
    verdax

    Problem je i što biciklisti voze toliko polako da bauljaju po nekoj čudnoj S putanji kao da su pijani i onda svako malo završe na sred ceste skoro. Umjesto da voze ravno na 30-50 cm od rubnjaka.

    1 Četvrtak, 16.05.2019. u 22:01
    • Default avatar - dh41400

      dh41400: Nemali broj vozača uopće nije pazio u autoškoli kada se pričalo o obilasku sporijeg vozila/skutera/bicikla, pa obilaze na par centimetara razmaka. A tek pretjecanja u nepreglednom zavoju da niti ne spominjem. Majstor se vozi sa pola auta u tuđoj traci ...prikaži još! a iz drugog smjera nailazi vozilo, što se VRLO često događa na našim cestama.

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 01:20
  • Avatar Milokliz
    Milokliz

    Vidio sam nekakve prerade bicikla u električne koji se voze po aveniji preko 70 na sat najvjerovatnije jer po nogostupu im je presporo.

    1 Četvrtak, 16.05.2019. u 23:06
    • Default avatar - dh41400

      dh41400: A sada reci koliko se vozači sa svojim neprerađenim autima voze po aveniji gdje je ograničenje 70. Teško ćeš naći jednog da vozi ispod 80-90, a često preko 100-120. A naravno tu su i "specijalci" koji ga stisnu i preko ...prikaži još! 150, što je duplo iznad ograničenja. Na kraju tu imamo i ekipu iz Dubrave sa 200+km/h po naseljenom mjestu kroz 3-4 crvena svjetla. I sada ti meni reci tko je tu najopasniji faktor ?

      Odgovori Petak, 17.05.2019. u 01:42
  • Avatar Grgasaurus
    Grgasaurus

    Kakav maštovit članak. Naslov, podnaslov, slika, ponovno naslov, slika ponovno podnaslov, slika. Stvarno ste si dali truda

    Petak, 17.05.2019. u 20:36
  • Avatar max2017
    max2017

    prema opisu da je vozio iole po propisu (koji je zato i donesen).....nebi stradao........

    Petak, 17.05.2019. u 16:37
  • Default avatar - Scholes18
    Scholes18

    Članak napravljen od 100 ponovljenih riječi.

    Petak, 17.05.2019. u 07:59
  • Avatar domoljub029
    domoljub029

    SVAŠTA,,,,vozi biciklo po Slavonskoj aveniji gdje je ograničenje brzine 70 iako se većinom vozi oko 90/h

    Petak, 17.05.2019. u 07:45
  • Default avatar - ines-sesvete
    ines-sesvete

    Dali se možda zna o kome je riječ?

    Petak, 17.05.2019. u 06:59
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message