U promicanju kampanje Europske komisije uključio se i europovjerenik za potrošače Neven Mimica koji je spot objavio i na stranicama društvenih mreža
KAMPANJA
Nevjerojatno: Godišnje u EU propadne 90 mil. tona hrane
Čak 90 milijuna tona hrane svake godine propadne u Europskoj uniji zbog čega je Europska komisija pokrenula kampanju podizanju svijesti o tom problemu. Javnost žele senzibilizirati o tome upravo u ovo blagdansko vrijeme kada se i najviše hrane odbaci.
U promicanju kampanje uključio se i europovjerenik za potrošače Neven Mimica koji je spot objavio i na svojim stranicama društvenih mreža.
"Možeš učiniti nešto. Vrijeme je za promjene", slogan je video spota. A da ne bi sve ostalo samo na lijepim riječima, pobrinula se ekipa koja je snimala spot.
Naime, svu hranu koju su koristili za potrebe snimanja, na kraju su pripremili i sami pojeli.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku