Iz Ubera su poručili da tvrdnje gradonačelnika Dubrovnika ne mogu biti bazirane na stvarnim podacima, a pozvali su njega i gradske službe da sa stručnjacima provjere razloge kolapsa u gradu
'Nismo mi krivi za gužve, broj vozača Ubera drastično je pao'
Nakon što je u petak dubrovački gradonačelnik Mato Franković rekao da su liberalizacija taksi tržište i Uber krivi za velike gužve u gradu, iz Ubera su u subotu u službenom priopćenju rekli kako su iznenađeni njegovim tvrdnjama.
- Njegove tvrdnje ne mogu biti bazirane na stvarnim podacima jer se broj automobila kojima se koriste Uberovi partneri-vozači drastično smanjio od kada su Zakon o prijevozu u cestovnom prometu i Pravilnici stupili na snagu - rekli su iz Ubera i poručili da promet nije kolabirao zbog Ubera ili liberalizacije, već drugih faktora, a Frankovića i gradske čelnike su pozvali da provjere sa stručnjacima i stručnim službama koji su stvarni razlozi prometnog kolapsa.
Slažu se da je nedostatak parkirnih mjesta i garaža u središtu vjerojatno najveći problem Dubrovnika i poručili da bi korištenje Ubera trebalo biti i rješenje. Poručili su i kako bi ograničavanje prometa oko središta gradova opet stvorilo slike turista koji satima čekaju na suncu jer ne mogu doći do taksija, a Frankovića su pozvali na dijalog.
Pustio bi samo građane na određene ceste
Naime, Mato Franković je u petak građanima poslao ispriku za prometni kaos od četvrtka navodeći da je to bio 'prvi dan u ovoj sezoni kada se pokazala cijela punina problema koji nastaju kao posljedica kombinacije kiše, stacionarnih gostiju, izletnika i liberalizacije autotaksi tržišta'. Rekao je da su tijekom prometnog kolapsa sve ključne gradske ceste bile blokirane, što se nije moglo riješiti unatoč trudu i suradnji s policijom.
- Radimo na zakonskom rješenju kako bi se značajnom dijelu vanjskog prometa, a tu prvenstveno mislim na inflaciju autotaksi vozila, onemogućilo prometovanje pojedinim gradskim ulicama i kako bi se dozvola za prometovanje tim ulicama isključivo dala građanima - najavio je Franković.