Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Nova pravila za pobačaj: Prekid trudnoće moguć do 12. tjedna?

Novi zakon zamijenit će onaj iz 1978. koji je još uvijek na snazi, ali prema mišljenju nekih članova povjerenstva njihov prijedlog ne bi se trebao bitnije razlikovati od važećeg zakona.

Komentari 127 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - jabuka5
    jabuka5

    e Bože , za sve devize svijeta ne bi izrekla ovu rečenicu , koja je to savjest , .....zar tako hladna srca daješ zakon za ubijanje nevine djece, , najveća strahota svijeta je abortus .....

    34 Srijeda, 16.01.2019. u 11:52
    • Default avatar - babovac

      babovac: A što ako je žena silovana ili ako je neki kreten napumpao i ostavio?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 11:57
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: babovac, zar to daje pravo ubiti dijete? Ako da, zašto onda ne i nakon 12. tjedna? Zašto ne i kad se rodi? Dijete nije ništa krivo.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:02
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Onda dijete ide u dom za nezbrinutu djecu, gdje će biti maltretirano i traumatizirano. Udomljavano od strane svakakvih ljudi (i dobrih i monstruma). Dok na kraju ne postane kriminalac jer će shvatit da nema ništa i nema ništa za izgubit. ...prikaži još! Svaka čast jabuka5, osudit dijete na doživotni jad i blijedu.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:03
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: @BezobrazniZdraviRazum: Onda najbolje da ti propišeš koji i kakav život je vrijedan življenja, a koji i kakav ne. Pa sve koji ne udovoljavaju tim kriterijima treba pobiti. Sirotinju treba pobiti. Starce i beskućnike treba pobiti. Živjela eugenika

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:09
    • Avatar Glasna

      Glasna: majko moja nepismenih ljudi....pobacaj je dobrovoljan, nikog zakon ne prisiljava na njega....koji vam je vrag?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:13
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Oprosti, nisam rekao ni da sam ZA ni PROTIV. Samo ukazujem na problem stroge zabrane. Pogledaj na problematiku hladne glave i koje posljedice proizlaze iz toga. Naravno da je svaki život vrijedan, ali da li je bolje ubit iz milosti ...prikaži još! ili osudit na život pun muke? Ja nemam odgovor na ovo pitanje... Imaš li ti?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:16
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: majko moja nepismenih ljudi, s gledišta onog o čijem se životu radi pobačaj definitivno nije dobrovoljan, već biva nasilno ubijen.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:18
    • Default avatar - Andrija i Anđelka

      Andrija i Anđelka: Bezobrazni, život sam po sebi jest "muka" i sačinjen je od muka, prepreka i savladavanja istih. Tko će odrediti čije su muke vrijedne ili nisu vrijedne življenja, kako kaže Jaca, ti?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:22
    • Avatar STorm5

      STorm5: Ajd, Jaca, pitat ću te jesi još pri istom stavu ako/kad neka tvoja članica obitelji/prijateljica bude silovana ili na bilo koji drugi način (zbog bolesti ili teške anomalije ploda) bude morala pobaciti. Do tada ne osuđuj nikoga. Nitko ti ne ...prikaži još! brani rađati ali nemoj ni ti nikome braniti pobačaj. Ona koja ga želi obaviti to će ionako napraviti makar joj to bude onemogućeno zakonom.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:26
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Znači osudit na život pun muke. A od kud ti pravo na taj odabir?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:26
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: STorm - uvijek. Po kojoj logici bi to dijete trebalo biti krivo za bilo što? Drugo, reci mi, od ukupnog broja obavljenih pobačaja u RH, koliko ih je posljedica silovanja?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:30
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: Bezobrazni, otkud pravo na kakav odabir? Ne misliš li da bi svatko trebao imati pravo da sam izabire? Stalno izbacuješ floskule, a ne daješ odgovor - tko će definirati što je "život pun muke"? Ti? Tko si ti? Osuditi nekoga ...prikaži još! na život - jesi svjestan koliko je to glupost što si napisao?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:33
    • Avatar STorm5

      STorm5: Krivo nije ali ako postoji dijagnoza da će se dijete roditi sa teškim anomalijama (a da pri tom postoji opasnost za majku) i umrijeti relativno brzo tko je taj ko će toj ženi to zabraniti. Srećom, ti nisi policija ni ...prikaži još! sudstvo da ti se daju dakvi podaci. I srećom, ponovno, pobačaj se nije i neće se zabraniti. Prema tome, nemoj pobaciti ako ne želiš. Druge žene ostavi da same o tome odluče. Bespredmetno je o ovome raspravljati. Zakon je jasan za sve. Na ženi je da odluči. ;)

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:37
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Zašto se ja raspravljam sa djecom.... Sve što od mene čuješ je da ih želim pojest i ne možeš sagledat objektivno. Zašto raspravljat. Kao što storm kaže: ako žena želi pobačaj, ona će ga i napravit. Najgore je to što ...prikaži još! o sa strogom zabranom će umjesto stručnjaka to ona napravit sama. I onda u nekim slučajeva ubiješ dvoje a ne jednog. Spusti bibliju i razmisli da je koncept dobro i loše samo to ljudski koncept, a život i smrt su sastavni dio prirode. I treba težit kvaliteti života a ne životu pod svaku cijenu....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:41
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: Slažem se u slučaju kad je to medicinski indicirano. Ali opet ponavljam - to su granični slučajevi, većina pobačaja, preko 90%, nisu iz navedenih razloga.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:41
    • Default avatar - Jaca-

      Jaca-: Vidim ja da ti nemaš argumenata, što je ok. Ne moraš se uvrijediti zato, Bezobrazni. Nego, znaš li koliko je više ili manje poznatih osoba koje su preživjele pokušaj pobačaja? Misliš li da npr jedan Christiano Ronalno živi "život pun muka"?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:43
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Postoji jednostavan razlog za ne zabranjivanje abortusa, a to je problematicna procedura za obavljanje istoga kada je neizbjezno potreban, uz to puno je bolje imati klinike koje ce biti opremljene sa doktorima koji su strucni u tome nego da to ...prikaži još! obavlja neki "vrac" u garazi. Sto se samog abortusa tice nisam njegov zagovaratelj, cak sam ogorceni protivnik koristenja istog kao kontracepcijskog "sredstva" ali zabrana istog je problem narusavanja zdravlja zene!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:46
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Jaca ti govoriš o 1% svjetske populacije. Gledaš na svijet sa ružičastim naočalama. Da znaš što je patnja, prava patnja ne bi tako razmišljala. Ako misliš da je glad i hladnoća patnja, onda imaš jako udoban život.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:52
    • Avatar Glasna

      Glasna: ne kuzim zasto se toliko sizi na zakon koji, prije svega nikog ne prisiljava na nista...nadalje, ako u RH ima skoro 90% vjernika koji , samim tim sto su vjernici ovaj zakon ih se ne tice......nitko se ne zalaze ZA ...prikaži još! pobacaj vec za pravo izbora.....broj pobacaja se moze smanjiti ili cak nestati samo edukacijom...zanimljivo je kako su , oni koji sad size na legalnost pobajacaja, isto tako sizili oko uvodenja zdravstvenog odgoja u skolama......

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 14:02
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Svaka koja napravi abortus sudit za ubojstvo s min kaznom od 5god zatvora. Tako i onom koje to proveo zatvor, oduzet licencu i takoder sudit pomagacima u ubojstvu.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:22
    • Avatar UrsaMinor

      UrsaMinor: Glasna super usporedba sa zdravstvenim odgojem. Jaca, smiri doživljaj. Ne bi ti vjerovala kolike žene baš zato jer ne žele da im dijete ima usran život išle na pobačaj. I nije im bilo nimalo lako. I te žene se ne ...prikaži još! e prozivaju ženama, majkama, kraljicama samo zato jer su u nekom periodu života rodile i to je bilo dovoljno za tri u jedan titulu, neg su se za onu djecu koju su bile u mogućnosti roditi svojski trudile i žrtvovale. I nemoj misliti da ne misle i ne tuguju za nerođenim djetetom pored onog kojeg odgajaju. Isto mislim i za muškarce koji jesu podrška ženama i to su oni koji su najtiši, ali najsnažniji.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:34
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @El ROI, ma sta zatvor 5 godina 40 godina zatvora jer je to ipak ubojstvo, pretpostavljam da iste kazne onda predlazes i za vozace koji nekoga usmrte, zatim za doktore koji ne prepoznaju bolest pa pacijent umre ni ne primivsi ...prikaži još! terapiju. Da nastavim nabrajati dalje. I onda sve to bacis u vodu zato sto zena ode u sloveniju, srbiju, bosnu ili italiju i napravi abortus tamo. Di si bio nigdje sta si napravio nista. Blago nama sa ljudima koji ne vide dalje od nosa!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:43
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Anonimus@ Toliko ti je moralni kompas sj..n, da se gubis konstantno...

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:53
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @el, zalim stari pgresno tocno znam kuda pokazuje moj moralni kompas i ja s tim nemam problema. Da li imas ti?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:03
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Prvi i najteži korak je uvjerit i dokazat bolesniku (najcesce psihickom ili ovisniku itd.) da je bolestan. Ali samo ti nastavi :))

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:08
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Ne necu ja tebi nista dokazivati!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:09
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Sebi tribas prvo dokazat :))

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:22
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: O procitaj moj komentar jos par puta mozda skuzis sta je pisac htjeo reci!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:26
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Gubis se konstantno, vidis da opet ne kuzis....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:27
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Da da nist ja ne kuzim, jer mi "glasovi" nista pametno ne govore ko tebi! Samo ti nastavi slusati "glasove".

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:29
    • Avatar Moderni poganac

      Moderni poganac: Glasna, zakon nikoga ni na što ne prisiljava.... samo daje pravo jednima da ubijaju druge... nešto kao rasni zakoni u vrijeme nacizma

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:53
    • Avatar marijaterezija2

      marijaterezija2: tko je nevin neka baci prvi kamen, ovo je sve dvostruki moral

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:56
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @Moderni, dakle zene i doktore koji obavljaju abortuse izjednacavas sa nacistima. Da li je itko od vas zabrinutih za nerodjenu djecu podigao glas za strozije kaznjavanje vozaca koji voze pod utjecajem alkohola ili vozaca koji u gradovima voze prebrzo ( ...prikaži još! ( zadnji primjer Osijek -244km/h). Malo pogledajte statistiku koliko se izvrsi pobacaja u hrvatskoj u godinu dana, a zatim pogledajte koliko ljudi pogine u automobilskim nesrecama prouzrokovanim alkoholom i/ili prebrzom voznjom! Ali naravno lakse je zabraniti abortus nego nesto stvarno napraviti, jer realno zabrana ce samo znaciti da ce se abortus obaviti negdje drugdje!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 17:06
    • Avatar Moderni poganac

      Moderni poganac: Ne, već pobijam argument Glasne. Ako ćeš to shvaćati kao usporedbu, u smislu takona -- da, uspoređujem. Nacisti su zakonom opravdali pravo da određuju tko će živjeti a tko ne. Ovo je identična stvar.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 17:22
  • Default avatar - Jaca-
    Jaca-

    Ukucajte u google baby "12 weeks" i pogledajte slike kako izgleda beba stara 12 tjedana.

    16 Srijeda, 16.01.2019. u 12:01
    • Avatar inidlaM

      inidlaM: Izgleda ko mlado od morskog konjica

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:09
    • Avatar Glasna

      Glasna: pobacaj nije prisilan....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:12
    • Avatar Alter ego

      Alter ego: Otkad morski konjic ima ruke i noge?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:12
    • Avatar Alter ego

      Alter ego: Glasna - smrt jest prisilna.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:13
    • Avatar inidlaM

      inidlaM: Od vremena još od krista

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:14
    • Avatar Glasna

      Glasna: a da? tko ce me prisiliti?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:21
    • Avatar introduction

      introduction: Trebalo bi ostati do 10. tjedna, kao i do sada.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:21
    • Avatar Gaystapo

      Gaystapo: Glasna - pobačaj doslovno znači lišiti života ljudsko biće, ubiti ga. To je loše u svakom pogledu, kako god da okreneš.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:27
    • Avatar Braslav

      Braslav: Preporučam googlati abortus pa vidjeti o čemu se tu zapravo radi. Brutala kakve nije dostojan niti jedan horror film. Užas je blaga riječ.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:41
    • Avatar prdac40

      prdac40: Ne izgleda nikako....i ne, ne morate komentirati jer sam i ja ružan i nikakav..

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:45
    • Avatar inidlaM

      inidlaM: Guglao sam abortus. Izgleda ko jetrica što kupim u trgovini

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:48
    • Avatar Braslav

      Braslav: Meni izgleda kao raskomadani mali čovjek, a ti se slobodno pravi grbav.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:51
    • Avatar Glasna

      Glasna: Gaystapo......naravno da je pobacaj los.....ali ne kuzim zasto se sizi na zakon koji se niko ne tice niti ikog na nesto prisiljava? u RH nema tko pobaciti jer imamo, skoro 90% vjernika......

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 13:52
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Za pobacaj kaznu zatvora min 5god a onom kojega proveo, sudit za ubojstvo i oduzet lincencu.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:09
    • Avatar Braslav

      Braslav: Glasna: Zašto se ti javljaš ako npr netko tuče malog cucka? Kaj to tebe briga? Inače jest 90% vjernika ako u vjernike računamo npr likove kao one meksičke bandite koji imaju tetovaže raspela i križeva, dakle ako su to vjernici ...prikaži još! onda je vjernica kod nas i npr ministrica Divjak.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:41
    • Avatar Gaystapo

      Gaystapo: Glasna, sama činjenica da je zakon - zakon, znači da se tiče svakog građanina, kao i svaki drugi zakon. Zakoni koji propisuju odnose, prava i obveze unutar društva tiču se svakog pripadnika tog društva. I kako se nikoga ni na ...prikaži još! što ne prisiljava? Pa osuđuje se ljudsko biće na smrt i ubija ga se. Abortus je nešto što se prije svega tiče onoga o čijem se životu radi, što je s njegovim/njezinim pravima? Pravo na život je elementarno i najosnovnije ljudsko pravo sadržano u Općoj deklaraciji o pravima čovjeka, te u Ustavu RH. To pravo je bezuvjetno. Temeljno pitanje ovdje jest da li, kao društvo, poštujemo pravo čovjeka na život ili ne poštujemo. Smatramo li da čovjek svaki čovjek ima pravo na život i na to da sam odlučuje o svojem životu ili pak smatramo da jedni imaju pravo odlučivati o tuđem životu i smrti. To je osnovno pitanje na koje treba odgovoriti.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 18:13
  • Avatar Gaystapo
    Gaystapo

    Ovo nije pitanje prava na pobačaj, već prava na život. Ovakav zakon implicira da nemaju svi ljudi jednako pravo na život, iako Ustav svima jamči upravo to pravo.

    33 Srijeda, 16.01.2019. u 12:24
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Ustav u Hrvatskoj svasta jamci pa ipak donose se zakoni koji onda tu jednakost debelo zaobilaze. "Sve su zivotinje jednake samo su neke jednakije od drugih!"

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:49
    • Avatar vx123

      vx123: Embrij nije čovjek. Spermije nije dijete. Jaje nije kokoš.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 13:00
    • Avatar kuglica

      kuglica: vx123, kojoj vrsti pripada ljudski embrij?! Ako embrij nije čovjek, što je ili tko je onda? Kada postane čovjek?!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 13:16
    • Avatar vx123

      vx123: Kojoj vrsti pripada ljudski prst? Embrij je embrij. Što je, nije tko. Postaje čovjekom kako se dogovorimo, kao i u slučaju smrti. Deset, dvanaest tjedana je razuman dogovor.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 13:30
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Vx123@ Posto si ocigledno izgubio sve ljudske vrjednosti, i ono sto cini covjeka. Postao si gori od embrija, nema svrhe da vise tratis vrime, triba te "pobacit"...

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:36
    • Avatar vx123

      vx123: EL ROI, budući da misliš da je pobačaj ubojstvo, ti si zapravo napisao da me treba ubiti? Samo pitam.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:44
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @vx, a predlozio je i zatvor od minimalno 5 godina.... Znaci da je vec rezervirao kartu posto ocito potice ubojstvo!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:46
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Vi podrzavate ubojstvo beba, ne vidim razlog zasto ste vi "bolji" i zasluzujete zivit. Zapravo nema te ljudski osobina, po vasem embriji nije ljudsko bice a po mome vi, onda jos manje.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:51
    • Avatar vx123

      vx123: EL ROI, gdje to piše da podržavamo ubojstvo beba? Jesu li oplođene jajne stanice i embriji ljudska bića? A ti, si, pretpostavljam, neki katolik? Samo pitam.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:57
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Naravno da su ljudska bica od onog trenutka kada se desi oplodnja-zacece, tada je i "dusa" stvorena. Te floskule od 12tjedna mozete pricat nekom drugom.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:59
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @EL ROI, nagradno pitanje - Definiraj "dusu"! E da i tko to stvara "dusu"?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:07
    • Avatar vx123

      vx123: EL ROI, ništa nije "naravno", a floskulu si upravo napisao. Čime potkrijepljuješ svoje tvrdnje, pogotovo onu o duši?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:07
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @vx, zar ne vidis da mi nema mo ljudski osobina, novo rvatski iskace iz svake pore!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:08
    • Avatar vx123

      vx123: El ROI, imamo li Anonimus i ja dušu?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:09
    • Avatar vx123

      vx123: Anonimus, upravo to... ne mamo dušu i treba nas po baciti.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:10
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Dusa nije materijlna ni tjelesna. Neko je zove, "unutarnjim glasom" dobra i zla.. Ako nešto nema pocetka, tako nema ni kraja. Sasvim jednostavno. Ali za vas dvojicu to su ipak malo teze teme. Vi nemate duse :)) tako niste ni ...prikaži još! ljudi, ono sto cini covika....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:15
    • Avatar vx123

      vx123: Ok. Oplođene jajna stanica ima unutarnji glas dobra i zla. Ako nemamo dušu nismo ni počeli pa tako nećemo ni završiti. A nas dvojica nemamo unutarnje glasove pa zbog toga nismo ljudi. Jesam skontao?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:18
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Nisi "skontao" izgleda da je za tebe ovo ipak malo "preteska" tema...

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:20
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @EL, cekaj malo prvo dusa nema pocetak ni kraj ali se zacecem stvori, kako se stvori nesto sto nema pocetak. Ako cemo o "unutarnjim glasovima" kako ga cuje nakupina stanica tj embrij recimo star 3 ili 5 dana? I gdje ...prikaži još! ga cuje, ako ga cuje?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:21
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Gadno je to kad cujes "glasove" koji ti nesto govore, onda zavrsis ubijajuci nekoga zato sto su ti glasovi rekli da je taj netko vrag!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:23
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Tebi sam tamo na drugom kom reka u kakvom si stanju. I da ti je moralni kompas u k... Rasprava s tobom u takvom u stanju je jalova s dozom crne komedije :)

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:26
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Samo ti slusaj "glasove" nedaj se smesti.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:28
    • Avatar Milo Yiannopoulos

      Milo Yiannopoulos: vx123, embrij jest čovjek. Od začeća pa do smrti jest živo ljudsko biće.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:48
    • Default avatar - Darinka-

      Darinka-: "Kojoj vrsti pripada ljudski prst? Embrij je embrij." - Ljudski prst nije organizam, nije živo ljudsko biće. Embrij jest. Pokazuješ elementarno neznanje.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 17:26
    • Default avatar - Dobrivojee

      Dobrivojee: "Postaje čovjekom kako se dogovorimo" - jesi ti završio osnovnu školu?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 17:47
    • Avatar vx123

      vx123: Dobrivoje, Milo i ostali... embrij ne može živjeti samostalno, prema tome nije organizam. Embrij nije čovjek. Što se tiče znanja i obrazovanja, bavite se radije sami sobom a ne samnom.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 09:17
    • Avatar kuglica

      kuglica: vx, oprosti, ali prste usporediti sa ljudskim embrijem je zaista neozbiljno. Znači, ako se dogovorimo da ljudski embrij do 12.tj. pripada gljivama, tada je on gljiva, a od 12.tj. nekim čudom se iz gljive transformira u čovjeka, zar ne?! Što ...prikaži još! ?! Što ili tko si ti bio/bila do 12. tjedna?! Gljiva? Baobab?! U kojem tjednu si se iz carstva biljaka transformirao/ la u ljudsku vrstu?! Ljudski embrio ne može biti niti gljiva niti neidentificirana vrsta već samo čovjek, bez obzira na njegovu starost! Biti čovjekom nije kategorija koja ovisi o vremenu ili o nečijem dogovoru!

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 10:25
    • Avatar vx123

      vx123: kuglice, oprosti ti, pa mi kaži kad čovjek prestaje biti čovjekom? Što se mene tiče, do mog rođenja tj. odvajanja od krvožilnog sustava majke ja nisam bio ja nego dio tijela majke. Moje funkcije su se do tad s vremenom ...prikaži još! razvijale ali nisam bio svjestan ni životno funkcionalan niti su se moje aktivnosti odvijale samostalno. Nisam bio ni gljiva ni baobab, ali ni čovjek. Zašto se uporno čovjekom naziva oplođena jajna stanica, pa se poziva na građanska prava i ubojstva jajne stanice, reci ti meni, stvarno to ne razumijem. Može se govoriti o "budućem čovjeku", o "potencijalnom čovjeku", ali to se može reći za bilo koju stanicu ili nakupinu koja sadrži odgovarajući genetski materijal.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 10:42
    • Avatar kuglica

      kuglica: vx, ok, kao embrij nisi bio odvojen od majke niti si živio samostalno pa te to, po tebi, nije činilo čovjekom, iako si nastao spajanjem ljudskih spolnih stanica, jajašca i spermija. Stoga te ponovno pitam, neovisno o (ne) samostalnom razvoju ...prikaži još! razvoju embrija do odr. vremena, kojoj vrsti pripada humani embrio, nastao spajanjem humanih gameta i koji se razvija unutar humanog uterusa?! Ne može biti neidentificirana vrsta, ili je čovjek ili je nešto drugo! Ako nije čovjek, što je onda?!

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 11:41
    • Avatar kuglica

      kuglica: vx, nadalje, po tvojoj definiciji, ono što ne diše samostalno i što ne živi samostalno, nije čovjek! Znači li to da su ljudi u dubokoj komi koji ne dišu samostalno i koji su lišeni vitalnih funkcionalnih sposobnosti, da su oni ...prikaži još! u oni manje ljudi ili, po tebi, uopće nisu ljudi?! Ili bi i to trebalo biti stvar dogovora?! Biti čovjekom nije stvar nečije dobre volje/svjetonazora/znanja/dogovora.... Kao što biti biljka ili životinja nije stvar dobre volje/svjetonazora/znanja/dogovora...

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 11:47
    • Avatar kuglica

      kuglica: vx, kada si postao čovjek?! Što si bio prije toga?! Je li po svim zakonima logike i biologije moguće da HUMANI embrio pripada nekoj neidentificiranoj vrsti ili da životinjski embrio (kod sisavaca, npr.), pripada nekoj neidentificiranoj nakupini stanica, a tek ...prikaži još! a tek se nakon nekog vremena transformira u životinju?!!!? Što je taj embrio bio prije negoli je postao životinjom?! Određuje li oblik nekog organizma njegovu bit, ono što je on u sebi?! Kad čovjek prestaje biti čovjekom, pitaš?! Kad biljka prestaje biti biljkom?! Kad životinja prestaje biti životinjom?! Kad neživi predmet prestaje biti neživim predmetom?! Već kad izvrćemo teze, hajdemo ih izvrnuti do kraja...

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 11:57
    • Avatar vx123

      vx123: kuglica, da nađeš humani embrij na cesti, bi li rekla "evo čovjeka"? Ne bi sigurno. Semantika nije jednoznačna stvar i željela ti to ili ne, stvar je dogovora, prešutnog, tradicijskog ili stvarnog, svejedno. Što je čovjek, osoba, ličnost nije nigdje ...prikaži još! e i zauvijek čvrsto definirano. Kao ni smrt, tj presrtanak života. Je li to prestanak disanja, otkucaja srca, određene moždane aktivnosti, električnih struja po živcima, aktivnosti zadnjeg mitohondrija? Ili kad netko koga je država ovlastila pogleda na sat i kaže da je smrt nastupila tad i tad? I opet, embrij nije nešto što može imati građanska prava u smislu ustava ili građanskih zakonika. Ništa nisam ja definirao, niti kažem da je ljudski embrij baobab, nemoj mi stavljati riječi u usta.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 12:55
    • Default avatar - jujica

      jujica: Embrij nije samostalan pa zato nije organizam?! Vx tvrdi da dok god je u maminom trbuhu nije bice, vec je dio majcinog tijela, da li to znaci da se moze pobaciti tj. ubiti dijete i koji dan prije rodjenja?? Jer ...prikaži još! ni tada nisi covjek. A imam neke novosti za one koji ne znaju, dijete i nakon sto se rodi nije samostalno bice i umrlo bi da se majka ili netko drugi o njemu ne brine. Onda mozda mozemo ubijati i rodjenu djecu jer eto ona nisu samostalna. Od zaceca pa sve do osamostaljivanja dijete je ovisno o majci i drugima. Embrij je itekako ljudsko bice, u njemu je upisan cijeli genetski materijal kakav ce biti kad NARASTE. Embrij raste i razvija se kao i djeca do ne znam koje godine. Dijete od godinu dana nije "potencijalni ili buduci covjek" samo zato jer je maleno i u mnogocemu nerazvijeno, tako i embrij nije "potencijalni" covjek, nego ljudsko bice koje raste i razvija se. Isprike na dugackom komentaru

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 16:33
  • Default avatar - Ante Kobilo
    Ante Kobilo

    Najbolji su mi oni koji se bore za prava životinja, a ubijali bi djecu, to im je nekako ok.

    1 Srijeda, 16.01.2019. u 12:36
  • Avatar mr_croat
    mr_croat

    Abortus = Ubojstvo

    Srijeda, 16.01.2019. u 13:39
  • Default avatar - Anonimus6666
    Anonimus6666

    Cek u klinici koja je ovlastena za obavljanje abortusa ce zaposliti doktora koji ima problema sa obavljanjem zahvata zbog kojeg klinika i postoji. To je kao zaposliti vegeterijanca za mesara!

    1 Srijeda, 16.01.2019. u 12:10
    • Default avatar - perostar

      perostar: pa taman tu negdje, kao imati idiJote za političare, treba ih sve poslati s biskupom u lov

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:26
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nisam sudac ali poznajem neke žene koje su abortirale u mladosti, a kažu da to nikad nikome nebi poželjele, tu grižnju savjesti i bol. Zato ljudi pamet u glavu, u pitanju su mali zivoti. Apstinencija je najbolji nacin. Najčešće se ...prikaži još! abortira trece dijete. Ljudi to rade iz neznanja, a kasnije to "ispliva" Dijete od začeća nakon 12 tjedana je osoba od 12 tjedana. Ziva osoba!

    2 Srijeda, 16.01.2019. u 13:22
    • Avatar mr_croat

      mr_croat: Odličan,pametan i mudar komentar.Onaj kojo na ovo stavi minus je kreten i nula od covjeka.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 13:40
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Nek ih pece savjest da krep..ju od muke. Uvest kaznu zatvora i sudit kao za ubojstvo i dokturu i zeni

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 15:11
  • Avatar ŠtangaŽelezni
    ŠtangaŽelezni

    Nova pravila za pobačaj? Prekid trudnoće moguć do 12. tjedna? Kaj je tu novoga do 3mj. svašta aj bok

    Srijeda, 16.01.2019. u 11:44
  • Avatar Demetra
    Demetra

    Dakle, ostaje kakav je i bio. Tresla se brda, rodio se miš.

    Srijeda, 16.01.2019. u 11:48
  • Default avatar - Nazareth-
    Nazareth-

    Ljudi su protiv nasilja, zgražaju se kad muškarac udari ženu, a istovremeno su za ubijanje malih ljudskih bića, a da okom ne trepnu. Zanimljivo

    Srijeda, 16.01.2019. u 17:05
  • Avatar prdac40
    prdac40

    Ja bi dozvolio abortus dozvolio do 80 godina života....Puno je toga trebalo odstraniti na vrijeme pa nismo...vjerojatno i mene...

    Srijeda, 16.01.2019. u 12:51
  • Avatar Davaj Nama
    Davaj Nama

    Čitam komentare i ne vjerujem. Od ukupnog broja napravljenih pobačaja, onih kojima je uzrok silovanje, neke medicinske indikacije i sl. Čine manje od 5%. Ali baš te slučajeve izvlačite kao argument. A onih 95% zanemarujete. Da vam pomognem pojačati argument: ...prikaži još! recimo, osim što je silovana i što je plod oštećen, dodajmo još da se radi o maloljetnici,... invalidu bez lijeve ruke i desne noge... koja treba transplantaciju bubrega... i mentalno je retardirana. Jel može tako?

    Srijeda, 16.01.2019. u 17:41
  • Default avatar - ursuss
    ursuss

    Gledajući naše političare... odobrio bih pobačaj do 60 godine života...

    Četvrtak, 17.01.2019. u 07:58
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ratni veteran jos radi reformu u zdrastvu

    Srijeda, 16.01.2019. u 12:57
  • Avatar projekt_venus
    projekt_venus

    Kada bi se ljudi malo više okrenuli znanju (a malo manje vjerovanju), namjernih pobačaja ne bi ni bilo. "Kontracepcija; neka mi Bog pomogne" ne funkcionira baš najbolje

    1 Srijeda, 16.01.2019. u 17:34
    • Avatar Davaj Nama

      Davaj Nama: Kad bi ljudi malo više znanja imali, ali i osobne odgovornosti, neželjenih trudnoća ne bi niti bilo, a time niti namjernih pobačaja, slažem se.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 17:42
  • Default avatar - ursuss
    ursuss

    ako uzmemo u obzir Kujundžićevo zdravstvo...liste čekanja za pregled, pa za zahvat.. očito u Hrvatskoj neće biti pobačaja...

    Četvrtak, 17.01.2019. u 08:00
  • Avatar Jedan_dečko
    Jedan_dečko

    Šta je u glavama tih curica/zena koje sire noge bez zastite i onda kad saznaju da su trudne zele pobaciti? katastrofa....

    Srijeda, 16.01.2019. u 19:07
  • Default avatar - Iva_Lala
    Iva_Lala

    Dobro. Mogu li ja dobiti rok od 12 tjedana da roknem svakog tko mi digne zivac? Znaci od vremena kad mi se osoba zamjeri 12 lijepih tjedana da je ucmekam. Ajde pa koja je razlika?

    Srijeda, 16.01.2019. u 19:02
  • Avatar the devil
    the devil

    Znači toliko čekaš na red... Za pobačaj.. po tome moraš drugi dan znat nakon sexa da si zatrudnio i naručit se odma za pobačaj pa dođeš za 12tjedana na red.. a ionako svi odu rodit u njemačku hahahaha. Dije soma ...prikaži još! eu za novorođeno djete?? Hahahah

    Srijeda, 16.01.2019. u 14:39
  • Default avatar - vaga10
    vaga10

    Pobačaji su se radili oduvijek i raditi će se kakav god zakon bio. Teorija je jedno, praksa drugo.

    5 Srijeda, 16.01.2019. u 12:19
    • Default avatar - Andrija i Anđelka

      Andrija i Anđelka: Ubojstva su se oduvijek događala, bez obzira kakav zakon bio. To ne čini ubojstvo manje lošim.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:20
    • Avatar Braslav

      Braslav: Pa i ubojstva i pljačke su se radile, da ih dozvolimo? Totalno plitak argument.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 12:56
    • Default avatar - vaga10

      vaga10: Samo što pljačke i ubojstva nisu nikad bila dozvoljeni, a eto pobačaji iz nekog razloga jesu. Onda bi i kontracepciju trebalo zabraniti!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 13:07
    • Avatar Braslav

      Braslav: vaga10: Pobačaji do "progresivnog" 20-og stoljeća nikada nisu bili dozvoljeni. Pročitaj si originalnu Hipokratovu prisegu prije nego su je "progresivni" izmijenili. Abortus nije kontracepcija, to je ubojstvo na brutalan način, bolje da ne govorim kako jer će me administrator blokati ...prikaži još! ti i izbrisati post jer širim istinu o tome što je zapravo abortus. No uvijek možeš googlati i vidjeti sam/a. Tako sam i ja prije 15-ak godina ostao šokiran i totalno sam promijenio do tada poprilično nedefiniran stav.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 16:45
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message